• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nye tribunen

Started by EvigEnga, April 28, 2006, 12:41:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

EvigEnga

Hei alle brannmenn,

Gleder meg til og igjen innta byen i vest.
Satser på dette kan bli ett av vårsesongens høydepunkt. (for oss that is)
Uansett:
Jeg ser til min store glede at vi slipper å stå på parkeringsplassen denne gang og takker for det.
Det jeg og flere med meg stusser litt på er det at vi har fått de fem nederste radene, hva betyr dette i praksis. Skal vi stå som en lang tynn tarm etc.
Setter pris på litt info om dette.

C.
Senile, (Trivelige lett brisne) Enga (SE)

kabelmann

I følge NFF kan man ikke bruke mer enn de fem nederste radene så lenge man ikke har bølgebrytere.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

EvigEnga

Takk for svar. Det vil med andre ord si at vi/dere kun har fått delvis dispensasjon til å benytte den. Det var noe dritt en lang tynn tarm skaper nødvendigvis litt mindre trøkk enn en klase på midten.

Chr

Tom C

Quote from: "EvigEnga"Takk for svar. Det vil med andre ord si at vi/dere kun har fått delvis dispensasjon til å benytte den. Det var noe dritt en lang tynn tarm skaper nødvendigvis litt mindre trøkk enn en klase på midten.

Chr


Min erfaring er nå at man kan få temmelig bra trøkk også med en lang tynn tarm...
Aldri mer Obos....

Taz

nå er det ikke noe tvil om at det er bedre å stå mange i høyden enn bredden, sangene sprer seg bland annet mye raskere. Noe problemet med spredning over hele Postbanken.

Lurer på åssen detta vil funke på søndag ja *hmm*

KennethS

Quote from: "EvigEnga"Takk for svar. Det vil med andre ord si at vi/dere kun har fått delvis dispensasjon til å benytte den. Det var noe dritt en lang tynn tarm skaper nødvendigvis litt mindre trøkk enn en klase på midten.

Chr


E vel en lang tynn tarm dåkkar e på vestbredden vel?:D
tå på Brann

Go Up