• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN - VIF

Started by PilkaPala, April 26, 2006, 10:00:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

får håpa dette e eit eingongstilfelle.

sånne ting e forbeholdt viking stadion.

dudo

Mr_Soma, finner den fortsatt ikke på Norbits, men kan ikke du legge den ut på piratebay eller noe, slik at alle kan laste den ned?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

chris_henrik

Ja, Legg kampen ut på piratebay.

Musikken som ble spilt etter målene, var ikke fra stadion, men en russebil utenfor.
<BRANN> ..... DKFM

BrannFa(e)n

Jeg finner den heller ikke på norbits.
rannfasiten

Lurkin

Ligg den ut på thepiratebay, jeg var for beruset til å huske alt.

Eneste som manglet i går, var at Zavrl, Petter og Memelli/Andresen hadde puttet de klare sjansene sine. 6-1 hadde vært et lite cupgull i seg selv.

Men hele laget spilte bra.
Berømte Brann fra Bergen

Terje Bø

I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

Pondan

MÃ¥ jo betale for og se kampen der..

Mr_Soma

Jeg ble tilsendt kampen av en som hadde "rippet" den fra TV2 sendingen i går.
Tror den er under opplastning til Norbits nå.

Men skal se om jeg ikke får lagt den ut på thepiratebay eller til en FTP server

For denne kampen går virkelig inn under "klassikere".

Pondan

Norbits greiene var jo bare tull.. Hvordan registrerer mann seg der?

Gud

Legg den ut på enten piratebay eller mininova. Hadde du gjort det ville du vært en engel.

Mr_Soma

Skal se hva jeg får til :)
Flere enn meg som er hes som en kråke?

Romani3

Quote from: "Mr_Soma"Skal se hva jeg får til :)
Flere enn meg som er hes som en kråke?


Nja.. Var verst i går kveld. Stemmen e nesten helt vanlig no. Har drukket varm kakao i hele dag, så.. =P Må ha stemme te en framføring på skolen i morgen.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Uno

Først vil takke for en enormt bra helg. Syntes alle de jeg møtte i deres by var eksemplariske å med på å skape en sykt bra stemning til kampen..

Litt sporadisk munnhugeri var det men det er vel greit..

Kampen forbigår jeg i stillhet, men vil si nå som jeg sa til alle jeg møtte etter kampen.. dere fortjente virkelig denne seier`n..

Tusen Takk Bergen å Brann.. gleder meg til neste gang vi tar turen over fjellet igjen!!

dudo

Holder på å laste den ned fra Norbits nå, skal legge den på piratebay når den er ferdig (sikkert i morgen).
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BrannFa(e)n

Deilig. Kampen går fort ned gitt.
rannfasiten

Gud

Hvor laster du den ned fra Brannfaen? Norbits?

eksilbergenser

Quote from: "Uno"
Tusen Takk Bergen å Brann.. gleder meg til neste gang vi tar turen over fjellet igjen!!


Bare hyggelig, og i like måte :)
lt for Brann!

dudo

Og da ligger den delt på http://thepiratebay.org/details.php?id=3478964

Enjoy, folkens, allerede sett den to ganger! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

jinxter

Virker ikke som om den er seedet, men takk for tiltaket :)

Ikognoti

Glimrende greier på søndag, både på banen og tribunen!
Så kampen på TV selv, og jeg fikk kraftige frysninger når dere kom med Nystemten midt i kampen.

Deilig å høre dere stoppe kjeften på klanen og Rekdal!

Superjack

http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=6313&ligaid=95

Hva inni H#"¤te er dette?

Hanstveit banens beste???
Dagbladet viser seg nok en gang som en ubrukelig fotballavis.

Hanstveit var vel det nærmeste Brann var noen som ikke holdt mål i Vif kampen....
Brannsupporter.

Veggen

Quote from: "jinxter"Virker ikke som om den er seedet, men takk for tiltaket :)


seedet? hva vil det si? Hvilket program må man kjøre filen i?

Gud

Quote from: "Superjack"http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=6313&ligaid=95

Hva inni H#"¤te er dette?

Hanstveit banens beste???
Dagbladet viser seg nok en gang som en ubrukelig fotballavis.

Hanstveit var vel det nærmeste Brann var noen som ikke holdt mål i Vif kampen....

dudo

www.utorrent.com er i mine øyne det beste programmet, last det ned og åpne torrentfilen i den. Masse seedere nå (som betyr at de har lastet kampen ferdig og andre kan laste ned fra dem igjen), så nå tar det neppe lange tiden å laste den ned!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

erik1

Noen som kunne laste den ned, å sent meg/gitt meg på en dvd Brann-VIF?så klart skal du få penger de en dvd koster osv?send meg privat eller noe da!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

RC

Bruker BitTornado, funker det eller?

dole79

Brann VÃ¥lerenga-Stream
mms://80.202.4.3/2006-04-30/Brann___Valerenga!72400,W3H!.wmv

:)

Lurkin

Quote from: "Superjack"http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=6313&ligaid=95

Hva inni H#"¤te er dette?

Hanstveit banens beste???
Dagbladet viser seg nok en gang som en ubrukelig fotballavis.

Hanstveit var vel det nærmeste Brann var noen som ikke holdt mål i Vif kampen....
Berømte Brann fra Bergen

KennethS

Viser jo at Brann hadde mange gode i denne kampen når nesten alle medier hadde forskjellige banens beste. Martin Andresen kom til og med på rundens lag sammen med ørn2 på tv2.
tå på Brann

chris_henrik

Quote from: "dole79"Brann VÃ¥lerenga-Stream
mms://80.202.4.3/2006-04-30/Brann___Valerenga!72400,W3H!.wmv

:)


Pokker, var jo langt bedre kvalitet på den streamen enn på piratebay versjonen. Hmm, finne ut hvordan en laster ned...
<BRANN> ..... DKFM

naitsirk

eg og ein kompis diskuterte etter kampen kven som var banens beste.
me fant ikkje nokon klart svar. synst alle spelte bra.

dette må jo vera bra:)

kabelmann

Quote from: "chris_henrik"EDIT: Laster ned med følgende program:   Litt mer "Etter kampen" stoff og slikt pÃ¥ denne.http://www.regnow.com/softsell/visitor.cgi?affiliate=24187&action=site&vendor=9538&linkid=05&ref=http://www.hidownload.com/hd_asm.zip GÃ¥r sÃ¥ det suser.


Uten å ha sjekket programmet du viser til, laster jeg nå ned filen med noe som heter HiNetRecorder. Finner det her: http://en.hoonnet.com/english1/recorder_intro.html

Det verste er jo at jeg har (hadde) hele kampen m/tilbehør på DVD-recorderen min, men med litt for høy kvalitet slik at jeg ikke fikk brent den på en DVD-plate. Den tabben gjør jeg ikke igjen :/
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Tom C

Du kan vel splitte den? Den muligheten har ihvertfall jeg, og jeg har den billigste DVD-recorderen jeg fikk tak i... (Packard Bell Easy Recorder 80Gb)
Aldri mer Obos....

kabelmann

Har lest gjennom hele brukermanualen uten å finne noe om hverken splitting eller sletting av overflødig video. For sent nå uansett, slettet den i går. Fikk i det minste sett den tre ganger først :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Endre

Quote from: "Ikognoti"Glimrende greier på søndag, både på banen og tribunen!
Så kampen på TV selv, og jeg fikk kraftige frysninger når dere kom med Nystemten midt i kampen.

Deilig å høre dere stoppe kjeften på klanen og Rekdal!

Så nettopp kampen igjen, og det var rått å høre nystemten etter ca 80-81 minutter. Bare synging, ingen klapping og samstemt og vakkert.
En maktdemonstrasjon av stadionspublikumet!

Snublefot


naitsirk

såg kampen i går kveld eg og.

men synst ikkje vif spelte so dårlig som menge vil ha det til. dei kom til eindel nesten sjanser, spesielt i byrjinga av omgangane.

men var imponert over presset i lagdelane. når ein vif spelar fekk ballen, so var ein brannspelar der med eingong.
dette trur eg var nøkkelen til sigeren.

dudo

Nestensjanser ja, de er bra på det! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk

ja dei "vant" vel lyn kampen 21-7 eller noko sånt.

men poenget e at vif spelte ikkje so fryktelig dårlig. dei kunne lett ha scora.
spesielt etter 1 min med dos santos og rett etter pausen med sørensen.

dette er ikkje eit forsøk på å vera negativ, men heller eit påminnelse om at da e mykje å forbetra.

angrepsmessig so spelte brann ein knallkamp, med fikse kombinasjoner og mange touch før avsluttning.

abe78

Vif kom kanskje til to sjangser i løpet av kampen. Ingen av disse var klar (som Winters sin pÃ¥ Ã¥pent mÃ¥l eller Andresen "alene" med keeper etter innspill fra Memeli). MÃ¥let til Vif kommer ikke pÃ¥ en kvalifisert mÃ¥lsjangse - det er et 1 av 10.000 skudd.  Brann hadde ikke mye Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ i den kampen der.
.og husk!

Pepto_I

Er det noen som fortsatt har en aktiv link så det går an å få lastet ned denne kampen? Ser den som ligger på piratebay er uten seedere nå.
Hadde vært glimrings om noen kunne rotet frem dette til meg for jeg finner ingenting..

Go Up