• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hey Jude

Started by BrannFa(e)n, April 19, 2006, 14:21:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannFa(e)n

Jepp. Jeg har sett litt på engelsk fotball. Folk kan godt si at jeg er lite produktiv og at sangen er idiotisk, men vi må få inn noen nye sanger.

Her er en del forslag til en tekst:

La la la la la la la la la la la Bra-ann.

La la la la la la la la la la la Robbie

La la la la la la la la la la la Winters

eller noe annet. Denne sangen kan synges med skjerfet over hodet som på byen e bergen.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Jepp. Jeg har sett litt på engelsk fotball. Folk kan godt si at jeg er lite produktiv og at sangen er idiotisk, men vi må få inn noen nye sanger.

Her er en del forslag til en tekst:

La la la la la la la la la la la Bra-ann.

 .


Er du sikker på at det ikke er "Forza Kanabis Allez Tromme- Fula" du har hørt?
Legg ned hele klubben!

MyWay

Hvor langt ned i dritten er du villig til å dra deg selv Krøvel? Var dette virkelig et patetisk forsøk på å gjøre narr av trådstarter? Han prøver virkelig å komme med en ny sang her!!! :evil:

Esskåbrann

Neineinei ikke mer av det sjerf-over-hodet-pisset. Er BARE irriterende.
å skal det skje!

dex1974

Hey Jude-melodien bruker vel både Lyn og Molde og muligens og Stabæk så ser ingen vits i at vi og skal være med på den.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Stalin

Vi har da mindre orginale melodier, og sangen er bra stemningmessig så ser ikke problemet..

MortenM

Eg trur vi har nok la-la pga "sjerf-over-hodet-pisset" som Esskåbrann referer til...  :)

Northside

Quote from: "MortenM"Eg trur vi har nok la-la pga "sjerf-over-hodet-pisset" som Esskåbrann referer til...  :)


har vi det ja?

BRANNFL

Syns "Hey Jude" er for sirompa.

Ka' med "Yellow sub-marin"

"Vi tar gull i baade serie og cup, serie og cup, serie og cup"
Brann e' Best

Roffarne

Quote from: "BRANNFL"Syns "Hey Jude" er for sirompa.

Ka' med "Yellow sub-marin"

"Vi tar gull i baade serie og cup, serie og cup, serie og cup"

Nei, "Yellow Submarine" ble brukt av Kongsvinger i 96-97, så den må vi styre langt unna.
[/sarcasm]

Forøvrig er "Hey Jude" den perfekte stadion-sang. Den er treg, javel, med forhindrer også at SS kan skyndte seg gjennom sangen samtidig som den lett kan forplante seg oppover i rekkene og kanskje til og med rekke helt opp til oss bakerst på felt D :)

P-K

Nei det har ikke vært mye liv der bak etter at det ble slutt på operainnslagene....
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

brannsupporteren:-D

Quote from: "Roffarne"Forøvrig er "Hey Jude" den perfekte stadion-sang. Den er treg, javel, med forhindrer også at SS kan skyndte seg gjennom sangen samtidig som den lett kan forplante seg oppover i rekkene og kanskje til og med rekke helt opp til oss bakerst på felt D :)


Enig der!:) Syns det var ett godt forslag jeg.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Chrisstah

Quote from: "BRANNFL"Syns "Hey Jude" er for sirompa.

Ka' med "Yellow sub-marin"

"Vi tar gull i baade serie og cup, serie og cup, serie og cup"


alle bruker yellowsubmarine sangen
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up