• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bildeserier

Started by weirus, April 19, 2006, 10:58:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

weirus

Er det noen som oppdaterer med bilder fra kampene, eller er det endt opp slik at enkeltersoner poster egen  bilder pÃ¥ forumet??
I så fall...noen som har bilder fra gårsdagens kamp?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Northside

www.skbrann.org har bilder fra kampen, men ingenting fra tifoen!

Ellers så legger vel www.runenilsen.dk ut bilder + bataljonen kommer vel med noe seinere?

eg har 4 små filmer fra kampen, skal prøve å få det sammen til en grei liten film. Men ikke forvent noe super greier.

Men noen som kan anbefale et sted eg kan laste opp filmen gratis?

Gud


GamleErik

Quote from: "NorthsideFCDH"www.skbrann.org har bilder fra kampen, men ingenting fra tifoen!

Ellers så legger vel www.runenilsen.dk ut bilder + bataljonen kommer vel med noe seinere?

eg har 4 små filmer fra kampen, skal prøve å få det sammen til en grei liten film. Men ikke forvent noe super greier.

Men noen som kan anbefale et sted eg kan laste opp filmen gratis?


Bataljonen.no sin fotograf har avgått med pensjon.

Rykter vil ha det til at et navngitt styremedlem stiller sine egne bilder til rådighet for Bataljonen.no men det kan ta litt tid før disse bildene publiseres.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Northside

www.runenilsen.dk er ute med bilder no fra kampen :)

Litt artig dette bildet:
http://www.runenilsen.dk/brann-lsk-06/photos/photo141.jpg

Bare av den lille delen midt på ss er det over 30 jenter! hvertfall som eg klarte å telle...

C@Bøe_79

Nm i blondt langt hår?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Pondan

NorthsideFCDH har du jentefobi? Siden det er sÃ¥ fælt at det er mangen jenter der..  :P

C@Bøe_79

Pondan skrev:
QuoteNorthsideFCDH har du jentefobi? Siden det er så fælt at det er mangen jenter der.. :P


Jentelus vettu,ikke immun mot det i den alderen (lol)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Quote from: "Pondan"NorthsideFCDH har du jentefobi? Siden det er sÃ¥ fælt at det er mangen jenter der..  :P



ja, til en viss grad under kamper når det er for mange av dem, men ellers så pleier det å gå greit :wink:

Men vokser nok fra det om noen år slik som Christian :)

Snublefot

ser det er noen blondiner der oppe som kunne tatt konsentrasjonen min..


HAHAHAH

C@Bøe_79

Der som jenter som med bra cognac,skal helts være en 18-25 år.
Da er de/den best.
Hvis noen lurte.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

weirus

Jenter, cognac, fotballspillere...u name it...eller du har jo også de eldre...damer, vin, sheringham :?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Bataljonen

Vi håper å ha på plass bilder fra neste hjemmekamp litt raskere enn forrige kamp. Vi har som nevnt over fått inn ny person til å gjøre denne jobben.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Super Hasund

Eg har bilder fra brann-lsk fra  mitt stÃ¥ sted pÃ¥ felt z men aner isje kordan eg ska legge de ut her pÃ¥ forumet. Eg isje nokke data geni. Nokken som kan forklare det for meg? sÃ¥nn at alle kan fÃ¥ glede a bildene.
La Folket Synge

*Feltz*

Yngve

Ikkje er du datageni, og ikkje kan du skrive? Kan du i alle tilfeller prøve på og skrive tilnærma korekt, og ikkje muntleg? Takk.

Alexåsane

Quote from: "Super Hasund"Eg har bilder fra brann-lsk fra  mitt stÃ¥ sted pÃ¥ felt z men aner isje kordan eg ska legge de ut her pÃ¥ forumet. Eg isje nokke data geni. Nokken som kan forklare det for meg? sÃ¥nn at alle kan fÃ¥ glede a bildene.


http://i21.photobucket.com

Kan bruke den siden. Det er veldig enkelt, så du finner nok ut av det.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Super Hasund

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Super Hasund"Eg har bilder fra brann-lsk fra  mitt stÃ¥ sted pÃ¥ felt z men aner isje kordan eg ska legge de ut her pÃ¥ forumet. Eg isje nokke data geni. Nokken som kan forklare det for meg? sÃ¥nn at alle kan fÃ¥ glede a bildene.


http://i21.photobucket.com

Kan bruke den siden. Det er veldig enkelt, så du finner nok ut av det.


Takk ska du ha
La Folket Synge

*Feltz*

Super Hasund

Quote from: "Yngve"Ikkje er du datageni, og ikkje kan du skrive? Kan du i alle tilfeller prøve på og skrive tilnærma korekt, og ikkje muntleg? Takk.


Hehe tosk
La Folket Synge

*Feltz*

kk

Yngve skrev:
Ikkje er du datageni, og ikkje kan du skrive? Kan du i alle tilfeller prøve på og skrive tilnærma korekt, og ikkje muntleg? Takk.


uffda...  et lite hint..  fei din egen dør. sÃ¥ blir alt korrekt

Dummeste innleggelt eg har sett på lenge...
Er vel ikke noe rettskrivnings side dette...

Go Up