• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Erlend Hanstveit

Started by Stoffi, April 18, 2006, 21:03:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Hva har skjedd med mannen? I løpet av de siste par sesongene, har Hanstveit tatt 5 steg tilbake.

Både meg og en kar lenger borte på raden telte antall pasninger som traff målet sitt, det var EN pasning.... EN!
Selvfølgelig unntatt støttepasninger.

Hvordan er det mulig?
Gang på gang stoppet brannangrepene opp på Hanstveit kanten pga feilpasninger eller støttepasninger.

Hanstveit trenger virkelig et miljøskifte, han har stagnert voldsomt siden den gang MU kikket på ham.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Motyka

Helt enig, denne gutten er tafatt, giddalaus, treg, sløv og har aldri taklet i hele sitt liv.
Virker rett og slett uinteressert ut.
Kan dette være fordi han er fast på laget uansett hva som skjer?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Lurkin

Er helt enig. Har vært en stor fan av personen Hanstveit, men det offensive spillet er jo helt på trynet.
Berømte Brann fra Bergen

BrannFa(e)n

"Når Hanstveit er dårligste spiller på laget kan vi egentlig begynne å feire seriemesterskapet allerede". Herlig sitat fra vinteren. Gratulerer folkens! Vel fortjent!
rannfasiten

Xminator

Hanstveit kommer, vent å se. Det kan jo uansett bare gå fremover - offensivt.

Toa

Hanstveit er horribelt dårlig for tiden. Brann bør se seg om etter forsterkninger på den plassen, og kanskje konkurranseinstiktet til Hanstveit blir vekket til live.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Xminator

Nå var strengt tatt Hanstveit noenlunde bra defensivt (eneste skjønnhetsfeil var en parkering fra Mifsud, og når man tenker på at Steffanutto ble parkert av Miller så sliter det andre laget også :p)

Han var også nærme på ett mål på corner. Så helt svart var det ikke. De første 30 minuttene til Hanstveit var - horrible. De siste 20 til dels meget bra. For da vant han baller høyt, driblet forbi motstander, kombinerte bra med Vaagan Moen og traff med 9 av 10 pasninger.

Folk fokuserer på det negative, men om noen har tilgang på kampen så se de siste minuttene om igjen og glem starten av kampen.

Stoffi

FFK kampen var det samme.

9 av 10 pasninger traff? Støttepasninger, ja. De traff.

Forrige sesong var han mer variabel i prestasjonene, men nå virker det som om han har lagt seg ned på det dårlige.

Greit nok, han takler og spiller ok defensivt, men offensivt stopper han spillet HVER GANG han har ballen, med ett unntak i forrige kamp.
Vi trenger ny back!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Roffarne

Quote from: "Xminator"Nå var strengt tatt Hanstveit noenlunde bra defensivt (eneste skjønnhetsfeil var en parkering fra Mifsud...)

BrannFa(e)n

Hanstveit hadde en tendens til å rygge i går også. Han bare lar spillerene føre ballen inn på skrått mot 16-meteren. Slikt er rett og slett skandale å gjøre! Hanstveit var vel også den personen som var uheldig og serverte ballen til Occean, om jeg ikke tar feil?
rannfasiten

Snublefot

Quote from: "BrannFa(e)n"Hanstveit hadde en tendens til å rygge i går også. Han bare lar spillerene føre ballen inn på skrått mot 16-meteren. Slikt er rett og slett skandale å gjøre! Hanstveit var vel også den personen som var uheldig og serverte ballen til Occean, om jeg ikke tar feil?


du har rett, han blokkerte et skudd tror jeg, som endte med en fin pasning til occean

enavgutta

Hanstveit er over the top. Triste greier. Hva gjorde han egentlig på prøvespill i Werder Bremen ? Virker som en av de mest uinteresserte spillerene vi har pr. dags dato. Håper virkelig fyren skjerper seg! For lite eller ingen konkurranse på backen ?

Nixon

Jeg synes Hanstveit får for mye ukritisk kritikk her. Han var slett ikke så dårlig som mange vil ha det til. Noe avisenes spillerbørser i dag underbygger. Hanstveit får tildels bra karakterer og ligg jevnt blant de bedre Brannspillerne.

Greit nok at det var en del dårlige pasninger offensivt. Som etter min mening, sammen med en del udyktighet, skyldes at det var dårlig bevegelse fremover. Hanstveit går som vanlig villig på løp, noe han skal ha ros for, men veldig ofte finner han ikke gode pasningsløsninger. Og da ble de en del vanskelige og dårlige baller.

Defensivt synes jeg han stort sett har kontroll. Hvor mye greide f.eks. Riise å utrette i går? Ikke mye. Noe som Hanstveit har en stor del av æren for.

Selvsagt kan han bli bedre. Men jeg synes ikke han fortjener en slik kollektiv slakt.
Rød makt på Hansa

Tom C

Quote from: "Nixon"Jeg synes Hanstveit får for mye ukritisk kritikk her. Han var slett ikke så dårlig som mange vil ha det til. Noe avisenes spillerbørser i dag underbygger. Hanstveit får tildels bra karakterer og ligg jevnt blant de bedre Brannspillerne.


Selvsagt kan han bli bedre. Men jeg synes ikke han fortjener en slik kollektiv slakt.


Jeg vet det er tabu å pirke på rettskriving og sånn, men jeg må bare spørre; Hva er egentlig ukritisk kritikk..? [no offense, dude..]
Aldri mer Obos....

Stoffi

Nixon, ikke kom her og påstå at du er enig med spillerbørsene etter hver kamp. BA har ofte vært laaangt på jordet.

Hva gjorde han bra da? Hvor var flanken vår? Jo, den døde da Hanstveit serverte feilpasning etter støttepasning.



Ukritisk kritikk er vel når man kritiserer uten å være kritisk til det man selv sier, altså at man gjerne kritiserer uten å tenke så mye over det og gjerne overdrive. Kan sikkert forklares bedre. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Stoffi"Nixon, ikke kom her og påstå at du er enig med spillerbørsene etter hver kamp. BA har ofte vært laaangt på jordet.


Spillerbørsene varierer ganske mye. Men når det er en gjennomgående trend i 4-5 ulike børser at en spiller er god eller dårlig er nok konklusjonen at det må være noe i det. Og Hanstveit ble slett ikke dømt som Brann sin dårligste spiller. Noe man skulle tro hvis man leser på dette forumet.
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Nixon, ikke kom her og påstå at du er enig med spillerbørsene etter hver kamp. BA har ofte vært laaangt på jordet.


Spillerbørsene varierer ganske mye. Men når det er en gjennomgående trend i 4-5 ulike børser at en spiller er god eller dårlig er nok konklusjonen at det må være noe i det. Og Hanstveit ble slett ikke dømt som Brann sin dårligste spiller. Noe man skulle tro hvis man leser på dette forumet.


Nå sitter ikke jeg med den ultimate fotballkunnskapen her, men jeg vil våge å påstå at han var Brann sin dårligste startende spiller, sammen med kanskje Huseklepp.
PVM spilte heller ikke bra, men mye av dette skyldes de manglende pasningene fra Hanstveit.

Vi husker alle Hanstveit fra glansdagene da MU ville ha ham og han valgte Bergen og Brann. Idag ville nok til og med Løv Ham tenkt seg om 2 ganger før de hentet ham.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alexåsane

Hanstveit var ok bakover, dårlig fremover. PVM fikk ikke mye til, men jobber ustoppelig!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "Stoffi"NÃ¥ sitter ikke jeg med den ultimate fotballkunnskapen her


Vel, kanskje svaret ligger her...
(Jada, men jeg fikk den servert!)

Quote from: "Stoffi"Vi husker alle Hanstveit fra glansdagene da MU ville ha ham og han valgte Bergen og Brann.


Jeg får da inderlig håpe at Hanstveit har hatt bedre glansdager enn da han var en 17-18 år gammel skolegutt og knapt nok hadde debutert på Brann...
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"NÃ¥ sitter ikke jeg med den ultimate fotballkunnskapen her


Vel, kanskje svaret ligger her...
(Jada, men jeg fikk den servert!)



Og det gjør ikke du heller.

Hvis du kan peke på de 9 av 10 pasningene som var bra(utenom støttepasninger), så er det en stor prestasjon i seg selv.

La du merke til at venstrekanten kun lagde ETT angrep igår? La du merke til det samme mot FFK?
Hanstveit har samme feilpasningsprosenten som Helge Haugen og havner i samme kategorien som HH, avdanket-kategorien.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jako

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "Xminator"Nå var strengt tatt Hanstveit noenlunde bra defensivt (eneste skjønnhetsfeil var en parkering fra Mifsud...)


NÃ¥ tror jeg du bommer litt her, Mifsud spilte midtspiss og er dermede en oppgave for midtforsvaret.

Hanstveit sin oppgave var å passe på Riise, noe han klarte relativt bra. Offensivt var det derimot en del smårusk, og da spesielt i innledningen av kampen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Hanstveit fikk foresten noenlunde kritikker i både BA og BT, så tror kanskje enkelte er noe kritiske og henger seg opp i det tullet han drev med i starten av kampen, og den ene situasjonen der han blir fraløpt på en kontring (og Sigurdsson rydder opp :p)

Og når du sier at venstrekanten bare lager ett angrep, var du en av de på Umbro som gikk 15 minutter før slutt? Hanstveit og Vaagan Moen drev jo lekestue med sveriges landslagsback etter at Riise gikk ut :p

tormi

Jeg og mener Hanstveit har hatt bedre kamper, han sleit med pasninger.

Men hvorfor i granskauen har vi så jæla kort lunte med våre egne spillere. Da mener jeg lokale spillere.

Bør ikke de få en ekstra sjanse.

Jeg ser med bekymring at "våre" hakkekyllinger idag er Haugen, Hanstveit og Huseklepp.

Skjerpings folkens!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Stoffi

Satser på at Erlend leste denne tråden og ga svar på tiltale!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Tiltaksløs og umotivert fyr som skjerpet seg vesentlig denne kampen. Men likegyldigheten vil nok komme tilbake før eller siden ... når hverdagen innhenter oss igjen.

Go Up