• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

August 21, 2023, 21:26:12 PM #17150 Last Edit: August 21, 2023, 21:28:51 PM by Gulløl
1000 billetter pr.time gikk det i de første tre salgstimene i dag. Har selvsagt roet seg ned utover dagen.
At minst 90 % av partoutkort eierne bruker forkjøpsretten til seg selv eller andre er nok realistisk.
Fristen går ut kl.12.00 i morgen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

I motsetning til forrige runde så kunne en kun bestille en billett pr partoutkort denne gangen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Da er partoutkortinnehavere 24 timers forkjøpsrett til kampen utgått. Brann kommer vel med et tall snart om hva som er solgt før det åpne salget. Tipper mellom 5000 og 5500 noe som eventuelt er en god start på salget i de første 24 timene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Da melder Brann at nærmere 5500 billetter ble solgt til partoutkortinnehavere. God start, utgjør vel tett opp under 90 % av partoutkortene. Noen avventer vel kjøp av forskjellige grunner så den prosenten som kjøper billetter blant de med partoutkort vil nok stige de neste ni døgnene mot kampstart.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Kan fort bli stort tempo på salget hos de ordinære.

Blir det virkelig stort tempo så kan nok denne kampen nå nesten utsolgt før AZ borte.
Stort salg fører til enda mer salg.

Brannsupporter.

Nixon

Men fortsatt ingen grunn til å føle at man kjøpe damebillett for å få noen seter på rad.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

ACHTUNG

Quote from: Nixon on August 22, 2023, 15:17:06 PMMen fortsatt ingen grunn til å føle at man kjøpe damebillett for å få noen seter på rad.

Jeg hadde ikke tålmodighet nok og endte opp med å kjøpe 3 billetter, to voksen- og 1 barnebillett, til Brann - Lyn, med den tanke at man da ville få tilgang til samme antall når man kunne benytte seg av forkjøpsretten idag fra kl 10. Fant raskt ut at det ikke var noe tak og fikk has på 6 billetter på vår faste seksjon og på en rad vi ofte sitter på. Jeg og en kompis stod bak kjøpet og de 4 andre er med på å spytte i ekstra i forhold til pris 300, slik at vi deler på de 400 kronene. Da vet man uansett at ved neste korsvei, om Brann velger å kjøre tilsvarende med å blåse opp billettsalget til en damekamp, da holder det å kjøpe 1 billett.

Uansett godt å slippe "får-jeg-billett-til-Alkmaar-nervøsiteten" , nå er det bare å ha fokus på kampen på torsdag og at håpe at de får med seg et skapelig resultat hjem, enten uavgjort eller ettmålstap.

Nixon

Godt med billetter i boks! Men da må neste jobb være å finne noen som du kan gi vekk lørdagens billetter til dersom du ikke skal bruke de selv.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

August 23, 2023, 10:37:21 AM #17158 Last Edit: August 23, 2023, 10:44:56 AM by Gulløl
Billettsalget går så det griner etter at det åpnet kl.10.00. Frydenbø ble utsolgt på null komma niks.

Fjordkraft er ikke mye igjen, mest på felt H mot Frydenbø ellers ganske lite igjen. Felt D og C er avsatt til bortesupportere. Hjemmefeltene blir nok utsolgt i dag for plasser ved siden av hverandre.

Sp.V tribunen kun litt mengde helt på endene. Blir utsolgt i dag for plasser ved siden av hverandre.

BT tribunen er det mest billetter igjen på men det går unna der også. Kanskje noe ledig ved siden av hverandre i morgen også ??

Det er virkelig både Conference League og Brann feber i Bergen med omegn, samtidig !
Dessverre blir det nok ganske mange som ikke får billett til denne kampen, tror dette er en kamp Brann kunne solgt 20.000 billetter til.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Quote from: Nixon on August 22, 2023, 19:23:16 PMGodt med billetter i boks! Men da må neste jobb være å finne noen som du kan gi vekk lørdagens billetter til dersom du ikke skal bruke de selv.

Det skal jeg selvsagt forsøke på!

ACHTUNG

Quote from: Gulløl on August 23, 2023, 10:37:21 AMBillettsalget går så det griner etter at det åpnet kl.10.00. Frydenbø ble utsolgt på null komma niks.

Fjordkraft er ikke mye igjen, mest på felt H mot Frydenbø ellers ganske lite igjen. Felt D og C er avsatt til bortesupportere. Hjemmefeltene blir nok utsolgt i dag for plasser ved siden av hverandre.

Sp.V tribunen kun litt mengde helt på endene. Blir utsolgt i dag for plasser ved siden av hverandre.

BT tribunen er det mest billetter igjen på men det går unna der også. Kanskje noe ledig ved siden av hverandre i morgen også ??

Det er virkelig både Conference League og Brann feber i Bergen med omegn, samtidig !
Dessverre blir det nok ganske mange som ikke får billett til denne kampen, tror dette er en kamp Brann kunne solgt 20.000 billetter til.


Ja, det kjøret er greit at man slipper.

Billy Elliott

Det er ikke usannsynlig at Alkmaar-kampen er utsolgt før kampstart i morgen, så de som venter på morgendagens resultat før de eventuelt forplikter seg til en billett kan få en uhyggelig overraskelse.

Noen som vet hvorfor felt B på BT-tribunen ikke er lagt ut for salg?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

August 23, 2023, 22:05:13 PM #17162 Last Edit: August 23, 2023, 22:09:19 PM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on August 23, 2023, 21:43:58 PMNoen som vet hvorfor felt B på BT-tribunen ikke er lagt ut for salg?
I slike tilfeller før er det fordi at spillere og andre ansatte har sine billett kvoter der som de skal ta ut. Er nok ikke helt klart hva som er resterende billetter der enda.
Ellers er det bare på BT tribunen det nå er ledige plasser ved siden av hverandre. Pluss dyre VIP billetter på Brann børsen + noe plasser ved siden av hverandre på Brannstuen over felt A på Sp.V.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Billy Elliott on August 23, 2023, 21:43:58 PMDet er ikke usannsynlig at Alkmaar-kampen er utsolgt før kampstart i morgen, så de som venter på morgendagens resultat før de eventuelt forplikter seg til en billett kan få en uhyggelig overraskelse.

Noen som vet hvorfor felt B på BT-tribunen ikke er lagt ut for salg?

Sikkert fordi det er der fribillettene sitter. De venter sikkert til de vet hvor mange slike som blir benyttet før de legger ut feltet for salg.

Superjack

Quote from: ACHTUNG on August 23, 2023, 10:52:23 AM
Quote from: Gulløl on August 23, 2023, 10:37:21 AMBillettsalget går så det griner etter at det åpnet kl.10.00. Frydenbø ble utsolgt på null komma niks.

Fjordkraft er ikke mye igjen, mest på felt H mot Frydenbø ellers ganske lite igjen. Felt D og C er avsatt til bortesupportere. Hjemmefeltene blir nok utsolgt i dag for plasser ved siden av hverandre.

Sp.V tribunen kun litt mengde helt på endene. Blir utsolgt i dag for plasser ved siden av hverandre.

BT tribunen er det mest billetter igjen på men det går unna der også. Kanskje noe ledig ved siden av hverandre i morgen også ??

Det er virkelig både Conference League og Brann feber i Bergen med omegn, samtidig !
Dessverre blir det nok ganske mange som ikke får billett til denne kampen, tror dette er en kamp Brann kunne solgt 20.000 billetter til.


Ja, det kjøret er greit at man slipper.

Bare å kjøpe partoutkort for dem som skal sikre seg eventuelle billetter, skulle det bli gruppespill.

Brannsupporter.

ACHTUNG

Partoutkort? 5 hjemmekamper igjen og det koster 3000 med P-kort på f.eks felt A på SPV. 600,- pr billett? Det er vel på tide at Brann justerer prisen i forhold til antall hjemmekamper som gjenstår....

SeLyren

Skulle vært interessant å vite hvor mye Brann sitter igjen med ved utsolgt stadion i serie og e-cup? Noen som vet ca?


Lasaron

Går vi til gruppespill, kan Brann sy sammen en pakke som gir fast sete i resten av hjemmekampene, både i serie og konferanse.

Vi som allerede har partoutkort skal ha forkjøpsrett på eget sete.

Og så må prisen på denne pakken ligge på nivå med det som vi med partoutkort må ut med.

Så setter man en frist for kjøp av disse pakkene før man legger ut for ordinært salg.

Eller?
Tren på langskudd

ACHTUNG

August 24, 2023, 09:05:06 AM #17168 Last Edit: August 24, 2023, 13:12:39 PM by ACHTUNG
Det er uansett uaktuelt å betale 3000,-, 600,- pr kamp, 350,- ekstra pr kamp slik prisen er nå. Dagens p-kortere har et lavere snitt enn 250,- pr kamp, "vi" kan finne oss i å betale 250,-, dvs 1250,- på det som gjenstår. Og så betaler vi pålydene pr billett i gruppespill, om det er 300, 400 eller hva.

Hickok

Status pr akkurat nå:
SPV. 35 tilgjengelige + 150 restaurantplasser. 2 felt ikke lagt ut ennå (304 plasser).
BT: 155 tilgjengelige. 2 felt ikke lagt ut ennå (1080 plasser).
Fjordkraft: 3 tilgjengelige. 2 felt ikke lagt ut, antar det er satt av til bortefans (785 plasser).
Frydenbø: Utsolgt.

Det begynner med andre ord å haste om en vil være med i neste uke.

Gulløl

August 24, 2023, 10:00:31 AM #17170 Last Edit: August 24, 2023, 10:04:09 AM by Gulløl
Quote from: Hickok on August 24, 2023, 09:34:32 AMDet begynner med andre ord å haste om en vil være med i neste uke.
Ja haster veldig. Registrer om en vil sitte sammen med familie eller venner er det nå kun 32 seter igjen som gir den muligheten. Holder vel kanskje frem til kl.12. Rest enkeltplasser holder vel noen timer mer.
I tillegg en del restaurantplasser til kr.1300,- som markedsavdelingen nok stort sett selger unna til firma og bedrifter. Er ikke så mye "vanlige folk" som går inn i billettsystemet og kjøper til den prisen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Quote from: Lasaron on August 24, 2023, 08:29:36 AMVi som allerede har partoutkort skal ha forkjøpsrett på eget sete.


Nei det har vi ikke for SS må flytte ned pga at deres felt er kun ståplassser.
Dermed får en forkjøpsrett, men ikke til eget sete
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Før fjorårets EL gruppespill solgte Glimt sesongkort for de resterende kampene. Dette gav forkjøpsrett til EL.

EL gruppespillet ble solgt som pakke, der det bare ble solgt som komplett for alle 3 kampene.

Slik bør Brann gjøre også om det skulle bli situaajonen.

1. Selg partoutkort med samme snittpris på billettene som for vanlige partoutkort, for resterene hjemmekampene.

2. Legg ut forkjøpsrett på eget sete der folk kan kjøpe dette for de 3 kampene i Conferencr league.

3. legg ut conference league billettpakker (alle 3 kampene samlet) for åpent salg

4. Om ikke stadion er utsolgt, legg ut resterende kamper for åpent salg.
Brannsupporter.

Lasaron

Quote from: Superjack on August 24, 2023, 10:05:47 AMFør fjorårets EL gruppespill solgte Glimt sesongkort for de resterende kampene. Dette gav forkjøpsrett til EL.

EL gruppespillet ble solgt som pakke, der det bare ble solgt som komplett for alle 3 kampene.

Slik bør Brann gjøre også om det skulle bli situaajonen.

1. Selg partoutkort med samme snittpris på billettene som for vanlige partoutkort, for resterene hjemmekampene.

2. Legg ut forkjøpsrett på eget sete der folk kan kjøpe dette for de 3 kampene i Conferencr league.

3. legg ut conference league billettpakker (alle 3 kampene samlet) for åpent salg

4. Om ikke stadion er utsolgt, legg ut resterende kamper for åpent salg.

Det var det jeg mente. Du formulerte det bedre enn meg. Takk.

Det går an å kjøre forkjøpsrett på eget sete på de andre tribunene. Jeg kaller det normalt god kundeservice.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Lasaron on August 24, 2023, 11:38:11 AM
Quote from: Superjack on August 24, 2023, 10:05:47 AMFør fjorårets EL gruppespill solgte Glimt sesongkort for de resterende kampene. Dette gav forkjøpsrett til EL.

EL gruppespillet ble solgt som pakke, der det bare ble solgt som komplett for alle 3 kampene.

Slik bør Brann gjøre også om det skulle bli situaajonen.

1. Selg partoutkort med samme snittpris på billettene som for vanlige partoutkort, for resterene hjemmekampene.

2. Legg ut forkjøpsrett på eget sete der folk kan kjøpe dette for de 3 kampene i Conferencr league.

3. legg ut conference league billettpakker (alle 3 kampene samlet) for åpent salg

4. Om ikke stadion er utsolgt, legg ut resterende kamper for åpent salg.

Det var det jeg mente. Du formulerte det bedre enn meg. Takk.

Det går an å kjøre forkjøpsrett på eget sete på de andre tribunene. Jeg kaller det normalt god kundeservice.
Blir det riktig ovenfor de som mister sine plasser pga at andre får forkjøpsrett til setet ens?
Da er det vel mer rettferdig at Frydenbø blir gjort om til free seating og resten av stadion legges ut som først til møllen blant de som har partoutkort?
 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Quote from: Corran on August 24, 2023, 11:51:03 AM
Quote from: Lasaron on August 24, 2023, 11:38:11 AM
Quote from: Superjack on August 24, 2023, 10:05:47 AMFør fjorårets EL gruppespill solgte Glimt sesongkort for de resterende kampene. Dette gav forkjøpsrett til EL.

EL gruppespillet ble solgt som pakke, der det bare ble solgt som komplett for alle 3 kampene.

Slik bør Brann gjøre også om det skulle bli situaajonen.

1. Selg partoutkort med samme snittpris på billettene som for vanlige partoutkort, for resterene hjemmekampene.

2. Legg ut forkjøpsrett på eget sete der folk kan kjøpe dette for de 3 kampene i Conferencr league.

3. legg ut conference league billettpakker (alle 3 kampene samlet) for åpent salg

4. Om ikke stadion er utsolgt, legg ut resterende kamper for åpent salg.

Det var det jeg mente. Du formulerte det bedre enn meg. Takk.

Det går an å kjøre forkjøpsrett på eget sete på de andre tribunene. Jeg kaller det normalt god kundeservice.
Blir det riktig ovenfor de som mister sine plasser pga at andre får forkjøpsrett til setet ens?
Da er det vel mer rettferdig at Frydenbø blir gjort om til free seating og resten av stadion legges ut som først til møllen blant de som har partoutkort?
 

Enig. Samtidig er det jo gjerne sånn at partoutkortinnehavere (i alle fall undertegnede) liker å teste ut litt nye steder å sitte når sånne spesielle anledninger byr seg. Har overhodet ikke noe behov for forkjøpsrett på et spesifikt sete i slike kamper. Forkjøpsrett i seg selv holder.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Nå er det kun enkeltbilletter igjen, med mindre de åpner noen nye felt for åpent salg på et senere tidspunkt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Forkjøpsrett i seg selv er greit nok. Forkjøpsrett på eget sete syns jeg er enda bedre. Det passer min personlighet.

Og så kan selvsagt ikke Hansa ha forkjøpsrett på eget sete, siden de syngende må flyttes ned. Så Hansa blir en spesialtribune i så måte.

Det er mitt forslag.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Lasaron on August 24, 2023, 12:48:43 PMForkjøpsrett i seg selv er greit nok. Forkjøpsrett på eget sete syns jeg er enda bedre. Det passer min personlighet.

Og så kan selvsagt ikke Hansa ha forkjøpsrett på eget sete, siden de syngende må flyttes ned. Så Hansa blir en spesialtribune i så måte.

Det er mitt forslag.
Jeg er enig i at forkjøpsrett på eget sete da dette passer meg også. MEN siden jeg sitter på nedre Hansa så synes eg det er greit at en ikke har det.

Men neste år (om SS flytter ned eller ikke) så må de jo fikse ståplassene slik at de kan benyttes på slike kamper også
Det er jo sykt at de går glipp av godt og vel 2000 solgte billetter til disse to kampene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Quote from: Billy Elliott on August 24, 2023, 12:23:34 PMNå er det kun enkeltbilletter igjen, med mindre de åpner noen nye felt for åpent salg på et senere tidspunkt.

Nå er resten som vil bli tilgjengelig også lagt ut, og status er nå:
SPV: 215 ledige + 130 resuaurantplasser
BT: 575 ledige
Fjordkraft: 1 ledig
Frydenbø: Utsolgt.

Jeg tipper dette er helt utsolgt, med unntak av restaurantplasser og VIP, innen dommeren blåser av dagens kamp.

Nixon

Blir mange billetter på Finn i kveld!;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Superjack

August 24, 2023, 15:31:40 PM #17181 Last Edit: August 24, 2023, 22:01:55 PM by Superjack
Quote from: Nixon on August 24, 2023, 15:15:50 PMBlir mange billetter på Finn i kveld!;)

Eller mange som spør etter billetter
Brannsupporter.

Gulløl

August 24, 2023, 17:47:32 PM #17182 Last Edit: August 24, 2023, 18:27:31 PM by Gulløl
Siste tre timer er totalsummen av alle typer billetter redusert fra 921 til 535.
Det er altså blitt solgt 130 billetter i timen siste tre timer.
En god andel av det som er igjen er restaurantplasser til kr.1300.
Det er to timer til kampstart og omtrent fire timer til den er ferdig.
Gambling med at det kan være billetter igjen etter kampslutt i kveld er kanskje ikke så lurt.
Det feltet som det er størst salg på nå er BT-B der det fremdeles en ledige billige billetter til 250/150/100 kr ved siden av hverandre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Hvor mange billetter er solgt til kveldens kamp?
Tren på langskudd

Gulløl

Billettsalg på turbo under kampen. Kun restaurantplasser til 1300 kr igjen. Løp og kjøp !!
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

mbs

Ser ut som det er under 10 plasser igjen.

huleste

Utsolgt!

De siste forsvant meget kjapt etter sluttsignalet

Hickok

Det spørs om Alkmaar fansen stiller fulltallig. Det kan vel være mulig at felt D på Fjordkraft i så fall åpnes for hjemmefans dagen før kamp. Der er det noen hundre plasser i så fall.

Gulløl

August 24, 2023, 21:53:47 PM #17188 Last Edit: August 24, 2023, 22:55:34 PM by Gulløl
Det var 30-40 billetter igjen til 1300 kr pr.stk. som siste mulighet litt ut i andre omgang. De ble støvsugd, folk er helt ville ! Når jeg gikk inn i billettsystemet når kampen var slutt var det kø på 40 som ventet (og håpet) på billett. Som jeg har sagt før, denne kampen kunne solgt 20.000 billetter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Quote from: Superjack on August 24, 2023, 15:31:40 PM
Quote from: Nixon on August 24, 2023, 15:15:50 PMBlir mange billetter på Finn i kveld!;)

Eller mange som spør etter billetter

Sånn tror jeg det blir.
Grinemenn kan bare la vær og heller kjøpe før
Brannsupporter.

Corran

Ikke alltid smart å vente på resultatet i første kamp. Og kampen mot portugiserne burde være en advarsel så alle som ventet synes jeg ikke synd på
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

mbs

Nå må Brann starte reklamen for kampen mot Sarpsborg.
Den kampen kan bli vanskelig å selge ut med kamp hjemme torsdag kveld.

Derfor må den frem og ikke glemmes.... da får vi et Aafk oppmøte igjen.

Gulløl

Det er håp om kanskje 200 billetter i salg til. Kunne ikke Brann gjort en gimmick med billettopplegg som i "gamle dager", med manuelt salg, køer langs Stadion veggene, camping stoler, soveposer, allsang, grinemenn og hele pakken. Brann får mer oppmerksomhet og reklame rundt klubben med å gjøre det slik. Istedenfor et kjedelig salg over nettet og et billettsystem som knekker sammen når flere tusen skal inn samtidig.



Klipp fra BT:
Etterspørselen etter billetter til Branns avgjørende kamp mot AZ Alkmaar er enorm, ifølge Brann.
- Basert på alle mail og andre tilbakemeldinger fra fortvilte fans tror jeg vi kunne solgt 25.000 billetter, sier Therese Rygg, kommersiell sjef i Brann.
Brann Stadion er utsolgt til Conference League-kvalifiseringskampen neste torsdag. Kapasiteten er redusert til 14.800 på grunn av at Brann ikke får bruke ståplassene på Stadion.
AZ har rett på 950 billetter til kampen. Men det er ikke sikkert alle blir brukt. De som ikke kjøpes av nederlendere, blir gjort tilgjengelig for Brann-fans.
- I løpet av neste uke vil vi legge ut noen flere billetter. Kanskje rundt 200. Det blir førstemann til møllen, sier Rygg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Tren på langskudd

opplett

Quote from: Gulløl on August 25, 2023, 10:24:50 AMDet er håp om kanskje 200 billetter i salg til. Kunne ikke Brann gjort en gimmick med billettopplegg som i "gamle dager", med manuelt salg, køer langs Stadion veggene, camping stoler, soveposer, allsang, grinemenn og hele pakken. Brann får mer oppmerksomhet og reklame rundt klubben med å gjøre det slik. Istedenfor et kjedelig salg over nettet og et billettsystem som knekker sammen når flere tusen skal inn samtidig.



Klipp fra BT:
Etterspørselen etter billetter til Branns avgjørende kamp mot AZ Alkmaar er enorm, ifølge Brann.
- Basert på alle mail og andre tilbakemeldinger fra fortvilte fans tror jeg vi kunne solgt 25.000 billetter, sier Therese Rygg, kommersiell sjef i Brann.
Brann Stadion er utsolgt til Conference League-kvalifiseringskampen neste torsdag. Kapasiteten er redusert til 14.800 på grunn av at Brann ikke får bruke ståplassene på Stadion.
AZ har rett på 950 billetter til kampen. Men det er ikke sikkert alle blir brukt. De som ikke kjøpes av nederlendere, blir gjort tilgjengelig for Brann-fans.
- I løpet av neste uke vil vi legge ut noen flere billetter. Kanskje rundt 200. Det blir førstemann til møllen, sier Rygg.


God idé! Den bør du sende til kamp@brann.no!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

August 28, 2023, 09:50:22 AM #17195 Last Edit: August 28, 2023, 10:01:39 AM by Gulløl
Sikkert mange som går og venter på avklaring på hvor mange billetter som blir frigjort til Brann supportere fra bortekvoten på 950 billetter. Nå som det bare er noe over tre døgn til kampstart bør Brann allerede ha god oversikt over hvor mange AZ supportere som har kjøpt billett og prognose på resten av dette salget. Det er nok en mindre andel av de reisende fra Nederland som venter helt til oppunder kampstart å sikre seg billett. Skulle tro at de har en kjøpsfrist som er før kampdag (?). Kanskje 200 billetter blir frigjort er blitt antydet av Brann, jeg tror det blir en del mer enn det. Tipper Brann kommer med info i dag om antall og når salget begynner.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

David

August 28, 2023, 14:52:43 PM #17196 Last Edit: August 28, 2023, 14:57:35 PM by David
Med fem serierunder igjen, tror jeg det er trygt å konkludere med at Brann, for første gang siden 2001, vinner tilskuerstatistikken.

Brann har foreløpig et snitt på 15 295. For å holde seg over 15 000, kreves det et snitt i de resterende fem hjemmekampene på 14 411. Det bør kunne være innenfor, i alle fall dersom det blir utsolgt i en av disse. Mot Glimt kan sesongen allerede være over, men mot Molde bør det fortsatt være mye å spille for.

Rosenborgs snitt er 13 541, men de har bare fire kamper igjen. For å treffe 15 000, må de snitte 19 000 i disse kampene, noe de ikke kommer til å gjøre.

(Edit: Jeg ser nå at også RBK også skal møte Glimt og Molde hjemme, noe som potensielt er publikumskamper der oppe. Så det er mulig de kan gjøre noen store innhogg der.)

Vikings snitt er 12 666. Selv med utsolgt i alle sine kamper, vil de maksimalt nå et snitt på 13 744, og de må selge over 5000 flere billetter enn Brann i hver av de resterende fem kampene for å gå forbi.

Gulløl

Onsdag kl.10.00 smeller det, restbillettene blir lagt. Felt D på Fjordkraft.

https://www.brann.no/nyheter/slik-blir-salget-av-restebillettene-til-brannaz-alkmaar
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Dette føles som en finale.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Nixon

Quote from: opplett on August 28, 2023, 18:33:24 PMDette føles som en finale.

Ja, det var rett før jeg begynte å sjekke hotellpriser!;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up