• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Go Down

opplett

Vi snakker litt forbi hverandre her. Det er riktig som du sier at det er mange enkle ting man kan gjøre kjapt, som Brann ikke gjør.

Med det jeg skrev mener jeg å ta det et steg videre. Ikke bare legge ut påminnere, men produsere nytt innhold hver dag, hver uke. På akkurat dette er Brann litt gammeldagse nå.

Men at å maksimere markedsføring på Facebook og Twitter skal ta 3-4 minutter er naivt.

Det er mye Brann kan gjøre som er enkelt, men skulle gjerne ønske de tok det til neste nivå. Brann har mye å lære av større klubber i Europa på dette. Ajax er et godt eksempel her.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Norlings Hund 2

Quote from: opplett on May 27, 2022, 16:25:01 PMVi snakker litt forbi hverandre her. Det er riktig som du sier at det er mange enkle ting man kan gjøre kjapt, som Brann ikke gjør.

Med det jeg skrev mener jeg å ta det et steg videre. Ikke bare legge ut påminnere, men produsere nytt innhold hver dag, hver uke. På akkurat dette er Brann litt gammeldagse nå.

Men at å maksimere markedsføring på Facebook og Twitter skal ta 3-4 minutter er naivt.

Det er mye Brann kan gjøre som er enkelt, men skulle gjerne ønske de tok det til neste nivå. Brann har mye å lære av større klubber i Europa på dette. Ajax er et godt eksempel her.

Enig, men 4-5 personer er å ta i. To bør holde i massevis.

Corran

Artig at man her inne vinkler det som noe som kan trekke folk at de møter Mjøndalen som Brann aldri vinner mot.
Tenker heller det er motsatt og folk tenker "nei denne gidder ikkje stresse med middag og rush for å nå for er det en kamp de taper er det denne"

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

opplett

Det er nok mange som tenker det som du sier, og det er akkurat derfor man må bruke det som en inngang til å trigge folk.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 28, 2022, 10:50:36 AM #16054 Last Edit: May 28, 2022, 11:06:58 AM by Gulløl
Mjøndalen bruker klart det beste bildet for å fronte denne kampen. Men det hjelper ikke på å trigge salget på Brann sine hjemmefelt.

https://www.miffotball.no/

Brann har bare slengt inn et tilfeldig dårlig bilde for å fronte kampen øverst på siden. Viser fem tilskuere der bak i tåken pluss
syv spillere med avkuttet hode. Virkelig dårlig Brann !!  En av mange viktige detaljer som kunne vært gjort MYE bedre for å fronte toppkampen.

https://www.brann.no/

Hovedartikkelen rett under har Brann gjort virkelig bra med stort godt bilde og stor god tekst, har ligget der en god stund. Men det gjelder damelaget. Det er ikke toppkampen om to dager og muligheten for første seier på 30 år mot Mjøndalen som har mest fokus og er den store nyhetssaken, mer det som skal skje en uke senere.


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Finfin respons

Er Brann sin strategi med digitalisering av billetter feil?

Jeg foretrakk å kjøpe på Mix Sleire på Minde.
Kanskje.

Lasaron

Quote from: Finfin respons on May 28, 2022, 16:55:54 PMEr Brann sin strategi med digitalisering av billetter feil?

Jeg foretrakk å kjøpe på Mix Sleire på Minde.

Fin og nostalgisk post. Men nei.
Tren på langskudd

Optimist

Quote from: Lissabon on May 29, 2022, 16:17:50 PMBare 1 døgn igjen, dørgende stille fra Brann, helgefri ?

Skjønner ikke helt hva du mener. Har sett masse på Twitter og Instagram (hvor de har mange følgere). Også ett eller to innlegg på Facebook. Men kanskje du ikke har Twitter eller Instagram?
Kokende idiot

Nixon

Mye mas om denne nettsiden. Vet noen i det hele tatt om den direkte og organiske trafikken er viktig for brann.no?
Rød makt på Hansa

Optimist

Brann på twitter:

Vi har rundet 8000 solgte billetter til morgendagens kamp mot Mjøndalen. Om vi slår Vålerengas 10156, blir vi atter en gang den best besøke kampen i Norge denne runden.

Ta med en tjommi, venninne, nabo eller grandtante på kampen! Kjøp billetter her: bit.ly/3PMi2Ux


Passert 8000 altså. Hadde vært kjekt å slå Vålerenga sitt tall mot Rosenborg!
Selv om de får oppmerksomheten best blant de under 40-50 år på Twitter og Instagram, kan det være lurt å gjøre de på 50+ oppmerksom på kampen via Facebook.
Kokende idiot

Nixon

Quote from: Optimist on May 29, 2022, 21:14:56 PMSelv om de får oppmerksomheten best blant de under 40-50 år på Twitter og Instagram, kan det være lurt å gjøre de på 50+ oppmerksom på kampen via Facebook.

Dersom du hadde giddet å sjekke Facebook hadde du sett at Brann har lagt ut fem poster om denne kampen siden fredag, fire da du la ut innlegget. I tillegg har jeg sett i alle fall én annonse fra Brann på Facebook.
Rød makt på Hansa

krakra

Lurer på hva som skjer med interessen hvis vi bare fortsetter å vinne med å være overlegne, uten å spille fantastisk fotball. Når de resterende kampene blir mer som et pliktløp.

Gulløl

Quote from: krakra on May 30, 2022, 08:59:20 AMLurer på hva som skjer med interessen hvis vi bare fortsetter å vinne med å være overlegne, uten å spille fantastisk fotball. Når de resterende kampene blir mer som et pliktløp.
Mest trolig vil tilskuertallene falle en del om Brann blir overlegne og folk begynner å føle at det går mot et "sikkert opprykk". Vi har også i tillegg møtt storparten av de mest publikums attraktive lagene nå i mai så det kan bli en dobbel negativ effekt tilskuermessig. Håper jeg tar feil, vi får se når lag som Blink, Bryne, Kongsvinger, Grorud, Skeid og Raufoss kommer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Jeg kjenner fortsatt på en stort underskudd av behagelige seiere, så jeg personlig vil like det. Men nå har jo jeg partoutkort, så det spiller ikke direkte inn på antall solgte billetter. Men overlegne og behagelige seiere vil fremkalle fremsnakk fra meg til omgivelsene. At det er gøy å gå på Stadion osv.
Tren på langskudd

Huff

Quote from: Nixon on May 30, 2022, 08:17:41 AM
Quote from: Optimist on May 29, 2022, 21:14:56 PMSelv om de får oppmerksomheten best blant de under 40-50 år på Twitter og Instagram, kan det være lurt å gjøre de på 50+ oppmerksom på kampen via Facebook.

Dersom du hadde giddet å sjekke Facebook hadde du sett at Brann har lagt ut fem poster om denne kampen siden fredag, fire da du la ut innlegget. I tillegg har jeg sett i alle fall én annonse fra Brann på Facebook.

Hva med oss som verken bruker Instagram, Facebook, Snapchat, Tik Tok, og alt det der andre?

Noen som vet om Brann har annonsert kampen på tekst-tv?

Nixon

Quote from: Huff on May 30, 2022, 10:15:26 AMHva med oss som verken bruker Instagram, Facebook, Snapchat, Tik Tok, og alt det der andre?

Enkelt! Kjøp partoutkort og print ut (dere har garantert en printer) terminlisten og heng den på kjøleskapet. Eventuelle nye datoer påføres med kulepenn.

:)
Rød makt på Hansa

krakra

Fikk SMS OG epost fra Brann i dag og tror de aller fleste som er aktuelle har fått med seg at det er kamp mot Mjøndalen i kveld.

Corran

Quote from: Huff on May 30, 2022, 10:15:26 AM
Quote from: Nixon on May 30, 2022, 08:17:41 AM
Quote from: Optimist on May 29, 2022, 21:14:56 PMSelv om de får oppmerksomheten best blant de under 40-50 år på Twitter og Instagram, kan det være lurt å gjøre de på 50+ oppmerksom på kampen via Facebook.

Dersom du hadde giddet å sjekke Facebook hadde du sett at Brann har lagt ut fem poster om denne kampen siden fredag, fire da du la ut innlegget. I tillegg har jeg sett i alle fall én annonse fra Brann på Facebook.

Hva med oss som verken bruker Instagram, Facebook, Snapchat, Tik Tok, og alt det der andre?

Noen som vet om Brann har annonsert kampen på tekst-tv?
Har ikke kommet noe på faxen min her. Er RBH sin fax fjernet slik at det ikke er et alternativ lengre?

Btw Skal ikke spøke med tekst tv. Kun noen uker siden det var krise hos mine foreldre da de ikke fikk opp teksttv.
Måtte rykke ut raskt for å avverge krisen.
Spurte om ikke de kunne lese nyheter o.l. på sin PC som sto på bordet foran dem, men selv om de leste nyheter der var det kjekt å kunne benytte tekts-tv
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Quote from: Huff on May 30, 2022, 10:15:26 AMNoen som vet om Brann har annonsert kampen på tekst-tv?

LOL

Jeg digget tekst-tv før de endret den til noe dårligere.
Tren på langskudd

Gulløl

May 30, 2022, 14:18:15 PM #16069 Last Edit: May 30, 2022, 14:21:43 PM by Gulløl
NRK Hordaland nevnte i sted tre timer før kampstart at det var solgt 8000 billetter. Ikke akkurat en nyhetsmelding som trigger billettsalget frem til kampstart. Brann burde oppdatert lokalradioen så de ikke bruker gårsdagens tall. Håper nå virkelig at salget er kommet et stykke opp på 9-tallet på dette tidspunktet. 10156 tror jeg ikke er innenfor rekkevidde, men vi får se.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Petter Puddefjord

Er en av de første til å innrømme at det har vært litt glissent i det siste, men det er en skam at vi har kun plass til drøye 17000 på det meste. Så lenge RBK kan ha 22000, bør Brann og Bergen kunne klare det samme, og vel så det. Boligblokk på stadion... Fy f...! Det er som å pisse i buksen når det er kaldt; ja, de fikk dekket gjeld og ryddet opp i økonomi på kort sikt. På lang sikt er det en skandale!
Tipper for øvrig at det blir enda mer glissent i løpet av sommeren, men et snitt på oppunder 10000 er utrolig i OBOS.

krakra

Jeg ser virkelig ikke den langsiktige skandalen i Sammen-hyblene. Hva er de skandaløse langsiktige konsekvensene?

Og hvorfor i all verden skal man bygge ut kapasiteten på en Stadion man ikke klarer å få halvfull i flertallet av kampene? Hva legger du i det siste? Brann har vel ikke hatt noe behov for større tilskuerkapasitet de siste 10 årene?

SKBCPH

Quote from: krakra on June 01, 2022, 12:36:04 PMJeg ser virkelig ikke den langsiktige skandalen i Sammen-hyblene. Hva er de skandaløse langsiktige konsekvensene?

Og hvorfor i all verden skal man bygge ut kapasiteten på en Stadion man ikke klarer å få halvfull i flertallet av kampene? Hva legger du i det siste? Brann har vel ikke hatt noe behov for større tilskuerkapasitet de siste 10 årene?

Vanskelig å vite om det blir en langsiktig skandale eller ikke. Men det har vært perioder tidligere, senest for 15 år siden, der 19 000 i kapasitet har vært langt fra nok til dekke for interessen.

Jeg håper og tror vi kan komme der igjen. Med hybelblokk eid av eksterne og salg av lokaler blir det nå nærmest umulig å bygge ut Brann Stadion i framtiden.

Ja, det er bare en potensiell fremtidig skandale, men jeg håper nå alle her inne ønsker at interessen igjen blir så stor at å selge ut 17 000 blir en lek.

Det er nå heldigvis aldri umulig å bygge et helt nytt stadion i fremtiden. :-)
- Vi har den treneren vi har.

opplett

June 01, 2022, 12:45:10 PM #16073 Last Edit: June 01, 2022, 12:50:00 PM by opplett
Tror ikke det er så mange som er uenig i at det ikke er optimalt med boligblokken på stadion. Men det var nok det smarteste å gjøre.

Det var jo egentlig klappet og klart i 2008 for at det skulle bygges tribune i to etasjer med plass til 9000 tilskuere, men ting ville seg annerledes. Hadde den blitt bygget hadde vi hatt ennå større gjeld som kunne ført oss skumle steder, nå har de fått en tribune der som slettet gjeld. Forretningsmessig smart.

Det største problemet med boligblokken er ikke boligblokken i seg selv, men at det er så trangt der stadion ligger at man ikke kunne få bygget en fullverdig tribune som hadde boligene skjøvet lenger bak. Da hadde de ikke vært en del av stadionbildet inne på stadion, slik de er i dag.

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

SKBCPH

Quote from: opplett on June 01, 2022, 12:45:10 PMTror ikke det er så mange som er uenig i at det ikke er optimalt med boligblokken på stadion. Men det var nok det smarteste å gjøre.

Det var jo egentlig klappet og klart i 2008 for at det skulle bygges tribune i to etasjer med plass til 9000 tilskuere, men ting ville seg annerledes. Hadde den blitt bygget hadde vi hatt ennå større gjeld som kunne ført oss skumle steder, nå har de fått en tribune der som slettet gjeld. Forretningsmessig smart.

Det største problemet med boligblokken er ikke boligblokken i seg selv, men at det er så trangt der stadion ligger at man ikke kunne få bygget en fullverdig tribune som hadde boligene skjøvet lenger bak.



Husker godt planene for siste etappe av utbyggingen ja. Brann stadion hadde vært klart flotteste stadion i Norge om den langsiden der ble fullført. det siste som hadde trengtes da var å gi Hansatribunen samme fasade og tak som de tre andre tribunene. Hadde blitt en fantastisk helhetlig stadion.

Men men, er nå glad i lappeteppet av et stadion vi har nå også. <3
- Vi har den treneren vi har.

krakra

Quote from: SKBCPH on June 01, 2022, 12:42:11 PM
Quote from: krakra on June 01, 2022, 12:36:04 PMJeg ser virkelig ikke den langsiktige skandalen i Sammen-hyblene. Hva er de skandaløse langsiktige konsekvensene?

Og hvorfor i all verden skal man bygge ut kapasiteten på en Stadion man ikke klarer å få halvfull i flertallet av kampene? Hva legger du i det siste? Brann har vel ikke hatt noe behov for større tilskuerkapasitet de siste 10 årene?

Vanskelig å vite om det blir en langsiktig skandale eller ikke. Men det har vært perioder tidligere, senest for 15 år siden, der 19 000 i kapasitet har vært langt fra nok til dekke for interessen.

Jeg håper og tror vi kan komme der igjen. Med hybelblokk eid av eksterne og salg av lokaler blir det nå nærmest umulig å bygge ut Brann Stadion i framtiden.

Ja, det er bare en potensiell fremtidig skandale, men jeg håper nå alle her inne ønsker at interessen igjen blir så stor at å selge ut 17 000 blir en lek.

Det er nå heldigvis aldri umulig å bygge et helt nytt stadion i fremtiden. :-)
Men da snakker vi om én sesong, som var en slags perfekt storm med en peak for interessen for norsk fotball og Branns første seriegull på neste 50 år.

David

Det er tillatt å gjøre langt flere sitteplasser om til ståplasser enn det som er tilfelle i dag. Mulig noe må gjøres med utganger, toaletter og kiosker for å få det godkjent, men det alene vil øke kapasiteten en del, i tillegg til det siste ledige hjørnet.

Men akkurat nå er jo det en veldig hypotetisk problemstilling.

Corran

Kjempe fint om vi kommer dit at 17000 er for liten kapasitet, men det betyr ikke at en har bommet nå. Det betyr at interessen har tatt seg opp igjen og at Brann gjør det bra.
At Brann billetter er ettertraktet er jo en fin vision, men om det skjer så varer det sikkert ikke lenge og om det skulle gjøre det så får de sikkert råd til ny stadion.

Den kapasiteten vi har nå er helt fin. Og at rbk har større kapasitet betyr ingenting Det betyr bare at de oftere har tribuner som ser mer glissne ut
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

June 01, 2022, 23:23:41 PM #16078 Last Edit: June 02, 2022, 08:33:51 AM by Optimist
Quote from: SKBCPH on June 01, 2022, 12:51:15 PMMen men, er nå glad i lappeteppet av et stadion vi har nå også. <3

Lappeteppe kan være bra! Forteller mye mer historie enn hvis alle tribunene hadde vært like. Føler Brann stadion er delt i 3. Frydenbø-tribunen som viser til en mer gammeldags tribune, men fortsatt stor og velfungerende. Spv og Bob som representerer luksustiden til Brann, med fin arkitektur og behagelige fasiliteter. Og til slutt Fjordkraft-tribunen som måtte betale litt av prisen for luksustiden. Tribunen kunne sett mye finere ut og vært mye bedre, men absolutt bra nok opp mot hensikten.

Men selv om disse 4 tribunene er bygget med rundt 20 års mellomrom, synes jeg at de henger godt sammen. Det er ingen enorme hull i noen av hjørnene, og det er tak over tre av hjørnene. Er stolt av Brann stadion jeg! Den optimale «mulige» fremtiden ville vært å somehow tette hjørnet mellom spv og Frydenbø, samt at Frydenbø-tribunen var en ren supportertribune med ståplasser.
Kokende idiot

Nixon

Det er jo kjekt at Petter Puddefjord beærer oss med et av sine bare-hvert-skuddår-besøk med den samme agendaen og ikke minst mindreverdighetskomplekset sitt. Lurer litt på om han går på kamp og fyller opp et av setene i hver hjemmekamp?

Jeg tenker som flere at det er rikelig med plasser. Og knappheten i noen få kamper kan faktisk være et pluss for merkevaren.

Og er det i det hele tatt noen som skjenker disse hyblene en tanke når de er på kamp? Mer diskret enn det er nå, er det vel knapt mulig å få det.
Rød makt på Hansa

SKBCPH

Quote from: Optimist on June 01, 2022, 23:23:41 PM
Quote from: SKBCPH on June 01, 2022, 12:51:15 PMMen men, er nå glad i lappeteppet av et stadion vi har nå også. <3

Lappeteppe kan være bra! Forteller mye mer historie enn hvis alle tribunene hadde vært like. Føler Brann stadion er delt i 3. Frydenbø-tribunen som viser til en mer gammeldags tribune, men fortsatt stor og velfungerende. Spv og Bob som representerer luksustiden til Brann, med fin arkitektur og behagelige fasiliteter. Og til slutt Fjordkraft-tribunen som måtte betale litt av prisen for luksustiden. Tribunen kunne sett mye finere ut og vært mye bedre, men absolutt bra nok opp mot hensikten.

Men selv om disse 4 tribunene er bygget med rundt 20 års mellomrom, synes jeg at de henger godt sammen. Det er ingen enorme hull i noen av hjørnene, og det er tak over tre av hjørnene. Er stolt av Brann stadion jeg! Den optimale «mulige» fremtiden ville vært å somehow tette hjørnet mellom spv og Frydenbø, samt at Frydenbø-tribunen var en ren supportertribune med ståplasser.

Ja, det var en god oppsummering! :-)
- Vi har den treneren vi har.

Superjack

Stadion er fin synest jeg.

Både Frydenbø og SPV tribunen holdt på å knekke klubben økonomisk.

Har benyttet meg av alle disse tribunene og alle er bra.

Min erfaring er også å stå i Hansa eller Klokkesvingen og knapt se noe, på full og glissen store-stå og på de to gamle tribunene (Før SPV tribunen og Hybeltribunen)

Og så har Brann stadion sjel (Noe lite konkret men veldig følbart)
Molde Stadion er estetisk den fineste stadionen i Norge, men den er totalt uten sjel.




Brannsupporter.

Norlings Hund 2

Ja, hyblene var veldig nødvendig. Jeg synes ikke de er så fryktelig skjemmende akkurat heller, det er jo ikke som Mjøndalen sine.

Når det gjelder Norges mest estetisk fine stadion, synes jeg Molde har sterk konkurranse av ØsterHus Arena (Sandnes Ulfs nye arena).

SKBCPH

Quote from: Norlings Hund 2 on June 02, 2022, 14:29:48 PMJa, hyblene var veldig nødvendig. Jeg synes ikke de er så fryktelig skjemmende akkurat heller, det er jo ikke som Mjøndalen sine.

Når det gjelder Norges mest estetisk fine stadion, synes jeg Molde har sterk konkurranse av ØsterHus Arena (Sandnes Ulfs nye arena).

Ja, den synes jeg er skikkelig fet også, men som med Intility (som er grisestøgg) er den preget av for mye betong.

Totalt sett synes jeg Brann stadion er den beste i Norge, så objektivt som det er mulig for meg å rangere.

Lerkendal har for mye luft mellom tribunene og for mange malplasserte tribunenivåer.
- Vi har den treneren vi har.

Optimist

Ser ut som at de reklamerer mye for «se 3 kamper i juli - betal for 2». Det er et bra initiativ. Tviler på at veldig mange kommer til å benytte seg av tilbudet, i og med at det er vanskelig å ha alle tre datoene ledig i juli. Jeg er en av de som får dratt på maks to av kampene.
Kokende idiot

Corran

Quote from: Optimist on June 23, 2022, 17:20:26 PMSer ut som at de reklamerer mye for «se 3 kamper i juli - betal for 2». Det er et bra initiativ. Tviler på at veldig mange kommer til å benytte seg av tilbudet, i og med at det er vanskelig å ha alle tre datoene ledig i juli. Jeg er en av de som får dratt på maks to av kampene.

Ja men de som kan dra på maks to kjøper kanskje alle 3 så kan de gå på de to som passer best uten at det koster mer samt at kanskje så kommer de uansett på alle tre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Brann melder om 8000 solgte billetter og at hvis salget passerer 9221, blir Brann - Bryne Norges best besøkte kamp denne serierunden.

Dette var faktisk positivt overraskende tall for meg. Midt på sommeren med drittvær i OBOS legger egentlig opp til 6-7000. Til sammenligning kan vi ta Brann sin OBOS-kamp 6. juli 2015 mot Kristiansund, hvor det var 7651 solgte. Dette var cirka samme dato, bare at da var det ikke noe regn i sikte.
Kokende idiot

Gulløl

July 04, 2022, 11:01:16 AM #16087 Last Edit: July 04, 2022, 11:16:20 AM by Gulløl
Passerer vi 9221 er det veldig bra. Norges best besøkte er et flott mål. Været har lite påvirket besøket på Stadion opp gjennom tiden. Noen holder seg hjemme på grunn av regnet mens andre går på kamp fordi været egner seg dårlig til andre uteaktiviteter slik som f.eks. å male en vegg, slå plenen, kose seg på terrassen, tur med båten, langhelg på hytten osv. Håper at alle har fått med seg at kampen kun går på betalingskanaler med kun et kamera, høre kampen på radio høres ut som et kjedelig alternativ det også. Kan vi ha et ørlite håp om 10.000 ? Ikke helt uvanlig at Brann kan selge 2000 på kampdag, en kjedelig mandag med skoleferie og nå før fellesferien starter kan sprites opp med flott offensiv fotball på Stadion.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

July 04, 2022, 11:50:33 AM #16088 Last Edit: July 04, 2022, 12:02:42 PM by Gulløl
Noe Brann klart kan forbedre i billettsalget er at når en på forsiden trykker på "KJØP BILLETT" rett under Brann - Bryne med store bokstaver er minst mulig klikk i kjøpsprosessen. En skulle tro at en med et klikk kom inn rett på dagens kamp, men neida da er det 17 valg å velge mellom. Når en da videre finner valget "Kjøp billett SK Brann herrer" og klikker seg videre der kommer en inn på 7 nye valg, men da skulle en tror at dagens kamp låg helt øverst, men neida det kjøpsvalget ligger på 5 plass. Trykker en så videre på fanen "Populært" øverst på den siden skulle en tro at dagens kamp som nærmer seg best salg i denne runden i Norge i det minste kom øverst, men neida det er det femte mest populære som kan kjøpes av Brann på den siden som selvsagt er en blank løgn.

Det er enda noen klikk videre for å få billetter men de er greie nok selv om billettkartet også har et klart forbedringspotensial som har blitt påpekt flere ganger i år i denne forumtråden med konkrete forslag til forbedringer.

Ja det er litt å ta tak i her Christian Kalvenes !! Budskapet er minst mulig klikk for å få tak i det klart mest populære klubben selger, altså kampbilletter til Brann sine kamper i Obos. Er dette vanskelig og utfordrende å forbedre før 2023 sesongen som forhåpentligvis blir i Eliteserien ??
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Eivind

Svært overraskende salgstall!

Lasaron

Interessen er såpass at min billett blir brukt av en annen, da jeg fortsatt er vekkreist.
Tren på langskudd

Optimist

Ikke fullt så vanlig å snakke om salg av bortebilletter her, men må slenge inn at tidligere i dag var det solgt 500 billetter til bortefeltet i Kristiansand. Antageligvis vil det ende på 700-800 røde til kampstart. Dette er altså bortekamp på en torsdag, i obos, uten noe ekstraordinær mobilisering. Utviklingen siste årene har vært stor, og vi Brannsupportere har blitt helt rå på bortebane!
Kokende idiot

Nixon

Quote from: Optimist on July 06, 2022, 22:42:59 PMIkke fullt så vanlig å snakke om salg av bortebilletter her, men må slenge inn at tidligere i dag var det solgt 500 billetter til bortefeltet i Kristiansand. Antageligvis vil det ende på 700-800 røde til kampstart. Dette er altså bortekamp på en torsdag, i obos, uten noe ekstraordinær mobilisering. Utviklingen siste årene har vært stor, og vi Brannsupportere har blitt helt rå på bortebane!

Det begynte allerede litt i fjor, men det har helt klart vært en slags OBOS-effekt. Men til kampen i kveld er det vel et pluss at det er ferietid og noen sikkert legger kampen inn som en del av den. Jeg gjør det i alle fall og kombinerer kamp med familiebesøk på Sørlandet.
Rød makt på Hansa

Gulløl

July 07, 2022, 09:55:37 AM #16093 Last Edit: July 07, 2022, 10:03:30 AM by Gulløl
Knallvær i Kristiansand i dag, 21 - 22 grader under kampen melder yr.

Bortefeltet I1 med kapasitet 500 var utsolgt i går foremiddag.

Heldigvis har Start også åpnet nabofeltet H1 for Brann supportere. Her er kapasiteten 200 og det er faktisk ledige billetter enda til dei som er raske.

Vi bør også klare 300 spredt rundt på hjemmefeltene, familier, eldre og en del andre trenger roligere tribunefasiliteter.

Faktisk kan vi klare å samle omtrent 1000 kokende idioter nå i ferietiden nå som flere har tid å reise på kamp.


Løp og kjøp !

Det er enda litt billetter igjen på det ekstra bortefeltet. Supert at feltene er ved siden av hverandre. Link for å kjøpe:

https://ticketco.events/no/nb/events/215337/seating_arrangement/sections/245240?item_type_id=13001502&_ga=2.23508927.401862384.1657107227-381038382.1655908449
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Fremdeles 81 billetter igjen på det ekstra bortefeltet. Rykker vel med de siste litt i overkant av 3 timene til kampstart.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on July 07, 2022, 13:46:48 PMFremdeles 81 billetter igjen på det ekstra bortefeltet. Rykker vel med de siste litt i overkant av 3 timene til kampstart.

Alle bortebilletter på nedre tribune er solgt, så nå har de åpnet opp felt på øvre tribunedel.
Kokende idiot

Optimist

Quote from: Lissabon on July 08, 2022, 15:39:06 PMTilskuertall ?,  tja, 10000 bør være mulig, kanskje 11000 ? om folk drøyer og ikke drar avgårde på ferie før mandag morgen ...

Tipper 11.000 blir for optimistisk. Lov å håpe på 10.000 da! Realistisk sett tror jeg det blir på 9000-tallet, noe som ikke er så gale obos-tall.
Kokende idiot

Churchill

Imponerende av Brann både på banen og tribunen for tiden. Selv håper jeg å kunne benytte Discovery+ abonnementet på flyet til Bangkok i morgen, så jeg får sett Brann banke Stabæk. For det kommer de til å gjøre!
...we shall never surrender.

Optimist

Passerte 8000 solgte cirka kl. 20.45. Med skikkelig mobilisering blant publikum kan det fort passere 10.000 til kampstart i morgen!
Kokende idiot

Lasaron

Tipper det blir på 8000-tallet. Det er greit. Håper på god stemning, og vil bidra litt selv der.
Tren på langskudd

Go Up