• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

May 14, 2022, 13:46:24 PM #15950 Last Edit: May 14, 2022, 13:57:46 PM by Gulløl
Nå har Brann solgt et stort antall enkeltplasser siste dager men nå er omtrent total stopp. Fremdeles 30 billetter igjen. I dag har det gått kun 2 billetter pr. time i snitt. Er Brann opptatt å få opp UTSOLGT skiltet før de legger ut de ekstra billettene ser det nå ikke ut for at det skal skje før vi har startet på søndagen. Så nå MÅ de ekstra billettene ut i markedet, slik at folk som vil være sammen får sine billetter + alle de som ikke kan eller vil betale 350 kr for billetten.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Brann kommer ikke til å åpne for flere på store stå, men åpner på Fjordkraft «når de er klare».
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Quote from: opplett on May 14, 2022, 14:13:28 PMBrann kommer ikke til å åpne for flere på store stå, men åpner på Fjordkraft «når de er klare».

EDIT: Og akkurat da jeg fikk den infoen, publiserte de denne: https://www.brann.no/nyheter/bygger-om-bortefeltet-og-apner-staplasser-til-16.mai
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 14, 2022, 14:59:12 PM #15953 Last Edit: May 14, 2022, 15:01:39 PM by Gulløl
Quote from: opplett on May 14, 2022, 14:13:28 PMBrann kommer ikke til å åpne for flere på store stå, men åpner på Fjordkraft «når de er klare».
Heller ikke aktuelt for flere på Store Stå om eventuelt "Fjordkraft Stå" blir utsolgt ? Det står ikke noe om hvor mye de legger ut på Fjordkraft. Om det ikke er flere enn 641 som tidligere oppgitt kapasitet er vi oppe i en total på 771 (inkl.130 på bortefeltet). Kanskje det dekker behovet og etterspørsel de to siste døgnene, vi får se.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

For øvrig 21 enkeltseter igjen (i følge min telling). Spennende å se om det ryker noen enkeltseter til fram til ståfeltet åpner for salg.
Kokende idiot

opplett

Da ser det ut som de har åpnet plassene. Men de er GRÅ. Skal være rimelig klarsynt for å oppdage det på kartet, hvis man ikke er sånn som oss her inne som har sett det kartet titalls ganger de siste dagene. Arhhhh...

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

Quote from: opplett on May 14, 2022, 17:02:45 PMDa ser det ut som de har åpnet plassene. Men de er GRÅ. Skal være rimelig klarsynt for å oppdage det på kartet, hvis man ikke er sånn som oss her inne som har sett det kartet titalls ganger de siste dagene. Arhhhh...



Det MÅ nesten være noe gale med oss.
Kokende idiot

Gulløl

May 14, 2022, 18:19:11 PM #15957 Last Edit: May 14, 2022, 18:30:57 PM by Gulløl
Interessen for billetter er fremdeles god nå som vi har gått inn i de siste 48 timene.

80 av de 130 sitteplass billettene i armkroken til "Sandnes Gauken" på bortefeltet er solgt første timen. På linje med selvskading å sitte der, men skal bergenseren støtte Brann på selveste 16 mai så skal han virkelig det  : )

Tror det er solgt en god del mer på "Fjordkraft Stå" denne timen, billetter som bør være langt mer attraktive. For dere som aldri har vært på Fjordkraft. Dette er tidenes beste ståplasser på Stadion om det er utsiktsforhold som betyr mest, sittende publikum foran, kun tre rader stående og panoramautsikt fra passelig høyde.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Da er vi tilbake til kun enkelt plasser på sitteplass, kun 10 igjen. Bra det er gode ståplasser disponible enda, usikkert hvor lenge de varer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Null sitteplasser igjen nå. Da er det bare å vente på at ståplassene blir utsolgt og.
Kokende idiot

opplett

La oss si at Fjordkraft blir utsolgt også, at Store Stå IKKE blir utvidet, og at det blir solgt 250 av de 665 ståplassene på bortefeltet, så blir det da 16 976 tilskuere. (17 591 - 200 som ikke blir lagt ut på SS - 415 usolgt på bortefeltet).

Eneste måten å komme over 17 000 er da å selge minst 274 på bortefeltet og/eller at de legger ut noen ekstra billetter på Store Stå.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 15, 2022, 10:45:27 AM #15961 Last Edit: May 15, 2022, 10:55:41 AM by Gulløl
Quote from: Optimist on May 15, 2022, 10:21:18 AMNull sitteplasser igjen nå. Da er det bare å vente på at ståplassene blir utsolgt og.
En hel jobb for folk å trykke seg gjennom fire felt som angir billetter med skarpe farger som ikke har billetter før de kanskje finner de lysegrå feltene med nedtonet skrift som har billetter. Feltet til høyre skulle også nå bare hatt et felt som angir billetter, i steden for er det ni felt. Brann gjør det mest mulig tungvint og irriterende for kunden, litt amatørmessig og lite feiljusteringer av billettsystemet, vi får se om det blir utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 15, 2022, 12:05:04 PM #15962 Last Edit: May 15, 2022, 12:18:18 PM by Gulløl
Quote from: opplett on May 15, 2022, 10:43:49 AMLa oss si at Fjordkraft blir utsolgt også, at Store Stå IKKE blir utvidet, og at det blir solgt 250 av de 665 ståplassene på bortefeltet, så blir det da 16 976 tilskuere. (17 591 - 200 som ikke blir lagt ut på SS - 415 usolgt på bortefeltet).

Eneste måten å komme over 17 000 er da å selge minst 274 på bortefeltet og/eller at de legger ut noen ekstra billetter på Store Stå.
Kan eventuelt bli litt ledig på VIP også kanskje (?). Vet ikke helt hva Brann mener med at de "flytter VIP plasser", mulig at det er de plassene som er solgt øverst på Sp.V siste dager.

- Vi rydder plass på bortefeltet og flytter VIP-plasser for å få fullt stadion, sier Therese Andvik Rygg, konstituert daglig leder i Brann, til TV 2.

https://www.tv2.no/a/14791615/

Sånn fornuftsmessig i forhold til plass og areal er det nok bedre at Brann utvider fra 641 til 1000 på "Fjordkraft Stå" enn at at "Store Stå" utvider med 200. Hvordan Brann vurderer her har de ikke informert om, vil kanskje se hvordan salget utvikler seg frem mot kampen og hva behov og etterspørsel blir.

Ny tilskuerrekord i OBOS-ligaen er et flott mål, over 17.284. Brann kan få det til om jobber bevist og målrettet mot det i forhold til der det er ledig plass og i markedsføringen for å selge billettene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Det er en rolig søndag. Kjapp skisse til et mer korrekt feltkart, men hvor det er tatt hensyn til at små felt som VIP-ene og ståfeltene ikke blir for små. Ikke perfekt, altså, men et forsøk.



Slik det er nå, for referanse:
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 15, 2022, 13:45:41 PM #15964 Last Edit: May 15, 2022, 13:49:34 PM by Gulløl
Quote from: opplett on May 15, 2022, 13:14:26 PMDet er en rolig søndag. Kjapp skisse til et mer korrekt feltkart, men hvor det er tatt hensyn til at små felt som VIP-ene og ståfeltene ikke blir for små. Ikke perfekt, altså, men et forsøk.
Absolutt bedre, god start. En kan lure på hvorfor ikke Brann prøver å ta bort tydelige feil og optimalisere feltkartet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kirk

Ser ikke ut som det er den store interessen for ståplassene. Nærliggende å tro at de midterste feltene ville blitt utsolgt først, men fortsatt mulig å kjøpe 10 billetter i slengen der. Så da er spørsmålet om folk synes det er for dyrt, om de ikke har fått med seg at det er plasser tilgjengelig, eller om de ikke har skjønt hvor bra plasser dette er.

Her har Brann en jobb å gjøre hvis det skal bli utsolgt.

Gulløl

May 15, 2022, 16:36:40 PM #15966 Last Edit: May 15, 2022, 16:47:35 PM by Gulløl
Quote from: Kirk on May 15, 2022, 16:23:29 PMSer ikke ut som det er den store interessen for ståplassene. Nærliggende å tro at de midterste feltene ville blitt utsolgt først, men fortsatt mulig å kjøpe 10 billetter i slengen der. Så da er spørsmålet om folk synes det er for dyrt, om de ikke har fått med seg at det er plasser tilgjengelig, eller om de ikke har skjønt hvor bra plasser dette er.

Her har Brann en jobb å gjøre hvis det skal bli utsolgt.
Det som ser ut som felt fra C til H er ikke felt. Uansett hvilke felt en klikker inn på på "Fjordkraft Stå" går det nok inn på den samme totalbeholdningen. Tror en at en har en rettighet til å stå på for eksempel felt F eller E fordi en tror en har kjøpt der så har en ikke det, alle står på den sammen betongen bortover uten skille. Dette er enda en ting som er klønete løst i Brann sitt billettsystem, det skulle bare stått "Fjordkraft Stå" og kun et felt/firkant akkurat slik det er løst for "Store Stå".

Håper Kalvenes har lagt seg en lang liste på forbedringer i Sportsklubben Brann nå han begynner som toppleder i morgen. Selv om forbedringer og optimalisering av billettsystemet burde mellomledere og "de på gulvet" ordnet opp i.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 15, 2022, 18:35:39 PM #15967 Last Edit: May 15, 2022, 18:39:41 PM by Gulløl
Brann meldte for en halvtime siden at det blir fullsatt Brann Stadion. Det er noen ledige ståplasser øverst på
Fjordkraft-tribunen står det. Begrepet "noen" tolker jeg som et lite antall. Utsolgt Brann Stadion allerede i kveld ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Et av feltene på ståfeltene er utsolgt, så kanskje det faktisk er oppdelt? Blir sikkert ikke det i praksis i morgen, men salgsmessig er det kanskje det.

Sånn ellers kan det fort hende alt blir utsolgt i morgen. Nå har de solgt så mange billetter at folk får FOMO når de prater om det i lunsjen på skole og jobb i morgen.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Kirk

Quote from: opplett on May 15, 2022, 21:25:56 PMEt av feltene på ståfeltene er utsolgt, så kanskje det faktisk er oppdelt? Blir sikkert ikke det i praksis i morgen, men salgsmessig er det kanskje det.

Sånn ellers kan det fort hende alt blir utsolgt i morgen. Nå har de solgt så mange billetter at folk får FOMO når de prater om det i lunsjen på skole og jobb i morgen.

Hvis det stemmer så har de neppe solgt mer enn et par hundre av ståplassene. Det er vel omtrent 100 billetter på hvert felt, og de fleste vil vel kjøpe billetter på de midterste feltene.

opplett

Det stemmer nok, men jeg tror det siste avsnittet blir gjeldende. Vi får se. Jeg er i hvert fall imponert av at de faktisk har greid å selge flere hundre enkeltseter.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 15, 2022, 22:20:34 PM #15971 Last Edit: May 15, 2022, 22:30:57 PM by Gulløl
I morgen tidlig må alt på bordet og full åpenhet om alle billetter Brann har i krinker og kroker. Ingen god strategi at byen befolkning våkner opp med inntrykket at det sikkert er utsolgt, at det ikke er noen vits å komme seg opp til Stadion. Noen skal også absolutt kjøpe i luken slik de alltid har gjort, det med tradisjoner og hva de er vant med. At det blir solgt 400-500 billetter på kampdag 16 mai er som oftest et minimum når Brann har en del billetter igjen og folket har fått vite det i alle kanaler.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Blir nok ikke ny Obos rekord. Brann har neppe lagt ut nok billetter til å passere 17 284 og har heller ikke hadde noe fokus i markedsføringen på å slå rekorden. Hvor mange billetter som er igjen holder Norges åpneste klubb hemmelig. Om det er nok billetter å hente helt frem til kampstart kl.18  hadde vært en god informasjon å fått ut for de som vil ta kampen litt på sparket og ikke vil risikere å måtte snu i billettluken.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on May 15, 2022, 22:20:34 PMNoen skal også absolutt kjøpe i luken slik de alltid har gjort, det med tradisjoner og hva de er vant med.

Kan umulig være mange som har som tradisjon å kjøpe billett på kampdag i luken 16. mai. Jeg tenker at alle som ikke har kjøpt billett til nå, de kan ha det så godt. Sjansene har vært mange og gode ganske så lenge.
Rød makt på Hansa

Kirk

Fortsatt mulig å kjøpe 10 billetter på alle felt unntatt H og C, så begynner å tvile litt på at de får solgt alle ståplassene.

Gulløl

May 16, 2022, 11:45:47 AM #15975 Last Edit: May 16, 2022, 11:50:08 AM by Gulløl
Quote from: Kirk on May 16, 2022, 10:35:48 AMFortsatt mulig å kjøpe 10 billetter på alle felt unntatt H og C, så begynner å tvile litt på at de får solgt alle ståplassene.
Hadde ikke vært noe minus å oppgitt antallet. At Brann bruker begrepet "noen plasser" både i går kveld og i dag er bare rart. Om Brann f.eks. har 300 ståplasser igjen klikker ikke byen i skuffelse om det blir opplyst. Ut fra overskriften i BA er fokuset mer på at det ikke er et sete å oppdrive.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Utsolgt rundt lunch tider i dag, ca.16 500 slipper Brann inn. Kan dukke opp billetter på finn om noen er desperate.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Uansett hva tallet blir, så er ordet «utsolgt» et ord jeg har savnet! Blir så deilig.
Kokende idiot

Corran

Quote from: Optimist on May 16, 2022, 15:31:47 PMUansett hva tallet blir, så er ordet «utsolgt» et ord jeg har savnet! Blir så deilig.
Ble så deilig ja
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Quote from: Corran on May 16, 2022, 22:02:52 PM
Quote from: Optimist on May 16, 2022, 15:31:47 PMUansett hva tallet blir, så er ordet «utsolgt» et ord jeg har savnet! Blir så deilig.
Ble så deilig ja

16. mai ❤️

Nå har for øvrig Brann et snitt på 13017 tilskuer i OBOS!!! Hadde NOEN andre klubber i Norge klart det samme i denne divisjonen? Nei! Det er kun et lag som har høyere snitt, og det er ikke serielederen.
Kokende idiot

Superjack

Er det realistisk med nært utsolgt i neste mot Fredrikstad på lørdag?

Brann er blitt -in- igjen. Det var stor stemning og Brann bydde til fest, og leverte i går.

Bør ikke Brann fyre på for å selge her også?

Festen fortsetter kampanje?
Brannsupporter.

Nixon

Tror ikke det er realistisk med nært utsolgt. 16. mai er tross alt en egen greie som ikke kan sammenlignes med noe annet. Tror vi skal være fornøyd med å bikke 10.000.
Rød makt på Hansa

Gulløl

10-11 tallet er mest realistisk. Ser vi 12-tallet er det virkelig bra. Men klarer Brann en eller annen fornuftig form for "festen fortsetter kampanje" som kan øke tilskuertallet er det flott.

Brann spilte forresten mot Fredrikstad på 16 mai i 2007. Resultatet ble 2-2. Tilskuertallet var 17 886.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Larsendos

4-åringen var med på kamp i går. Han elsket det. Ville heller gå med rød drakt enn bunad i dag. Ny kamp på lørdag hadde vært perfekt. Men den begynner klokken 20.00. 20.00 går ikke. Det er for sent.

Gulløl

May 18, 2022, 12:30:39 PM #15984 Last Edit: May 18, 2022, 12:43:00 PM by Gulløl
Flott med 16 617 tilskuere på 16 mai. Men håper det fremdeles er mulig å komme over 17 000 tilskuere på de neste 16 mai kampene, kun seks ganger under det nivået tilbake t.o.m 1992 og et av de årene var det ombygging og begrenset kapasitet.

Til dere som var på Store Stå på 16 mai. Var det veldig trangt eller hadde det gått helt fint med 200 ekstra slik som på det gamle feltet ? Bare lurer siden Brann ikke valgte å legge ut 200 i ekstra kapasitet denne gang. Om det var på grunn av at plassen er blitt mindre etter flyttingen er ikke opplyst fra Brann sin side men noe diskutert her på forumet.

Jeg satt på bakerste benk på Fjordkraft. Kjekt å se mange på "Fjordkraft Stå" men slik jeg vurderte det burde det gått helt fint å solgt 200 - 300 ekstra billetter der. Ikke trengsel til og fra feltet heller, feltet fungerte helt fint. Hørte på kommentarene bak meg at flere gav uttrykk for at de var veldig fornøyd med utsikten til banen.

Håper Brann har tatt med seg gode erfaringer med begge de "nye ståfeltene" til fremtidige utsolgte arrangement. Og eventuelt søke NFF om litt større kapasitet i god tid så de ikke er avhengig av utsolgt bortefelt for å klare over 17 000 på fremtidige kamper. Denne kampen var utsolgt noen timer før, hvor mange billetter mer som kunne ha blitt solgt er jeg usikker på men noen få hundre kan det være snakk om.

Litt på siden. La merke til en annen ting, nesten alle som stod på "Fjordkraft Stå" var tenåringer og "unge voksne" og en god del av var engasjert og godt med og støttet laget. Dette var jo folk der de fleste ikke hadde tenkt seg på kamp men bestemt seg etter at den ekstra kapasiteten kom.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Sånn var det jo for meg når jeg var tenåring. Å ha partoutkort var utenfor min rekkevidde, selv om jeg skulle ønske at jeg hadde det. De kampene jeg var på, så gikk jeg på Storestå. Og da var det kok.
Tren på langskudd

opplett

Quote from: Gulløl on May 18, 2022, 12:30:39 PMTil dere som var på Store Stå på 16 mai. Var det veldig trangt eller hadde det gått helt fint med 200 ekstra slik som på det gamle feltet ? Bare lurer siden Brann ikke valgte å legge ut 200 i ekstra kapasitet denne gang. Om det var på grunn av at plassen er blitt mindre etter flyttingen er ikke opplyst fra Brann sin side men noe diskutert her på forumet.


Var ved siden av. Var veldig mange som hoppet over gjerdet inn på Store Stå fra feltene ved siden av, så virker som det var vanskelig å komme inn på feltet i trappen midt på.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

David

Quote from: Gulløl on May 18, 2022, 12:30:39 PMJeg satt på bakerste benk på Fjordkraft. Kjekt å se mange på "Fjordkraft Stå" men slik jeg vurderte det burde det gått helt fint å solgt 200 - 300 ekstra billetter der. Ikke trengsel til og fra feltet heller, feltet fungerte helt fint. Hørte på kommentarene bak meg at flere gav uttrykk for at de var veldig fornøyd med utsikten til banen.



Fra min posisjon på motsatt side så det ut som det fint kunne vært plass til flere de 20-30 siste meterne mot bortefeltet, i alle fall.



Kan generelt ikke huske sist det var like god stemning på kamp, men Nystemten henger bokstavelig talt ikke sammen, noe man særlig merker om man ser opptaket fra tv-sendingen. Noen gode ideer for å gjøre den mer samkjørt?

fortune

Quote from: David on May 18, 2022, 15:41:40 PM
Quote from: Gulløl on May 18, 2022, 12:30:39 PMJeg satt på bakerste benk på Fjordkraft. Kjekt å se mange på "Fjordkraft Stå" men slik jeg vurderte det burde det gått helt fint å solgt 200 - 300 ekstra billetter der. Ikke trengsel til og fra feltet heller, feltet fungerte helt fint. Hørte på kommentarene bak meg at flere gav uttrykk for at de var veldig fornøyd med utsikten til banen.



Fra min posisjon på motsatt side så det ut som det fint kunne vært plass til flere de 20-30 siste meterne mot bortefeltet, i alle fall.



Kan generelt ikke huske sist det var like god stemning på kamp, men Nystemten henger bokstavelig talt ikke sammen, noe man særlig merker om man ser opptaket fra tv-sendingen. Noen gode ideer for å gjøre den mer samkjørt?

Er vel bare å skru opp lyden fra høytaleranlegget? Det var umulig å høre Tor Endresen i det støynivået som var på stadion, så da havner man fort i utakt. Spesielt når det er en del supportere som ikle har vært på stadion på en stund.
First is first, second is nothing

Superjack

Noen som vet om det er fart i salget mot lørdagens kamp?
Brannsupporter.

opplett

Hørte lite av playbacken på Frydenbø, så veldig forståelig at det ikke gikk.

Når det først går i dass med matching av sang og playbacken, kan gjerne lydmannen være litt på hugget og skru av playbacken, så får man heller fullføre sangen i det tempoet som synges.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Corran

For meg som sto foran SS så virket det som om de enten startet litt for tidlig eller sang for fort i starten.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Stadion-versjonen av Nystemten går unaturlig sakte i forhold til hvordan folk flest synes det er naturlig å synge den. Store Stå er generelt kjent for å synge litt fort. Og høyttaleranlegget på Hansa er ikke veldig bra. Det er en trippel som ikke gjør seg særlig godt når det er så mye folk og så høyt lydnivå som på mandag.
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

Snart bare 48 timer igjen til ny kamp, og i henhold til billettkartet til Brann er det vel knapt solgt noen billetter utenom partoutkortene?

Bikker vi 7000 solgte på lørdag? Til tross for sen kampstart, skulle en kanskje tro det var litt flere som ønsket å få gjentatt den gode opplevelsen fra 16. mai.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

opplett

17. mai tirsdag og cupkamp i går. Vil tippe Brann kjører på med markedsføring fra i dag av.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 19, 2022, 09:53:19 AM #15995 Last Edit: May 19, 2022, 09:58:14 AM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on May 19, 2022, 05:42:34 AMSnart bare 48 timer igjen til ny kamp, og i henhold til billettkartet til Brann er det vel knapt solgt noen billetter utenom partoutkortene?

Bikker vi 7000 solgte på lørdag? Til tross for sen kampstart, skulle en kanskje tro det var litt flere som ønsket å få gjentatt den gode opplevelsen fra 16. mai.
Svakt salg hittil. Men kanskje det blir slik som mot Åsane og Sogndal da 2000 - 3000 billetter ble solgt siste 48 timer, kan jo håpe. At folk vet at det blir rikelig med billetter og bare avventer denne gangen også ? Vi vet over veldig mange år helt tilbake til 90 tallet at seier på 16 mai og utsolgt ikke trigger noe særlig økt salg til neste hjemmekamp utover normalt salg. Dette bør Brann også vite veldig godt. Fredrikstad kampen som kommer så tett etter 16 mai kampen hadde vært en perfekt kamp å kjørt "venners venner billetter" til 100 kr pr.stk slik som til noen kamper i 2014 og 2015. Men Brann er nok sent ute nå om kampanje skal kjøres, slikt burde vært planlagt i god tid og ikke 18-19 mai når en har kommet seg på jobb igjen etter 16-17 mai festen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Frykter en ganske stusselig tribuneopplevelse, i alle fall sammenlignet med festen vi nettopp hadde.

På den andre siden, med dårlig oppmøte blir det mulig å få kjøpt seg en pils i pausen igjen. Det var en umulighet på mandag pga trengsel.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Da har jeg kjøpt billetter til både Fredrikstad og Mjøndalen kampen. Oppfordrer alle andre om å gjøre det samme.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Optimist on April 26, 2022, 23:00:20 PMHer er mine foreløpige (uhøytidelige) prognoser av tilskuertall de 4 neste kampene:

KFUM borte: Kamp på liten stadion i Oslo, tipper så og si fullt bortefelt.

Sandnes Ulf hjemme: 16. mai... Må da bli utsolgt? Tipper 16 500-16 700.

Fredrikstad hjemme: Ny hjemmekamp bare 5 dager etter 16. mai. Her tipper jeg godt under 10 000. Må ikke glemme at vi er i OBOS, selv om Bergen koker bra.

Kongsvinger borte: Her tror jeg det kan bli mobilisert kjempebra. Usikker på hvor mange folk bortetribunen tar, tror den tar ganske mange faktisk. Har troen på opp mot 1000 supportere her.


Vil si at jeg har truffet bra på mai-kampene hittil, og tipper dessverre at jeg kommer til å gjette riktig til neste hjemmekamp òg 😉 Men kan jo håpe på at trenden med mange solgte billetter kort tid før kamp fortsetter.
Kokende idiot

esp123

Kommer det under 10 000 så er det forferdelig dårlig forvaltet av Brann. Man kan skylde på kort tid etter 16. mai og OBOS så mye man vil, her har man et momentum som man må utnytte. Og masse virkemidler hvis man ønsker å bruke de. Men i Brann så mener man at pris ikke har noe å si for hvor mange som kommer på Stadion.

Go Up