• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Helt enig med siste taler. Det henger igjen fra 70/80 tallet dette narrativet om at Brann skiftet trener hele tiden.
Jeg kan nevne følgende trenere som alle fikk sitte for lenge, bare i min tid:
Kalle Bjørklund
Halvar Thoresen
Kjell Tennfjord
Steinar Nilsen
Rune Skarsfjord
Richard Norling
Lars Arne Nilsen.

Alle disse beviser vel at Brann ikke nødvendigvis skifter trener, selv om alle sportslige piler viser i beste fall stagnasjon og midddelmådighet over lang tid (sesonger) eller rett i dass.

Horneland har i praksis hatt 1 1/2 år på å få denne klubben å fremstå at de er i sportslig utvikling. Det har blitt nedrykk og ikke akkurat så spiller viser at de er bedre enn resten av Oboslagene.
Om det er like trist etter 10 kamper, eller resultatpilen viser nedover bør det våkes og skiftes. Det er da ikke for tidlig.

Jeg mener fortsatt at Horneland burde blitt skiftet etter KFUM kampen.
Brannsupporter.

Optimist

Dette er totalt uinteressant i denne tråden! Kom dere over til «treneren etter Horneland»-tråden 😎
Når det er sagt, tør jeg ikke å være særlig optimistisk på tilskuertallene etter 16. mai. Er så lei av å bli skuffet. Men hvis vi klarer rundt 10 000 mot FFK og Mjøndalen, er jeg fornøyd! Da har vi, som Gulløl skriver, et veldig sterkt tilskuertall for OBOS å være.
Uansett skal jeg bare glede meg over full stadion neste hjemmekamp, så får jeg vente med å fokusere på Fredrikstad :-)
Kokende idiot

Optimist

Brann la akkurat ut en artikkel om at det er solgt over 400 til bortekampen mot KFUM. Bortefeltet tar 700 stk. Overraskende høy kapasitet på borteseksjonen for å være en så liten stadion. Sterkt om denne også blir full!
Kokende idiot

opplett

Quote from: Lissabon on May 02, 2022, 12:53:35 PMDet viktigste er å RYKKE OPP, for enhver pris. Da vil mange ting "ordne seg" av seg selv. Få vekk alle de svake foteballmenneskene i Bergen, dvs Ballspark, BA, den gemene hop osv. ANGRIP I 90 minutter, bruk  de unge , sats på fart og teknikk, drit i the establishment

Hiver du ut Ballspark-gjengen, hiver du nok ut en del av hypen rundt klubben også. Si hva du vil om deres kunnskaper, men vi skal prise oss lykkelige for at vi har media i byen som lager såpass mye stoff om klubben, og attpåtil har skrudd opp innholdsproduksjonen i et år hvor Brann har rykket ned med både podcast, «talkshow» og lange live-sendinger og intervjuer både før og etter kamp, borte som hjemme.

Men ja, tilbake til tema.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 02, 2022, 19:11:36 PM #15854 Last Edit: May 02, 2022, 19:16:09 PM by Gulløl
Quote from: Optimist on May 02, 2022, 15:36:37 PMBrann la akkurat ut en artikkel om at det er solgt over 400 til bortekampen mot KFUM. Bortefeltet tar 700 stk. Overraskende høy kapasitet på borteseksjonen for å være en så liten stadion. Sterkt om denne også blir full!
700 og utsolgt bortefelt går greit + mulighet for de som vil ha det roligere (ikke helt kokende idiot) å plukke plasser på hjemmefelt på helt nye tribuner.

Klipp:
Dette blir også åpning av nye KFUM Arena - med nye tribuner på plass. Til denne kampen vil det være plass til opp mot 2400 tilskuere.


https://kaaffa.no/nyheter/informasjon-om-brann-kampen?fbclid=IwAR00Wacw15t4IYJqYqaIuOpgyx-MYc-qMJYFddv626DF5jFfK4jlOaVYEHs
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Lissabon on May 02, 2022, 20:40:36 PMAMEN Han må gå snarest, før avstanden opp er for stor

Feil tråd !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 03, 2022, 10:19:09 AM #15856 Last Edit: May 03, 2022, 10:40:13 AM by Gulløl
Selv om jeg følger ganske godt med i Brann sin markedsføring av billetter måte jeg inn å sjekke om BT og BOB fremdeles har 2 for 1 tilbudet til sine abonnementer og kunder. En skal ikke ta det som selvsagt at alle vet om muligheten, eller i det minste trenger en påminnelse om muligheten. Det er utskiftning av abonnementer og kunder også, alle får ikke alle tilbud og medlemsfordeler med seg.

Nevner det bare for det er meget lang tid siden at Brann har hatt en egen nyhetsartikkel på hjemmesiden sin og kampanje(r) i sosiale kanaler spesielt rettet mot 2 for 1 tilbudet. BT og BOB er absolutt ikke flinke nok til å markedsføre dette selv. Ser tilbudet er godt gjemt blant medlemsfordelene. Dette er for eksempel et godt tilbud til familier med barn som vil sitte på en "rolig tribune".

Ellers trodde jeg at BT og BOB hadde 2 for 1 på alle felt på BOB tribunen men det stemmer ikke, når jeg klikker meg inn er tilbudet for tiden som følger:

BT kunder: Seksjon Felt C-D-E-F
BOB kunder: Seksjon Felt D


Siden BOB tribunen nå er blitt den "mest upopulære" tribunen på Brann Stadion. Hvorfor ikke bruke en 16 mai kamp som får MYE oppmerksomhet og løfte tribunen frem i lyset og gi den en kickstart igjen for et lenge perspektiv??

Om en som billettkjøper ikke har tilgang til nevnte medlemsfordeler har mange et familiemedlem/slektning eller venn som ikke selv benytter seg av mulighetene til å få en gratis billetter for hver billett en betaler for.

Familier med barn der det kjøpes flere billetter samtidig er potensiell en veldig stor kundegruppe for Brann. Nå som det for tiden er en god økning av barn og ungdom på Stadion (spesielt Frydenbø) bør Brann smi dette jernet mens det er varmt og løfte salgstallene ytterligere. Sikket mange barn som nå hører om venner som skal på Stadion 16 mai, da er det viktig å motivere foreldrene og informere om mulighetene. En 16 mai opplevelse på Stadion kan definitivt tenne gnisten til nye supportere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

esp123

Det er et enormt problem for Brann at disse billettene markedsføres dårlig. Brann svarer selv at slike tilbud som dette skal fange opp prissensitive Stadiongjengere. Jeg er svært usikker på at dette treffer riktig gruppe. Spesielt når man er så elendig på å markedsføre. Spørsmålet er også hvor mange _barnefamilier_ er det som abonnerer på BT? Personlig kjenner jeg ikke veldig mange.

Man kan kritisere så mye man vil Viking sine gratisbillett-stunt, men det bidrar jo til full stadion.  Gode opplevelser med god stemning, det øker sjansen for at man betaler for de opplevelsene med neste korsvei. En full stadon selger seg selv.  Det er blitt "kult" å gå på Viking Stadion igjen, og med det har Viking fått et oppsving i omdømme og over tid høyere sponsorinntekter. Ser man det større bildet bidrar jo det også til mer blest rundt Eliteserien og mer medieinntekter.

Brann er nå i OBOS-ligaen, og kommer mest sannsynlig til å vinne mesteparten av hjemmekampene sine. Hvorfor ikke utnytte denne medgangsbølgen med å prøve alle virkemiddel mulig for å fylle Stadion. Også pris.


Gulløl

May 04, 2022, 09:23:35 AM #15858 Last Edit: May 04, 2022, 09:38:14 AM by Gulløl
Billettsalget økte farten etter artikkelen på Brann.no i går.
En grovtelling tyder på at det snart kan meldes at 10 000 solgte billetter er passert.
Historisk for Brann i forhold til andre 16 mai kamper er det meget bra 12 dager før kampstart.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 04, 2022, 11:35:18 AM #15860 Last Edit: May 04, 2022, 11:44:36 AM by Gulløl
Quote from: opplett on May 04, 2022, 11:31:15 AMPassert 10.000 nå.
Veldig bra i rute da : )

Med utgangspunkt i resterende ledige billetter trenger Brann kun å selge sånn omtrent ca. 20 billetter i snitt på hver av de 30 feltene på hver av de 12 salgsdagene som er igjen for å klare utsolgt. Har holdt losjene utenom.


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Du dreper ikke gleden min i alle fall Lissabon :-) Det du sier virker såpass urealistisk med 5000 betalende. Men helt ærlig, du trenger ikke å stadig trekke fram Horneland i denne tråden.
Kokende idiot

Superjack

Quote from: Gulløl on April 29, 2022, 12:46:23 PMSynes det er fint-fint tempo i billettsalget til 16 mai kampen i betrakting av at det fremdeles er så mye som 17-18 dager til kampstart. Klarer vi 8000 før denne uken er ferdig (01.05) er det meget bra og vi kan konkludere at vi er i god rute til å klare utsolgt. Klarer vi i tillegg til utgangen av neste uke(08.05) å passere 10.000 er det også meget bra i forhold til å bli utsolgt Brann Stadion dagen før dagen.

I 2014 mot Bodø Glimt meldte Brann at salget var passert 12.000 den 13 mai kl.12. Salget havnet på 17.032 til slutt.
I 2015 mot Nest Sotra meldte Brann at salget passerte 12.000 den 13 mai kl.13. Salget havnet på 17.284 til slutt.


Gulløl sitt skjema til fulle tribuner ser ut å være bra i rute.
10.000 solgte 4.05.

Tipper det når 12.000 solgte til mandag 9.05. Kanskje også til før helgen?

Brannsupporter.

Spelaren

Quote from: Lissabon on May 04, 2022, 13:54:53 PMBrann trenger opprykk. Om det er 3 tilskuere de neste 13 hjemmekampene er fint det om de går opp.

Å bli værende nede i møkkOBOS betyr tap på minst 18 mill, trolig mye mye mye mer.


Dine tilskuertall betyr omtrent samme sum i tapte billettinntekter.
Gå av.

Optimist

Quote from: Spelaren on May 04, 2022, 17:34:05 PM
Quote from: Lissabon on May 04, 2022, 13:54:53 PMBrann trenger opprykk. Om det er 3 tilskuere de neste 13 hjemmekampene er fint det om de går opp.

Å bli værende nede i møkkOBOS betyr tap på minst 18 mill, trolig mye mye mye mer.


Dine tilskuertall betyr omtrent samme sum i tapte billettinntekter.

Godt poeng!
5000 (ca enkeltbilletter tapt per kamp) * 200 (ca snittpris?) * 12 (hjemmekamper igjen etter 16 mai)  = 12 mill.
Mye penger det òg.
Kokende idiot

Optimist

Brann meldte på Twitter for 50 min siden at det bare er 53 billetter igjen på store stå. Ikke så mye igjen før hele tribunen er utsolgt nå. Det hører til sjeldenheten at store stå blir fylt opp så kjapt i forhold til de andre feltene.
Kokende idiot

opplett

Vet vi om dette inkluderer de 200 ekstra man kan presse inn på Store Stå?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

May 05, 2022, 09:22:52 AM #15867 Last Edit: May 05, 2022, 09:49:05 AM by Gulløl
Quote from: Optimist on May 05, 2022, 08:30:04 AMBrann meldte på Twitter for 50 min siden at det bare er 53 billetter igjen på store stå. Ikke så mye igjen før hele tribunen er utsolgt nå. Det hører til sjeldenheten at store stå blir fylt opp så kjapt i forhold til de andre feltene.
Det må absolutt være rekord, hele 11 dager før kampstart. Store Stå pleier være blant de siste feltene som har blitt utsolgt på tidligere 16 mai. Dette har nok med "bølgen" blant yngre folk, den enorme populariteten miljøet og kulturen på feltet har fått. Blir nok utsolgt i dag da.

Et bra alternativ til Store Stå kan være felt Z, oppleve en litt annen type supporterkultur  ;)
Etter utsolgt Store Stå går nok resterende billetter på de to endefeltene på Frydenbø fort unna, hele øvre vil nok koke.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Tror vi det er over 12.000 solgte før medieansvarlig på Stadion går hjem i morgen, og kan oppdatere siden?

Mange felter begynner å bli ganske utsolgt ved å sjekke kartet over ledige billetter.
Brannsupporter.

Optimist

Quote from: opplett on May 05, 2022, 08:51:38 AMVet vi om dette inkluderer de 200 ekstra man kan presse inn på Store Stå?

Visste ikke en gang om disse ekstra 200 plassene jeg. Trodde store stå tok 1000 uansett. Så det er altså mulighet til å åpne ekstra ståplasser både på store stå og bakerst på Fjordkraft?
Kokende idiot

opplett

Ja, ifølge Brann selv i hvert fall: https://www.brann.no/nyheter/far-kapasitet-pa-16.750-i-2019

Hvis Brann føler for det så har vi 17.591 som øverste kapasitet, men de vil vel selge mest mulig seter på Fjordkraft før de åpner opp der i hvert fall.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

Quote from: Lissabon on May 05, 2022, 14:42:23 PMFjordkraft/Hyeltribunen vil se mye bedre ut hvis ståplassene bakerst brukes, mye bedre både på TV og for de tilstede.

Enig! Gjør susen hvis et par-tre rader bakerst står
Kokende idiot

opplett

Salget på BOB ser ut til å ha tatt seg opp. Det skal bli deilig med en full stadion igjen!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gud

Quote from: opplett on May 06, 2022, 08:14:43 AMSalget på BOB ser ut til å ha tatt seg opp. Det skal bli deilig med en full stadion igjen!

Ja, men Brann spiller sikkert en middelmådig 1-1 kamp.

opplett

Quote from: Gud on May 06, 2022, 08:36:16 AMJa, men Brann spiller sikkert en middelmådig 1-1 kamp.

Sannsynligvis..
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Fulle tribuner, godt vær og festfotball. Min spådom for kampen.
Brannsupporter.

Nixon

Rød makt på Hansa

Lasaron

Foreslår vi tar en stille-kamp, for å se om det hjelper.

Neida, en gang må de jo ta knekken på den der. I år skal de lære seg å vinne foran et stort og feststemt publikum. Og de skal vinne mot Mjøndalen.
Tren på langskudd

Pete05

Quote from: Lasaron on May 06, 2022, 11:19:48 AMForeslår vi tar en stille-kamp, for å se om det hjelper.

Neida, en gang må de jo ta knekken på den der. I år skal de lære seg å vinne foran et stort og feststemt publikum. Og de skal vinne mot Mjøndalen.

Må løsne en gang ... Kommer til denne kampen

Optimist

May 06, 2022, 12:01:54 PM #15879 Last Edit: May 06, 2022, 13:38:50 PM by Optimist
Passert 11 000 solgte, og store stå er helt utsolgt... fantastisk!

Edit: nå er også felt C rett ved siden av store stå utsolgt.
Kokende idiot

Optimist

Håper så inderlig at alle på tribunen står. Frydenbø ser mektig ut med 4500 stående supportere, og enda bedre hvis alle synger!
Kokende idiot

Nixon

Man kan håpe. Men 16. mai skuffer i noen ganger bare på banen, men også på tribunen. For fulle tribuner trenger ikke å bety bedre stemning. Mer alkohol enn vanlig og flere turister, kan gi rotete stemning med dårlig samsynging.
Rød makt på Hansa

1908

Quote from: Nixon on May 06, 2022, 15:27:14 PMMan kan håpe. Men 16. mai skuffer i noen ganger bare på banen, men også på tribunen. For fulle tribuner trenger ikke å bety bedre stemning. Mer alkohol enn vanlig og flere turister, kan gi rotete stemning med dårlig samsynging.

Tviler det blir så mye alkohol når kampen er på en mandag kl 18:00.. Folk har det travelt nok til å rekke kamp fra jobb og skole.

Sidelinjen


Superjack

Quote from: Nixon on May 06, 2022, 10:52:02 AM
Quote from: Superjack on May 06, 2022, 10:16:56 AMfestfotball

Fra hvem?

Brann.
Nå har Brann ikke fått det til, i så mange publikumskamper. En eller annen gang går det veien.
Jeg tror Brann vinner. Med noe som fremstår som god fotball.

Om det blir på grunn av gode innlegg og hodestøt og avslutninger på 5-10 meter, Castro som har noen gyldne øyeblikk eller annet. Det vet jeg ikke.

Tror ikke at Brann heller kan svare på hvorfor de vinner. Tenker det blir «på grunn av hardt arbeid og massiv støtte fra tribunene» Så håpet om å gjenta sukseseen mot Fredrikstad er begrenset.
Brannsupporter.

Gulløl

May 08, 2022, 00:51:30 AM #15885 Last Edit: May 08, 2022, 07:58:06 AM by Gulløl
VIP plassene er nærmest utsolgt til 16 mai i følge Monica Sandvik (salgs- og partneransvarlig i Brann). Så der er Brann ganske nært allerede å få solgt unna all kapasitet over en uke før kampstart . Veldig bra.
Radene øverst på "nedre Sp.V" (Brann stuen) er sikkert en del ledig kapasitet enda men med en hel uke igjen blir nok de billettene også utsolgt tipper jeg med det generelle "billett-trøkket" det er nå.

Brann vil nok senest mandags formiddag (09 mai) melde at 12 000 er passert solgt. "Nest Sotra skjema" fra 16 mai 2015 og forrige gang i Obos er glimrende å følge. Da meldte Brann at salget passerte 12 000 den 13 mai. Vi snakker om så mye som minst fire dager foran dette skjemaet da salget til slutt endte på 17 284. Altså interessen i år er meget solid foran dette skjemaet, virkelig noe å merke seg.

I 2014 mot B/G passerte salget også 12 000 den 13 mai. Salget havnet på 17 032 til slutt.

Håper Brann merker seg denne pågangen "foran normalen" inn mot denne kampen  og har en god plan for å gjøre tilgjengelig mest mulig plasser om det blir behov i dagene før 16 mai.

Ser at det er noe bekymring på sosiale medier i forhold til å utnytte kapasiteten på 838 billetter på bortefeltet. Siden bortefeltet har to seksjoner av forskjellige størrelser (665 ståplasser og 173 sitteplasser) kan Brann fint gjøre slik som de gjorde i et par tilfeller når tribunen var ny med å frigjøre billetter til hjemmepublikum nært opp mot kampstart. Omtrent et døgn før klarer Brann fint å stipulere hvor mye mer de kommer til å selge pluss noe sikkerhetsmargin slik at alle Sandnes Ulf supportere som vil får billett. Brann trenger bare aksept og en god dialog med Sandnes Ulf og klubbens supporter organisasjon i dagene før. Blir det behov for mer hjemmekapasitet tipper jeg Brann legger ut det ene feltet når alt annet av hjemmekapasitet er utsolgt. Nå har det ikke kommet noen tall på hvor mye som er solgt på bortefeltet men mest sannsynlig er det de 173 sitteplassene som er mest aktuelle å "flytte over" som hjemmebilletter.

Når alt annet begynner å nærme seg utsolgt av de rimeligste billettene (som mange unge etterspør) vil nok Brann legge ut de 200 ekstra billettene på Store Stå slik de har gjort tidligere.

I 2019 hadde jeg partoutkort på bakerste benk på Fjordkraft. Da var det minst en kamp da Brann la ut de 641 ståplassene bak seteradene til salgs og de ble utsolgt. Er ganske sikker på at Brann har tenkt dette denne gangen også om behovet er der. Da vil kapasiteten bli 17 591. Slik jeg husker det var det ganske romslig på dette ståfeltet bak ryggen vår med bare 641 ståplasser. Her er det absolutt potensiale å doble opp antall ståplasser uten at det blir for trangt, da vil kapasiteten passere 18 000 på Brann Stadion.

Dette stod på brann.no  29.11.2018:

Daglig leder Vibeke Johannesen forklarer:
- Kapasiteten kan justeres opp. Bak siste seterad på Fjordkraft-tribunen er det et par rader med ståplasser, totalt 641 plasser, som kan tas i bruk når interessen krever det. I tillegg kan kapasiteten på Store Stå (Frydenbø-tribunen) justeres opp med 200 plasser om nødvendig, forteller hun.
Da vil kapasiteten bli 17.591, altså svært nær maksimalkapasiteten Stadion hadde tidligere, inkludert ståfeltet foran den gamle Fjordkraft-tribunen.
Johannesen ser for seg at ekstraplassene blir solgt på kamper med spesielt stor interesse.


https://www.brann.no/nyheter/far-kapasitet-pa-16.750-i-2019
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Bortefeltet på KFUM kampen forlengst utsolgt. Likevel er det den kampen Brann fronter i forhold til billettsalg på hjemmesiden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Jeg lurer på om det ikke lenger er mulighet for å få inn 200 til på store stå, etter at feltet flyttet opp på øvre del. Ellers håper jeg at mulighetene er der for å passere 17 000. For at det skal skje må hjemmetribunen helst være helt utsolgt, og det må ikke være mer enn 4-500 ledige plasser på bortefeltet.
Kokende idiot

Eivind

Har 4 partoutkort på Frydenbø. 2 voksne og 2 barn. På 16ende kan ikke ungene være med. Noen som vet hvor nøye vaktene er på dette dersom 2 voksne benytter barnekortene? Noen som har prøvd?

Superjack

Quote from: Eivind on May 08, 2022, 21:19:34 PMHar 4 partoutkort på Frydenbø. 2 voksne og 2 barn. På 16ende kan ikke ungene være med. Noen som vet hvor nøye vaktene er på dette dersom 2 voksne benytter barnekortene? Noen som har prøvd?

Går nok helt fint. Aldri vært med på at de har sjekket det. Noen få år siden sist, men jeg har hatt flere tilfeller der voksne har gått inn på barnebilletter.
Brannsupporter.

Gulløl

May 09, 2022, 07:26:34 AM #15890 Last Edit: May 09, 2022, 07:37:27 AM by Gulløl
Og salget på bortefeltet går fremdeles bra til kveldens kamp, selv etter at det ble utsolgt på lørdag ? Siden det kjøres nedtelling og "Kjøp billetter" til billettsalget på beste reklameplassen med hurtiglink på brann.no fremdeles. Mon tro hva som er neste hjemmekamp for Brann.....
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on May 09, 2022, 07:26:34 AMOg salget på bortefeltet går fremdeles bra til kveldens kamp, selv etter at det ble utsolgt på lørdag ? Siden det kjøres nedtelling og "Kjøp billetter" til billettsalget på beste reklameplassen med hurtiglink på brann.no fremdeles. Mon tro hva som er neste hjemmekamp for Brann.....

Ser ikke helt poenget med dette nei... får håpe folk benytter muligheten til å kjøpe på hjemmetribunene i såfall da.
Kokende idiot

opplett

Ser nok for meg at CMS-et de bruker på nettsiden automatisk veksler inn kommende kamp, så med mindre de overstyrer for å pushe spesifikke kamper så gir det mening at KFUM-kampen er øverst, selv om den er utsolgt. Er tross alt dagens kamp.

Når det er sagt; 12 000 solgte nå.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

12 000 ja. Gleder meg virkelig til å se hva det ender opp med. Synd at det sikkert ikke kommer så mange bortesupportere.
Kokende idiot

Optimist

Etter kampen i dag tipper jeg at billettsalget passerer 13 000 i morgen. Noen protester?

Tenk da. Brann - Sandnes Ulf. Brann vinner 5-1. Sandnes taper 4-0. Stappfulle tribuner. Alt ligger til rette for tidenes antiklimaks 😍
Kokende idiot

opplett

Ingen protester. 13 000 passert!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Larsendos

Kan man kjøpe billetter med BT-fordel (2 for 1) så lenge det er ledige plasser på BOB-tribunen? Eller er det et begrenset antall billetter?

Gulløl

May 10, 2022, 13:39:18 PM #15897 Last Edit: May 10, 2022, 14:33:35 PM by Gulløl
Quote from: Larsendos on May 10, 2022, 13:24:02 PMKan man kjøpe billetter med BT-fordel (2 for 1) så lenge det er ledige plasser på BOB-tribunen? Eller er det et begrenset antall billetter?
Felt C-D-E-F. Så lenge det er ledig ja.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Tok en sveip over billettkartet. Det er 28 felt som enten ikke er utsolgt, eller har fritt setevalg. Halvparten av disse, altså 14 felt, er det mulig å kjøpe 2 eller flere seter ved siden av hverandre. Av de resterende 14 feltene er det bare enkeltseter her og der igjen. Denne «tellingen» gjorde jeg altså på alle feltene som er mulig å se på billettkartet. Det er jo noen felt som er hvite eller har fritt setevalg.

Kort oppsummert: Det begynner å bli trangt om plassene! Nærmer seg tid for å åpne ståplassene bak Fjordkraft spør du meg.
Kokende idiot

esp123

Det er masse ledige plasser på de nederste radene på Fjordkraft Premium-feltene. Tenker man trygt kan skrote det konseptet hvis ikke de plassene blir solgt selv til 16. mai. Da blir de aldri solgt til den prisen.

Go Up