• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

April 22, 2022, 10:35:40 AM #15800 Last Edit: April 22, 2022, 10:43:35 AM by Gulløl
Quote from: opplett on April 22, 2022, 10:17:46 AMSynes det har vært skikkelig bra kok så langt. Og veldig kjekt å se mange tenåringer som er med å fyre på Frydenbø. «Idioter», som Moberg ville sagt :-)
Tydeligvis er det blitt kult blant barn og ungdommen å gå på Stadion igjen. Har vært mange år det har vært flaut å si at en heier på Brann istedenfor MU, Liverpool eller andre engelske lag. Kunne risikere å bli mobbet, utstøtt av vennegjengen eller få skikkelig bank også sa en ungdom til meg. Vet ikke hva mekanismer som har gjort at dette er i en kraftig endringsfase men positivt er det. Heia Brann og Republikken Bergen !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Håper faktisk ikke at det kommer så mange, siden spillerene tilsynelatende ikke liker mange tilskuere på hjemmebane

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on April 22, 2022, 09:56:02 AMVi er altså på vei mot et nytt tilskuertall på 11000 tallet, om salgstallene siste to dagene blir like bra som før Åsane kampen.

Det kommer ikke til å skje, men om man klarer over 10.000 solgte til en lørdagskamp kl. 20.00 i OBOS-ligaen, skal man si seg veldig fornøyd med det.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

April 23, 2022, 07:49:12 AM #15803 Last Edit: April 23, 2022, 07:54:44 AM by Gulløl
Da skal vi sitte og stirre i mobilen i kveld siden forkjøpsretten kommer "underveis" i kampen. Brann håper vel at denne forkjøpsretten skal øke billettsalget til kveldens kamp, tviler på at det kan bety all verden men kanskje noen hundre billetter.

Alle som kjøper billett og kommer på Stadion mot Sogndal lørdag 23. april klokken 20.00 vil få forkjøpsrett, og mulighet til å velge de beste plassene. De vil få tilsendt en egen lenke på e-post der man kan kjøpe billetter før alle andre, eller man kan logge seg på @BrannStadion nettet på Stadion for å kjøpe. Denne forkjøpsretten varer frem til klokken 22.30, lørdag 23. april.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Quote from: Lissabon on April 22, 2022, 13:12:25 PMMulig dette er på siden, men kan man ikke være mer fleksibel ? PS IKKE betal-
lenke

https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/G3LXWJ/oelserveringen-paa-stadion-er-en-parodi

Vil trolig trekke mer folk med mer fleksibel holdning ( om da ikke NØFF bestemmer allt av regler )

Det er interessant at man ikke kan være i puben under kampen. Da jeg så Gent live for litt over 10 år siden så var det kaldt og guffent på tribunen. Da kunne man stikke ned i puben tilhørende klubben og se kampen på skjermen der. Da jeg så Dortmund fikk man jo drikke øl på tribunen (de solgte øl i noen av trappeoppgangene). Men sånn som det ser ut i den artikkelen der så er det slik på stadion at man må kjøpe og drikke ølen i løpet av pausen. Så istedet for å kose seg med ølen og slikt, så står man lenge i kø, bælmer nedpå halvliteren og går ut på tribunen.

Kunne de ikke heller ha gjort det slik at de som går inn på puben (i løpet av kampen) kan sitte der nede med en skjerm eller to ala Gent, drikke ølen i et skapelig tempo og så rusle ut igjen etter de var ferdig? At de ikke ble jaget ut med en gang 2. omgang startet?

Gulløl

April 23, 2022, 09:55:51 AM #15805 Last Edit: April 23, 2022, 10:02:41 AM by Gulløl
Mulig mange skal grille i hagen eller på en brygge i kveld isteden for forspill, fotball, Bella Ciao allsang og full fyr på Stadion i kveld. Billettsalget går dessverre ikke i så veldig tempo høyt tempo. Skal vi være rimelig sikre på å klare 10 000 bør vi ha passert 9 000 før kl.12. Uansett femsifret også i denne kampen er flott i Obos ligaen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Kagain on April 23, 2022, 09:49:16 AMKunne de ikke heller ha gjort det slik at de som går inn på puben (i løpet av kampen) kan sitte der nede med en skjerm eller to ala Gent, drikke ølen i et skapelig tempo og så rusle ut igjen etter de var ferdig? At de ikke ble jaget ut med en gang 2. omgang startet?

Jeg har ikke noe i mot alkoholservering på idrettsarrangementer. Men jeg har en ganske lav toleranse for reking. Og jeg sitter utsatt til for reking på Stadion. Noe som er en ganske dårlig kombinasjon. Det er allerede mye trafikk slik det er nå, og tør ikke å tenke på hvordan det vil bli med et slikt opplegg. Det vil jo aldri ta slutt.

Men det må da gå an å gjøre ganske mye med logistikken med åpningstidene som er nå. Tappe øl i forkant for å spare inn tid. Forhåndsbetale med Vipps for å korte ned den biten også. Det hadde gjort en forskjell.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Tren på langskudd

Spelaren

Reking er irriterende. En konsert i Spektrum for noen år siden - fikk en fyr som sikkert 10 ganger i løpet av konserten måtte passere for å ta en 0,4-pils, og sikkert like mange ganger for å pisse.
Gå av.

Kagain

Quote from: Nixon on April 23, 2022, 17:00:36 PMJeg har ikke noe i mot alkoholservering på idrettsarrangementer. Men jeg har en ganske lav toleranse for reking. Og jeg sitter utsatt til for reking på Stadion. Noe som er en ganske dårlig kombinasjon. Det er allerede mye trafikk slik det er nå, og tør ikke å tenke på hvordan det vil bli med et slikt opplegg. Det vil jo aldri ta slutt.

Men det må da gå an å gjøre ganske mye med logistikken med åpningstidene som er nå. Tappe øl i forkant for å spare inn tid. Forhåndsbetale med Vipps for å korte ned den biten også. Det hadde gjort en forskjell.

Jeg er jo så sørgelig naiv at jeg tror at mengden av reking ikke vil bli så mye større. Det er kanskje en og annen tulling som driver og tanker opp litt for meget, men jeg vil jo ikke tro at det er noe alle kommer til å gjøre. I det minste tenker jeg at det må i alle fall være åpning for at man kan drikke opp ølen sin i anstendig tempo uten å bli kastet ut. Men så er det jo også slikt at når jeg er på stadion så står jeg oppe på Frydenbø, og da er det ikke så mye ekstra reking der...

Lasaron

Imponerende tilskuertall nok en gang. Men med enda et dårlig hjemmeresultat går nok luften ut av ballongen, vil jeg tro.
Tren på langskudd

Optimist

Quote from: Lasaron on April 23, 2022, 22:16:41 PMImponerende tilskuertall nok en gang. Men med enda et dårlig hjemmeresultat går nok luften ut av ballongen, vil jeg tro.

Det er ikke jeg så veldig sikker på. De fleste som drar på stadion er der for stemningen (det ble gjort en undersøkelse på dette for noen år siden. Vet ikke om den er mulig å finne da). Så kan jo man tenke seg: hadde tilskuerne en bra opplevelse på stadion? Jeg tror de fleste synes det var gøy i går! Frustrerende, ja, men gøy.

En annen positiv ting er at neste hjemmekamp er 16. mai. Da får Brann en siste sjanse på å gi tilskuerne et bra resultat - med mange folk på tribunene.
Kokende idiot

Lasaron

Det med 16. mai er et veldig godt poeng, som jeg ikke tenkte på da jeg skrev det over.
Tren på langskudd

Pete05

Quote from: Lasaron on April 24, 2022, 09:55:02 AMDet med 16. mai er et veldig godt poeng, som jeg ikke tenkte på da jeg skrev det over.

Og mot en mulig serieleder - og vi som kanskje kan overta den ledelsen. Blir dobbelt press på spillerne dette er.

Lasaron

Kanskje vi må kjøre en stille-kamp? Siden spillerne våre ikke takler forventninger på hjemmebane?
Tren på langskudd

Superjack

Quote from: Lasaron on April 24, 2022, 14:57:44 PMKanskje vi må kjøre en stille-kamp? Siden spillerne våre ikke takler forventninger på hjemmebane?

Hva takler spillerne i Brann egentlig?

Ikke takler de berømmelse, det går til hodet på dem og så fester og nachspiller dem.
Ikke takler de å vinne, da blir de cocky og taper neste 3 kampene.
Ikke takler de forventninger, da stokker det seg helt for dem.
Ikke takler de publikum, for mye press.
Ikke takler de naturgress, for humpete og klarer ikke spille.
Ikke takler de kunstgress, for kunstig og blir skadet.




Brannsupporter.

opplett

Spådommer for salgstallet 16. mai? Gjør OBOS det vanskelig med tilnærmet utsolgt, eller går det «som vanlig»?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

Har vel solgt rundt 2000 siden salget startet lørdag kveld. Det må da bli fullsatt? Tror og håper at 16. mai-tradisjonen er såpass sterk i Bergen.
Kokende idiot

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

April 26, 2022, 23:00:20 PM #15819 Last Edit: May 19, 2022, 15:01:04 PM by Optimist
Quote from: Gulløl on April 26, 2022, 21:16:49 PMBRANN SØRGER FOR OBOS-BYKS: - ENORM MOBILISERING
https://www.eurosport.no/fotball/obos-ligaen/2021/brann-sorger-for-obos-byks-enorm-mobilisering_sto8901418/story.shtml

Gøy at andre aviser/medier enn lokalavisene også legger merke til det herlige koket som er i Bergen for tiden!
Her er mine foreløpige (uhøytidelige) prognoser av tilskuertall de 4 neste kampene:

KFUM borte: Kamp på liten stadion i Oslo, tipper så og si fullt bortefelt.

Sandnes Ulf hjemme: 16. mai... Må da bli utsolgt? Tipper 16 500-16 700.

Fredrikstad hjemme: Ny hjemmekamp bare 5 dager etter 16. mai. Her tipper jeg godt under 10 000. Må ikke glemme at vi er i OBOS, selv om Bergen koker bra.

Kongsvinger borte: Her tror jeg det kan bli mobilisert kjempebra. Usikker på hvor mange folk bortetribunen tar, tror den tar ganske mange faktisk. Har troen på opp mot 1000 supportere her.
Kokende idiot

Optimist

Her er bilde av bortetribunen i Kongsvinger. Må da være plass til godt over 1000 her? Kredz til @d_instebo på Twitter forresten.

https://pbs.twimg.com/media/FRRfVDOWQAE9XsX.jpg

(Aldri prøvd å dele noe bilde her før, så beklager hvis det ikke funker)
Kokende idiot

opplett

April 27, 2022, 09:09:12 AM #15821 Last Edit: April 27, 2022, 09:11:21 AM by opplett Reason: Fun fact
Bildelinken fungerer fint. Bra plass det der, ser jo ikke mye mindre ut enn bortetribunen på Haugesund stadion. Der greide vi jo fint å presse inn 2000 idioter..

Fun fact: Shetland er nærmere Bergen enn Kongsvinger.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

April 27, 2022, 11:49:12 AM #15822 Last Edit: April 27, 2022, 12:16:37 PM by Gulløl
Fremdeles 20 dager til 16 mai kampen.

Midtfeltene på Frydenbø, B og C, både seksjonene oppe og nede fylles raskt opp. De mest attraktive sitteplass billettene på Stadion ser altså ut til å være utsolgt om ikke så mange dager.  Så her må en raske på om en vil være der det koker mest dagen før dagen. Spesielt en sterkt økende gruppe ungdom og unge voksne (som vi har sett i år) fra Bergen og Hordaland ønsker å være i dette området på en storslagent forspill og fest 16 mai !

Går rykter om at russen kan gjøre 16 mai comeback på Stadion også slik som i tidligere tider !! Forståelig.

Er vel ikke den minste tvil om hvor den beste festen er i Bergen mellom kl.17 og 20 denne dagen, det som ble vist fra Frydenbø tribunen mot Sogndal var bare en smakebit : )

Går ut fra at Store Stå vil ha ledige billetter til litt ut i mai. Men en er usikker hvor lenge billettene  vil være disponible. Økende antall publikum søker også mot Store Stå så billettene går sikkert skikkelig unna her også uten at det foreløpig er opplyst om status solgte på ståplassene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

I Bodø klarer ikke sponsorene til Glimt å kvitte seg med cupfinalebillettene...

I Bergen stiller 10.000 på Obos kamp. Og 16 . Mai blir full stadion.

Litt urettferdig at ikke Brann kan ha den suksessen som Glimt har. Den hadde vi supportere fortjent.
Vi fortjener et usannsynlig mye bedre lag enn det som vi har.
Brannsupporter.

opplett

Nå bor det både 5, 6 og 7 ganger flere innbyggere i Bergensområdet. Men ja, om vi hadde vært så heldig å ha samme suksess som Glimt har for tiden, er jeg rimelig sikker på at det hadde kokt i byen.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Apropos. Ingen fra kongefamilien skal på cupfinalen. Kongehuset opplyser ikke om hvorfor. Dette er nytt. Gadd vite hvorfor. Men det er vel ikke akkurat en fjær i hatten for NFF og cupfinalen. Cupen synker ytterligere.
Tren på langskudd

Gulløl

Det som kan løfte cupen igjen er at Brann kommer til den egentlige cupfinalen i år. Vise hvordan det skal gjøres, snu Oslo på hodet, kilometerlangt tog til Ullevål og fulle tribuner på nasjonalarenaen. Kjøper motstanderlaget sine supportere bare 7200 av billettene kjøper Brann sine supportere de andre 20 000  : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Finfin respons

Jeg husker min første 16.mai kamp, på siste halvdel av 90-tallet, mot Lillestrøm? 96 eller 97?

Da kjørte BST /Red Army / store stå en 25 minutter lang plystregreie på loop. Noen som husker hva som skjedde?

Veldig eksperimentelt. Og veldig festlig!
Da Capo!
Kanskje.

Spelaren

97. 96 var Skeid på besøk.
1-2 begge gangene, tror eg var på begge kampene. Ihvertfall Skeid-kampen, som var en real drittkamp.
Gå av.

Lasaron

Jeg husker vi tapte 1-2 for Skeid på 16.mai en gang på 90-tallet. Jeg var på Storestå. Det var festbrems. Skeid hadde svarte drakter med litegrann gult på.
Tren på langskudd

DumboMumbo



I stede for å fokusere på flest mulig bør vi heller satse på mest mulig mangfold på tribunen

Optimist

Salget på Frydenbø ser ut til å ha startet ganske bra. Mange som vil være med å bidra til stemning!
Kokende idiot

Gulløl

April 29, 2022, 12:46:23 PM #15832 Last Edit: April 29, 2022, 16:15:08 PM by Gulløl
Synes det er fint-fint tempo i billettsalget til 16 mai kampen i betrakting av at det fremdeles er så mye som 17-18 dager til kampstart. Klarer vi 8000 før denne uken er ferdig (01.05) er det meget bra og vi kan konkludere at vi er i god rute til å klare utsolgt. Klarer vi i tillegg til utgangen av neste uke(08.05) å passere 10.000 er det også meget bra i forhold til å bli utsolgt Brann Stadion dagen før dagen.

I 2014 mot Bodø Glimt meldte Brann at salget var passert 12.000 den 13 mai kl.12. Salget havnet på 17.032 til slutt.
I 2015 mot Nest Sotra meldte Brann at salget passerte 12.000 den 13 mai kl.13. Salget havnet på 17.284 til slutt.

Ser en på billettkartet for årets salg ser en at det tynnes ut med billettene til de gunstigste prisene kombinert med god plassering. Er en litt prisbevisst og vil se bra fra god plassering og sitteplass bør en definitivt raske på og få kjøpt billetter !

At det er Obos liga har nok ingen negativ betydning for salget inn mot denne kampen, heller tvert i mot i betrakting av publikums tilstrømningen på de to første hjemmekampene. At det også er en god mulighet for at det er serielederen Brann møter vil også trigge etterspørselen. Kort reisevei fra det gamle Rogaland fylke vil også fylle opp bortetribunen.

At det er hele tre år siden og 2019 at det har vært mulighet å oppleve et fullsatt Brann Stadion på 16 mai er også bensin på bålet for billettsalget inn mot denne kampen. At det kan bli en kamp en kan oppleve at "alle" skal på i dagene før kampstart blir ikke noen bombe. Tror nok blir en del som vil bli skuffet og ikke vil få oppleve denne kampen dagen før dagen på et fullsatt Brann Stadion i år.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Må bare si at det er helt nydelig med dine prognoser, Gulløl. For en som er over gjennomsnittet opptatt av tilskuertall og stadion-engasjement er det veldig gøy med slikt!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

Må slenge meg på Opplett sitt innlegg. Tribuneliv er det jeg bryr meg mest om rundt fotballen, og bidragene dine i forumet her er fantastisk! Prøver meg selv på litt statistikk og prognoser enten her eller Twitter, men jeg kommer meg ikke i nærheten av dybden du har på innleggene dine. Keep it going 😁
Kokende idiot

Lasaron

Quote from: Gulløl on April 29, 2022, 12:46:23 PMKort reisevei fra det gamle Rogaland fylke vil også fylle opp bortetribunen.



Gamle Rogaland? Hvilket fylke ligger Sandnes i nå, da?
Tren på langskudd

Superjack

Quote from: Lasaron on April 30, 2022, 11:39:23 AM
Quote from: Gulløl on April 29, 2022, 12:46:23 PMKort reisevei fra det gamle Rogaland fylke vil også fylle opp bortetribunen.



Gamle Rogaland? Hvilket fylke ligger Sandnes i nå, da?

Jeg svarer for Gullølet. Sandnes ligger nå i Nye Rogaland fylke :-)
Brannsupporter.

Optimist

Ser ut som at salget har et passelig (rolig?) tempo. Frydenbø er definitivt tribunen som har solgt best. De fire feltene i midten - oppe og nede har få ledige seter igjen. Nedre felt A selger også veldig bra og begynner å nærme seg full. D-feltene og øvre A er de med mest ledig nå. Store stå har kanskje solgt rundt 600 hittil? Vanskelig å si.

Fjordkraft-salget begynner å se bra ut etter hvert det og, mens BOB-tribunen er den som har solgt dårligst. Den begynner vel å fylle seg opp når Frydenbø og Fjordkraft ikke har så mange gode seter igjen.
Kokende idiot

Gulløl

May 01, 2022, 22:13:29 PM #15838 Last Edit: May 01, 2022, 22:21:12 PM by Gulløl
Fjordkraft tribunen:
På denne tribunen er det på felt D det har blitt solgt mest billetter i helgen, minker fort på det feltet. Innen utgangen av kommende uke (08.05) er nok Fjordkraft langsiden stort sett utsolgt, bortsett fra enkeltseter og "dyre seter" ved siden av hverandre på de fremste radene på F og E.

Ellers er det et upåklagelig tempo i billettsalget på hele Stadion, hensyntatt at det er nesten 15 døgn igjen til kampstart. Imponerende.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Blir spennende å se hvordan det går med FFK-kampen noen få dager etterpå. Litt ugunstig med ny hjemmekamp så tett på, blir ikke mange salgsdagene hvor denne kampen får rampelyset alene. Men vinner vi 16. mai på stadion for en gangs skyld, så greier vi kanskje 10 000 på denne?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Vinner vi de to neste, og det blir opplett, Opplett, så tror jeg vi bikker 10 000.
Tren på langskudd

Optimist

Jeg har på følelsen av at vi kommer til å slite med 10 000 solgte uansett utfall. For å bikke 10 000 må det muligens bli solgt ca. 5000 enkeltbilletter på 5 dager.
Kokende idiot

Lasaron

Nå var du ikke særlig optimist, Optimist.
Tren på langskudd

Gulløl

17500 på 16 mai og 10 000 og ny lørdagsfest kl.20 fem dager senere gir et greit snitt : ) .

Tror vi kan ta sjansen på å glede oss et fullsatt Stadion i kommende hjemmekamp istedenfor å bekymre oss over hvor mange som kommer i kampen deretter ; )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 02, 2022, 10:25:05 AM #15844 Last Edit: May 02, 2022, 12:16:27 PM by Gulløl
Brann Stadion kan nok vise til et solid snitt hittil i sesongen når mai er ferdig.

Åsane: 11 666

Sogndal: 10 768

Sandnes Ulf: 17 500. 16 mai kampen er i god rute for å bli utsolgt, salget går "så det griner" selv om det er leeenge til kamp)

Fredrikstad: 9 500 (forsiktig stipulert). Ny lørdagsfest, denne gangen mot det gamle storlaget som har publikumsrekorden på Stadion med 24 800.

Mjøndalen: 10 500 (forsiktig stipulert). Familievennlig tidspunkt kl.18. Hele byen venter på seieren og forløsningen mot 3050. Kan det skje ?? Alt ligger til rette for god mobilisering.

Slike publikumstall i de tre siste mai kampene gir et snitt på tett oppunder 12 000. Hvor mange eliteserielag klarer å vise til tilsvarende snitt når mai er ferdig ? Rosenborg vil nok ha bedre. Viking har vi nok muligheter til å kanskje slå på snitt, men klubben er "jysla flink" til å dele ut gratisbilletter så vi får se.


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Jeg tror ikke det at kampene er tett gjør noe negativt med oppmøtet. Spesielt om Brann skulle vinne og til overmål gjøre en god  prestasjon 16. mai.

Da har folk den gode opplevelsen i minnet og ønsker å gå på stadion. Tror faktisk det er vanskeligere når det er lenge mellom kampene. Da forsvinner øyeblikkets glede og opptur og noen av disse får for god tid å tenke seg om.
Brannsupporter.

Lasaron

Trodde det var borte mot Kongsvinger på Kristi
Tren på langskudd

Gulløl

Quote from: Lasaron on May 02, 2022, 12:10:01 PMTrodde det var borte mot Kongsvinger på Kristi
Rettet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 02, 2022, 12:20:14 PM #15848 Last Edit: May 02, 2022, 12:28:50 PM by Gulløl
Quote from: Lissabon on May 02, 2022, 12:16:38 PMDet viktigste er å bli kvitt Horneland, da vil allt tordne seg, poeng, tilskuertall, økonomi, talentutvikling mm
Det har vi trodd på i 40-50 år, det å sparke treneren etter kort tid. Fasiten er at det er en totalt ubrukelig oppskrift og har gitt Brann ganske ganske få titler, men mye kaos. Levetid på en Brann trener i den tidsperioden har vært litt over 2 år i snitt. Vi godt voksne bør kjenne godt til dette og blitt klokere, ikke sant ? Ingen ting har "ordnet seg".
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Quote from: Gulløl on May 02, 2022, 12:20:14 PM
Quote from: Lissabon on May 02, 2022, 12:16:38 PMDet viktigste er å bli kvitt Horneland, da vil allt tordne seg, poeng, tilskuertall, økonomi, talentutvikling mm
Det har vi trodd på i 40-50 år, det å sparke treneren etter kort tid. Fasiten er at det er en totalt ubrukelig oppskrift og har gitt Brann ganske ganske få titler, men mye kaos. Levetid på en Brann trener i den tidsperioden har vært litt over 2 år i snitt. Vi godt voksne bør kjenne godt til dette og blitt klokere, ikke sant ? Ingen ting har "ordnet seg".

Ikke så direkte relevant for tråden, men jeg klarer ikke la det stå uimotsagt.

Jeg begynte å følge Brann så smått fra 1987. I den perioden, fra da til nå, er hovedregelen motsatt. Det har tatt for lang tid før man innser at man må skifte trener.
Tren på langskudd

Go Up