• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

June 20, 2021, 16:34:04 PM #15450 Last Edit: June 20, 2021, 16:38:38 PM by Gulløl
Skal antallet bli mer enn 3500 på tribunene i dag må minst 75 % av partoutkortene bli brukt. Ser at Brann har håp om at 4000 kommer. Vil nok bidra at teststasjonen er åpen frem mot kampstart, men vet ikke om det er informert om godt nok ut til supporterne for billettsalget går utrolig tregt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Gulløl on June 15, 2021, 11:56:14 AMTipper salg og oppmøte mellom 3000 og 3500 på søndag, kan bli bedre om markedsføringen og salg av enkeltbilletter kommer fort i gang.
Blink. Fasiten ble et oppmøte på 3193, ganske mange partoutkort ble ikke brukt, ca.35 %.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on June 21, 2021, 22:41:49 PM
Quote from: Gulløl on June 15, 2021, 11:56:14 AMTipper salg og oppmøte mellom 3000 og 3500 på søndag, kan bli bedre om markedsføringen og salg av enkeltbilletter kommer fort i gang.
Blink. Fasiten ble et oppmøte på 3193, ganske mange partoutkort ble ikke brukt, ca.35 %.


Du er rutinert på dette! Hva spår du mot Lillestrøm?
Kokende idiot

Gulløl

June 29, 2021, 23:08:09 PM #15453 Last Edit: June 29, 2021, 23:09:42 PM by Gulløl
Quote from: Optimist on June 29, 2021, 20:56:45 PM
Quote from: Gulløl on June 21, 2021, 22:41:49 PM
Quote from: Gulløl on June 15, 2021, 11:56:14 AMTipper salg og oppmøte mellom 3000 og 3500 på søndag, kan bli bedre om markedsføringen og salg av enkeltbilletter kommer fort i gang.
Blink. Fasiten ble et oppmøte på 3193, ganske mange partoutkort ble ikke brukt, ca.35 %.


Du er rutinert på dette! Hva spår du mot Lillestrøm?
Omtrent som forrige kamp, men la oss håpe på litt økning. Brann har lagt ut ca. 500 enkeltbilletter til salgs fordelt på fire kohorter. Kun en av fire kohorter er foreløpig utsolgt, seier vel en del om interessen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on June 29, 2021, 23:08:09 PM
Quote from: Optimist on June 29, 2021, 20:56:45 PM
Quote from: Gulløl on June 21, 2021, 22:41:49 PM
Quote from: Gulløl on June 15, 2021, 11:56:14 AMTipper salg og oppmøte mellom 3000 og 3500 på søndag, kan bli bedre om markedsføringen og salg av enkeltbilletter kommer fort i gang.
Blink. Fasiten ble et oppmøte på 3193, ganske mange partoutkort ble ikke brukt, ca.35 %.


Du er rutinert på dette! Hva spår du mot Lillestrøm?
Omtrent som forrige kamp, men la oss håpe på litt økning. Brann har lagt ut ca. 500 enkeltbilletter til salgs fordelt på fire kohorter. Kun en av fire kohorter er foreløpig utsolgt, seier vel en del om interessen.

Jepp det gjør det. Det er også relativt tungvint å gå på kamp med alt styret rundt mtp testing. I tillegg  er folk sikkert begynt å reise på hytten i ferien (blant annet meg).
Kokende idiot

Optimist

Jeg snek meg inn på billettkartet til viking for dagens kamp. Det er masse grønne seter igjen der også. Kan jo håpe de dårlige tallene hovedsaklig kommer av reglene som enda er her i landet
Kokende idiot

Gulløl

June 30, 2021, 17:21:41 PM #15456 Last Edit: June 30, 2021, 17:25:29 PM by Gulløl
Ganske bankers at noe i nærheten av 1 av 3 partoutkort ikke blir brukt i kveld slik som i forrige kamp. I en normal sesong ligger det som oftest på 1 av 4 / 1 av 5. Brann kunne til dagens kamp uten risiko tatt 1000 av ca. 1500 ubrukt "partoutkort- kapasitet" og omgjort til enkeltbilletter. Likevel har de en sikkerhetsmargin på 500 på 5000. En annen sak er om det er behov for det, ser det fremdeles er ledige løssalg billetter i alle fire kohorter og det er vel en total på løssalg på 500 om Brann ikke allerede har fått samme ide som meg :)

Liker måten vaksinestasjonen på Sentralbadet gjør det. Går ut på gaten og hanker inn tilfeldige personer for å slippe å kaste restdoser. Det skulle også vært dødssynd å "kaste plasser" på 5000 kapasiteten til Brann, det er bare å løpe ut i Idrettsveien og hanke inn ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

https://www.bt.no/fotball/i/vAvGqj/5000-faar-komme-paa-stadion-men-brann-strever-med-aa-lokke-publikum-tilb

Cirka 4500 har kjøpt adgang til alle Branns kamper i år. Fasit er at 3410 møtte opp mot Lillestrøm. Mot Odd var det 3193.

Dårlige sportslige resultater. Krav om testing og koronasertifikat. Mange har "mistet" det å gå på kamp under koronaen. Det var allerede en synkende tendens før viruset. Pluss på ferie og fint vær. Da blir det sånn.
Rød makt på Hansa

fortune

Sommerferien er selvfølgelig en faktor, men det sier likevel det meste om interessen at det nå er vanskelig å gi bort billetter til Brann-kamper. Bergensere er lei av Brann-lag som ikke underholder og som likevel taper, så da finner de heller andre fritidsinteresser.
First is first, second is nothing

Gulløl

July 05, 2021, 10:39:51 AM #15459 Last Edit: July 05, 2021, 10:47:50 AM by Gulløl
Fasiten er et snitt på oppmøte på 3302 i de to siste kampene på Stadion. Selv om det kan åpne helt opp og de fleste er vaksinert og kan gå på kamper fra når høstsesongen starter opp 15 august kan 5000 grensen bli det "nye 10 000". Vi ble stort sett fornøyd og synes det var bra når Brann klarte over 10 000 i de fleste kamper under LAN, nå kan vi i høst blir like "fornøyd" når 5000 passeres. Hva dette kan bety for budsjettet og sviktende inntekter er dramatisk i en klubb med mye faste kostander og et høyt lønnsnivå i stallen selv om Brann beholder plassen i eliteserien.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

Det kan absolutt by på problemer ja, og i kjent stil kommer Brann til å liste opp en mengde eksterne faktorer som påvirker interessen negativt. At klubben har underprestert grovt ift ressursbruk i 3 år og ikke har spilt underholdende fotball på så lenge jeg kan huske snakker man ikke særlig høyt om.
First is first, second is nothing

Nixon

Kapasiteten økes opp til 7000 personer til helgen.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Det er fint at det åpnes mer opp, men det vil ikke være i nærheten av 7000 på den kampen. Elendig brannspill over tid, sommerferie, 1,5 år med koronarestriksjoner som har gjort at en del folk har utviklet andre interesser, og fortsatt styr med korona.

SK Brann topper det hele med å være ekstra nazi på koronaregler, mye mer enn myndighetene anbefaler.
Tren på langskudd

Gulløl

July 05, 2021, 12:10:12 PM #15463 Last Edit: July 05, 2021, 13:39:38 PM by Gulløl
Skal Brann ha en nubbesjanse på å greie 3500 - 4000 i oppmøte på neste hjemmekamp mot Tromsø på et ugunstig tidspunkt kl. 20 på lørdag kveld må det i hver fall til en seier mot Kristiansund, noe som neppe skjer. Ellers blir det vel mer enn nok med å klare å passere 3000 nå som flere og flere starter på ferien og reiser bort. At kapasiteten økes til 7000 betyr nok dessverre ikke noe, det har vært nok av billetter å få kjøpt i de to foregående hjemmekampene uten at folk har benyttet seg av det. Det er dessverre ikke så mange positive faktorer som kan dra tilskuertallet opp på kort sikt. Det som kan få flere til å være interessert i å komme er klare spillerforsterkninger og at de begynner å vinne kamper jevnlig og dermed et økende håp om at plassen i eliteserien kan bli reddet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Lasaron on July 05, 2021, 12:02:31 PMSK Brann topper det hele med å være ekstra nazi på koronaregler, mye mer enn myndighetene anbefaler.

Det har jeg ikke fått med meg. Hva er det Brann gjør som ikke er nødvendig?
Rød makt på Hansa

Spelaren

Dette?

Fra myndighetene :
Negativ koronatest: Et negativt testresultat fra PCR eller antigen hurtigtest vil vises hvis testen er tatt i løpet av siste sju døgn, og det ikke er registrert positive testresultater i samme periode. Merk at gyldigheten som regel vil være betydelig kortere enn sju dager, og vil variere fra land til land.

Atskillig romsligere enn det Brann praktiserer.
Gå av.

Lasaron

De messer om at vi bør bruke munnbind når vi er alle andre steder enn akkurat på plassen vår. Munnbind er ikke lenger nevnt blant myndighetenes råd, anbefalinger og regler.

De holder igjen publikum på kortsidene 10 minutter etter kampslutt. Det er en ekstraregel SK Brann har funnet på for "å være på den sikre siden."

Og da må vi ta med i beregningen at alle på Stadion har grønt koronasertifikat.
Tren på langskudd

Finfin respons

Det er vel krav om munnbind der man ikke kan holde mindre enn 1 meter. Typisk ved inn og utgang?

Men de kunne gjort det annerledes. Ved å akseptere det man gjør i resten av verden, at viruset smitter via luft.

Brann kunne hatt 17000 på kamp om alle bare brukte munnbind, noe som er ufattelig enkelt. Fra første kamp. Men dessverre.
Kanskje.

Nixon

Momentene til Lasaron har null og niks å si for billettsalget som ble diskutert. Og sist kamp ble vi heller ikke stoppet på Hansa da vi gikk ut.

Da er Spelarens innlegg mer interessant. En inntil syv dager gammel test hadde vært mye mer praktisk. Men jeg kan liksom ikke tenke meg at Brann kjørt 24 timer når de kunne kjørt syv dager. Forskjellen er jo veldig stor. De hadde jo sluppet unna mye arbeid med den hurtigtesten og ikke minst sannsynligvis solgt flere billetter.

Men. Jeg ser at klubber som Viking og Engen kjører samme løp. Så da er sannsynligvis ikke Brann nazi, men følger spesifikke regler.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Finfin og Nixon.

Om munnbind. Sist jeg sjekket inne på regjeringens sider om regler og råd, gav søk på "munnbind" null treff.

Om det med å holdes igjen ti minutter, så har jeg det fra de to siste hjemmekampene der speaker sa det over høytalerne.
Tren på langskudd

Nixon

Jeg har ikke brukt munnbind i det hele tatt verken på vei inn eller ut i de to siste hjemmekampene. Og mange med meg. Ingen har sagt noe, så det er høyst frivillig. Og jeg vet hva Remi sa om å vente, men det ble ikke gjennomført.

Men det spiller ikke så stor rolle. Poenget var om dette har noe å si for billettsalget. Jeg mener nei. Før første kamp var det jo ingen som tenkte på disse nazi-reglene i det hele tatt. Og det kom flere på andre kamp.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Da har du møtt andre vakter etc. enn meg. Men så er vi jo på forskjellige tribuner.
Tren på langskudd

fortune

Er det virkelig noen som har blitt stoppet på vei ut etter å ha blitt oppfordret til å vente 10 minutter? Jeg antok bare at de ikke ville holde oss igjen siden det ville føre til opphopning av tilskuere foran dørene og mer potensiell smitte enn ved å slippe oss ut. Foreløpig har teorien holdt vann.
First is first, second is nothing

Spelaren

https://www.helsedirektoratet.no/veiledere/koronavirus/arrangementer-gjester-i-hjemmet-og-avstand/arrangementer-pa-offentlig-sted

Her er en trolig mer korrekt versjon, som forklarer korfor Brann opererer slik de gjør.

Negativ koronatest sidestilles med vaksinasjon og immunitet etter gjennomgått covid-19-sykdom. For at koronasertifikatet skal vise grønt må den som innehar sertifikatet være beskyttet eller ha negativ test som ikke er eldre enn 24 timer. Også barn og unge (inkludert babyer) må testes eller ha gyldig koronasertifikat på arrangementer som benytter koronasertifikat.

Dette er ei side som oppdateres jevnlig.
Gå av.

Lasaron

At vi, enn så lenge, må ha koronasertifikat/negativ test for å slippe inn har jeg ikke kritisert.

Men så er vi da en forsamling der alle har dette, noe som ikke er tilfelle utenfor Stadion på kjøpesentre, kollektivtrafikk etc. Likevel kjører SK Brann på med strengere tiltak/anbefalinger enn hva myndighetene har ute i samfunnet.
Tren på langskudd

Spelaren

Har nå skaffet meg billett til både kamp og hurtigtest. Dette blir en fest.
Gå av.

Nixon

I forrige kamp var køen til hurtigtesten gøyere enn selve kampen. Traff mange kjentfolk som til vanlig sitter andre steder på Stadion. Det sier selvsagt ganske mye om kampen, men likevel!:)
Rød makt på Hansa

Optimist

Håp om over 4000 tilskuere i dag? Eller er det fortsatt litt vrient med testing og sommerferie for folk flest?
Kokende idiot

Lasaron

Styr med korona, fellesferie, elendige resultat. Sen lørdagskveld.

Jeg tror på under 3000 i dag.
Tren på langskudd

Spelaren

Det var negativ testsvar i boks også.
Gå av.

Gulløl

August 11, 2021, 13:37:11 PM #15480 Last Edit: August 11, 2021, 13:57:19 PM by Gulløl
Snakk om å bli blåst av tribunen, tror ikke det er bare meg det gjelder. Hadde bestemt meg for å kjøpe min første enkeltbillett til søndags kamp etter at partoutkortet gikk ut i 2019. Kunne absolutt tenkt meg å mobilisere på tribunen sammen med supporterne, laget og spillerne for resten av sesongen. På høsten i 2014 hadde Brann imponerende høye tilskuertall og det var en stor og imponerende mobilisering i byen for å gå på Stadion og å få med seg venner og støtte laget for å bidra til å unngå nedrykk. Nå velger jeg å avvente en god del uker og tar en ny vurdering på høsten en gang om jeg skal begynne å stille på Stadion igjen og støtte laget. Vil se først om spillerne virkelig er interessert i å blø for dette prosjektet for å unngå nedrykk, pr. i dag ser det ikke slik ut. Når spillerne er såpass useriøse foran en så ekstrem viktig kamp som mot Sandefjord må de forvente at en del av supporterne trekker seg unna. Vi får se etter hvert hvordan hendelsen slår ut på allerede veldig lave tilskuertall. For min del får det inntil videre holde med de nærmere 600 kampene jeg har vært på Stadion og støttet laget siste 42 år. Til og med i flere frustrerende nedrykkssesonger på 80-tallet stilte jeg på hver kamp. Nå klarer jeg ikke å stå på tribunen og klappe for spillerne dessverre. Ser at Forren sier til BA at det ble "en god fest ut av det hele". Spillerne får ha lykke til på søndag, er redd for at flauhet og følelsen av skam vil gå ut over prestasjonene, beklagelsene og knefallet som har kommet er ikke nok.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Veldig mye delte meninger om dette er et alvorlig tillitsbrudd eller storm i vannglass. Tipper salget hadde endt på 3000-tallet uansett nach på stadion eller ei. Er redd vi ikke får se mer enn 5000 på stadion før det er en avgjørende kamp eller at Rosenborg kommer på besøk. Det skal ikke så altfor mye til for at folk velger å ikke dra på stadion. Å måtte ta test noen timer før kamp er en grunn som er mer enn god nok for mange
Kokende idiot

SKBCPH

Quote from: Optimist on August 11, 2021, 15:38:52 PMVeldig mye delte meninger om dette er et alvorlig tillitsbrudd eller storm i vannglass. Tipper salget hadde endt på 3000-tallet uansett nach på stadion eller ei. Er redd vi ikke får se mer enn 5000 på stadion før det er en avgjørende kamp eller at Rosenborg kommer på besøk. Det skal ikke så altfor mye til for at folk velger å ikke dra på stadion. Å måtte ta test noen timer før kamp er en grunn som er mer enn god nok for mange

Men altså, jeg leser at vaksinedekningen er høy i Bergen, det er vel ikke så mange igjen som må testes før kamp? Eller MÅ alle testes, selv med koronapass?
- Vi har den treneren vi har.

Nixon

Nei, man slipper tre uker etter første stikk. Noe som etterhvert gjelder svært mange i Bergen og kommunene rundt.
Rød makt på Hansa

SKBCPH

I så fall er det hinsides om det ikke møter opp mer enn 3000 personer søndag. Totalt resignasjon, og klubben har faktisk mistet byen. Det blir litt av en oppgave for kommende Brann-ledere å bygge opp tillit og entusisme igjen. Det blir hvertfall ikke dagens ledelse, som er skyld i klubbens situasjon, totalt distansert fra byen det tidligere ble sagt ikke var fotball-gal, men Brann-gal.
- Vi har den treneren vi har.

Optimist

Jeg lever fortsatt i starten av vaksineringen. Glemmer at de fleste slipper testing :)
Men jeg holder meg fortsatt på 3000-tallet, vil ikke bli skuffet over tilskuertallet igjen. Uansett skal jeg stå på Frydenbø og bli hes i stemmen som vanlig! Stadion er alltid en fest
Kokende idiot

Optimist

Hmm. Usikker på om stadion blir en fest for meg likevel... Kan virkelig gå alle veier
Kokende idiot

Jose Arrogantio

August 14, 2021, 20:42:49 PM #15487 Last Edit: August 14, 2021, 21:18:48 PM by Jose Arrogantio


.

Nixon

Det var kø på nettsiden til TicketCo når billettsalget til Haugesund-kampen startet nå klokken fire. Så noe interesse for skandalelaget er det!

Fikk for øvrig også denne gangen karret til meg det faste setet mitt som jeg har hatt i over 20 år. Gleder meg til disse begrensningene er over slik at man slipper å tenke på sånt.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Vi har nettopp hentet våre billetter ut.
Tren på langskudd

Optimist

Det var for øvrig ny tilskuerrekord mot Sandefjord med 4512 solgte. Satser på at dette blir slått igjen mot Haugesund! Må bare be til høyere makter (Horneland) om et godt resultat på Gamle «gress» på lørdag.
Kokende idiot

Corran

Merket ikke noe kø når jeg gikk inn på slaget kl 16:00
Men reagerte på at en kunne hente ut så mange billetter som en ønsket.
Jeg tok for meg + 3 kompiser og det var ikke noe problem så jeg gikk inn en gang til og kunne da velge så mange jeg ønsket. Avbrøt bestillingen før siste bekreftelse, men virket som om det ikke var noe begrensninger
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Quote from: Corran on August 19, 2021, 21:46:53 PMMerket ikke noe kø når jeg gikk inn på slaget kl 16:00
Men reagerte på at en kunne hente ut så mange billetter som en ønsket.
Jeg tok for meg + 3 kompiser og det var ikke noe problem så jeg gikk inn en gang til og kunne da velge så mange jeg ønsket. Avbrøt bestillingen før siste bekreftelse, men virket som om det ikke var noe begrensninger

Har det pleid å være noen begrensninger på dette?

Jeg finner for øvrig ikke salget til kampen. Er det kun for de med partoutkort enn så lenge?
Kokende idiot

Corran

Quote from: Optimist on August 19, 2021, 22:51:47 PM
Quote from: Corran on August 19, 2021, 21:46:53 PMMerket ikke noe kø når jeg gikk inn på slaget kl 16:00
Men reagerte på at en kunne hente ut så mange billetter som en ønsket.
Jeg tok for meg + 3 kompiser og det var ikke noe problem så jeg gikk inn en gang til og kunne da velge så mange jeg ønsket. Avbrøt bestillingen før siste bekreftelse, men virket som om det ikke var noe begrensninger

Har det pleid å være noen begrensninger på dette?

Jeg finner for øvrig ikke salget til kampen. Er det kun for de med partoutkort enn så lenge?
JA en ble tilsendt en promokode
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Enkeltbilletter vil bli lagt ut på tirsdag klokken 12.00.

Når det gjelder at man kan hente ut flere billetter på ett partoutkort, oppdaget jeg det selv da jeg kjøpte det såkalt sommerpartoutkortet. Da jeg gikk inn første gang, fikk jeg ikke opp feltet mitt og jeg kjøpte et annet sted. Jeg gikk inn igjen for å sjekke, og oppdaget at jeg kunne bruke linken og koden en gang til, og kjøpte da setet mitt som fortsatt var ledig. Som den mønsterborgeren jeg er, kontaktet jeg Brann og sa at de kunne slette det første kjøpet og selge den billetten på nytt. Jeg undret meg også over at man kunne hente ut flere billetter. Jeg fikk til svar at de visste om muligheten, men de, for å sitere, "kjører på tillit". Noe som vel fungerte ganske greit med den labre interessen som det var...;)
Rød makt på Hansa

Corran

hehehe Da kan jeg og kalle meg mønsterborger for jeg tok kontakt med Brann for ble litt bekymret pga at jeg hentet ut 4 billetter og alle ble registrert i mitt navn ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

På forrige kamp rotet jeg det til med billettene mine. Den QR-koden jeg fant, viste seg å være det opprinnelige partoutkortet fra i vinter, noe jeg oppdaget når jeg var på tribunen og "feil" plass. Det betyr at jeg hadde to QR-koder som virket.
Tren på langskudd

Spelaren

Hvorfor selges honnør-billetter kun til BOB-tribunen? På langsidene kommer kun "voksen" opp som alternativ, mens på Branns infoside om billettsalg er Fjordkraft listet opp som en av tribunene med honnør-billetter. Men hva kan en vel forvente av ei side som visstnok sist ble oppdatert i 2019...
Gå av.

Gulløl

September 13, 2021, 07:08:59 AM #15498 Last Edit: September 13, 2021, 07:44:54 AM by Gulløl
Kristiansund kampen kan bli årets klart mest Stadion besøkte med ny optimisme etter LSK seieren i helgen. Brann kunne smi mens jernet var glovarmt lørdag kveld men vi som gikk inn på billettsiden i seiersrusen for å kjøpe billetter ble skuffet. Brann har ikke somlet seg til å åpne billettsalget enda, det er kun 13 dager til denne "cupfinalen" av enorm betydning. Minst fire poeng etter Tromsø og Kristiansund kampen bør være målet. Midt på tabellen er kjedelig (VIF f.eks), nedrykksstrid kan tenne supporterne og sette fyr på Bergen. Begrenset antall billetter ledig til denne kampen, myndighetene åpner neppe for å øke tilskuertallet til kamper i september. Jeg satser i hvertfall på å være klar ved billettkjøps-knappen når Brann gir meg muligheten for salget vil gå unna.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 14, 2021, 15:53:35 PM #15499 Last Edit: September 14, 2021, 15:55:22 PM by Gulløl
Gledelig at Brann øker fra 5000 til 7500 billetter tilgjengelig til Kristiansund kampen.
Siden Brann ikke nevner at det er et maks salgstall på 113 kr billettene gjelder det vel hele beholdningen om en holder seg innenfor 113 min går jeg ut fra (?). Dette tilbudet bør vel bidra til å selge ut alle 7500. For nå mobiliserer vel folket og stiller opp slik som de gjorde høsten 2014 da det ble solgt venners billetter til 100 kr i bunkevis og det var høye tilskuertall kamp etter kamp ?? 7500 billetter er et lavt tall i forhold til salgstallene den høsten.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up