• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Superjack and 13 Guests are viewing this topic.

Go Down

opplett

Var solgt 11700 i formiddag, bare 40 av de til Godset.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Kun 23 enkeltplasser igjen på Fjordkraft. Lite igjen på BOB, mesteparten blir nok renset unna i morgen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Da blir det nok feltene rundt store stå som får størst salgsfart i morgen og søndag siden Bob og fk er så og si utsolgt
Kokende idiot

Optimist

Kokende idiot

ACHTUNG


DumboMumbo

Når blir det 16750 da ?

16. Mai og mot RBK ?

Gulløl

Quote from: ACHTUNG on April 06, 2019, 20:54:54 PMTipper 13.600.
Berisha effekten har slått inn etter en bråbrems på billettsalget de første par dagene etter Odd tapet. Justerer opp mitt tips til intervallet 12 850 - 13 350.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

 Kamptidspunktet, kl 20, gjør at maaaaaange barn uteblir, sammen med det at kampen går på åpen kanal.

atlascopo

- Jeg tror det kommer til å bli kult. Vi spilte 11 mot 11 i går på Stadion og selv da føltes det mye bedre enn i fjor. Jeg hørte det var utsolgt på søndag så jeg tror det blir kult, sier Brann-kaptein Vito Wormgoor til Eurosport.


Ikke godt informert kapteinen vår..

Optimist

Quote from: atlascopo on April 07, 2019, 08:42:16 AM- Jeg tror det kommer til å bli kult. Vi spilte 11 mot 11 i går på Stadion og selv da føltes det mye bedre enn i fjor. Jeg hørte det var utsolgt på søndag så jeg tror det blir kult, sier Brann-kaptein Vito Wormgoor til Eurosport.


Ikke godt informert kapteinen vår..


Får håpe han mente at den nye tribunen var utsolgt, hvis ikke blir han nok skuffet
Kokende idiot

Gulløl

Billettsalget går veldig tregt i dag. Kan bli en av de kampene der det bare går rundt 500 billetter på kampdag. Skal holde hardt om vi klarer å passere 13 000. Men kan jo håpe på at Brann kan trigge salget en del med noe på hjemmesiden og sosiale medier i løpet av dagen. Har foreløpig bare klart litt å gitt følelsen "at dette er kampen alle skal på".
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Quote from: Optimist on April 07, 2019, 09:18:02 AM
Quote from: atlascopo on April 07, 2019, 08:42:16 AM- Jeg tror det kommer til å bli kult. Vi spilte 11 mot 11 i går på Stadion og selv da føltes det mye bedre enn i fjor. Jeg hørte det var utsolgt på søndag så jeg tror det blir kult, sier Brann-kaptein Vito Wormgoor til Eurosport.


Ikke godt informert kapteinen vår..


Får håpe han mente at den nye tribunen var utsolgt, hvis ikke blir han nok skuffet

Hvis det ikke er 16 mai kamp eller Rosenborg, så er det uaktuelt for mange...

Optimist

Dersom det blir 13 000 solgte billetter i dag vil denne kampen ha flere tilskuere enn det var på sitt meste i fjor (tatt i betrakting av at folk bruker billettene sine)

Så det er jo en positiv måte å se det på 😉
Kokende idiot

David

Hvem satt på felt C of F, på hver side av bortefeltet? På nett var det tilsynelatende ikke mulig å bestille der. Var det billetter som ble solgt i døren, eller folk som flyttet seg dit fra andre felt?

Greit å vite hvis man skal på kamp sammen med folk som er bortesupportere.

kabelmann

Quote from: David on April 08, 2019, 13:47:12 PMHvem satt på felt C of F, på hver side av bortefeltet? På nett var det tilsynelatende ikke mulig å bestille der. Var det billetter som ble solgt i døren, eller folk som flyttet seg dit fra andre felt?

Greit å vite hvis man skal på kamp sammen med folk som er bortesupportere.

F var i hvert fall reservert folk m/fam som hadde vært involvert i tribuneprosjektet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

Quote from: David on April 08, 2019, 13:47:12 PMHvem satt på felt C of F, på hver side av bortefeltet? På nett var det tilsynelatende ikke mulig å bestille der. Var det billetter som ble solgt i døren, eller folk som flyttet seg dit fra andre felt?

Greit å vite hvis man skal på kamp sammen med folk som er bortesupportere.
På den gamle Fjordkraft tribunen var det vel feltet nærmest bortefeltet avsett til dommerne i fotballkretsen. Om den ordningen fremdeles gjelder er felt C kanskje brukt til det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Sååå blir det noe folk på stadion på onsdag? Er det håp om 10 000?
Tviler
Kokende idiot

Gulløl

Quote from: Optimist on April 08, 2019, 15:45:25 PMSååå blir det noe folk på stadion på onsdag? Er det håp om 10 000?
Tviler
Samme kamp i fjor på omtrent samme tid(08.04) gav et billettsalg på 8 173. Det var en søndagskamp kl.18. Det er meldt litt bedre vær på onsdag og det at det er midtukekamp kan trekke noe av de som vanligvis reiser på hytte og turer i helgen. Det at det er solgt noe mer partoutkort enn i  fjor trekker noe opp. Ny tribune trekker litt opp det også. Det som trekker ned er vel den største faktoren, at Brann kun har et poeng på de to første kampene og to hjemmekamper kommer veldig tett. Tror vi gjør lurt å sikte oss inn på å passere 9000 som noenlunde realistisk mål og ikke bli sjokkert om det havner på 8-tallet. Skal jeg ta et optimistisk råtips vil jeg tippe mellom 9000 - 9500 på onsdag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Kun 11 723 solgte billetter på Lerkendal i kveld. Brann Stadion i går 13 213 solgte billetter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on April 08, 2019, 20:30:29 PMKun 11 723 solgte billetter på Lerkendal i kveld. Brann Stadion i går 13 213 solgte billetter.

Det er alltid deilig! Er vel en stund siden sist Brann har hatt flere tilskuere på stadion enn Lerkendal i en og samme helg
Kokende idiot

David

April 09, 2019, 15:43:37 PM #14870 Last Edit: April 09, 2019, 15:48:23 PM by David
Quote from: Optimist on April 08, 2019, 21:24:56 PM
Quote from: Gulløl on April 08, 2019, 20:30:29 PMKun 11 723 solgte billetter på Lerkendal i kveld. Brann Stadion i går 13 213 solgte billetter.

Det er alltid deilig! Er vel en stund siden sist Brann har hatt flere tilskuere på stadion enn Lerkendal i en og samme helg


Rosenborg har ikke hatt færre enn 13 600 på noen seriekamp siden 2014, før nå. Tviler på vi har vært foran dem på noe tidspunkt i denne perioden, uten at jeg har dobbeltsjekket. Sist vi trakk flere enn dem i samme helg, ser derfor ut til å være helgen 8.-10. august det året, da vi trakk 13 574 mot Aalesund, mens de trakk 11 513 mot Start to dager senere. (Vi hadde jevnt over flere besøkende i august og september, men da var det større avstand mellom kampene.)


Nixon

Noen som vet hvordan det går med billettsalget i kveld? Ole Gunnar skal jo spille mot Barcelona i kveld, det kan kanskje holde noen hjemme selv om svært mange uansett rekker hjem på den drøye halvtimen mellom de to kampene.
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Det er skummelt my grønt, på alle seksjoner, skummelt mye. Dersom det 6.700 i partoutkort, skulle det ikke forundre meg om vi befinner oss et sted mellom 8-9.000. Brann burde ha kjørt pakke på Godset og KBK. Kampen mot KBK er knapt promotert!

Gulløl

April 10, 2019, 12:37:52 PM #14873 Last Edit: April 10, 2019, 12:40:38 PM by Gulløl
Meget sannsynlig at det 8-tallet i kveld. Ser vi 9-tallet kan vi la oss begeistre siden det blir over det som kan forventes. Ser Osdal tipper lavt 8-tall.

Folk lader opp til Stavanger tur. Nærmere 750 billetter solgt på borteseksjonen hittil. Det meste vi har vært der siste 10 år er 901. Er en bra mulighet å komme over den tiårsrekorden. Med rundt 1000 engasjerte Brann supportere vil vi dominere stemningsmessig mot den vesle gjengen i Horden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on April 10, 2019, 12:37:52 PMFolk lader opp til Stavanger tur.

Tvilsomt. Jeg vil tro at de fleste som var mot Strømsgodset, og som ikke kommer i kveld, heller ikke skal til Stavanger.
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Hva som kommer av Brannsupportere på Viking -  Brann hjelper kun Viking økonomisk, det hjelper ikke en milimeter på kveldens kamp og Branns økonomi. Det er rett og slett for dårlig at man ikke runder 10.000.

Yngve

Mitt giss: 8 700 tilskodarar og 0-1 tap.

Lasaron

I denne kampen: Jo færre tilskuere, jo større sjanse for at vi vinner.
Tren på langskudd

Gulløl

April 21, 2019, 10:11:52 AM #14878 Last Edit: April 21, 2019, 10:31:26 AM by Gulløl
Feilpost.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 21, 2019, 10:30:35 AM #14879 Last Edit: April 21, 2019, 10:37:38 AM by Gulløl
Mulig vi klarer å passerer 9000 i morgen mot Engen. Halleluja!
Men snart starter vel 16 mai salget, da blir det nok fart i salget og utsolgt med 17 591. Håper de får fortrinnsrett de som kjøper til Ranheim kampen 05 mai, en pakkepris for de to kampene frem til denne kampen starter. Eventuelt en "mai pakke" der de to mest attraktive kampene i år drar den tredje opp i tilskuertall. Men om det eventuelt er en slik plan burde denne pakken ganske snart legges ut for salg. "Mai-pakken" i fjor med to kamper ble lagt ut til salg allerede 23 mars.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Ganske sikker på at de skal selge en Mai-pakke som inkluderer Ranheim, S08 og Rosenborg. Jeg har hørt det et sted for en stund siden, men husker ikke hvor
Kokende idiot

Optimist

Nå har det både kommet en Maipakke som inkluderer hjemmekampene mot Ranheim og S08, og en Jubileumspakke (stadion 100 år) som inkluderer kampene mot Rosenborg og Lillestrøm. Håper disse to pakkene hjelper på billettsalget til Ranheim- og Lillestrømkampen
Kokende idiot

Gulløl

April 22, 2019, 13:30:46 PM #14882 Last Edit: April 22, 2019, 13:38:02 PM by Gulløl
Syv timer før kampstart var 10 000 solgt. Billettsalget har tatt seg godt opp siste døgn etter noen tamme salgsdager. Tipper vi med dette tempoet som er nå havner mellom 10 600 og 11 000. Pleier ofte å være en god salgsdag når det er kamp på Stadion andre påskedag, når folk har kommet hjem og fått summet seg. Og at vær og temperatur er knall bidrar også. Håper den tolvte mann kan bidra kraftig i dag sammen med spillerne.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Overrasket over at meldingen om 10 000 solgte billetter i det hele tatt kom til denne kampen
Kokende idiot

Gulløl

Quote from: Optimist on April 22, 2019, 14:03:27 PMOverrasket over at meldingen om 10 000 solgte billetter i det hele tatt kom til denne kampen
Jeg og. Men ser at BT har gitt bort 500 billetter i en enkel konkurranse til sine abonnementer noe som har bidratt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

11.000 er et meget godt tilskuertall, spesielt med hensyn til tv-kamp kl 20 og avsluttende påskeferidag.

Nixon

Quote from: ACHTUNG on April 23, 2019, 09:33:56 AM11.000 er et meget godt tilskuertall, spesielt med hensyn til tv-kamp kl 20 og avsluttende påskeferidag.

Men den frustrerende kampen i går var ikke noe god reklame for de neste kampene. En moromann tvitret dette under kampen i går: "Du skal elske Bergen mer enn fotball for å like den spillestilen til Brann". Sannsynlig vil det vise seg at kjærlighet til byen på langt nær vil være nok dersom dette spillet fortsetter
Rød makt på Hansa

Gulløl

April 24, 2019, 12:04:07 PM #14887 Last Edit: April 24, 2019, 12:06:19 PM by Gulløl
Salget til 16 mai har startet. I fjor var kampen utsolgt 06 mai. I år er jeg høyst usikker på om Brann klarer å selge ut Stadion til denne kampen. Den dårligste poengfangsten siden nedrykket i 2014 vil nok ha sin virkning for interessen. 9 plass på tabellen med en kamp mer spilt enn de fleste andre lagene har gjort en god del av publikum frustrerte og det er forståelig om mange dropper 16 mai kampen i år. Poengfangsten mot Tromsø, Ranheim og Stabæk bør være minst 6-7 poeng for å ha et håp om å selge ut 16 mai kampen. I fjor var det mange som fikk brudd i sine vaner med Stadion tur 16 mai siden det bare var 12 914 plasser disponible. I år er kapasiteten økt med nærmere 5000 plasser til 17 591 (inkl. alle ståplasser). Markedsføringen inn mot kampen betyr mye men det aller viktigste er at Brann begynner å vinne flere kamper og klatre på tabellen. Akkurat nå tror jeg alt fra 13 000 til 17 591 kan være aktuelt til 16 mai kampen. Poengfangsten og hvor bra spillet er i de tre neste kampene vil avgjøre hvor en vil havne i intervallet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Erifos

April 24, 2019, 12:43:41 PM #14888 Last Edit: April 24, 2019, 12:45:59 PM by Erifos
Quote from: ACHTUNG on April 23, 2019, 09:33:56 AM11.000 er et meget godt tilskuertall, spesielt med hensyn til tv-kamp kl 20 og avsluttende påskeferidag.
Kan de av dere her inne som er småbarnsforeldre si noe om hvilken innvirkning kampstart kl. 20 har på hvorvidt man tar med ungen(e) på stadion eller ei?

Av årets 13 første kamper faller seks kl. 20 (bare fire kamper faller kl. 18 søndag - resterende er lørdag/onsdag 16.mai)) - åpenbart fordi rettighetshaver har best oppslutning når Brann spiller sent. 

ACHTUNG

Går kampen kl 20, er det uaktuelt å ta med noen av mine. Jeg foretrekker uansett å gå med kompiser og har bare en sjelden gang en, noen eller av av podene med.

Spelaren

Har ett barnepartoutkort, men tar ikkje med noen av dem (9 og 10) hvis kampen går kl 20. Blir for seint.
Gå av.

ACHTUNG

Spørsmål: Gamlingen er med på maipakken, men skal ikke på Ranheim. Kan jeg ta med junior på hans honnørbillett?

Lasaron

Hvis alderen til junior tilsier samme pris som honnør, eller billigere, bør det iallfall være uproblematisk.
Tren på langskudd

ACHTUNG

May 05, 2019, 10:23:48 AM #14893 Last Edit: May 05, 2019, 10:25:45 AM by ACHTUNG
Honnør er dyrere. Jeg tar sjansen, tviler på at det blir et problem.

Superjack

Quote from: ACHTUNG on May 05, 2019, 09:43:07 AMSpørsmål: Gamlingen er med på maipakken, men skal ikke på Ranheim. Kan jeg ta med junior på hans honnørbillett?

Har gått som både barn og honnør. Aldri vært med på at de har sjekket det.
Brannsupporter.

Optimist

Er det umulig for Brann å vinne når det er over 10 000 tilskuere? Er det sånn at man på håpe på 9000 i kampene framover?
Kokende idiot

Lasaron

Tren på langskudd

oslo øst

det må jo være solgt godt over 14000 til 16 mai kampen , denne blir nok utsolgt
og det er planlagt bra tifo til kampen så detta går til helv....

Gulløl

Brann kan nok melde 15 000 solgte i dag ser det ut til selv om det enda er ni dager til kampstart 16 mai. To tribuneseksjoner er nesten utsolgt og det minker hurtig på de to andre seksjonene. Folk bryr seg ikke noe om at Brann spilte "den beste kampen i år" for et par dager siden. Og folk bryr seg heller ikke om at Brann "aldri" vinner når Stadion er fullsatt. Kan begynne å lure på om bergenserne tenner på skuffelser og mental smerte.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Brann og LAN må ikke innbille seg noe annet enn at det er tradisjonen med 16 mai, som er hovedårsaken til at det blir utsolgt, ikke Brann og prestasjonene så langt alene. Nå er det på tide at Berisha & co leverer varene, det holder ikke med nesten-mål i det lange løp, vi krever distinkte, presise og kliniske avslutninger! (var det mye smør på flesk, i avslutningen der?)

Go Up