• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Brann er i rute til en real haustfiasko, på andre året. Formen er middelhavsfarsk, Nilsen defensiv og kruttet er vått. Det alle nå går og forventer, er en poengforskjell som muliggjør trøndergull på Stadion. Skrekk unt grü.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Superjack

Liverpool spiller jo...

Men øker jo mulighetene for Brannkallas med lite publikum da.
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Superjack on October 07, 2018, 16:02:20 PMLiverpool spiller jo...

Ja, her burde det vært mulig å samarbeide litt!;)
Rød makt på Hansa!

Gulløl

Og Rosenborg kampen selger som varmt hvetebrød. Flere felt er utsolgt.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Spelaren

Quote from: Gulløl on October 07, 2018, 18:27:37 PMOg Rosenborg kampen selger som varmt hvetebrød. Flere felt er utsolgt.

Masochister som vil sjå trønderne ta goillet hjæm.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

October 08, 2018, 00:32:21 AM #14755 Last Edit: October 08, 2018, 00:54:12 AM by Gulløl
Tok ikke mange timer før Rosenborg kampen ble utsolgt for sitteplasser. Men fremdeles mulighet til å få seg ståplass, men den muligheten varer neppe lenge.
Ganske vilt at denne kampen blir utsolgt så fort når det er tre uker til kampstart. Oppmøtet på LSK kampen i kveld var vel omtrent halvparten av det som foreløpig er solgt til Rosenborg kampen.

Samuel Sahim-Radlinger

ACHTUNG

Oppmøtet var faktisk over forventning igår, har sett glisnere tribuner.

Gulløl

Tilskuertallene hittil i år i rekkefølge etter solgte billetter:

16 mai mot FKH: 12 914
10 juni mot VIF: 12 004
19 august mot Sarpsborg: 11 103
01 juli mot Molde: 11 371
23 september mot Sandefjord:  10832
06 august mot Start: 9865
06 mai mot Tromsø: 9755
02 september mot Ranheim: 9764
21 april mot Stabæk: 9478
07 oktober mot Lillestrøm: 9282

18 mars mot Bodø Glimt: 8447
08 april mot Kristiansund: 8173

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

Rosenborg kampen. Det var kun 450 tilgjengelige ståplasser mandag formiddag melder Brann. Utsolgt før dagen er ferdig ?

Samuel Sahim-Radlinger

Optimist

Quote from: Gulløl on October 08, 2018, 13:27:02 PMRosenborg kampen. Det var kun 450 tilgjengelige ståplasser mandag formiddag melder Brann. Utsolgt før dagen er ferdig ?

Satser på det! Trenger at det er litt kamp om billettene igjen. Hvis Brann skulle vinne og Rosenborg gi fra seg poeng blir det vel en herlig stemning også.

Gulløl

Går ut fra at bortefeltet også er utsolgt siden det er flere som etterspør billetter også der på finn. Blir nok mange annonser på finn de neste tre ukene, disponible billetter dekker nok ikke etterspørselen i det hele tatt til denne kampen. Et ferdigbygd Brann Stadion med over
17 000 billetter hadde nok blitt utsolgt også, ikke hvert år Brann kniver med Rosenborg om gullet.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

Selv om det fremdeles er ledige ståplasser å kjøpe til Rosenborg kampen er det likevel 10 annonser på finn.no fra folk som vil kjøpe billetter. Det sier vel at interessen for ståplasser på Stadion er ganske laber. Bra derfor at det neste år kan tilbys en helt ny langside med sitteplasser.

Samuel Sahim-Radlinger

Optimist

Det er forsåvidt bra at de som uansett ikke synger dropper å kjøpe på store stå. Så kan heller billettene bli kjøpt av noen som i alle fall åpner munnen i løpet av kampen

Kagain

Ja, enig der. De som har dragning mot utøvende mannskorsvirksomhet bør få mulighet til å kjøpe billetter på Store stå. Men la oss samtidig håpe på at noen glade sangere kan samles i grupper forskjellige andre steder på tribunen også.

Optimist

Noen som har peiling på hvor mange billetter det er igjen på store stå?

Gulløl

Quote from: Optimist on October 10, 2018, 09:45:38 AMNoen som har peiling på hvor mange billetter det er igjen på store stå?
Kun noen ganske få ståbilletter igjen. Utsolgt før midnatt kanskje.

Samuel Sahim-Radlinger

Erifos

Quote from: Gulløl on October 10, 2018, 22:13:41 PM
Quote from: Optimist on October 10, 2018, 09:45:38 AMNoen som har peiling på hvor mange billetter det er igjen på store stå?
Kun noen ganske få ståbilletter igjen. Utsolgt før midnatt kanskje.
UTSOLGT!

Nixon

Hele Bergens Rosenborg!
Rød makt på Hansa!

Optimist

Er visst nok en (kanskje flere) Rosenborg supportere som har tenkt å stå på store stå siden bortefeltet ble utsolgt så tidlig.
Jeg syntes at han/de som er der burde få høre det dersom vi ser han/de! Med Peking og sang!

1908

Tror ikke noe rbk supportere stiller seg på store stå akkurat. Hvis det skjer, så holde de nok kjeft i 90+ min..

Go Up