• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

FKH åpner opp for at Brann kan få hele kortsiden melder brann.no, altså 1500 tilskuere. Som bildet viser i artikkelen under hadde vi ikke hele kortsiden i fjor.

http://www.brann.no/nyheter/%C3%85pner%20opp%20for%201500%20fans%20i%20Haugesund
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908

Torsdag formiddag var det solgt drøyt 8000 billetter til Ranheim-kampen.

1908

Quote from: Gulløl on August 30, 2018, 20:07:13 PMFKH åpner opp for at Brann kan få hele kortsiden melder brann.no, altså 1500 tilskuere. Som bildet viser i artikkelen under hadde vi ikke hele kortsiden i fjor.

http://www.brann.no/nyheter/%C3%85pner%20opp%20for%201500%20fans%20i%20Haugesund

Flott gjort av FKH..

Gulløl

Quote from: 1908 on August 30, 2018, 20:19:07 PMFlott gjort av FKH..
De merker tilskuersvikten de også og ser nok et ekstra inntektspotensial her. På tirsdag hadde de passert 5000 solgte. Kapasiteten er 8754.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908

Vinner de neste kamp, så tror jeg de kunne klart å selge ut alt selv..

Gulløl

Toppoppgjøret på søndag mot Ranheim kan muligens bli den dårligste besøkte på Brann Stadion siden vi begynte på mai måned. Ikke sikkert vi klarer tilskuertallet fra Tromsø kampen fra 06 mai på 9 755 tilskuere. Om en ser på BOB tribunen som pleier å være mest attraktiv siden det er 2 for 1 gjennom BT er det ganske mye ledig enda, felt E ser ikke ut til å ha solgt mer enn 30-40 % av setene. Kamptidspunktet kl.18 på en søndag skal være det mest gunstige og været kan ikke bli stort mer behagelig med 15 grader og ikke antydning til noe regn så ikke noe å skylde på her heller. Kan se om som gnisten og den vesle antydningen til gullfeber som var ble slått ut av en del av medgangs supporterne etter VIF kampen. Tilstrømning til Sarpsborg kampen var bra med 11 103 men en traust seier i den kampen slår vel heller ikke inn positivt mot søndagens kamp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 02, 2018, 10:32:56 AM #14706 Last Edit: September 02, 2018, 10:54:02 AM by Gulløl
Passert 9000 solgte nå siden det bare er 6 timer til kampstart ? Trolig ikke siden Brann ikke har meldt noe. Til forrige hjemmekamp mot Sarpsborg ble 9000 meldt passert omtrent 2,5 døgn før kampstart.

Ser at salget går i rusletempo på billettkartet, mange har vel andre planer for kvelden. Valget kval, se MU i "storkamp" mot Burnley på tv-en eller gå på kino for å se Mamma Mia for tredje gang. Gjesp....

Jeg velger Brann for denne kvelden. Toppkamp mellom lagene på 2 og 4 plass, gullkamp og muligheten for å bli serieleder foran selveste Rosenborg. Men nå er sikkert jeg spesiell og en utdøende art som prioriterer det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Jeg parkerer som mange andre på Haukeland og har flere ganger tenkt at Brann og sykehuset burde inngå et samarbeid om gratis parkering under kampene. Det er alltid god plass der på kveldstid i helgene, og det kunne f.eks. vært gratis fra 17.00 til 20.30 når kampen går som i dag.

Det vil neppe gjøre underverker på tilskuertallet, men det kunne vært et tiltak som kunne hjulpet litt på.
Rød makt på Hansa

Corran

Hadde jo vært en fin "tilbakebetaling" fra sykehuset til Brann for innsatsen de gjør på barneavdelingen.
Problemet er at om det blir gratis så kommer "alle" til å parkere der og det blir gjerne problemer for de som er pårørende og trenger å parkere der.
Det kan da også bli mye køer rundt sykehuset istedenfor at trafikkbelastningen er fordelt i flere av innfartsårene til stadion.
Og til slutt det kan føre til at vi som står der ikke får våre vanlige plasser
 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Det hadde blitt kritisk mye trafikk på et visst tidspunkt, som hadde ført til vanskeligheter ved eventuell ambulanseutrykning. Allerede ganske kronglete plassert det der sjukehuset.
Selv står eg enten nær Fridalen skole eller ved det gamle nrk-bygget i Kanalveien. God plass der i går, kommer seg også kjapt ut på Fjøsangerveien.
Gå av.

Nixon

Ja, det vil kanskje være dumt i forhold til nyttetrafikken som er rundt sykehuset. Men tanken var god!:)
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

September 03, 2018, 12:13:06 PM #14711 Last Edit: September 03, 2018, 12:15:43 PM by Utmedsnolken
Kan forestille meg overskriftene hvis det blir gratis parkering for de som skal på kamp, mens foreldre må betale i dyre dommer for å besøke sine syke barn
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

Kun 12 dager til storkampen FKH mot Brann. En svært viktig kamp for Brann i gullkampen.
Det minker på billettene også på bortetribunen, like før 6000 billetter er solgt på Haugesund Stadion. Kapasiteten er 8754. FKH vurderer å gi hele nordre tribune til Brann supportere om pågangen er stor nok.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Finfin respons

Anekdote:
Jeg kjøpte pølsevippbillett og fikk tilbud om å legge til kioskvarer da jeg bestilte på nett.
50 kroner for selvservert kaffe og stratos hører ingen steder hjemme men jeg syntes det var fabelaktig grwit å slenge på femti kroner på en allerede spinnvilldyr billett. Siden jeg var i siget.

Men kaffen fikk man ikke i kiosken, man måtte på et hemmelig sted som ikke engang kioskjentene hadde hørt om, de visste bare at jeg ikke skulle få kaffen min i deres kiosk.

Så jeg måtte bare slå meg vrang og bli vanskelig og nesten ufinfin i responsen.
Da ble gruffen kurert, og jeg fikk tilogmed stratosen jeg hadde betalt for. Joda.
Kanskje.

Gulløl

September 03, 2018, 23:09:29 PM #14714 Last Edit: September 03, 2018, 23:15:24 PM by Gulløl
Quote from: Finfin respons on September 03, 2018, 22:55:34 PM50 kroner for selvservert kaffe og stratos hører ingen steder hjemme ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Samme pris som på Frydenbø. Men det jeg har merket meg mest i de siste par kampene er at det er salgssteder som ikke har klart å få betalingsterminalene opp å gå og kaffen klar om en ønsker å handle 15 min etter at portene er åpne. Vente vente, tålmod tålmod, og jentungene flere av de ferske i salgsbransjen gjør så godt de kan. Er vel de ansvarlige på logistikken og opplæringen som må forbedre seg mest. Og hadde langt flere av publikum tatt til venstre salgstasjon når de kom opp trappen til Frydenbø istenfor til høyre salgsstasjon hadde det gått raskere unna.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Finfin respons

Ja, derav den dårlige samvittigheten. Det var ikke jentene sin feil, de gjør så godt de kan. De har ikke qrkodeleser, men det er da jeller ikke mitt problem.

Det burde vært opplyst på nettbestillingen at varene skal hentes på et hemmelig sted. Og qr-koden burde hatt overskriften: «Skattekart»

Jeg avslutter med et klingende
Årsak!
Kanskje.

Gulløl

Det er 10 dager igjen til FKH mot Brann. Det er kun 1600 billetter igjen til kampen. Hvor mye av dette som er på bortetribunen er ikke oppgitt.
FKH melder at det er redusert kapasitet til denne kampen og det er tilgjengelig 7632 billetter totalt til kampen. Grunnen til at det er redusert kapasitet er at Deep Ocean tribunen får noe redusert kapasitet pga sikkerhet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Ifølge Brann.no er det solgt over 1100 bortebilletter!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

September 07, 2018, 09:56:37 AM #14718 Last Edit: September 07, 2018, 09:58:12 AM by Gulløl
Quote from: opplett on September 07, 2018, 09:01:59 AMIfølge Brann.no er det solgt over 1100 bortebilletter!
Det er veldig veldig bra 8 dager før kampstart. Altså kun 400 billetter igjen, da er det sjanser for at blir helt utsolgt. 1500 er vel noe av de meste vi har stilt med på Haugesund Stadion noen gang.

Skjebnekampen i 2014 var det 740 solgt til Brann-supporterne på motsatt kortside. Men da var det solgt en del til Brann supportere på hjemmefeltene også. Media kalte salget til kampen for cupfinaletedenser og hysteri fra Brann supporterene..

Ser Brann bloggen oppgav at det var 498 Brann supportere i fjor. Nå ser det ut til å gå mot tre ganger så mange, noe som vil gi totaldominans på tribunene. Naturgress og hjemmefølelse noe som kan løfte Brann til seier.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Quote from: Gulløl on September 07, 2018, 09:56:37 AM
Quote from: opplett on September 07, 2018, 09:01:59 AMIfølge Brann.no er det solgt over 1100 bortebilletter!
Det er veldig veldig bra 8 dager før kampstart. Altså kun 400 billetter igjen, da er det sjanser for at blir helt utsolgt. 1500 er vel noe av de meste vi har stilt med på Haugesund Stadion noen gang.

Skjebnekampen i 2014 var det 740 solgt til Brann-supporterne på motsatt kortside. Men da var det solgt en del til Brann supportere på hjemmefeltene også. Media kalte salget til kampen for cupfinaletedenser og hysteri fra Brann supporterene..

Ser Brann bloggen oppgav at det var 498 Brann supportere i fjor. Nå ser det ut til å gå mot tre ganger så mange, noe som vil gi totaldominans på tribunene. Naturgress og hjemmefølelse noe som kan løfte Brann til seier.

Dette blir min første bortekamp noensinne, skal si jeg valgte riktig!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Quote from: opplett on September 07, 2018, 10:04:21 AMDette blir min første bortekamp noensinne, skal si jeg valgte riktig!
Du kan glede deg spesielt om Brann går i ledelsen og Brann også vinner. En kompakt samling av 1500 av de ivrigste Brann supporterne med lavt tak over gir et trøkk som det sjelden er på Store Stå på Stadion for tiden der "normalen" er rundt 500.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Veldig spent på om mine spådommer om grinemenn slår til for de siste kampene av sesongen.
Ser jo lovende ut i forhold til en av de mest spennende innspurtene sett med Brann øyne, noen sinne.
Brannsupporter.

Spelaren

Kanskje. Har vært veldig skuffendes tilskuertall i år, men kan vel regne med femsifret mot Sandefjord.
Gå av.

Nixon

Quote from: Spelaren on September 16, 2018, 09:33:04 AMKanskje. Har vært veldig skuffendes tilskuertall i år, men kan vel regne med femsifret mot Sandefjord.

Det tror jeg garantert. Og så får vi en dupp mot Lillestrøm med den massive boikotten som kommer!;)
Rød makt på Hansa

Lasaron

Jeg er så sløv at jeg har planlagt en helgetur østafjells med konen under hjemmekampen mot Lillestrøm. Det gir meg en god anledning til å støtte boikotten. Jeg kan si at jeg også boikotter lzm.
Tren på langskudd

Gulløl

September 16, 2018, 12:12:42 PM #14725 Last Edit: September 16, 2018, 12:15:41 PM by Gulløl
Quote from: Superjack on September 16, 2018, 09:06:50 AMVeldig spent på om mine spådommer om grinemenn slår til for de siste kampene av sesongen.
Ser jo lovende ut i forhold til en av de mest spennende innspurtene sett med Brann øyne, noen sinne.
Jepp er ikke fotballfeber i Bergen by før grinemenn er villig til å være synlig i Tv-ruten for å få seg en billett. At hele Bergen koker slår vel inn som en tsunami snart, ihvertfall til 28 oktober. Må være mulig å presse frem noen tårer til den datoen, det er bare å følge mediabildet tett.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 17, 2018, 14:34:46 PM #14726 Last Edit: September 17, 2018, 14:36:54 PM by Gulløl
Brann har mellom kl.14.00 og kl.15.50 i dag jubileumssalg og billigsalg av 1.110 billetter til 110 kr til Sandefjordkampen. Ser det går unna. Bare å hamstre.
Å kjøpe billetter til 110 kr på Sp.V som vanligvis koster 410 kr er meget bra rabatt. Løp og kjøp !!
https://ticketco.events/no/nb/events/43632/seating_arrangement/?item_type_id=3073754

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Brann håper og tror at det skal bli utsolgt på søndag.
Klipp fra BA:
......, og tirsdag formiddag er det solgt over 9000 billetter til søndagens kamp. Schutz håper og tror at det skal bli utsolgt. Med den pågående byggeprosessen betyr det om lag 12.500 tilskuere.
- Salgstakten er høyere enn vi har hatt tidligere i sesongen, men det er fortsatt mange ledige i billetter i alle kategorier, sier Schutz.

https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/brann-skal-spille-i-hvite-hjemmedrakter/s/5-8-882046
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 18, 2018, 20:30:32 PM #14728 Last Edit: September 18, 2018, 20:56:41 PM by Gulløl
Billettsalget er allerede et stykke oppe på  9-tallet. I løpet av torsdag passeres nok 10.000 slik salgstakten er nå. Klarer Brann å selge 2000 billetter siste tre døgn passeres 12.000. Muligheten for det bør være tilstede.
Brann har spilt 10 kamper hjemme foreløpig i år. Sandefjord kampen ligger an til å gå inn på topp tre for best besøkte kamper på Brann Stadion i år.
De tre best besøkte hittil i år er:
16 mai mot FKH: 12.914
10 juni mot VIF: 12.004
01 juli mot Molde: 11.371

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 20, 2018, 12:02:00 PM #14729 Last Edit: September 21, 2018, 11:10:29 AM by Gulløl
Skal håpet leve for å passere 12.000 bør Brann melde at 10.000 er passert i løpet av dagen. Føler meg ihvertfall trygg på at den tredje mest besøkte kampen i år mot Molde passeres i tilskuertall, altså 11.371.

At kampen går kun på betalingskanaler bør brukes for alt det som det er verdt i markedsføringen nå dagene før. Til forrige hjemmekamp ble dette først nevnt på brann.no noen timer før kampstart og det holder ikke. De middels Brann interesserte som det er mange av planlegger ikke så grundig, når de oppdager først ut på søndag ettermiddag at de ikke får se kampen på TV er det de færreste  som snur seg rundt og reiser til Stadion siden det er så kort tid igjen.

Og mange tror fremdeles at det er 50 kr i tillegg på billetten om de kjøper på kampdag, noe som har irritert mange. Brann har holdt hemmelig at de fjernet dette tillegget i sommer av en eller annen merkelig grunn. Hvorfor ikke bruke det som en positiv greie i markedsføringen og nyhetsstrømmen inn mot søndagens kamp ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Ingen oppdatering fra Brann om billettsalget på fire dager da det var meldt 8500 solgte. Et dårlig tegn. Ser at tempoet i billettsalget har roet seg ned siste par dager. Salget trenger ny energi. Hadde 10.000 vært solgt og meldt ut i media og alle kanaler og hadde det økt farten i salget igjen og gitt håp om 11-12.000.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 22, 2018, 18:00:12 PM #14731 Last Edit: September 22, 2018, 18:06:39 PM by Gulløl
Prognose ved kampstart i morgen slik det nå ser ut:
- BOB tribunen(eksl.bortefeltet): Utsolgt eller nesten utsolgt.
- Sp.V. tribunen: Utsolgt eller nesten utsolgt.
- Øvre Frydenbø: Utsolgt eller nesten utsolgt.
- Nedre Frydenbø: En god del ledig, trolig 700-1200.

Håper alle har fått med seg at kampen kun går på betalingskanaler.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908

Kjøpte nettopp 2 til guttene mine på nedre frydenbø.. De 3 neste kampene er kamper som går kl 20:00.. Så dette er en grei kamp for de mindre ;)

Gulløl

Det er solgt drøyt 10.000 billetter melder Brann, første oppdatering siden mandag. Billettsalget har gått noe tregt siste 2-3 dager, litt skuffende, men så har det ikke vært ganske lite markedsføring og lite blest og haussing rundt kampen fra Brann sin side. Kanskje det passerer 11.000 vi får se.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Vi kan vel slå fast at "E det bare meg? Eller koker hele Bergen?" bør bli puttet i ironi-avdelingen sammen med en håndfull andre slagere...
Rød makt på Hansa

Corran

Ikke helt enig der. Selv om ikke så mange kommer på Stadda er det litt mer buzz rundt på arbeidsplasser. Er mer optimisme og Brann prat enn tidligere
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

huleste

Men hvor faen er folk? Dette er så dårlig

Gulløl

Etter denne kampen er det kun tre hjemmekamper igjen for Bergens by befolkning til å komme i gullform på. Det holder ikke bare å sitte hjemme å drikke gulløl og slafse i seg potetgull og dipp foran Tv-en.
280.203 innbyggere i Bergen by. Vi trenger 12.914 av dere på hver av de fire siste kampene. Og kø, kok og hysteri utenforbi Stadion. Grinemenn på Tv2 trenger vi også. Gullet ska hem ! Vi skal rane det fra trønderne ! Hvor er dokkar !?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

Det kan vera at det viser seg at Brann sine billettprisar på langsida rett og slett ikkje er så genial som klubben trur.

Nixon

Det er klart at en manglende halvside og svært dyre priser på den andre langsiden har sin del av forklaringen.
Rød makt på Hansa

Falkman

Quote from: Nixon on September 23, 2018, 13:53:14 PMDet er klart at en manglende halvside og svært dyre priser på den andre langsiden har sin del av forklaringen.

Det spiller nok en rolle, ja. Men det er jo  direkte pinlig at det ikke dukker opp mer enn 10000 ( reelt sett), når situasjonen er som den er. Til sammenligning spiller AIK og Norling seriefinale mot Hammarby nå. Foran 50000 tilskuere.

Gulløl

September 23, 2018, 14:31:19 PM #14741 Last Edit: September 23, 2018, 14:46:26 PM by Gulløl
Nå er det ikke langsiden som svikter til denne kampen, der det ikke er all verdens antall billetter igjen. Årsaken til det er nok at det trolig er noe kampanjegreier på begge endene, såg det ble tatt ut en god del billetter tidlig der. I tillegg gikk vel storparten av de ca. 500 kampanjebillettene til 110 kr på langsiden da folk sparte 300 kr pr. billett. Så salget på langsiden lyger en del til dagens kamp, normalt skulle det vært mye mer ledig. Det som er mer alarmerende er at det at de rimelige billettene på nedre Frydenbø er så mange ledige av, minst 1000 ledige fremdeles. Ikke så mange som ble inspirert av koket i Haugesund?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Tror neppe vi trenger en dag til dag oppdatering på billettsalget til neste hjemmekamp.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Bikker me 9000 er det en positiv overraskelse.
Gå av.

Gulløl

October 07, 2018, 12:03:16 PM #14744 Last Edit: October 07, 2018, 12:05:14 PM by Gulløl
feilpost
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 07, 2018, 12:04:34 PM #14745 Last Edit: October 07, 2018, 12:07:17 PM by Gulløl
Passert 8500 solgte til kveldens kamp ? Klarer vi det magiske tallet 9000 ?
Og får vi et oppmøte som passerer 6000 ?
Ellers starter salget av de resterende billettene til Brann - Rosenborg kl. 18.00 i dag. Så får vi se hvor hissig på grøten folket er til den kampen. Poengdifferansen mellom lagene etter kveldens kamper betyr nok mye.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Brann er i rute til en real haustfiasko, på andre året. Formen er middelhavsfarsk, Nilsen defensiv og kruttet er vått. Det alle nå går og forventer, er en poengforskjell som muliggjør trøndergull på Stadion. Skrekk unt grü.
Gå av.

Superjack

Liverpool spiller jo...

Men øker jo mulighetene for Brannkallas med lite publikum da.
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Superjack on October 07, 2018, 16:02:20 PMLiverpool spiller jo...

Ja, her burde det vært mulig å samarbeide litt!;)
Rød makt på Hansa

Gulløl

Og Rosenborg kampen selger som varmt hvetebrød. Flere felt er utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up