• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

vekkreist and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

DumboMumbo

Quote from: Superjack on May 07, 2018, 17:46:41 PM
Quote from: DumboMumbo on May 07, 2018, 15:41:01 PMOk, vil utfordre tankegangen om at det er unnskyldninger som gjør at folk ikke går på kamp.

For de fleste (nesten alle) jeg kjenner så er det å gå på Stadion ikke noe tema i det hele tatt. Det er en tanke som ikke streifer folk lenger. Jeg mener det er kjernen i problemet med få tilskuere. Det å gå på Stadion har fallt ut av folks liste over ting man kan finne på.

Det er ikke slik at mange sitter og tenker at "Det hadde vært gøy å gå på Stadion på søndag, men det er kaldt, dyrt og mye trafikk"

Folk tenker"Hva skal jeg gjøre på søndag, gå tur, gå på kino eller fiske"

Dette ligger mye på stadion, de må ut og gjøre seg synlig. Ha en bod på Sartor, på Åsane Senter, på Lagunen. På Stord og Manger.
Selg billetter en lørdag på senterene, i bod. I sentrum.
Ta med en Brannspiller for signering av drakter en gang i ny og ne.

Den jobben der, den hadde jeg tatt lett. Hardt arbeid er eneste som fungerer, også i markedsføring. Det gjelder ikke bare på banen.

Jeg ville heller prøvd en stor skjerm med høydepunkter etc og så en billettautomat med touchscreen. Jeg tror mange synes det er knot å kjøpe billetter på nettet. En bod virker kanskje litt gammeldags, med en fast automat så vet man at den alltid er åpen. Med en kul video som går med info om neste kamp og så mulighet til å kjøpe billett enkelt med en gang tror jeg kan fungere.

Imidlertid det Brann burde gjort var å gjennomføre en stor undersøkelse der man spurte om hvorfor folk ikke gikk på stadion, og hva som evt skulle til for å gå. Det er bare å innse at for veldig mange så er det ikke aktuelt å gå på Stadion. Jeg tror nøkkelen er å få de som går på 2-3 kamper til å gå på en kamp til.  Det er nok mye enklere enn å få noen som heller vil se kampen på TV til å gå på stadion. 

Pelle

Da har eg kjøpt 2 billeter Brann - Molde 01/07-2018 18:00 SPV Premium

Da gjenstår det kun fly billetter til fra Bangkok.

Når Brann leverer kommer de fra hele verden å ser på ;-)
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Gulløl

May 09, 2018, 14:12:32 PM #14502 Last Edit: May 09, 2018, 14:16:06 PM by Gulløl
Hadde bare halvparten av hjemmekampene blitt vist på åpne tv kanaler hadde nok det hjulpet en god del for å øke kjøp av partoutkort og enkeltbilletter. Mye "halvveis- og medgangs supportere" regner på økonomi kombinert hva som er mest behagelig. Hva det koster totalt å se kampene fra godstolen og hva det koster å se kampene på Stadion inkl. reiseutgifter. Dette må Brann tenke nøye gjennom spesielt når de priser billettene på den nye tribunen. Den nye tribunen kan bli en attraktiv tribune som kan få mange ut av godstolen om partoutkort og enkeltbilletter prises "riktig". De kan se på hva Rosenborg priser langsidebillettene til, Brann bør ihvertfall ikke legge seg høyere enn de laveste prisnivåene der. I tillegg håper jeg Brann gjør det veldig enkelt for den tribunen med kun en pris for voksne, en pris for barn og en pris for honnør for hele tribunen, så blir det de som kjøper først som får de beste setene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Akkurat der har jeg liten tiltro til Brann. Tror de blir dyre.
Tren på langskudd

Kagain

Quote from: Corran on May 08, 2018, 21:32:08 PMBrann er vel på SnapChat også Har sett noe reklamering for den men eg e ikkje moderne nok te å ha det sjøl

Ja, det er noe herk det der. Jeg har selv hverken Instagram eller Snapchat og jeg klarer meg fint. Jeg var jo i utgangspunktet litt motvillig til å få meg Smartphone også da det jeg la mest vekt på var batterilevetid og slikt. Men uansett, er det noen her inne som er inne på disse kontoene? Blir de brukt skikkelig eller er det mer et tilfelle av at "Vi har sosiale medier vi også"?

Gulløl

May 10, 2018, 10:40:25 AM #14505 Last Edit: May 10, 2018, 10:52:09 AM by Gulløl
Nå er det kommet opp i 17 annonser for å kjøpe billetter til 16 mai, det nærmer seg cupfinale nivå i antall. Tror ikke svartebørshaiene såg noe som helst potensiale i denne kampen når snittet tilstede(oppmøte) før i år har vært halvfullt. Sikkert derfor det ikke er noen salgsannonser.

Ellers lite kreativitet for å få ta kjøpt billetter, burde slått til med bedre kjøpsannonser enn dette : )
---------------------------------
Ønsker stekt å kjøpe (minimum) 2 billetter til brann-stadion 16 mai!! Og gjerne fler om det er mulig(:
---------------------------------
Ønsker å kjøpe billett(er) til årets 16. mai - kamp i Bergen: Brann - Haugesund. Ta kontakt på SMS!
---------------------------------
Ønsker 3 billetter til kampen. Gjerne 2 av disse barnebilletter, men kjøper også 3 voksenbilletter om det er det du har. Hadde vært fint å få jentene mine med på Stadda 16. mai!
------------------------------------
Ønsker å kjøpe 2 billetter voksen, evt 1 voksen + 1 honnør. Har kjøpt flybilletter, men så var det utsolgt på Stadion! Håper å få reddet kvelden via Finn.
------------------------------------
https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?lat=59.795&lon=5.51651&q=16+mai+brann&search_type=SEARCH_ID_BAP_WANTED&sort=1
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

He he, denne er fin:

PAKKEPRIS! Brann - Haugesund billetter, strikkegenser, kortstokk & drikkebrikker
10 000,-
PAKKEPRIS!
 
 SELGES IKKE SEPARAT ELLER UNDER PRISANTYDNING
 
 PRISEN ER 10 000 (ti tusen) NOK!
 
 Hva er inkludert i pakken?
 1 stk rød strikkegenser i størrelse XL.
 1 stk kortstokk (Monte Carlo motiv, fra Monte Carlo).
 4 stk drikkebrikker (Monte Carlo motiv, fra Monte Carlo).
 2 billetter til Brann v Haugesund 16. Mai, billettene er på Hansa tribunen.
 
 Jeg spanderer frakt.
 
 Ønsker ikke bud verken under eller over prisantydning.
 
 Kun seriøse henvendelser.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Det komiske er jo at denne kampen knapt er noe mer spesiell enn de andre heimekampene nå når kapasiteten er så lav. Med det spillet me viser kommer jo de neste kampene til å ha over 10 000 uansett. Det eneste du får er litt mer kø.
Gå av.

Nixon

Hvor mye av banen ser man dersom man står oppe i Idrettsveien? I verste fall kan huseierne rett bak Stadion få en del ubudne gjester i hagene sine som ligger litt høyere oppe enn selve veien.
Rød makt på Hansa

Gulløl

May 10, 2018, 13:47:57 PM #14509 Last Edit: May 10, 2018, 14:00:39 PM by Gulløl
Før Tromsø kampen hadde jeg en grundig besiktigelse av den nye gratishaugen i Idrettsveien populært kalt grushaugen. Fin utsikt til banen der. Stategisk plassert kan en se begge målene, mangler bare en del meter langs den nærmeste sidelinjen. Forstår ikke hvorfor folk stresser med å få tak i billetter når omtrent en "kongetribune" står klar. Helt gratis er det også. Det var dårligere utsikt fra den gamle gratishaugen, da såg en knapt halve banen og bare ene målet. Her fra 1963  : )


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Det hadde unektelig vært kult om det stod en 2-3 000 der på 16.mai-kampen. Og de hadde vært velkomne etterpå også, kanskje noen lure kremmere kunne ha tjent seg søkkrike på sukkerspinn- og kaffisalg.
Gå av.

Corran

Har det ikke tidligere vært sånn at en ikke kommer ned til staddaen uten billett 16 mai? Men det er vel ikke så populært blant russen og andre som er på fylla 16 å reise opp på staddaen slik det var før
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

May 11, 2018, 07:23:56 AM #14512 Last Edit: May 11, 2018, 09:57:39 AM by Nixon
Quote from: Corran on May 10, 2018, 16:02:33 PMHar det ikke tidligere vært sånn at en ikke kommer ned til staddaen uten billett 16 mai? Men det er vel ikke så populært blant russen og andre som er på fylla 16 å reise opp på staddaen slik det var før

Man kom seg ned til Stadion, men de stengte gratishaugen de siste årene det var utsikt derfra. Og det var en grunn det. Selv om mange av de gamle tradisjonene er vekke, så hadde det sannsynligvis blitt en helt annet klientell der ute med helt andre muligheter til å kose seg enn inne på Stadion. Så kanskje Brann og politiet gjør klokt å å sette oppe noe som sperrer utsikten?
Rød makt på Hansa

Gulløl

May 11, 2018, 09:47:05 AM #14513 Last Edit: May 11, 2018, 09:49:17 AM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Man kan ikke annet enn å le av sofasupporterne, som først nå skjønner at de går glipp av 16 mai.

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/nyhet-partoutkort-ut-sesongen

Lurer på hvor mange som kjøper partoutkort ut sesongen. For kan det bli 16. mai-tilstander utover i sesongen dersom Brann fortsetter å gjøre det bra?
Rød makt på Hansa

Spelaren

En kjapp excel-gjennomgang viser at me ved fullsatte tribuner i samtlige gjenstående kamper såvidt kan slå fjorårets snitt med hele 2 tilskuere, 11861 mot 11859.

(forutsetter at Branns info om maxkap 12914 + nifs tall for årets kamper og fjoråret stemmer)
Gå av.

ACHTUNG

Quote from: Nixon on May 11, 2018, 10:04:38 AMhttp://www.brann.no/nyheter/nyhet-partoutkort-ut-sesongen

Lurer på hvor mange som kjøper partoutkort ut sesongen. For kan det bli 16. mai-tilstander utover i sesongen dersom Brann fortsetter å gjøre det bra?


Jeg tror IKKE det tar av. Interessen er stigende, men det er langt fra rødglødende.

Gulløl

May 11, 2018, 13:16:26 PM #14518 Last Edit: May 11, 2018, 13:23:12 PM by Gulløl
https://brann.ticketco.events/no/nb/e/brann__haugesund_bortefelt_eliteserien_2018
Fremdeles billetter igjen på bortefeltet. Men billettsalget blir stengt 4 dager før kampstart, altså i morgen lørdag. Blir overrasket om det blir noe særlig billetter igjen å selge til Brann supporterne , men kanskje litt. Noen har vel i depresjon allerede kjøpt på bortefeltet. Funker nok greit med blå jakke med rød drakt under og litt dialekt omlegging. Her er et grunnkurs som burde holde bra for de fleste for å gli lett inn i måkeflokken  ; )
Møkje = mye
Månge = mange
Styssta = største
Róttlete = senil
Flónnså = influensa
Gje deg =gi deg
Kim = hvem
Gå "Stripå" = Gå gjennom Haraldsgata
Bennaren=bensinstasjonen
Hím = Hjem
Ei badla = pakke med rulletobakk
Ha seg ei fudla = Ta seg en skikkeleg fest
Fy fákårrten = Fy fan
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

gje deg og bennaren er vel likt på Bergensk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Pelle

Quote from: Gulløl on May 11, 2018, 13:16:26 PMhttps://brann.ticketco.events/no/nb/e/brann__haugesund_bortefelt_eliteserien_2018
Fremdeles billetter igjen på bortefeltet. Men billettsalget blir stengt 4 dager før kampstart, altså i morgen lørdag. Blir overrasket om det blir noe særlig billetter igjen å selge til Brann supporterne , men kanskje litt. Noen har vel i depresjon allerede kjøpt på bortefeltet. Funker nok greit med blå jakke med rød drakt under og litt dialekt omlegging. Her er et grunnkurs som burde holde bra for de fleste for å gli lett inn i måkeflokken  ; )
Møkje = mye
Månge = mange
Styssta = største
Róttlete = senil
Flónnså = influensa
Gje deg =gi deg
Kim = hvem
Gå "Stripå" = Gå gjennom Haraldsgata
Bennaren=bensinstasjonen
Hím = Hjem
Ei badla = pakke med rulletobakk
Ha seg ei fudla = Ta seg en skikkeleg fest
Fy fákårrten = Fy fan


Glimrende ;-)
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Gulløl

May 11, 2018, 23:39:08 PM #14521 Last Edit: May 11, 2018, 23:41:58 PM by Gulløl
På baksiden av lørdagens BT papirutgaven er det annonse for billetter til 16 mai kampen og henvisning til brann.no. En smule bortkastede annonsekroner eller nytt håp for de desperate ?  : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

LAN-party

Er bortreist på 16mai. Er det mulig å få en kamp billett fra partoukortet? Har ikke så lyst å sende QR koden fra partoukortet til noen å risikere at den blir brukt på flere kamper

Corran

Tror du må gi vekk QR koden. Har du ikke venner du stoler på? Litt trist.
Men det er jo bare å sende en mail til billettansvarlig eller ringe dem. De svarer som oftest raskt på slikt og er alltid meget hjelpsomme
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Sidelinjen

"QR-koden er ditt partoutkort. Ferdig arbeid!

QR-koden er nemlig helt unik og gjelder for årets 15 kamper i Eliteserien. Det medfører at du IKKE må dele denne koden med personer du ikke stoler på."

http://www.brann.no/nyheter/slik-bruker-du-de-digitale-billettene

Gulløl

Brann bryter kampreglementet til denne kampen. Salg på bortefeltet skulle blitt stengt kl.18 i går lørdag  (4 dager før kamp). Men fremdeles selges det til FKH supporterne og det blir dermed mindre billetter som kan overføres til salg til Brann supportere.
Klipp:
MERK: BILLETTSALGET STENGES 4 DAGER FØR KAMP
Ihht kampreglementet stenges salget på bortefeltet 4 dager før kamp og det vil dermed ikke bli anledning til å kjøpe billetter i døren på kampdag.

https://brann.ticketco.events/no/nb/e/brann__haugesund_bortefelt_eliteserien_2018
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

I dag tidlig ble salget på bortefeltet stengt, altså Brann har solgt 1,5 døgn på overtid til FKH supporterne. Hvorfor kampreglementet sier at det skal stenges 4 døgn før vet jeg ikke. Uansett nå er det en mulighet for at det kanskje er noe igjen av de 660 billettene og at dette kommer i salg til Brann supportere. Blir vel en adskilt del på øvre del av feltet slik slik som på tidligere 16 mai kamper. 
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

marsboer

Jeg bladde gjennom Coop medlemsfordeler og her står det at man kan kjøpe Brann-billetter for 140 kroner (men det må kjøpes på billettluken). Kan noen bekrefte at det stemmer? Eller er det kun for barn/honnør?

Gulløl

Quote from: marsboer on May 14, 2018, 12:30:10 PMJeg bladde gjennom Coop medlemsfordeler og her står det at man kan kjøpe Brann-billetter for 140 kroner (men det må kjøpes på billettluken). Kan noen bekrefte at det stemmer? Eller er det kun for barn/honnør?
Kjøpes i billettluken på Stadion på kampdag. 140 kr for voksne står det, hvilke felt Brann selger slike billetter til går ikke frem i infoen(link under). Har lite tro på at det gjelder langsiden(Sp.V), i tilfelle må det være helt på endene.
https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/eliteserien
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

"Gratishaugen" på langsiden kommer til å være åpen og Brann kommer ikke til å stenge innsynet. Dette i følge Vibeke Johannesen i BA sin livesending. Ho var positiv til at folk stilte seg opp der. Kan vi klare 2000, og vekselrop med "gratishaugen" ??  ; )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

"Førstemann til mølla!
Billettene til kampen mot Haugesund 16. mai ble revet bort, men vi har klart å fristille ca. 50 ståplasser bak bortefeltet på BOB F.
Du benytter inngang 7 på kampdag.

Dette er et tilbud kun til deg som får nyhetsbrev fra Brann.
Tilbudet gir tilgang til to billetter!

Benytt promokoden: skBrann"

Nyhetsmail fra Brann akkurat nå.
Rød makt på Hansa

Nixon

Jeg rakk å kjøpe to billetter, men det gikk ikke mange minuttene før det ble tomt!
Rød makt på Hansa

Stril Power

29 sekund, ifølgje Brann sjølv. Eg visste ikkje at det gjekk an å kjøpe billettar så fort. https://twitter.com/skbrann/status/996344564523917313

Nixon

He he, og jeg som tok meg tid til å legge teksten inn på forumet først. Det kunne blitt skjebnesvangert! Ja, ikke for meg personlig. Jeg har selvsagt partoutkort!:)
Rød makt på Hansa

Gulløl

May 15, 2018, 13:59:51 PM #14534 Last Edit: May 15, 2018, 14:05:39 PM by Gulløl
Klipp fra BA.
Nå er det siste toget gått. Det er ingen billetter igjen å selge.
- Nå er det helt, helt utsolgt. Det er ingen andre muligheter igjen.


Kun gratishaugen igjen for å få med seg stemningen og se omtrent 70 % av banen. Siden Brann er positiv til at folk står der bør de sette ut et par toaletter så naboene ikke får besøk i hagene sine. Noe som jeg husker var et problem i forbindelse med den gamle gratishaugen på 16 mai. Blir nok en del pågang på langsiden der siden kampen går på betalingskanal.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Satt og hadde noen minutter å slå i hel tidligere i dag og satt og spilte et spill på mobilen og da poppet det jammen meg opp reklame for Brann.
Gikk på å ikke risikere å ikke få billetter så kjøp partoutkort ut sesongen og få din faste plass.
Var til og med påført "Serieleder"
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Quote from: Corran on May 15, 2018, 17:13:52 PMSatt og hadde noen minutter å slå i hel tidligere i dag og satt og spilte et spill på mobilen og da poppet det jammen meg opp reklame for Brann.
Gikk på å ikke risikere å ikke få billetter så kjøp partoutkort ut sesongen og få din faste plass.
Var til og med påført "Serieleder"
Nye steg i markedsføringen gjennom nye kanaler er bra  : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 15, 2018, 20:23:49 PM #14537 Last Edit: May 15, 2018, 20:27:22 PM by Gulløl
Eliteseriens beste gratishaug(noe av den) ser slik ut for tiden.




Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

Quote from: Gulløl on May 15, 2018, 13:59:51 PM....Kun gratishaugen igjen for å få med seg stemningen og se omtrent 70 % av banen. Siden Brann er positiv til at folk står der bør de sette ut et par toaletter så naboene ikke får besøk i hagene sine. ......

Kva er betre enn å pisse over kanten rett ned i grushaugen til jubelbrølet frå 12000 i det Skålevik putter?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Quote from: Gulløl on May 15, 2018, 13:59:51 PMBlir nok en del pågang på langsiden der siden kampen går på betalingskanal.

Overraskende nok var det ikke mange folk der. Og det er litt foruroligende med tanke på videre interesse og salg til de neste kampene. For det tyder vel på at interessen på onsdag først og fremst var å være tilstede inne på Stadion på 16. mai og ikke å se Brann spille live.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on May 19, 2018, 12:11:19 PM
Quote from: Gulløl on May 15, 2018, 13:59:51 PMBlir nok en del pågang på langsiden der siden kampen går på betalingskanal.

Overraskende nok var det ikke mange folk der. Og det er litt foruroligende med tanke på videre interesse og salg til de neste kampene. For det tyder vel på at interessen på onsdag først og fremst var å være tilstede inne på Stadion på 16. mai og ikke å se Brann spille live.

Ser det er forsvinnende få "ønskes kjøpt"-annonser på finn.no til dei neste kampene...
Gå av.

osoerli

Kanskje Brann burde låst nokre hundre av 16.mai-billettane til partout-kort?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Sidelinjen

Ja, de hadde uansett klart å selge dem rett før kamp om det skulle vært noen ledige.

Nixon

brann.no er nede. Er det mange som vil inn og kjøpe billetter?
Rød makt på Hansa

huleste

Er det noe liv i billettsalget?

Belfort

Quote from: huleste on May 28, 2018, 09:00:55 AMEr det noe liv i billettsalget?

Bør være utsolgt i løpet av morgendagen.

Gulløl

Går unna som bare det. Bob tribunen blir utsolgt før denne dagen er ferdig ser det ut til. Sp.V tror jeg er utsolgt på onsdag. Frydenbø før uken er ferdig? Håper Brann melder når 10.000 passeres.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/stor-interesse-for-valerenga-kampen

Mange kjøpte billett i går kveld og i dag til kampen mot VIF. Men tallet er bare kommet opp i 8300, så den store 16. mai-hypen var som forventet bare om 16. mai.
Rød makt på Hansa

Superjack

Stor interesse... Hadde det vært stor interresse skulle det vært solgt over 10.000 billetter pr i dag, egentlig mot utsolgt, som 16. mai.

"Litt mer interesse enn de siste kampene" er vel en mer passende overskrift.
Brannsupporter.

Nixon

Brann.no knelte ikke under sin egen vekt i kveld... Noen ble nok litt skeptiske etter kampen, kan vi risikere at det ikke blir tilnærmet fullt mot VIF?
Rød makt på Hansa

Go Up