• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Quote from: dudo on May 20, 2015, 09:43:10 AM
De der tjommiene dine kan ikke ha vært mye på stadion de siste årene? Drev ikke dere med boikott under RBH også?


Nei, de drev boikott under Skars. Og for deres del er det en stilltiende boikott, i motsetning til attention whores som meg og dere, så proklamerer man ikke noe her.

Nixon

Quote from: Torvanger on May 20, 2015, 09:35:23 AM
Jeg kjenner mange som ikke har gått til nå i år, pga skuffelsen over at ikke RN ble fjernet etter nedrykket.


Så dersom Norling får sparken etter kampen i Levanger stiller alle de "mange" på neste hjemmekamp?

For hvis ikke er det ingen boikott. De har bare sluttet å gå på Stadion...
Rød makt på Hansa

Torvanger

Quote from: Nixon on May 20, 2015, 09:59:12 AM
Quote from: Torvanger on May 20, 2015, 09:35:23 AM
Jeg kjenner mange som ikke har gått til nå i år, pga skuffelsen over at ikke RN ble fjernet etter nedrykket.


Så dersom Norling får sparken etter kampen i Levanger stiller alle de "mange" på neste hjemmekamp?

For hvis ikke er det ingen boikott. De har bare sluttet å gå på Stadion...


Jeg vet om flere som returnerer, når Norling har åkt, ja.

TjellFromHell

Høres ut som en gjeng vi klarer oss uten.

Torvanger

Du kan nok multiplisere gjengen med x antall andre gjenger, eller tror du det bare er de jeg kjenner det gjelder? Brann trenger alle mulige betalende tilskuere de kan få, de trenger sengevætere, svindlere, ransmenn, jeg holdt på også å si konemishandlere og nå skrev jeg det også, kort og greit, Brann kan ikke velge og vrake, for dem er det billettintektene som gjelder, og de driter milevis i om du står på et sterkt rabattert sesongkort på SS eller om du sitter fast på en av langsidene eller kortsidene utenom SS.

Corran

I min bekjentskapskrets er det ingen som boikotter pga Norling
Noen veldig få som sluttet å gå etter 2008 sesongen. Noen som sluttet å gå under Skars. Noen som boikottet litt pga RBH og noen få som ikke går fult så ofte fra midten av forrige sesong eller fra denne sesongen
Og til og med en eller to som har sett flere kamper i år en de har hatt som normal de siste 5-6 årene

Men de som har vært trofaste siden 90 tallet går i ca samme frekvens nå som tidligere. Jeg kjenner mao ingen som boikotter Brann pga Norling
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Northside

Jeg setter en tier på at Torvanger og kompisgjengen stiller på Stadion dersom vi kjemper om opprykk i høst, selv med Norling som trener...

Kagain

Quote from: Torvanger on May 20, 2015, 09:35:23 AM

Jeg kjenner mange som ikke har gått til nå i år, pga skuffelsen over at ikke RN ble fjernet etter nedrykket.


Det kan virke som jeg kun er ute å hakke på deg, men det er jeg ikke. Det jeg ville frem til (men som jeg brukte altfor mange ord på å forklare) var at jeg tror deg når du sier at de boikotter brann. Jeg har også 100% troen på grunnen. Men mitt poeng var at man bør kanskje gi beskjed også. Ikke bare stille boikotte. Dere prøver vel å sende en melding til Brann, og de kan ikke se inn i hodet til hver tilskuer. Dermed må de kanskje gjøres oppmerksomme på dette. Det er ikke det samme som attention-whoring i mitt hode.

krøvel vellevold

May 23, 2015, 09:59:09 AM #11758 Last Edit: May 23, 2015, 10:02:13 AM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

Northside

Ryktes at Brann får minimum 400 billetter til denne kampen. Så får vel Bataljonen minst halvparten av den kvoten.

Kommer vel info så snart alt er klart.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on May 23, 2015, 10:21:04 AM
Ryktes at Brann får minimum 400 billetter til denne kampen. Så får vel Bataljonen minst halvparten av den kvoten.

Kommer vel info så snart alt er klart.


Da høres det ut som at de tar den lovlige (40%-) stÃ¥plasskapasiteten og fordeler likt pÃ¥ de to stÃ¥feltene. AltsÃ¥ at vi fÃ¥r det ene feltet og 431 billetter. Noe som kanskje utgjør 10-20 % av den potensielle etterspørselen fra Brann-fans. Helt hÃ¥pløst at NFF er sÃ¥ strikte pÃ¥ dette. Er denne kampen en større risiko om man lar folk ogsÃ¥ stÃ¥ rundt banen pÃ¥ de tre andre sidene? NÃ¥ er det gjerne ikke noen vits i Ã¥ stÃ¥ de ca 50 meterne rundt midten, fordi spillerboksene skygger for utsikten. Og sÃ¥ gÃ¥r det gjerne ikke Ã¥ bruke kortsiden mot hallen, siden spillerne vel kommer inn herfra og det er en høy vegg der som skygger for utsikten. Men det er likevel ca 120 meter hvor det burde være mulig  Ã¥ stÃ¥ to personer i bredden pr meter og kanskje to personer bak hverandre ogsÃ¥ - og slik kunne fÃ¥tt inn 480 personer til.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Det skal bli spennende å se hvordan Brann løser billettsalget til denne kampen. Jeg vet at de har jobbet en stund med saken for å lage det mest mulig rettferdig. Men med så stor knapphet på billetter vil det føles urettferdig for mange uansett hvilken løsning de velger.
Rød makt på Hansa

Yngve

Uansett eff vert det urettferdig til denne kampen.

Men som eg har argumentert for minst 1000 gonger i ulike cup-samanhengar, hadde Brann hadde eit slags lojalitetssystem/poengsystem i samband med det å gå på kamp/bortekamp, hadde dei gjort det litt lettare for seg sjølv når me kjem til slike kampar og cupfinalar osb.

Ricky

Hvordan går det med salget til den kommende mandagskampen mot Follo?

Er det noe trøkk?

Spelaren

Quote from: Ricky on May 26, 2015, 18:54:51 PM
Hvordan går det med salget til den kommende mandagskampen mot Follo?

Er det noe trøkk?


Kanskje det planlegges en Norling må gå-aksjon? Nei haha det løsner jo snart.
GÃ¥ av.

Nixon

Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

er det kun en per pers eller fritt fram?
"og der snubler Sæternes igjen"

Bossmann

Fritt frem. Jeg kjøpte 2.

Nixon

Det er 100+ billetter igjen etter ganske mange salgstimer. Greit at sikkert mange ikke har fÃ¥tt det med seg, men det burde likevel blitt utsolgt mye kjappere dersom interessen var  sÃ¥ stort som vi hadde trodd pÃ¥ forhÃ¥nd.
Rød makt på Hansa

ostraume

Quote from: Nixon on May 27, 2015, 05:56:23 AM


Vet ikke helt. Vil vi støtte byrivalene våre med å kjøpe billetter?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Henki

Quote from: Nixon on May 27, 2015, 10:35:04 AM
Det er 100+ billetter igjen etter ganske mange salgstimer. Greit at sikkert mange ikke har fÃ¥tt det med seg, men det burde likevel blitt utsolgt mye kjappere dersom interessen var  sÃ¥ stort som vi hadde trodd pÃ¥ forhÃ¥nd.
Ballen skal fremover!

Nixon

Rød makt på Hansa

Spelaren

Sånn må du linke, Nixon. Forumet liker ikkje "nakne" linker.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on May 27, 2015, 10:35:04 AM
Det er 100+ billetter igjen etter ganske mange salgstimer. Greit at sikkert mange ikke har fÃ¥tt det med seg, men det burde likevel blitt utsolgt mye kjappere dersom interessen var  sÃ¥ stort som vi hadde trodd pÃ¥ forhÃ¥nd.


Akkurat som ventet, selv om bl.a. Krøvel og dere mente at det kunne bli vanskelig å få seg billetter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Billettene ble jo lagt ut på det verst tenkelige tidspunktet. Ikke mye entusiasme igjen nå, men de forsvinner raskt når ogs blir annonsert
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Hva tilsier at det blir han?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on May 27, 2015, 16:47:38 PM
Quote from: Nixon on May 27, 2015, 10:35:04 AM
Det er 100+ billetter igjen etter ganske mange salgstimer. Greit at sikkert mange ikke har fÃ¥tt det med seg, men det burde likevel blitt utsolgt mye kjappere dersom interessen var  sÃ¥ stort som vi hadde trodd pÃ¥ forhÃ¥nd.


Akkurat som ventet, selv om bl.a. Krøvel og dere mente at det kunne bli vanskelig å få seg billetter.


Hvor mange har egentlig fått dette med seg da?
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on May 27, 2015, 19:01:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 27, 2015, 16:47:38 PM
Quote from: Nixon on May 27, 2015, 10:35:04 AM
Det er 100+ billetter igjen etter ganske mange salgstimer. Greit at sikkert mange ikke har fÃ¥tt det med seg, men det burde likevel blitt utsolgt mye kjappere dersom interessen var  sÃ¥ stort som vi hadde trodd pÃ¥ forhÃ¥nd.


Akkurat som ventet, selv om bl.a. Krøvel og dere mente at det kunne bli vanskelig å få seg billetter.


Hvor mange har egentlig fått dette med seg da?


Sikkert de 97 som gidder å ta bussen ut for å se Brann krabbe opp på 7. plass i OBOS.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on May 27, 2015, 19:01:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 27, 2015, 16:47:38 PM
Quote from: Nixon on May 27, 2015, 10:35:04 AM
Det er 100+ billetter igjen etter ganske mange salgstimer. Greit at sikkert mange ikke har fÃ¥tt det med seg, men det burde likevel blitt utsolgt mye kjappere dersom interessen var  sÃ¥ stort som vi hadde trodd pÃ¥ forhÃ¥nd.


Akkurat som ventet, selv om bl.a. Krøvel og dere mente at det kunne bli vanskelig å få seg billetter.


Hvor mange har egentlig fått dette med seg da?


Er du ikke litt overrasket over den lille interessen? Jeg er i alle fall, selv om det selvsagt vil være mange som kommer til å klage når kampen nærmer seg og inger billetter å oppdrive.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on May 27, 2015, 20:09:36 PM
Quote from: krøvel vellevold on May 27, 2015, 19:01:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 27, 2015, 16:47:38 PM
Quote from: Nixon on May 27, 2015, 10:35:04 AM
Det er 100+ billetter igjen etter ganske mange salgstimer. Greit at sikkert mange ikke har fÃ¥tt det med seg, men det burde likevel blitt utsolgt mye kjappere dersom interessen var  sÃ¥ stort som vi hadde trodd pÃ¥ forhÃ¥nd.


Akkurat som ventet, selv om bl.a. Krøvel og dere mente at det kunne bli vanskelig å få seg billetter.


Hvor mange har egentlig fått dette med seg da?


Er du ikke litt overrasket over den lille interessen? Jeg er i alle fall, selv om det selvsagt vil være mange som kommer til å klage når kampen nærmer seg og inger billetter å oppdrive.


Som sagt; hvor mange vet om det?

Men akkurat nå så er vel Brann-interessen fullstendig fraværende.
Legg ned hele klubben!

Kagain


dokken

Praktisk spørsmål: medlemsnummeret i Bataljonen - er det det samme som "serienr" på mitt partoutkort på bataljonsfeltet? Altså en kombinasjon av bokstaver og tall? Hvis ikke må jeg lete etter medlemskortet e.l. hjemme eller vente til vanlig salg åpnes opp.

The Boss

Mitt medlemsnr. er fire siffer.

Nixon

Mitt er tre siffer. Men hvis man ikke har nummeret og er redd for at det skal bli utsolgt, så ville jeg bare bestilt. Bestillingsprosessen er ikke avhengig av det nummeret, man får bestilt uansett, og Bataljonen sin billettansvarlig finner deg i systemet.
Rød makt på Hansa

Nixon

http://www.brann.no/news/article/54ndxghzvpcx1pde9ev9irg6i/title/slik-selges-billettene-til-asane-kampen

Brann sitt salg av billetter starter i morgen kl. 10.00. Først blir det forhåndssalg til de med partoutkort og medlemmer av Brann. Helt greit. Men jeg skjønner ikke hvorfor medlemmer skal kunne kjøpe to billetter, mens de med partoutkort bare får kjøpe én billett. Hvis noe burde det vært omvendt. De som kjøpte partoutkort i år burde vært løftet rundt på gullstol og er i min bok mye mer verdt enn medlemmene av klubben.

Helst hadde jeg sett at det bare var de med partoutkort som fikk kjøpe først.

Ordinært salg starter tirsdag. Men da bør det ikke være billetter igjen. Hvis ikke blir jeg alvorlig skremt over Brann-interessen i denne byen.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Tror valg av trener kan spille inn, i tillegg til prestasjoner mot Follo.
Tren på langskudd

Spelaren

Eg disponerer fire partoutkort og ett medlemsskap, så det skal være mulig å sikre seg billett her ja.
GÃ¥ av.

Nixon

Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on June 01, 2015, 08:11:13 AM


Interessen har vel sunket til et nivå vi ikke har sett på lange tider.
Og jeg tipper LAN-effekten er minimal. Blir sikkert under 7000 i kveld, uten at jeg har giddet å sjekke salget.
Legg ned hele klubben!

Nixon

He he, ja, når du ikke gidder å sjekke salget sier det litt om at interessen har sunket til et nivå vi ikke har sett på lange tider...;)
Rød makt på Hansa

Lasaron

Tren på langskudd

tempo2

I sånt vær som det e i dag,så stopper vel salget heilt opp. Kampen går på zebra. Det e no daffy skulle latt alle som ikkje har kjøpt billetter sleppe inn gratis. Kunne kanskje blitt noen tusen ekstra og bedre støtte for LAN. Bare ett lite tips ;-)

Nixon

Ja, slipp inn gratis alle som ikke har kjøpt billett. Det er bra kundebehandling. Godt tips!
Rød makt på Hansa

tempo2

Kem gidder å betale 300 for å sjå på Follo i denne stormen. Det er ikkje engang kompisbilletter i dag. Trur ikkje at alle som har billetter eller partoutkort møter heller!

Lasaron

Jeg vil bare presisere at når jeg kjøper partoutkort så er det ikke av veldedighet. Det skal ikke mange gratiskampanjer til før jeg føler meg litt dårlig behandlet. Jeg har ikke kjøpt for å støtte Brann, men fordi jeg har stor interesse av å følge laget tett.
Tren på langskudd

tempo2

June 01, 2015, 09:34:39 AM #11795 Last Edit: June 01, 2015, 10:02:34 AM by tempo2
Har billett sjøl. Men akkurat i dag driter eg i om andre må betale for.eks en hundrelapp eller komme inn gratis for å få litt liv på kampen.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Ricky

Forferdelig ruskevær, mandagskamp og direktesending på åpen tv-kanal.. Og vi snakker om Follo puta madre som motstander. Her ligger vel egentlig alt til rette for en "uslåelig" bunnotering når det gjelder reellt oppmøte i seriekamp på Stadion.

Spelaren

Quote from: tempo2 on June 01, 2015, 09:19:33 AM
Kem gidder å betale 300 for å sjå på Follo i denne stormen. Det er ikkje engang kompisbilletter i dag. Trur ikkje at alle som har billetter eller partoutkort møter heller!


Free seating på nedre A koster da kun 200, for resten (?) av Hansa er det vel 250 kr for billett.
GÃ¥ av.


Go Up