• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Go Down

Huff

Noen som vet når en kan hente ut billett på stadion i dag?

sydnes76

Quote from: Oppreist on November 22, 2014, 21:28:47 PM
Det er litt skuffende, oppfordrer alle til å ringe rundt familie og venner for å pushe dem til å stille i morgen.  Vi bør fylle opp alle tomme hjemmeseter. 


Har tatt oppfordringen og fått med en til. Høres ikke allverdens ut, men hvis alle får det til... Mange bekker små osv...

Oppreist

Quote from: sydnes76 on November 23, 2014, 12:34:49 PM
Quote from: Oppreist on November 22, 2014, 21:28:47 PM
Det er litt skuffende, oppfordrer alle til å ringe rundt familie og venner for å pushe dem til å stille i morgen.  Vi bør fylle opp alle tomme hjemmeseter. 


Har tatt oppfordringen og fått med en til. Høres ikke allverdens ut, men hvis alle får det til... Mange bekker små osv...


Veldig bra Sydnes! Hadde alle fått med seg en ekstra hadde Stadion blitt full! Noen trenger å mases litt på. Facebook ol hjelper vanligvis lite, må ringes og pushes litt :)
Stein på stein blir Steinar.

Oppreist

Er det forresten noen som vet hvordan løsningen med billettbestilling pr sms fungerer? Det er flere kompiser som har valgt dette som leveringsalternativ og ingen av dem har fått noen sms. Jeg antar at hele poenget er at de skal få en sms med strekkode som kan scannes på Stadion. 
Stein på stein blir Steinar.

Yngve

Meiner du kjøp på mobilen? Trudde ikkje Brann hadde moglegheit for SMS-kjøp.

Men kjøper du med mobilen, ligg det ein qr-kode inne på billettsidene til Brann. Den sida må ein ligga inn på, opna og scanna i billettlukene. Litt tungvint, men funkar greitt.

Oppreist

Quote from: Yngve on November 23, 2014, 14:08:37 PM
Meiner du kjøp på mobilen? Trudde ikkje Brann hadde moglegheit for SMS-kjøp.

Men kjøper du med mobilen, ligg det ein qr-kode inne på billettsidene til Brann. Den sida må ein ligga inn på, opna og scanna i billettlukene. Litt tungvint, men funkar greitt.


Betyr det at man ikke får noen sms men må logge på via nettleser på billettsidene (uten link)? Det hørtes jo ut til å være en steinalderløsning.
Stein på stein blir Steinar.

Oppreist

Bestilte akkurat to billetter til familie jeg har pushet på kamp.  VELDIG MANGE LEDIGE BILLETTER. Oppfordrer alle til å ta en siste ringerunde!!
Stein på stein blir Steinar.

Klaus_Brann

Quote from: Oppreist on November 23, 2014, 14:23:16 PM
Quote from: Yngve on November 23, 2014, 14:08:37 PM
Meiner du kjøp på mobilen? Trudde ikkje Brann hadde moglegheit for SMS-kjøp.

Men kjøper du med mobilen, ligg det ein qr-kode inne på billettsidene til Brann. Den sida må ein ligga inn på, opna og scanna i billettlukene. Litt tungvint, men funkar greitt.


Betyr det at man ikke får noen sms men må logge på via nettleser på billettsidene (uten link)? Det hørtes jo ut til å være en steinalderløsning.


http://www.brann.no/latest-news/article/1ovx2l5sgo4f319j0ffnr4k6lz/title/bruk-molbilen-din-som-brann-billett
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Oppreist

Takker folkens, da er kompisene mine i rute! :) Er det bare jeg som har kraftig murring i magen i dag?
Stein på stein blir Steinar.

sydnes76

Sitter å jobber.. Definitivt vanskelig å konsentrere seg!
Hvor mange kan vi forvente i dag? 14-15 000?

Oppreist

Quote from: sydnes76 on November 23, 2014, 15:09:10 PM
Sitter å jobber.. Definitivt vanskelig å konsentrere seg!
Hvor mange kan vi forvente i dag? 14-15 000?

Prøvde også å jobbe - komplett umulig, null konsentrasjon...

Vanskelig å si - jeg pleier ikke å telle opp antall ledige plasser men syntes det var mye grønt (altså ledig) på de fleste seksjoner.  Er dere på hugget ift å dra med dere venner og familie folkens, det er ennå mange timer igjen!
Stein på stein blir Steinar.

Eivind

Folk er merkelige dyr. Man fyller stadion for å se om man klarer å skaffe seg kvalik,når den først er sikret så møter det færre opp for å se den faktiske kvaliken..er klar over at seriekampene er lettere å få høye tall pga partukortene..men likevel..

blir litt som med e-cup...

Oppreist

Quote from: Eivind on November 23, 2014, 16:06:11 PM
Folk er merkelige dyr. Man fyller stadion for å se om man klarer å skaffe seg kvalik,når den først er sikret så møter det færre opp for å se den faktiske kvaliken..er klar over at seriekampene er lettere å få høye tall pga partukortene..men likevel..

blir litt som med e-cup...


Helt enig Eivind, men hvis alle vi trofaste sørger for at vi får med oss 1-3 ekstra i tillegg til de faste (og erstatter evt frafalne) så blir det bra. Vi må alle være innpiskere!
Stein på stein blir Steinar.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Oppreist on November 23, 2014, 15:04:11 PM
Takker folkens, da er kompisene mine i rute! :) Er det bare jeg som har kraftig murring i magen i dag?


Nei, det er du absolutt ikke alene om.
Det er en merkelig følelse. Gleder meg veldig, gruer meg veldig, er litt optimistisk, er litt skeptisk osv osv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Quote from: Oppreist on November 23, 2014, 15:04:11 PM
Takker folkens, da er kompisene mine i rute! :) Er det bare jeg som har kraftig murring i magen i dag?


Mindre ille enn før kampene mot Sogndal og Haugesund. Vi kan ikke rykke ned i dag...

Edit: Vi kan ikke formelt rykke ned. Vi kan selvfølgelig gjøre det jævlig vanskelig for oss selv. Mente ikke å jinxe noe...
Kjør over pakket 09`

Klaus_Brann

Hva endte vi opp med i snitt i år?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dokken

Denne kan ikke deles nok:

http://www.bt.no/100Sport/sportbt/Na-gir-Brann-nedrykksgaranti-468427_1.snd

Vet ikke hvor mange Brann klarte å lokke til å fornye før nedrykket. Men dere kan altså kreve pengene tilbake - og f.eks. gjøre det klart at dere i stedet vil kjøpe kort når RBH er vekke fra klubben.

1000 som gjør det, så må styret plutselig finne 3 millioner til å utbetale til misfornøyde "kunder". Da begynner de å svette, og sparker Bruun for å redde økonomien fra totalkollaps.

Med andre ord: Nå er målet å få antall solgte plasser til å SYNKE, ikke øke. Men det er forhåpentligvis en midlertidig situasjon.

Lasaron

Ja, det handler om å redde klubben. Det handler om at hvis man ønsker klubbens beste, så gjør man det.
Tren på langskudd

blobby winters

Jeg har ikke kjøpt så kan ikke returnere.
Har sagt flere ganger at jeg ikke ville kjøpe før RBH var ut av klubben.
Ser ut som det blir Brann på tv for meg fremover etter dagens fantastiske styremøte.

Herman1


dokken

Fredrikstad har 2800-3100 kr på langsidene. 2000-2500 for sitteplass på kortsiden og 1300 for ståplass.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/8d5suslh2nyf18kjjszfnhl7q/title/sesongkort-fredrikstad-stadion-2015

Med andre ord ligger de 1000-800 under våre eliteseriepriser. Synes det virker som et fornuftig nivå å legge seg på for oss. Muligens med litt høyere makspris, for å melke dem som ikke bryr seg om pris (firma og rike mennesker).

Mindre klubber har selvsagt lavere priser, men de har jo også ofte dårligere fasiliteter. Fredrikstad, Sogndal og Brann blir vel de eneste med tippeliga-standard på stadionene neste år. (Ulf har det ikke, Hamkam har, men rykket ned i 2.)

En annen ting jeg mener Brann bør tenke på, er å stenge av deler av tribunene - feks med bannere over de 10 øverste radene på BT. Dette for å gjøre Stadion mer intim. 16.000 seter + ståfelt kommer til å se fryktelig glissent ut i 1. div. Dessuten kan vi spare penger på å ha færre innganger og kiosker åpne.

Dette er 1. divisjons realiteter.

krøvel vellevold

Quote from: dokken on November 29, 2014, 23:26:24 PM
Fredrikstad har 2800-3100 kr på langsidene. 2000-2500 for sitteplass på kortsiden og 1300 for ståplass.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/8d5suslh2nyf18kjjszfnhl7q/title/sesongkort-fredrikstad-stadion-2015

Med andre ord ligger de 1000-800 under våre eliteseriepriser. Synes det virker som et fornuftig nivå å legge seg på for oss. Muligens med litt høyere makspris, for å melke dem som ikke bryr seg om pris (firma og rike mennesker).

Mindre klubber har selvsagt lavere priser, men de har jo også ofte dårligere fasiliteter. Fredrikstad, Sogndal og Brann blir vel de eneste med tippeliga-standard på stadionene neste år. (Ulf har det ikke, Hamkam har, men rykket ned i 2.)

En annen ting jeg mener Brann bør tenke på, er å stenge av deler av tribunene - feks med bannere over de 10 øverste radene på BT. Dette for å gjøre Stadion mer intim. 16.000 seter + ståfelt kommer til å se fryktelig glissent ut i 1. div. Dessuten kan vi spare penger på å ha færre innganger og kiosker åpne.

Dette er 1. divisjons realiteter.


Hvorfor gjøre det mindre attraktivt å gå på Stadion ved å stenge av de plassene med best utsikt? Skal man kanskje stenge av øvre Hansa også, slik at alle må flytte ned på bataljonsfeltet?
Legg ned hele klubben!

Petter Puddefjord

Har faktisk hørt et rykte om å stenge hele gamle sitte. Vet ikke hvilke rikinger det er snakk om, men en mulighet for å gjøre noe positivt for klubben i den situasjonen vi er i ved å bygge ferdig stadion. Egentlig er det idéelt i forhold til den kommende sesongen, hvis snittet kommer til å ligge på 7-8000. Da er det snakk om å rive gamle sitte, og bygge ut den siden i to etasjer. Tettere til banen, og i samme høyde som BT-tribunen. Totalkapasitet på 23000. Det kan til og med jeg leve med, da det er mer enn Lerkendal i lille Trondheim. Vi skal opp igjen, og fotballinteressen er ikke død!

Kagain

Kjekt med stor totalkapasitet, men den må jo fylles. Jeg er i alle fall spent på tilskuertallet neste sesong. Håper naturligvis at du har rett, Petter Puddefjord; fotballinteressen er ei død.

Spelaren

Det eneste som hadde muliggjort det der luftslottet var om Mohn og co tok all gjelden vår i et akutt innfall av førjulsgalskap, og garanterte for utbyggingen. :)
Gå av.

Gulløl

Quote from: Spelaren on November 30, 2014, 11:40:28 AM
Det eneste som hadde muliggjort det der luftslottet var om Mohn og co tok all gjelden vår i et akutt innfall av førjulsgalskap, og garanterte for utbyggingen. :)


Med en garanti på at Roald Bruun-Hanssen blir ansatt i Brann på livstid ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dokken

Quote from: krøvel vellevold on November 30, 2014, 06:27:39 AM
Quote from: dokken on November 29, 2014, 23:26:24 PM
Fredrikstad har 2800-3100 kr på langsidene. 2000-2500 for sitteplass på kortsiden og 1300 for ståplass.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/8d5suslh2nyf18kjjszfnhl7q/title/sesongkort-fredrikstad-stadion-2015

Med andre ord ligger de 1000-800 under våre eliteseriepriser. Synes det virker som et fornuftig nivå å legge seg på for oss. Muligens med litt høyere makspris, for å melke dem som ikke bryr seg om pris (firma og rike mennesker).

Mindre klubber har selvsagt lavere priser, men de har jo også ofte dårligere fasiliteter. Fredrikstad, Sogndal og Brann blir vel de eneste med tippeliga-standard på stadionene neste år. (Ulf har det ikke, Hamkam har, men rykket ned i 2.)

En annen ting jeg mener Brann bør tenke på, er å stenge av deler av tribunene - feks med bannere over de 10 øverste radene på BT. Dette for å gjøre Stadion mer intim. 16.000 seter + ståfelt kommer til å se fryktelig glissent ut i 1. div. Dessuten kan vi spare penger på å ha færre innganger og kiosker åpne.

Dette er 1. divisjons realiteter.


Hvorfor gjøre det mindre attraktivt å gå på Stadion ved å stenge av de plassene med best utsikt? Skal man kanskje stenge av øvre Hansa også, slik at alle må flytte ned på bataljonsfeltet?

Herman1

Quote from: dokken on November 29, 2014, 23:26:24 PM
Fredrikstad har 2800-3100 kr på langsidene. 2000-2500 for sitteplass på kortsiden og 1300 for ståplass.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/8d5suslh2nyf18kjjszfnhl7q/title/sesongkort-fredrikstad-stadion-2015

Med andre ord ligger de 1000-800 under våre eliteseriepriser. Synes det virker som et fornuftig nivå å legge seg på for oss. Muligens med litt høyere makspris, for å melke dem som ikke bryr seg om pris (firma og rike mennesker).

Mindre klubber har selvsagt lavere priser, men de har jo også ofte dårligere fasiliteter. Fredrikstad, Sogndal og Brann blir vel de eneste med tippeliga-standard på stadionene neste år. (Ulf har det ikke, Hamkam har, men rykket ned i 2.)

En annen ting jeg mener Brann bør tenke på, er å stenge av deler av tribunene - feks med bannere over de 10 øverste radene på BT. Dette for å gjøre Stadion mer intim. 16.000 seter + ståfelt kommer til å se fryktelig glissent ut i 1. div. Dessuten kan vi spare penger på å ha færre innganger og kiosker åpne.

Dette er 1. divisjons realiteter.


Takk for det, men jeg tenkte mer på enkelt-billetter. :)

Spelaren

Quote from: Gulløl on November 30, 2014, 12:20:42 PM
Quote from: Spelaren on November 30, 2014, 11:40:28 AM
Det eneste som hadde muliggjort det der luftslottet var om Mohn og co tok all gjelden vår i et akutt innfall av førjulsgalskap, og garanterte for utbyggingen. :)


Med en garanti på at Roald Bruun-Hanssen blir ansatt i Brann på livstid ;)


Han kan gjerne stå i en av de nye kioskene ut karrieren for min del.
Gå av.

dudo

Kalde pølser og varm brus? Nei takk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Herman1

Quote from: dudo on November 30, 2014, 13:15:23 PM
Kalde pølser og varm brus? Nei takk.


Men det er jo akkurat det vi har vært vant med i 100 år.

krøvel vellevold

Quote from: dokken on November 30, 2014, 12:42:51 PMOg jeg ser ikke at det er mer attraktivt å sitte på rad 25 enn på rad 12.


Men alle de 250 du talte på Odd-kampen, får ikke plass på rad 12.

Selvsagt er det mer attraktivt å sitte høyt oppe enn på rad 12. Det er bare på gigantstadioner at de dårligste plassene er øverst.
Legg ned hele klubben!

Xminator

BT: Mange benytter seg av nedrykksgarantien. Algerøy vil ikke si noe om hvor mange, og tåkeprater om at de jobber med teknisk løsning for å frigi setene for salg.

Det er bare ett sete som trenger å frigis, det Roald Bruun Hansen sitter i!!!

Nixon

Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

19872 på Lerkendal i dag. Ser ut til å være ganske mye på Ullevål også. Hvor mange klarer vi neste mandag? 8000?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

De tre stockholmsklubbene trakk totalt nesten 75000 tilskuere i den svenske serieåpningen. Tar man med Brommapojkarna i Superettan, var det ca 76000.
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2015, 10:42:03 AM
De tre stockholmsklubbene trakk totalt nesten 75000 tilskuere i den svenske serieåpningen. Tar man med Brommapojkarna i Superettan, var det ca 76000.


Og Hammarby har utsolgt til neste hjemmekamp som er mot AIK.

Ellers var 180 kr for barn og voksne i drøyeste laget for bortefansen i Fredrikstad for å se fotball i 1. divisjon. Bortefeltet (som egentlig er helt ok) er tross alt feltet med dårligst plassering på stadion der.

krøvel vellevold

Molde er regjerende dobbeltmestere og serieåpner mot fjorårets nummer tre. Likevel hadde de et tilskuertall på nivå med det laveste de hadde i fjor.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Uansett kva plass Odd kjem på, vert dei aldri nokon publikumsmagnet ein tysdagskveld..

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on April 08, 2015, 08:07:03 AM
Uansett kva plass Odd kjem på, vert dei aldri nokon publikumsmagnet ein tysdagskveld..


De er vel en av utfordrerne til gullet, så det burde være interessant nok for dem.
Legg ned hele klubben!

OhAhCantona

Quote from: krøvel vellevold on April 08, 2015, 08:10:30 AM
Quote from: Yngve on April 08, 2015, 08:07:03 AM
Uansett kva plass Odd kjem på, vert dei aldri nokon publikumsmagnet ein tysdagskveld..


De er vel en av utfordrerne til gullet, så det burde være interessant nok for dem.

I tillegg har det jo vært slengt med leppen fra både trenere og spillerne de siste årene, så det har jo blitt en slags "hatkamp" mellom dem.

Xminator

Noen som holder styr på hvor mange tippeligakamper som har flere tilskuere enn oss - borte og hjemme?

krøvel vellevold

Skal vi tro Branns årsmelding, hadde vi i snitt 89,8 % reelt fremmøte i forhold til solgte billetter. Seriemester Molde hadde 74 %...

Vårt dårligste %-vise fremmøte var 73,9 %. Vårt beste var 98,2 % både på 16. mai og i siste hjemmekamp mot Sogndal. Altså har vi omtrent fullsatt Stadion når det er utsolgt. Da MFK tok gull i 2012, husker jeg de kunne ha 2000 tomme stoler på utsolgte kamper. Også i kampen gullet ble sikret...
Legg ned hele klubben!

revert

Hva er et realistisk anslag på tilskuere på Branns hjemmekamper fremover, 8000-9000? Ser en på lag som har hjemmekamp i Tippeligaens andre runde, er det ikke så mye som skal til før man ender opp med at Brann har flest folk på kamp i hele Norge.

dudo

Kompisbilletter mot Strømmen, så vi må ihvertfall gi det et forsøk!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Quote from: krøvel vellevold on April 08, 2015, 08:37:58 AM
Skal vi tro Branns årsmelding, hadde vi i snitt 89,8 % reelt fremmøte i forhold til solgte billetter. Seriemester Molde hadde 74 %...

Vårt dårligste %-vise fremmøte var 73,9 %. Vårt beste var 98,2 % både på 16. mai og i siste hjemmekamp mot Sogndal. Altså har vi omtrent fullsatt Stadion når det er utsolgt. Da MFK tok gull i 2012, husker jeg de kunne ha 2000 tomme stoler på utsolgte kamper. Også i kampen gullet ble sikret...


I Molde og omegn, med rundt 50.000 mennesker i noenlunde pendleravstand, har de lite å ta seg til i forhold til i Bergen, så at de snitter høyt er ganske naturlig. Men likefullt er det imponerende tall både der og på Color Line, sett i forhold til potensiale. Det er heller ikke unaturlig at ikke hele Bergen, Oslo, Trondheim og Stavanger gløder hver gang det er kamp.

Torvanger

Quote from: Northside on April 07, 2015, 14:11:35 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2015, 10:42:03 AM
De tre stockholmsklubbene trakk totalt nesten 75000 tilskuere i den svenske serieåpningen. Tar man med Brommapojkarna i Superettan, var det ca 76000.


Og Hammarby har utsolgt til neste hjemmekamp som er mot AIK.

Ellers var 180 kr for barn og voksne i drøyeste laget for bortefansen i Fredrikstad for å se fotball i 1. divisjon. Bortefeltet (som egentlig er helt ok) er tross alt feltet med dårligst plassering på stadion der.


Jeg er sikker på at hjemmelagene skor seg på bl.a Branns og VIFs bortepublikum og priser billetter høyere der, enn når et annet skitlag kommer.

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on April 08, 2015, 11:46:23 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 08, 2015, 08:37:58 AM
Skal vi tro Branns årsmelding, hadde vi i snitt 89,8 % reelt fremmøte i forhold til solgte billetter. Seriemester Molde hadde 74 %...

Vårt dårligste %-vise fremmøte var 73,9 %. Vårt beste var 98,2 % både på 16. mai og i siste hjemmekamp mot Sogndal. Altså har vi omtrent fullsatt Stadion når det er utsolgt. Da MFK tok gull i 2012, husker jeg de kunne ha 2000 tomme stoler på utsolgte kamper. Også i kampen gullet ble sikret...


I Molde og omegn, med rundt 50.000 mennesker i noenlunde pendleravstand, har de lite å ta seg til i forhold til i Bergen, så at de snitter høyt er ganske naturlig. Men likefullt er det imponerende tall både der og på Color Line, sett i forhold til potensiale. Det er heller ikke unaturlig at ikke hele Bergen, Oslo, Trondheim og Stavanger gløder hver gang det er kamp.


Men det som er utrolig, er at så mange billettkjøpere (antagelig sesongkort-kjøpere) holder seg hjemme i Molde, selv når de tar gull. Tydelig at dette "Prosjekt tilhørighet" er vel generøst.
Legg ned hele klubben!

Go Up