• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

November 02, 2014, 00:03:41 AM #11400 Last Edit: November 02, 2014, 00:16:23 AM by Gulløl
Det har blitt solgt ca.40 sitteplasser i timen siste 3 timer.

Der er ca. 180 sitteplasser igjen, av de er kun 50 ved siden av hverandre.

Blir nok trolig igjen nærmere 100 sitteplasser som ikke blir solgt på grunn av lite attraktive enkeltplasser.

Stor Stå blir utsolgt.

Ståfeltet på felt T, stipulere jeg at det kan bli igjen 400-500 ledige billetter som ikke kommer til å bli solgt. Om ikke Brann finner på noe smart.

Vil anslå et totalsalg på ca.17200.

Men er Brann flink til å informere om at det ledige billetter i timene før kampstart, og folk ikke tror det er utsolgt kan det løfte seg mer.

Det er meldt småregn og 11 grader så det går fint å stå under åpen himmel på felt T.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Nå skal en ikke være overnegativ, men er det bare meg som er bekymret for et tilnærmet utsolgt stadion i kveld?
Fullt hus, høy stemning, folket i republikken mobiliserer, Brann har byen i ryggen i morgen og vi møter et lag som på papiret er klart svakere. Snakk om oppskrift på katastrofe...

Det er når alt er håpløst, været er pissedårlig, alle vet at vi taper og folk gir faen at Brann leverer. Jaja vi kan vel i det minste glemme strålende sol, et ørlite glimt av håp er det...kanskje?

Herman1

Quote from: Huff on November 02, 2014, 00:56:35 AM
Nå skal en ikke være overnegativ, men er det bare meg som er bekymret for et tilnærmet utsolgt stadion i kveld?
Fullt hus, høy stemning, folket i republikken mobiliserer, Brann har byen i ryggen i morgen og vi møter et lag som på papiret er klart svakere. Snakk om oppskrift på katastrofe...

Det er når alt er håpløst, været er pissedårlig, alle vet at vi taper og folk gir faen at Brann leverer. Jaja vi kan vel i det minste glemme strålende sol, et ørlite glimt av håp er det...kanskje?


Skal vi rykke ned så skal vi faen meg rykke ned med stil!

;)

Klaus_Brann

Quote from: 1908 on November 01, 2014, 18:53:44 PM
T feltet blir neppe fullt.. Været sier nok sitt der...


Blir ikke noe verre der enn de nederste radene på de fleste tribunene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Herman1 on November 02, 2014, 01:29:45 AM
Quote from: Huff on November 02, 2014, 00:56:35 AM
Nå skal en ikke være overnegativ, men er det bare meg som er bekymret for et tilnærmet utsolgt stadion i kveld?
Fullt hus, høy stemning, folket i republikken mobiliserer, Brann har byen i ryggen i morgen og vi møter et lag som på papiret er klart svakere. Snakk om oppskrift på katastrofe...

Det er når alt er håpløst, været er pissedårlig, alle vet at vi taper og folk gir faen at Brann leverer. Jaja vi kan vel i det minste glemme strålende sol, et ørlite glimt av håp er det...kanskje?


Skal vi rykke ned så skal vi faen meg rykke ned med stil!

;)


Helt enig. Når det nå skal skje, skal det skje for et fullsatt stadion, flomlys og pissregn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on November 02, 2014, 04:46:21 AM
Quote from: Herman1 on November 02, 2014, 01:29:45 AM
Quote from: Huff on November 02, 2014, 00:56:35 AM
Nå skal en ikke være overnegativ, men er det bare meg som er bekymret for et tilnærmet utsolgt stadion i kveld?
Fullt hus, høy stemning, folket i republikken mobiliserer, Brann har byen i ryggen i morgen og vi møter et lag som på papiret er klart svakere. Snakk om oppskrift på katastrofe...

Det er når alt er håpløst, været er pissedårlig, alle vet at vi taper og folk gir faen at Brann leverer. Jaja vi kan vel i det minste glemme strålende sol, et ørlite glimt av håp er det...kanskje?


Skal vi rykke ned så skal vi faen meg rykke ned med stil!

;)


Helt enig. Når det nå skal skje, skal det skje for et fullsatt stadion, flomlys og pissregn.


Jeg syns faktisk det er ganske spesielt at vi ser ut til å fylle Stadion opp mot 100%.

Er det én kamp i år man på et vis kan skjønne at folk holder seg unna, så er det jo nettopp denne. Konklusjonen er at det er utrolig mange selvpinere i Bergen ;D
Ka du ve?

Corran

Bergensere lever og ånder for de store anledninger om det er himmel eller helvete.
Det er det vi er gode på Vi er ikke et folkeslag som omfavner middelmådighet og betydningsløse begivenheter.
Alle ser jo for seg at det blir drit fett og deilig om de slår SIL i dag og den festen vil en være en del av Da er vi villige til å ta risikoen med at det bli tidenes nedtur
Personlig er eg kvalm, rastløs og drit nervøs nå Det kommer til å bli en lang og jævlig dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on November 02, 2014, 10:46:55 AM
Quote from: Klaus_Brann on November 02, 2014, 04:46:21 AM
Quote from: Herman1 on November 02, 2014, 01:29:45 AM
Quote from: Huff on November 02, 2014, 00:56:35 AM
Nå skal en ikke være overnegativ, men er det bare meg som er bekymret for et tilnærmet utsolgt stadion i kveld?
Fullt hus, høy stemning, folket i republikken mobiliserer, Brann har byen i ryggen i morgen og vi møter et lag som på papiret er klart svakere. Snakk om oppskrift på katastrofe...

Det er når alt er håpløst, været er pissedårlig, alle vet at vi taper og folk gir faen at Brann leverer. Jaja vi kan vel i det minste glemme strålende sol, et ørlite glimt av håp er det...kanskje?


Skal vi rykke ned så skal vi faen meg rykke ned med stil!

;)


Helt enig. Når det nå skal skje, skal det skje for et fullsatt stadion, flomlys og pissregn.


Jeg syns faktisk det er ganske spesielt at vi ser ut til å fylle Stadion opp mot 100%.

Er det én kamp i år man på et vis kan skjønne at folk holder seg unna, så er det jo nettopp denne. Konklusjonen er at det er utrolig mange selvpinere i Bergen ;D


Ja for vi kan jo ikke redde noe som helst i dag. Det er kun to alternativer: 1) Vi rykker ned 2) Vi lever på nåde en uke til.

Når vi har spilt om nedrykk i siste hjemmekamp tidligere - f.eks. i kvalik - så har alternativ 2 gjerne vært at vi redder oss. Og da blir det feiring og fest. Det alternativet er utelukket i dag. Det blir litt som første kamp i et dobbeltoppgjør i e-cup.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

November 02, 2014, 12:18:35 PM #11408 Last Edit: November 02, 2014, 12:26:59 PM by Gulløl
Har hørt i dag om folk som ikke kommer til å gå på kamp fordi de tror det er utsolgt.

Jeg tror det er minst 700 ledige billetter på Store Stå og felt T akkurat nå, men når etternølerne ikke ser noe antall i billettkartet holder mange seg hjemme.

Brann må la folket få vite det at det er rikelig billetter igjen. Kjør antallet i en overskift på brann.no og få det ut på sosiale medier. Siste oppdatering fra Brann er for 21 timer siden.

Salgs takten er neppe større i dag en i går kveld på ca. 50 billetter pr.time. Så utsolgt blir det nok ikke, Brann trenger ikke skremme folk til å ikke komme til billettlukene i dag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Quote from: Huff on November 02, 2014, 00:56:35 AM

Fullt hus, høy stemning


Det vil garantert være elendig stemning i dag. Nervøst og frustrert. Med mindre vi går opp til 3-0.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

Imponerende. Rundt 100 enkeltplasser spredt rundt pÃ¥ Stadiontribunene er ogsÃ¥ blitt solgt i dag. Kun 4 plasser igjen. Folk gir blaffen om de ikke fÃ¥r sitte med familie/venner. Det er nedrykks feber i byen  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Kan jo være enormt mange ikke-Brannsupportere som ønsker å være der når Brann rykker ned også.
Ka du ve?

Gulløl

Og der kom Brann med en oppdatering. Har klart å spa frem 150 sitteplasser til.
Fremdeles 1000 ståplassbilletter igjen på T. Rart, har de ikke solgt noe der da eller utvidet kapasiteten ?
Slik jeg tolker dette har Brann en kapasitet på 18340 til denne kampen (??)

Klipp:

NÃ¥ er det solgt 17.190 billetter til skjebnekampen.

Alt av sitteplasser på Stadion er nå solgt unna - bortsett fra på BT-tribunen felt B. Der er det 150 ledige sitteplasser, som selges fortløpende når billettluken på Stadion åpner klokken 15.00.

Ståplasser

Det er også 1000 ståplasser ledige på felt T, som er ståfeltet foran Fjordkraft-tribunen. Her kan du forhåndskjøpe billettene dine på nett, skrive de ut hjemme eller bruke mobilbillett.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Gulløl

Forbanna tull å nevne ordet utsolgt i overskriften når det er 1150 billetter igjen. Men slikt har Brann gjort før for å skremme folk til å være hjemme. Istedenfor å fokusere på at ALLE får billett. Amatører.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

PÃ¥ facebook oppgir Brann at det er under 500 billetter igjen. PÃ¥ brann.no oppgir de at det er 1150 billetter igjen.
Rotehoder, hva er riktig ?

Klipp:

Nå er det under 500 billetter i salg til kveldens kamp mot Sogndal Fotball; vil du se Brann spille på et fullsatt Stadion kan du gjøre følgende;
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Herman1

Quote from: Gulløl on November 02, 2014, 14:24:04 PM
PÃ¥ facebook oppgir Brann at det er under 500 billetter igjen. PÃ¥ brann.no oppgir de at det er 1150 billetter igjen.
Rotehoder, hva er riktig ?

Klipp:

Nå er det under 500 billetter i salg til kveldens kamp mot Sogndal Fotball; vil du se Brann spille på et fullsatt Stadion kan du gjøre følgende;


Denne forstår jeg ikke: http://www.brann.no/news/article/17aqsi1po721g1gzzii8tijbi2/title/stadion-er-naer-utsolgt

*Total kapasitet: 17.686 tilskuere.
*Det er iflg. artikkelen solgt 17.190 bill. så langt.

Samtidig står det at det er 1000 ledige plasser foran Fjordkraft-tribunen og 150 stk. på BT-tribunen.
Tallene går ikke "opp".

krøvel vellevold

Quote from: Herman1 on November 02, 2014, 15:08:31 PM
Quote from: Gulløl on November 02, 2014, 14:24:04 PM
PÃ¥ facebook oppgir Brann at det er under 500 billetter igjen. PÃ¥ brann.no oppgir de at det er 1150 billetter igjen.
Rotehoder, hva er riktig ?

Klipp:

Nå er det under 500 billetter i salg til kveldens kamp mot Sogndal Fotball; vil du se Brann spille på et fullsatt Stadion kan du gjøre følgende;


Denne forstår jeg ikke: http://www.brann.no/news/article/17aqsi1po721g1gzzii8tijbi2/title/stadion-er-naer-utsolgt

*Total kapasitet: 17.686 tilskuere.
*Det er iflg. artikkelen solgt 17.190 bill. så langt.

Samtidig står det at det er 1000 ledige plasser foran Fjordkraft-tribunen og 150 stk. på BT-tribunen.
Tallene går ikke "opp".


De har sikkert oppdatert på den opprinnelige saken om hvor det var ledig, for så å glemme å oppdatere antall ledige på T-feltet.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

5. plass: Brann med 17.032 i runde 9 (16. mai). Brann â?? Bodø/Glimt 1 - 2
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tintin

Kjøpte 3 billetter til søndag like over kl 10 idag, var enormt mange solgte billetter både på hansa, gamle sitte og pølsevip, bt sjekket eg ikkje.. kan da umulig være så mange som har fornyet p-kort til neste år?

albert

Noen som vet om disse billettene på Frydenbø til 100 kr og på store stå gjelder kun medlemmer i bataljonen ?

Styx

Bergen til eg dør

Nixon

http://www.brann.no/news/article/1s5gdjfvcqztg19r68o7a0wxwb/title/4000-har-kjopt-billett-til-kvalikkampen

Partoutkortinnehavere har hentet ut 4000 gratisbilletter og kompisbilletter. Er det som forventet? Bedre? Dårligere? Jeg vet ikke helt. Jeg har litt vanskeligheter med å tro at det blir utsolgt i denne kampen.
Rød makt på Hansa

dokken

Er vel helt OK. Måtte jo fysisk møte på Stadion for å hente ut billetter - noe jeg f.eks ikke hadde tid til.

Men det er klart at det er langt vanskeligere å fylle stadion når man begynner på null i stedet for på 7500, som i vanlige seriekamper. Tror derfor man skal være fornøyd med 13-14-15.000 på kvalikkampen. Forrige gang vi spilte kvalik var det bare 10.-11.000.

Eivind

Quote from: dokken on November 17, 2014, 13:11:39 PM
Er vel helt OK. Måtte jo fysisk møte på Stadion for å hente ut billetter - noe jeg f.eks ikke hadde tid til.


Litt rart, i og med at når man brukte forkjøpsretten på partukortet(noe jeg gjorde), til 100 kr billetten, så kunne man "fylle" kampen inn på partukortet.

ostraume

Betyr dette at det nå er for sent å hente p-kortbillettene? Jeg har ikke hatt tid til å komme meg til Stadion for å hente. Rimelig upraktisk, for øvrig.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: ostraume on November 17, 2014, 14:38:50 PM
Betyr dette at det nå er for sent å hente p-kortbillettene? Jeg har ikke hatt tid til å komme meg til Stadion for å hente. Rimelig upraktisk, for øvrig.


Nei, det er ikke for sent. Men du kan oppleve at noen andre har tatt setet ditt. Da får du billett et annet sted på samme tribune. Ellers er jeg helt enig at opplegget er upraktisk. Og sånn har det vært i hele høst med de ulike kampanjene. Det må være mulig å logge seg inn med partoutkort-brukeren sin og kjøpe de billettene man vil ha. da tror jeg at salget hadde økt.
Rød makt på Hansa

dokken

Quote from: Eivind on November 17, 2014, 14:29:32 PM
Quote from: dokken on November 17, 2014, 13:11:39 PM
Er vel helt OK. Måtte jo fysisk møte på Stadion for å hente ut billetter - noe jeg f.eks ikke hadde tid til.


Litt rart, i og med at når man brukte forkjøpsretten på partukortet(noe jeg gjorde), til 100 kr billetten, så kunne man "fylle" kampen inn på partukortet.


Hvordan fikk du til det? Det var ingen link til billettsalg på brann.no før/i helgen. Kampen var heller ikke lagt ut under fanen billettsalg.

Jeg hadde som sagt heller ikke tid til å gå på stadion midt i arbeidstiden. Jeg har p-kort, men ikke fornyet. Betyr det at jeg må betale 200 kroner for min egen plass? Mens jeg kan kjøpe "kompisbilletter" til 100??


Eivind

Quote from: dokken on November 17, 2014, 15:36:54 PM
Quote from: Eivind on November 17, 2014, 14:29:32 PM
Quote from: dokken on November 17, 2014, 13:11:39 PM
Er vel helt OK. Måtte jo fysisk møte på Stadion for å hente ut billetter - noe jeg f.eks ikke hadde tid til.


Litt rart, i og med at når man brukte forkjøpsretten på partukortet(noe jeg gjorde), til 100 kr billetten, så kunne man "fylle" kampen inn på partukortet.


Hvordan fikk du til det? Det var ingen link til billettsalg på brann.no før/i helgen. Kampen var heller ikke lagt ut under fanen billettsalg.

Jeg hadde som sagt heller ikke tid til å gå på stadion midt i arbeidstiden. Jeg har p-kort, men ikke fornyet. Betyr det at jeg må betale 200 kroner for min egen plass? Mens jeg kan kjøpe "kompisbilletter" til 100??


Det var det med hukommelsen da...Jeg bestilte pÃ¥ lørdag. Mener jeg logget inn, og klikket pÃ¥ billetter. Der kunne jeg kjøpe billett til de 6 partukortene vÃ¥re for 100,-kr stk. Under bestillingen fikk jeg valget mellom Ã¥ skrive ut billett, eller laste inn pÃ¥ partukort. 

dokken

Jeg lette etter en sånn mulighet på lørdag, uten å finne det. Kom aldri så langt at jeg logget meg inn. Nå er det bare link til å fornye p-kortet der.

Ikke at det er så farlig, enten betaler jeg den hundrelappen ekstra eller skaffer meg en billig kompisbillett. Det er god plass, og kommer neppe til å nærme seg fullt før tidligst til helgen.

Men det er ikke lett å skjønne informasjonen fra Brann. Jeg oppfattet det som at man måtte møte på Stadion også forrige uke. Det lå som sagt ingen link til kampen under billetter-fanen.

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 17, 2014, 12:52:23 PM
http://www.brann.no/news/article/1s5gdjfvcqztg19r68o7a0wxwb/title/4000-har-kjopt-billett-til-kvalikkampen

Partoutkortinnehavere har hentet ut 4000 gratisbilletter og kompisbilletter. Er det som forventet? Bedre? Dårligere? Jeg vet ikke helt. Jeg har litt vanskeligheter med å tro at det blir utsolgt i denne kampen.


Må vel være greit det med tanke på at man måtte hente dem på Stadion. Det er jo fremdeles gratis for p-kortfolk en stund til, så det blir nok sikkert flere av de 6000+ p-kort-innehaverne som dukker opp. Mange av p-kortene er jo tilknyttet bedrifter, og går sikkert i glemmeboken når det dukker opp ekstrakamper.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Salget siste døgn var 2500 billetter. For å selge Stadion helt ut må Brann selge et snitt på omtrent 2000 billetter pr. døgn. resten av dagene til kampstart.

Klipp:
Tirsdag klokken 09.00 var det solgt 6500 billetter til Branns kvalifiseringskamp mot Mjøndalen førstkommende søndag kl. 19.00. Forrige status var at det var solgt 4000 billetter mandag klokken 09.00 - det betyr at det er solgt 2500 billetter i løpet av det siste døgnet siden det åpne salget begynte.


http://www.brann.no/news/article/cdlb2tg4539113wpq7wyjgops/title/2500-billetter-solgt-siste-dogn
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Var innom og hentet billett nå. Solgt ca 8000 kunne de fortelle.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dr_cyanid

For de av dere som er mer en middels interessert i faktorer til billettsalgstall og hvordan seriestrukturen skal se ut framover anbefales det sterkt å lese denne:

http://arvehjelseth.blogspot.no/2014/11/rapport-som-bestilt.html

En herlig radbrekking av rapporten fra Hybercube, det nederlandske konsulentselskapet som laget denne rapporten om at man blant annet burde gå ned på antall lag i ligaen.

krøvel vellevold

Hvor mange klubber hadde flere bortesupportere med seg enn Brann? Svaret får du her: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/845051_antall-bortesupportere-i-tippeligaen-2014
Legg ned hele klubben!


dokken

Overrasket at Brann bare var 355 i Drammen. Da laget vi som var der veldig mye lyd. 710 i Haugesund er jo naturligvis også langt lavere enn det reelle tallet, siden det var bergensere på alle tribuner der. Men skjønner at statistikken må basere seg på offisielle tall - dvs solgte bortebilletter.

Ellers er vel kamptidsunktene avgjørende for oppmøtet. Feks i Molde.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Gulløl

November 20, 2014, 12:12:32 PM #11439 Last Edit: November 20, 2014, 12:15:38 PM by Gulløl
http://www.brann.no/news/article/1qbjc52u595yy139hba90qwwum/title/9400-har-kjop-kvalik-billetter

Brann har solgt ca.1500 billetter pr.døgn siste par dager. Ser ut som at salget pr. døgn er noe lavere en tilsvarende dager før Sogndal kampen der det gikk ca. 1800 billetter pr.døgn.

Vanskelig men får prøve meg med en prognose frem til kampstart:

Torsdag morgen, solgt totalt 9400 billetter.
Resten av torsdagen: 1200
Fredag: 1200
Lørdag: 1200
Søndag: 2000
Totalt: 15000

Skal jeg tippe et intervall på totalsalg tror jeg vi havner mellom 14500 og 15500.

I forhold til Sogndal kampen taper vi nok minst 800 bortetilskuere, om vi anslår at det var 1100 sogninger totalt på Stadion den kvelden. Mjøndalen samler nok neppe mer en totalt 300 på hele Stadion ut fra det de selv har antydet. Det at kampen starter 1 time senere gjør nok at det blir litt mindre familier med småbarn og det at TV2 sportskanalen viser kampen tar nok bort den største andelen. Det at noen bedrifter som har partoutkort ikke kjøper billetter utgjør litt det også.

De "tapte tilskuerne" i forhold til Sogndal kampen kan kanskje fordele seg omtrent slik:

Bortetilskuere: ca. 800
Tapte barnefamilier og tapt til TV2 Sportskanalen: ca. 1600
Partoutkort som ikke blir erstattet med billetter: ca. 300
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

Quote from: dokken on November 20, 2014, 10:24:47 AM


Har vel mye å gjøre med at Molde vinner om dagen. "Alle" med tiltykning til Molde på en eller annen måte skal se laget spille.
Verdt Ã¥ merke seg at det kun var 2-3stk som stod pÃ¥ bortefeltet her i Bergen av hele Molde sitt bortefølge pÃ¥ 325 personer. Det gir gjerne en indikasjon pÃ¥ hvilken type supportere som følger Molde om dagen. 

Nixon

Quote from: Gulløl on November 20, 2014, 12:12:32 PMPartoutkort som ikke blir erstattet med billetter: ca. 300


Jeg tror tallet er høyere på dette punktet.
Rød makt på Hansa

Buljongmannen

Kjøpte nettopp 39 billetter til søndag. Men litt mindre kø denne gangen enn før de siste hjemmekampene.

blobby winters

Quote from: dokken on November 20, 2014, 10:24:47 AM


Molde går kraftig opp mens RBK går kraftig ned.
Blir grensen mellom Molde og RBK supportere flyttet ut fra Molde og inn i et tidligere RBK sone?

Angeln

http://www.brann.no/news/article/14sjjfkm0ts151ldabxdxfdqi0/title/billettstatus-fredag-11000-solgte

Solgt 11 000 til nå, forventes rundt 15 500. Blir nok uansett ikke fullt slik værmeldingen ser ut nå. Potensielle T-felt kjøpere velger vel heller Tv2 Sportskanalen når det regner.

Henki

Noen som har en oppdatering på salget?
Ballen skal fremover!

Oppreist

Merkelig at Brann.no ikke har en eneste ny sak om A-laget eller billettstatus før årets viktigste kamp.. Sløvt!
Stein på stein blir Steinar.

Corran

De har det for travelt med å selge billetter :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Yngve


Oppreist

Det er litt skuffende, oppfordrer alle til Ã¥ ringe rundt familie og venner for Ã¥ pushe dem til Ã¥ stille i morgen.  Vi bør fylle opp alle tomme hjemmeseter. 
Stein på stein blir Steinar.

Go Up