• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

August 18, 2014, 14:50:20 PM #11250 Last Edit: August 18, 2014, 14:54:40 PM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

Corran

Så sant som det er sagt
Og eg fikk telefon fra en som gjerne ville ta med seg et par poder på kampen i går. Han spurte fortvilet om det ikke var billigere billetter en 300 kr for barn. han var på nett og prøvde å finne.
Når jeg ba ham møte meg så kunne han få de til 100 kr billetten var han meg evig takknemlig for da kunne han faktisk ta med guttene på kamp

Og tror nok at spillerne koser seg litt mer og yter litt mer nå når det er ca 14000 publikummere som er der for å lage liv og å ha det gøy.

Men pris spiller ingen rolle :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ostraume

Quote from: Nixon on August 18, 2014, 14:40:45 PM
Han har jo litt rett. Det er ikke først og fremst de lave prisene som har fått så mange tilbake på Stadion. Det er lysten til å hjelpe Brann i den vanskelige situasjonen. Men de lave prisene har selvsagt fått tilbake flere enn dersom de ikke hadde senket prisene.


Det er mange grunner til at folk kommer, eller ikke kommer, på kampene, så sånn sett har Algerøy rett. Du kan alltid peke på noe annet.

Men du kommer ikke bort i fra den helt essensielle sammenhengen mellom pris og etterspørsel.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on August 18, 2014, 00:31:45 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 17, 2014, 20:35:16 PM
14 500 og jubel for tilskuertallet for første gang på mange år.
Håper vi klarer like mange eller fler mot Molde.


Jeg byttet inn 270 Brannbrødposer mot 54 Molde-billetter i går, så salget til den kampen har startet bra i alle fall!:) Men det er neppe helt tilfeldig at vi har vunnet de to siste kampene samtidig som folk har funnet veien tilbake til Stadion. Det skulle folk gjort for lenge siden! Kanskje vi hadde hatt ett par ekstra poeng da.


Det var heftig! Jeg prøvde meg på ett Brann-brød forrige uke, men kom fort på hvorfor jeg ikke kjøper det;)
Ja, jeg er også rimelig sikker på at det har blitt snudd pga. positiviteten rundt Brann og det at det har gått en faen i folk.
Når det er sagt tør jeg ikke være optimist mot Molde. De er fryktelig gode og kommer til å straffe oss hardere enn Aafk og RBK.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 18, 2014, 14:50:20 PMDet må jo være en fallitterklæring at en enkelt Brann-supporters initiativ gir mye mer effekt enn jobben en heltidsansatt billettsjef gjør...


Både ja og nei vil jeg si. Fotball er litt spesielt i den forstand at her kjøper folk en vare når de er engasjert mer enn etter behov slik det er andre steder. Og engasjement er på mange måter mye lettere å skape nedenfra enn fra en litt distansert billettsjef.

Ikke det at jeg synes Algerøy har gjort en så god jobb de siste par årene. Etter min mening er billettsjefen sin hovedoppgave å gjøre det enklest mulig å kjøpe billetter, ha god timing på å legge ut billetter og sette en pris som passer etterspørselen. Her har Brann bommet mye. Men som sagt. Den siste kjappe oppsvingen var nesten avhengig av at supporterne fant ut av det selv.
Rød makt på Hansa

ostraume

Beklager stråmannen; men betyr dette at du mener den nedsatte prisen de to siste kampene har hatt lite eller ingenting å si for de rimelig imponerende salgstallene?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: ostraume on August 18, 2014, 19:11:10 PM
Beklager stråmannen; men betyr dette at du mener den nedsatte prisen de to siste kampene har hatt lite eller ingenting å si for de rimelig imponerende salgstallene?


Det har helt klart vært en viktig bidragsyter. Det er bare rekkefølgen her. Lave priser skaper ikke nødvendingvis engasjement, men lave priser kan eskalere et allerede begynnende engasjement. Noe som vel skjedde i vårt tilfelle nå etter sommerferien. Jeg skrev det i bunn og grunn i et innlegg lenger oppe her: "Men de lave prisene har selvsagt fått tilbake flere enn dersom de ikke hadde senket prisene."
Rød makt på Hansa

psv-hasund

Quote from: ostraume on August 18, 2014, 19:11:10 PM
Beklager stråmannen; men betyr dette at du mener den nedsatte prisen de to siste kampene har hatt lite eller ingenting å si for de rimelig imponerende salgstallene?

Klaus_Brann

I tillegg får jo folk seg nå to meget gode kampopplevelser, både med det som skjer på banen og på tribunene.
Tipper mange av de samme vil komme tilbake for å se kampen mot Molde. Det er nok litt avhengig av det som skjer mot VIF også selvsagt, men stadion kan forhåpentligvis sakte bygges opp som vårt fort igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Quote from: psv-hasund on August 18, 2014, 19:50:09 PM
Quote from: ostraume on August 18, 2014, 19:11:10 PM
Beklager stråmannen; men betyr dette at du mener den nedsatte prisen de to siste kampene har hatt lite eller ingenting å si for de rimelig imponerende salgstallene?

I kampene i sommer var det ferie så det har jo litt å si også
Pris har mye å si og i den situasjonen som Brann er i trengte folk i tillegg et spark bak
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Pris betyr gjerne ikke så mye når det sportslige er knall og vi kjemper om gull. Da vil folk på Stadion uansett.
Pris betyr gjerne ikke så mye når det sportslige er ræv og vi taper alt. Da vil ikke folk på Stadion uansett.
Men pris betyr gjerne noe når det sportslige er sånn midt i mellom. Når folk er i vippeposisjon og lurer på om de skal gidde eller ikke. Og som regel er det sportslige sånn midt i mellom. Det er sjelden vi er i nedrykksstriden - og det er enda sjeldnere at vi er i gullkampen.
Legg ned hele klubben!

olebrann3

http://www.brann.no/news/article/10lj53eo2lpft1n0fn5qkhn3cz/title/bt-bidrar-til-fulle-tribuner-mot-molde

BT bidrar med 2000 billetter til molde kampen.
Bør klare å komme opp i tallene vi har hatt de 2 forrige da, kanskje fler også.

dudo

Er det noen som faktisk har fått mailen man skulle få om man skrev seg på listen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: dudo on August 21, 2014, 15:01:21 PM
Er det noen som faktisk har fått mailen man skulle få om man skrev seg på listen?


Aldri hørt om det. Ikke fått mail. Selv om jeg abonnerer på BT og leser ALT om Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Men har adblock ... ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

August 22, 2014, 10:49:43 AM #11265 Last Edit: August 22, 2014, 10:53:46 AM by Gulløl
http://www.brann.no/news/article/1198zfmobduep19v296fnpzbz9/title/fortsetter-med-kompisbilletter-mot-molde

Det blir "kompisbilletter" mot serieleder Molde også. Siden BT har gitt bort 2000 billetter er det bare
15686 igjen av maks kapasitet. Med seier mot VIF er det vel ikke umulig med bortimot utsolgt mot Molde.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Styx

Noen som vet når man må kjøpe egen bill til barn? 4år kanskje?
Bergen til eg dør

Gulløl

August 25, 2014, 19:08:11 PM #11269 Last Edit: August 25, 2014, 19:23:11 PM by Gulløl
På fredag som var stengte Brann hele BT tribunen for videre billettsalg. Nå står det utsolgt på alle felt.

Er det fordi de regner med at storparten av billettene som er igjen på denne tribunen går ut i forbindelse med tilbudet gjennom Hordaland Fotballkrets ?

Det er også i tillegg av Bergens Tidende gitt bort 2000 billetter til "signer drakt kampanjen".

Og "Brann uansett hva" har solgt storparten av 700 billetter på BT tribunen(?) til idrettslag og bedrifter til 99 kr/stk. (46 billetter igjen i går).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Utsolgt på nedre felt A på Frydenbø.

Alle felt på BT står fremdeles som utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

http://www.brann.no/news/article/1pnehbxf9apc31oum38hzkms5f/title/deler-ut-flere-tusen-gratis-t-skjorter
Gratis T-skjorte og greier.  ganske stilig også.  Samleobjekt.  trekker sikkert nokre hundre ekstra.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

August 28, 2014, 21:37:42 PM #11272 Last Edit: August 28, 2014, 21:39:30 PM by Gulløl
Og  illusjonisten Alexx Alexxander skal trylle Brann ut av bunnstriden før kampen. Det bør vel være en enkel sak for han  :D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

sydnes76

Har nå overbevist 12 stk om å kjøpe billett til i morgen i tillegg til 2 jeg har kjøpt utenom partoutkortet mitt. Disse hadde med 90% sannsynlighet latt være hvis ikke.

Optimistisk som jeg er, tipper 16043 i morgen.

Gulløl



Når det har sett som mørkast ut for Brann har publikumstalet auka. Det er det som kan redde Brann, meiner salssjef i Brann, Dag Frode Algerøy.


http://www.nrk.no/hordaland/auka-publikumstal-har-hjelpt-brann-1.11906131
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

PelleB

Det er solgt 14400 +- Jeg aner jo ikke hvor mange borte supportere som kommer.
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

1908

Har mine tvil på at det er solgt 14500... Nærmer oss kanskje 13000 vil jeg tro..

Klaus_Brann

Det hørtes litt voldsomt ut ja, men samtidig er det nok solgt bra i dag.
Da jeg var innom butikken var det ganske bra med folk i kø og de fleste kjøpte 3+ billetter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

sydnes76

Var innom 13.50 og kjøpte enda en billett (presset min gamle far med også!) Da var det en del folk og jeg og opplevde at de fleste kjøpte flere billetter.
Utdanningsforbundet har også en kampanje ovenfor sine medlemmer der alle har fått sms med tilbud på billetter. 200kr stk, så ikke like bra som "kompis"

Northside

Mye billetter i dag! Selv hentet jeg 5stk til bekjente, en annen kompis 22stk og en tredje kompis hentet 5-6stk.

Tror mange benytter "fridagen" til å gjøre unna billettkjøpet. Skal ikke se bort i fra at salget fikk et realt boost i dag.

Heispassasjer

Jeg tar med med min far i morgen. Surfet innom billettsidene noen ganger idag og det krymper stadig på ledige seter. Hvis vi er heldig kan det bli nærmere fullt... Er en del ledig på Frydenbø, men der er det vel mange som kjøper på kampdagen tenker jeg....

Heispassasjer

Hvorfor går det ikke an å kjøpe billetter til Molde kampen på Brann.no lenger? Får bare opp Brann - Sandnes Ulf som neste arrangement.....

Gulløl

Quote from: Heispassasjer on August 30, 2014, 23:03:37 PM
Hvorfor går det ikke an å kjøpe billetter til Molde kampen på Brann.no lenger? Får bare opp Brann - Sandnes Ulf som neste arrangement.....


Ser det samme som deg. Men for et par timer siden gikk det helt fint.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Heispassasjer on August 30, 2014, 23:03:37 PM
Hvorfor går det ikke an å kjøpe billetter til Molde kampen på Brann.no lenger? Får bare opp Brann - Sandnes Ulf som neste arrangement.....


Det er alltid noe tull med Brann og billetter.
Legg ned hele klubben!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann_ruler86

Funker fint her. Fortsatt en god del ledige på Frydenbø.
Gå ta banen!

Gulløl

Da får en se hva 11 timer nedetid i billettsalget får av betydning for tilstrømningen. Ikke bra at det skjer i siste døgnet før kampstart.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

sydnes76

Fint vær og god stemning. Ikke for sent å lure med seg noen flere på kompis billettene. Kan kjøpes over disk fra 16-18. Har enda tre fire til jeg skal overbevise i løpet av dagen. Alle midler tillatt!

Corran

Brannbutikken er vel også åpen før kl 16 og da slipper en vel litt kø
Ellers sikkert ikke så stor betydning på antall billetter solgt at systemet var nede kl 12 om natten en lørdag De fleste kommer vel på kompisbilletter eller andre kampanjer og de må jo kjøpes over disk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

sydnes76

Er det ikke tre timer før kampstart brannbutikken holder åpent? Uansett...tror det selges en del i dag og.

Markmus

Quote from: Northside on August 30, 2014, 19:37:45 PM
Mye billetter i dag! Selv hentet jeg 5stk til bekjente, en annen kompis 22stk og en tredje kompis hentet 5-6stk.

Tror mange benytter "fridagen" til å gjøre unna billettkjøpet. Skal ikke se bort i fra at salget fikk et realt boost i dag.


22 stk??
Ka du ve?

krøvel vellevold

Frydenbø/Hansa: 730 synlige ledige. Billigfeltet skal være utsolgt. Man kan sikkert plusse på 300 ledige (vill gjetting) på ståfeltet. Da er det solgt 3351 på Frydenbø
Søndre/Fjordkraft: 482 synlige ledige. Billigfeltet skal være sutsolgt. Bortefeltet har 849 plasser, men sikkert 600 ledige. Da er det solgt 3471 på Søndre.
BT/Klokkesvingen: Utsolgt i utgangspunktet, men jeg har forstått det slik at de kun regner gratisbilletter som faktisk blir hentet ut som "solgte". Blir det 500 uavhentede billetter der, er det 3410 solgte på BT.
Spv/Nordre: 334 synlige ledige. I tillegg er det sikkert 300 ledige losjeplasser (vill gjetting igjen). Da er det solgt 3720 på SpV.

Totalt 13952. Og da bør det være mulig å slå tallet fra RBK-kampen.
Legg ned hele klubben!

Nixon

http://www.brann.no/news/article/1wn8o9l6v1w6t1tifkbx5pkhy4/title/brann-inviterer-til-taco-fredag

Brann går nye veier og inviterer til taco-fredag neste fredag når vi møter Sandnes Ulf. Det kan kanskje trekke noen ekstra. Men det høres litt rart ut at buffeten åpner så sent som klokken 18.00 og stenger klokken 18.45. Legg til kø, noen unger som trenger hjelp og at det aldri holder med å forsyne seg én gang når man snakker taco, og det hele virker mer stress enn gøy.
Rød makt på Hansa

kabelmann

Taco er stress, grisete og ikke mer enn passe godt. Men, hvis det er det som skal lokke folk til stadion så vel bekomme.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Corran

Eg spiser ikke taco heme og kommer aldri til å gjøre det på staddaen
Men all ære til Brann for å forsøke nye veier og sette i gang nye tiltak.
Greit at de smir mens jernet er varmt. Nå får jo ikke folk kompis billetter lengre så greit at de finner nye ting som lokker de som kanskje (helt sikkert) har fått mersmak
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

sydnes76

Taco eller ei, nå er det bare å starte mobiliseringen til fredag. Skal overbevise en gjeng denne gangen også. Kampen i går burde kanskje holdt i seg selv, men det finnes mye tregt der ute som trenger et godt spark i ræven...

Corran

Resultatet i går hjelper nok også på for å få folk ut av godstolen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Larsendos

Er det en grense for hvor mange billetter fjordkraft-kunder kan kjøpe?
Da tenker jeg på de billettene til 99 per billett.

Markmus

Quote from: Larsendos on September 14, 2014, 22:41:13 PM
Er det en grense for hvor mange billetter fjordkraft-kunder kan kjøpe?
Da tenker jeg på de billettene til 99 per billett.


Håper ikke det. Ville i så fall vært horribelt.
Ka du ve?

Go Up