• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Har prøvd den nye mobilløsningen, virker som om man fortsatt må logge på tickethour, framfor at qr-koden sendes til gmailen. Jaja.
Gå av.

Gulløl

Tror på høyeste tilskuertall siden 16. mai
Brann tror de vil selge 11.000 billetter til «sekspoengskampen» mot Aalesund fredag.

http://www.nrk.no/hordaland/haper-pa-11.000-pa-stadion-1.11866735
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Det er Brann feber folkens, "alle" skal på Stadion på fredag på den viktigste kampen på år og dag  :)

Her er endelig en god Brann-nyhet!
Supporternes billettaksjon virker som bare det.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Her-er-endelig-en-god-Brann-nyhet-454821_1.snd#.U-M_Ncd_vo8
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on August 07, 2014, 09:51:29 AM
Det er Brann feber folkens, "alle" skal på Stadion på fredag på den viktigste kampen på år og dag  :)

Her er endelig en god Brann-nyhet!
Supporternes billettaksjon virker som bare det.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Her-er-endelig-en-god-Brann-nyhet-454821_1.snd#.U-M_Ncd_vo8



Off, dette blir tap. Det ligner for mye på 07.
Kan bli avgjørende kamp.
Mot oransjepakket.
Det er entusiasme rundt kampen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

"Entusiasme" i 2014 betyr at det kanskje kommer 11000? Jubel...
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

ja bare 2000 under budsjett :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Ricky

Quote from: ostraume on August 07, 2014, 12:40:03 PM
"Entusiasme" i 2014 betyr at det kanskje kommer 11000? Jubel...


Kanskje 11000 solgte.. :p

Corran

Ja viktig å understreke solgte for firma som kjøper 100 billetter får ikke gitt vekk alle til folk som faktisk går på kampen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: ostraume on August 07, 2014, 12:40:03 PM
"Entusiasme" i 2014 betyr at det kanskje kommer 11000? Jubel...
Ikke Branns skyld. Dette skyldes at Norge ikke kom til VM som forventet.

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on August 07, 2014, 11:26:54 AM
Quote from: Gulløl on August 07, 2014, 09:51:29 AM
Det er Brann feber folkens, "alle" skal på Stadion på fredag på den viktigste kampen på år og dag  :)

Her er endelig en god Brann-nyhet!
Supporternes billettaksjon virker som bare det.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Her-er-endelig-en-god-Brann-nyhet-454821_1.snd#.U-M_Ncd_vo8



Off, dette blir tap. Det ligner for mye på 07.
Kan bli avgjørende kamp.
Mot oransjepakket.
Det er entusiasme rundt kampen.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Quote from: krakra on August 07, 2014, 13:50:05 PM
Quote from: ostraume on August 07, 2014, 12:40:03 PM
"Entusiasme" i 2014 betyr at det kanskje kommer 11000? Jubel...
Ikke Branns skyld. Dette skyldes at Norge ikke kom til VM som forventet.


Det der med å smette inn at Norge ikke kom til VM i Brasil er helt utrolig. På linje med at vi ledet over Vålerengen. Forøvrig bruker han kun energi på å forklare hvorfor ikke de økonomiske målene i strategiplanen er nådd, og journalisten utfordret ham ikke på den sportslige, lange fiaskoen på tross av relativt store budsjett.
Tren på langskudd

Herman1


Ja, det sier mye om hvor mye vi har sunket når "entusiasme" er en FB-kampanje de færreste har hørt om og et "voldsomt" oppmøte er "bare" 6000 tomme seter.

Av og til er det for jævlig å elske Brann.

Herman1

Quote from: Lasaron on August 07, 2014, 15:37:49 PM
Quote from: krakra on August 07, 2014, 13:50:05 PM
Quote from: ostraume on August 07, 2014, 12:40:03 PM
"Entusiasme" i 2014 betyr at det kanskje kommer 11000? Jubel...
Ikke Branns skyld. Dette skyldes at Norge ikke kom til VM som forventet.


Det der med å smette inn at Norge ikke kom til VM i Brasil er helt utrolig. På linje med at vi ledet over Vålerengen. Forøvrig bruker han kun energi på å forklare hvorfor ikke de økonomiske målene i strategiplanen er nådd, og journalisten utfordret ham ikke på den sportslige, lange fiaskoen på tross av relativt store budsjett.


En bedriftsleder burde fått sparken for bare det å legge norsk VM-deltagelse inn i budsjetter og/eller stragegiplanen.

Gulløl

August 07, 2014, 18:31:49 PM #11213 Last Edit: August 07, 2014, 18:33:41 PM by Gulløl
Passerte 10000 klokken 15 i dag. Algerøy tror på 12000. Det koker, snart må vi begynne å telle ;)

http://www.brann.no/news/article/7hi55zjgic5f1ef78ldg1e7do/title/har-passert-10000-solgte-billetter
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

BT tribunen ser ut til å bli bortimot fullsatt, sikkert ved god hjelp av de 600 fra Brann cup som har kjøpt billett.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Herman1


Kjøpte to bill. i natt. Spanderer på kompis.
Første hjemmekampen min i år, tragisk nok.

Vet ikke helt om jeg skal glede eller grue meg. Begge deler, sannsynligvis.

Gulløl

12000 passert . Nå håper de på 14000. Det er fotballfeber i byen folkens :-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

PelleB

Det er solgt i overkant av 13400 billetter.. kan bomme noe mtp bortelaget..
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

Spelaren

Eg som hadde håpt på litt armslag i kveld.
Gå av.

dudo

Jeg er stuck på jobb, ta i litt for meg også!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Nyhetsmail: Brann kjører på med kampanje til Rosenborg-kampen også. Alle med partoutkort kan kjøpe så mange billetter de vil til 99 kroner.
Rød makt på Hansa

Tom C

Bra tiltak. Tror det fort vil vippe mange av hjemmekampene våre riktig vei, med like mye folk og trøkk som mot aafk. Håper at de som fikk med seg seieren mot aafk fikk mersmak, og at det blir minst like mange mot RBK. Kampanjen "bli med å redde brann" kan fort bli tungen på vekstskålen i en vannvittig spennende serieinnspurt.
Aldri mer Obos....

Baunebob

Det må vel være lov å håpe på 15000 til helgen?

Hansi_95

Quote from: Baunebob on August 13, 2014, 10:17:54 AM
Det må vel være lov å håpe på 15000 til helgen?



Prisene for den vanlige tilskuer er skrudd opp igjen. Mot Aalesund var prisen på 200 kr for voksen og 100 kr for barn. Det må til en minst like god mobilisering for å oppnå like mange tilskuere som sist. En cupseier vil hjelpe på!

Spelaren

Tre billetter nettopp solgt ;) .
Gå av.

M.I.P

Quote from: Hansi_95 on August 13, 2014, 11:10:59 AM
Quote from: Baunebob on August 13, 2014, 10:17:54 AM
Det må vel være lov å håpe på 15000 til helgen?



Prisene for den vanlige tilskuer er skrudd opp igjen. Mot Aalesund var prisen på 200 kr for voksen og 100 kr for barn. Det må til en minst like god mobilisering for å oppnå like mange tilskuere som sist. En cupseier vil hjelpe på!



Kan ikke fatte og begripe, hvorfor de kjører opp prisene for vanlige tilskuere igjen, de burde heller kjørt dette tilbudet ut sesongen, i håp om at de fikk opp entusiasmen rundt Brann.


Huff

Dagens kamp reduserer oppmøtet mot RBK med ett tusen til et par tusen vil jeg tro.

Gulløl

13.574 tilskuere mot Aalesund.

Storparten av de 600 som var på Brann-cup forsvinner.

Tapet i dag kan fort ta bort minst 1000 til, selv om RBK normalt appellerer mer en Aalesund.

Klarer vi 12000 mot RBK skal vi være kjempefornøyd.

Skulle hatt en ny mobilisering på sosiale medier, men spørs om en klarer det to ganger på rad.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908

Skal no kjøpe 11 billetter i morgen for venner av meg..

alxz

Quote from: 1908 on August 14, 2014, 21:35:35 PM
Skal no kjøpe 11 billetter i morgen for venner av meg..

SKB_Guruen

Er det så at man må være medlem i bataljonen for å kjøpe billetter på nedre del av Frydenbø, felt B og C?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Og nå venter vi på melding fra Algerøy i løpet av dagen at 11000 er passert.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Tom C

Noen som vet status? Kommer vi opp mot aafk-kampen?
Aldri mer Obos....


Gulløl

Da ser vi 13-tallet i dag også. Flott at folk møter opp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

KOnge
Da er det bare å gi alt og prøve å få samme stemning som mot Aafk og da har vi en sjanse
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Tydelig at det hjelper med rabatterte billetter likevel. Og folk avler folk, som det heter.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on August 17, 2014, 12:48:18 PM
Tydelig at det hjelper med rabatterte billetter likevel. Og folk avler folk, som det heter.


Apropos sistepunktet, dagens batalje mot Rbk blir guttungens debut på Hansa.
Gå av.

Spelaren

13 000 passerte skrives det på twitter. Det blir kok uansett utfall det her!
Gå av.

Gulløl

Siste. Håp om å nå 14000. Det koker :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

14 500 og jubel for tilskuertallet for første gang på mange år.
Håper vi klarer like mange eller fler mot Molde.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on August 17, 2014, 20:35:16 PM
14 500 og jubel for tilskuertallet for første gang på mange år.
Håper vi klarer like mange eller fler mot Molde.


Jeg byttet inn 270 Brannbrødposer mot 54 Molde-billetter i går, så salget til den kampen har startet bra i alle fall!:) Men det er neppe helt tilfeldig at vi har vunnet de to siste kampene samtidig som folk har funnet veien tilbake til Stadion. Det skulle folk gjort for lenge siden! Kanskje vi hadde hatt ett par ekstra poeng da.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Imponerende tilskuertall i dag. Men var det mye køer utenfor etter kampstart ? Registrert god trafikk til 20-25 minutt inn i kampen på Frydenbø. Var flaskehalse(e) i billettlukene, bybanen eller parkering ? Er det billettlukene som er problemet bør Brann kjøre på med markedsføring og kursing (også video) på hvordan en bruker mobilen som billett, ikke bare en gang men jevnlig til folket kan det. Registrerte at mange av de siste som kom inn kom med antikvariske papirbilletter, så det er en jobb å gjøre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Var meget lange billett køer. Hadde en kompis som ville på kampen og møtte ham utenfor slik at han kunne kjøpe billett. Svært lage køer.
Problemet tror jeg var at kompisbillettene måtte kjøpes i Brannbutikk fram til kl 15 på kampdag og i billettlukene etter dette.
Skulle vært mulig å kjøpe disse på nett. Alle som har partoutkort har jo en innlogging så det hadde ikke vært vanskelig å få til dette. 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

kabelmann

Det var lange køer foran SPV-inngangen. Når Nystemten gikk åpnet de bare portene og slapp inn alle uten billettscanning.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Buljongmannen

Har spandert totalt 22 billigbilletter til kompiser de to siste kampene. Kjører cold turkey på typene før Molde og håper brannrusen herjer i kroppene deres! Mohahaha!

Gulløl

August 18, 2014, 14:24:29 PM #11247 Last Edit: August 18, 2014, 14:36:00 PM by Gulløl
Algerøy står fremdeles fast på at billettprisene har minimal effekt. Tror han virkelig at alle de som har vært med på stordugnad og melder at de har kjøpt et to-sifferet antall billetter til venner, kjente og familie for 99 kr/stk. hadde gjort det om de kostet 200-300 kr ? Jeg merket meg også i går at det var mange familier med mor. far og tre fire unger som var på kamp. Det har vært omtrent umulig før økonomisk for de fleste familier når prisen var to tre ganger så høy og en måtte ut med 1500 kr ++. Nei nå må Algerøy stikke fingeren i joda og innse realiteten, at pris også betyr mye.

Klipp:
Branns sommerkampanje tilbød billetter til hundrelappen. Algerøy vil ikke være med på at det først og fremst er de lave prisene som har lokket bergenserne tilbake til Stadion.
- Ser vi på billettprisene isolert, har det nok hatt minimal effekt. Vi solgte for eksempel kun 8700 billetter til Viking-kampen. Men dette kombinert med initiativet fra grasroten, har hatt en kjempeeffekt.


http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Han-vekket-Bergen-457259_1.snd
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Det er bare å gi opp å prøve å realitetsorientere den mannen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Han har jo litt rett. Det er ikke først og fremst de lave prisene som har fått så mange tilbake på Stadion. Det er lysten til å hjelpe Brann i den vanskelige situasjonen. Men de lave prisene har selvsagt fått tilbake flere enn dersom de ikke hadde senket prisene.
Rød makt på Hansa

Go Up