• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Sint balle, Superjack and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lidenskapen

Leter etter liker knappen!
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Xminator

Kjøp 1 få den andre gratis. Jeg blir ikke sur selv om jeg har sesongkort.

Xminator

Gratis inngang på nye store stå for de over 18.

Northside

Dette ble nevt for Algerøy fo noen uker siden og var litt av grunnen til at alle på Sogndal-bussen fikk 2 gratisbilletter til første hjemmekamp.

Håper de klarer å komme opp med noe mer for å fylle Stadion i første kampen, men har min tvil.

Xminator

Hmm, sesongkort i posten i dag. Midlertidige. Det kommer kombinerte visa/partoukort til vm-pausen.

Og der ble jeg skeptisk. Den delen som går på å låne bort kortene i enkeltkamper hørtes plutselig veldig skummelt ut. Om det er ett kort som bare kan fylles på ved behov og normalt står i null er jo det greit nok. Om det kan brukes og påføre meg kostnader er det ikke like kult.

Men klart, er det påfyllkort, så kan jeg jo få dem igjen med penger på når de har vert på utlån... Kan jo også bli ekstra aktuelt i år om jeg vil prøve nye store stå i enkelte kamper.


Corran

Er IKKE kreditt kort men et kort det må fylles på Sto vel meget klart i brevet du fikk med kortet. Men klart om du har dårlige venner og du har fylt på noen hundrelapper på kortet så kan de jo bruke det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

Latterlig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Jeg fatter ikke hvorfor de ikke informerer som antall solgte billetter. Selv om det ikke er en ekstrem økning, så finnes det hundre måter å argumentere positivt for billettsalget nå i forhold til hvordan sesongen utviklet seg i fjor.

Får folk vite at Brann begynner å bli kult igjen, så hiver flere seg på trenden og kjøper billett.


dudo

Jeg tror problemet er at salget har falt kraftig. Lave salgstall har aldri trukket mye kunder ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on March 28, 2014, 16:01:23 PM
Jeg tror problemet er at salget har falt kraftig. Lave salgstall har aldri trukket mye kunder ...


Forrige telling viste vel at nedgangen var bremset?
Gå av.

ostraume

Irrelevant. Vi kan ikke ha en klubb som kun er "åpen" når det er gode nyheter å melde.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Quote from: Spelaren on March 28, 2014, 16:35:38 PM
Quote from: dudo on March 28, 2014, 16:01:23 PM
Jeg tror problemet er at salget har falt kraftig. Lave salgstall har aldri trukket mye kunder ...


Forrige telling viste vel at nedgangen var bremset?


Altså fortsatt nedgang?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on March 28, 2014, 17:49:32 PM
Quote from: Spelaren on March 28, 2014, 16:35:38 PM
Quote from: dudo on March 28, 2014, 16:01:23 PM
Jeg tror problemet er at salget har falt kraftig. Lave salgstall har aldri trukket mye kunder ...


Forrige telling viste vel at nedgangen var bremset?


Altså fortsatt nedgang?


Tja, deriverer vi funksjonen finner vi eit vendepunkt!
Gå av.

Xminator

Vil neppe se pent ut om vi har solgt færre sesongkort enn Odd...

Lasaron

Men vi har mye dyrere priser enn Odd. Når vi enda ikke er beviselig bedre enn Odd, det ikke er fare for utsolgt stadion, og bergensere generelt ikke er rikere enn folk fra Grenland, ja da er det logisk at Odd sine lavere priser spiller en rolle.
Tren på langskudd

Gulløl

Noen som har tro på at vi klarer å komme over 10000 tilskuere på søndag ?? Siste kamp mot Hønefoss i fjor høst hadde et offisielt tilskuertall på 9348, mens det i realiteten trolig kun var 4500-5000 mennesker innom portene(i følge BT artikkel fra slutten av oktober). Snittet på hjemmekampene i fjor var 11305 tilskuere. Trekker vel litt ekstra "showet + billett pakken". Og så delte Brann ut 500 billetter til de som brølte på en stand nede i sentrum sist lørdag, en stor del av de billettene har vel gått til folk som uansett ville gått på kampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Jeg tipper over 12.000, kanskje over 13.

krøvel vellevold

Brann har jo vedtatt at de også skal oppgi antall fremmøtte i år. Når jeg ser at "Norges åpneste klubb" fremdeles er så hemmelighetsfulle angående p-kort-salget, tipper jeg de heller ikke klarer å hoste opp fremmøtetallet kjapt etter hver kamp.
Legg ned hele klubben!


Larsendos

Stemmer det at det ikke lenger er studentbilletter på stadion? Voksenbillett til 175 + billettavgift på 25 blir det billigste?

Klaus_Brann

Hvordan ligger det an med bortesupportertabellen i år, krøvel?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Larsendos on April 02, 2014, 19:58:32 PM
Stemmer det at det ikke lenger er studentbilletter på stadion? Voksenbillett til 175 + billettavgift på 25 blir det billigste?


Er ikke det noen år siden?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: Larsendos on April 02, 2014, 19:58:32 PM
Stemmer det at det ikke lenger er studentbilletter på stadion? Voksenbillett til 175 + billettavgift på 25 blir det billigste?


Det er studentbilletter. Klippet fra Brann sin billettside:

# Studenter kjøper studentbillett til kr 150,- på fritt setevalgsfeltene Fjordkraft-tribunen felt P og Frydenbø A nedre mot fremvisning av gyldig studentbevis.

http://www.brann.no/club-tickets/article/1xhqiuepxq3fn12qh9u5k588yn/title/kjop-billetter
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Du verden så mørkt det hadde sett ut om Skarsfjord hadde fortsatt.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on April 02, 2014, 22:10:07 PM
Du verden så mørkt det hadde sett ut om Skarsfjord hadde fortsatt.


Noen klarer nok å vri nedgangen i p-kort-salg til at Norling er enda mindre pop enn Skars...
Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 03, 2014, 11:14:15 AM #10628 Last Edit: April 03, 2014, 11:18:57 AM by Gulløl
Quote from: krakra on April 02, 2014, 18:50:28 PM
Jeg tipper over 12.000, kanskje over 13.


Er du seriøs eller tuller du ? Partoutkort salget vil nok gjenspeile det åpne salget. Nå må Brann selge nesten 4000 billetter i det åpne salget (inklusiv 500 gratisbilletter) for å vippe over 10000 mot Stabæk. Veldig bra om de klarer det. Husk at det er en forventet nedrykk kandidat vi spiller mot og vi har fem tap på rad. Det koker ikke akkurat i byen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908

En skal vist ha hørt i Brannbutikken at det var en person som ville kjøpe billett til store stå.. Men det var vist utsolgt... Er dette fakta??

Gulløl

April 03, 2014, 18:02:27 PM #10630 Last Edit: April 03, 2014, 18:08:37 PM by Gulløl
Quote from: 1908 on April 03, 2014, 16:36:31 PM
En skal vist ha hørt i Brannbutikken at det var en person som ville kjøpe billett til store stå.. Men det var vist utsolgt... Er dette fakta??


Veldig lite sannsynlig, er plass til 1000 og bare 300 partoutkort er solgt og tipper toppen 200-300 enkeltbilletter. En sensasjon om det er utsolgt.

Får håpe ikke en sponsor har kjøpt opp tribunen og deler ut billettene gratis. Da kommer det bare mye røkl inn som klager over at det ikke er stoler og som er mer opptatt av mobilen en kampen. Gratis billett stunt får de holde på med på de andre tribuneseksjonene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

Mistenker at Algerøy har glemt å oppjustere kapasiteten på feltet fra i fjor...

Gulløl

April 03, 2014, 18:14:05 PM #10632 Last Edit: April 03, 2014, 18:16:14 PM by Gulløl
Quote from: Northside on April 03, 2014, 18:07:48 PM
Mistenker at Algerøy har glemt å oppjustere kapasiteten på feltet fra i fjor...


Skal ikke forundre meg at billettsystemet stopper ved 500 solgte. Et slikt avansert billettsystem lar seg vel ikke oppjustere uten videre. Må vel ha inn en programeringsekspert fra Osjlo :P

Var alle 1000 billettene solgt hadde vel Algerøy brukt alt det var verdt med stort oppslag på brann.no med overskrift UTSOLGT. For å vise hvor superpopulær Brann er for tiden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Quote from: Gulløl on April 03, 2014, 18:14:05 PM
Quote from: Northside on April 03, 2014, 18:07:48 PM
Mistenker at Algerøy har glemt å oppjustere kapasiteten på feltet fra i fjor...


Skal ikke forundre meg at billettsystemet stopper ved 500 solgte. Et slikt avansert billettsystem lar seg vel ikke oppjustere uten videre. Må vel ha inn en programeringsekspert fra Osjlo :P

Var alle 1000 billettene solgt hadde vel Algerøy brukt alt det var verdt med stort oppslag på brann.no med overskrift UTSOLGT. For å vise hvor superpopulær Brann er for tiden.


Skremmende, men jeg tror faktisk at billettsystemet ikke er justert. Det er spesielt.
Tren på langskudd

viks

Mer skremmende at vi har en heltidsansatt med dette som hovedoppgave...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Lasaron

Der er du, Viks. Hvordan går det med hattespisingen?
Tren på langskudd

Gulløl

Kan nevnes at på nedre Frydenbø B og C (sitt) er 279 av 520 billetter solgt. Altså litt over 50 %. Så teorien om at ståfeltet som ligger i mellom ikke er justert opp fra 500 til 1000 i billettsystemet kan virke sannsynlig. Håper Algerøy oppdager det før mandag. Som en nevnte lenger oppe snur allerede folk i døren med beskjed om at det er utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908

Dette er jo noe Bataljonen burde tatt opp asap! Helst ringt og undersøkt i kveld.. En skandale om det kun blir solgt 500 billetter..

Northside

Skandale er det vel ikke. 500 billetter tilsvarer fullt felt.

Og Algerøy er på saken. Bataljonen sjekket opp i det med en gang.

ostraume

Quote from: Lasaron on April 03, 2014, 19:21:22 PM
Der er du, Viks. Hvordan går det med hattespisingen?


Hva skjedde?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Tar feltet 500 eller 1000? Noen skriver at tallet ikke er oppjustert i billettsystemet fra 500 til 1000 (regner med at det da var 500 sitteplasser i fjor på dette feltet) og Northside sier at 500 billetter tilsvarer fult felt, noe jeg også har sett skrevet før her inne.
Personlig trodde jeg at feltet skulle ta 1000 men at Algarøy ville ha 500 solgte før det ble bestemt at det skulle våre ståfelt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

April 03, 2014, 22:22:14 PM #10641 Last Edit: April 03, 2014, 22:23:47 PM by Gulløl
1000 billetter tilsvarer fullt felt på Store Stå. 500 var før med sitteplasser.

http://www.brann.no/latest-news/article/1p0lv4inbb4es1r9mqc6varl4d/title/ny-kapasitet-pa-stadion-17686
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Noen har vist ringt Algerøy. Nå er det mulig å kjøpe billetter på Store Stå igjen. Den som ringte, hva var årsaken ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Hvis det f.eks. er solgt 150 på hver av de unummererte feltene, 350 på Store Stå og 400 på VIP, så er det solgt ca 8600 til søndag. Da klarer vi nok over 10000, men likevel langt under budsjettet på 13000 pr kamp.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Brann må begynne å vinne kamper. Ellers kommer vi til å gå på en skikkelig økonomisk smell!
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on April 04, 2014, 08:08:11 AM
Brann må begynne å vinne kamper. Ellers kommer vi til å gå på en skikkelig økonomisk smell!


Hvis Brann vinner alle kampene neste to år går det nok bra.
Gå av.

huleste

Tror det hadde sett veldig annerledes med seier i Sarpsborg. Vet om flere som hadde gledet seg til første hjemmekamp, men etter forrige helg døde entusiasmen igjen. Problemet med forrige helg var at Brann viste at de ikke har kommet noen vei.

dokken

Hovedgrunnen til at det blir lite folk søndag er selvsagt at Brann ikke har spilt en akseptabel fotballkamp på mange, mange måneder. Seriestarten var katastrofal, og kunne skremt vekk publikum på flat mark. Dessverre ble den også vist på TV 2, til skrekk og advarsel for alle som kunne tenkt seg på stadion. Selv jeg har mistet nesten all entusiasme etter sett på den driten.

MEN: Det hjelper faen ikke på at Branns billettsystem er absurd rotete og lite brukervennlig, og at vi har en billettsalgssjef som åpenbart ikke kan jobben sin. Jeg vet om oppegående mennesker som har prøvd å kjøpe billett på nett, uten å få det til. Man må visstnok registrere seg med navn og adresse for å få kjøpt en enkeltbillett. De går i Brannbutikken og får beskjed om at ståfeltet er utsolgt (absurd ting å påstå). Og du kan banne på at prøver de å møte opp på Stadion for å kjøpe der søndag, blir de stående en halv time i kø i regnet.

Dette holder ikke, Brann. På 90-tallet plukket man med seg en billett på Narvesen, eller betalte ved inngangen og gikk rett inn. Nå er det VM i logistikk for å få seg billett. Klart folk ikke gidder det.

Spelaren

Det burde være en app der du på forhånd oppretter konto mot Branns billettsystem, og på Stadion bare scanner du en qr-kode og får en lapp med setenr. Bip bop kamp.
Gå av.

Lasaron

Det virker på meg helt åpenbart at styret må se på saken. Grundig. Det blir gjort alt for mange feil. RBH har innført en kultur i klubben der det er greit å gjøre mange feil, og gjøre en svak jobb. Han går sådan foran med et godt eksempel. Senest bekreftet han det med å si at han fortsatt mener det var rett å forlenge med Skars.
Tren på langskudd

Go Up