• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Litt trist når selv Pudde har gitt opp...
Rød makt på Hansa

The Boss

Var opptom stadion i halv to tiden i dag. Der opplyste de om ca 8.500 (!) solgte billetter til morgendagen.. Men de håpet på opp mot 11.000!

Ka skjer?!

krøvel vellevold

Quote from: The Boss on April 05, 2013, 16:07:02 PM
Var opptom stadion i halv to tiden i dag. Der opplyste de om ca 8.500 (!) solgte billetter til morgendagen.. Men de håpet på opp mot 11.000!

Ka skjer?!


Tror de skal være glade om det i det hele tatt kommer 10000. Er meldt sludd i morgen...

Og den der rekorden (som vi må ha over 10000 resten av sesongen for å klare) kan vi bare drite i. Når vi i april sliter med 10000 mot de siste to års seriemestere; hva da med kamper mot lag som Odd, Ulf og Hønefoss? Hva da med sommerferiekampene? Hva da med de ubetydelige høstkampene?

Med mindre man kjører noe vanvittig på med idrettslag-kampanjer - eller Brann plutselig over natten skulle begynne å vinne bortekamper og bli en seriøs medaljekandidat, så er det bare å glemme at det kommer femsifret antall betalende på alle kamper resten av sesongen. Kan utmerket ryke i morgen og.

Men samme gjør det... Oppmøtet har jo flere ganger vært langt under 10000 uansett.
Legg ned hele klubben!

Larsendos

Er det virkelig solgt så lite billetter? Får ikke kjøpt billett på FB-A Nedre, noe som vel tilsier at det er utsolgt der? Var langt ifra utsolgt der på VIF-kampen.

krøvel vellevold

Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 17:02:12 PM
Er det virkelig solgt så lite billetter? Får ikke kjøpt billett på FB-A Nedre, noe som vel tilsier at det er utsolgt der? Var langt ifra utsolgt der på VIF-kampen.


Kan aldri tenke meg det er utsolgt. Men det nytter ikke å klikke inn via kartet. Du må gå inn via "rullegardinen".
Legg ned hele klubben!

Larsendos

Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 17:34:56 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 17:02:12 PM
Er det virkelig solgt så lite billetter? Får ikke kjøpt billett på FB-A Nedre, noe som vel tilsier at det er utsolgt der? Var langt ifra utsolgt der på VIF-kampen.


Kan aldri tenke meg det er utsolgt. Men det nytter ikke å klikke inn via kartet. Du må gå inn via "rullegardinen".


Må trykke på kartet for å komme inn til "rullegardinen". Men det går fint når eg prøver å kjøpe billetter til kampen mot Viking.

krøvel vellevold

Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 18:22:09 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 17:34:56 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 17:02:12 PM
Er det virkelig solgt så lite billetter? Får ikke kjøpt billett på FB-A Nedre, noe som vel tilsier at det er utsolgt der? Var langt ifra utsolgt der på VIF-kampen.


Kan aldri tenke meg det er utsolgt. Men det nytter ikke å klikke inn via kartet. Du må gå inn via "rullegardinen".


Må trykke på kartet for å komme inn til "rullegardinen". Men det går fint når eg prøver å kjøpe billetter til kampen mot Viking.


Jeg kommer greit inn ved å trykke på den nedre (grønne) delen av A-feltet. Jeg trodde du kanskje trykket på den øvre delen av A, for da ser alle setene på nedre ut til å være opptatt.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Den dårlige nyheten er at vi ligger bak salget til en av kampene som hadde rett over 10000 i fjor. Den gode nyheten er at det ser ut til at salget har gått raskere enn det pleier på nest siste salgsdag. Så spørs det da hvordan det går i morgen når folk ser at det sludder.
Legg ned hele klubben!

Larsendos

Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 20:08:50 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 18:22:09 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 17:34:56 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 17:02:12 PM
Er det virkelig solgt så lite billetter? Får ikke kjøpt billett på FB-A Nedre, noe som vel tilsier at det er utsolgt der? Var langt ifra utsolgt der på VIF-kampen.


Kan aldri tenke meg det er utsolgt. Men det nytter ikke å klikke inn via kartet. Du må gå inn via "rullegardinen".


Må trykke på kartet for å komme inn til "rullegardinen". Men det går fint når eg prøver å kjøpe billetter til kampen mot Viking.


Jeg kommer greit inn ved å trykke på den nedre (grønne) delen av A-feltet. Jeg trodde du kanskje trykket på den øvre delen av A, for da ser alle setene på nedre ut til å være opptatt.


"There are not enough free chairs available" kommer opp når eg prøver å bestille.

krøvel vellevold

Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 21:02:01 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 20:08:50 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 18:22:09 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 17:34:56 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 17:02:12 PM
Er det virkelig solgt så lite billetter? Får ikke kjøpt billett på FB-A Nedre, noe som vel tilsier at det er utsolgt der? Var langt ifra utsolgt der på VIF-kampen.


Kan aldri tenke meg det er utsolgt. Men det nytter ikke å klikke inn via kartet. Du må gå inn via "rullegardinen".


Må trykke på kartet for å komme inn til "rullegardinen". Men det går fint når eg prøver å kjøpe billetter til kampen mot Viking.


Jeg kommer greit inn ved å trykke på den nedre (grønne) delen av A-feltet. Jeg trodde du kanskje trykket på den øvre delen av A, for da ser alle setene på nedre ut til å være opptatt.


"There are not enough free chairs available" kommer opp når eg prøver å bestille.

Men er det når du trykker fra kartet, eller er det etter at du har logget inn med brukernavn og passord og denslags?
Legg ned hele klubben!

Larsendos

Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 21:23:05 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 21:02:01 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 20:08:50 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 18:22:09 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 17:34:56 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 17:02:12 PM
Er det virkelig solgt så lite billetter? Får ikke kjøpt billett på FB-A Nedre, noe som vel tilsier at det er utsolgt der? Var langt ifra utsolgt der på VIF-kampen.


Kan aldri tenke meg det er utsolgt. Men det nytter ikke å klikke inn via kartet. Du må gå inn via "rullegardinen".


Må trykke på kartet for å komme inn til "rullegardinen". Men det går fint når eg prøver å kjøpe billetter til kampen mot Viking.


Jeg kommer greit inn ved å trykke på den nedre (grønne) delen av A-feltet. Jeg trodde du kanskje trykket på den øvre delen av A, for da ser alle setene på nedre ut til å være opptatt.


"There are not enough free chairs available" kommer opp når eg prøver å bestille.

Men er det når du trykker fra kartet, eller er det etter at du har logget inn med brukernavn og passord og denslags?


Det er etter at eg har logget inn. For eg klare fint å få kjøpt billetter på samme felt, til de andre kampene. Når jeg velger en studentbillett, så kommer jeg meg ikke videre til betalingsterminalen.

krøvel vellevold

Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 21:29:41 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 21:23:05 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 21:02:01 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 20:08:50 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 18:22:09 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 17:34:56 PM
Quote from: Larsendos on April 05, 2013, 17:02:12 PM
Er det virkelig solgt så lite billetter? Får ikke kjøpt billett på FB-A Nedre, noe som vel tilsier at det er utsolgt der? Var langt ifra utsolgt der på VIF-kampen.


Kan aldri tenke meg det er utsolgt. Men det nytter ikke å klikke inn via kartet. Du må gå inn via "rullegardinen".


Må trykke på kartet for å komme inn til "rullegardinen". Men det går fint når eg prøver å kjøpe billetter til kampen mot Viking.


Jeg kommer greit inn ved å trykke på den nedre (grønne) delen av A-feltet. Jeg trodde du kanskje trykket på den øvre delen av A, for da ser alle setene på nedre ut til å være opptatt.


"There are not enough free chairs available" kommer opp når eg prøver å bestille.

Men er det når du trykker fra kartet, eller er det etter at du har logget inn med brukernavn og passord og denslags?


Det er etter at eg har logget inn. For eg klare fint å få kjøpt billetter på samme felt, til de andre kampene. Når jeg velger en studentbillett, så kommer jeg meg ikke videre til betalingsterminalen.


Ikke rart salget på billigfeltene (i følge Algerøy) ikke er noen suksess...
Legg ned hele klubben!

tempo2


Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2013, 16:34:28 PM
Quote from: The Boss on April 05, 2013, 16:07:02 PM
Var opptom stadion i halv to tiden i dag. Der opplyste de om ca 8.500 (!) solgte billetter til morgendagen.. Men de håpet på opp mot 11.000!

Ka skjer?!


Tror de skal være glade om det i det hele tatt kommer 10000. Er meldt sludd i morgen...

Og den der rekorden (som vi må ha over 10000 resten av sesongen for å klare) kan vi bare drite i. Når vi i april sliter med 10000 mot de siste to års seriemestere; hva da med kamper mot lag som Odd, Ulf og Hønefoss? Hva da med sommerferiekampene? Hva da med de ubetydelige høstkampene?

Med mindre man kjører noe vanvittig på med idrettslag-kampanjer - eller Brann plutselig over natten skulle begynne å vinne bortekamper og bli en seriøs medaljekandidat, så er det bare å glemme at det kommer femsifret antall betalende på alle kamper resten av sesongen. Kan utmerket ryke i morgen og.

Men samme gjør det... Oppmøtet har jo flere ganger vært langt under 10000 uansett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Men når det har vært utsolgt på disse unummererte feltene, så har det kommet opp melding om det allerede når man klikker på de feltene.
Legg ned hele klubben!

osoerli

Ser ut som nedre felt A er utselt ja.
Sikkert eidel som har oppdaga at ingen sjekkar om du går inn med barne- eller voksenbillett, og kjøper barnebillett her til 100,-, i staden for 200,- på nedre B-C.  Med free seating så kan ein jo stå kor som helst.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on April 06, 2013, 12:13:05 PM
Ser ut som nedre felt A er utselt ja.
Sikkert eidel som har oppdaga at ingen sjekkar om du går inn med barne- eller voksenbillett, og kjøper barnebillett her til 100,-, i staden for 200,- på nedre B-C.  Med free seating så kan ein jo stå kor som helst.


Algerøy sier det er en mulighet for at det er utsolgt, for det var visst bare 50+ igjen i går ettermiddag.
Legg ned hele klubben!


nero

April 06, 2013, 12:56:35 PM #9868 Last Edit: April 06, 2013, 13:00:19 PM by nero
Og der kom det sludd og snø, ja. Blir sikkert folksomt på Stadda i kveld..
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Quote from: dokken on April 06, 2013, 12:49:02 PM


Algerøy har jo tidligere sagt at de fyller opp billigfeltene med kampanjegreier, fordi de ikke blir utsolgt likevel.... Men disse kampanjegreiene er vel ikke akkurat fullpris det heller, så den forklaringen må han lenger ut på landet med...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: nero on April 06, 2013, 12:56:35 PM
Og der kom det sludd og snø, ja. Blir sikkert folksomt på Stadda i kveld..


På Lerkendal kom det jo 16000 i snøvær på mandag...

Sånn går det når man har et lag som er en av to favoritter til å ta gull, og man har et ok prisnivå.
Legg ned hele klubben!

nero

Ja, av en eller annen uforståelig grunn er det litt gjevere å se laget sitt i gullstrid enn på middelhavsfart.

Noe å tenke på for Bruunikken & co?
Lions led by donkeys.

hansastril

Er ikkje sangfeltene både nedre FB-B og FB-C? Hadde partoutkort på FB-D i fjor, men har flyttet meg inn i år. Fikk plutselig beskjed fra to personer at plassene eg sto på var deres plasser og at FB-C ikkje var med i free seatingen. Utifra det eg kan se på billettkartet er FB-S begge disse feltene.
Stolt og kry

Larsendos

Kan man levere brannbrødposer i brannbutikken på kampdagen?

krøvel vellevold

Quote from: hansastril on April 06, 2013, 13:20:37 PM
Er ikkje sangfeltene både nedre FB-B og FB-C? Hadde partoutkort på FB-D i fjor, men har flyttet meg inn i år. Fikk plutselig beskjed fra to personer at plassene eg sto på var deres plasser og at FB-C ikkje var med i free seatingen. Utifra det eg kan se på billettkartet er FB-S begge disse feltene.


Det er kun den halvdelen som er nærmest midten på de to feltene som er unummerert.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Vil tippe rett i overkant av 10000 i dag. Tar en råsjans på 10312.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Pinlig at Ole Gunnar skal bli møtt av så få tilskuere!
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on April 06, 2013, 15:05:10 PM
Pinlig at Ole Gunnar skal bli møtt av så få tilskuere!


Typisk navlebeskuende nordmenn. Her kommer ein enorm, guddommelig manchester united-legende, og så er det knappe 10 000 som gidder å møte opp for å hylle ham og hans prestasjoner. SKAMMER meg over Bergen i dag.
Gå av.

krakra

Jeg regner med at de som møter opp gir ham en skikkelig hyllest da. På vegne av oss som ikke kan være der. Dette er større enn rn smålig konkurranse om noen skarve poeng. Dette er Solskjær.

Sindre32

Quote from: Spelaren on April 06, 2013, 15:29:54 PM
Quote from: Nixon on April 06, 2013, 15:05:10 PM
Pinlig at Ole Gunnar skal bli møtt av så få tilskuere!


Typisk navlebeskuende nordmenn. Her kommer ein enorm, guddommelig manchester united-legende, og så er det knappe 10 000 som gidder å møte opp for å hylle ham og hans prestasjoner. SKAMMER meg over Bergen i dag.


Solskjær bør nå være et større trekkplaster enn Brann?

Spelaren

Quote from: Sindre32 on April 06, 2013, 16:20:35 PM
Quote from: Spelaren on April 06, 2013, 15:29:54 PM
Quote from: Nixon on April 06, 2013, 15:05:10 PM
Pinlig at Ole Gunnar skal bli møtt av så få tilskuere!


Typisk navlebeskuende nordmenn. Her kommer ein enorm, guddommelig manchester united-legende, og så er det knappe 10 000 som gidder å møte opp for å hylle ham og hans prestasjoner. SKAMMER meg over Bergen i dag.


Solskjær bør nå være et større trekkplaster enn Brann?


Ja? Ja. Absolutt.
Gå av.

krøvel vellevold

10600 mot de siste to års seriemester på en kamp med ok vær (riktignok kaldt, og riktignok meldt sludd), hvorav kanskje 2-300 bortefans, vi er fremdeles ikke ute av kampen om noe som helst, osv. Det vil neppe ta lang tid før vi er nede i firesifret.
Legg ned hele klubben!

Northside

Krøvel (eller noen andre):

Hvor mange partoutkort solgte Brann på det meste i løpet av èn sesong? Og noen som har en ca oversikt over antall personer som stod på venteliste?

Ser AIK snakker om Skandinavisk rekord med sine 13 180 solgte sesongkort (og muligens tilskuerrekord nå på den første hjemmekampen).

Falkman

Quote from: Northside on April 07, 2013, 11:48:55 AM
Krøvel (eller noen andre):

Hvor mange partoutkort solgte Brann på det meste i løpet av èn sesong? Og noen som har en ca oversikt over antall personer som stod på venteliste?

Ser AIK snakker om Skandinavisk rekord med sine 13 180 solgte sesongkort (og muligens tilskuerrekord nå på den første hjemmekampen).


en liten avsporing, dette. men AIK har solgt 45000!!! billettter til sin første hjemmekamp på Friends Arena.. mot Syrianska!!.. og antagelig kommer det enda et par tusen til. rimelig imponerende!!

Northside

Du skulle ikke si det. Nå kommer tvillingen til Krøvel-Puddefjord å krever større stadion i Bergen...

Falkman

Quote from: Northside on April 07, 2013, 12:28:49 PM
Du skulle ikke si det. Nå kommer tvillingen til Krøvel-Puddefjord å krever større stadion i Bergen...


jada. med Lyn ute av bildet i uoverskuelig fremtid, kan vi jo ta ansvar for å videreføre deres tradisjon med 20000 tomme seter.

Spelaren

Quote from: Northside on April 07, 2013, 11:48:55 AM
(eller noen andre):

Hvor mange partoutkort solgte Brann på det meste i løpet av èn sesong? Og noen som har en ca oversikt over antall personer som stod på venteliste?



13 082. Dette var i 2008, ingen anelse om ventelisten.
Gå av.

krøvel vellevold

April 07, 2013, 13:41:54 PM #9887 Last Edit: April 07, 2013, 13:43:45 PM by krøvel vellevold
Quote from: Northside on April 07, 2013, 11:48:55 AM
Krøvel (eller noen andre):

Hvor mange partoutkort solgte Brann på det meste i løpet av èn sesong? Og noen som har en ca oversikt over antall personer som stod på venteliste?

Ser AIK snakker om Skandinavisk rekord med sine 13 180 solgte sesongkort (og muligens tilskuerrekord nå på den første hjemmekampen).
Legg ned hele klubben!

Spelaren

AIK snakket om rekord på antall sesongkort.
Gå av.

krøvel vellevold

Men man kan jo spørre seg hva slags research AIK har gjort på dette med skandinavisk sesongkortrekord. I Norge har de sikkert bare sjekket RBKs rekord. De kan nok ikke tenke seg at det er Brann som har den norske rekorden.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Hva har AIK hatt i snitt de siste årene?
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on April 07, 2013, 14:18:10 PM
Hva har AIK hatt i snitt de siste årene?


14311 i 2012
13865 i 2011
11887 i 2010
17256 i 2009
15535 i 2008
20465 i 2007
21434 i 2006
15037 i 2005

Men derbyene trekker jo selvsagt opp. 2009 var for øvrig siste sesong de hadde over 10000 på alle kampene. Men de klarer det nok igjen i år. Vet ikke om de regner antall solgte eller antall fremmøtte. Er det det første, så har de jo allerede et minimum på 13100 på alle kamper i år...

Rekordsnittet er 21755 fra 1949/50
Bunnsnittet deres fra Allsvenskan er 4059 i 1989
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Friends Arena er for øvrig eit pinlig navn på eit skandinavisk stadion.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on April 07, 2013, 14:35:12 PM
Friends Arena er for øvrig eit pinlig navn på eit skandinavisk stadion.


Men ikke mer pinlig enn at 38 474 tilskuere møtte opp på BANDYfinalen!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

43463 på Friends Arena. Sånn omtrent fire ganger så mye som vi var i går.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Bandy er overraskende stort i Sverige, ettersom eg har forstått. Husker eg svitsjet innom ein kamp på tv nokre år tilbake. Snø, dritkaldt og ein oransje ball ingen ser. Tusener på tribunen nonetheless.
Gå av.

Sindre32

Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2013, 15:10:54 PM
43463 på Friends Arena. Sånn omtrent fire ganger så mye som vi var i går.


Det er vel forsåvidt naturlig i en såpass mye større by, særlig for et lag som har brukbare resultater å vise til de siste årene.

krøvel vellevold

Quote from: Sindre32 on April 07, 2013, 16:23:31 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2013, 15:10:54 PM
43463 på Friends Arena. Sånn omtrent fire ganger så mye som vi var i går.


Det er vel forsåvidt naturlig i en såpass mye større by, særlig for et lag som har brukbare resultater å vise til de siste årene.


Men de deler den byen med to andre store publikumslag.
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2013, 16:57:00 PM
Quote from: Sindre32 on April 07, 2013, 16:23:31 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2013, 15:10:54 PM
43463 på Friends Arena. Sånn omtrent fire ganger så mye som vi var i går.


Det er vel forsåvidt naturlig i en såpass mye større by, særlig for et lag som har brukbare resultater å vise til de siste årene.


Men de deler den byen med to andre store publikumslag.
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Sistekampen mot Viking kunne me vel ha fylt tribuner opp mot Ulriken og Løvstakken. "Alle" skulle jo på den.
Gå av.

Go Up