• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Go Down

stig

Quote from: Christian on September 02, 2012, 13:23:10 PM
Har noen faktisk spurt disse salgsfolka i Brann om hvorfor de åpner for salg så seint? Det virker jo helt latterlig.


Bataljonen har spurt, og jeg har skrevet en del om det.Hovedargumentet er at salget stort sett skjer de siste dagene og at det da ikke er vits med lang salgstid.

Frem til 16. mai ville de prioritere at folk skulle få kjøpe partoutkort. dvs, etter en god kamp skulle dert drives aktiv e-post kampanje mot tidligere innehavere og de måtte da få velge de beste plassene. Det ble lovet at etter 16.mai skulle man åpne salget med engang tv-kampene ble satt. Det har fungert i praksis en gang da Stabæk,Aalesund og Odd ble lagt ut samtidig. De to siste fikk da lengre slagstid enn de normale 10 dagene. Nå har det vært fokusert på halvårspartoutkort, men det salget er vel kanskje over?

Det er visst ikke aktuelt å selge billetter til kamper som er ikke fastsatt, slik en del andre klubber gjør. Ikke fått noe klart svar på hvorfor.

Skal legges til at NFF  har valgt få runder omgangen slik at det ikke blir lett å legge ut flere kamper med lang salgstid, men det forklarer ikke hvorfor de kun vil ha 10 dager.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: kabelmann on September 02, 2012, 13:45:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 02, 2012, 12:54:59 PM
Oioioi... For noen år siden var Klanen alene anslagsvis 4000.


De var vel oppe i både 12 og 13000 rundt den tiden de tok seriegullet. Fikk inntrykk av at klanen var mer poppis enn laget.


Jeg snakker om antallet i supportergjengen - ikke antallet medlemmer.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: stig on September 02, 2012, 14:05:44 PM
Quote from: Christian on September 02, 2012, 13:23:10 PM
Har noen faktisk spurt disse salgsfolka i Brann om hvorfor de åpner for salg så seint? Det virker jo helt latterlig.


Bataljonen har spurt, og jeg har skrevet en del om det.Hovedargumentet er at salget stort sett skjer de siste dagene og at det da ikke er vits med lang salgstid.




Javel? Hva har de å TAPE på å legge det tidligere ut da? Må de betale for hver dag de har salget åpent?
Legg ned hele klubben!

stig

Quote from: krøvel vellevold on September 02, 2012, 14:25:35 PM
Quote from: stig on September 02, 2012, 14:05:44 PM
Quote from: Christian on September 02, 2012, 13:23:10 PM
Har noen faktisk spurt disse salgsfolka i Brann om hvorfor de åpner for salg så seint? Det virker jo helt latterlig.


Bataljonen har spurt, og jeg har skrevet en del om det.Hovedargumentet er at salget stort sett skjer de siste dagene og at det da ikke er vits med lang salgstid.




Javel? Hva har de å TAPE på å legge det tidligere ut da? Må de betale for hver dag de har salget åpent?


Vi har stilt nøyaktig det samme spørsmålet. Vi har ikke hørt at det er utgift forbundet med flere salgsdager.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Men det er for dumt når BT-salget ikke starter før et par dager før kamp - uten noen nærmere info. Dermed tror jo folk at tribunen er utsolgt.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Tipper litt over 12000 i kveld.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Litt skuffende med tanke på at det er Solskjær som kommer.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Eg tipper tv-kameraene kjem til å zoome inn på ein med mænju-skjerf under kampen.
Gå av.

Markmus

Hvor mange kamper på rad har vi med over 10 000 tilskuere nå, krøvel?

110 rundt omkring? Hva var rekorden til Rosenborg? 130-ettellerannet?
Ka du ve?

Kai-Olai

Quote from: stig on August 17, 2012, 23:20:07 PM
Bra hovedkampen på Tv 2 er kl 19 fra nå av. Dette blir da siste kamp må så seint avspark


Mulig jeg har sovet i timen, men hva er begrunnelsen for å flytte hovedkampen frem en time? :)

Hansakongen

Quote from: Markmus on September 02, 2012, 23:31:29 PM
Hvor mange kamper på rad har vi med over 10 000 tilskuere nå, krøvel?

110 rundt omkring? Hva var rekorden til Rosenborg? 130-ettellerannet?


skal vi gå forbi rosenborg på serie kamper sammenhengende over 10000 pr kamp. Må vi ha resten av denne sesongen pluss hele neste sesong. vist jeg ikke husker feil så går vi forbi rosenborg neste siste eller siste hjemmekamp neste sesong om vi klarer 10000 på de kampene også. Da mangler vi ca 20 kamper før vi har den rekorden alene.

Yngve

Quote from: Kai-Olai on September 02, 2012, 23:49:05 PM
Quote from: stig on August 17, 2012, 23:20:07 PM
Bra hovedkampen på Tv 2 er kl 19 fra nå av. Dette blir da siste kamp må så seint avspark


Mulig jeg har sovet i timen, men hva er begrunnelsen for å flytte hovedkampen frem en time? :)


PGA sendeskjemaet til TV 2.

ostraume

Og hva skjedde på TV2 i går som gjorde at kampen ble flyttet? Ikke at jeg klager, start 1900 er konge det.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Hovedkampen har startet 19.00 de siste rundene.

nummer9

Regner med hovedkampen er flyttet til kl 19 siden TV 2 har kuttet ned på hvor mye de sender fra fotballstudio etter kampene. Har vel lagt opp til å sende en spillefilm imellom kampslutt og studioproduksjonen?

Er nok TV 2 som posisjonerer seg med tanke på at neste år så har de enda mindre av rettighetene på norsk fotball.

Yngve

Frå neste sesong byrjar hovudkampen 19. Tippar TV 2 har gjort det no for å gjera folk vant med det, sidan dei framleis har rett på all fotballen ut sesongen.

Då kan dei gjera sine tilpasningar i sendeskjemaet no når den viktige hasuten/vinteren byrjar når det kjem til sjåartal og reklamesal.

krøvel vellevold

Slik slår vi Molde på bortesupporter-snittet:

Hvis Molde får 250 mot Odd, 600 mot Godset (er vel kun mulig hvis Godset fremdeles er en gullkandidat på det tidspunktet), 100 mot TIL og 700 i siste og kanskje gullavgjørende runde mot FFK, så må vi selv ha følgende for å slå dem:

300 mot Ulf, 350 mot Godset, 450 mot FFK, 450 mot Viking og 600 mot Sogndal.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Algerøy hevder i dagens BT at han har fått bevist at han har rett i at prisene ikke betyr noe. Dette til tross for at snittet i år (hvis vi holder fjorårets gratiskamp mot RBK utenfor) er omtrent det samme som i fjor - til tross for at vi i hele vårsesongen var i bunnstriden, mens vi i fjor var i medaljekampen.

At han ville si dette, forutså jeg jo allerede i vinter da annonseringen rundt de nedsatte prisene var fullstendig fraværende. Nå bruker han den "manglende suksessen" som bevis på at han har rett. Men er ikke disse billigfeltene tilnærmet fulle på hver kamp? Har ikke billigfeltene til flere kamper vært utsolgte? 90 % av plassene på Stadion koster jo det samme som før. Det er jo klart at "de nedsatte prisene" ikke får noen effekt der! Og i og med at billigplassene også er unummererte og dårlige, så er de jo også mindre attraktive også.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Poenget til Ablegøy, som er korrekt, er at Brann taper penger på å sette ned prisene. Siden publikumsøkningen ikke vil kompensere for dette.

Problemet med denne tankegangen er at den er kortsiktig og usosial. Satt på spissen så ville det beste vært, i følge denne logikken, å selge en billett til 3 millioner. Istedet for 12000 billetter på Stadion til 2 millioner.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Northside

Har notert meg at det er rimelig glissent på hovedtribunen hvor de dyreste plassene befinner seg (med pute-seter!). Tilfellig at flere tilskuere velger å se kampene fra Hansatribunen, som i grunn er dårligere plasser?

Klaus_Brann

Vanskelig å sammenligne, det er vel mange bedrifter som har seter der, som ofte står tomme.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on September 06, 2012, 08:08:20 AM
Poenget til Ablegøy, som er korrekt, er at Brann taper penger på å sette ned prisene. Siden publikumsøkningen ikke vil kompensere for dette.

Problemet med denne tankegangen er at den er kortsiktig og usosial. Satt på spissen så ville det beste vært, i følge denne logikken, å selge en billett til 3 millioner. Istedet for 12000 billetter på Stadion til 2 millioner.


Det er neppe mye penger de har tapt på dette. Brann snakker som om de har satt ned prisene på hele Stadion. Det har de jo ikke. De har satt ned prisene med ca 25-50 % på vel 10 % av sitteplassene - plasser der det i utgangspunktet var lite folk. Med andre ord; de har kun tapt penger på dem som før betalte en høyere pris, og som nå sitter på billigfeltene. Hvor mange hundre mennesker kan det dreie seg om? Jeg vil tro at en vesentlig andel av som sitter på disse feltene på en vanlig kamp, er "nye" tilskuere. Disse er jo ren gevinst!
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

betyr dette at prisene går opp igjen til neste sesong?
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Quote from: Utmedsnolken on September 06, 2012, 19:38:58 PM
betyr dette at prisene går opp igjen til neste sesong?

Sikkert. Algerøy har jo "fått rett", i egne øyne.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Dette "ytre presset" som BT skriver om er vel strengt tatt årsmøte. Så det er klubben selv som har bestemt seg for mer sosial prising av billetter. Ablegøy har bare å belite seg.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

stig

Flott blogg. Håper noen tar seg bryet med å tvinge Algerøy til å lese og kommentere.
Nettsideansvarlig

Gulløl

September 06, 2012, 23:15:05 PM #9627 Last Edit: September 06, 2012, 23:22:33 PM by Gulløl
Veldig bra analyse Krøvel, at prisene betyr MYE for at folk går på Stadion belyser du veldig godt. Så Algerøy bommer veldig om han fremdeles påstår det motsatte.

En annen ting med årets prisjustering er at for første gang på veldig mange år er det mulig for pensjonister eller uføretrygda å få kjøpt sitteplass til honnørpris(samme som barn). Denne gruppen der mange har en trang privatøkonomi har fått muligheten til å komme tilbake som tilskuer på Stadion i år uten å bli flådd økonomisk. Dette kan være snakk om noen hundre personer som ellers ikke ville kommet på kamp.

Brann burde løst enda mer opp i prisstrukturen med å tilby enda flere rimelige plasser foran 2013 sesongen. Jeg foreslår da at felt D på nedre Frydenbø går inn i samme prisgruppe som felt A på nedre Frydenbø. Dette feltet er stort sett halvtomt i dag. At Brann vil tape noe økonomisk på det har jeg ingen tro på.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dokken

En ting forundrer meg spesielt: RBH sier til BT at de ligger bak budsjett på publikums- og markedssiden. Deretter snakker han om publikumssvikten, spesielt i vår, og lavere priser.

Men såvidt jeg husker, var Branns budsjett på beskjedne 11.500 tilskuere i snitt. Og de la inn en reduksjon i snittprisen (var det -5%?) på grunn av at noen felt hadde fått lavere pris. Begge deler virket fornuftig.

Nå har man altså 12.533 i snitt. Hvordan kan man da ligge bak budsjett? Snittprisen kan da umulig ha blitt så mye lavere at 1000 flere enn budsjettert pr. kamp ikke mer enn oppveier for det.

For øvrig er det viktig at Brann-styret nå ikke lar Algerøy øke prisene igjen. Som ostraume skrev, dette "presset fra omgivelsene" var faktisk et vedtak i klubbens høyeste organ, gjort av et flertall av medlemmene i 2011. Styrets oppgave er å påse at det blir fulgt opp - og det skal ikke være nødvendig å gjøre samme vedtaket hvert år.

(Nå er det selvsagt ikke slik at årsmøtet skal bestemme billettprisene - det blir for detaljert. Men vedtaket sier at det skal være differensierte priser og en sosial profil. Om Brann velger å øke ALLE prisene, er jo differensieringen der fortsatt. Men om det er lurt, er en annen ting)

Husk dessuten at administrasjonen i løpet av året skal utrede mulighetene for et ståfelt på stadion - også det bestemt av årsmøtet. Dersom det blir noe av, er det naturlig at de billettene er noe billigere enn setene ved siden av. Det blir jo plass til flere på et ståfelt, så på fullsatte kamper vil/kan inntekten være lik.

Det viktigste for meg er at det finnes muligheter for folk å kjøpe billige billetter, ikke at alle billettene skal være dritbillige. Jeg har i år selv opplevd at folk blir (positivt) overrasket når jeg forteller at de kan få helt greie plasser til 150 kr for voksne og 75 for barn. Alle tror det koster 300 kr fortsatt. At billettkartet på Brann.no er så komplisert at du må hovedfag i Stadion-kunnskap for å finne frem til billigfeltene, er en annen historie.

Northside

QuoteHusk dessuten at administrasjonen i løpet av året skal utrede mulighetene for et ståfelt på stadion - også det bestemt av årsmøtet. Dersom det blir noe av, er det naturlig at de billettene er noe billigere enn setene ved siden av. Det blir jo plass til flere på et ståfelt, så på fullsatte kamper vil/kan inntekten være lik.


Det er gjerne naturlig med billigere billetter dersom setene fjernes (regner med det blir "free seating-feltet"), men jeg håper ikke det blir billigere. Tror det er lurt å kjøre videre med den prisen som er i dag, så slipper vi folk på prisjakt okkuperer ståfeltet for å spare noen kroner.
Slik det er i dag fungerer utmerket. Fått fjernet setene og satt opp noen bølgebrytere, så ville sikkerheten vært bra også (og plass til flere folk som du sier).

krøvel vellevold

Quote from: dokken on September 06, 2012, 23:41:44 PM
En ting forundrer meg spesielt: RBH sier til BT at de ligger bak budsjett på publikums- og markedssiden. Deretter snakker han om publikumssvikten, spesielt i vår, og lavere priser.

Men såvidt jeg husker, var Branns budsjett på beskjedne 11.500 tilskuere i snitt. Og de la inn en reduksjon i snittprisen (var det -5%?) på grunn av at noen felt hadde fått lavere pris. Begge deler virket fornuftig.

Nå har man altså 12.533 i snitt. Hvordan kan man da ligge bak budsjett? Snittprisen kan da umulig ha blitt så mye lavere at 1000 flere enn budsjettert pr. kamp ikke mer enn oppveier for det.



Kanskje det har vært flere kampanjebilletter enn normalt?
Legg ned hele klubben!

monzilla

Krøvel, det som hadde vært interessant i forhold til lavprisbillettene er å se hvor mange prosent av lavprisfeltet som er solgt i forhold til tilsvarende felt (mtp sikt, regn osv). Selger lavprisfeltet alltid mer enn de andre feltene vet vi at det har en effekt. Hvis det ligger på gjennomsnittet, da har vi plutselig en diskusjon.

Tar du utfordringen?

dokken

Quote from: krøvel vellevold on September 07, 2012, 07:11:47 AM
Quote from: dokken on September 06, 2012, 23:41:44 PM
En ting forundrer meg spesielt: RBH sier til BT at de ligger bak budsjett på publikums- og markedssiden. Deretter snakker han om publikumssvikten, spesielt i vår, og lavere priser.

Men såvidt jeg husker, var Branns budsjett på beskjedne 11.500 tilskuere i snitt. Og de la inn en reduksjon i snittprisen (var det -5%?) på grunn av at noen felt hadde fått lavere pris. Begge deler virket fornuftig.

Nå har man altså 12.533 i snitt. Hvordan kan man da ligge bak budsjett? Snittprisen kan da umulig ha blitt så mye lavere at 1000 flere enn budsjettert pr. kamp ikke mer enn oppveier for det.



Kanskje det har vært flere kampanjebilletter enn normalt?


Mulig, men da burde i så fall Algerøy sparke seg selv på leggen for å "gi vekk" så mange kampanjebilletter - ikke klage på at enkelte felt er blitt billigere.

Utifra samme logikk som Algerøy bruker, ville det jo ikke kommet færre mennesker uten kampanjer. Tvert imot ville de ha betalt fullpris.

Men ser ikke bort fra at Brann begynner å nærme seg et "RBK-nivå" når det gjelder kampanjer for idrettslag etc. Det vil i så fall bety at snittprisen (totale billettinntekter delt på antall registrerte tilskuere) synker kraftig. Men dette styrer jo Algerøy fullstendig selv. Hvis han ønsker 10.000 tilskuere som betaler mye i stedet for 12.000 som betaler litt mindre i snitt, kan han bare kutte kampanjene.

Jeg synes derimot slike kampanjer er helt greit og på sin plass så lenge de er målrettede og fyller tribunene i kamper det ellers ville kommet enda færre.

monzilla

Er ikke greien med disse kampanjene at sponsorer kjøper billettene for å lage sine egne kampanjer?

ostraume

Chess sine kampanjer ja.

Men ikke når Brann gir vekk billetter til idrettslag som er med på Voss Cup f.eks.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

September 07, 2012, 11:49:10 AM #9635 Last Edit: September 07, 2012, 11:52:59 AM by krøvel vellevold
Quote from: monzilla on September 07, 2012, 09:36:18 AM
Krøvel, det som hadde vært interessant i forhold til lavprisbillettene er å se hvor mange prosent av lavprisfeltet som er solgt i forhold til tilsvarende felt (mtp sikt, regn osv). Selger lavprisfeltet alltid mer enn de andre feltene vet vi at det har en effekt. Hvis det ligger på gjennomsnittet, da har vi plutselig en diskusjon.

Tar du utfordringen?


Skal man få eksakte tall på det, må man jo kontakte DFA. Det blir ikke meg...

Fra min posisjon på Stadion har jeg best oversikt over hvordan det ser ut på billigfeltet ved siden av bortefeltet. Jeg må si at det har sett mer velfylt ut enn feltet ved siden av - som også er nærmere midten. Flere ganger har det da også vært utsolgt. Så er det selvsagt også et drawback for billigfeltene at det er unummererte plasser. Regner det, så må du strengt tatt komme lenge før avspark for å slippe unna plassene som gjør deg våt. Da betaler gjerne folk heller en hundrings ekstra for en plass som garanterer dem tak selv om de skulle komme ett minutt før avspark.
Legg ned hele klubben!

Hansi_95

Jeg merker selv at billigfeltene er utsolgt - men ikke fylt opp! Dette skyldes jo blant annet at det er så grådig mange ledige seter lengre opp på tribunen hvor man bare kan sette seg ned uten noe problemer. I tillegg kan man jo spasere via kiosken/toalettet for å gå over på Nextgentel-tribunen.

Super Hasund

Quote from: Northside on September 07, 2012, 05:58:05 AM
QuoteHusk dessuten at administrasjonen i løpet av året skal utrede mulighetene for et ståfelt på stadion - også det bestemt av årsmøtet. Dersom det blir noe av, er det naturlig at de billettene er noe billigere enn setene ved siden av. Det blir jo plass til flere på et ståfelt, så på fullsatte kamper vil/kan inntekten være lik.


Det er gjerne naturlig med billigere billetter dersom setene fjernes (regner med det blir "free seating-feltet"), men jeg håper ikke det blir billigere. Tror det er lurt å kjøre videre med den prisen som er i dag, så slipper vi folk på prisjakt okkuperer ståfeltet for å spare noen kroner.
Slik det er i dag fungerer utmerket. Fått fjernet setene og satt opp noen bølgebrytere, så ville sikkerheten vært bra også (og plass til flere folk som du sier).


Er enig med Northside her. Blir det billigere på ståfeltene så ender vi bare opp med et nytt store-stå.

La Folket Synge

*Feltz*

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on September 07, 2012, 11:49:10 AM
Quote from: monzilla on September 07, 2012, 09:36:18 AM
Krøvel, det som hadde vært interessant i forhold til lavprisbillettene er å se hvor mange prosent av lavprisfeltet som er solgt i forhold til tilsvarende felt (mtp sikt, regn osv). Selger lavprisfeltet alltid mer enn de andre feltene vet vi at det har en effekt. Hvis det ligger på gjennomsnittet, da har vi plutselig en diskusjon.

Tar du utfordringen?


Skal man få eksakte tall på det, må man jo kontakte DFA. Det blir ikke meg...


Er ikke dere hyttekompiser da?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on September 07, 2012, 20:31:30 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 07, 2012, 11:49:10 AM
Quote from: monzilla on September 07, 2012, 09:36:18 AM
Krøvel, det som hadde vært interessant i forhold til lavprisbillettene er å se hvor mange prosent av lavprisfeltet som er solgt i forhold til tilsvarende felt (mtp sikt, regn osv). Selger lavprisfeltet alltid mer enn de andre feltene vet vi at det har en effekt. Hvis det ligger på gjennomsnittet, da har vi plutselig en diskusjon.

Tar du utfordringen?


Skal man få eksakte tall på det, må man jo kontakte DFA. Det blir ikke meg...


Er ikke dere hyttekompiser da?
Legg ned hele klubben!

storB

Fått noen reaksjon fra DFA på bloggen din Krøvel?
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

gladiporno

Quote from: storB on September 08, 2012, 11:24:00 AM
Fått noen reaksjon fra DFA på bloggen din Krøvel?


Du mener vel bloggen til denne Osdal?

krøvel vellevold

Quote from: storB on September 08, 2012, 11:24:00 AM
Fått noen reaksjon fra DFA på bloggen din Krøvel?


Jeg har vel ingen blogg. Tror du forveksler meg med denne Osdal. Og han har ikke hørt noe. Men DFA har fått tilbud om å få komme med et tilsvar i et nytt blogginnlegg.
Legg ned hele klubben!

Nixon

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3471661.ece

Kun 11.168 tilskuere hadde møtt frem på Ullevaal Stadion da Norge tok imot Slovenia til VM-kvalifiseringskamp tirsdag kveld.
600 kroner var prisen man måtte ut med for en langsidebillett. Informasjonssjef Svein Graff i Norges Fotballforbund avviser imidlertid at det er for høye billettpriser som er grunnen til at publikum svikter landslaget.
- Det er først og fremst fordi vi sportslig ikke har prestert. En kamp med seier, kontra en kamp med tap, er to helt forskjellige ting, forteller Graff til Nettavisen.


Algerøy kan få jobb i NFF når som helst!:)
Rød makt på Hansa

steinbygger

Quote from: Nixon on September 14, 2012, 12:15:14 PM
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3471661.ece

Kun 11.168 tilskuere hadde møtt frem på Ullevaal Stadion da Norge tok imot Slovenia til VM-kvalifiseringskamp tirsdag kveld.
600 kroner var prisen man måtte ut med for en langsidebillett. Informasjonssjef Svein Graff i Norges Fotballforbund avviser imidlertid at det er for høye billettpriser som er grunnen til at publikum svikter landslaget.
- Det er først og fremst fordi vi sportslig ikke har prestert. En kamp med seier, kontra en kamp med tap, er to helt forskjellige ting, forteller Graff til Nettavisen.


Algerøy kan få jobb i NFF når som helst!:)


Når man snakker om Algerøy. Noen som har erfaring med hvordan han svarer på mail. Har purret 3 ganger på en mail uten å få svar.

Gulløl

Quote from: steinbygger on September 14, 2012, 12:42:29 PM
Når man snakker om Algerøy. Noen som har erfaring med hvordan han svarer på mail. Har purret 3 ganger på en mail uten å få svar.


Du ligger vel i køen og er heldig om du får svar. Han virker ikke å være systematisk på området og mister sikkert en god del kunder(partoutkort innehavere) på grunn av det. Selv venter jeg svar på en mail jeg sendte i mai. Gidder ikke purre på han fordi at det IKKE bør være nødvendig når en henvender seg til en eliteserieklubb. Straffen hans blir trolig at jeg ikke fornyer mine partoutkort og går over til enkeltbilletter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Til eventuell cupfinale blir det nok ikke noe problem å selge ut alt. Men noen som har en formening om hvordan foedelingen blir om vi skulle møte Tromsø med snitt på 4300 mot Molde med 9300?
Brannsupporter.

1908

Møter vi Tromsø så får vi jo mange flere billetter enn vi skulle ha møtt Molde..

Xminator

Fornyet medlemsskap i SK Brann gir cupfinalebillett. Gjelder bare de som hadde medlemskap også i fjor.

Superjack

Kjapp utregning basert paa dagens snitt og forutsatt at fordelingsnokkelen er lik som i fjor. Om vi moter tromso blir det 3000 + 5200 billetter = 8200 totalt + 200 fra supporteralliansen. Ved cupfinale mot molde 3000 + 4000 billetter + 200 fra supporteralliansen. Dvs ca 1200 ekstra billetter ved aa mote Tromso. Men er jo ett lite paradoks at Tromso i tilfelle vil faa 4800 billetter + 200 som er langt over tilskuersnittet sitt i serien.

Men dette er avhengig av aa ikke drite seg ut i Ulsteinvik.
Brannsupporter.

Go Up