• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.facebook.com/events/438119392873059/

Nå la Brann akkurat ut en event-link på Facebook om kampen mot Stabæk med dato og tid.

Men billett til kampen? Nei, det kan folk bare glemme før 20. juni.

Forstå det den som kan!
Rød makt på Hansa

ostraume

Helt ærlig, kan ikke noen nevne dette for Ablegøy? Det er for dumt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

stig

En eller annen har brukt mye tid og CAPS LOCK på å informere Brann om at salget deres ikke er åpent. Lagt ved artikkelen og satt fast utrops og spørsmålstegnet på mailene til Brann, med kopi til Bataljonen. De har i hvertfall fått det med seg at noen er kritisk til systemet.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Et tankekors at VIF - til tross for stor kampanje om å fylle stadion - har det meget glissent på tribunene. Det er et forvarsel om hva som venter oss til helgen: Midt i EM, for fint vær eller for dårlig vær, sommerferie, et Brann-lag i bunnstrid og ute av form, et Brann-lag som ikke underholder selv når vi vinner, seriens dårligste lag på motsatt banehalvdel, osv. Her lukter det under 10000 betalende neste lørdag lang vei.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Blir svært overrasket om det blir mer enn 10 000 betalende, ja. Alt over 10 000 er en bonus med tanke på hvordan ting er for tiden. Kampen går også på MAX som er en gratiskanal og kan dermed ødelegge enda mer. Folk som er på hytten hadde muligens tatt turen om den hadde gått på betalingskanal, men nå som den går på MAX så holder de vel seg på hytten. Blir glissent.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Og hadde i det minste folk sett på Stabæk-kampen som en sekspoengskamp. Men det gjør de jo ikke. Folk tror jo Stabæk er distansert for godt og at de faktisk allerede har rykket ned.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Og jeg tenker Stabæk liker at folk tror det, og det veldig godt. Det gir mindre press på dem, og har nå to 3-poengere på rad og er i en bedre flyt enn Brann. Vif klarer ikke hente inn 2 mål nå. Man burde uroe seg foran kampen mot Stabæk, det å være i flyten har en hel del å si.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

16095 på Lerkendal. Antagelig mer enn 6000 flere enn hva vi kommer til å få neste helg.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on June 24, 2012, 18:43:11 PM
16095 på Lerkendal. Antagelig mer enn 6000 flere enn hva vi kommer til å få neste helg.


Hvor mange var det dog reelt på Lerkendal? 11?
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on June 24, 2012, 18:57:26 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 24, 2012, 18:43:11 PM
16095 på Lerkendal. Antagelig mer enn 6000 flere enn hva vi kommer til å få neste helg.


Hvor mange var det dog reelt på Lerkendal? 11?


Likevel en del tusen mer enn hva vi kommer til å få reelt mot Stabæk. Men jeg tror det var noe fotballturneringsgreier der oppe, og at det var en del fotballungdom der pga det.
Legg ned hele klubben!

olebrann3

Quote from: krøvel vellevold on June 24, 2012, 18:59:06 PM
Quote from: Markmus on June 24, 2012, 18:57:26 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 24, 2012, 18:43:11 PM
16095 på Lerkendal. Antagelig mer enn 6000 flere enn hva vi kommer til å få neste helg.


Hvor mange var det dog reelt på Lerkendal? 11?


Likevel en del tusen mer enn hva vi kommer til å få reelt mot Stabæk. Men jeg tror det var noe fotballturneringsgreier der oppe, og at det var en del fotballungdom der pga det.


Neinei, det var fotball cup som gjorde at det ikke var 20 000 på kampen. Var jo opptatt med fotballcup! Er det ikke konfirmasjoner så er det noe annet

Nixon

Brann trenger folk i billettboden på kampdagene:

Trenger folk i Billettboden i sommer, mest sannsynlig også utover høsten. Er du over 18, og har lyst til å ha SK Brann på CV'en din? Godt betalt, ca 4 timers jobbing på kampdag - og kampen (iallefall store deler av den) ser du selvfølgelig fra orkesterplass. Kort søknad med CV sendes asap på e-post til dfa@brann.no. Opplæring på onsdag, debut på lørdag! Bli en del av laget!
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Hvorfor er BT-tribunen stengt for salg?
Legg ned hele klubben!

Gulløl

June 26, 2012, 16:06:25 PM #9413 Last Edit: June 26, 2012, 16:19:15 PM by Gulløl
Quote from: krøvel vellevold on June 26, 2012, 15:48:10 PM
Hvorfor er BT-tribunen stengt for salg?


BT har begynt å selge der ihvertfall.
http://kundesenter.bt.no/btkortet/faste-fordeler/bt-billetten-pa-brann-stadion/
Brann vurderer kanskje at pågangen til denne kampen blir så liten at det ikke er nødvendig å åpne BT for salg til andre før kampdag. BT er heller ikke den billigste tribunen lenger og mindre attraktiv en før. En kan i år få bedre og billigere plasser andre plasser på Stadion, f.eks. felt A på Frydenbø eller felt P på Next Gen.

Ellers er det vel ganske sikkert at Stabæk kampen blir ny bunnrekord for året på Stadion, tipper maks 7000 fysisk tilstede. Selv er jeg reist utenlands på ferie, og har merket at det har vært ikke bare enkelt å få noen til å ta GRATIS i mot billettene jeg har på kortene mine (har ordnet seg nå). Folk er mettet på fotball etter all EM fotballen, det kombinert med ferietid og generell lav Brann interesse er ikke akkurat noe setter fyr på billettsalget.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on June 26, 2012, 16:06:25 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 26, 2012, 15:48:10 PM
Hvorfor er BT-tribunen stengt for salg?


BT har begynt å selge der ihvertfall.
http://kundesenter.bt.no/btkortet/faste-fordeler/bt-billetten-pa-brann-stadion/
De vurderer vel kanskje at pågangen til denne kampen blir så liten at det ikke er nødvendig å åpne BT for salg til andre før kampdag. BT er heller ikke den billigste tribunen lenger og mindre attraktiv en før. En kan i år få bedre og billigere plasser andre plasser på Stadion, f.eks. felt A på Frydenbø eller felt P på Next Gen.

Ellers er det vel ganske sikkert at Stabæk kampen blir ny bunnrekord for året på Stadion, tipper maks 7500 fysisk tilstede. Selv er jeg reist utenlands på ferie, og har merket at det har vært ikke bare enkelt å få noen til å ta gratis i mot billettene jeg har på kortene mine (har ordnet seg nå). Folk er mettet på fotball etter all EM fotballen, det kombinert med ferie og generell lav Brann interesse er ikke akkurat noe setter fyr på billettsalget.


Ja jeg tipper det kommer under 10000 betalende hvis ikke dette "Rundens kamp"-greiene til helgen gjør underverker. Kanskje disse fotballskole-greiene spillerne reiser rundt til, genererer flere. (Burde kjørt noe kampanjegreier i forbindelse med det). Regn er det også meldt. Og siden det visst skal være usannsynlig at vi taper eller rykker ned, så er det vel ikke den helt store spenningen rundt kampen heller.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

June 26, 2012, 16:29:20 PM #9415 Last Edit: June 26, 2012, 16:34:58 PM by Gulløl
I samarbeid med Rimi hadde VIF til sin Stabæk kamp tilbud på billett til alle på 50 kr på hele Ullevål. Til og med de som hadde betalt mer kunne få mellomlegget tilbake. Noe som absolutt burde vært en ide for Brann også i samarbeid med en sponsor. VIF klarte over 13000 betalende tilskuere med dette stuntet, noe tilsvarende hadde sikkert også Brann klart. Overraskende at ikke Brann har klart å få noe tilsvarende i gang til denne kampen. Er vel kanskje på grunn av at Ablegøy har reist på ferie eller er i fars permisjon igjen :P
http://www.vif-fotball.no/article3421296.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Ser nå at Brann har et opplegg på gang. Men så vidt jeg ser innbefatter det ikke billigere billetter.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6124081.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Det er vel strengt tatt NFF/NTF sitt opplegg, og bare vår tur denne gang?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Quote from: dudo on June 26, 2012, 16:53:59 PM
Det er vel strengt tatt NFF/NTF sitt opplegg, og bare vår tur denne gang?


"Derfor har klubbenes interesseorganisasjon, Norsk Toppfotball, startet prosjektet «Ukens kamp». Fredag er turen kommet til Brann og Torgalmenningen."

Det stemmer, Brann sender bare Skars og spillerne ned og gjør det NTF ber dem om. Kommer sikkert en del folk fordi folk er generelt glad i ting som er gratis. Tviler på at Brann selger så mange flere billetter til kampen pga det, men man kan jo håpe.

Noen bør lære seg å telle: "Markeringen skal vare tre timer. Fra 1500 til 1900 på fredag." Håper ikke det er Ablegøy ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon



Arrangementet på Torgallmenningen er snart i gang. Forhåpentligvis har de en bod for billett til kampen der nede.

Men sikkert er det ikke...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Sogndal med over 5000 (!) mot FFK i går kveld. Klokken 2100 til og med! De har jo ikke noe særlig med p-kort heller, så det oppgitte antallet er nok ikke langt unna det reelle. Vi selv kommer vel til å ha et reelt oppmøte i ettermiddag som ikke er særlig mye høyere enn det Sogndal hadde.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Fikk de nytt-kunstgress-effekten?
Rød makt på Hansa

dudo

De skal (selvsagt) Ha en eller annen cup der oppe i helgen. 258 påmeldte lag, om jeg ikke husker feil fra BT.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Så det var fine tall på statistikken, men ikke på bunnlinjen...
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: Nixon on June 30, 2012, 05:53:31 AM
Fikk de nytt-kunstgress-effekten?


Ja. De tapte så det sang etter ;D Måtte det vedvare.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: dudo on June 30, 2012, 06:26:30 AM
De skal (selvsagt) Ha en eller annen cup der oppe i helgen. 258 påmeldte lag, om jeg ikke husker feil fra BT.


Var snakk om 4000 spillere i denne turneringen. Ikke rart de fikk mye publikum.

Fun fact: Hadde vi hatt tilsvarende invasjon i forhold til folketallet, hadde det betydd 150 000 på fotballturnering i Bergen... Tror det ville hjulpet på besøket hos oss også...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Slik ser bortesupportertabellen ut nå:

http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/735365_antall-bortesupportere-2012

Men her kommer vi nok til å klatre. Vi er jo nå ferdige med alle kampene der man "må" ta fly. Nå er det kun østlandskamper og "dagstur-kamper" igjen. Tror nok samtlige gjenværende bortekamper vil trekke flere Brann-supportere enn hva snittet vårt ligger på i dag.

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

I følge DFA er det solgt 10700. Dessverre er Brann kommer dithen at dette må regnes som overraskende bra. Da blir det nok over 11000 i kveld. Solgte billetter om ikke annet. Her har det nok vært en slags kampanje. Spillerbesøkene på fotballskolene har nok noe å si her.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Positivt overrasket over at Brann også har åpnet billettsalget til kampene mot Odd og Aalesund.

Nixon

Klarer vi oss gjennom sommeren med tall over 10.000 skal det vel være sjanse for å klare det gjennom høsten også?
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on June 30, 2012, 14:59:19 PM
Trist syn på Hansa.


Tok seg opp etter kampstart. Var visst køer utenfor (samt at folk er jævlig treige med å komme seg på kamp som vanlig).
Ka du ve?

krakra

Billettdalget var jo veldig bra mtp. ferie, EM, elendig spill og alt annet. Kannskje funker disse arrangementene i byen?

Gulløl

June 30, 2012, 21:38:08 PM #9433 Last Edit: June 30, 2012, 21:40:44 PM by Gulløl
Dette løftet nok billettsalget en god del i dag. Bra det gjelder i hele skoleferien.
http://www.fotball.no/Kretser/Hordaland/Aktivitet/Nyheter-2012/06-Juni/Se-sommerkampene-pa-Brann-Stadion-til--pris/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


krøvel vellevold

Hvor mange kan det reelt være på Ullevål i kveld? 4000?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on July 02, 2012, 19:09:28 PM
Hvor mange kan det reelt være på Ullevål i kveld? 4000?


I går ble det sagt at LSK sine 4500 oppgitte tilskuere i realiteten var rundt 1500. Det er lite!
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on July 02, 2012, 19:51:43 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 02, 2012, 19:09:28 PM
Hvor mange kan det reelt være på Ullevål i kveld? 4000?


I går ble det sagt at LSK sine 4500 oppgitte tilskuere i realiteten var rundt 1500. Det er lite!


Vi selv var vel ikke all verden heller. Men så mye mindre enn 8000 var det neppe.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on April 17, 2006, 18:34:10 PM
Uansett er det elendig av Brann å ikke fokusere mer på at det fremdeles er 4-500 sitteplassbilletter igjen. I og med at det var påstått at det var bare 400 sittebilletter igjen da p-kortsalget var avsluttet, tror jo folk nå at det er utsolgt på sitte. Derfor gidder de ikke tenke på å forsøke å få billett engang! Og så burde "billettsalg"-linken på brann.no være MYE mer synlig! Ikke se ut som en reklamelink, og heller ikke være gjemt langt nede på siden. Det virker nesten som de ikke er interessert i å selge billetter i det hele tatt!


Eg lover å ikkje gjere det til ein vane å trekke fram gamle innlegg frå fleire år tilbake, spesielt ikkje for å opptre som den der typen som ler av gamle ting. Dette lille stykket historie, derimot, er frå førstesiden i denne tråden, og er nokså beskrivende for kor langt ned denne klubben har havnet siden godtiden frå midten av forrige decennium når ein ser kva me skriver om i dag.

Det er nokså trist.
Gå av.

krøvel vellevold

10100 på Ullevål i kveld. Sikkert mer enn hva vi klarer i morgen.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on July 14, 2012, 18:47:54 PM
10100 på Ullevål i kveld. Sikkert mer enn hva vi klarer i morgen.


Ser det ut til at rekken vår med kamper med over 10.000 solgte billetter ryker i morgen?
Rød makt på Hansa

Huff

Quote from: Nixon on July 14, 2012, 19:22:28 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 14, 2012, 18:47:54 PM
10100 på Ullevål i kveld. Sikkert mer enn hva vi klarer i morgen.


Ser det ut til at rekken vår med kamper med over 10.000 solgte billetter ryker i morgen?


Jeg uteblir i alle fall 2390 km blir for langt, men p-kortet er lånt bort.

Markmus

Hvor mange solgte til nå?
Ka du ve?

Brann_ruler86

Svaret er enkelt: Altfor få! Tribunene blir et trist syn i kveld.
Gå ta banen!

krøvel vellevold

I følge DFA skal vi visst klare 10000 i kveld også.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Brann_ruler

Mtp solgte partourkort for denne sesongen så tror jeg vi redder sesongen ift 10000 stk. Når det gjelder neste år tipper jeg det blir trist lesning med mindre "noen" finner ut at man må ha profiler og spille attraktiv fotball.

Jeg forutser et begredelig partourkort salg til neste år. Ingen satsing, få profiler og utelukkende fokus på dårlig økonomi. Drar fint lite tilskuere å henvise til reduserte utgifter.


Yngve

10.900 solgte billettar, men det var vel rundt 7500 reelt?

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on July 15, 2012, 19:44:35 PM
10.900 solgte billettar, men det var vel rundt 7500 reelt?


Ja noe sånt. Hvis vi sier 2000+ på SpV, 1000+ på BT, 2000+ på Søndre + 2000+ på Hansa, så blir det noe sånt.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

7585 betalende på Viking. Det er så dårlig at det nesten ikke er til å tro. Trodde de hadde rundt 7000 p-kort, og ca 500 enkeltbilletter solgt er jo elendig! Mulig det bare var 6500 p-kort eller noe sånt, men det er uansett ikke mer enn ca 1000 enkeltbilletter.
Legg ned hele klubben!

Go Up