• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

vekkreist and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

May 14, 2012, 23:15:14 PM #9300 Last Edit: May 14, 2012, 23:31:16 PM by Gulløl
At borteseksjonen blir helt utsolgt er sannsynlig. Ser på Saftkokardn sitt forum at det var solgt over 500 billetter den 09 mai, altså for snart 1 uke siden. Da går det trolig greit å selge de ca.350 billettene som er igjen på en uke. Det er 849 billetter som er lagt ut til salgs på borteseksjonen i følge åpningsinnlegget på denne tråden:
http://www.saftkokaradn.com/forum/index.php?showtopic=5576&st=20

Ellers skal en være klar at det bor en haug med heil og halvsogninger i Bergen og omegn. At det blir minst 1500 tilskuere rundt omkring på tribunene som sympatiserer med Sogndal på 16 mai har jeg tro på. At det ekstra stor interesse fra sogninger til å gå på Stadion i år når Sogndal har overrasket sier seg selv og det at kampen er på selveste 16 mai besørger nok en solid invasjon. Studer jubelen rundt på tribunene vist Sogndal scorer så vil en se at de er mange av de.

At det er litt svakere interesse fra Brann supportere for 16 mai kampen i år en normalt stemmer nok men det kompenserer nok bortesupporterne lett for slik at det likevel kan bli bortimot utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 15, 2012, 09:48:15 AM #9301 Last Edit: May 15, 2012, 09:50:17 AM by Gulløl
Salget går veldig bra unna. En opptelling på hele Frydenbø tribunen viser at det nå bare er totalt 428 billetter ledig
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Angeln

Quote from: Gulløl on May 15, 2012, 09:48:15 AM


Sikker på at du teller riktig? Det er 21 billetter igjen på øvre D akkurat nå, var ca 100 da du skrev 251 i går. Husk at du får opp både nedre og øvre del selv om du klikker på øvre på kartet.

dokken

Gulløl: Skjønner heller ikke hvordan du får opp 165 ledige på øvre D. Jeg teller nå til 22.

Men dette er kanskje nok en mystisk effekt av Branns billettsystem. Noen får opp flere ledige enn andre..

Lidenskapen

Tror faktisk det kan blir stappa fullt imorgen... tror vi tjente veldig godt på fair play episoden i lillestrøm, er iallefall utsolgt på FB-S, noen som vet om bataljonen har flere igjen til løssalg?
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Gulløl

Stemmer jeg har blingset litt i dette merkelige billettsystemet til Brann. Det rette er at det er totalt 217 ledige billetter
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 15, 2012, 14:00:47 PM #9306 Last Edit: May 15, 2012, 14:08:35 PM by Gulløl
Bortefeltet, info klippet fra Saftkokardn sitt forum, innlegg fra kl.11 i foremiddag:



Da kan vi konkludere med at bortefeltet nok blir utsolgt. Ikke så ofte det skjer på Stadion. I følge saftkokardn sitt forum har de planer om tifo, kasteruller og greier.
________________________________________

Og klippet fra TV2:



http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/67-000-billetter-solgt-til-fotballens-festdag-men-det-finnes-fortsatt-rikelig-med-billetter-3782135.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kabelmann

Quote from: Gulløl on May 15, 2012, 14:00:47 PMDa kan vi konkludere med at bortefeltet nok blir utsolgt. Ikke så ofte det skjer på Stadion.


De har vel ikke langt å reise da jeg regner med at 98% av dem står med traktorene sine ute i Vaksdal.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

Quote from: kabelmann on May 15, 2012, 14:10:36 PM
Quote from: Gulløl on May 15, 2012, 14:00:47 PMDa kan vi konkludere med at bortefeltet nok blir utsolgt. Ikke så ofte det skjer på Stadion.


De har vel ikke langt å reise da jeg regner med at 98% av dem står med traktorene sine ute i Vaksdal.


Bare meg som er bekymret for at det ikke blir brød på pølsen i morgen ? Får håpe RBH har vært stategisk for en gang skyld og hamstret :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Northside

Quote from: Gulløl on May 15, 2012, 14:16:08 PM
Bare meg som er bekymret for at det ikke blir brød på pølsen i morgen ? Får håpe RBH har vært stategisk for en gang skyld og hamstret :P


RBH har fått tips om at det kan selges pølse i lompe på kampdagene.
Den dagen det skjer boikotter jeg Stadion!

Gulløl

May 15, 2012, 14:31:09 PM #9311 Last Edit: May 15, 2012, 14:50:16 PM by Gulløl
En prognose:
ca. 15000 solgt akkurat nå.
Resten av dagen, ca. 100 billetter selges i timen. Totalt ca. 900.
Kampdag går det glatt minst 1500 ut fra erfaringer siste år (noen kamper har vel solgt nærmere 2000)
Summert 17400, og det er vel omtrent der kapasiteten er.
Stinn brakke, årets publikumskamp på Stadion, så løp å kjøp folkens  8)

La det koke på tribunene, det er bare 9 poeng opp til gullet  ;D:
http://www.youtube.com/watch?v=X0DGpjUficE
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: kabelmann on May 15, 2012, 14:10:36 PM
Quote from: Gulløl on May 15, 2012, 14:00:47 PMDa kan vi konkludere med at bortefeltet nok blir utsolgt. Ikke så ofte det skjer på Stadion.


De har vel ikke langt å reise da jeg regner med at 98% av dem står med traktorene sine ute i Vaksdal.


Feil. Traktorene deres står i Bergen.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

May 15, 2012, 19:49:04 PM #9313 Last Edit: May 15, 2012, 19:57:44 PM by Gulløl
Vil en sitte to eller flere ved siden av hverandre på Frydenbø og enda ikke har sikret seg billetter er det kun på de fem nederste radene på felt D det fremdeles er muligheter. Totalt bare 83 billetter igjen på Frydenbø. Minker kraftig på billettene ellers på Stadion også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dragonman

May 15, 2012, 19:54:35 PM #9314 Last Edit: October 22, 2017, 17:13:19 PM by dragonman
-
Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

krøvel vellevold

612 ledige nå, men med unntak av hjørnene på BT så handler dette i stor grad om enkeltseter. Da går ikke salget like fort. En annen ting er at vi ikke vet situasjonen på SpV. Ingen garanti for at det blir utsolgt der. Ei heller på felt T - ståfeltet foran gamle sitte. Men hvis det stemmer at free seating-feltene er utsolgt (og at det ikke bare er en teknisk feil), så bør det uansett bli rimelig fullt i morgen.
Legg ned hele klubben!

psv-hasund

Er det egne felt til russen (FB-A / NTG-P)?

Det ser ut som det kommer mye folk, men er usikker på hvor lett det er å selge sponsorbilletter på SPV dagen før 17 mai.

Gulløl

May 15, 2012, 20:36:37 PM #9317 Last Edit: May 15, 2012, 20:51:16 PM by Gulløl
Etter svikten i partoutkort salget tror jeg det kan være snakk om ca. 500 ledige billetter på Sp.V, dette er dyre billetter som stort sett vil bli solgt blant de siste billettene når det er tomt for andre alternativer. Blir det ledige "røde felt" på Stadion i morgen blir det nok på denne tribunen, slik som vi også kunne se i fjor når Stadion ellers var utsolgt. Brann burde i morgen tidlig på sin hjemmeside ha en markedsføring av det store antallet ledige plassene på Sp.V. Dette er billetter som så langt har vært tungvint å kjøpe siden en må ringe et telefonnummer hos Brann. Hvor mange gidder det ? Er Brann smarte legger de Sp.V billettene ut i Brann butikken og billettlukene fra tidlig på dag i morgen og markedesfører det på Brann.no. Synd om flere hundre av de beste plassene på Stadion(enda en gang) blir stående ledige fordi at Brann ikke klarer å gjøre kundene oppmerksomme på at de ekstisterer til salgs.

Felt T med lite attraktive ståplasser priset like høyt som bedre alternativer på sitteplass er det nok en god del ledige fremdeles. Tipper minst 300 ledige.

Borteseksjonen omtrent 50 ledige billetter.

612 (krøvel sin opptelling)
+
500 (Sp.V)
+
300 (felt T)
+
50 (bortefeltet)
= 1462 (totalt)

Totalsalget ligger nok nå på rundt 16000.

Normalt bør alle plassene bli utsolgt men frykter at det fort blir en 200 -300 ledige på Sp.V, fordi at Brann ikke klarer å markedsføre de på skapelig vis. En av de største hemmelighetene på Stadion er at det er mulig å kjøpe enkeltbilletter på denne VIP tribunen, selv om det har kommet seg litt i år med at de har oppgitt et telefonnummer på billettsiden. Med utover det null markedsføring.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Billettsiden til Brann har brutt sammen i kveld. Vet ikke om det er på grunn av stor pågang men det er umulig å komme inn. Og IT ansvarlig i Brann ligger vel hjemme og sover :-\
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fineste drakten er 1995

Quote from: Lidenskapen on May 15, 2012, 11:27:38 AM
Tror faktisk det kan blir stappa fullt imorgen... tror vi tjente veldig godt på fair play episoden i lillestrøm, er iallefall utsolgt på FB-S, noen som vet om bataljonen har flere igjen til løssalg?

Gulløl

Billettsystemet opp går igjen. Den "røde veggen" på Frydenbø har bare 44 plasser igjen, de fleste på nedre felt D.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Vinner vi denne og den neste bør det bli folksomt på neste hjemme. Men det skjer nok ikke, dessverre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lidenskapen

Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Yngve


krøvel vellevold

271 billetter igjen på Hansa, søndre og BT. Ergo er det ca 600 igjen på SpV og ståfeltet foran gamle sitte.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Dvs 150 på SPV.

Fiffen vil på kamp!

Nixon

Utrolig hva en seier og litt skårings-baluba gjør for interessen. Med tap for Lillestrøm hadde dette sannsynligvis sett helt annerledes ut.
Rød makt på Hansa

Gulløl

May 16, 2012, 10:10:29 AM #9327 Last Edit: May 16, 2012, 10:16:18 AM by Gulløl
I fjor på 16 mai var det 30 billetter igjen på Frydenbø kl.13. I år er vi foran skjema med 19 billetter igjen 2 timer tidligere. Mesteparten samlet nede på Frydenbø på felt D, så det er fremdeles mulig å sitte ved siden av hverandre i «den røde veggen» om en er veldig rask.

Ellers på Stadion er det kun på BT felt B og F det er billetter ved siden av hverandre.

Og Sp.V  er det totalt ca.150 billetter igjen om en vil være VIP og kjøpe Hansa pils før kampen og i pausen  :P

Og for de som vil stå er det 450 billetter på felt T. Der har salget bare så vidt startet. En glimrende plassering for de som vil snikke over til Frydenbø  ;)

Stadion blir nok ikke utsolgt på grunn av en drøss enkeltplasser, men vippe over 17000 grensen skal vi nok klare.
Kjekt at alle kommer inn ihvertfall.

Håper Algerøy gir oss en ny oppdatering i 15-16 tida da folk kommer fra arbeid og mange skal vurdere om de skal gå eller ikke.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Nesten 800 av dei 850 billettane Sogndal får til Brannkampen, er selde.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.8138705
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fineste drakten er 1995

Var en tur innom Brann i går klokken 13:00. Fikk da opplyst at det var ca 3000 billetter igjen, inkludert ståplassene.

Gulløl

Quote from: fineste drakten er 1995 on May 16, 2012, 10:40:00 AM
Var en tur innom Brann i går klokken 13:00. Fikk da opplyst at det var ca 3000 billetter igjen, inkludert ståplassene.


Da har du hørt feil. Billettsjef Algerøy opplyste på Brann.no for snart 3 timer siden at det var 900 ledige.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Quote from: Nixon on May 16, 2012, 09:54:10 AM
Utrolig hva en seier og litt skårings-baluba gjør for interessen. Med tap for Lillestrøm hadde dette sannsynligvis sett helt annerledes ut.


Dette er vel mer 16.mai-hype enn noe annet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Tja, salget gikk tregt før LSK-kampen, og eksploderte etterpå. Så jeg tror nok at vi tjente noen tusen tilskuere på den seieren.
Rød makt på Hansa

Angeln

Det er ett eneste sete igjen på hele Hansa. Løp og kjøp..

Gulløl

Quote from: Angeln on May 16, 2012, 11:58:58 AM
Det er ett eneste sete igjen på hele Hansa. Løp og kjøp..


Går til høystbydende  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Noen på Stord som trenger en kampbillett og skyss. Jeg har nettopp fått forfall til et av mine partoutkort.
Om det er en oppgående godt voksen person som vil henge seg på er det bare å sende PM.

Betaling ? Tja billetten har kostet meg 375 kr. Du kan betale 300 kr inkl. kampbillett, skyss og fergebilletter.
Dumt om plassen står ledig om det er noen som trenger billett.  Billetten er på Sp.Vest på linje med 16 m.feltet midt oppe på tribunen(mot Frydenbø). Kremplass. Kjører kl.16.30.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fineste drakten er 1995

Quote from: Gulløl on May 16, 2012, 10:45:38 AM
Quote from: fineste drakten er 1995 on May 16, 2012, 10:40:00 AM
Var en tur innom Brann i går klokken 13:00. Fikk da opplyst at det var ca 3000 billetter igjen, inkludert ståplassene.


Da har du hørt feil. Billettsjef Algerøy opplyste på Brann.no for snart 3 timer siden at det var 900 ledige.


Da har du lest feil. Var en tur innom Brann i går klokken 13:00. Fikk da opplyst at det var ca 3000 billetter igjen, inkludert  ståplassene.

Spelaren

Quote from: fineste drakten er 1995 on May 16, 2012, 12:41:58 PM
Quote from: Gulløl on May 16, 2012, 10:45:38 AM
Quote from: fineste drakten er 1995 on May 16, 2012, 10:40:00 AM
Var en tur innom Brann i går klokken 13:00. Fikk da opplyst at det var ca 3000 billetter igjen, inkludert ståplassene.


Da har du hørt feil. Billettsjef Algerøy opplyste på Brann.no for snart 3 timer siden at det var 900 ledige.


Da har du lest feil. Var en tur innom Brann i går klokken 13:00. Fikk da opplyst at det var ca 3000 billetter igjen, inkludert  ståplassene.


Skal Brann få det siste ordet her?
Gå av.

Gulløl

Quote from: fineste drakten er 1995 on May 16, 2012, 12:41:58 PM
Da har du lest feil. Var en tur innom Brann i går klokken 13:00. Fikk da opplyst at det var ca 3000 billetter igjen, inkludert  ståplassene.


Er ikke totalt blind heller  :D
http://www.brann.no/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fineste drakten er 1995

Quote from: Gulløl on May 16, 2012, 12:47:02 PM
Quote from: fineste drakten er 1995 on May 16, 2012, 12:41:58 PM
Da har du lest feil. Var en tur innom Brann i går klokken 13:00. Fikk da opplyst at det var ca 3000 billetter igjen, inkludert  ståplassene.


Er ikke totalt blind heller  :D
http://www.brann.no/


Men du kan nesten ikke lese.

Gulløl

May 16, 2012, 13:24:39 PM #9340 Last Edit: May 16, 2012, 13:49:11 PM by Gulløl
Kun 95 tellbare ledige seter igjen på hele Stadion (kl.14.50)

I tillegg:

Sp.V: Kanskje det er ledig ca.100 av de 150 som var ledig i dag tidlig.
Felt T: Kanskje det er ledig 200 av de 450 billettene som var ledig i dag tidlig.

Ca. 400 ledige da, er nok like før vi passerer 17000.

Noen som vet nøyaktig årets kapasitet på Stadion, den pleier å variere litt fra år til år.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

Får svare meg selv. I siste artikkelen på brann.no ser jeg nå at Stadion har en totalt kapasitet på 17.232.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

BrannSupporter

http://www.brann.no/nyheter/900-billetter-igjen-til-kampen/

17 232 står det her. Stadion har vel sett helt lik ut fra 07 og frem til nå? Vi har jo hatt inne helt opp mot 18 000 ved noen anledninger.

Gulløl

May 16, 2012, 15:06:07 PM #9344 Last Edit: May 16, 2012, 15:33:00 PM by Gulløl
Kun 53 tellbare ledige seter igjen på hele Stadion (oppdatert kl.16.30)

I tillegg:

Sp.V: Kanskje det er ledig ca.50 av de 150 som var ledig i dag tidlig.
Felt T: Kanskje det er ledig ca. 100 av de 450 billettene som var ledig i dag tidlig.

Grov prognose: ca. 200 ledige.

Salgstakten har avtatt kraftig nå som det er lite billetter igjen. Alle som vil på Stadion kommer nok inn, ihvertfall de som er litt tidlig ute, 1 - 1,5 time før kampstart.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Ser ut til at det går an å kjøpe på bortefeltet ennå.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

286 ledige på ståplass.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Vanvittig med tomme seter på Viking Stadion.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Uavgjort, eller lsk-tap er å foretrekke. Eg er ikkje sikker på at Brann snur tendensen enno, og anser lsk og stabæk som to lag me bør ha bak oss lengst mulig.

Edit, litt tråd-bom het :-)
Gå av.

krøvel vellevold

Merkelig med bare 10500 på Viking Stadion en 16. mai! Greit nok at de ikke har noen årlig 16. mai-tradisjon, men likevel er det jo elendig!
Legg ned hele klubben!

Go Up