• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

ostraume and 18 Guests are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Quote from: stig on March 29, 2012, 10:22:43 AM
Jeg syns fredag er en flott kampdag, men den er fremdeles ny og folk i Norge er vanedyr. Nå er det heldigvis spikret fredag som kampdag ut 2016 sesongen så det blir tid.


Nå er smaken som kjent som baken, men hvordan kan fredag være en god kampdag? For unge spreke menn som kan gå rett fra skolen til vorspiel til kamp til puben så er det finfint, men for de som er i en viss alder er det håpløst. Fredag er man sliten og trøtt. Fredag er det gullrekke, pizza og familieliv.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Markmus

Quote from: Spelaren on March 29, 2012, 10:59:43 AM
Quote from: Markmus on March 29, 2012, 10:48:59 AM
Quote from: Spelaren on March 29, 2012, 10:29:47 AM
og om eg husker riktig havnet me under før me utlignet


Ville vært rart om vi utlignet før vi havnet under :P


Det var tross alt 1996 :P .
Faktisk var setningen min ikkje så altfor verst. Var du på kampen, forresten? Herlig jubelbrøl, sjølv om eg såg minimalt av det som skjedde pga min beskjedne 15-årige høgde.


Nix, var nok ikke der.
Ka du ve?

ostraume

Jeg husker en kamp det var kaos, og Brann var i Heysel-humør og slapp inn fritt utenfra. Men husker ikke noe resultat, motstander eller jubelbrøl.

Serieåpningen i 95 er derimot godt festet i minnet, så den gjorde åpenbart større inntrykk...
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Quote from: ostraume on March 29, 2012, 11:21:55 AM
Jeg husker en kamp det var kaos, og Brann var i Heysel-humør og slapp inn fritt utenfra. Men husker ikke noe resultat, motstander eller jubelbrøl.

Serieåpningen i 95 er derimot godt festet i minnet, så den gjorde åpenbart større inntrykk...


Huff. Betalte blodpris for sitteplasser ganske nær altanen, husker med skrekk og gru den miseren der.
Gå av.

psv-hasund

Quote from: ostraume on March 29, 2012, 11:14:50 AM
Quote from: stig on March 29, 2012, 10:22:43 AM
Jeg syns fredag er en flott kampdag, men den er fremdeles ny og folk i Norge er vanedyr. Nå er det heldigvis spikret fredag som kampdag ut 2016 sesongen så det blir tid.


Nå er smaken som kjent som baken, men hvordan kan fredag være en god kampdag? For unge spreke menn som kan gå rett fra skolen til vorspiel til kamp til puben så er det finfint, men for de som er i en viss alder er det håpløst. Fredag er man sliten og trøtt. Fredag er det gullrekke, pizza og familieliv.


Fredag er perfekt. Rett på After work etter jobb, så stadion og seier. Familie på lørdag og søndag :-)

ostraume

Ja der har du enda et poeng. Hvorfor ødelegge helgen med et tap på fredagskvelden? Bedre å gruglede seg til søndagen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

http://www.brann.no/nyheter/chess-kunder-far-2-for-1-pa-stadion/

Chesskunder kan kjøpe to ståplassbilletter for prisen av en ut sesongen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

March 29, 2012, 16:59:49 PM #9107 Last Edit: March 29, 2012, 17:01:24 PM by Gulløl
Quote from: dudo on March 29, 2012, 15:58:12 PM
http://www.brann.no/nyheter/chess-kunder-far-2-for-1-pa-stadion/

Chesskunder kan kjøpe to ståplassbilletter for prisen av en ut sesongen.


Ingen kan klage på billettprisene på Stadion lenger. 25 kr billetten for ståplass har vi vel ikke hatt siden 80-tallet. Ståfeltet bør bli utsolgt, dette er omtrent gratis inngang.

Får håpe at Chess har sendt ut tilbudet på SMS til alle sine kunder i Hordaland. Noen Chess kunder som kan bekrefte det ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Brann_ruler86

Jeg fikk ihvertfall e-post fra Chess om det.
Gå ta banen!

Falkman


samme her. men hvor kommer prisen på 50 kroner fra? er da svært lenge siden en stå-billett kostet 50 kroner. var vel godt over det tredobbelte sist jeg sjekket.

Klaus_Brann

Uansett veldig billig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Quote from: Gulløl on March 29, 2012, 16:59:49 PM
Quote from: dudo on March 29, 2012, 15:58:12 PM
http://www.brann.no/nyheter/chess-kunder-far-2-for-1-pa-stadion/

Chesskunder kan kjøpe to ståplassbilletter for prisen av en ut sesongen.


Ingen kan klage på billettprisene på Stadion lenger. 25 kr billetten for ståplass har vi vel ikke hatt siden 80-tallet. Ståfeltet bør bli utsolgt, dette er omtrent gratis inngang.

Får håpe at Chess har sendt ut tilbudet på SMS til alle sine kunder i Hordaland. Noen Chess kunder som kan bekrefte det ?


Jeg har ikke fått sms om dette tilbudet. Kun lest om det i bt sitt bilag.
Nettsideansvarlig

Kalinkasvingen

Skal for første gang kjøpe enkeltbillett til hjemmekamp via brann.no. Men er jo håpløst opplegg. Først logge inn som medle, før man på ny side blir geleidet tilbake til utgangspunkt. Ikke mulig å se priser før man går inn på hver seksjon. Noen som vet hva NGT-P Voksen står for? Og er det riktig at studentpris er 75 kroner billetten?

ostraume

Kjøpte en enkeltbillett til min svigerfar i går og synes det var overraskende enkelt.

Prisen kommer vel opp når du velger sete?

Litt upraktisk å måtte logge inn først (for hvem husker vel passordet sitt), men ellers funka det bra.

NGT-P er sikkert ståplassene på plattingen foran gamle sitte.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dokken

Quote from: Timmen on March 30, 2012, 11:22:56 AM
Skal for første gang kjøpe enkeltbillett til hjemmekamp via brann.no. Men er jo håpløst opplegg. Først logge inn som medle, før man på ny side blir geleidet tilbake til utgangspunkt. Ikke mulig å se priser før man går inn på hver seksjon. Noen som vet hva NGT-P Voksen står for? Og er det riktig at studentpris er 75 kroner billetten?


NGT - P står for NextGenTel, felt P. Det er altså det nye navnet på Gamle sitte (det vil si, den nyeste delen av Gamle Sitte). Det er OK plasser under tak, ved siden av bortesupporterne.

Student der koster bare 75 kroner, ja. Det er fantastisk billig, nesten så jeg lurer på om det er meningen.

Men helt enig med at systemet er utrolig forvirrende. En voksen kan velge å betale 275 kr på samme felt, noe som er absurd siden man også kan betale 175 på akkurat samme felt (og det er free seating...).

Generelt er systemet blitt ekstremt komplisert og uoversiktlig nå, etter de nye prisendringene. Skjønner ikke at det ikke er mulig å forenkle det litt. Men leter man litt, kan man få veldig billige billetter på helt OK felt (NGT - P, FB - A og FB - D)

Kalinkasvingen

Ok, takk for svar. Men jeg trykket da vitterlig på tribunedelen A, så hvorfor man da får opp prisene for P er litt underlig.

1908

Kan vell ikke forvente så mye folk i dag.. Fredag, dårlig kamp mot rbk, påskeferien begynner no osv.. Tror vi fikk den beste dagen egentlig.. Fredag venter folk muligens med å reise.. Lørdag el søndag kan mangen vere bortreist...

Spelaren

Lite interesse for tiden, ja. Ein kompis på facebook har prøvd å gi vekk ein billett i heile dag... Synd det koster litt for masse med fly.
Gå av.

Baunebob

Er det slik at man ikke kan nytte Chesskoden på nett? Kan en som ikke er Chesskunde Evt kjøpe bilett med i bod hvis man har kode?

krøvel vellevold

Tipper vi faktisk klarer over 11000 i kveld. Likevel det desidert dårligste oppmøtet på en hjemmeåpning siden 2002.
Legg ned hele klubben!

Herman

March 31, 2012, 00:29:09 AM #9120 Last Edit: March 31, 2012, 03:20:29 AM by Herman
Quote from: krøvel vellevold on March 30, 2012, 15:57:51 PM
Tipper vi faktisk klarer over 11000 i kveld. Likevel det desidert dårligste oppmøtet på en hjemmeåpning siden 2002.


Det er elendig, selv om jeg egentlig ikke har lov til å klage all den tid jeg befinner meg på hytten og jobber istedenfor å gå på kamp!

Klaus_Brann

Hva ble det? 11 5 et eller annet?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Ja, nevnte det i kamptråden da de nevnte det i kampen. 11500 et eller annet betalende tilskuere. Betyr ikke at det var så mange der, men iallfall det som var betalt for.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

11.500 er helt ok, tatt i betraktning at det ikke er seriestart, den gikk jo borte mot RBK og med dårlig utfall.

Lister

Påskeferie og laber værmelding gjør nok sitt til at nølerne velger sofaen og andre velger fjellet.

Men oppmøtet til tross var stemningen god og mye av det kan nok skyldes free seating.
Guinness - Makes you drunk

crm

Påskeferie + fredag + kaldt + ikke serieåpning + litt svak åpningskamp + forvirring rundt nye billettsystemer = 11 500 er ganske bra oppmøte

Det mest oppløftende var at det var såpass fullt på Hansa, og free seating var suksess. Brann har gjort mye bra for å endre prissettingen på billetter og kommet supporternes ønsker i møte, da er det bra at folket også responderer på dette.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

krøvel vellevold

Tipper 8500 på Viking i kveld.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

April 01, 2012, 18:26:02 PM #9127 Last Edit: April 01, 2012, 18:33:35 PM by krøvel vellevold
8323 på Viking Stadion. Laveste tilskuertall i Stavanger siden de spilte på gamle stadion i 2003.
7624 i Fredrikstad. Laveste på en hjemmeåpning der etter at de kom opp igjen i 2004. På gamle stadion trakk de gjerne 9000 på hjemmeåpningen.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on April 01, 2012, 18:26:02 PM
8323 på Viking Stadion. Laveste tilskuertall i Stavanger siden de spilte på gamle stadion i 2003.


Er ikke det litt rart? De har vel hatt helt greie resultater i oppkjøringen og laget er fullt av lokale talenter som er blitt ganske profilerte det siste året.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on April 01, 2012, 18:36:53 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 01, 2012, 18:26:02 PM
8323 på Viking Stadion. Laveste tilskuertall i Stavanger siden de spilte på gamle stadion i 2003.


Er ikke det litt rart? De har vel hatt helt greie resultater i oppkjøringen og laget er fullt av lokale talenter som er blitt ganske profilerte det siste året.


Ja man kan jo lure på hvor mange som hadde kommet hvis de ikke hadde vunnet 4-0 over RBK i generalprøven.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Ser ikke bort i fra at Viking kan ha mistet litt folk til Ulf. Sandnes har jo tradisjonelt vært en Viking-by, men det er nok en del gauker som har skiftet lag nå som de har et eget lag i Tippeligaen.
Legg ned hele klubben!

1908

Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 18:59:07 PM


Skal ikke så mye til å fylle opp fugleredet.. Mangen trøndere.. Mye dunk dunk :S

roaldinho

Quote from: 1908 on April 01, 2012, 19:06:34 PM
Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 18:59:07 PM


Skal ikke så mye til å fylle opp fugleredet.. Mangen trøndere.. Mye dunk dunk :S


Er vel en tromme på hver side, ja! Kan ikke ha på lyd da, blir jo dunket i hel!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 19:08:50 PM
Quote from: 1908 on April 01, 2012, 19:06:34 PM
Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 18:59:07 PM


Skal ikke så mye til å fylle opp fugleredet.. Mangen trøndere.. Mye dunk dunk :S


Er vel en tromme på hver side, ja! Kan ikke ha på lyd da, blir jo dunket i hel!


Og på hver sin side står de og synger de samme "sangene"... Heia "Egen Identitet"!
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on April 01, 2012, 19:11:43 PM
Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 19:08:50 PM
Quote from: 1908 on April 01, 2012, 19:06:34 PM
Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 18:59:07 PM


Skal ikke så mye til å fylle opp fugleredet.. Mangen trøndere.. Mye dunk dunk :S


Er vel en tromme på hver side, ja! Kan ikke ha på lyd da, blir jo dunket i hel!


Og på hver sin side står de og synger de samme "sangene"... Heia "Egen Identitet"!



Det gjør det bare enda verre. Får trønderdialekt og dialekten til Fugla i en blanding, det kan rett og slett ikke bli bra. "Synger" jo duett med " åeeeåeeeeåeeeeee"
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 19:22:13 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 01, 2012, 19:11:43 PM
Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 19:08:50 PM
Quote from: 1908 on April 01, 2012, 19:06:34 PM
Quote from: roaldinho on April 01, 2012, 18:59:07 PM


Skal ikke så mye til å fylle opp fugleredet.. Mangen trøndere.. Mye dunk dunk :S


Er vel en tromme på hver side, ja! Kan ikke ha på lyd da, blir jo dunket i hel!


Og på hver sin side står de og synger de samme "sangene"... Heia "Egen Identitet"!



Det gjør det bare enda verre. Får trønderdialekt og dialekten til Fugla i en blanding, det kan rett og slett ikke bli bra. "Synger" jo duett med " åeeeåeeeeåeeeeee"


Hva er det som feiler fotballsupportere egentlig? Denne latterlige stilen er jo pop i nesten hele Europa! Greit nok at det smak og behag om hvilke sanger som er bra, om tromme og megafon er bra, osv. Men at så mange supportergjenger ikke engang gidder å lage mer enn halvferdige tekster - og i stedet synger meningsløst lalallalallala, oléoléolé i det uendelige, fatter jeg ikke. Og enda mer ubegripelig blir det at de synger denne dritten når også deres rivaler gjør det! Hvorfor er det ingen som finner på noe sjøl og forsøker å skille seg ut? Hvorfor forsøker de ikke å være annerledes enn dem de ikke kan fordra?

Her i Norge er det vel bare vi som styrer unna både chalalala (bortsett fra akkurat Skarsfjord-sangen - men originalsangen ER jo tross alt slik...), oléoléolé, tromme, megafon og denslags dritt. Klanen er vel det nærmeste man kommer, men de også har litt nynnetekster. Godset-fansen er også litt halvveis vekke fra det som "alle andre" holder på med, men de driter seg ut ved å åpenbart stjele idéer fra Klanen. Dessuten klarer heller ikke de å styre unna lalalala-sanger.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Ute i Europa klarer de iallefall få en god ting ut av dette, men her i Norge har de mye å lære! De prøver vel så godt de kan å kopiere, selv om det blir helt forferdelig fordi det bare er halvferdig. De klarer rett og slett å ikke kopiere det de har sett på youtube og tv, og da blir det bare dumt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Det er jo ikke bare i Europa. I hele Soer Amerika har de jo mye av den samme stilen som LSK saa hardt vil kopiere, bare mange ganger bedre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on April 01, 2012, 20:09:06 PM
Det er jo ikke bare i Europa. I hele Soer Amerika har de jo mye av den samme stilen som LSK saa hardt vil kopiere, bare mange ganger bedre.


Jepp, det er sant.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Men nå ser jeg Juve - Napoli, og det er ikke sånn retardert stemning der. Ingen tromme. Heller ikke mongo-sangene til Kjernen og Kanari.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Ikke så mye trommer i Italia, men de har forza-sangene, men de klarer faktisk å gjennomføre det så det funker, og det er ikke evighetssanger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on April 01, 2012, 21:07:28 PM
Ikke så mye trommer i Italia, men de har forza-sangene, men de klarer faktisk å gjennomføre det så det funker, og det er ikke evighetssanger.


"Forza" er i det minste deres eget språk... Blir ikke det samme med "foscha" på østlandsk...
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on April 01, 2012, 19:31:32 PM
Hva er det som feiler fotballsupportere egentlig? Denne latterlige stilen er jo pop i nesten hele Europa! Greit nok at det smak og behag om hvilke sanger som er bra, om tromme og megafon er bra, osv. Men at så mange supportergjenger ikke engang gidder å lage mer enn halvferdige tekster - og i stedet synger meningsløst lalallalallala, oléoléolé i det uendelige, fatter jeg ikke. Og enda mer ubegripelig blir det at de synger denne dritten når også deres rivaler gjør det! Hvorfor er det ingen som finner på noe sjøl og forsøker å skille seg ut? Hvorfor forsøker de ikke å være annerledes enn dem de ikke kan fordra?

Her i Norge er det vel bare vi som styrer unna både chalalala (bortsett fra akkurat Skarsfjord-sangen - men originalsangen ER jo tross alt slik...), oléoléolé, tromme, megafon og denslags dritt. Klanen er vel det nærmeste man kommer, men de også har litt nynnetekster. Godset-fansen er også litt halvveis vekke fra det som "alle andre" holder på med, men de driter seg ut ved å åpenbart stjele idéer fra Klanen. Dessuten klarer heller ikke de å styre unna lalalala-sanger.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Det som kommer paa stadion er i alle fall med litt tekst, ikke kun Rosenbooorg 30 ganger paa rad.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: kabelmann on April 02, 2012, 00:01:42 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 01, 2012, 19:31:32 PM
Hva er det som feiler fotballsupportere egentlig? Denne latterlige stilen er jo pop i nesten hele Europa! Greit nok at det smak og behag om hvilke sanger som er bra, om tromme og megafon er bra, osv. Men at så mange supportergjenger ikke engang gidder å lage mer enn halvferdige tekster - og i stedet synger meningsløst lalallalallala, oléoléolé i det uendelige, fatter jeg ikke. Og enda mer ubegripelig blir det at de synger denne dritten når også deres rivaler gjør det! Hvorfor er det ingen som finner på noe sjøl og forsøker å skille seg ut? Hvorfor forsøker de ikke å være annerledes enn dem de ikke kan fordra?

Her i Norge er det vel bare vi som styrer unna både chalalala (bortsett fra akkurat Skarsfjord-sangen - men originalsangen ER jo tross alt slik...), oléoléolé, tromme, megafon og denslags dritt. Klanen er vel det nærmeste man kommer, men de også har litt nynnetekster. Godset-fansen er også litt halvveis vekke fra det som "alle andre" holder på med, men de driter seg ut ved å åpenbart stjele idéer fra Klanen. Dessuten klarer heller ikke de å styre unna lalalala-sanger.


Vi har sanger med tekster. Vi har sanger vi har funnet på selv.
Legg ned hele klubben!

Northside

Det er da mye bra nedover Europa. Italienerne synger sykt fort, bruker litt forza og olè, men det har de tross alt gjort siden 60-tallet. Er deres egen stil.

Hellas, Tyrkia og Kypros mener jeg har de beste sangene. Mye tekst og orginale melodier. En rekke gode sanger faktisk!

Lag som Røde Stjerne, Partizan osv er også rimelig flink på sanger. Røde Stjerne prøver bevisst å ikke ta melodier som er mye brukt. Mye tekst også.

De som er tragisk å høre på er Polske supportere. Lalalalala, klapp klapp osv. Spania og Portugal er heller ikke noe særlig å snakke om, men mest tragisk i klassen er Franske supportere med skarptrommene sine. Klarer rett og slett ikke høre på det.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on April 02, 2012, 07:10:33 AM
Det er da mye bra nedover Europa. Italienerne synger sykt fort, bruker litt forza og olè, men det har de tross alt gjort siden 60-tallet. Er deres egen stil.

Hellas, Tyrkia og Kypros mener jeg har de beste sangene. Mye tekst og orginale melodier. En rekke gode sanger faktisk!

Lag som Røde Stjerne, Partizan osv er også rimelig flink på sanger. Røde Stjerne prøver bevisst å ikke ta melodier som er mye brukt. Mye tekst også.

De som er tragisk å høre på er Polske supportere. Lalalalala, klapp klapp osv. Spania og Portugal er heller ikke noe særlig å snakke om, men mest tragisk i klassen er Franske supportere med skarptrommene sine. Klarer rett og slett ikke høre på det.


Svenske supportere er samme dritten som norske, er de ikke?
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Virker sånn. FFK og LSK er en tammere versjon av de igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on April 02, 2012, 04:24:14 AM
Vi har sanger med tekster. Vi har sanger vi har funnet på selv.


Som "Her kommer Bergen"?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up