• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Pete05, esp123 and 13 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Dro ikke han i sommervinduet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BrannSupporter

Quote from: dudo on November 20, 2011, 16:03:00 PM
Dro ikke han i sommervinduet?


Jo. Hans siste hjemmekamp var jo mot HamKam midt i fellesferien. Hans arvtager PVM spilte på motsatt banehalvdel. PVM skrev vel under for Brann bare noen dager før den kampen, hvis ikke jeg husker feil.

Den kampen var nesten fullsatt - midt i fellesferien.

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on November 20, 2011, 16:00:12 PM
ca 11818 solgt eller printet ut nå nå, men plutselig forsvant det ca 300 ledige fra T-feltet. Hvordan nå det gikk til... Vil tippe vi får ca 12700 i kveld.


13004 om jeg husker riktig?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

1908


Yngve

13.012 vart årets snitt.

Det er det 12. beste snittet på stadda gjennom tidene, skriv Bergens Tidende.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article215519.ece

Huff

Sakset fra eget innlegg i annen tråd, mer relevant her.

Budsjettet var på  11.500. Har ett eller sted bak i hodet at Brann sa på et av supportermøtene at de tjente c.150.k per tusen tilskuere på TL-kamper. Dersom dette stemmer skulle vel en gått med 215k i pluss per kamp omkring 3.2.mill totalt i pluss her i tillegg til resten.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5500183.ece

Spelaren

Quote from: Yngve on November 22, 2011, 19:24:27 PM
13.012 vart årets snitt.

Det er det 12. beste snittet på stadda gjennom tidene, skriv Bergens Tidende.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article215519.ece


Hehe, ja det var den vinklingen BT valgte...
Gå av.

dudo

Quote from: Huff on November 22, 2011, 19:28:19 PM
Sakset fra eget innlegg i annen tråd, mer relevant her.

Budsjettet var på  11.500. Har ett eller sted bak i hodet at Brann sa på et av supportermøtene at de tjente c.150.k per tusen tilskuere på TL-kamper. Dersom dette stemmer skulle vel en gått med 215k i pluss per kamp omkring 3.2.mill totalt i pluss her i tillegg til resten.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5500183.ece


Snittet ble 12 977, og overskuddet 1,5 mill, noe som tilsier at billettene kostet 67 kr stykket ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Dette sier Algerøy:

- Folk vil ha et lag som kjemper i toppen. Det har vi nå. De vil ha gutter som blør for drakten. Det gjør vi nå. Så vil de ha lokale gutter på banen. Det får de i økende grad nå,

Han glemte noe: vi ønsker også litt offensiv fotball, litt ballbesittelse.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Skal visst bare ha vært 8950 tilskuere faktisk tilstede på søndag. Merkelig, for jeg hadde følelsen av at det var flere. Var det virkelig bare 8950 tilskuere på denne, tør jeg ikke tenke på hvor mange som reelt var på S08-kampen og AaFK-kampen. Må jo ha vært 6-7000...
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on November 26, 2011, 00:23:31 AM
Skal visst bare ha vært 8950 tilskuere faktisk tilstede på søndag. Merkelig, for jeg hadde følelsen av at det var flere. Var det virkelig bare 8950 tilskuere på denne, tør jeg ikke tenke på hvor mange som reelt var på S08-kampen og AaFK-kampen. Må jo ha vært 6-7000...


Satan det er dårlig. Er det mulig å finne ut hvor mange som var mot S08?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on November 26, 2011, 00:23:31 AM
Skal visst bare ha vært 8950 tilskuere faktisk tilstede på søndag. Merkelig, for jeg hadde følelsen av at det var flere. Var det virkelig bare 8950 tilskuere på denne, tør jeg ikke tenke på hvor mange som reelt var på S08-kampen og AaFK-kampen. Må jo ha vært 6-7000...


Det høres merkelig ut, det så virkelig ikke ut som rundt halve stadion var borte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Syns også det så ut som det var bra med folk på søndag..

krøvel vellevold

November 26, 2011, 00:47:39 AM #8963 Last Edit: November 26, 2011, 00:53:44 AM by krøvel vellevold
Quote from: roaldinho on November 26, 2011, 00:38:00 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 26, 2011, 00:23:31 AM
Skal visst bare ha vært 8950 tilskuere faktisk tilstede på søndag. Merkelig, for jeg hadde følelsen av at det var flere. Var det virkelig bare 8950 tilskuere på denne, tør jeg ikke tenke på hvor mange som reelt var på S08-kampen og AaFK-kampen. Må jo ha vært 6-7000...


Satan det er dårlig. Er det mulig å finne ut hvor mange som var mot S08?


Nei dette skal visstnok ha blitt talt fysisk ved hjelp av bilder. Sak i BT lørdag.

Men når jeg ser Sumo-bildene, så ser det faktisk ikke utenkelig ut likevel. BT har ca 3900 plasser. Det var velfylt med unger nede og på det smale feltet ytterst. Men det var mer glissent lenger oppe. Kanskje under 3000 på den tribunen. Gamle har ca 3800 plasser utenom bortefeltet. Mye ledig, og man ser det lettere når man ser det rett på (fra kameraposisjon) enn fra skrått hold (fra Hansa). Vi kan si under 2500 der. Hansa har plass til ca 3900. Kanskje 1200-1300 nede, men veldig glissent oppe. Der var sikkert bare 700, så det kan ha vært ca 2000 totalt på Hansa. SpV har ca 4300 plasser. Det er ikke så lett å se den tribunen på tv-bilder, men det var vel sikkert 2000 der medregnet losjene. Bortefansen var vel under 100 vil jeg tippe. Da kommer jeg til et tall under 9500. Så hvis det var f.eks. 2800 på BT, 2300 på Gamle, 50 på bortefeltet, 1900 på Hansa og 1900 på SpV, så blir det 8950.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Kommer riktige tall for alle felt i morgen.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

kabelmann

I hvert fall så nøyaktig som man kan komme. Det er tatt noen forbehold om folk som er i kiosken, på toalettet osv., men det er en ganske marginal feilprosent.

Det var cirka 4000 som manglet fra oppgitt tilskuertall. DAF mente han hadde øye for slikt og tippet på forhånd at det neppe var under 12500 tilstede :)

Billettsystemet til Brann skulle i utgangspunktet kunne rapportere hvor mange som var innenfor dørene, men diverse bugs gjorde at dette ikke funket. Fra neste år derimot....
Selv så må jeg innrømme at jeg har store problemer med å skjønne hva som kan ta så lang tid med å få fikset dette. Nå har jo dette billettsystemet vært på plass i noen år, og så lang tid tar det bare ikke. Det er nok heller det at Brann ikke har villet bruke penger på det.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Quote from: kabelmann on November 26, 2011, 10:22:01 AM
I hvert fall så nøyaktig som man kan komme. Det er tatt noen forbehold om folk som er i kiosken, på toalettet osv., men det er en ganske marginal feilprosent.

Det var cirka 4000 som manglet fra oppgitt tilskuertall. DAF mente han hadde øye for slikt og tippet på forhånd at det neppe var under 12500 tilstede :)

Billettsystemet til Brann skulle i utgangspunktet kunne rapportere hvor mange som var innenfor dørene, men diverse bugs gjorde at dette ikke funket. Fra neste år derimot....
Selv så må jeg innrømme at jeg har store problemer med å skjønne hva som kan ta så lang tid med å få fikset dette. Nå har jo dette billettsystemet vært på plass i noen år, og så lang tid tar det bare ikke. Det er nok heller det at Brann ikke har villet bruke penger på det.


Jeg er på et sted uten tilgang til BT. Kan noen legge ut tallene for hvert felt?
Legg ned hele klubben!

roaldinho

November 26, 2011, 14:35:36 PM #8970 Last Edit: November 26, 2011, 14:39:26 PM by roaldinho
Quote from: krøvel vellevold on November 26, 2011, 12:42:27 PM
Quote from: kabelmann on November 26, 2011, 10:22:01 AM
I hvert fall så nøyaktig som man kan komme. Det er tatt noen forbehold om folk som er i kiosken, på toalettet osv., men det er en ganske marginal feilprosent.

Det var cirka 4000 som manglet fra oppgitt tilskuertall. DAF mente han hadde øye for slikt og tippet på forhånd at det neppe var under 12500 tilstede :)

Billettsystemet til Brann skulle i utgangspunktet kunne rapportere hvor mange som var innenfor dørene, men diverse bugs gjorde at dette ikke funket. Fra neste år derimot....
Selv så må jeg innrømme at jeg har store problemer med å skjønne hva som kan ta så lang tid med å få fikset dette. Nå har jo dette billettsystemet vært på plass i noen år, og så lang tid tar det bare ikke. Det er nok heller det at Brann ikke har villet bruke penger på det.


Jeg er på et sted uten tilgang til BT. Kan noen legge ut tallene for hvert felt?


De har faktisk delt det opp i flere i dagens BT som helt ytterst, midten, osv. Mye tall, men jeg forholder meg til de 4:

Frydenbø: 1915 tilskuere. Tomme seter: 1785

Søndre tribune:

2135 tilskuere. Tomme seter: 2449

Ser også at ene feltet på Søndre er helt tomt, den som er nærmest BT-tribunen. Faktisk 81 bortesupportere virker det som.

BT:

Tilskuere: 2443. Tomme seter: 1541


Brannallmenningen:

Tilskuere: 2297 Ledige seter: 1922

Det gir totalt: 8790.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on November 26, 2011, 14:35:36 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 26, 2011, 12:42:27 PM
Quote from: kabelmann on November 26, 2011, 10:22:01 AM
I hvert fall så nøyaktig som man kan komme. Det er tatt noen forbehold om folk som er i kiosken, på toalettet osv., men det er en ganske marginal feilprosent.

Det var cirka 4000 som manglet fra oppgitt tilskuertall. DAF mente han hadde øye for slikt og tippet på forhånd at det neppe var under 12500 tilstede :)

Billettsystemet til Brann skulle i utgangspunktet kunne rapportere hvor mange som var innenfor dørene, men diverse bugs gjorde at dette ikke funket. Fra neste år derimot....
Selv så må jeg innrømme at jeg har store problemer med å skjønne hva som kan ta så lang tid med å få fikset dette. Nå har jo dette billettsystemet vært på plass i noen år, og så lang tid tar det bare ikke. Det er nok heller det at Brann ikke har villet bruke penger på det.


Jeg er på et sted uten tilgang til BT. Kan noen legge ut tallene for hvert felt?


De har faktisk delt det opp i flere i dagens BT som helt ytterst, midten, osv. Mye tall, men jeg forholder meg til de 4:

Frydenbø: 1915 tilskuere. Tomme seter: 1785

Søndre tribune:

2135 tilskuere. Tomme seter: 2449

Ser også at ene feltet på Søndre er helt tomt, den som er nærmest BT-tribunen. Faktisk 81 bortesupportere virker det som.

BT:

Tilskuere: 2443. Tomme seter: 1541


Brannallmenningen:

Tilskuere: 2297 Ledige seter: 1922

Det gir totalt: 8790.


Da var ikke mine anslag så hakkende gale. Jeg sa 1900 på Hansa (det var 1915), 2300 på Søndre (det var 2135), 2800 på BT (det var 2443 - så der bommet jeg litt) og 1900 på SpV (det var 2297 - så der bommet jeg også litt). Men hvor er de siste 160 da? På ståfeltet?

Kan noen oppgi de spesifikke tallene for feltene på Nedre Hansa?
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Det sto ingenting i BT om øvre og nedre på Hansa. Sto bare for 4 felt på Hansa, venstre, 2 i midten og høyre. Altså, ingen øvre og nedre.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Oppe på Felt Z var det så godt som tomt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

kabelmann

BT telte heller ikke VIP-losjene, men tok utgangspunkt i at de var fulle alle sammen og at en del satt bak vinduene og så kampen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

psv-hasund

Jeg begynner på felt d på Hansa og går mot søndre, bt og spv

Hansa
D 289  solgt av 972 seter
C 462 av 977
B 536 av 1000
A 628 av 975

Søndre
Stå 195 av 600
167 - 285
201-443
260-418
211-331
180-337
208-342
167-409
163-339
250-480
247-353
81-364
0-483

Bt:
219-331
478-814
633-912
444-783
669-1144

Spv:
172-339
341-610
336-618
442-792
376-698
263-550

Håper dette er forståelig, og at Krøvel fortsatt ikke har fått avisen

Lasaron

Da har jeg sett over tilskuertallene. Totalt er snittet i eliteserien på 7997, en liten nedgang på 124.
Tromsø hadde en liten framgang, mens Molde og Sogndal hadde sitt høyeste snitt noen gang. Sarpsborg også, forsåvidt.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

November 29, 2011, 10:32:33 AM #8977 Last Edit: November 29, 2011, 10:37:07 AM by krøvel vellevold
http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/638379_antall-bortesupportere-2011

Brann fikk 3. flest tilskuere på hjemmebane. Første gang et annet lag enn RBK slår oss på snittet når de har endt bak oss på tabellen.

Brann fikk nest flest egne tilskuere (bortesupportere fratrukket) på hjemmebane.

Brann har 7. flest bortetilskuere på hjemmebane. Flest utenfor østlandsområdet.

Brann har 3. flest egne fans på bortebane.

Brann har 4. flest tilskuere på bortebane.

Brann har 6. flest "motstandertilskuere" (Brann-supporterne fratrukket) på bortebane.

Bare TIL og MFK har hatt større økning i antall egne supportere på bortebane.

Fem klubber kom bedre ut enn oss på endring fra i fjor, når det gjelder tilskuertall hjemme.

Legg ned hele klubben!

roaldinho

Da juniorene til Brann ble NM-mester i 1959 med Kniksen på laget var det 16000 tilskuere på stadion. Nå får man ikke 16000 mot Rbk eller Vif engang, og det med A-laget.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on November 30, 2011, 02:44:48 AM
Da juniorene til Brann ble NM-mester i 1959 med Kniksen på laget var det 16000 tilskuere på stadion. Nå får man ikke 16000 mot Rbk eller Vif engang, og det med A-laget.


Men det fikk man ikke med A-laget den gang heller. Branns høyeste tilskuertall i 59/60-sesongen var 9500... Dessuten var det vel bare 10000 på den omtalte juniorfinalen.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on November 30, 2011, 06:43:18 AM
Quote from: roaldinho on November 30, 2011, 02:44:48 AM
Da juniorene til Brann ble NM-mester i 1959 med Kniksen på laget var det 16000 tilskuere på stadion. Nå får man ikke 16000 mot Rbk eller Vif engang, og det med A-laget.


Men det fikk man ikke med A-laget den gang heller. Branns høyeste tilskuertall i 59/60-sesongen var 9500... Dessuten var det vel bare 10000 på den omtalte juniorfinalen.


Hehe, ok! Det var litt sarkasme inne i det innlegget, for jeg hadde ikke noe å stille opp med. Men det sier vel sitt om Kniksen og hvor god han var.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

og du hadde fint fått 16000 på en hvilken som helst kamp idag hvis Kniksen hadde stilt opp
"og der snubler Sæternes igjen"

Lister

Hahah, Brannapokalypsen, når Kniksen står opp fra de døde og henter alle ekte supportere (som ikke er medgangssuportere) til den store staddaen i himmelen.

Evig seriegull og rbk med nedrykk hver sesong.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Quote from: Lister on November 30, 2011, 09:04:51 AM
Hahah, Brannapokalypsen, når Kniksen står opp fra de døde og henter alle ekte supportere (som ikke er medgangssuportere) til den store staddaen i himmelen.

Evig seriegull og rbk med nedrykk hver sesong.


Hehehe, den er god!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Noen som har noen ide om når Brann presenterer forventet tilskuertall for neste år? Regner med at det kommer i forbindelse med budsjettet - spørsmålet er vel dermed når budsjettet legges frem?

Er spent på å se om de forholder seg til årets edruelige tall, eller om de forventer en stigning etter en godkjent sesong i år. I så fall tror jeg klubben kan svi seg fort.

Forresten, jeg kom på nå at noen mente klubben kom til å legge seg enda lavere enn årets tall. Kunne den som hadde kilde på det lagt ut tallene igjen, jeg orker ikke lete meg gjennom tråden for å finne det.
Kjør over pakket 09`

paf

Quote from: Henrik8 on November 30, 2011, 14:09:33 PM
Noen som har noen ide om når Brann presenterer forventet tilskuertall for neste år? Regner med at det kommer i forbindelse med budsjettet - spørsmålet er vel dermed når budsjettet legges frem?

Er spent på å se om de forholder seg til årets edruelige tall, eller om de forventer en stigning etter en godkjent sesong i år. I så fall tror jeg klubben kan svi seg fort.

Forresten, jeg kom på nå at noen mente klubben kom til å legge seg enda lavere enn årets tall. Kunne den som hadde kilde på det lagt ut tallene igjen, jeg orker ikke lete meg gjennom tråden for å finne det.

Budsjettet kan vel forventes ca tre uker før årsmøtet. Altså i begynnelsen av februar.

dudo

Samtidig, når det satser på et draktsalg på 5-10 000 neste år kan ting tyde på at edrueligheten er i ferd med å forsvinne i Idrettsveien.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Henrik8

Hm, lurer på om vi ser et nytt lass med Branndrakter solgt på Rema (?) for 150 kroner i 2013;)
Kjør over pakket 09`

Nixon

Quote from: dudo on November 30, 2011, 14:30:07 PM
Samtidig, når det satser på et draktsalg på 5-10 000 neste år kan ting tyde på at edrueligheten er i ferd med å forsvinne i Idrettsveien.


Ny drakt vil alltid generere høyere salg. Men litt vanskelig å si hva som kan forventes.
Uansett regner jeg med at de ikke bestiller hele neste års beholdning i en forsendelse, og at de har mulighet til å justere underveis.

Når det gjelder billettsalg har de i alle fall signalisert at de vil legge seg på samme nivå som i år eller lavere.
Rød makt på Hansa

dudo

Høyere salg er én ting, men vi solgte altså 2000 drakter i år, med cupfinale og det hele.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Nå spørs det jo litt om sportslig suksess neste år. Men jeg tror nok at ny drakt og ikke minst mye lettere tilgjengelighet vil kunne få salget over 5000. Men sannsynligvis mye nærmere 5000 enn 10.000.

I 2007 solgte Brann 20.000 drakter. For å sammenligne.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

men da tok vi gull for første gang, tidenes fotballhype og vi lanserte noe sånt som 3 forskjellige drakter på en sesong
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on November 30, 2011, 15:04:55 PM
men da tok vi gull for første gang, tidenes fotballhype og vi lanserte noe sånt som 3 forskjellige drakter på en sesong


Det er klart. Men å klare 25-30% av det salget bør ikke være umulig.

He he, føler at jeg må kjøpe meg noen drakter nå for å være med på å oppfylle tipset mitt!:)
Rød makt på Hansa

Lister

Jeg kommer lett til å kjøpe 1 av hver, bare til meg selv, med jul osv så kan det godt være det blir flere.

Tror nok timingen her også vil gjøre sitt.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Ja, nye drakter vil gjøre sitt for å få en boost i draktsalget. I alle fall når de ble såpass fete.
Da gjør det ingenting at vi bytta. Det er nok lurt å få en butikk i sentrum igjen også, både med tanke på salget av effekter, men ikke minst i forhold til billetter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Enkelt burde? Hvorfor i allverden selger vi ikke 5000 drakter hvert år da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

Quote from: dudo on November 30, 2011, 16:37:33 PM
Enkelt burde? Hvorfor i allverden selger vi ikke 5000 drakter hvert år da?


Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier at Brann har et samlet nedslagsfelt på en ca 100 000 mennesker som følger klubben jevnlig enten det er fra tv benken eller stadion. Tror nok de reelle tallet nok er litt høyere. Om de ikke klarer å selge til 5% av de , så vil jeg hevde at det ikke blir gjort en god nok jobb. Markedsføres dette riktig så bør 5000 ikke være noe stort problem å nå som mål.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Forskjellen fra "hvert år" er ny drakt og ikke minst egen butikk i sentrum. Om det blir "enkelt" vet jeg ikke, noen må fortsatt gjøre en jobb, men at det absolutt er realistisk er jeg overbevist om.
Rød makt på Hansa

Chrisstah

Quote from: Nixon on November 30, 2011, 17:05:46 PM
Forskjellen fra "hvert år" er ny drakt og ikke minst egen butikk i sentrum. Om det blir "enkelt" vet jeg ikke, noen må fortsatt gjøre en jobb, men at det absolutt er realistisk er jeg overbevist om.


Enkelt er nok et ord jeg burde byttet ut med overkommelig. Det er nok folk som internt aktivt jobber med draktsalget siden drakten er ny og ikke minst fordi potensielle kunder er såpass mange som det er. At drakten også melder sin ankomst før juletider er også en ting som spiller inn positivt for Brann. Det er nok ikke tilfeldig at den kommer før det store julerushet.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up