• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Men selv om Brann ikke har spilt så godt er det likevel merkelig, og selvsagt alt for dårlig, at vi ikke skal fylle mer når vi spiller om andreplassen på tabellen i denne toppkampen.
Rød makt på Hansa

ostraume

For dårlig, men fredag kveld er ikke et gunstig tidspunkt for kamp. Jeg blir like overrasket hver gang jeg ser at noen spiller/har spilt disse fredagskampene.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Jeg for min del syns fredag kveld er et utmerket tidspunkt (godt å bli ferdig med det før helgen!:), men det varierer selvsagt fra person til person. Og det er jo også en ny kampdag som trenger å innarbeides. Men toppkamp i høstmørke burde fått bergenserne opp av sofaen!

Men klart. Tromsø er ganske så kjedelige og gir vel oss heller ikke allverdens drahjelp.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det er jo en utrolig viktig kamp med tanke på medaljestriden og at ikke folk ser det er rimelig håpløst.
La de samme sitte hjemme hvis vi kommer til cupfinalen og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

August 24, 2011, 17:11:47 PM #8654 Last Edit: August 24, 2011, 17:14:56 PM by Gulløl
Den Max kanalen er det så mange som har tilgang til den ? Er vel langt mindre en som har tilgang til TV2. Burde vel tilsi mer tilstrømning av folk til denne fredags kampen eller ..... ?

Må tilstå at jeg ikke blir klok på en del av Brann publikumet. I 2009 hadde vi et snitt på 15903 pr.kamp og ikke en eneste kamp var under 15000 tilskuere. F.eks. var billettsalget til Brann - TIL den sesongen 15985, det vil si omtrent 4000 høyere en vi får på fredag.

I 2009 fikk vi en 5 plass på tabellen, men var stort sett et bra stykke unna medaljene, altså i uinteressant ingenmannsland. I år er vi med helt i teten og har en bra mulighet på sølv eller bronse + cupfinale. Og da gir omtrent 25 % av de som hadde billett i 2009 totalt blaffen  :-[
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Den viktigste forklaringen i forhold til 2009 er vel at partoutkortsalget er mye mindre. Slik at Brann må selge mange flere enkeltbilletter for å komme opp på samme nivå.
Rød makt på Hansa

Brann_ruler86

I tillegg er det vel en generell nedgang i tilskuertall i landet?? Nå har ikke jeg sjekket fakta, men det er det intrykket jeg sitter med når jeg ser norsk fotball på tv.
Gå ta banen!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on August 24, 2011, 17:17:28 PM
Den viktigste forklaringen i forhold til 2009 er vel at partoutkortsalget er mye mindre. Slik at Brann må selge mange flere enkeltbilletter for å komme opp på samme nivå.


Nettopp. Hadde 2008 vært like dårlig som 2010 - og forventningene til 2009 vært like lave som til 2011, slik at p-kort-salget også i 2009 stoppet på ca 7500; da hadde nok snittet i 2009 vært mye lavere. Det var vel solgt 13000 p-kort i 2009, så da er det jo ikke så rart at det aldri ble under 15000.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Er ikke bare vi som sliter i forhold til før. AaFKs lokalderby mot serieleder og erkerival MFK på søndag, har fremdeles 173 billetter igjen. Det høres ikke så mye ut, men faktum er at kampen har vært i salg i månedsvis og at det bare er solgt noen hundre den siste uken. En annen ting er at bortefansen får to felt i stedet for bare ett. Ergo færre "hjemmebilletter" enn normalt. 
Legg ned hele klubben!

tintin

Quote from: Gulløl on August 24, 2011, 17:11:47 PM
Den Max kanalen er det så mange som har tilgang til den ? Er vel langt mindre en som har tilgang til TV2. Burde vel tilsi mer tilstrømning av folk til denne fredags kampen eller ..... ?

Alle med riks-tv og canal-digital har max mener eg... så er nok en del... bare oss viasatere som må klare oss uten hulsker og co:)

Red Rabitt

Hvordan ser salget til TIL kampen ut?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krøvel vellevold

August 25, 2011, 21:47:40 PM #8661 Last Edit: August 25, 2011, 21:49:13 PM by krøvel vellevold
ca 9842 solgte nå. Ligger ca 200 bak salget til forrige kamp, så vi klarer kanskje 12000.
Legg ned hele klubben!

Bobbo

Dette du snakker om er SOLGTE billetter det har ingenting med antall  tilskuere på stadion å gjøre i 2009

1: 350kr i løssalg altfor mye til 90% av kampene i tippeligaen.2: du må kjøpe billetter på pc å ikke på narvesen eller posten skal du hente billettene på stadion går du glipp av minst 20 minutter av kampen. 3:Brann har skvist ut kroner av sesongkortholdere i mange år folk går lei å gidder ikke bruke penger på dette når alle kampene går på tv. 4: Eksempel skal du 2 stk på stadion å kjøpe noe i kioskene går det lett 1000kr.


[/quote]
Quote from: Gulløl on August 24, 2011, 17:11:47 PM
Den Max kanalen er det så mange som har tilgang til den ? Er vel langt mindre en som har tilgang til TV2. Burde vel tilsi mer tilstrømning av folk til denne fredags kampen eller ..... ?

Må tilstå at jeg ikke blir klok på en del av Brann publikumet. I 2009 hadde vi et snitt på 15903 pr.kamp og ikke en eneste kamp var under 15000 tilskuere. F.eks. var billettsalget til Brann - TIL den sesongen 15985, det vil si omtrent 4000 høyere en vi får på fredag.

I 2009 fikk vi en 5 plass på tabellen, men var stort sett et bra stykke unna medaljene, altså i uinteressant ingenmannsland. I år er vi med helt i teten og har en bra mulighet på sølv eller bronse + cupfinale. Og da gir omtrent 25 % av de som hadde billett i 2009 totalt blaffen  :-[

Utmedsnolken

Quote from: Bobbo on August 26, 2011, 11:05:27 AM4: Eksempel skal du 2 stk på stadion å kjøpe noe i kioskene går det lett 1000kr.


du må vel kjøpe en hel dolly-pizza hver + brus-kaffe-chips og is for å nærme deg det beløpet
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Solgt eller printet ut ca 10613 utenom bortefeltet nå.
Legg ned hele klubben!

The Boss

Quote from: Utmedsnolken on August 26, 2011, 11:23:50 AM
Quote from: Bobbo on August 26, 2011, 11:05:27 AM4: Eksempel skal du 2 stk på stadion å kjøpe noe i kioskene går det lett 1000kr.


du må vel kjøpe en hel dolly-pizza hver + brus-kaffe-chips og is for å nærme deg det beløpet


Tjaaa... 1000 - 700 i billetter = 300 i kiosk fordelt på 2 stk.. Alstå 150,- pr person
2 hot dog, 1 brus, 1 kaffe og en is så er du fryktelig nærme den summen...

Utmedsnolken

Quote from: The Boss on August 26, 2011, 13:29:56 PM
Quote from: Utmedsnolken on August 26, 2011, 11:23:50 AM
Quote from: Bobbo on August 26, 2011, 11:05:27 AM4: Eksempel skal du 2 stk på stadion å kjøpe noe i kioskene går det lett 1000kr.


du må vel kjøpe en hel dolly-pizza hver + brus-kaffe-chips og is for å nærme deg det beløpet


Tjaaa... 1000 - 700 i billetter = 300 i kiosk fordelt på 2 stk.. Alstå 150,- pr person
2 hot dog, 1 brus, 1 kaffe og en is så er du fryktelig nærme den summen...


skjønte det, men valgte å tolke det som om han mente at det var i kiosken det gikk 1000kr
"og der snubler Sæternes igjen"


krøvel vellevold

August 26, 2011, 16:03:30 PM #8668 Last Edit: August 26, 2011, 16:05:29 PM by krøvel vellevold
ca 11024 solgte utenom bortefeltet ut fra min utregningsmal. Det er ca 400 bak forrige kamp. Det skulle tilsi ca 12000, men jeg tar en råsjans på 12300.
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

11 639 i dag. Lurer på hvordan tilskuertallene hadde sett ut hvis vi lå i bunnen denne sesongen. 

krakra


Nixon

Quote from: BrannSupporter on August 26, 2011, 19:53:50 PM
11 639 i dag. Lurer på hvordan tilskuertallene hadde sett ut hvis vi lå i bunnen denne sesongen. 
Rød makt på Hansa

Yngve

Trur eg ikkje dei gidd.

Eg sendte mail til Daffy dagen etter Viking-kampen, og spurte kvifor ikkje billettluker og anna var ope etter kampen for å utnytta dette etter ein spanande kamp, og med kort tid til neste heimekamp.

Samt nokre spørsmål rundt endring av partoutkortet mitt.

Svaret eg fekk?

QuoteHei!
Takk for e-post. Det er kampdag i dag, Viking kl 19 i kveld. Leser bare tidvis e-poster resten av dagen.


Sidan høyrde eg ikkje noko.

Før var det jo mogleg å kjøpa billettar på 7/11 og andre plassar. Det var ei grei ordning, meinar eg.

Men det er ikkje berre Brann som har eit problem her. Men dette er ikkje anna enn pinleg for bergensarane.

Greitt nok med at det er ei generell nedgang for foppa og Brann er elendige til å marknadsføra seg sjølv. Men det bur jo over 300.000 mennesker som har mindre enn ein times reise for å komma seg på stadda.

Då bør det ikkje vera noko problem å fylla opp dei ynkelege 17.300 plassane me har på stadda..

kabelmann

Fredagskamper blir ikke promotert/markedsført/whatever av TV 2 siden den sendes av Max, og da er Brann nødt til å gjøre det selv. Problemet er at det har de ikke skjønt. Brann tror at alle går rundt og kan terminlisten utenat, men det er selvsagt ikke tilfelle. Jeg har ved flere tilfeller i dag fått til svar "Hæ? Er det kamp i dag?" når jeg har spurt folk om de skal på stadion. Det var også folk i en radioreportasje som kom med samme svaret. Mange mennesker aner jo rett og slett ikke at det er kamp.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Brann sender e-poster, som visstnok er veldig effektivt. Dette er i følge Daffy deres BESTE promoteringsmetode. Hva med å prøve noe annet da? Jeg syns ikke Brann bør være så redde for å vise at de er desperate. Kom dere ut i bybildet. Send ut de "lokale heltene". Mjelde, Yaw, Kalvenes og Haugen, samt Austin og Ojo og trenerteamet. Snakk med folk og få dem til å skjønne viktigheten av å komme seg på kamp. Prøv å heng opp noen plakater, bruk Facebook mer aktivt osv. Ikke bare send en e-post med fine ord et par dager før kamp.

Syns også Brann burde prøve å åpne billettsalget litt tidligere. Gjerne ha salget oppe for 2-3 hjemmekamper samtidig. Vinner vi en vil da kanskje folk kjøpe til neste i seieresrusen.

Markmus

Rådhuset har den styggeste og største veggen i Bergen. Den er utrolig godt synlig for folk som går rundt i sentrum. Denne dekoreres ofte med reklame. Hvorfor ikke dekorere den med Brann-reklame når det nærmer seg kampdato?
Ka du ve?

kabelmann

August 26, 2011, 22:54:12 PM #8676 Last Edit: August 26, 2011, 22:57:12 PM by kabelmann
Kom akkurat på at jeg hørte et intervju med Algerøy på NRK Hordaland tidligere i dag. Han skjønner ingenting og da er løsningen.... wait for it... wait for it... markedsundersøkelse! Yay! Men ikke nok med det. Skulle denne markedsundersøkelsen ikke gi de svarene de ønsker, så har de heldigvis en plan b... wait for it... wait for it... enda en markedsundersøkelse!!

http://nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7765461

Jeg trøster meg med at plan b er noe de faktisk vurderer sterkt.

(Ser man det, ja. Linken har vært postet tidligere i tråden. Sorry for den)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Markmus

Hvorfor kaste bort pengene på en undersøkelsen når alle vet svaret? Folk tror ikke på Brann. Ja, vi ligger i toppen av serien og vi kan godt holde oss der til sesongslutt, men folk tar ikke Brann seriøst fordi klubben har oppført seg useriøst i tiden etter gullet. Klubben har distansiert seg fra folket.

Samholdet Bergen<->Brann er ikke det det en gang var. Dette gjelder både folket og næringslivet. Den beste løsningen er naturligvis Mons siden det medfører at klovneveldet må gå, men de tviholder jo på "jobbene" sine.
Ka du ve?

krakra

Spillestilen har nok også mye med saken å gjøre. Vi fremstår ikke som noen medaljekandidat. Vi kjemper oss til mange poeng, men har ikke klart å dominere en eneste kamp i år. Vi har ikke fremstått som det klart beste laget i noen kamper. Jeg mener ikke at vi har hatt flaks, men vi har stort sett flytt på høy innsatsvilje og brilliansen til enkeltspillere. Det er vanskelig å kjøpe at Brann er en klar medaljekandidat når man ser oss spille.

Kjempingen må vi ikke slutte med, men jeg skulle ønske at vi forsøkte å dominere mer. Vi hadde noen fine tendenser i førsteomgang i dag og vi har helt klart ferdighetene i laget til å styre og dominere flere kamper i løpet av en sesong.

Skulle vi tape mot Molde tror jeg medaljekampen er over for vår del i år. Avhengig av hvordan de andre lagene gjør det. Da bør vi fokusere på cupen, spille inn spillere som vi ønsker å bygge laget rundt neste sesong og øve på å holde ballen i laget og styre kamper.

Markmus

Quote from: krakra on August 26, 2011, 23:04:16 PM
Vi har ikke fremstått som det klart beste laget i noen kamper.


Kjapt fra toppen av hodet mitt: Odd (hjemme), Rosenborg (hjemme), Lillestrøm (borte) og Start (hjemme). Muligens flere jeg ikke husker så godt, men i disse kampene var vi i alle fall klart best.
Ka du ve?

olebrann3

http://www.mamut.net/brannbataljonen/shop/

Billetter til Brann-Haugesund, fredag 16 september er nå lagt ut til fast medlemspris.(200 kr)

krakra

Quote from: Markmus on August 26, 2011, 23:17:18 PM
Quote from: krakra on August 26, 2011, 23:04:16 PM
Vi har ikke fremstått som det klart beste laget i noen kamper.


Kjapt fra toppen av hodet mitt: Odd (hjemme), Rosenborg (hjemme), Lillestrøm (borte) og Start (hjemme). Muligens flere jeg ikke husker så godt, men i disse kampene var vi i alle fall klart best.
Kanskje mot LSK og Start, men den sistenevnte er en kamp vi veldig fort kunne endt opp uten poeng i, samme med RBK og Oddkampen. Det er ikke snakk om noen dominanse eller utklassing. Det var kamper hvor vi kjempet oss til serie, ikke vant på grunn av kvaliteten i laget.

Så har vi Sarpsborgkampen. Det var en kvalitetsseier, men igjen: Ikke av laget. Der vra det Guastavino og Austin som dominerte. Lag som Molde og TIL klarer å holde nivået oppe til tross for at angivelige nøkkelspillere forsvinner. Ikke Brann.

kabelmann

Det eneste positive som kan sies om spillestilen vår er at den skaffer oss poeng. Utover det er den døden å se på. Det er virkelig ikke særlig salgsfremmende å lokke med et Brann-lag som legger seg på egen sekstenmeter og håper på en kontring i ny og ne. I bunn og grunn skjønner jeg godt at folk holder seg hjemme.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Viking har til dagens kamp solgt 3500 billetter til 20 kroner. Hva gjør Brann?
Legg ned hele klubben!

ostraume

Pris er uten betydning, vi tilbyr en unik opplevelse.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

1 billett igjen til AaFK - MFK. Anyone?
Legg ned hele klubben!

Hansakongen

Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 17:44:17 PM
Viking har til dagens kamp solgt 3500 billetter til 20 kroner. Hva gjør Brann?


De forsøker vel bare og fylle opp tribunen som de ikke klarer til fullpris. For¨å gi den ekstra støtten de trenger for å komme seg ut av bunn kampen, men tror dette forsøket er forjeves derfra hjelper de ikke litt en gang :). Disse folkene som har kjøpt disse billettene til 20 kr stykke de kommer ikke tilbake på neste hjemme kamp uansett...

krøvel vellevold

Quote from: Hansakongen on August 28, 2011, 18:02:38 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 17:44:17 PM
Viking har til dagens kamp solgt 3500 billetter til 20 kroner. Hva gjør Brann?


De forsøker vel bare og fylle opp tribunen som de ikke klarer til fullpris. For¨å gi den ekstra støtten de trenger for å komme seg ut av bunn kampen, men tror dette forsøket er forjeves derfra hjelper de ikke litt en gang :). Disse folkene som har kjøpt disse billettene til 20 kr stykke de kommer ikke tilbake på neste hjemme kamp uansett...


Nei, men de gjør i det minste noe for å fylle tribunene til én kamp.
Legg ned hele klubben!

abe78

Quote from: Markmus on August 26, 2011, 22:59:09 PM
Hvorfor kaste bort pengene på en undersøkelsen når alle vet svaret? Folk tror ikke på Brann. Ja, vi ligger i toppen av serien og vi kan godt holde oss der til sesongslutt, men folk tar ikke Brann seriøst fordi klubben har oppført seg useriøst i tiden etter gullet. Klubben har distansiert seg fra folket.

Samholdet Bergen<->Brann er ikke det det en gang var. Dette gjelder både folket og næringslivet. Den beste løsningen er naturligvis Mons siden det medfører at klovneveldet må gå, men de tviholder jo på "jobbene" sine.


Jeg er 100 % enig og det er farlig å ignorere denne påstanden. Dette løses ikke med små justeringer, men med seriøst tungt arbeid over lengre tid.
.og husk!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 18:07:54 PMNei, men de gjør i det minste noe for å fylle tribunene til én kamp.


Var ikke du en gang imot slike kampanjer blant annet fordi man da venner folk til at det kan komme billige billetter slik at de ikke kjøper billett til andre kamper?

Uansett. I gårsdagens VG kommenterer RBH at det kom under 12.000 tilskuere på en kamp mellom nummer to og tre på tabellen. Han sier blant annet at det er for mange TV-kamper over for mange dager, og at dette er en debatt fotballen må ta med TV-selskapene etter sesongen.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on August 28, 2011, 18:49:06 PM
Var ikke du en gang imot slike kampanjer blant annet fordi man da venner folk til at det kan komme billige billetter slik at de ikke kjøper billett til andre kamper?


Ja, det kan ikke være billetter til 20 kr mange ganger i sesongen. Men her var det vel idrettslag det gjaldt. Ikke folk flest. Dessuten trenger man heller ikke selge for 20 kr. Det hadde jo holdt fint at det kostet en hundrings for barn på alle kamper.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Faktisk ikke helt utsolgt på Danskebåten i dag.
Legg ned hele klubben!

psv-hasund

Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 18:58:34 PM
Quote from: Nixon on August 28, 2011, 18:49:06 PM
Var ikke du en gang imot slike kampanjer blant annet fordi man da venner folk til at det kan komme billige billetter slik at de ikke kjøper billett til andre kamper?


Ja, det kan ikke være billetter til 20 kr mange ganger i sesongen. Men her var det vel idrettslag det gjaldt. Ikke folk flest. Dessuten trenger man heller ikke selge for 20 kr. Det hadde jo holdt fint at det kostet en hundrings for barn på alle kamper.


Billetter til 20 kroner er latterlig. Det er viktig med full stadion, men ikke til enhver pris. Noen billetter til 150 og barn til100 lappen er mer passende. Kino koster 100 for tiden og Brann er mer verdt enn en film

stig

Quote from: Nixon on August 28, 2011, 18:49:06 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 18:07:54 PMNei, men de gjør i det minste noe for å fylle tribunene til én kamp.


Var ikke du en gang imot slike kampanjer blant annet fordi man da venner folk til at det kan komme billige billetter slik at de ikke kjøper billett til andre kamper?

Uansett. I gårsdagens VG kommenterer RBH at det kom under 12.000 tilskuere på en kamp mellom nummer to og tre på tabellen. Han sier blant annet at det er for mange TV-kamper over for mange dager, og at dette er en debatt fotballen må ta med TV-selskapene etter sesongen.


Meget bra at klubbene tar opp kampen mot alle tv-kampene. Ingen tvil om at klubbledere har mer tyngde enn en gjeng supportere som egentlig bare vil ha fulle stadioner.
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 18:07:54 PM
Quote from: Hansakongen on August 28, 2011, 18:02:38 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 17:44:17 PM
Viking har til dagens kamp solgt 3500 billetter til 20 kroner. Hva gjør Brann?


De forsøker vel bare og fylle opp tribunen som de ikke klarer til fullpris. For¨å gi den ekstra støtten de trenger for å komme seg ut av bunn kampen, men tror dette forsøket er forjeves derfra hjelper de ikke litt en gang :). Disse folkene som har kjøpt disse billettene til 20 kr stykke de kommer ikke tilbake på neste hjemme kamp uansett...


Nei, men de gjør i det minste noe for å fylle tribunene til én kamp.


Det har da Brann (Chess) også gjort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on August 29, 2011, 05:34:07 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 18:07:54 PM
Quote from: Hansakongen on August 28, 2011, 18:02:38 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2011, 17:44:17 PM
Viking har til dagens kamp solgt 3500 billetter til 20 kroner. Hva gjør Brann?


De forsøker vel bare og fylle opp tribunen som de ikke klarer til fullpris. For¨å gi den ekstra støtten de trenger for å komme seg ut av bunn kampen, men tror dette forsøket er forjeves derfra hjelper de ikke litt en gang :). Disse folkene som har kjøpt disse billettene til 20 kr stykke de kommer ikke tilbake på neste hjemme kamp uansett...


Nei, men de gjør i det minste noe for å fylle tribunene til én kamp.


Det har da Brann (Chess) også gjort.


Akkurat... CHESS! Ikke Brann. Brann fikk "full pris" for billettene.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Det er vel bare kudos til Brann og Chess for et godt samarbeid for å fylle tribunene, og for å unngå slike latterligheter som Viking gjorde, selv om det også er litt flaut at vi måtte gi bort så mange billetter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on August 29, 2011, 16:25:45 PM
Det er vel bare kudos til Brann og Chess for et godt samarbeid for å fylle tribunene, og for å unngå slike latterligheter som Viking gjorde, selv om det også er litt flaut at vi måtte gi bort så mange billetter.


Samarbeid og samarbeid.... Hva ofret egentlig Brann?
Legg ned hele klubben!


Go Up