• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

Tapeten

De skulle bare selges på kvarteret ja. Vanskelig å vite om de er solgt eller ikke...
-*Space is the place*--

krøvel vellevold

Men det selges jo vanlige billetter der også. Og de selges ikke på kvarteret.
Legg ned hele klubben!

dudo

Neida, men poenget er at andelen vanlige billetter da blir lavere, og da er det jo ikke så rart om antallet ledige billetter er lavt heller. Men det forutsetter jo at student-billettene allerede er ført som solgt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Og det er de vel, så får de heller rette på det hvis de ikke blir solgt. Men så mye som Stoffi har mast om studentpriser, bør vel det bli greit utsolgt på et så lite felt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Joda, men nå er det jo for å anslå priselastisiteten vi lurer på hvor mye som faktisk er solgt. Og da hjelper det ikke at man anser et ukjent antall studentbilleter for solgt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Klaus_Brann

Nei, det blir vanskelig å fastslå noe når man ikke vet om de faktisk er solgt eller ei.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Er du i feil tidssone fortsatt? ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

fineste drakten er 1995

April 07, 2011, 15:22:09 PM #7709 Last Edit: April 07, 2011, 15:23:50 PM by fineste drakten er 1995

Klaus_Brann

Quote from: dudo on April 07, 2011, 14:53:19 PM
Er du i feil tidssone fortsatt? ;)


Nei, men jeg må bare lære meg å lese. Trodde det sto i morgen kl. 16.00...:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Skal i følge brann.no være oppe å gå nå.
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Får RBK under 12000 til helgen, slutter deres rekke med over 12000 tilskuere på 116 kamper. Vi får vår 85. i morgen, men jeg ser ikke på det som særlig sannsynlig at vi tar igjen RBKs rekord.

Vikings rekke av kamper med over 10000 tilskuere, stoppet på 94 i høst. Vi får vår 93. i morgen. Vi trenger altså over 10000 mot Molde og på 16/5 for å slå det. RBK "over 10000-rekke" er (i likhet med "over 12000-rekken") på 116.
Legg ned hele klubben!

The Boss

Krøvel, har du oversikt over antall solgte p.kort og gj.sn løssalgs billetter på BT tribunen?
Mulig å finne ut hvor mange voksne & barn isåfall?

mbs

Frydenbø er tribuen med flest ledige plasser.

krøvel vellevold

Quote from: The Boss on April 08, 2011, 10:26:59 AM
Krøvel, har du oversikt over antall solgte p.kort og gj.sn løssalgs billetter på BT tribunen?
Mulig å finne ut hvor mange voksne & barn isåfall?


Nei jeg vet ikke.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on April 08, 2011, 09:13:30 AM
Får RBK under 12000 til helgen, slutter deres rekke med over 12000 tilskuere på 116 kamper. Vi får vår 85. i morgen, men jeg ser ikke på det som særlig sannsynlig at vi tar igjen RBKs rekord.

Vikings rekke av kamper med over 10000 tilskuere, stoppet på 94 i høst. Vi får vår 93. i morgen. Vi trenger altså over 10000 mot Molde og på 16/5 for å slå det. RBK "over 10000-rekke" er (i likhet med "over 12000-rekken") på 116.


Er det 116. kamper med over 10 000 der har, da?
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on April 08, 2011, 11:52:33 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 08, 2011, 09:13:30 AM
Får RBK under 12000 til helgen, slutter deres rekke med over 12000 tilskuere på 116 kamper. Vi får vår 85. i morgen, men jeg ser ikke på det som særlig sannsynlig at vi tar igjen RBKs rekord.

Vikings rekke av kamper med over 10000 tilskuere, stoppet på 94 i høst. Vi får vår 93. i morgen. Vi trenger altså over 10000 mot Molde og på 16/5 for å slå det. RBK "over 10000-rekke" er (i likhet med "over 12000-rekken") på 116.


Er det 116. kamper med over 10 000 der har, da?


RBK har 116 både over 10000 og 12000.

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

16717 sitte, minus 2539 ledige, minus 849 på bortefeltet, minus kanskje 1300 ledige på SpV + 64 solgte på stå = 12093 solgte utenom bortefeltet. FFK kommer vel noen hundre siden det er lørdag, så vi bør kunne klare 14000 i morgen.

Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Er solgt cirka 300 siste 2 timer, virker som at solen bidrar her.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krøvel vellevold

Quote from: Red Rabitt on April 08, 2011, 12:39:16 PM
Er solgt cirka 300 siste 2 timer, virker som at solen bidrar her.

Det er fredag formiddag salget går raskest før en helgekamp.
Legg ned hele klubben!

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Red Rabitt

Det er nok med bortebilletter + løssalg fra spv.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: krøvel vellevold on April 08, 2011, 12:42:16 PM
Quote from: Red Rabitt on April 08, 2011, 12:39:16 PM
Er solgt cirka 300 siste 2 timer, virker som at solen bidrar her.

Det er fredag formiddag salget går raskest før en helgekamp.


Må være det ja, for nå tar det virkelig av:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

vebo

Quote from: Red Rabitt on April 08, 2011, 12:52:25 PM
Det er nok med bortebilletter + løssalg fra spv.


Er det løssalg på SPV da?
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Utrolig mange ledige på Hansa i forhold til resten av tribunene. Er jo snakk om 5-600 på både Felt D og A.
Ka du ve?

Red Rabitt

Quote from: Markmus on April 08, 2011, 13:06:46 PM
Utrolig mange ledige på Hansa i forhold til resten av tribunene. Er jo snakk om 5-600 på både Felt D og A.


Merkelig nok så ser det ut som at Hansa er siste utvei for mange, har vel gjerne med at det i praksis fungerer som en stå tribune på hele nedre del. Tidligere har det som oftest sett rimelig fullt ut på hansa i forhold til resten av stadion. Folk krever vel gjerne mer.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: vebo on April 08, 2011, 13:04:05 PM
Quote from: Red Rabitt on April 08, 2011, 12:52:25 PM
Det er nok med bortebilletter + løssalg fra spv.


Er det løssalg på SPV da?


Når jeg satt der var det løssalg i enkelte kamper, andre ikke, hvordan det fungerer nå vet jeg ikke, men uansett så må de kjøpes på Stadion eller kanskje via telefon.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Northside

Hørte man kunne kjøpe billett på Bataljonens felt og oppnå "Bataljonen sin pris", selv uten medlemskap. Stemmer dette?

Håper på mye folk og bra trøkk på Lørdag!

Torvanger

2-3.000 kan det fort bli ekstra på kampdagen. 14.500 - 15.500 er ikke urealistisk.

Red Rabitt

Ser ihvertfall ut som at det er passert 13000:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Natan

Hvor mange tilsuere har Brann budsjettert med i 2011?
Vet jo at p-kortsalget var under budsjett, så spennende å følge med på hvordan tilskuertallene blir fremover.

krakra

12000 er vel budsjettet. Så med 15000 er vi 3k over det. Hvis snittprisen er 200 er det et overskudd på 600k

Super Hasund

April 08, 2011, 15:17:11 PM #7733 Last Edit: April 08, 2011, 15:22:04 PM by Super Hasund
Om eg no bestiller medlemskap til brann for å kunne kjøpe billett, får eg da kjøpe billett med engang?

Gidder liksom ikke å svi av 400 kr for så å ikke kunne bestille billetter til morgendagens oppgjør.


Om noen vet så takker eg for svar.


EDIT: Eg har visst konto på brann.no likevel.
La Folket Synge

*Feltz*

skerlend

Quote from: Northside on April 08, 2011, 13:21:56 PM
Hørte man kunne kjøpe billett på Bataljonens felt og oppnå "Bataljonen sin pris", selv uten medlemskap. Stemmer dette?

Håper på mye folk og bra trøkk på Lørdag!


stemmer det at en kan det, eg gjorde dt til ei eg kjenner, har aldri fått gjort det før som eg har lagt merke til så..


krøvel vellevold

16717 sitte, minus 2080 ledige, minus 849 på bortefeltet, minus kanskje 1300 ledige på SpV + 173 solgte på stå = 12661 solgte utenom bortefeltet. Medregnet bortefansen bør det i praksis bety 13000 allerede. Jeg tror det kan bli et sted på 14-tallet - kanskje 15. 16000 tviler jeg på. For øvrig bare 2 billetter igjen på "rabattfeltet".
Legg ned hele klubben!

1908

" Foreløpig virker folk litt avventende i forhold til partoutkort. Det ser ut til at de vil se hvordan det går mot Fredrikstad før de legger 4000 kroner på bordet, sier Algerøy."

Høres ut som småpenger for han :S

Angeln

Quote from: Red Rabitt on April 08, 2011, 13:11:51 PM
Quote from: Markmus on April 08, 2011, 13:06:46 PM
Utrolig mange ledige på Hansa i forhold til resten av tribunene. Er jo snakk om 5-600 på både Felt D og A.


Merkelig nok så ser det ut som at Hansa er siste utvei for mange, har vel gjerne med at det i praksis fungerer som en stå tribune på hele nedre del. Tidligere har det som oftest sett rimelig fullt ut på hansa i forhold til resten av stadion. Folk krever vel gjerne mer.


På BT-tribunen er rad 1 bortimot utsolgt på alle feltene, samtidig som det er 35 ledige seter på rad på Hansa felt A rad 18. Hva feiler det folk? Sol i trynet i 90 minutter får de og..

stig

Quote from: Northside on April 08, 2011, 13:21:56 PM
Hørte man kunne kjøpe billett på Bataljonens felt og oppnå "Bataljonen sin pris", selv uten medlemskap. Stemmer dette?

Håper på mye folk og bra trøkk på Lørdag!


Det vi har gjort er at medlemmer kan kjøpe flere enn 1 billett. Dette for å ikke gjøre det ekstra vankelig å få billetter ved siden av hver andre hvis flere skal på kamp. Litt dumt hvis en gjeng på 3 skal på kamp hvor 1 får billett via oss, mens de 2 andre må stå/sitte et annet sted.Vi legger på billettavgift på de billettene som ikke går til medlemskap,så det blir ikke helt bataljonspris,men nesten.


Ikke sikkert det blir viderført når vi får billettene inn i en ventet nettbutikk.
Nettsideansvarlig

stig

Når det gjelder Fydenbø tribunen som sist solgte tror jeg mye skyldes gratisbilletter fra kretsen.Regner med de fyller opp bt ganske bra. Bedre svar får vi vel ved neste kamp,hvis det ikke kommer flere kampanjer
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: Angeln on April 08, 2011, 20:09:15 PM
Quote from: Red Rabitt on April 08, 2011, 13:11:51 PM
Quote from: Markmus on April 08, 2011, 13:06:46 PM
Utrolig mange ledige på Hansa i forhold til resten av tribunene. Er jo snakk om 5-600 på både Felt D og A.


Merkelig nok så ser det ut som at Hansa er siste utvei for mange, har vel gjerne med at det i praksis fungerer som en stå tribune på hele nedre del. Tidligere har det som oftest sett rimelig fullt ut på hansa i forhold til resten av stadion. Folk krever vel gjerne mer.


På BT-tribunen er rad 1 bortimot utsolgt på alle feltene, samtidig som det er 35 ledige seter på rad på Hansa felt A rad 18. Hva feiler det folk? Sol i trynet i 90 minutter får de og..


Er ikke vanskelig. På BT koster det fra 250 for voksne og fra 140 for barn/honnør. På BT er også 1+1-tilbudet for BT-abonnenter. På Hansa koster det fra 325 for alle, bortsett fra for bataljonsmedlemmer som betaler 200 på nedre - som i praksis er ståtrubune.

16717 sitte, minus 1769 ledige, minus 849 på bortefeltet, minus kanskje 1300 ledige på SpV + 187 solgte på stå = 12986 solgte utenom bortefeltet. Har blitt solgt ca 300 billetter de siste 5 timene. Medregnet bortefansen er vi nok godt over 13000 nå. Klarer vi 15000?

Men selv om vi skulle klare 15000 - og RBK f.eks. bare 12000 - har jeg lite tro på at vi slår RBK på snittet. Da må vi i så tilfelle kjempe om gull hele sesongen - mens RBK ikke gjør det, og det er kanskje litt mye forlangt. Får vi en sesong på det jevne, kan vi kanskje ende opp med:

RBK-kampen 16477 (korrigert tall), FFK-kampen 15000, MFK-kampen (neste hjemme) 13000, VIF-kampen 14000, Viking-kampen 13000, 16/5-kampen 17000 og 12000 på de 9 andre = 13098 i snitt. Dette vil være gode tall ut fra det faktum at vi nå har under 8000 sesongkort. Da skal det ikke rare motgangen til for at tilskuertallene kommer ned mot 10000.

Får RBK en sesong uten reell gullkamp så kan vi ta følgende tall for dem:

RBK hadde 12125 mot Stabæk, og om de får 12000 mot LSK på søndag, 20000 på 16/5, 17000 mot VIF (neste hjemme), 14000 mot MFK, 14000 mot Brann og 12500 på de andre 9, så får de 13442. De kan selvsagt få kamper nede på 11-tallet (blant de 9), men de vil også trekke flere til andre. De er jo ikke akkurat ukjent med billettkampanjer.

Uansett tror jeg at hvis RBK ikke kjemper om gull, så vil VIF gjøre det. Og da vil VIF slå oss på tilskuere hvis ikke også vi kjemper om gull. Konklusjon: Vi vinner ikke tilskuerstatistikken i år heller.
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

Quote from: Angeln on April 08, 2011, 20:09:15 PM
Quote from: Red Rabitt on April 08, 2011, 13:11:51 PM
Quote from: Markmus on April 08, 2011, 13:06:46 PM
Utrolig mange ledige på Hansa i forhold til resten av tribunene. Er jo snakk om 5-600 på både Felt D og A.


Merkelig nok så ser det ut som at Hansa er siste utvei for mange, har vel gjerne med at det i praksis fungerer som en stå tribune på hele nedre del. Tidligere har det som oftest sett rimelig fullt ut på hansa i forhold til resten av stadion. Folk krever vel gjerne mer.


På BT-tribunen er rad 1 bortimot utsolgt på alle feltene, samtidig som det er 35 ledige seter på rad på Hansa felt A rad 18. Hva feiler det folk? Sol i trynet i 90 minutter får de og..


Har erfaring fra det. Her fra kampen mot Start i 2007. Så omtrent ingenting av kampen.


Klaus_Brann

Quote from: Angeln on April 08, 2011, 20:09:15 PM
Quote from: Red Rabitt on April 08, 2011, 13:11:51 PM
Quote from: Markmus on April 08, 2011, 13:06:46 PM
Utrolig mange ledige på Hansa i forhold til resten av tribunene. Er jo snakk om 5-600 på både Felt D og A.


Merkelig nok så ser det ut som at Hansa er siste utvei for mange, har vel gjerne med at det i praksis fungerer som en stå tribune på hele nedre del. Tidligere har det som oftest sett rimelig fullt ut på hansa i forhold til resten av stadion. Folk krever vel gjerne mer.


På BT-tribunen er rad 1 bortimot utsolgt på alle feltene, samtidig som det er 35 ledige seter på rad på Hansa felt A rad 18. Hva feiler det folk? Sol i trynet i 90 minutter får de og..


De tenker sikkert at om de ikke blir blendet av spillet, så blir de i alle fall blendet av noe. Borrompysj.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Husker jeg satt rett bak mål (tverrliggerhøyde) mot LSK i 2007 på BT. Så ikke en dritt av hva som foregikk på andre banehalvdelen hele kampen. Måtte følge med på storskjerm. Mener å huske at Branns mål kom mot Hansa den dagen, så jeg fikk ikke sett målene våre utenom på storskjerm.

Det er slike steder man kun setter seg én gang med mindre man har noen fantastiske solbriller :P
Ka du ve?

krøvel vellevold

16717 sitte, minus 1672 ledige, minus 849 på bortefeltet, minus kanskje 1300 ledige på SpV + 187 solgte på stå = 13083 solgte utenom bortefeltet.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Tok en kontrolltelling på hvert felt, og det er færre ledige seter enn det som kommer frem når man peker på hvert felt. Jeg kom frem til 1443 ledige seter. Altså mer enn 200 færre enn det man får hvis man regner sammen det som står under "ledige seter:" på hvert felt. Ergo kan det være solgt 13312 utenom bortefeltet.

Bare 30 av de ledige er til rabatterte priser på nedre BT-C/D/E, Søndre F/P.

På nedre midtfeltene på Hansa er det bare 27 ledige seter. 
Legg ned hele klubben!

mbs

Du er vel opptatt av salgstall når du står opp før 6 på kampdagen for å sjekke!

NB: synest selv jeg har en fetish for det når det er første ting jeg sjekker, etter jenteungen har fått frokost og barnetv er på.....

Lidenskapen

Quote from: krøvel vellevold on April 09, 2011, 04:50:45 AM
Tok en kontrolltelling på hvert felt, og det er færre ledige seter enn det som kommer frem når man peker på hvert felt. Jeg kom frem til 1443 ledige seter. Altså mer enn 200 færre enn det man får hvis man regner sammen det som står under "ledige seter:" på hvert felt. Ergo kan det være solgt 13312 utenom bortefeltet.

Bare 30 av de ledige er til rabatterte priser på nedre BT-C/D/E, Søndre F/P.

På nedre midtfeltene på Hansa er det bare 27 ledige seter. 


Når jeg går inn så får jeg 95 og 97 ledige på B og C....noe eg gjør feil?
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Angeln

Quote from: Lidenskapen on April 09, 2011, 06:17:03 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 09, 2011, 04:50:45 AM
Tok en kontrolltelling på hvert felt, og det er færre ledige seter enn det som kommer frem når man peker på hvert felt. Jeg kom frem til 1443 ledige seter. Altså mer enn 200 færre enn det man får hvis man regner sammen det som står under "ledige seter:" på hvert felt. Ergo kan det være solgt 13312 utenom bortefeltet.

Bare 30 av de ledige er til rabatterte priser på nedre BT-C/D/E, Søndre F/P.

På nedre midtfeltene på Hansa er det bare 27 ledige seter. 


Når jeg går inn så får jeg 95 og 97 ledige på B og C....noe eg gjør feil?


De tallene er inkludert øvre del. Nå er det henholdsvis 56 og 43, gått relativt mye på morgenkvisten.

Go Up