• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

sigg

Quote from: Spelaren on April 07, 2010, 09:46:44 AM
Svarer han ikkje villig vekk på eposter? Hans oppgave er å selge billetter, og han er prisgitt en rekke andre aktørers prestasjoner...


Jeg har sendt fyren eposter uten å få svar. Arrogant er min oppfatning. Eller han gjør vel som de andre der oppe på Kniksens plass; svarer på det de føler for.

Spelaren

Quote from: sigg on April 07, 2010, 11:07:47 AM
Quote from: Spelaren on April 07, 2010, 09:46:44 AM
Svarer han ikkje villig vekk på eposter? Hans oppgave er å selge billetter, og han er prisgitt en rekke andre aktørers prestasjoner...


Jeg har sendt fyren eposter uten å få svar. Arrogant er min oppfatning. Eller han gjør vel som de andre der oppe på Kniksens plass; svarer på det de føler for.


Han svarer visst delvis på bloggen sin, og det selv på kveldstid. Eg trur for øvrig det var krøvel som hadde vært i kontakt med han tidligere, og fekk inntrykk av at han var høflig å svare. Kanskje han har et "Bakke er så lat" og "Roald må gå"-filter? :)
Gå av.

skuteviken

Ja han skal ha ros for å svare og! :) Han svarer jo høflig på syrlige kommentarer om at folk han kjenner som fortalte i lunsjen på jobben angivelig ikke hadde fått det de skulle. Hehe. Algerøy er jo uansett ikke den som styrer klubben, han har åpnet 2010 sesongen bra i forhold til kommunikasjon iallefall. Han har ikke den enkleste jobben med å skape entusiasme når han får saker som kalvnes og rot i styret hver da.g
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Yes!wehavenobananas

Quote from: sigg on April 07, 2010, 11:07:47 AM
Quote from: Spelaren on April 07, 2010, 09:46:44 AM
Svarer han ikkje villig vekk på eposter? Hans oppgave er å selge billetter, og han er prisgitt en rekke andre aktørers prestasjoner...


Jeg har sendt fyren eposter uten å få svar. Arrogant er min oppfatning. Eller han gjør vel som de andre der oppe på Kniksens plass; svarer på det de føler for.


Algerøy virker da hyggelig, og jeg har fått svar på mailer fra han tidligere. Men det endrer ikke på at han er komplett udugelig i jobben sin.

Kai-Olai

April 07, 2010, 22:50:46 PM #6454 Last Edit: April 08, 2010, 12:54:47 PM by Kai-Olai
Quote from: Spelaren on April 07, 2010, 22:19:13 PM
Han svarer visst delvis på bloggen sin, og det selv på kveldstid. Eg trur for øvrig det var krøvel som hadde vært i kontakt med han tidligere, og fekk inntrykk av at han var høflig å svare. Kanskje han har et "Bakke er så lat" og "Roald må gå"-filter? :)


Med fare for å bli OT, men ser han har fjernet blogg-innlegget sitt fra etter kampen mot Viking..

Edit: Det var jo Gorm som hadde skrevet det, ja.. Ikke DFA.. My bad!

krøvel vellevold

Sitteplasser: 16717
minus bortefelt 849
minus 359 ledige på P, hvis dette feltet ikke er satt av til noe.
minus ca 1200 (?) ledige på SpV
minus 3634 ledige sitteplasser
= ca 10675 solgte.

På samme tid før SF-kampen: ca 10697 solgte. Men vi kan jo håpe at vi får med oss dem som ser været an. De kom neppe sist... Og så kommer vel Start-fansen flere enn SF-fansen gjorde. Det store rushet kommer uansett ikke før det nærmer seg helg.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

AaFK leder serien, men det er fremdeles ca 1000 billetter igjen både til kampen på søndag og neste helgs kamp mot Rosenborg. AaFK legger ut billetter til alle kampene allerede før seriestart, og salget starter på godt under 2000 ledige. Billettsalget der går faktisk mye treigere nå som de er i toppen, enn i f.eks. 2005 og 2007 da de lå i bunnen. Merkelig utvikling som faktisk tyder på at hypen rundt AaFK og nytt stadion var viktigere for tilstrømingen enn sportslig suksess.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Krøvel; Leste på forumet til menigheden at de ikke kjører fellestur til denne kampen. Hva vil det ha å si for billettsalgstallet?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

1908

Det vil si at det sikkert kommer noen færre menige folk opp....

Xminator


Nixon

Quote from: Yes!wehavenobananas on April 07, 2010, 22:43:20 PMMen det endrer ikke på at han er komplett udugelig i jobben sin.


Komplett udugelig? Sterke ord. Hva begrunner du det med?
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on April 08, 2010, 05:41:42 AM
Krøvel; Leste på forumet til menigheden at de ikke kjører fellestur til denne kampen. Hva vil det ha å si for billettsalgstallet?


Betyr sikkert ikke mye. Kanskje de hadde kommet 30 med en buss, og at nå 20 av disse dropper å reise fordi det ikke blir buss? I fjor stilte de vel full bortetribune. Det var riktignok 16.mai, men likevel. Imidlertid var de bare 70 i Trondheim på deres eneste bortekamp til nå i år. Lenger å reise dit, men betydelig mer attraktiv motstander. De kommer vel et par hundre vil jeg tro.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

April 10, 2010, 05:18:27 AM #6462 Last Edit: April 10, 2010, 05:20:30 AM by krøvel vellevold
Sitteplasser: 16717
minus bortefelt 849
minus ca 1200 (?) ledige på SpV
minus 3491 ledige sitteplasser
= ca 11177 solgte.

Dvs ca 278 bedre enn på samme tid sist.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Får håpe på godt vær og mange spontane...
Gå av.

skuteviken

Jajaja :) folk skal ikke kjøre seg opp på litt positivisme da? Jeg tror vi vinner denne kampen. Må nyte de små gleder når det ikke er noe i horisonten.

Vi bør toppe stemningen fra Sandefjord og vel så det, bare å pakke med seg følelsene sine med opp på stadda.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Hatleking

Venligst ikkje spre kynisme og negativitet rundt foran kvar kamp. Brann har absolutt sjanse til å vinne, og iallefall underhalde.

krakra

Ingen unnskyldninger til å ikke komme på kamp akkurat nå iallefall. Flott vær, bra kamptidspunkt, ingen ferie og en motstander som spiller flott fotball og neppe vil være like destruktive som de to vi har møtt hittil. Jeg tror det blir en fin kveld i morgen på Brann Stadion.

Spelaren

Nilsen vil ikkje gå med på at mindre underholdende fotball og sviktende resultater er årsaker til publikumssvikten.
Gå av.

stig

April 10, 2010, 15:15:31 PM #6468 Last Edit: April 10, 2010, 15:17:53 PM by stig
Nå handler vel egentlig artikkelen om nedgangen fra serieåpningen til 3. serierunde. Og da er det vel ikke så rart at det er nedgang. Lørdag slår stort sett mandag.  Og en mandag i påsken er vel verre enn andre mandager.
Haugesund og sandefjord er vel omtrent like interesant,men Haugesund kom vel med bortimot 900 flere supportere. 1/3 av nedgangen bare det.
Burde heller vinklet det mot nedgangen i forhold til ifjor,for da tror jeg han skulle fått problemer med å bortforklare kjedelig fotball og sviktende resultater. Rett og slett dårlig jobbet av BA
Nettsideansvarlig

Super Hasund

Svaret på nedgangen e ganske enkel. Det skyldes at det kommer nada med positivitet fra brann. Folk føler at klubben har blitt mindre åpen i forhold til sine viktigste støttespillere.
La Folket Synge

*Feltz*

Brann

Quote from: krakra on April 10, 2010, 13:31:10 PM
Ingen unnskyldninger til å ikke komme på kamp akkurat nå iallefall. Flott vær, bra kamptidspunkt, ingen ferie og en motstander som spiller flott fotball og neppe vil være like destruktive som de to vi har møtt hittil. Jeg tror det blir en fin kveld i morgen på Brann Stadion.


Så lenge Brann ikkje klarer å åpne felt t så har faktisk folk en grunn til å ikkje komme.
Samme problemet mot sandefjord og då måtte vi betale 50 kr i kampdagsavgifter, og det skjer ikkje flere ganger, når det e de som ikkje klarer å åpne feltet før!
Sendte mail i går og sa et, og fikk beskjed om at det snart ble åpnet, men forsatt har ikkje de klart det

krøvel vellevold

Quote from: Brann on April 10, 2010, 18:13:56 PM
Quote from: krakra on April 10, 2010, 13:31:10 PM
Ingen unnskyldninger til å ikke komme på kamp akkurat nå iallefall. Flott vær, bra kamptidspunkt, ingen ferie og en motstander som spiller flott fotball og neppe vil være like destruktive som de to vi har møtt hittil. Jeg tror det blir en fin kveld i morgen på Brann Stadion.


Så lenge Brann ikkje klarer å åpne felt t så har faktisk folk en grunn til å ikkje komme.
Samme problemet mot sandefjord og då måtte vi betale 50 kr i kampdagsavgifter, og det skjer ikkje flere ganger, når det e de som ikkje klarer å åpne feltet før!
Sendte mail i går og sa et, og fikk beskjed om at det snart ble åpnet, men forsatt har ikkje de klart det

De åpner det ikke før kampdag. Med andre ord: Man må betale 25 kroner mer enn hvis man hadde kunnet kjøpe det tidligere. Men ordner man Brann-kort, slipper man gebyr. Merkelig hvis de tror at dette skal tvinge folk til å kjøpe sitteplass til 300 i stedet for ståplass. De som bruker dette feltet, gjør det nok fordi de ikke har råd til annet.
Legg ned hele klubben!

Brann

Quote from: krøvel vellevold on April 10, 2010, 18:23:16 PM
Quote from: Brann on April 10, 2010, 18:13:56 PM
Quote from: krakra on April 10, 2010, 13:31:10 PM
Ingen unnskyldninger til å ikke komme på kamp akkurat nå iallefall. Flott vær, bra kamptidspunkt, ingen ferie og en motstander som spiller flott fotball og neppe vil være like destruktive som de to vi har møtt hittil. Jeg tror det blir en fin kveld i morgen på Brann Stadion.


Så lenge Brann ikkje klarer å åpne felt t så har faktisk folk en grunn til å ikkje komme.
Samme problemet mot sandefjord og då måtte vi betale 50 kr i kampdagsavgifter, og det skjer ikkje flere ganger, når det e de som ikkje klarer å åpne feltet før!
Sendte mail i går og sa et, og fikk beskjed om at det snart ble åpnet, men forsatt har ikkje de klart det

De åpner det ikke før kampdag. Med andre ord: Man må betale 25 kroner mer enn hvis man hadde kunnet kjøpe det tidligere. Men ordner man Brann-kort, slipper man gebyr. Merkelig hvis de tror at dette skal tvinge folk til å kjøpe sitteplass til 300 i stedet for ståplass. De som bruker dette feltet, gjør det nok fordi de ikke har råd til annet.


De skriver no i mailen at det skal være åpent det og akkuratt som alle de andre feltene. og nei det handler nødvendigvis ikkje om at du ikkje har råd til det, men e ikkje alle som gidder å bruke mye penger på det, f.eks hvis eg skal med noen som ikkje e så veldig interesert. og i fjor hadde vi paturkort men då var det stor sett bare folk som skulle i kiosen vi så og ikkje kampen! og når det e fint vær e det faktisk like greit å stå der som med bataljonen og mye billigere!

krøvel vellevold

April 11, 2010, 01:44:23 AM #6473 Last Edit: April 11, 2010, 01:49:47 AM by krøvel vellevold
Sitteplasser: 16717
minus bortefelt 849
minus ca 1200 (?) ledige på SpV
minus 3279 ledige sitteplasser
= ca 11389 solgte utenom bortefeltet.

Vi ligger vel ca 300 foran salget til sist kamp. Kommer Start-fansen 100 flere enn SF-fansen, kan vi klare bortimot 12500. Vi skal i hvert fall klare over 12000.
Legg ned hele klubben!

dudo

Fy faen så stusselig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Ja, det er litt sannhetens time i kveld når et gjelder billettsalg. Påsken er over, det er fint vær, kamptidspunktet er bra for de som bor i nabokommunene og kampen går ikke på riksdekkende tv. Så det er ikke så mange unnskyldninger igjen utenom det sportslige. Og da er man rett og slett en medgangssupporter etter min mening!
Rød makt på Hansa

skuteviken

April 11, 2010, 10:02:47 AM #6476 Last Edit: April 11, 2010, 10:08:51 AM by skuteviken
Quote from: Nixon on April 11, 2010, 09:58:39 AM
Ja, det er litt sannhetens time i kveld når et gjelder billettsalg. Påsken er over, det er fint vær, kamptidspunktet er bra for de som bor i nabokommunene og kampen går ikke på riksdekkende tv. Så det er ikke så mange unnskyldninger igjen utenom det sportslige. Og da er man rett og slett en medgangssupporter etter min mening!


Ja. De som ikke kommer nå har ingen unnskyldning, litt rart egentlig. Været er jo konge i dag, blir det seier i dag, kan dette smake riktig så godt. ¨

Egentlig litt flaut med 12k supportere når alle intervjuene med Start nevner hvor stor ramme det blir rundt kampen, stor stadion mye liv osv. Brann Stadion er ikke pen med disse hullene, sånn for helhetstemningen så trekker det ned, stemningen i forrige hjemmekamp overgikk mye av fjoråretskamper, men det sier egentlig mest om de andre kampene.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krøvel vellevold

Quote from: skuteviken on April 11, 2010, 10:02:47 AM
Quote from: Nixon on April 11, 2010, 09:58:39 AM
Ja, det er litt sannhetens time i kveld når et gjelder billettsalg. Påsken er over, det er fint vær, kamptidspunktet er bra for de som bor i nabokommunene og kampen går ikke på riksdekkende tv. Så det er ikke så mange unnskyldninger igjen utenom det sportslige. Og da er man rett og slett en medgangssupporter etter min mening!


Ja. De som ikke kommer nå har ingen unnskyldning, litt rart egentlig. Været er jo konge i dag, blir det seier i dag, kan dette smake riktig så godt. ¨

Egentlig litt flaut med 12k supportere når alle intervjuene med Start nevner hvor stor ramme det blir rundt kampen, stor stadion mye liv osv. Brann Stadion er ikke pen med disse hullene, sånn for helhetstemningen så trekker det ned, stemningen i forrige hjemmekamp overgikk mye av fjoråretskamper, men det sier egentlig mest om de andre kampene.

Det er nå vi kan angre på at vi aldri bygget Stadion ut til 23000, slik hele byen ville kreve når de ikke fikk plass.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Dersom en kjøper billetter på brann.no idag,må en da hente disse på Stadion og vere der 2 timer før for å unngå lange køer?
2.10.07-Gullet kom hem!

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on April 11, 2010, 11:06:08 AM
Quote from: skuteviken on April 11, 2010, 10:02:47 AM
Quote from: Nixon on April 11, 2010, 09:58:39 AM
Ja, det er litt sannhetens time i kveld når et gjelder billettsalg. Påsken er over, det er fint vær, kamptidspunktet er bra for de som bor i nabokommunene og kampen går ikke på riksdekkende tv. Så det er ikke så mange unnskyldninger igjen utenom det sportslige. Og da er man rett og slett en medgangssupporter etter min mening!


Ja. De som ikke kommer nå har ingen unnskyldning, litt rart egentlig. Været er jo konge i dag, blir det seier i dag, kan dette smake riktig så godt. ¨

Egentlig litt flaut med 12k supportere når alle intervjuene med Start nevner hvor stor ramme det blir rundt kampen, stor stadion mye liv osv. Brann Stadion er ikke pen med disse hullene, sånn for helhetstemningen så trekker det ned, stemningen i forrige hjemmekamp overgikk mye av fjoråretskamper, men det sier egentlig mest om de andre kampene.

Det er nå vi kan angre på at vi aldri bygget Stadion ut til 23000, slik hele byen ville kreve når de ikke fikk plass.


For ikke å snakke om både 30 og 40 000.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: Brannfrelst on April 11, 2010, 11:09:36 AM
Dersom en kjøper billetter på brann.no idag,må en da hente disse på Stadion og vere der 2 timer før for å unngå lange køer?


Det er nok lurt å være der i alle fall 1 1/2 time før. Jeg har glemt partoutkortet et par ganger og vært der en time før kamp, og da har billettkøene vært veeeldig lange.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Hva med skrive ut billetten hjemme muligheten? Får en da en strekkode på arket som en scanner inn slik som billetten? Dette er jo da mye mer praktisk enn å bruke halve dagen på kø..
2.10.07-Gullet kom hem!

Angeln

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5063712.ece
"Per nå, søndag formiddag, er det bare solgt 13 610 seter på Stadion. Faren for en ny kamp med mindre enn 15 000 tilskuere er stor."

BA driter seg ut med researchen og har simpelthen tatt kapasitet - ledige sitteplasser = antall solgte. Som vi vet er veien til det magiske tallet en noe mer kompleks ligning.

B-moderator

Quote from: Brannfrelst on April 11, 2010, 11:16:06 AM
Hva med skrive ut billetten hjemme muligheten? Får en da en strekkode på arket som en scanner inn slik som billetten? Dette er jo da mye mer praktisk enn å bruke halve dagen på kø..


Må en i så tilfelle vise medlemskapsbevis i Bataljonen når en har en slik billett? Jeg har nemlig ikke det, har letet huset rundt. Men har kjøpt billett og skrevet ut slik som nevnt her...
Brann inside

B-moderator

Må en vise medlemskapsbevis i Bataljonen når en har en kjøpt Bataljonen billett? Jeg har nemlig ikke det, har letet huset rundt. Men har kjøpt billett og skrevet ut slik som nevnt her...
Er selvsagt medlem...
Brann inside

krøvel vellevold

April 11, 2010, 12:07:52 PM #6485 Last Edit: April 11, 2010, 12:10:22 PM by krøvel vellevold
Sitteplasser: 16717
minus bortefelt 849
minus ca 1200 (?) ledige på SpV
minus 2942 ledige sitteplasser
= ca 11726 solgte utenom bortefeltet.

Salget ligger under 300 foran salget til forrige kamp. Men bortefansen kommer nok flere, så vi ligger nok an til oppimot 12500. Kanskje det gode været vil føre til flere "siste-dagen-kjøpere" enn sist, og da kan vi kanskje få oppimot 13000.
Legg ned hele klubben!

Onside !!!

Quote from: gjertm on April 11, 2010, 12:07:25 PM
Må en vise medlemskapsbevis i Bataljonen når en har en kjøpt Bataljonen billett? Jeg har nemlig ikke det, har letet huset rundt. Men har kjøpt billett og skrevet ut slik som nevnt her...
Er selvsagt medlem...


Nei.

B-moderator

Brann inside

krøvel vellevold

April 11, 2010, 14:54:46 PM #6488 Last Edit: April 11, 2010, 14:56:32 PM by krøvel vellevold
Sitteplasser: 16717
minus bortefelt 849
minus ca 1200 (?) ledige på SpV
minus 2631 ledige sitteplasser
= ca 12037 solgte/printet ut utenom bortefeltet.

Salget ligger rundt 500 foran salget til forrige kamp. For tre timer siden var vi ca 300 foran, så det gode været har nok en effekt på kampdagen. Tror vi skal klare opp mot 13000.
Legg ned hele klubben!

bergensgutt95

jeg har noen kamerater som skal kjøpe bilett til brann-vif, hvordan kan man se hvor det er ledig på en bestemt plass? og går det ann og bestille biletter på bataljonen sine felt hvist de seller biletter på narvesen?
jeg har selvsakt paturkort..
Brann alternative

Bossmann

Ser at Brann markedsfører med halv pris for barn og 25% reduksjon i billettprisene for voksne. Herlig for oss som kjøpte partoutkort med stigning i prisen. Ufattelig at vi som er trofaste må betale prisen for innkompetanse. Dette er nok et tegn på elendig kundebehandling fra Brann. Dette er jo også en indirekte innrømmelse fra markedsavdelingen på at det er krise. For mindre enn en uke side gikk jo Brann ut og fortalte at det var alt for tidlig å snakke om noen reell nedgang i interessen. For noe viss vass.

Nei, pakk sammen sakene. Alt fra banemannen som glemmer å vanne banen, til folk som ikke kan selge meg en varm kaffe eller brus med kulsyre i, til markedsavdeling med evenukker i sjefstolene og til toppen der Brandtun ikke fatter en jævla bjelle.

skuteviken

Jaja, jeg griner ikke akkurat for de pengene. Viktig å få fylt opp stadion igjen.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

kabelmann

Enig med skuteviken.

1. Du har fått godplassen din og den kan ingen få tak i.
2. Brann trenger hver bidige krone de kan få tak i.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Det er minst et par "gratiskamper" pr p-kort. Hvor mange gratiskamper man får, avhenger av hvordan man regner: P-kort før første fornyelsesfrist, eller p-kort for nye kjøpere, kontra enkeltbillett m/Brann-kort eller enkeltbillett u/Brann-kort eller enkeltbillett u/Brann-kort på selve kampdagen. Om Brann setter ned prisen med 25 % på en og annen kamp - og du er bortreist på én kamp i ferien, så går man likevel i pluss. I tillegg til at man har sin faste plass og også slipper å stresse med billettkjøp til hver kamp.
Legg ned hele klubben!

SKBMiller

Pengene går til en god sak (selv om de formidles dårlig), og alle er tjent med et fullere Stadion. Så synes det er smålig av oss med partout å klage. Ser poenget selvsagt, men man må kunne heve seg over dette på grunn av de nevnte grunner.

skuteviken

Quote from: SKBMiller on April 13, 2010, 23:43:18 PM
Pengene går til en god sak (selv om de formidles dårlig), og alle er tjent med et fullere Stadion. Så synes det er smålig av oss med partout å klage.


My point exactly, men problemet på Stadion er at alle økte inntekter gjør til at utgiftene stiger proporsjonalt, styret har mye å bevise med økonomistyring.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krøvel vellevold

Må si jeg forundrer meg virkelig over AaFK-publikummet. Som jeg har sagt en del ganger før: Da Danskebåten var ny, ble det fort utsolgt til alle kamper - selv om de lå i bunnen. Senere gikk salget naturlig nok seinere siden nyhetens interesse var borte, men det var likevel velfylt på kampene. Til kampene mot RBK og MFK var det alltid ganske fort utsolgt - det også selv om de var i bunnen.

Men nå i 2010 når de har stått for en sensasjonell serieåpning, de er regjerende cupmestere, og leverer på et nivå de ikke har vært i nærheten av tidligere, selger de IKKE ut stadion... Det var nesten 300 tomme seter utenom bortefeltet nå sist. Man skulle jo tro at kommende mandags kamp mot Rosenborg var utsolgt forlengst nå når de topper tabellen og er i en sinssyk medgang. Men neida... Fem dager før kamp er det fremdeles nesten 800 billetter igjen. Det til tross for at salget startet før seriestart, og det da var godt under 2000 plasser som ble lagt ut.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

April 14, 2010, 15:49:54 PM #6497 Last Edit: April 14, 2010, 15:53:28 PM by krøvel vellevold
Sitteplasser: 16717
minus bortefelt + P ca 1250? (husker ikke hvor mange plasser P har)
minus ca 1200 (?) ledige på SpV
minus 3691 ledige sitteplasser
= ca 10576 solgte utenom bortefeltet.

Vi ligger litt bak salget til forrige kamp, men så var jo forrige kamp så sent som søndag. Folk kjøper gjerne bare til én kamp om gangen. Værmeldingene for søndag er ikke så altfor bra, og VIF-fansen kommer neppe stort flere enn Start. Ligger an til rundt 13000 på søndag hvis vi ikke spiller overbevisende i kveld.
Legg ned hele klubben!

Langhår

13000? Det er jo faen meg grenseløst elendig når vi snakker om at Engen kommer. Jeg hadde ærlig talt trodd av vi fikk se 15-tallet på denne kampen.

Men så er jo jeg alltid grenseløs naiv når det kommer til mine forventninger til tilskuertallene.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

krakra

Får vi ikke godt over 14.000 mot VIF burde iallefall Algerøy også se at det går mot nok en budsjettsprekk, med mindre styret går og laget forsterkes kraftig i sommer.

Go Up