• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Nixon and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

September 14, 2009, 13:38:42 PM #5950 Last Edit: September 14, 2009, 13:40:37 PM by krøvel vellevold
Quote from: ostraume on September 14, 2009, 12:27:31 PM
Quote from: krøvelValgdagsmålingene klokken 21 kan man høre i bilradioen. Og de er sikkert tilgjengelige både på text-tv og internett når du kommer hjem en halvtime eller time senere. Hvor stor tror du forskjellen vil være på valdagsmålingene og målingene som ble gjort i går? Sikkert ikke større enn forskjellen på valdagsmålingen og det endelige resulatet. Det skjer ingen overraskelser.


Mulig det, men med den logikken: Hvorfor skal vi egentlig gå på stadion i det hele tatt? Du kan jo alltids sjekke resultatet på text-tv senere på kvelden. Det skjer uansett ingen overraskelser, Brann vinner eller taper.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: mbersve on September 14, 2009, 13:33:26 PM
Moderatormelding: Om en ønsker å diskutere valget kan dette gjøres på pm, vi prøver å holde oss til billettsalgstallene som kommer. Avslutningsvis; husk å stemme & godt valg!


Det har jo absolutt relevans til tråden, da vi diskuterer hvor stor innvirkning valget har på oppmøtet på Stadion.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on September 14, 2009, 09:15:01 AM
Og i følge brann.no var det solgt 15300 i morges. Ligger an til 16000 da, og det til tross for at det antagelig ikke er noen idrettslagkampanje denne gang.


Jo da, det er idrettslagskampanje.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lidenskapen

Er det noen som har oversikt over hvilket gjennomsnitt vi må ha på de resterende kampene nå for og nå et gjennomsnitt på 16000? *kremt* krøvel?  :D
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

krøvel vellevold

Quote from: Lidenskapen on September 17, 2009, 12:24:07 PM
Er det noen som har oversikt over hvilket gjennomsnitt vi må ha på de resterende kampene nå for og nå et gjennomsnitt på 16000? *kremt* krøvel?  :D


15925 mot Odd og 17000 mot VIF og RBK.
Legg ned hele klubben!

Northside

Altså ikke helt utenkelig. Kjemper vi fortsatt om bronse mot VIF og RBK, så gir nok det fullt hus, dersom det ikke blir utsolgt uansett.

krakra

16000 mot Odd burde jo ikke være umulig heller. Iallefall ikke hvis vi slår AaFK.
Tror uansett vi ender en god del under budsjettet, i og med at mange billetter har gått på tilbud.

krøvel vellevold

Quote from: krakra on September 17, 2009, 18:15:07 PM
16000 mot Odd burde jo ikke være umulig heller. Iallefall ikke hvis vi slår AaFK.
Tror uansett vi ender en god del under budsjettet, i og med at mange billetter har gått på tilbud.


Det er ikke så mange billetter som har gått på tilbud. Det var noen kamper i sommer der man solgte noen hundre billetter til idrettslag for 70 kroner, og det har vært noen kamper i det siste der de har solgt ca 400 plasser til halv pris. Det er kanskje snakk om 700 billetter tilsammen - og ikke engang i alle kampene. Over et år utgjør det kanskje 400-500 av snittet.

Men hva var det budsjettet var på? 16000 eller 16500? Jeg mener å ha lest begge deler. Hvis det var 16500, så betyr jo det 7500 i minus over 15 kamper. Men samtidig hadde vi jo en ikke-budsjettert cupkamp med nesten 7000. Riktignok med en lavere snittpris, men likevel... Alt i alt tror jeg ikke Brann skal smelle så mye på billettinntektene.
Legg ned hele klubben!

13.Malin

Det har kanskje ikke noe med billettsalgstall å gjøre, men jeg lurte på når billettene til brann - enga kommer ut??
er ikke sikker på hvor jeg skulle legge dette, så la det her, beklager om det er feil :)

krøvel vellevold

Nå tviler jeg på at vi klarer 16000 i snitt. Skal vi klare det, må vi ha 15925 (tror jeg det var) mot Odd og 17000 mot VIF og RBK. Etter lørdagens skandale, etter at Kovacs er uaktuell og etter at bronsen ser rimelig håpløs ut, så tror jeg vi skal være glade om vi i det hele tatt runder 15000 neste mandag. Vi må antagelig ha minst 15525 mot Odd for i det hele tatt ha en teoretisk mulighet for 16000 i snitt. Da må vi jo ha 17200 mot VIF og RBK, og selv om kapasiteten offisielt er 17317, så kan det fort gå vekk noen plasser i forbindelse med vortefeltet og segregering. Og jeg tror faktisk ikke det blir utsolgt mot VIF heller. Vi klarer kanskje utsolgt mot RBK.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Slik det ser ut akkurat nå, så ser jeg ikke helt hva som skal trekke folk til kampen mot RBK. Den kampen vil vel bare være av akademisk interesse.
Da må nok Brann være vesentlig mer i dytten enn de er nå, og vi må gjerne i tillegg være heldig med været (i november betyr vel det at det må regne rett ned, og ikke fra siden) :p

bbjorn

Må iallefall gjøre det mulig å kjøpe billett til Brann-Odd først..umulig å gjøre det på brann.no... enda ;-)

krøvel vellevold

Quote from: Ricky on September 21, 2009, 10:35:28 AM
Slik det ser ut akkurat nå, så ser jeg ikke helt hva som skal trekke folk til kampen mot RBK. Den kampen vil vel bare være av akademisk interesse.


Det var jo kampen i 2001 også for vår del. Likevel var det utsolgt og over 19000 på kampen. Den gang skulle vi hindre RBK i å ta sitt 10. seriegull på rad. I år skal vi vel (liksom) hindre RBK i å gå ubeseiret gjennom sesongen. Det klarer vi selvsagt ikke.
Legg ned hele klubben!

13.Malin

Quote from: bbjorn on September 21, 2009, 11:02:09 AM
Må iallefall gjøre det mulig å kjøpe billett til Brann-Odd først..umulig å gjøre det på brann.no... enda ;-)


Det går jo an og kjøpe billetter til brann - odd på bataljonen.. jeg gjorde det for en god stund siden:)

mort3en

September 22, 2009, 10:10:15 AM #5964 Last Edit: September 22, 2009, 10:55:06 AM by mort3en
Ka tid vil bilettane te RBk og vif kampane lagt ut på bataljonen.no?

krøvel vellevold

Det er solgt ca 13830 til mandagens kamp mot Odd.

RBK kan ta gull i morgen, og de ser ut til å ha solgt ca 17000.

AaFK spiller sin første semifinale på hjemmebane noen gang i overmorgen (de har heller aldri nådd lenger enn dette i cupen noen gang) og det ser ut til å være solgt vel 9000.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Solgt ca 13947 til vår kamp på mandag.
RBK ser ikke ut til å klare 20000 i kveld.
AaFK hadde solgt 9388 kl. 18 til deres første semifinale hjemme noen gang.

Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on September 23, 2009, 19:29:43 PM
Solgt ca 13947 til vår kamp på mandag.
RBK ser ikke ut til å klare 20000 i kveld.
AaFK hadde solgt 9388 kl. 18 til deres første semifinale hjemme noen gang.




Er jo nesten skandale at man ikke klarer fulle hus når man kan sikre gullet.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on September 23, 2009, 20:41:19 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 23, 2009, 19:29:43 PM
Solgt ca 13947 til vår kamp på mandag.
RBK ser ikke ut til å klare 20000 i kveld.
AaFK hadde solgt 9388 kl. 18 til deres første semifinale hjemme noen gang.




Er jo nesten skandale at man ikke klarer fulle hus når man kan sikre gullet.


At RBK-fansen ikke syns gull er like spennende oss, er jo forståelig. Og spesielt spennende er jo ikke innspurten heller. Vinner de ikke i dag, har de ørten matchballer. Dessuten er jo ikke kampstart 2045 en arbeidsdag ideelt heller. Men ærlig talt: Når vi stiller 15-16000 midtsommers mot hvem som helst - selv om vi har lite spennede å kjempe for, så er det ikke imponerende med under 20000 på Lerkendal når gullet kommer tilbake til Trondheim etter noen år vekke. Det mest komiske er jo fantasiene de hadde om at de skulle ha en kapasitet på 31000 (hvorav 90% skulle være sesongkort) innen noen år. Hvordan skal man klare 28000 sesongkort når man ikke en eneste gang utenom 16.mai har over 20000 tilskuere når man tar gull?
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on September 23, 2009, 20:48:53 PM
Hvordan skal man klare 28000 sesongkort når man ikke en eneste gang utenom 16.mai har over 20000 tilskuere når man tar gull?


Du veit like godt som oss andre at det denne sesongen har vore mange viktige konfirmasjoner, sankthans, olsok, Olavsdager, valgmøter, borettslagsdugnader og soljevndøgn som har påvirket disse tilskuertallene dramatisk!! Trønderne er i ekstase!!
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on September 23, 2009, 20:50:50 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 23, 2009, 20:48:53 PM
Hvordan skal man klare 28000 sesongkort når man ikke en eneste gang utenom 16.mai har over 20000 tilskuere når man tar gull?


Du veit like godt som oss andre at det denne sesongen har vore mange viktige konfirmasjoner, sankthans, olsok, Olavsdager, valgmøter, borettslagsdugnader og soljevndøgn som har påvirket disse tilskuertallene dramatisk!! Trønderne er i ekstase!!


OK, jeg var dum. Jeg visste jo dette. Det skal bli spennende å se tilskuertallene på Lerkendal den sesongen de unngår alle festivalene. Snakker vi 40000?
Legg ned hele klubben!

thesevs

Men denne sesongen er jo litt merkelig. RBK taper ikke kamper og vinner serien lett som bare det (kanskje ikke så merkelig, men dog), Lyn kan opphøre som eliteserieklubb, FFK kan oppleve poengtrekk pga å ha brukt en spiller uten de rette papirene, Viking har endelig oppdaget at de er en utrolig kjedelig klubb, Aafk kan potensielt komme til cupfinalen og ODD kan skal muligens ut i Europa.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

olebrann3

Ingenting er oppsiktsvekkende, vi møtte åtvidaberg og tapte i europa..

thesevs

Quote from: Brannfrelst on September 24, 2009, 14:54:38 PM


Men det var ikke det jeg tenkte på. Min tanke var at vi har en smurfeliga uten like her i Norge. Lag som knapt klarer å holde seg to sesonger på rad i Eliteserien, rykker ned for så å rykke opp og ta 2.plassen året etterpå. Gjerne et cupgull i samme slengen. Slik skal det jo egentlig ikke være. Så kan en gjerne diskutere "sjarmen" med det...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

mbs

Quote from: krøvel vellevold on September 22, 2009, 23:01:26 PM
Det er solgt ca 13830 til mandagens kamp mot Odd.

RBK kan ta gull i morgen, og de ser ut til å ha solgt ca 17000.

AaFK spiller sin første semifinale på hjemmebane noen gang i overmorgen (de har heller aldri nådd lenger enn dette i cupen noen gang) og det ser ut til å være solgt vel 9000.


salget går ikke så fort ser jeg. Idag er det kl 1300, 1780 billetter igjen, inkludert ståbilletter, men ikke SPV tribuen. Noen som vet hvor mange solgte det er?

Angeln

Quote from: mbs on September 25, 2009, 12:08:44 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 22, 2009, 23:01:26 PM
Det er solgt ca 13830 til mandagens kamp mot Odd.

RBK kan ta gull i morgen, og de ser ut til å ha solgt ca 17000.

AaFK spiller sin første semifinale på hjemmebane noen gang i overmorgen (de har heller aldri nådd lenger enn dette i cupen noen gang) og det ser ut til å være solgt vel 9000.


salget går ikke så fort ser jeg. Idag er det kl 1300, 1780 billetter igjen, inkludert ståbilletter, men ikke SPV tribuen. Noen som vet hvor mange solgte det er?


Ca 14550 solgte utenom bortefeltet.

På rundt samme tid (var vel fredag formiddag) foran Viking-kampen meldte brann.no at vi hadde passert 15000 solgte. Noe bak skjema altså, men vi skal nok klare en kamp til over grensen.

krøvel vellevold

Quote from: Angeln on September 25, 2009, 14:29:43 PM
Quote from: mbs on September 25, 2009, 12:08:44 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 22, 2009, 23:01:26 PM
Det er solgt ca 13830 til mandagens kamp mot Odd.

RBK kan ta gull i morgen, og de ser ut til å ha solgt ca 17000.

AaFK spiller sin første semifinale på hjemmebane noen gang i overmorgen (de har heller aldri nådd lenger enn dette i cupen noen gang) og det ser ut til å være solgt vel 9000.


salget går ikke så fort ser jeg. Idag er det kl 1300, 1780 billetter igjen, inkludert ståbilletter, men ikke SPV tribuen. Noen som vet hvor mange solgte det er?


Ca 14550 solgte utenom bortefeltet.

På rundt samme tid (var vel fredag formiddag) foran Viking-kampen meldte brann.no at vi hadde passert 15000 solgte. Noe bak skjema altså, men vi skal nok klare en kamp til over grensen.

Feil. De meldte om morgenen at det manglet 340 på at det var solgt 15000. Men det var antagelig medregnet bortefansen (300-400). Lørdag ettermiddag var det ut fra min modell solgt ca 14600 utenom bortefeltet. Dvs at hvis vi selger ca 50 billetter neste døgnet, så ligger vi likt med salget til Viking-kampen - men det er altså utenom bortefansen. Ergo ligger vi bak totalt sett, siden Odd-fansen nok kommer adskillig færre.

Grunner til at det kan bli høyere enn sist: Innbyrdes kamp om 4.plass som kan gi e-cup, samt at Odd har blitt et hatlag de siste månedene. (Noen vil sikkert si at det ikke er valg denne gang, men det tror jeg altså hadde minimalt å si). Grunner til at det kan bli lavere enn sist: Dårligere vær, færre bortesupportere, tap siste runde, så godt som ute av bronsekampen.
Legg ned hele klubben!

krakra

Hvordan var skjemaet ditt for å klare 16.000-snittet igjen Krøvel?

krøvel vellevold

Quote from: krakra on September 25, 2009, 15:48:53 PM
Hvordan var skjemaet ditt for å klare 16.000-snittet igjen Krøvel?


15925 + 17000 + 17000. Men de siste hjemmekampene (vi har spilt) har jeg ikke fått det endelige tilskuertallet fra. Som regel blir de nedjustert litt, så det kan godt være vi må ha litt mer.
Legg ned hele klubben!

Angeln

Quote from: krøvel vellevold on September 25, 2009, 15:40:58 PM
Quote from: Angeln on September 25, 2009, 14:29:43 PM
Quote from: mbs on September 25, 2009, 12:08:44 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 22, 2009, 23:01:26 PM




Ca 14550 solgte utenom bortefeltet.

På rundt samme tid (var vel fredag formiddag) foran Viking-kampen meldte brann.no at vi hadde passert 15000 solgte. Noe bak skjema altså, men vi skal nok klare en kamp til over grensen.

Feil. De meldte om morgenen at det manglet 340 på at det var solgt 15000. Men det var antagelig medregnet bortefansen (300-400). Lørdag ettermiddag var det ut fra min modell solgt ca 14600 utenom bortefeltet. Dvs at hvis vi selger ca 50 billetter neste døgnet, så ligger vi likt med salget til Viking-kampen - men det er altså utenom bortefansen. Ergo ligger vi bak totalt sett, siden Odd-fansen nok kommer adskillig færre.

Grunner til at det kan bli høyere enn sist: Innbyrdes kamp om 4.plass som kan gi e-cup, samt at Odd har blitt et hatlag de siste månedene. (Noen vil sikkert si at det ikke er valg denne gang, men det tror jeg altså hadde minimalt å si). Grunner til at det kan bli lavere enn sist: Dårligere vær, færre bortesupportere, tap siste runde, så godt som ute av bronsekampen.


Ok, det stemmer nok.

Da er det faktisk solgt rundt 200 flere enn sist, men minus borteantallet ligger vi an til omtrent samme, rundt 16000 og i rute mot snittet på samme tall. Været ser ut til å bli dårlig, men det har nok mer å si for selve oppmøtet enn det offisielle tallet.

krøvel vellevold

Quote from: Angeln on September 25, 2009, 17:35:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 25, 2009, 15:40:58 PM
Quote from: Angeln on September 25, 2009, 14:29:43 PM
Quote from: mbs on September 25, 2009, 12:08:44 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 22, 2009, 23:01:26 PM




Ca 14550 solgte utenom bortefeltet.

På rundt samme tid (var vel fredag formiddag) foran Viking-kampen meldte brann.no at vi hadde passert 15000 solgte. Noe bak skjema altså, men vi skal nok klare en kamp til over grensen.

Feil. De meldte om morgenen at det manglet 340 på at det var solgt 15000. Men det var antagelig medregnet bortefansen (300-400). Lørdag ettermiddag var det ut fra min modell solgt ca 14600 utenom bortefeltet. Dvs at hvis vi selger ca 50 billetter neste døgnet, så ligger vi likt med salget til Viking-kampen - men det er altså utenom bortefansen. Ergo ligger vi bak totalt sett, siden Odd-fansen nok kommer adskillig færre.

Grunner til at det kan bli høyere enn sist: Innbyrdes kamp om 4.plass som kan gi e-cup, samt at Odd har blitt et hatlag de siste månedene. (Noen vil sikkert si at det ikke er valg denne gang, men det tror jeg altså hadde minimalt å si). Grunner til at det kan bli lavere enn sist: Dårligere vær, færre bortesupportere, tap siste runde, så godt som ute av bronsekampen.


Ok, det stemmer nok.

Da er det faktisk solgt rundt 200 flere enn sist, men minus borteantallet ligger vi an til omtrent samme, rundt 16000 og i rute mot snittet på samme tall. Været ser ut til å bli dårlig, men det har nok mer å si for selve oppmøtet enn det offisielle tallet.


Så er spørsmålet om vi klarer 17000 på de to siste.
Legg ned hele klubben!

Gubrask

Hvordan går billettsalget til morgendagens kamp?

krøvel vellevold

14830 solgte eller utprintet nå. Selger vi 34 de neste 3 timene, er salget likt med Viking-kampen. Men dette er utenom bortefeltet, og Viking-fansen kom vel ca 300 flere enn hva Odd vil komme. Slik sett ligger vi an til ca 15700-15800 i morgen. Men i tillegg mister vi kanskje dem som venter til kampdagen med å kjøpe billett fordi de skal se været an. Så kanskje 15500 er et godt tips? Og da skal vi slite med å klare 16000 i snitt. Med 15500 i morgen må vi ha 34425 tilsammen på de to siste. Altså 17212,5 pr kamp. Det skal holde hardt, for det betyr i praksis utsolgt.
Legg ned hele klubben!

Angeln

Quote from: krøvel vellevold on September 27, 2009, 16:57:01 PM
14830 solgte eller utprintet nå. Selger vi 34 de neste 3 timene, er salget likt med Viking-kampen. Men dette er utenom bortefeltet, og Viking-fansen kom vel ca 300 flere enn hva Odd vil komme. Slik sett ligger vi an til ca 15700-15800 i morgen. Men i tillegg mister vi kanskje dem som venter til kampdagen med å kjøpe billett fordi de skal se været an. Så kanskje 15500 er et godt tips? Og da skal vi slite med å klare 16000 i snitt. Med 15500 i morgen må vi ha 34425 tilsammen på de to siste. Altså 17212,5 pr kamp. Det skal holde hardt, for det betyr i praksis utsolgt.


Jadda, 35 ble solgt på notime, usle to og en halv time. Dette betyr 14865 solgte og en halv time + en mann foran skjema totalt.

I morgen får vi vite om valget virkelig hadde noen betydning. Om f.eks 500 mennesker (utenom partoutkort-innehaverne) holdt seg hjemme pga det, kommer vi faktisk opp i over 16200 rent teoretisk. Været skal visst og gå fra konstant regn til regnbyger, det kan heller ikke skade.



krøvel vellevold

Quote from: Angeln on September 27, 2009, 19:36:04 PM
I morgen får vi vite om valget virkelig hadde noen betydning. 


Det får vi selvsagt ikke noe svar på i morgen. Kommer det flere i morgen enn mot Viking, kan det rett og slett skyldes at vi møter et lag som har blitt skikkelig forhatt i det siste - og at det er en rival om den viktige 4.plassen.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Og at lokaloppgjøret Viking egentlig ikke er så forbannet hett som avisene vil ha det til - for andre enn Vikingfansen...

Markmus

Viking er som de fleste andre lag; vi skal slå dem, men det plager meg ikke mer om vi taper for dem enn for f.eks. Sandefjord.

Tap mot Rosenborg og VIF, spesielt Rosenborg, derimot...

Det er vel kun i media en kamp mellom Brann og Viking anses for å være et "derby" og "lokaloppgjør".
Ka du ve?

Angeln

Quote from: krøvel vellevold on September 27, 2009, 20:27:03 PM
Quote from: Angeln on September 27, 2009, 19:36:04 PM
I morgen får vi vite om valget virkelig hadde noen betydning. 


Det får vi selvsagt ikke noe svar på i morgen. Kommer det flere i morgen enn mot Viking, kan det rett og slett skyldes at vi møter et lag som har blitt skikkelig forhatt i det siste - og at det er en rival om den viktige 4.plassen.


Jovisst (om enn grovt forenklet). De som teller på knappene i siste liten lar seg nok heller påvirke av alt mediefokuset rundt valget og ordførerens parkeringstrusler enn om det er Odd som står på motsatt banehalvdel. Kan selfølgelig ikke utelukke at hatlag og 4.plass drar folk, tror bare valget betydde mer.

Ellers går salget tregt med kun 14970 solgt u/bortefeltet til nå. Vil tro at den fraværende markedsføringen, tilsynelatende ingen idrettskampanjer og det at folk er dritlei mandagskamper er det som gjør mest utslag.


krøvel vellevold

Vi må nå ha 17228 på begge de siste kampene for å klare 16000 i snitt. Det tror jeg ikke vi klarer. Kapasiteten er for øvrig 17317.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Noen som har oversikt over hvor mye billetter som er solgt til VIF kampen ?

Bør vel bli utsolgt til denne kampen eller ................. ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on October 13, 2009, 14:04:41 PM
Noen som har oversikt over hvor mye billetter som er solgt til VIF kampen ?

Bør vel bli utsolgt til denne kampen eller ................. ?


Det blir det neppe. Skal være glade om vi klarer 16000. Var solgt ca 14000 utenom bortefeltet i går.
Legg ned hele klubben!

thesevs

VIF har fått 400 billetter.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

Hvorfor står det 0 billetter på hele BT? Tviler steeeerkt.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on October 13, 2009, 23:45:46 PM
Hvorfor står det 0 billetter på hele BT? Tviler steeeerkt.


Fordi disse plassene inntil videre selges gjennom BTs kundeservice.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

October 14, 2009, 00:21:56 AM #5996 Last Edit: October 14, 2009, 00:39:32 AM by krøvel vellevold
Solgt ca 14287 nå. Selger vi 92 frem til i 21-tiden i morgen, ligger vi likt med årets best besøkte kamp utenom 16.mai; FFK-kampen som trakk 16617. Nå er jo mine tall utenom bortefeltet, og Klanen kommer sikkert et hundretalls flere enn FFK-fansen gjorde, så slik sett skulle vi ligge an til et tall på 16700-16800. Vi må ha 17226 tilskuere (kapasiteten er 17317) på begge de to siste kampene for å klare 16000 i snitt i år. Jeg tror ikke vi klarer det. Med f.eks. 16500 mot VIF og 17000 mot RBK, vil vi ende opp med 15937 i snitt. Det er en nedgang på 6 % fra i fjor. Til sammenligning: Hvis RBK skulle få fullt hus (21600) på siste hjemmekamp mot AaFK (når gullet deles ut), vil de få 17692 i snitt. Da har de hatt en nedgang på 6,7 %. Får vi 15868 på våre to siste, får vi også en nedgang på 6,7 %. Så alt tyder på at vi vil ende opp med en lavere nedgang enn RBK.
Legg ned hele klubben!

brann:)

October 15, 2009, 09:32:19 AM #5997 Last Edit: October 15, 2009, 10:06:16 AM by brann:)
Solgt ca 14500 nå. Opp 213 fra sist Krøvel oppdaterte. Er vel litt foran salget enn mot FFK. Tror 17000 er muligt, avhengig om Klanen stiller med en del.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

vebo

Er vel uttalt at klanen får/tar 400.
Tiocfaidh ár lá

Atlet Orvanger

Brann.no melder at Klanen stiller 250 - 300 tomme hoder i Bergen.

Go Up