• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Go Down

SKBMiller

Under 15 000 på Lerkendal. Haha. Folk er vel misfornøyde fordi det ikke er spennende nok i toppen.

krøvel vellevold

Quote from: SKBMiller on August 31, 2009, 19:52:42 PM
Under 15 000 på Lerkendal. Haha. Folk er vel misfornøyde fordi det ikke er spennende nok i toppen.


Nei det var nok kammermusikkfestival, pantomimefestival og dukketeaterfestival på en gang. Og dessuten var det sikkert innskrivning for vårens konfirmanter.
Legg ned hele klubben!

skuteviken

Det er jo trist for RBK da, og på enkelte områder vitner det jo helt seriøst på at det er blitt en mindre klubb. Hadde vi ligget i toppen av tabellen hadde det vært elleville tilstander i byn og vi hadde fylt stadion og vel så det. Litt rart å se gamle intervju med JTG om at det er veldig knapt med billetter i begynnelsen av 08, noen stygge blemmer mot Molde hjemme og borte og salget av Helstad osv, så sank interessen, men den må jo nesten uansett kalles større enn det Trøndere som dominerer tippeligaen er.

Hadde vi ledet så suverent så hadde jeg stått på Stadion neste hjemmekamp og gaulet i selvgodhet så høyt at det skalv i buksene til spillerne på banen.

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Hva skjer med JT Guntveit egentlig? Er han i krigen enda?
Ka du ve?

Læreren

Quote from: Markmus on August 31, 2009, 23:20:35 PM
Hva skjer med JT Guntveit egentlig? Er han i krigen enda?


Han har permisjon fra sin stilling i Brann ut året.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6473819

hanidar

Nok en gang må Brann finne seg i å spille mandagskamp hjemme. ( Mot forhatte Odd ) og det har vært veldig mange tvangsflyttinger til mandag i år.

Viktigst nå er dog mann av huse mot Viking, vår gamle rival. La oss håpe folk forhåndsstemmer slik at de er uthvilte og konsentrerte og på plass mot Viking mandag 14.9.

Det blir spennende å se hvor mange, forhångssalget vil avgjøre mye for på valgdagen er kanhende mange så stresset at de ikke husker å komme/rekker avsparket.

Hver krone teller også for ifølge avisene vil resultatet bli rødt i Brannregnskapet, ja tolker jeg signalene rett blir det et stygt underskudd. Overskuddene pleier alltid å bli litt mindre enn ventet og underskuddene en del større enn fryktet.

dudo

Hahah, "utvhilte og konsentrerte". Ja, det er et helvetes mas med denne stemmingen.

Men deler frykten din når det gjelder økonomien. Selv om overgangsvinduet bør ha hjulpet en del på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Nå kan man kjøpe sesongkort for resten av kampene. 1200kr + forkjøpsrett neste år. Er ikke en krone i rabatt, så tviler på at dette blir noen storselger. Er jo ikke problem å skaffe seg billett til kampene for tiden
"og der snubler Sæternes igjen"

SKBMiller

Høres ikke akkurat ut som en vinner nei. Men de siste kampene blir vel bort i mot utsolgte uannsett.

krøvel vellevold

Quote from: SKBMiller on September 03, 2009, 15:11:39 PM
Høres ikke akkurat ut som en vinner nei. Men de siste kampene blir vel bort i mot utsolgte uannsett.

Neppe. De to siste kanskje, men ikke mot Viking og Odd.
Legg ned hele klubben!

sydnes76

Lite liv på forumet for tiden. Noen som har oversikten over salget til "valgkampen"? Det blir vel 50 på rad eller?

Markmus

Vi var vel bare ca 300 billetter unna 15 000 i går eller forgårs, så jeg vil tro rekorden er ganske spikret på Stadion, ja.
Ka du ve?

kabelmann

Så er det bare å kjøre på med noen 15000-kamper til, slik at rekorden er sikker i minst 4-5 år frem i tiden.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Markmus

Vi har solgt 15 719 billetter om "antall ledige plasser" på hvert felt er troverdig på billettkartet.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on September 12, 2009, 13:44:04 PM
Vi har solgt 15 719 billetter om "antall ledige plasser" på hvert felt er troverdig på billettkartet.


Neineinei. Regnestykket er slik:

Kapasitet 17317
minus 1569 ledige
minus bortefeltet (med seil) som til denne kampen er 461 plasser
minus 200 plasser på T-feltet (kapasiteten er 600, men salget starter alltid på 400)
minus ca 400 plasser på SpV som ikke selges som enkeltbilletter
= ca 14687 solgt eller printet ut utenom bortefeltet.

Antagelig er det tallet kanskje 100-150 for høyt fordi det er en del plasser bl.a. på Hansa som er printet ut for manuelt salg på felt Z og gjennom Bataljonen, og fordi mitt anslag om ledige plasser på SpV kanskje er litt for lavt. Men det er nok solgt over 14500 utenom bortefeltet.

I tillegg til dette kan vi anslå at det er solgt kanskje 300 til Viking-fansen. Det var solgt 200 til dem midt i uken, så 300 har de nok sikkert klart nå.

Ergo vil jeg anslå salget til å være i overkant av 14800 nå - medregnet bortefeltet.

En annen ting er at jeg tror bortefeltet kan bli i knappeste laget. 461 plasser er satt av til dette, men da tar jo seilet sikkert ca 78 av disse (39 i bredden x 2? i høyden), og de har da bare 383 plasser disponible. Det er sikkert mange siddiser som jobber og studerer her i byen, som ikke har skaffet seg billett gjennom Viking eller Hordene. Det er lett å si at det får bli deres problem. Men det kan fort bli vårt problem hvis Viking-fans da setter seg alle andre steder på Stadion. På Hansa er det jo fritt frem for hvem som helst å kjøpe...
Legg ned hele klubben!

Markmus

Jaja, jeg bommet bare med 900 ;)

Er vel strengt tatt ikke så jævlig farlig om det setter seg en siddis her og der. Har aldri opplevd dem som bråkmakere og bortesupportere har vel heller aldri kommet i store problemer ved å juble litt for mye nær hjemmefansen på Stadion.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on September 12, 2009, 17:24:09 PM
Jaja, jeg bommet bare med 900 ;)

Er vel strengt tatt ikke så jævlig farlig om det setter seg en siddis her og der. Har aldri opplevd dem som bråkmakere og bortesupportere har vel heller aldri kommet i store problemer ved å juble litt for mye nær hjemmefansen på Stadion.


Det har da virkelig vært episoder.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Noe mer enn et par slengbemerkninger og muligens et pappbeger eller en pølse slengt i riktig retning?
Ka du ve?

Henrik8

Sørget ikke pølse-vipen på SPV for at noen bærumsklovner som feiret litt for heftig på feil tribune i fjor fikk klar beskjed?
Kjør over pakket 09`

Lidenskapen

Noen som har oversikt over solgte billetter idag? er vel ikke tvil om at tilskuertallet blir påvirket av valgdagen
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Angeln

Quote from: Lidenskapen on September 13, 2009, 14:34:52 PM
Noen som har oversikt over solgte billetter idag? er vel ikke tvil om at tilskuertallet blir påvirket av valgdagen


Ca 14947 solgt utenom bortefeltet, men inkludert utprintede for manuelt salg.

Tilskuertallet (det offisielle) blir nok ikke så mye påvirket av valget, men det faktiske oppmøtet kan bli interessant å se. For min del har jeg forhåndsstemt for å slippe stress på kampdagen.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Kapasitet 17317
minus 1392 ledige
minus 200 ikke til salg på T-feltet
minus ca 400 ikke til salg på SpV
minus bortefelt (m seil) 461
= 14864

Som tidligere nevnt kan dette anslaget være litt for høyt pga utprintede billetter som skal selges mauelt. Men det er grunn til å tro at det er solgt minst 14700. Det er også grunn til å tro at Viking-fansen har solgt minst 300. Ergo skulle det være solgt 15000 alt i alt nå. Forhåpentligvis får vi et tall oppunder 16000 i morgen. Skal vi klare et snitt på 16000 i år, må vi ha f.eks. 16000 vs Viking, 15800 vs Odd, 17100 vs VIF og 17111 vs RBK. Det kan gå akkurat.
Legg ned hele klubben!

skuteviken

Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 19:45:04 PM
Fatter uansett ikke alt gnålet om at det går kamp på valgdagen. Javel; må verden stoppe opp for det?


Hehehe :) Jeg kommer iallefall til springe hjem etter kampen, jeg syns det er IDIOTISK for egendel, syns valgsendingene er MEGET interessant. Du vet at det er mange som kan benke seg forran TVen til denne kampen. Så at du syns det "logisk"/eller etter ditt skjønn uforståelig at folk skal velge vekk dette så er det nok mange som er uenig. Med all respekt forøvrig.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krøvel vellevold

September 13, 2009, 20:18:51 PM #5924 Last Edit: September 13, 2009, 20:22:14 PM by krøvel vellevold
Quote from: skuteviken on September 13, 2009, 20:11:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 19:45:04 PM
Fatter uansett ikke alt gnålet om at det går kamp på valgdagen. Javel; må verden stoppe opp for det?


Hehehe :) Jeg kommer iallefall til springe hjem etter kampen, jeg syns det er IDIOTISK for egendel, syns valgsendingene er MEGET interessant. Du vet at det er mange som kan benke seg forran TVen til denne kampen. Så at du syns det "logisk"/eller etter ditt skjønn uforståelig at folk skal velge vekk dette så er det nok mange som er uenig. Med all respekt forøvrig.


Så hva er det du får vite før klokken 2130/2200 som er så spennende at det ikke kan vente? Er det de foreløbige tallene fra Utsira? Er det de foreløbige tallene fra Røst? Hva er avgjort så tidlig på kvelden? Hvis man er sinnsykt spent på utviklingen allerede fra de første tallene kommer inn fra Vadsø og Longyearbyen; hvorfor ikke få noen til å sende SMS med hva som skjer? De første resultatene for de minste kommunene kommer kl 2100. Men man får ikke vite noe om totalresultatet kl 2100, som man ikke allerede vet utifra målinger hver dag de siste ukene.
Legg ned hele klubben!

Angeln

Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 19:45:04 PM
...
Fatter uansett ikke alt gnålet om at det går kamp på valgdagen. Javel; må verden stoppe opp for det?


Dette er jo ganske viktig for vanlige folk. Det er de samme folkene som jobber til kl 16 og kjører til valglokalet, står i kø med alle de andre vanlige folkene, avlegger sin stemme og kjører hjem og lager middag etterpå. Og da er jo plutselig klokken 1830 og da kommer jo man for sent alikevel.

Gjelder dette bare 6% av stadiongjengerne mister vi jo 1000 stykker bare her. Og så har du alle de politisk engasjerte som gjerne er frivillige som valgfunksjonærer..

krøvel vellevold

September 13, 2009, 20:26:12 PM #5926 Last Edit: September 13, 2009, 20:34:14 PM by krøvel vellevold
Quote from: Angeln on September 13, 2009, 20:24:13 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 19:45:04 PM
...
Fatter uansett ikke alt gnålet om at det går kamp på valgdagen. Javel; må verden stoppe opp for det?


Dette er jo ganske viktig for vanlige folk. Det er de samme folkene som jobber til kl 16 og kjører til valglokalet, står i kø med alle de andre vanlige folkene, avlegger sin stemme og kjører hjem og lager middag etterpå. Og da er jo plutselig klokken 1830 og da kommer jo man for sent alikevel.

Gjelder dette bare 6% av stadiongjengerne mister vi jo 1000 stykker bare her. Og så har du alle de politisk engasjerte som gjerne er frivillige som valgfunksjonærer..


Hvis man skal på Stadion på mandag, så forhåndsstemmer man  - eller lar være å stemme. Vanskeligere er det ikke.

Og tenk på alle som normalt hadde holdt seg hjemme for å se Jakten på kjærligheten, og som nå kommer fordi det går ut... :-)
Legg ned hele klubben!

skuteviken

September 13, 2009, 21:50:30 PM #5927 Last Edit: September 13, 2009, 22:27:16 PM by skuteviken
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 20:18:51 PM
Quote from: skuteviken on September 13, 2009, 20:11:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 19:45:04 PM
Fatter uansett ikke alt gnålet om at det går kamp på valgdagen. Javel; må verden stoppe opp for det?


Hehehe :) Jeg kommer iallefall til springe hjem etter kampen, jeg syns det er IDIOTISK for egendel, syns valgsendingene er MEGET interessant. Du vet at det er mange som kan benke seg forran TVen til denne kampen. Så at du syns det "logisk"/eller etter ditt skjønn uforståelig at folk skal velge vekk dette så er det nok mange som er uenig. Med all respekt forøvrig.


Så hva er det du får vite før klokken 2130/2200 som er så spennende at det ikke kan vente? Er det de foreløbige tallene fra Utsira? Er det de foreløbige tallene fra Røst? Hva er avgjort så tidlig på kvelden? Hvis man er sinnsykt spent på utviklingen allerede fra de første tallene kommer inn fra Vadsø og Longyearbyen; hvorfor ikke få noen til å sende SMS med hva som skjer? De første resultatene for de minste kommunene kommer kl 2100. Men man får ikke vite noe om totalresultatet kl 2100, som man ikke allerede vet utifra målinger hver dag de siste ukene.


Av samme grunn som at jeg ikke bare ser de siste 10 min av fotballkamper...
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

TCAC

Det er ingen vits i å diskutere hvorfor folk gidder å se de første timene av en valgsending. Faktum er jo at ekstremt mange er interessert i å gjøre det. Tror det er meget godt mulig at en del halvveis Brann-interesserte (og dem er det vel ganske mange av) prioriterer en hel valgsending.

krøvel vellevold

Quote from: TCAC on September 14, 2009, 02:12:06 AM
Det er ingen vits i å diskutere hvorfor folk gidder å se de første timene av en valgsending. Faktum er jo at ekstremt mange er interessert i å gjøre det. Tror det er meget godt mulig at en del halvveis Brann-interesserte (og dem er det vel ganske mange av) prioriterer en hel valgsending.

Quote from: skuteviken on September 13, 2009, 21:50:30 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 20:18:51 PM
Quote from: skuteviken on September 13, 2009, 20:11:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 19:45:04 PM
Fatter uansett ikke alt gnålet om at det går kamp på valgdagen. Javel; må verden stoppe opp for det?


Hehehe :) Jeg kommer iallefall til springe hjem etter kampen, jeg syns det er IDIOTISK for egendel, syns valgsendingene er MEGET interessant. Du vet at det er mange som kan benke seg forran TVen til denne kampen. Så at du syns det "logisk"/eller etter ditt skjønn uforståelig at folk skal velge vekk dette så er det nok mange som er uenig. Med all respekt forøvrig.


Så hva er det du får vite før klokken 2130/2200 som er så spennende at det ikke kan vente? Er det de foreløbige tallene fra Utsira? Er det de foreløbige tallene fra Røst? Hva er avgjort så tidlig på kvelden? Hvis man er sinnsykt spent på utviklingen allerede fra de første tallene kommer inn fra Vadsø og Longyearbyen; hvorfor ikke få noen til å sende SMS med hva som skjer? De første resultatene for de minste kommunene kommer kl 2100. Men man får ikke vite noe om totalresultatet kl 2100, som man ikke allerede vet utifra målinger hver dag de siste ukene.


Av samme grunn som at jeg ikke bare ser de siste 10 min av fotballkamper...


Javel, men da regner jeg med alle disse menneskene sitter oppe til kl 06 om morgenen for å få med seg om Rødt ender opp med 0,13 eller 0,14 % av stemmene. Det er jo forferdelig spennende!

I en fotballkamp kan det skje noe avgjørende og dramatisk de ti sekundene du ikke ser. Det kan det ikke i en valgsending. SV hopper ikke plutselig fra 7 % oppslutning til 40 % på ett minutt. Ikke på hele kvelden en gang. Og om de gjorde, så var det ikke et øyeblikk som du ikke kunne gå glipp av. Valgresultatet er veldig forutsigbart, og det eneste man får svar på i løpet av 9 timer, er om et parti får bittelitt mer eller bittelitt mindre enn det de har hatt på meningsmålingene. Det er ingen dramatikk. Du går ikke glipp av noe som helst ved å ikke se mellom 21 og 22.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: TCAC on September 14, 2009, 02:12:06 AM
Det er ingen vits i å diskutere hvorfor folk gidder å se de første timene av en valgsending. Faktum er jo at ekstremt mange er interessert i å gjøre det. Tror det er meget godt mulig at en del halvveis Brann-interesserte (og dem er det vel ganske mange av) prioriterer en hel valgsending.


Mange er ekstremt interesserte i å se Nyhetene eller Hotel Cæsar også. Men de dropper ikke Stadion for det. Tror nok de fleste fint klarer seg uten resultatene som tikker inn fra 2100 og til de har kommet seg hjem. De har vel radio i bilen, så de går neppe glipp av noe spennende ved at de må høre resultatene fra Utsira og Røst på radioen i stedet for på tv den første halvtimen/timen.

Det er forøvrig ingenting ved billettsalget som tilsier at det er dårligere interesse til denne kampen enn til de andre kampene denne sesongen.
Legg ned hele klubben!

TCAC

Quote from: krøvel vellevold on September 14, 2009, 04:28:22 AMMange er ekstremt interesserte i å se Nyhetene eller Hotel Cæsar også. Men de dropper ikke Stadion for det.

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on September 14, 2009, 04:28:22 AMMange er ekstremt interesserte i å se Nyhetene eller Hotel Cæsar også. Men de dropper ikke Stadion for det.


Hvor er de blitt av da, disse som ikke gidder å komme når Brann ikke kjemper om gull?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

vebo

Quote from: krøvel vellevold on September 14, 2009, 04:28:22 AM
Mange er ekstremt interesserte i å se Nyhetene eller Hotel Cæsar også. Men de dropper ikke Stadion for det.
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Det skjer jo omtrent like mye spennende i løpet av 2-3 timer av et valg som det gjør i løpet av 2-3 måneder med Hotel Cæsar - svært lite.
Ka du ve?

ostraume

Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 20:18:51 PM
Quote from: skuteviken on September 13, 2009, 20:11:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 19:45:04 PM
Fatter uansett ikke alt gnålet om at det går kamp på valgdagen. Javel; må verden stoppe opp for det?


Du vet at det er mange som kan benke seg forran TVen til denne kampen. Så at du syns det "logisk"/eller etter ditt skjønn uforståelig at folk skal velge vekk dette så er det nok mange som er uenig. Med all respekt forøvrig.


Så hva er det du får vite før klokken 2130/2200 som er så spennende at det ikke kan vente?


Klokken 2100 slippes de første valgdagsmålingene. Målinger som gir et meget bedre bilde av resultatet enn meningsmålinger i forkant. Du som er så glad i tall må da se fascinasjonen ved valg? Når det gjelder timen fra 8 til 9 så er det for å "varme opp", få opp stemningen.  Mye den samme logikken som ved store fotballkamper forøvrig.

Valg er gøy og jeg synes det er fordømt latterlig at jeg skal gå glipp av valgsendingstarten pga denne kampen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: TCAC on September 14, 2009, 06:04:15 AM
Quote from: krøvel vellevold on September 14, 2009, 04:28:22 AMMange er ekstremt interesserte i å se Nyhetene eller Hotel Cæsar også. Men de dropper ikke Stadion for det.


javel, men da regner jeg med at du sitter oppe til kl 06 i morgen tidlig. Det er tross alt på den tiden man får vite det endelige resulatet...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on September 14, 2009, 07:06:31 AM
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 20:18:51 PM
Quote from: skuteviken on September 13, 2009, 20:11:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2009, 19:45:04 PM
Fatter uansett ikke alt gnålet om at det går kamp på valgdagen. Javel; må verden stoppe opp for det?


Du vet at det er mange som kan benke seg forran TVen til denne kampen. Så at du syns det "logisk"/eller etter ditt skjønn uforståelig at folk skal velge vekk dette så er det nok mange som er uenig. Med all respekt forøvrig.


Så hva er det du får vite før klokken 2130/2200 som er så spennende at det ikke kan vente?


Klokken 2100 slippes de første valgdagsmålingene. Målinger som gir et meget bedre bilde av resultatet enn meningsmålinger i forkant. Du som er så glad i tall må da se fascinasjonen ved valg? Når det gjelder timen fra 8 til 9 så er det for å "varme opp", få opp stemningen.  Mye den samme logikken som ved store fotballkamper forøvrig.

Valg er gøy og jeg synes det er fordømt latterlig at jeg skal gå glipp av valgsendingstarten pga denne kampen.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Og i følge brann.no var det solgt 15300 i morges. Ligger an til 16000 da, og det til tross for at det antagelig ikke er noen idrettslagkampanje denne gang.  Viking er kanskje mer interessant enn Sandefjord, og de har med seg et par hundre flere egne fans, men likevel skulle vel dette tyde på at dette valg-greiene ikke har all verdens å si for tilstrømningen.
Legg ned hele klubben!

Christian

Nei, det er klart, vi er tross alt Brann.

Men ganske mange hadde nok satt pris på at kampen ikkje kræsjet med valget. Tror faktisk at kollisjonen kan ha mer å si for valgdeltakelsen enn tilskuertallet på Stadion.

Markmus

Herlig at vi i alle fall oppnår noe denne sesongen ved å stjele en rekord fra Rosenborg :)
Ka du ve?

dudo

Men for pokker da, er det noe problem at noen av oss er furt fordi vi går glipp av begynnelsen av valgsendingen? Det hadde vært verre om vi var furt fordi vi gikk glipp av kampen. Henger meg på ostraume, valg er gøy.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Christian

Kanskje krøvel rett og slett framstår som litt smågretten i denne saken siden han i kveld blir satt i skyggen av Geir Helljesens lek med tall og statistikker...

SKBMiller

Tror du er inne på noe der!

krøvel vellevold

September 14, 2009, 12:00:04 PM #5944 Last Edit: September 14, 2009, 12:02:01 PM by krøvel vellevold
Quote from: dudo on September 14, 2009, 10:54:07 AM
Men for pokker da, er det noe problem at noen av oss er furt fordi vi går glipp av begynnelsen av valgsendingen? Det hadde vært verre om vi var furt fordi vi gikk glipp av kampen. Henger meg på ostraume, valg er gøy.


Sikkert noen som er sur fordi de går glipp av Hotel Cæsar også.

Ellers viser jo salget av billetter at dette med valget ødelegger minimalt for oss. Selvsagt kan man hevde at det ville vært utsolgt om det ikke var valg, for det får vi jo aldri svar på. Men med tanke på at vi har lagt rundt midten av 15-tallet i det siste, møter en litt mer interessant motstander nå, at den motstanderen har med seg litt flere fans enn de forrige har hatt, men det samtidig (antagelig) ikke er noen idrettslagkampanjer i dag, og salget av rabatterte billetter (R og S) kom senere igang denne gang, så høres det ut som at 16000 er at tall som er relativt upåvirket av at det er valg. Det hadde neppe kommet stort flere om det ikke var valg. Så mye som 17000 hadde det neppe kommet på denne kampen uansett. Den mest attraktive motstanderen vi har hatt på Stadion til nå i år (Molde) trakk f.eks. bare 15073.
Legg ned hele klubben!

Angeln

Ca 15312 solgte utenom bortefeltet, inkludert utprintede (kanskje 15600 til sammen?).

Valg er gøy, men det er definitivt sol og fint vær også.  Tror dette, sammen med fordelaktige resultater i går kveld, er med på å utligne valgets betydning. F.eks har det til nå blitt solgt nesten 200 billetter på felt T og hvem i helvete kan finne på å stå der i vanlig drittvær.

Om tallet over er riktig eller ikke har det blitt solgt 350 billetter siden i går kveld, og det er fremdeles mange timer til kampstart.

ostraume

Quote from: krøvelValgdagsmålingene klokken 21 kan man høre i bilradioen. Og de er sikkert tilgjengelige både på text-tv og internett når du kommer hjem en halvtime eller time senere. Hvor stor tror du forskjellen vil være på valdagsmålingene og målingene som ble gjort i går? Sikkert ikke større enn forskjellen på valdagsmålingen og det endelige resulatet. Det skjer ingen overraskelser.


Mulig det, men med den logikken: Hvorfor skal vi egentlig gå på stadion i det hele tatt? Du kan jo alltids sjekke resultatet på text-tv senere på kvelden. Det skjer uansett ingen overraskelser, Brann vinner eller taper. Dessuten synes noen Hotel Cæsar er langt mer interessant enn en Brann-kamp.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Markmus

Lykke til med å levere atmosfære på text-tv ;)
Ka du ve?

kabelmann

Kan vi som synes valg er gøy få plingfest på storskjermen? Hva med et lite pling hver gang en valgkrets er ferdigtalt? ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

mbersve

Moderatormelding: Om en ønsker å diskutere valget kan dette gjøres på pm, vi prøver å holde oss til billettsalgstallene som kommer. Avslutningsvis; husk å stemme & godt valg!

Go Up