• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

520 ledige der jeg vanligvis har oppdatert. Vel 500 færre ledige enn før Stabæk. Solgt 102 på 40 minutter. Det har ikke blitt solgt noen på Allmenningen i samme periode. Det skal være solgt over 15400 nå.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

444 ledige på Søndre/BT/Hansa nå 2 t 45 min før kamp. Det er 562 færre ledige enn 2 t 45 min før Stabæk-kampen. Solgt 76 billetter siste 35 minutter. I tillegg er det 203 ledige på Allmenningen. I og med at den ikke var for åpent salg mot Stabæk, så er det ca 50 færre ledige der. Dermed er det i praksis over 600 færre ledige enn på samme tid før Stabæk.

17317 - 647 ledige - 150(?) ledige på VIP - 550(?) ledige på ståfeltet - 350(?) ledige på bortefeltet = anslagsvis solgt 15620. Men er det solgt mer enn 50 på ståfeltet, antall ledige på VIP er færre enn 150, og TIL-fansen kommer mer enn 63, så er det solgt mer enn 15620.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Merkelig dette billettgreiene. Siste halvtimen har det ikke vært solgt en billett...
Legg ned hele klubben!

Yes!wehavenobananas

Quote from: krøvel vellevold on April 13, 2009, 14:40:48 PM
Merkelig dette billettgreiene. Siste halvtimen har det ikke vært solgt en billett...


Et lite spørsmål til deg Krøvel, eller andre som har peiling for den del. Jeg har ikke mottatt partoutkortet mitt enda, regner med at det har blitt sendt feil eller ikke har blitt sendt i det heletatt. Hvordan er det med å få ut en billett opp på Stadda før kamp? Regner med at de har meg liggende i systemet slik at det holder å fremvise ID der oppe?

krøvel vellevold

Quote from: Yes!wehavenobananas on April 13, 2009, 15:00:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 13, 2009, 14:40:48 PM
Merkelig dette billettgreiene. Siste halvtimen har det ikke vært solgt en billett...


Et lite spørsmål til deg Krøvel, eller andre som har peiling for den del. Jeg har ikke mottatt partoutkortet mitt enda, regner med at det har blitt sendt feil eller ikke har blitt sendt i det heletatt. Hvordan er det med å få ut en billett opp på Stadda før kamp? Regner med at de har meg liggende i systemet slik at det holder å fremvise ID der oppe?


Det må vel kunne gå, men jeg ville stilt opp tidlig.

Når det gjelder salget så er det nå 353 ledige på Hansa/BT/Søndre, og 192 ledige på SpV. Totalt 545 ledige. Solgt 102 siste 50 minutter. Antall solgte skulle nå være rundt 15700.
Legg ned hele klubben!

nummer9

Tragisk bemanning i billettlukene i dag. Folk stod gjerne i nesten en time i kø for å hente billetter. Regner med at de som stod lengre bak ikke kom inn før brann lå under med 3 mål...

Northside

Quote from: nummer9 on April 13, 2009, 20:10:16 PM
Tragisk bemanning i billettlukene i dag. Folk stod gjerne i nesten en time i kø for å hente billetter. Regner med at de som stod lengre bak ikke kom inn før brann lå under med 3 mål...


Ikke noe nytt det heller... Og Brann kommer aldri til å evne å gjøre noe med det.
På den andre siden så er det utrolig at folk ikke fikser slikt litt tidligere...

2rB

Stilte meg i kø 30-35 minutt før kampstart for å henta billettene. Etter nesten ein time(!) hadde eg komt halvegs fram i køen. Køen var da like lang som da eg var bakerst... Mao skulle det da gjerne ta to (2!!!) timer til å få unna køen.
Men - DA - 20 minutt inn i kampen kom ein eller anna frå Brann og sa at dei som hadde print av bestillingen berre skulle gå til dørene og komme inn med den.
Flott for oss som ved tilfeldighet hadde printa den ut. Surt for dei som vart ståande...

Kom akkuratt inn porten til at eg fekk med meg 0-1 målet på vei til setet...

Føler ikkje at eg var på fotballkamp i går... Klarer ikkje å slutte å irritera meg over Brann som er totalt ubrukelig mtp billetthåndtering... Det irriterer meg meir enn resultatet...
Prøvde og å stoppa enkelte av stewards(?) som passerte køen, for å få info om kva som var problemet - men fikk berre til svar at dei måtte vera "et sted" og ikkje hadde tid... Kundeservice...

Glad eg vanligvis reiser 25 mil aleina (og har partoutkort) og at det ikkje er kvar dag eg reiser 25 mil og må benytta billettbodene for å hente billettene - fordi eg har med meg fleire for å sjå kamp...


Var forresten veldig hyggelig å få SMS frå Brann då eg stod i kø med informasjon om at kampen var begynt og stillingen var 0-0...

BrannSupporter

Jeg fulgte billettsalget fra 17:15 frem til kampstart i går.  Fra 17:35 ble det altså ikke solgt en eneste billett. Dette må vel bety at de har printet ut en del billetter på forhånd som har blitt solgt i billettbodene rett før kampstart.


Kl 17:15
allmenning: 186 ledige
hansa: 3
gamle sitte: 151
bt: 111


17:35
allmenning: 186
hansa: 3
gamle sitte: 116
bt: 90


17:45
allmenning: 186
hansa: 3
gamle sitte: 116
bt: 90


17:53
allmenning: 186
hansa: 3
gamle sitte: 116
bt: 90


17:59
allmenning: 186
hansa: 3
gamle sitte: 116
bt: 90

Klaus_Brann

Quote from: 2rB on April 14, 2009, 09:36:21 AM
Stilte meg i kø 30-35 minutt før kampstart for å henta billettene. Etter nesten ein time(!) hadde eg komt halvegs fram i køen. Køen var da like lang som da eg var bakerst... Mao skulle det da gjerne ta to (2!!!) timer til å få unna køen.
Men - DA - 20 minutt inn i kampen kom ein eller anna frå Brann og sa at dei som hadde print av bestillingen berre skulle gå til dørene og komme inn med den.
Flott for oss som ved tilfeldighet hadde printa den ut. Surt for dei som vart ståande...

Kom akkuratt inn porten til at eg fekk med meg 0-1 målet på vei til setet...


Håper du sender de en mail/ringer og forteller de om dette. Det er helt håpløst at de skal drive sånt, allikevell står de og klør seg i hodet og forstår ikke hvorfor ikke det kommer fler...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Dei er vel overraska over at folk gidder å komme for å sjå dette produktet.
Gå av.

Yes!wehavenobananas

Det var en ENORM kø i går. Jeg skulle hente partoutkortet mitt, men køen var ikke aktuell, så jeg spaserte opp til administrasjonen. Der fikk jeg beskjed om å stille meg i køen nede. Jeg kokte litt over der og da og lirte fra meg noen gloser. Blant annet sa jeg klart i fra om at de ikke gjør en god nok jobb. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle si "vi".. Mulig han gubben ikke hadde noe med billettsalget å gjøre, men jeg er skråsikker på at ansvarsfraskrivning er gjennomgangstonen oppe på Stadda.

Husker ikke helt hvorfor det var problemer med å få ut billetter i går, men hørte noen rykter om at skriveren(e) var ødelagt. Ikke vet jeg, men det er jo selvfølgelig så amatørmessig at LøvHam helt klart er en mer proff klubb enn Brann i mine øyne.

Jeg så kampen på pub, noe som var kjipt, men helt sikkert ikke kjipere enn å stå i kø utenfor Stadda mens Brann blir knullet i ræven av Tromsø.

Yes!wehavenobananas

Quote from: Klaus_Brann on April 14, 2009, 16:03:53 PM
Quote from: 2rB on April 14, 2009, 09:36:21 AM
Stilte meg i kø 30-35 minutt før kampstart for å henta billettene. Etter nesten ein time(!) hadde eg komt halvegs fram i køen. Køen var da like lang som da eg var bakerst... Mao skulle det da gjerne ta to (2!!!) timer til å få unna køen.
Men - DA - 20 minutt inn i kampen kom ein eller anna frå Brann og sa at dei som hadde print av bestillingen berre skulle gå til dørene og komme inn med den.
Flott for oss som ved tilfeldighet hadde printa den ut. Surt for dei som vart ståande...

Kom akkuratt inn porten til at eg fekk med meg 0-1 målet på vei til setet...


Håper du sender de en mail/ringer og forteller de om dette. Det er helt håpløst at de skal drive sånt, allikevell står de og klør seg i hodet og forstår ikke hvorfor ikke det kommer fler...


De har ett jævla produkt å markedsføre og selge billetter til, men de klarer det ikke. Enkelte oppe på stadion befinner seg mest sannsynlig på en annen planet.

2rB

April 14, 2009, 22:37:52 PM #5063 Last Edit: April 14, 2009, 22:40:21 PM by 2rB
Har sendt mail med min missnøye.
Så gjenstår det å sjå om eg får eit svar. Gir dei frist til mandag. Om eg ting er så talentløst at eg ikkje ein gang skal få svar på mail skal eg kreva at MasterCard trekker tilbake betalinga av billettene...
Så får eg håpa dei er behjelpsomme og at dei heller kan krangle med Brann.

Syns ikkje eg fikk det produktet eg betalte for i går og det har eg gitt klart uttrykk for til Brann i mailen.

Quote from: Yes!wehavenobananas on April 14, 2009, 19:42:10 PM
Det var en ENORM kø i går. Jeg skulle hente partoutkortet mitt, men køen var ikke aktuell, så jeg spaserte opp til administrasjonen. Der fikk jeg beskjed om å stille meg i køen nede. Jeg kokte litt over der og da og lirte fra meg noen gloser. Blant annet sa jeg klart i fra om at de ikke gjør en god nok jobb. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle si "vi".. Mulig han gubben ikke hadde noe med billettsalget å gjøre, men jeg er skråsikker på at ansvarsfraskrivning er gjennomgangstonen oppe på Stadda.

Husker ikke helt hvorfor det var problemer med å få ut billetter i går, men hørte noen rykter om at skriveren(e) var ødelagt. Ikke vet jeg, men det er jo selvfølgelig så amatørmessig at LøvHam helt klart er en mer proff klubb enn Brann i mine øyne.

Jeg så kampen på pub, noe som var kjipt, men helt sikkert ikke kjipere enn å stå i kø utenfor Stadda mens Brann blir knullet i ræven av Tromsø.


Det var ein egen kø til partoutkort-luka - heilt til høyre. Den var liten i forhold til den andre køen - men såg ut som om denne gikk vesentlig seinere enn den lange køen... Så usikker på at du hadde komt fram til luka uansett...

Kai-Olai

Quote from: 2rB on April 14, 2009, 22:37:52 PM
Det var ein egen kø til partoutkort-luka - heilt til høyre. Den var liten i forhold til den andre køen - men såg ut som om denne gikk vesentlig seinere enn den lange køen... Så usikker på at du hadde komt fram til luka uansett...


Snakket med en som skulle i den køen, og det var bare merket med en liten post-it lapp på vinduet at dette var en annen kø! Vil nå påstå at det er talentløst å ikke ha folk som går rundt i køen med litt informasjon..

Ting er definitivt ikke som det skal være!

2rB

Quote from: Kai-Olai on April 14, 2009, 23:39:22 PM
Snakket med en som skulle i den køen, og det var bare merket med en liten post-it lapp på vinduet at dette var en annen kø! Vil nå påstå at det er talentløst å ikke ha folk som går rundt i køen med litt informasjon..

Ting er definitivt ikke som det skal være! 


Enig der...
Såg ikkje at det var ein egen kø for dette før eg kom langt fram i den "vanlige" køen...

Hadde jo forresten og vert litt kjekt med kø-ordner slik at det hadde gått ann å ha kontroll på fram og bak på køen, samt for andre å bevega seg på området.

Angående å ha folk som kan komme med informasjon skreiv eg over:
QuotePrøvde og å stoppa enkelte av stewards(?) som passerte køen, for å få info om kva som var problemet - men fikk berre til svar at dei måtte vera "et sted" og ikkje hadde tid... Kundeservice...

Kan ikkje anna enn å bli oppgitt over klubbens håndtering... Nesten som om eg burde stilla til valg på årsmøtet for å få makt til å ta tak i det...

feriejan

Syting....

Litt mye syting her
Fra min side så må en ha forståelse for at billetter må skaffes i god tid før kamp, denne oppfordring har Brann kommet med mangen ganger. Det er fysisk umulig å selge og administrere masse biletter og parturkort rett før kampstart. Kjøpte selv 4 stk biletter på BT og skrev de ut på skriver og dette virket helt supert...kan anbefales.

Brann sitt nye bilettsystem virker stabilt for meg men har forståelse for at Brann må jobbe inn rutinene med det.

Køordningen fremfor VIPen  bør Brann organisere bedre til neste gang, køen hidret akktiviteten og folk var usikker...dette blir nok bedre.

Husker selv starten på BT da det var kaos å komme inn, nå går det mye bedre...tror at Brann forbedrer seg og kommer opp på et godt nivå.....håper dette også gjelder det sportslige.

2rB

Print@home hadde jo vært ein løsning - men fann ikkje det valget på dei billettene eg kjøpte - og det var derfor ikkje ein mulighet.

Hadde og henta billettene tidligere om det hadde vært mulig... Men med 25 mil til Bergen + påskestengte butikker, så var det liksom eit eller anna som gjor at eg ikkje tok turen innom Brannbutikken for å henta billettene.

Og - det er ikkje syting. Det er irritasjon. Og NEI - det skal ikkje være slik at man må stille opp 3 timer før kamp for at dei skal klare å ta unna dei som skal hente billetter. 30-40 minutt før kampstart er etter mi meining «i god tid før kampstart».

Slik det var på mandag var det UAKSEPTABELT!
Stod ein time i køen - og da var eg komt halvvegs fram... Og da var køen like lang som da eg stillte meg i den.

Yes!wehavenobananas

Quote from: feriejan on April 15, 2009, 08:43:21 AM
Syting....

Litt mye syting her
Fra min side så må en ha forståelse for at billetter må skaffes i god tid før kamp, denne oppfordring har Brann kommet med mangen ganger. Det er fysisk umulig å selge og administrere masse biletter og parturkort rett før kampstart. Kjøpte selv 4 stk biletter på BT og skrev de ut på skriver og dette virket helt supert...kan anbefales.

Brann sitt nye bilettsystem virker stabilt for meg men har forståelse for at Brann må jobbe inn rutinene med det.

Køordningen fremfor VIPen  bør Brann organisere bedre til neste gang, køen hidret akktiviteten og folk var usikker...dette blir nok bedre.

Husker selv starten på BT da det var kaos å komme inn, nå går det mye bedre...tror at Brann forbedrer seg og kommer opp på et godt nivå.....håper dette også gjelder det sportslige.


Brann har én eneste oppgave og det er å selge billetter til kampene sine. Jeg synes ikke at de klarer dette. De stengte jo også salget til kampen før påske. Herlig frekt!

En annen ting er dette elendige systemet de bruker i forbindelse med nettsalget. Jeg har mang en gang opplevd at det har vært tull når jeg skal kjøpe billetter til f.eks E-cup. Har fått beskjed om at det har vært utsolgt når det har vært flere tusen billetter ledig.

Stian

Brann har byttet billettsystem forran årets sesong.

krøvel vellevold

Brann har lagt ut 400 billetter til ståtribunen! Og prisen er 160 for voksne og 80 for barn. Det var faen ikke for tidlig!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Brann - LSK torsdag om to uker: Solgt vel 13500. Blir vel 15-tallet denne gang også.

RBK - Odd søndag: Det kan se ut til at det er solgt ca 14000. Kanskje mindre enn 14000 også. På samme tid før VIF-kampen var det solgt 15000 i følge deres egne tall. Odd-fansen kommer jo også vesentlig færre enn VIF-fansen. Mot VIF kom det 17600. Tipper RBK havner på nedre halvdel av 16-tallet. 15-tallet er faktisk ikke utenkelig det heller. Ganske utrolig hvis de til tross for at RBK er gullfavoritt, har hatt en knallåpning, og har mye lavere snittpris enn Brann, så er det såvidt de slår oss på publikumstall.

Viking - FFK mandag: Viking ser ut til å ha solgt i overkant av 11000 utenom bortefeltet. De har solgt færre nå tre dager før, enn fire dager før Odd-kampen. Da kan det 12800. Mitt tips er de havner på under 12500. Viking teller også antall fremmøtte (ikke betalende) f.o.m. i år, så hvis folk som har kjøpt billett uteblir, så må disse trekkes fra.

AaFK - Start søndag: Over 1000 billetter igjen, så der er det solgt i overkant av 9500.

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

April 18, 2009, 19:40:29 PM #5072 Last Edit: April 18, 2009, 19:42:24 PM by krøvel vellevold
RBK har antageligvis ikke solgt mer enn ca 15000 til morgendagens kamp. Tror det blir et sted på 16-tallet.

Viking ser ut til å ha solgt vel 11300 utenom bortefeltet til mandagens kamp mot FFK. Tipper det blir under 13000.

AaFK har solgt under 10000 til morgendagens kamp.

Brann har solgt ca 13600 utenom bortefeltet til kampen mot LSK om 12 dager.
Legg ned hele klubben!

Læreren

Har du noe tall på morgendagens kamp på Ullevaal?

krøvel vellevold

Quote from: Læreren on April 18, 2009, 19:57:43 PM
Har du noe tall på morgendagens kamp på Ullevaal?


Nei. De har ikke noe billettsystem der det går an å sjekke. Ikke har jeg funnet noe på hjemmesiden heller.
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

Men de håper på 15-17000, noe jeg tviler sterkt på.

Markmus

Quote from: BrannSupporter on April 19, 2009, 12:41:43 PM
Men de håper på 15-17000, noe jeg tviler sterkt på.


Er det så mange Brannmenn som tar turen? ;)
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: BrannSupporter on April 19, 2009, 12:41:43 PM
Men de håper på 15-17000, noe jeg tviler sterkt på.


Hvis vi resonnerer litt: VIF har kanskje hatt 8500 egne supportere på hver av de to første kampene. Det var mot TIL og AaFK. Brann er en mer interessant motstander i form av at det er en større klubb, og det er også en stor rival. På den annen side er jo Brann et bunnlag, og VIF-fansen føler vel mer rivalisering med Lyn og LSK. VIF vant mot LSK sist, så det kan ha litt effekt. Mitt tips er at de øker til 10-11000 egne fans denne gang. Vi selv klarer nok ikke like bra oppmøte som tidligere, siden vi er et bunnlag og det dessuten er full forvirring om det er for sent å skaffe seg billett til bortetribunen. 1500 Brann-fans er vel max. Så et tilskuertall på 11000-12500 er ikke urealistisk. I fjor var det vel under 10000 på tilsvarende kamp, men da var sesongen over for begge lag.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

RBK har etter hva jeg kan skjønne toppen solgt 17000 til dagens kamp. Sannsynligvis mindre. Det betyr at RBK - serieledelse, gullfavoritt-stempel og vesentlig lavere snittpris på billetter til tross - bare slår oss såvidt på tilskuertall.

Viking har max solgt 11400 utenom bortefeltet til morgendagens kamp.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

15900 på Lerkendal,og 12600 på Ullevall. Flaut fra begge sider,noe som igrunn gjelder over hele linjen i tippeligaen pr dags dato. Tipper totalsnittet for i år synker med 1500 ca.
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

På sitteplass er det omtrent like mange ledige som på samme tid før TIL-kampen, og ca 200 færre enn på samme tid før Stabæk-kampen. Men det er en forskjell, og det er at det til de to andre kampene var lagt ut over 400 plasser på bortefeltet. Det skjer ikke før mandag denne gang, så i realiteten er det mer enn 400 flere ledige nå enn før TIL-kampen, og mer enn 200 flere ledige nå enn før Stabæk-kampen.

Tallene er uansett nå: 1598 ledige på sitte, 392 ledige på stå, 845 "ledige" på bortefeltet, anslagsvis 400 ledige på SpV, og antagelig 200 "ledige" lagt av til frikort på ståfeltet. Altså tilsammen ca 3435 ledige. Det betyr ca 13882 solgt. Men LSK kommer vel noen, og det er vel noen som har bestilt på frikort også, så vi kan vel si 14000.

Noe av grunnen til at salget er såpass dårlig til nå, er nok at folk ikke er observant på at det er kamp allerede på torsdag. Det er jo en uvant dag, og i utgangspunktet skulle jo kampen gå søndag om en uke. Dessuten er det jo mange arbeidsdager å ordne billett på. Sikkert en del som venter til uken med å kjøpe.

For øvrig leser jeg at Viking deler ut hele 4000 gratisbilletter til neste kamp, så nå skal de altså jukse seg til høye tilskuertall.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Pr midnatt er det 937 ledige billetter, fordelt på 207 på Hansa, 339 på Søndre, 388 ståbilletter og 3 på BT.
SpV-tribunen ser ut til å være låst.

krøvel vellevold

Quote from: Ricky on April 26, 2009, 23:47:51 PM
Pr midnatt er det 937 ledige billetter, fordelt på 207 på Hansa, 339 på Søndre, 388 ståbilletter og 3 på BT.
SpV-tribunen ser ut til å være låst.


Men det er rundt 1000 ledige på BT...
At du, som tross alt er rutinert stadiongjenger tror det er bare 3 ledige på BT, understreker jo bare det poenget som er her: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/295827_hvordan-fylle-stadion
Legg ned hele klubben!

dudo

En god jobb der, krøvel. Så er det bare å håpe på at noen vetige mennesker leser det. (Utenom meg, selvsagt ;-) )
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

April 27, 2009, 06:49:40 AM #5084 Last Edit: April 27, 2009, 06:58:49 AM by krøvel vellevold
Det er 1903 ledige til torsdagens kamp. I tillegg vil jeg anta at det vil komme ca 430 nye ledige på R og S kl. 17 i dag. Med et bortefelt på foreløbig 845, et ståfelt med ytterligere 200 plasser (i tillegg til de 400 de har lagt ut) og ca 400 usolgte på SpV, så er det solgt ca 13969.

Kl. 13 tilsvarende dag før TIL-kampen var det solgt ca 14500. Altså ligger salget ca 500 bak.  Salget ligger vel 300 bak salget til Stabæk-kampen. Det som er en fordel denne gang, er at det sikkert ikke har gått helt opp for folk ennå at det er kamp allerede på torsdag, samt at det er bare arbeidsdager frem til kamp. Salget går ofte raskere på arbeidsdager. En annen ting er at restplassene på BT og bortefeltet ikke har blitt lagt ut ennå. Sikkert en del som venter på dem, siden det da er større mulighet for å få flere relativt gode plasser ved siden av hverandre. Dessuten er det jo en del rabatterte billetter som blir tilgjengelig på BT, som ikke er tilgjengelig nå.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

April 27, 2009, 16:00:36 PM #5085 Last Edit: April 27, 2009, 16:02:17 PM by krøvel vellevold
2186 ledige - derav 314 på ståfeltet. Av en eller annen merkelig grunn er det solgt 74 ståbilletter i løpet av dagen. Der hadde det jo knapt vært solgt en billett frem til i dag. Det er anslagsvis solgt ca 14118 billetter nå. Med andre ord har man solgt vel 150 i løpet av dagen. Klarer vi 15000?

På samme tid før TIL-kampen var det solgt ca 14500.
Legg ned hele klubben!

dudo

Blir spennende å se hvordan kveldens kamp påvirker resultatet. Det blir vel helst til det verre ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

storB

Quote from: dudo on April 27, 2009, 16:03:59 PM
Blir spennende å se hvordan kveldens kamp påvirker resultatet. Det blir vel helst til det verre ...


hehe..satser på at optimismen er tilbake og at det blir fullt hus;)
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Ricky

Quote from: krøvel vellevold on April 27, 2009, 06:37:03 AM
Men det er rundt 1000 ledige på BT...
At du, som tross alt er rutinert stadiongjenger tror det er bare 3 ledige på BT, understreker jo bare det poenget som er her: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/295827_hvordan-fylle-stadion


Skjønner selvsagt at det ikke er 3 ledige på billetter på BT, eller for den saks skyld kun 500 ledige seter totalt. Var mest en lissepasning til deg, med tanke på BA-artikkelen du skrev samme kvelden (og linket til nå) :p
Har irritert meg stort over billettsalget i år, siden jeg kjøper i løssalg nå og vi er fire-fem som går sammen. Er ikke lett å finne fire gode seter ved siden av hverandre når billettene legges ut for salg, men på selve kampdagen er det jo ikke måte på hvor gode plasser vi kunne ha hatt om vi hadde ventet med å kjøpe billetter til f.eks dagen før kamp. Så denne gangen har jeg droppet å kjøpe billetter, og skal heller følge med helt frem til onsdagskvelden.

Yes!wehavenobananas

Quote from: dudo on April 27, 2009, 16:03:59 PM
Blir spennende å se hvordan kveldens kamp påvirker resultatet. Det blir vel helst til det verre ...


Vi selger garantert flere billetter nå som den føste seieren er i boks. LSK sliter jo også stort, samtidig som de er en attraktiv motstander. Folk har lyst å se Brann knekke LSK, og jeg tror at det selges en del billetter frem mot torsdag. Tipper på mellom 15500 - 16000 mot kyllingene.

Læreren

Blir nok en effekt av seieren som du sier, men i motsetning til deg, så tror jeg på årets første hjemmekamp med over 16.000 tilskuere.

The Boss


Atlet Orvanger

Tok en opptelling: 1696 ledige seter på Hansa, Søndre og BT.
246 ledige ståplasser.

Det gir 1942 ledige billetter.

brann:)

Stemmer dette så har vi solgt over 200 billetter siden igår kl 17.00.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

1874 ledige. Salget av ståplasser har fått et oppsving de siste dagene.
Legg ned hele klubben!

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Atlet Orvanger

1736 ledige nå.  Solgt 138 siden klokken 13.

krøvel vellevold

Jeg registrerer at Brann har tatt imot noen gode råd for billettsiden sin. Infoen ble plutselig bedre.

http://brann.no/index.php?mapping=268
Legg ned hele klubben!

brann:)

Bra du setter de på plass krøvel!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

April 28, 2009, 15:54:26 PM #5099 Last Edit: April 28, 2009, 15:57:24 PM by krøvel vellevold
1717 billetter igjen. Hvor har Brann det fra at det er solgt 1000 billetter etter kampen i går? Etter hva jeg kan se, har det blitt solgt 467 på det åpne salget siden kl. 17 i går. Så har det kanskje blitt solgt noen frikort og noen plasser på SpV, men langt i fra 1000. Aner ikke hvor de har tatt det tallet fra.

Det er solgt ca 14587 utenom bortefeltet. På samme tid før TIL-kampen var det solgt ca 14681.
Legg ned hele klubben!

Go Up