• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Gulløl and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Big fat Sam on September 18, 2008, 15:13:01 PM
Kan det tenkes at det er en kollektiv Mjeldeboikott, eller er det bare meg som er helt ute? For min del var det ALDRI aktuelt å løse billett.


Hva går du på?Det vil jeg prøve.

Nei, du er langt ute. Er Mjelde grunnen til at det ALDRI var aktuelt for deg å komme i dag?Latterlig i så fall, det er ikke han vi heier på, det er Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Det var solgt ca 7600 kl. 15 i dag.
Legg ned hele klubben!

Ulset

Quote from: Big fat Sam on September 18, 2008, 15:13:01 PM
Kan det tenkes at det er en kollektiv Mjeldeboikott, eller er det bare meg som er helt ute? For min del var det ALDRI aktuelt å løse billett.

Håper du spøker nå? Sett på maken til idiot.

Vestkanten

Det er en skandale at det ikke kommer flere tilskuere. Hvilke forventninger har de resterende 10 000 som vanligvis frekventerer stadion? Er det kun de mest kjente storlagene fra England, Italia og Spania som gjelder?
Jeg minnes godt de som stod åpent frem på fjernsyn og gråt fordi de ikke hadde billett til viktige kamper under gullsesongen ifjor, hvor er disse "supporterene" nå? Jeg skal aldri mer levne de en tanke når de igjen står og sutrer som drittunger.
Dette blir en kanonkamp, jeg gleder meg sammen med ekte supportere.....
Heia Brann!

abe78

Quote from: Big fat Sam on September 18, 2008, 15:13:01 PM
Kan det tenkes at det er en kollektiv Mjeldeboikott, eller er det bare meg som er helt ute? For min del var det ALDRI aktuelt å løse billett.


Hva sier du nå da? Det er flaut, flaut, flaut - ååå bare spise graut!!
.og husk!

krøvel vellevold

Brann - Lyn 28/9: Solgt ca 14360 utenom bortefeltet. De ledige plassene er slik fordelt: 471 på ordinær sitte, 1084 gjennom BT (åpnes vel for allment salg på onsdag), 599 på stå (tallet er nok ikke oppdatert og det er selvsagt ikke noe setekart å kontrollere), ca 200 på SpV som ikke selges som enkeltbilletter, ca 400 lagt av til fribilletter og et bortefelt på ca 850. Blir vel på 16-tallet i denne kampen.

RBK - Hamkam i morgen: Solgt ca 18000 hvis Kjernen-feltet og bortetribunen er utsolgt. Det er de neppe, men jeg vil tippe under 19000 i morgen.

RBK - Brøndby 2/10: Solgt ca 10000 hvis Kjernen-feltet og hele nedre del av den siden bortefeltet er på, er utsolgt. Tipset mitt er 18000 om 12 dager.

Viking - Stabæk i morgen: Solgt ca 14500 utenom bortefeltet. Kommer vel i overkant av 15000.

AaFK - VIF i morgen: Solgt ca 10550 hvis bortefeltet er utsolgt. 222 ledige. Her blir det nok utsolgt (10779).
Legg ned hele klubben!


Markmus

Quote from: hansek on September 21, 2008, 13:06:56 PM
e. Starte salg av billetter til E-cup og Nm mye mye tidligere, ikke låse salget helt fram til 4 dager før avspark for at sesongkortfolket skal våkne.

En stor synd dette egentlig. Tenk på alle de Brann-fansene som kunne tenkt seg å gå på disse kampene, men ikke  bor i Bergen og derfor må planlegge reise. Blir kort tid å planlegge reise på hvis man ikke er i buss/tog-distanse.
Ka du ve?

Eivind

Quote from: Markmus on September 21, 2008, 13:12:09 PMBlir kort tid å planlegge reise på hvis man ikke er i buss/tog-distanse.


Kort tid å planlegge reise dersom salg av billetter starter tidligere? Blir da stikk motsatt!

krøvel vellevold

RBK ser ut til å klare et oppmøte på 19-tallet i kveld. Siden dette kanskje er klubbens minst interessante kamp til nå i år (motstander og tabellsituasjon kombinert), så må det ha vært noe kampanjegreier igjen.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: Eivind on September 21, 2008, 13:43:34 PM
Quote from: Markmus on September 21, 2008, 13:12:09 PMBlir kort tid å planlegge reise på hvis man ikke er i buss/tog-distanse.


Kort tid å planlegge reise dersom salg av billetter starter tidligere? Blir da stikk motsatt!

Trodde det var ganske åpenbart at jeg mente hvis man kun har 4 dager før kamp ;)
Ka du ve?

krøvel vellevold

Viking ser ut til å klare ca 15000 i kveld.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Plutselig oppe i 2300 ledige billetter nå. Blir neppe utsolgt,heldig om vi runder 17000..
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Utrolig latterlig og tragisk dersom vi ikke har utsolgt når vi feirer 100år! Dette vitner KUN om en gjeng med klovner i idrettsveien som prioriterer "verdens største lagbilde", gratisbilletter til folk som egentlig gir blanke faen i Brann, kalle en hjemmekamp med halvfull stadion "jubileumskamp", arrangere "folkefest" 12 om morgenen for de små og storstilt fest for Sponsorer hvor man fint kan svi av flere hundre tusen kroner. Alt dette fremfor å konsentrere seg om søndagens kamp og lage DEN kampen til en fest for oss som går på stadion!

Tragisk

thesevs

Ja, det er tragisk om det blir tilfellet. Men tidligere erfaring har vist at billettene har forsvunnet etterhvert som kampstart nærmer seg.

Er det noe vi kan utsette på Brann så er det at de valgte en Europacup-kamp som jubileumskamp fremfor en obligatorisk tippeligakamp. Hva de tenker med der oppe er ikke godt å vite.

Det er i slike stunder det er greit å vite at Bataljonen har tatt saken i egne hender  ;D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Quote from: Brannfrelst on September 25, 2008, 13:04:34 PM
Plutselig oppe i 2300 ledige billetter nå. Blir neppe utsolgt,heldig om vi runder 17000..


2300 ledige, i tillegg til at det vel er en del hundre ledige på bortefeltet (selv om det er innsnevret) og noen hundre ledige på SpV som ikke selges som enkeltbilletter. Ergo kan vi fort snakke om nærmere 3000 ledige reelt. Og da snakker vi om et foreløbig salg på rundt 15000. Skal være glade om vi i det hele tatt klarer 16000!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Stabæk har tjuvstartet partoutkortsalget på Fornebu Arena:

http://fotball.bt.no/eliteserien/article118926.ece
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

thesevs

Quote from: Klaus_Brann on September 25, 2008, 19:05:44 PM
Stabæk har tjuvstartet partoutkortsalget på Fornebu Arena:

http://fotball.bt.no/eliteserien/article118926.ece


Ja, de forventer jo dobling av tilskuertallet der borte. Skal aldri si aldri. Hansemann, Bibbi eller Tutta kan jo prioritere fotball fremfor golf, seiling eller tennis...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Ah, du glemmer hytten, som er 1. pri i de kretsene.
Men for all del, det er vel ikke unaturlig eller uvanlig om de dobler antallet tilskuere neste sesong, med nytt anlegg. Når de i tillegg virkelig har noe på gang der skal man ikke se bort fra at de får en grei økning de neste årene.

Allikevell vender nok bermen tilbake til gamle synder etter noen år, da de oppdager at hytten fortsatt er mer artig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Brann skifter billettleverandør til Buytec. Det blir spennende å se hvordan det vil fungere.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6892
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

thesevs

Leste litt om hva de kunne tilby og det virket interessant nok det. Så lenge billettsystemet blir enklere og mer stabilt så er jeg fornøyd.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Xminator

Faren er vel tilstede for at Krøvel ikke lenger vil kunne telle ledige seter før kamp.

Nixon

Et fungerende lojalitetsprogram er noe mange har savnet og etterlyst. Det bør f.eks. lønne seg å kjøpe billetter til tidlige cuprunder i de ulike cupene Brann er med i. Både på hjemme- og bortebane.
Rød makt på Hansa

Kjello

Quote from: Xminator on September 26, 2008, 11:29:36 AM
Faren er vel tilstede for at Krøvel ikke lenger vil kunne telle ledige seter før kamp.
Samme system som RBK, Start, Aalesund og Viking har. Tror hver enkelt klubb kan velge om de vil vise ledige plasser på hvert felt. RBK hadde det i fjor, men har ikke det i år.

Ferguson

Quote from: Nixon on September 26, 2008, 11:43:28 AM
Et fungerende lojalitetsprogram er noe mange har savnet og etterlyst. Det bør f.eks. lønne seg å kjøpe billetter til tidlige cuprunder i de ulike cupene Brann er med i. Både på hjemme- og bortebane.


Dette systeme kan jo gjøre slik at det blir enklere å dele ut cupfinalebilletter, slik at de som er på mange kamper får billett. Blir på en måte ansenitet.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Brann - Lyn i morgen:

Kapasitet 17967, minus 863 ledige sitteplasser, minus ca 200 som ikke selges som enkeltbillett på SpV, minus 875 ståpl. (antagelig litt færre siden tallet ikke er oppdatert og det ikke er noe setekart å sjekke), minus et bortefelt på ca 450 = solgt ca 15579. Ikke imponerende, og jeg vil tippe tilskuertallet vil bli på rett over 16000 mens det faktiske fremmøtet vil ligge på ca 12-13000.
Legg ned hele klubben!

BBB-Tony

12-13 tusen? Det høres nå veldig lavt ut! Hvor mangen tror du har vært på de siste kampene?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

Quote from: tonynord on September 27, 2008, 20:39:40 PM
12-13 tusen? Det høres nå veldig lavt ut! Hvor mangen tror du har vært på de siste kampene?


Tror ikke det var så mye mer enn det på kampene mot Hamkam og Glimt. Spesielt på BT og SpV er det mye tomme seter på enkelte kamper. Og så kan man spørre seg om hvor mange som hadde kommet om det ikke var noen p-kort-ordning, men man måtte kjøpe billett til hver kamp. (Altså slik det er når vi spiller e-cup). 10000 kanskje?
Legg ned hele klubben!

abe78

En ting er sikkert, jeg tror ikke man skal lukke muligheten til å kjøpe sesongkort så tidlig neste år. Man kunne solgt flere i år, men valgte å ikke gjøre det slik at det skulle være noen billetter igjen til åpent salg. Vel, hva med å selge ut alt som sesongkort slik at de som da ikke får sett Brann må gå å se cup-kamper? Dette vil jo gjøre disse kampene mer attraktive?
.og husk!

Chris*

Ikke så veldig rart at salget går tregt når det ikke går ann å kjøpe billetter.
Skulle kjøpe billett til samboeren nå, og det funker ikke når jeg skal betale. Har prøvd med to ulike bankkort, men til ingen nytte.

Amatørsystem.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!


Klaus_Brann

Mye bra tanker her, for Brann må faktisk gjøre noe med dette "problemet".
De kan ikke sitte på gjerdet  og satse på at folk som er interessert nok, skaffer seg billetter uansett. Tilrettelegging og synliggjøring er stikkordene her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skb!

September 28, 2008, 14:04:12 PM #4483 Last Edit: September 28, 2008, 14:08:05 PM by skb!
Quote from: smiberget on September 28, 2008, 13:12:53 PM

Flere sesongkort bør selges før sesongen, hvorfor skal småbyen Trondheim med 40000 færre innbyggere selge nesten 16000 sesongkort mens Brann kun klarer litt over 12000 ? OK, 13 strake skaper hype men nå bør Brann kunne selge kloss optil 15000 sesongkort. Og det bør være en ønsket utvikling, en bevisst plan at man skal ha solgt unna så mange.



Handler jo ikke om at Brann ikke KAN selge flere partoutkort, men at de ikke vil det, fordi de ønsker at det alltid skal være en del løssalgsbiletter tilgjengelig. Dette skaper interesse blant de som ikke har anledning til å gå på alle kampene, men som tar seg en tur i ny og ne. Rosenborg har et stadion som tar ca 21 000, altså 5000 løssalgsbiletter med dine tall, mens Stadion tar ca 17 000, som altså gir 5000 løssalgsbiletter når det er solg 12 000 sesongkort.

krøvel vellevold

Quote from: smiberget on September 28, 2008, 13:12:53 PM


Her var mye rart!

For det første har RBK bare solgt vel 12000 sesongkort, mens Brann har solgt 13400. Og Brann satte selv et tak på antall solgte kort fordi de vil at det skal være en viss utskiftning av publikum. Jo flere som går på minst en kamp pr år, jo flere holder interessen oppe. Barnefamilier som kommer innom et par ganger i året skal gjerne en tur innom supporterbutikken og kjøpe drakt også. Slik sett er det bedre med en viss utskiftning fra kamp til kamp enn at det er nøyaktig de samme 17000 som kommer hver gang.

For det andre: Tror du det bare er de som bor i klubbens hjemkommune som går på kamp? RBK trekker folk fra hele Midt-Norge (450 000), mens Brann trekker publikum fra et tilstvarende stort område. Pga RBKs storhetstid med allverdens seriegull og ikke minst pga deltagelsen i CL som "hele Norges RBK" så har klubben også store fanskarer i andre deler av landet. Spesielt på steder der det ikke er noen andre gode alternativer. Ikke alle disse kan reise og se hver kamp, men det blir gjerne en Lerkendal-tur eller to i året på de fleste. Brann har også fans i andre deler av landet, men ikke i et sånt omfang som RBK har. Så spørsmålet er om Brann egentlig har så veldig mye større befolkningsgrunnlag.
Legg ned hele klubben!

Ferguson

Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2008, 14:07:47 PM

For det andre: Tror du det bare er de som bor i klubbens hjemkommune som går på kamp? RBK trekker folk fra hele Midt-Norge (450 000).


Dette stemmer meget bra. Gikk på folkehøgskole et år på Inderøy (1 time med trønderbanen nord for Trondheim) og etter kamp på Lerkendal mot Brann var toget stappfullt med RBK supportere som skulle nordover(Stjørdal, Levanger, Verdal, Steinkjær osv). Ingen tvil om at RBK har mange supportere som kommer et stykke utenfor Trondheim. Er sikkert stappfullt på det toget som går sørover og.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

krøvel vellevold

Quote from: Ferguson on September 28, 2008, 14:23:31 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2008, 14:07:47 PM

For det andre: Tror du det bare er de som bor i klubbens hjemkommune som går på kamp? RBK trekker folk fra hele Midt-Norge (450 000).


Dette stemmer meget bra. Gikk på folkehøgskole et år på Inderøy (1 time med trønderbanen nord for Trondheim) og etter kamp på Lerkendal mot Brann var toget stappfullt med RBK supportere som skulle nordover(Stjørdal, Levanger, Verdal, Steinkjær osv). Ingen tvil om at RBK har mange supportere som kommer et stykke utenfor Trondheim. Er sikkert stappfullt på det toget som går sørover og.


Der er du også inne på noe: Kommunikasjonene er bedre der oppe. Trondheim (og faktisk Lerkendal også, da de har egen stasjon) har togforbindelse med en haug småbyer i Trøndelag: Melhus, Stjørdal, Levanger, Steinkjer, Opdal, Røros, osv. Hva har vi? Arna og Voss? Og for den del: Jeg bor ca 5-6 km fra Stadion og er ikke hjemme før ca 1 t 15 min etter kampen er ferdig, hvis jeg skal ta buss... Bergen er et trafikalt helvete!
Legg ned hele klubben!

Ferguson

September 28, 2008, 14:41:58 PM #4487 Last Edit: September 28, 2008, 15:22:52 PM by Ferguson
Ja kommunikasjonsforbindelsene der oppe er sinnsykt bra. Kamp ferdig kl 10 og eg var hjemme kl 12. avstand Lerkendal- Inderøy er 104 km. Men tar 1,5 time fra Trondheim, skrev feil isted. Men det er veldig lite uansett. Iallefall i forhold til deg Krøvel. Jeg bruker like lang tid hjem fra Stadion til dalen nå som jeg gjorde i Trondheim!

Infrastrukturen rundt stadion er katastrofal, mye av skylden no får bybanen ta men er et helvete uansett. Hva med undergrundsbane fra Stadion og til byn? Hvis vi skal ha EM på Stadion BLIR det iallefall store endringer på infrastrukturen og kommunikasjonen rundt Stadion. Ellers kan vi se langt etter EM.
Polen/Ukrainia er under stort press nå fordi infrastrukturen og kommunikasjons nettet er veldig dårlig. Men det gjelder vel hele landet og ikke bare rundt stadionene
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

krøvel vellevold

Det er nå solgt ca 15900 billetter utenom bortefeltet. Klarer vi 16000?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2008, 14:31:26 PMJeg bor ca 5-6 km fra Stadion og er ikke hjemme før ca 1 t 15 min etter kampen er ferdig, hvis jeg skal ta buss... Bergen er et trafikalt helvete!


Du bør begynne å kjøre bil, Krøvel!;) Jeg bor jo like ved deg, men bruker bare en halvtime fra dommeren blåser. Er man litt taktisk med hvor man parkerer er ikke trafikken noe stort problem som bør stoppe noen fra å gå på kamp.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on September 28, 2008, 19:17:19 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2008, 14:31:26 PMJeg bor ca 5-6 km fra Stadion og er ikke hjemme før ca 1 t 15 min etter kampen er ferdig, hvis jeg skal ta buss... Bergen er et trafikalt helvete!


Du bør begynne å kjøre bil, Krøvel!;) Jeg bor jo like ved deg, men bruker bare en halvtime fra dommeren blåser. Er man litt taktisk med hvor man parkerer er ikke trafikken noe stort problem som bør stoppe noen fra å gå på kamp.


Er i Kristiansand no, men min taktikk i Bergen e å råspringe opp te Mannsverk der bilen står/noen henter for der har trafikken løyst seg opp litt. Deretter e veien kort te Birkelundstoppen og inn i Sædalen.
Gå av.

vebo

Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2008, 15:20:12 PM
Det er nå solgt ca 15900 billetter utenom bortefeltet. Klarer vi 16000?


Nei, og det er til å grine av.

Quote from: Spelaren on September 28, 2008, 19:38:12 PM
Quote from: Nixon on September 28, 2008, 19:17:19 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2008, 14:31:26 PMJeg bor ca 5-6 km fra Stadion og er ikke hjemme før ca 1 t 15 min etter kampen er ferdig, hvis jeg skal ta buss... Bergen er et trafikalt helvete!


Du bør begynne å kjøre bil, Krøvel!;) Jeg bor jo like ved deg, men bruker bare en halvtime fra dommeren blåser. Er man litt taktisk med hvor man parkerer er ikke trafikken noe stort problem som bør stoppe noen fra å gå på kamp.


Er i Kristiansand no, men min taktikk i Bergen e å råspringe opp te Mannsverk der bilen står/noen henter for der har trafikken løyst seg opp litt. Deretter e veien kort te Birkelundstoppen og inn i Sædalen.


Min taktikk var å kjøpe leilighet like ved stadion :P
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

October 02, 2008, 15:16:39 PM #4492 Last Edit: October 02, 2008, 15:19:51 PM by krøvel vellevold
RBK - Brøndby i kveld: Hvis hele nedre tribune på den siden bortefansen står er utsolgt, hele Kjernen-feltet er utsolgt, og alle vip-plasser er utsolgt, så har de solgt ca 16900 til kveldens kamp. Jeg vet ikke om den nedre kortsiden ikke er åpnet for salg fordi den er "utsolgt" gjennom kampanjer, eller om Brøndby-fansen har fått den for seg selv. Så det er kanskje ikke helt utsolgt der likevel. Kjernen-tribunen er neppe utsolgt den heller, og jeg tipper at heller ikke alle de 1400 vip-plassene er utsolgt, så alt i alt har de neppe solgt mer enn 16000. Mitt tips er at de lander på 17-tallet et sted. Merkelig at det plutselig ble så interessant med UEFA-cup der oppe. Det kom bare 11000 mot Zenit for noen år siden, det kom 10000 mot Fiorentina i 1/16-finalen i vår, og det var vel 7000 mot Djurgården i forrige runde. Men Brøndby er tydeligvis mye mer interessant enn alle disse. Kanskje det er fordi RBK-fansen innbiller seg at de er "best i Norden" hvis de vinner denne kampen? Det skulle jo bare mangle at når Norges nr. 5 i år og i fjor slår Danmarks nr. 6 i fjor, så må de kunne kalle seg Nordens beste lag! Uansett vet RBK-fansen at laget deres har noe i e-cup å gjøre, noe Brann sjelden har vist at de har.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Brann - Stabæk om 15 dager: Det er solgt ca 14200.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Regner med at interessen for å se hele norges stabæk få uttdelt gullmedaljer er heller lunken.

thesevs

Ingebrigt har bedt NFF om å droppe medaljeseremoni på Stadion - i dagens papirutgave av VG kommer han med følgende:

* "Jeg har sagt til Karen Espelund at vi ikke skal ha gullmedaljer på Brann Stadion - selv om gullet skulle bli sikret der. Vi skal ha medaljer når vi spiller vår siste hjemmekamp på Nadderud"

*Han ønsker at "norges beste supportere" (Klanen, av alle ting) holder seg hjemme under oppgjøret Stabæk - VIF. Han synes det hadde vært "kult" om 2000 flere bæringer kunne deltatt i gullfesten.

*Og han fortsetter sin fascinasjon for Klanen ved å uttrykke: " (...) Så kan heller Klanen lære oss hvordan man skal synge når vi kommer til cupfinalen".

Var det noen som ikke er helt fornøyd med supporterene sine eller?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Ingebrigt er og vil alltid forbli norges største klovn!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

CFD

October 05, 2008, 10:36:09 AM #4497 Last Edit: October 05, 2008, 11:07:59 AM by CFD
Det er ingen tvil om at Stabæk support / Berget de faa / Stabæk Satyren og alle de forskjellige supportergrupperingen til stabæk rett og slett ikke gjør en god job. For den jevne sofasupporter så tror han sikkert at det er noe helvetes liv på Nadderud grunnet at de er mikket så utrolig mye opp at du skulle tro det var stappfullt. Her får du uansett stor hjelp til neste år når det kommer tak over stadion. Et tak bidrar utrolig mye til stemningen fordi mye av lyden blir igjen rettet nedover. Dette merket jeg særlig når jeg var i Olomouc,Tsjekkia og var på Ishockeykamp. I perioder var det øredøvende fra et 3.000(?) tilskuere pga at alt var innendørs.

Viking Stadion er jo en drøm rent akustisk , men jeg tror Fornebu Arena blir utrolig bra akustisk , noe som burde hjelpe Stabæk Support.


Rart at Ingebrit drar fram klanen for å lære dem å synge når det står klart på Stabaek.no (og stabæk support) at KFL er de som lager mest liv på tribunen: http://www.stabaek.no/content/view/322/22/ (Ikke ment som noe trolling , bare for å slå beina under ingebrit). Hører han ikke på sine egne supportere? Er nesten like før jeg sender en mail til TV2 med kilder om at stabæk har vendt sine egne supportere ryggen

EDIT: Dette er ikke ment for å trolle. Håper ingen tar meg på dette.

thesevs

Her er forresten saken på vg.no

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537609

At SS mikkes opp er det vel ingen tvil om. Enkelte ganger hører jo man folk puste...  ::)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ferguson

Quote from: thesevs on October 05, 2008, 09:58:14 AM
Ingebrigt har bedt NFF om å droppe medaljeseremoni på Stadion - i dagens papirutgave av VG kommer han med følgende:


Etter det eg erfarer så skal gullmedaljen deles ut i siste hjemmekamp, Hvis det ikkje vagjøres i siste runde. Det betyr at uansett om Ingebrigt vil det eller ikkje så blir medaljene ikke delt ut på stadion.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Go Up