• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Rune felt F

Inne å kikker litt på hvordan det ligger ann med svartebørssalget til vikingkampen. Har selv partoutkort så det er ikke aktuelt for meg, men irriterer meg sånn av personer så lager seg et mellomleddsmarked som er undødvendig. Ser på finn.no en som selger for 4000 for to billetter.

Tifo: Vi kan ikke ha linker til svartebørsbilletter her på forumet.
Mvh
Stian


Sjekket opp nummeret hans på telefonkatalogen og han jobber for et firma som heter Bonver. Ser på hjemmesidene at de leverer noe IT-utstyr til bl.a narvesen og seveneleven. Så om leverandøren til Brannbillettene sine egne (eller de med tilgang til systemene) skal drive svartebørssalg på billettene de distribuerer er dette noe Brann burde sett¨på. Noen her som irriterer seg like mye som meg å vil videreformidle?

Ricky

Hva er vitsen med å videreformidle slikt, når byrådslederen står og auksjonerer bort svartebørsbilletter på Torgallmenningen med et helt pressekorps tilstede?
Der og da ga jeg bare opp hele greien. Det er bare å innse at man aldri kommer til å få bukt med svartebørsproblemet. Verken Brann eller politikerne bryr seg; de er alle sammen sikret billetter til kampene uansett. Om det er kø-ståer #428 ved Galleriet eller en ansatt ved Bonver som får tak i den siste billetten er dem helt sikkert revnende likegyldig.

:evil:

SKBMiller

ja huff. var tragisk med de billettene som ble auksjonert bort til inntekt for TV aksjonen. hater sånne haier...

Ricky

Like tragisk som om kommunen hadde satt opp de gamle spilleautomatene med seddelinntak på Torgallmenningen, og latt inntektene gå til tv-aksjonen.

Rune felt F

Quote from: "Rune felt F"Inne å kikker litt på hvordan det ligger ann med svartebørssalget til vikingkampen. Har selv partoutkort så det er ikke aktuelt for meg, men irriterer meg sånn av personer så lager seg et mellomleddsmarked som er undødvendig. Ser på finn.no en som selger for 4000 for to billetter.

Tifo: Vi kan ikke ha linker til svartebørsbilletter her på forumet.
Mvh
Stian


Sjekket opp nummeret hans på telefonkatalogen og han jobber for et firma som heter Bonver. Ser på hjemmesidene at de leverer noe IT-utstyr til bl.a narvesen og seveneleven. Så om leverandøren til Brannbillettene sine egne (eller de med tilgang til systemene) skal drive svartebørssalg på billettene de distribuerer er dette noe Brann burde
sett¨på. Noen her som irriterer seg like mye som meg å vil videreformidle?


Beklager. Bare er irritert over de tullingene som styrer billettluken. De ansatte skor seg på tilgangene sine.

Rune felt F

Quote from: "Ricky"Hva er vitsen med å videreformidle slikt, når byrådslederen står og auksjonerer bort svartebørsbilletter på Torgallmenningen med et helt pressekorps tilstede?
Der og da ga jeg bare opp hele greien. Det er bare å innse at man aldri kommer til å få bukt med svartebørsproblemet. Verken Brann eller politikerne bryr seg; de er alle sammen sikret billetter til kampene uansett. Om det er kø-ståer #428 ved Galleriet eller en ansatt ved Bonver som får tak i den siste billetten er dem helt sikkert revnende likegyldig.

:evil:


Jeg hadde ikke hørt om det med auksjonen, men tviler sterkt på det har noe med hverandre å gjøre. Er det bare meg som synes at det er rævkjørt at en som jobber med datasystemene til narvesen skal selge svartebørsbilletter?

Xminator

Man har fått ryddet opp i felt-A på Hansa, SPV ligger fortsatt låst i systemet sammen med BT.

Virker som Brann har bommet totalt på prisen til UEFA-cupen og tviler på at det kommer over 12000 torsdag.

Eivind

Man skulle jo tro at salgstallene fikk seg en "boom" etter at seriegullet er i boks. Kunne ikke tenke meg å gå glipp av første kamp på stadion etter ett seriegull.

Forhåpentligvis selges det mange billetter iløpet av dagen.

Xminator

Brann skulle gitt bort noe gratis, ett flagg for eksempel til alle som går inn døren på Hamburg-kampen.

Da hadde de 300 kronene blitt 200 og ikke minst "få noe gratis" er en veldig sterk markedsføringsgreie.

Eivind

Markedsføringen er som vanlig ikke tilstedeværende før en kamp som dette. Har ikke sett noen annonser eller oppfordring noen steder.

Brann burde ha lært at det ikke automatisk blir full stue i UEFAcupen!

Enig der xminator, hvorfor ikke bruke all gullhysteriet til og lokke folk til stadion mot Hamburg?

fortune

First is first, second is nothing

tsf

Det ville blitt annerledes mening om billetterpris hvis laget som Barcelona, ManUtd, Liverpool, Real-Madrid osv på besøk
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

Kjell249

Quote from: fortune....there's nothing like a free lunch.

Eller kanskje det heter "there is no such thing as a free lunch" :-)

... og betyr akkurat det motsatte. Betaler du 300 kr for billetten og får med et Brannklistremerke, så er ikke akkurat klistremerke gratis for å si det sånn.
quote]
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

fortune

Hmmm... er jeg ute og flyr med ordtakene nå? Godt mulig...

Ellers står jeg for det jeg skrev, selv om ordtakets nye versjon egentlig virker mot sin hensikt...
First is first, second is nothing

Baunebob

Hvor mye er det solgt til HSV kampen ?

Tror og håper på fullt hus. Noe annet vil være en skuffelse.

lmjt

Ordnet meg plass i dag. Viste seg at billettlukas "vi har tekniske problemer" egentlig var at det er umulig å få til detaljkartet med iexplorer her i huset. Kjekt at 'luka tar noe på egen kappe, men det hadde spart meg litt tid om eg fikk vite det var MIN feil med en gang. På den annen side holder de seg i det minste tro til sitt rykte. Og eg som liksom skulle droppe Opera denne uken. På 'an igjen.

Artikkel på brann.no med hentydndinger om at 'denne kampen blir nok utsolgt av seg selv ja'.

Xminator

23. oktober 16:30
Hamburg. Billettluka oppgir 3910 ledige, summert det som ligger åpent 2512. Mest sannsynlig er det 1500 ledige på BT og noen har "glemt" å legge SPV ut for salg. Det er IKKE solgt 100% til sesongkort der. Vil tro rundt 2000 ledige der også. Sp det er kanskje solgt i overkant av 10000 nå.

Ricky

I en artikkel (selvfølgelig) kalt "Tror på fullt hus mot Hamburg" har man i følge Tøsse rundet 10.000 i ettermiddag.

De siste 6000 må selges innen 48 timer til folk som verken har partoutkort, eller ikke var ivrige nok til kjøpe når billettene ble lagt ut. Vrient å spå, men det lukter vel rundt 13.500 tilskuere

pidi84

er prisene til uefa cup kampene så forferdelig dyre då? de koster ikke noe mer enn ka en vanlig billett koster på mange stedene på staddaen. Eg sitter på familiefelt og betalte 200kr per billett for å kjøpe setet mitt gjennom året. flere steder koster det bortimot 400kr for vanlig tippeligakamp
Petter Fjeldstad


Ricky

Sparebanken Vest er nå tatt med til HSV-kampen, og der er det ca 800 ledige pr kl 09 onsdag morgen.
Billettluka sier 4310 (eller flere) ledige, mens en opptelling av det som er tilgjengelig sier 3089 ledige. Av de billettene som er tilgjengelige gjennom Billettluka er 70% solgt.

Mot Zagreb er det 8580 (eller flere) ledige, hvorav bare ca 1250 på SpV. Hvilket virker litt lavt i forhold til de andre tribunene, hvor over 50% av billettene er ledige. Mulig dette kan bety at tallene på SpV ikke er helt "up to date" og kan bli justert opp.

Xminator

Se der ja, da spratt det opp fra i går kveld.

For å ta det på en måte som kan sammenlignes senere:
24. oktober klokken 10:
Hamburg: 4270 ledige (SPV: 803, Hansa: 1503, Søndre: 757, Rest(BT):1207)

Tror fortsatt det er mørketall på SPV. Det er for får seter ledig på felt D, nekter å tro 100% av de med sesongkort der benyttet forkjøpsretten. Ligner litt på situasjonen i billettsalget mot Brugge, der det plutselig ble frigjort flere hundre billetter på SPV. Mistanken styrkes i forhold til Zagreb-kampen der SPV har så høy salgsrate uten å ha ligget ute for åpent salg...

Reelt sett er det nok fortsatt 5500 ledige seter til Hamburgkampen og Brann løy for åpen mikrofon når de sa 10000 solgte.

brann:)

Trur nokk brann har meir kontroll en det vi og bilettluka har, så vi må nesten stole på Brann.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

gitarbroiler

Brann har bommet monumentalt på prisene til Hamburg kampen. Dersom en far skal ta meg seg 1-2 unger på stadion, og må (kan) velge mellom 2 kamper så er det naturlig å velge Viking for å se medaljene bli utdelt. Dette burde Brann ha tatt høyde for når de la ut Hamburg billettene.

Et kjapt regnestykke:

Hamburg 1 voksen 1 barn = ca 700 kr

Viking 1 voksen 1 barn     = ca 600 kr

Totalt kr  1300,-

Da har jeg ikke tatt BT billetter, og billetter på samme plasser.

Med tanke på at disse kampene går med 3 dagers mellomrom, så er dette rimelig mye penger å legge ut for en familie. Og svært mange må dermed velge en kamp, som i dette tilfellet er enkelt; Viking med utdeling av medaljer.

Om Brann hadde satt ned prisen til familier, hvor en voksen kan ta med et barn gratis (eller noe sånt), så hadde stadion blitt fylt opp fortere vil jeg tro. Etter min mening er det bedre å ha en full stadion, selv med en del småbarn, enn å ha store tomme felt.

grei

Quote from: "brann:)"Trur nokk brann har meir kontroll en det vi og bilettluka har, så vi må nesten stole på Brann.

Ja, for Brann har jo absolutt gjort seg fortjent til vår tillit etter sine ærlige uttalelser i slike spørsmål tidligere.

Northside

Finner ikke linken igjen nå, men var ikke Tøsse ute i i avisene for noen dager siden og forklarte hvorfor prisene er så pass dyre som de er til UEFA kampene?

Han begrunnet det med at siden Brann sa nei til tysk TV så må Brann hente inn penger et annet sted, som denne gangen blir billetter. Det handlet om å ta og gi, i følge Tøsse.

Da lurer jeg på noen få ting.
Prisene, ble ikke de bestemt og lagt ut på nette før Brann takket nei til TV?

Har tysk TV spurt om å sende Dinamo Zagrbed kampen også? Siden prisene på den kampen er lik prisene til hamburger kampen.

Når Brann takket nei til tysk TV, så var de ute i avisene å sa at de gjorde dette for å få mer publikum. Greit nok.
Men de sa også at de var stolte som hadde en så pass stabil økonomi at de kunne gi slike goder til fansen, som i dette tilfellet var å takke nei til TV slik at kampen kunne bli spilt på et bedre tidspunkt.
Men skal vi tro Tøsse så får vi visst ikke nyte godene alikavel. Siden Brann takket nei til TV så "straffes" vi med høyrer priser.

Kan også nevnes at jeg tviler på det blir fullt hus. Rart Brann ikke har lært at UEFA kamper, selv mot store lag, ikke trekker like mange tilskuere som tippeligakampene. Ville det ikke da vært bedre med litt lavere priser og fullt hus, fremfor dyrere billetter og halvfullt hus?
Er man heldig så kan intenktene bli de samme så sant man faktisk fyller stadion ved litt lavere billettpriser.

Nixon

http://www.vif-fotball.no/article1403142.ece

I Oslo gjør de det alt de kan for å fylle Ullevaal...
Rød makt på Hansa

hdaniels

Quote from: "Nixon"http://www.vif-fotball.no/article1403142.ece

I Oslo gjør de det alt de kan for å fylle Ullevaal...


Er vel noe sÃ¥nt som mÃ¥ til for at tilskuerne skal føle de fÃ¥r valuta for pengene  :lol:

Hickok

Quote from: "hdaniels"
Quote from: "Nixon"http://www.vif-fotball.no/article1403142.ece

I Oslo gjør de det alt de kan for å fylle Ullevaal...


Er vel noe sÃ¥nt som mÃ¥ til for at tilskuerne skal føle de fÃ¥r valuta for pengene  :lol:

For ikke å snakke om sesongkortholderne!!!

Lennono8

Quote from: "gitarbroiler"Brann har bommet monumentalt på prisene til Hamburg kampen. Dersom en far skal ta meg seg 1-2 unger på stadion, og må (kan) velge mellom 2 kamper så er det naturlig å velge Viking for å se medaljene bli utdelt. Dette burde Brann ha tatt høyde for når de la ut Hamburg billettene.

Et kjapt regnestykke:

Hamburg 1 voksen 1 barn = ca 700 kr

Viking 1 voksen 1 barn     = ca 600 kr

Totalt kr  1300,-

Da har jeg ikke tatt BT billetter, og billetter på samme plasser.

Med tanke på at disse kampene går med 3 dagers mellomrom, så er dette rimelig mye penger å legge ut for en familie. Og svært mange må dermed velge en kamp, som i dette tilfellet er enkelt; Viking med utdeling av medaljer.

Om Brann hadde satt ned prisen til familier, hvor en voksen kan ta med et barn gratis (eller noe sånt), så hadde stadion blitt fylt opp fortere vil jeg tro. Etter min mening er det bedre å ha en full stadion, selv med en del småbarn, enn å ha store tomme felt.


Er enig i det du skriver, men de færreste (uten partoutkort) kunne velge å gå på Viking-kampen. Den ble jo utsolgt på under et kvarter. De som eventuelt kunne velge, valgte da mellom Viking og ingenting slik jeg ser det. Ellers hadde vel Hamburg-kampen vært utsolgt?

benny


Xminator

Pussig matematikk på Jæger. 12000 + 5000 = 17000. 16800 seter... Og rundt 800 billetter går til tyske fans, jeg tviler sterkt på at det møter 800 tyskere. Har mer tro på 80.

Det er ikke solgt mer enn i underkant av 11000. Jæger lyger så det renner av ham.

Atlet Orvanger

Hvor er alle som brast i gråt da de ikke fikk billett til Viking-kampen?

Belfort

Jeg skjønner meg bare ikke på e-cup og Bergen. Hva er det som gjør at e-cup ikke klarer og fremskaffe noe engasjement hos folk. Rimelig sikker på at vi ville hatt en lang billettråd i CL også. Hva tror folk er grunnen? Penger er det ikke,de blar man frem hvis man er interessert nok.

Hausberg

Quote from: "Xminator"Pussig matematikk på Jæger. 12000 + 5000 = 17000. 16800 seter... Og rundt 800 billetter går til tyske fans, jeg tviler sterkt på at det møter 800 tyskere. Har mer tro på 80.

Det er ikke solgt mer enn i underkant av 11000. Jæger lyger så det renner av ham.


Hamburg har visst solgt alle billettene sine og tyske fans ringer til brann og vil ha billett. Så de stiller mannsterk, kanskje det er de som klarer å mobilisere mest folk på tribunen av bortelagene i år?

Link: http://fotball.bt.no/uefa/article92923.ece
itt hjerte står i Brann......

Chris*

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Xminator"Pussig matematikk på Jæger. 12000 + 5000 = 17000. 16800 seter... Og rundt 800 billetter går til tyske fans, jeg tviler sterkt på at det møter 800 tyskere. Har mer tro på 80.

Det er ikke solgt mer enn i underkant av 11000. Jæger lyger så det renner av ham.


Hamburg har visst solgt alle billettene sine og tyske fans ringer til brann og vil ha billett. Så de stiller mannsterk, kanskje det er de som klarer å mobilisere mest folk på tribunen av bortelagene i år?

Link: http://fotball.bt.no/uefa/article92923.ece


Ser man det, ser man det.
Imponerende av tyskerne, pinlig for Bergen og Brann om vi ikke klarer å fylle opp.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

oslo øst

dyrt med drøye 300,- for en billett hva skal jeg si da, har sesongkort vært på alle kampene hjemme borte untatt 2 jeg flyr til alle kampene og bor på hotel og jeg bor i oslo, så hvis det er noen som syntes at 300,- er mye så kan dere få se reisebudsjettet mitt
men det er verdt hver eneste krone
skjønner heller ikke det at vi ikke klarer å fylle opp stadioen
det er europacup mot hamburg og vunnet SERIEGULL
hvor er alle sammen ???

olpi

Quote from: "oslo øst"dyrt med drøye 300,- for en billett hva skal jeg si da, har sesongkort vært på alle kampene hjemme borte untatt 2 jeg flyr til alle kampene og bor på hotel og jeg bor i oslo, så hvis det er noen som syntes at 300,- er mye så kan dere få se reisebudsjettet mitt
men det er verdt hver eneste krone
skjønner heller ikke det at vi ikke klarer å fylle opp stadioen
det er europacup mot hamburg og vunnet SERIEGULL
hvor er alle sammen ???



Slapp av folkens.... det blir fullt hus mot hamburg.
Mange sesongkortinnehavere som ikke har fått fingeren ut og løst inn billett, men som skal på kampen. (meg inkludert). Generelt så er det mange flere som venter til kampdagen før man kjøper billetter når det er E-cup.

Hickok

Er vel ikke helt utenkelig at de som på død og liv skal vente til kampdagen denne gang venter for lenge....

Xminator


Gulløl

Zagreb-kampen går fremdeles helt greit å bestille på billett luka om en logger inn gjennom bt sin abbonementsfordeler.

Ellers er det fremdeles 738 billetter ledige på bt tribunen til Hamburg kampen med denne fordelingen:

Felt A: 176
Felt B: 279
Felt C:  99
Felt F: 284

Dette er de billigste billettene, koster 150 kr. På vanlige seriekamper koster de 135 kr. Forstår ikke de som klager så mye på at de er blitt så mye dyrere. Påslaget på de andre tribunene er prosentmessig omtrent det samme etter det jeg forstår.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Quote from: "Xminator"For å ta det på en måte som kan sammenlignes senere:
24. oktober klokken 10:
Hamburg: 4270 ledige (SPV: 803, Hansa: 1503, Søndre: 757, Rest(BT):1207)


24. oktober 17:30:
Hamburg:  3770 ledige (SPV: 654, Hansa: 1395, Søndre: 707, Rest:1207)
Zagreb: Stengt*

Alexåsane

Quote from: "Gulløl"Zagreb-kampen går fremdeles helt greit å bestille på billett luka om en logger inn gjennom bt sin abbonementsfordeler.

Ellers er det fremdeles 738 billetter ledige på bt tribunen til Hamburg kampen med denne fordelingen:

Felt A: 176
Felt B: 279
Felt C:  99
Felt F: 284

Dette er de billigste billettene, koster 150 kr. På vanlige seriekamper koster de 135 kr. Forstår ikke de som klager så mye på at de er blitt så mye dyrere. Påslaget på de andre tribunene er prosentmessig omtrent det samme etter det jeg forstår.


Då må man vel kjøpe en voksen og en barnebillett, til 300kr tilsammen
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

hocey

Ja artig med den såkalte Brann innteressen i Bergen for tiden:) Fullt av tårer og klaging fra folk som ikke fikk billett til Viking kampen, men å løpe å kjøpe billetter til den første kampen etter at seriemesterskapet var på plass mot et meget bra lag fra Tyskland i UEFA gruppespillet, nei det er tydligvis ikke like lokkende. Merkelig men kanskje ikke ekstremt overraskende.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Brannmus

Er som du sier veldig fascinerende. Folk sto i kø hele natten for å sikre seg billetter til kampen mot Viking, og flere tusen blodfans sverget på at de hadde vært på alle Brann-kamper de siste ti årene og sutret over at de ikke fikk billett nå.

Så kommer det kamp mot et av Tysklands beste lag. Første sjanse til å se seriemesterne i aksjon og lage nok en fest for dem. Så fyller vi ikke Stadion en gang.

Latterlig. Klag på billettpriser alt dere vil. Flaut om vi ikke selger ut denne kampen.

monzilla

Enig med sistnevnte. Faktisk helt enig.

Red Rabitt

Hvis kampen i morgen ikke blir fullstendig utsolgt er det et soleklart bevis på at denne byen har et stort innhold av ekle medgangs supportere som ikke skal annet med Brann enn å være der det skjer og være med på det!(artig det med alle idiotene som plutselig er stooor Brann supporter også snur de ryggen til med en gang det er en kamp som ikke fores i alle medier, tydeligst ser man det på facebook i denne statusupdaten; blir helt dårlig av slike liksom lidenskapelige Brann supportere! For min del kan de ryke og reise og aldri vise seg på stadion).

Det forteller og en del om fotball kunnskapen i denne byen, vi møter et av Tysklands beste lag! Hallo! Våkn opp idioter! Kan vel ikke forvente mer av en jevla bunch med medgangs supportere!
Alle dere som har planer om å sitte her å kommentere kampen menst den spilles på stadion, har dere vurdert å kjøpe billett? Eller bor alle dere et helt annet sted i landet kanskje? Samme stedet dere hadde bodd hvist liverpool hadde kommt til stadion ? Eller ble det for dyrt med 330 kroner? 130 kroner mer en vanlig billett, hva er det som er så utrolig viktig at du ikke kan bruke de 130 kronene på Brann? Kebab og cola kanskje? Nei, skjønner at det blir for dyrt for enkelte, vi lever jo tross alt i lutfattige norge uten stønader fra studielån,sosialkontorer,aetat! Men det gjelder jo da de få som ikke er i jobb og tjener gode penger, er jo en del som er i jobb for tiden, tenker på at vi faktisk importerer arbeidere fra andre land. Er vel ikke for dyrt for deg som er i jobb og vel? I disse økonomiske negangstider kan en vel ikke forvente annet!(PS:Ironi)

At vi i hver eneste sesong kjemper for nettopp dette er og tydeligvis helt uvesentlig. Vi stiller opp på kampene igjennom en hel sesong og jubler for sølv,bronse og uefa plass, men når uefa kommer, nei då gidder vi ikkje! Hallo! Dette er belønningen vi får etter en god sessong i fjor! Jammen vi fikk jo sølvmedaljer! Ja , de gir mange fine opplevelser, flotte å se på, hvis du klarer å bryte deg inn hos andresen eller noen andre fra Branns sølvlag i fjor!
Når jeg snakker om VI så snakker jeg om snittet som møtte opp på alle tippeliga kampene i fjor og som hadde vært nok til å fylle stadion alene i morgen. Jeg snakker for all del ikke om alle medgangssupp, de var sikkert ikke på noen av kampene i fjor!

Brann har gjort en god prestasjon så langt i år, vi har kvalifisert oss til gruppespillet i uefa-cupen.
Dette gjør at Brann så langt i år er blandt de 72 beste lagene i europa i år, 40 uefa, 32 cl. Nå har vi muligheten til å kvalifisere oss til knock out runder og komme enda lenger. Er det en gang et norsk lag virkelig kan gjøre det stort i europa, så er det i år med Brann.

Du trenger ikke gå på stadion for din egen del, du kan gå på stadion for Brann sin del og for Brann sine prestasjoner sin del, for å støtte Brann hver eneste gang!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

smaalanda

Tror du seriøst at Bergen ikke er full av medgangsupportere? Hvertfall hos meg er MSN og facebook navn dekt med Brann og gullmeldinger, 80% har aldri vært på Stadion før. Det er ingen tvil om at dette med Brann engasjere sjeler som ikke har latt seg blitt revet med før. På festplassen møter folk opp i hopetall fordi det er en folkefest og noe de ikke vil gå glipp av, en UEFA cup kamp vet sikkert ikke halvparten av de at skal spilles engang.
KMO!!!

Ricky

Også i Sverige går debatten foran dagens uefa-gruppespillskamper. Både Elfsborg og Helsingborg "tok en Brann" og skrudde opp prisene til 300-325 svenskedollars, og dagen før dagen hadde de begge kun solgt rundt 4500 billetter.
Flere Elfsborg-supportere har lyst til å protestere mot det de mener er en håpløs prispolitikk i e-cupen som skremmer vekk tilskuere, men samtidig har fansen selvfølgelig ikke lyst til å gå glipp av kampen. Man er redd for å havne i "medgangs-båsen" om man velger å se kampen på tv, mens andre mener at klubben bare har seg selv å takke. De synes det blir for dumt at klubben utbasunerer at de trenger fullt hus og all den støtten de kan få fra tribunene, samtidig som de guffer opp billettprisene. Da er det ingen bønn om støtte, men kun et simpelt forsøk på å spille på supporternes følelser i håp om å tyne dem for litt ekstra penger.

tsf

Folker i Bergen og utenfor skrike, klage, lei seg fordi de har glipp av flere hjemmekamper pga enkeltbilletter, utsolgt. Hallo, DERE "medgangsupport" eller mer enn det DRA på kampen ikveld!
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

Go Up