• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

90 billetter igjen til lyn kampen nå! Gullfeberen har endelig ankommet!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Pondan

Synd vi har en liten stadion :p Men uansett så er det digg med utsolgt stadion 1.5 uke før kampen:D

Yngve

Eg kjøpte nett, so no er det 16 billettar att på felt T.. Denne gongen vil jæger og tøsse ha rett når dei snakkar om utseld..

ThomasC

Er tydeligvis blitt frigjort noen flere billetter i løpet av kvelden. 188 ledige ståplasser på felt T nå.

Thomas.

krøvel vellevold

Nå er det 93 billetter igjen. Kun 10 av dette er sitteplasser.

RBK spiller neste helg, og har 5284 igjen til sin kamp. Det betyr at de ikke under noen omstendighet (om så alle felt som ikke er lagt ut for salg, er utsolgt) har solgt mer enn ca 16000. Sannsynligvis en del mindre. Blir nok ikke utsolgt her, med mindre de plutselig finner på at de skal pøse på med gratisbilletter, kampanjer og "alle barn får en t-skjorte gratis". Med mindre enn 20000, klarer de ikke et snitt over 20000 selv om det skulle bli smekkfullt mot Lyn i siste kampen.

Viking har 2009 igjen til sin kamp på lørdag. Det blir sannsynligvis ikke helt fullt, og det er jo ganske dårlig i en av de siste hjemmekampene i sesongen der de tar gull - i følge disse synske på tv2.
Legg ned hele klubben!

ThomasC


Brannfrelst

http://vikinghordene.com/index.cfm?id=154510

For de som ønsker billetter til Brann-Viking,og som bor i Stavanger området.
2.10.07-Gullet kom hem!

vebo

Quote from: "Brannfrelst"http://vikinghordene.com/index.cfm?id=154510

For de som ønsker billetter til Brann-Viking,og som bor i Stavanger området.


Dette er billetter til bortefeltet. Er enklest å kjøpe på Narvesen eller 7-eleven om man ønsker billetter.
Tiocfaidh ár lá

BrannSupporter

Jeg satt og oppdaterte på billettluka.no/brann hele tiden frem til linken med "kjøp billett" dukket opp. Jeg trykket med en eneste gang, allkevel ble jeg sittende i kø i en 1 time. Da var det ca 800 billetter igjen på felt T og ca 10-15 på BT. Gikk så inn ca 30 minutter senere (ingen kø da) da var det plutelig ledige på gamle sitte også.

Brannfrelst

Quote from: "vebo"
Quote from: "Brannfrelst"http://vikinghordene.com/index.cfm?id=154510

For de som ønsker billetter til Brann-Viking,og som bor i Stavanger området.


Dette er billetter til bortefeltet. Er enklest å kjøpe på Narvesen eller 7-eleven om man ønsker billetter.


Er klar over det,men sannsynligvis kommer trøkket etter billetter til å bli sinnsykt i Bergen og på billettluka. Og gullfeberen har senket seg innen den tid i Stavanger;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "vebo"
Quote from: "Brannfrelst"http://vikinghordene.com/index.cfm?id=154510

For de som ønsker billetter til Brann-Viking,og som bor i Stavanger området.


Dette er billetter til bortefeltet. Er enklest å kjøpe på Narvesen eller 7-eleven om man ønsker billetter.


Det er likevel en mulighet hvis man vil sikre seg, sjansen for at billettsystemet stopper opp på Narvesen er absolutt tilstede.
Det er enkelt å komme seg fra bortefeltet og over på f.eks. Hansa.

Så spørs det bare om dialekten gjør negativt utslag...
Rød makt på Hansa

Ricky

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Brannfrelst"http://vikinghordene.com/index.cfm?id=154510

For de som ønsker billetter til Brann-Viking,og som bor i Stavanger området.


Dette er billetter til bortefeltet. Er enklest å kjøpe på Narvesen eller 7-eleven om man ønsker billetter.


Er klar over det,men sannsynligvis kommer trøkket etter billetter til å bli sinnsykt i Bergen og på billettluka. Og gullfeberen har senket seg innen den tid i Stavanger;)



Gullfeberen har nok sikkert senket seg, men Viking selger nok ut så lenge de er med i medaljekampen, og/eller har mulighet til å ødelegge for Brann.
Var mange som trosset ekstremværet og reiste til Stavanger i fjor, uten at Brann hadde noe som helst annet å spille for enn sjansen til å ødelegge for Viking.

Sha la la la la la la laa
Sha la la la la la la la la
Sha la la la la laa la la
Viking rykker ned, vi é fornøyd med det

Silje Karina

2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

BrannSupporter

Det er i skrivende stund pluteslig 5 billetter ledig i BT til Lyn-kampen.

http://bildr.no/view/108220

Brannfrelst

Hehe,var en tur innom RBK sine hjemmesider,og der var det fortsatt ledige billetter til Sjæmpjons Liig kampen mot Schalke 04. Så europa feberen er nok ikke så høy der oppe lenger nei..
Forøvrig 450 kr for en sittebillett på kortside..
2.10.07-Gullet kom hem!

Haugen2

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"RBK klarer 260 000 totalt og 20000 i snitt, hvis de klarer 21901 (det samme som 16.mai og antagelig max-kapasitet) i siste kamp mot Lyn, og 20411 mot Odd i den nest siste. Det kan RBK klare med kampanjekjør for å bryte 20000-grensen. Men ikke under normale omstendigheter.

RBKs rekord fra i fjor er på 252 718 over 13 kamper. Det mangler de 35030 på. Altså 17515 i hver av kampene.


Eventuelt, om vi skulle klare å fylle den offisielle kapasiteten på 21166 i begge kampene, ender vi på 20.002 i snitt.


Da må det kampanje og gratisbilletter til!


Tror ikke det hjelper. Den magiske grensa blir ikke nådd i år, uansett hvor mange gratisbilletter som blir delt ut.

Så får vi håpe vi klarer det neste år før deres stadion blir ferdigstilt.

krøvel vellevold

Quote from: "Haugen2"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"RBK klarer 260 000 totalt og 20000 i snitt, hvis de klarer 21901 (det samme som 16.mai og antagelig max-kapasitet) i siste kamp mot Lyn, og 20411 mot Odd i den nest siste. Det kan RBK klare med kampanjekjør for å bryte 20000-grensen. Men ikke under normale omstendigheter.

RBKs rekord fra i fjor er på 252 718 over 13 kamper. Det mangler de 35030 på. Altså 17515 i hver av kampene.


Eventuelt, om vi skulle klare å fylle den offisielle kapasiteten på 21166 i begge kampene, ender vi på 20.002 i snitt.


Da må det kampanje og gratisbilletter til!


Tror ikke det hjelper. Den magiske grensa blir ikke nådd i år, uansett hvor mange gratisbilletter som blir delt ut.

Så får vi håpe vi klarer det neste år før deres stadion blir ferdigstilt.


Og nå går det plutselig ikke lenger an å se hvor mange ledige det er på hvert felt på Lerkendal, uten å telle hvert ledige sete. Skandaleklubb!
Legg ned hele klubben!

Natan

Tar meg den friheten å legge inn en rangert tabell over tilskuere borte, her kommer noen artige poeng.


Brann....................11844(10)
Start.....................11712(10)
Stabæk.................11168(10)
Vålerenga.............11070(10)
Rosenborg.............10531(10)
Tromsø.................10436(11)
Fredrikstad............10411(11)
Sandefjord.............10373(10)
Aalesund...............10356(11)
Lillestrøm..............10303(11)
Strømsgodset.........10255(10)
Lyn.......................9910(11)
Odd Grenland.........9429(11)
Viking....................9315(11)

Foreløpig er Brann det mest populære laget å se for folk rundt om i landet, men det jeg først og fremst biter meg merke i her er Viking.
Viking er, som jeg trodde, et veldig lite attraktivt lag å se på for tilskuere rundt om i Norge.
Uansett hvor mye mediaomtale de får (de var vel det mest omtalte laget i vår), trekker ikke Viking folk på kampene. Hadde det ikke vært for at de fikk innvie Sør Arena hadde snittet vært under 9000!

To eksempel:
Lyn-Brann: 12072
Lyn-Viking: 3620

og

Engen-Brann: 17806
Engen-Viking: 9268

Breiflabben

Start på andre ?? Kan umulig være rett, og når RBK spiller borte pleier det da være bra besatt på tribunene og de er på femte.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Ricky

At Start ligger høyt oppe, kan vel forklares veldig enkelt med at de har igjen Lyn, Odd og Sandefjord. Der kommer det kanskje ikke 11.712 til sammen engang.

Tipper det ikke vil skille stort mer enn 1000 tilskuere mellom topp og bunn på denne listen etter at alle kampene er unnagjort.

krøvel vellevold

Quote from: "Natan"Foreløpig er Brann det mest populære laget å se for folk rundt om i landet, men det jeg først og fremst biter meg merke i her er Viking.
Viking er, som jeg trodde, et veldig lite attraktivt lag å se på for tilskuere rundt om i Norge.
Uansett hvor mye mediaomtale de får (de var vel det mest omtalte laget i vår), trekker ikke Viking folk på kampene. Hadde det ikke vært for at de fikk innvie Sør Arena hadde snittet vært under 9000!

To eksempel:
Lyn-Brann: 12072
Lyn-Viking: 3620

og

Engen-Brann: 17806
Engen-Viking: 9268


Det er det jeg hele tiden har forsøkt å fortelle siddispakket! At de rett og slett er en ubetydelig drittklubb som overhodet ingen andre enn dem selv bryr seg om. De er rett og slett en grå mus. Likevel påstår de at de er Vestlandets storebror og blablabla. At Viking var den mest omtalte klubben i vår (hårfint foran Brann), fikk jeg også med meg her for en måneds tid siden. Kan ikke fatte og begripe hvordan det er mulig. Det må være Rösler og Ijeh. For det er vel strengt tatt ingen andre enn dem som får omtale i rikspressen, når det gjelder den klubben.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Trenden for Vikings del er ikke å ta feil av, akkurat..

Viking '04: 5983 (14.plass)
Viking '05: 9010 (10.plass, Bodø lavest med 8630)
Viking '06: 8043 (14.plass)
Viking '07: 9315 (14.plass)

Viking fikk 16.mai-kamp på Lerkendal i 2005, og hadde antageligvis endt på 13. eller 14.plass ellers.

dudo

Hvor finner man disse tabellene?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Natan

Du finner tilskuertabell med hjemme/borte-statistikk på VGs Eliteguide.

tovatle

Når legges billettene til vikingkampen ut?

Brannmus

Quote from: "tovatle"Når legges billettene til vikingkampen ut?

Billettsalget starter onsdag 17. oktober kl 12.

http://www.brann.no/index.php?mapping=220

Ricky

Det sies at det er solgt 1.234 billetter til VIFs kamp mot Austria Wien i overmorgen. Billettpriser (voksne): 100, 120 og 150 kr.

Selv en dårlig besøkt Lyn-kamp vil jo fremstå som en folkefest i forhold til dette.

krøvel vellevold

Quote from: "Haugen2"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"RBK klarer 260 000 totalt og 20000 i snitt, hvis de klarer 21901 (det samme som 16.mai og antagelig max-kapasitet) i siste kamp mot Lyn, og 20411 mot Odd i den nest siste. Det kan RBK klare med kampanjekjør for å bryte 20000-grensen. Men ikke under normale omstendigheter.

RBKs rekord fra i fjor er på 252 718 over 13 kamper. Det mangler de 35030 på. Altså 17515 i hver av kampene.


Eventuelt, om vi skulle klare å fylle den offisielle kapasiteten på 21166 i begge kampene, ender vi på 20.002 i snitt.


Da må det kampanje og gratisbilletter til!


Tror ikke det hjelper. Den magiske grensa blir ikke nådd i år, uansett hvor mange gratisbilletter som blir delt ut.

Så får vi håpe vi klarer det neste år før deres stadion blir ferdigstilt.


Ser ut som at RBK gjør som jeg antydet, og kjører kampanje for å klare 20000 i snitt. For det er merkverdig få ledige plasser igjen til søndagens kamp. Bare 1753! Det betyr at det går mot fullt hus og over 21000. Noe som er merkelig tatt i betraktning av at det har kommet under 20000 på alle kampene i det siste - og nå senest 17500. Og etter det har jo RBK falt ut av medaljestriden. Likevel har antallet ledige gått ned med over 2000 siden i går ettermiddag. Så her lukter det kampanje lang vei, for så fort gikk ikke salget engang da de var med i gullkampen i vår/sommer.

Med 21156 på hver av de to siste (den offisielle kapasiteten er 21167), så blir det nøyaktig 260 000 totalt og et snitt på eksakt 20000. Det ligger i kortene at de klarer dette med litt juks nå!
Legg ned hele klubben!

arntf

Den offisielle kapasiteten er 21166 Krøvel. Sover du eller er du unøyaktig med vilje?

Uansett, med full offisiell kapasitet i begge kampene blir snittet 20002.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Alexander

21166 er den offisielle kapasiteten ja men i tippeligaen kan de ha ca 22.000 tilskuere.

Snublefot

Er det noen som vet de skal stå i kø i Bergen for å sikre seg billetter til Brann - Viking?

Jeg bor i oslo og har dermed ikke partout kort i år som jeg hadde i fjor da jeg fortsatt bodde i Bergen.

Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg? Hvis dere allerede skal stå i kø?  hadde satt umåtelig stor pris på det..

Desperado

Quote from: "Snublefot"Er det noen som vet de skal stå i kø i Bergen for å sikre seg billetter til Brann - Viking?

Jeg bor i oslo og har dermed ikke partout kort i år som jeg hadde i fjor da jeg fortsatt bodde i Bergen.

Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg? Hvis dere allerede skal stå i kø?  hadde satt umåtelig stor pris på det..


Med mindre Brann finner på noe helt spesielt, er det bare å stille i en hvilken som helst 7-eleven i Oslo kl. 11:59:56. Gjerne kortere kø der.... ;)

Snublefot

Quote from: "Desperado"
Quote from: "Snublefot"Er det noen som vet de skal stå i kø i Bergen for å sikre seg billetter til Brann - Viking?

Jeg bor i oslo og har dermed ikke partout kort i år som jeg hadde i fjor da jeg fortsatt bodde i Bergen.

Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg? Hvis dere allerede skal stå i kø?  hadde satt umåtelig stor pris på det..


Med mindre Brann finner på noe helt spesielt, er det bare å stille i en hvilken som helst 7-eleven i Oslo kl. 11:59:56. Gjerne kortere kø der.... ;)

konge=)

Snublefot

kan man foresten bestemme hvor man vil stå og slikt når man kjøper på 7-11? eller blir man bare plassert ett sted..  

?

Ricky

Quote from: "arntf"Den offisielle kapasiteten er 21166 Krøvel. Sover du eller er du unøyaktig med vilje?

Uansett, med full offisiell kapasitet i begge kampene blir snittet 20002.



Snittet kommer aldri til å bli over 20.000, Krøvel kjøper om nødvendig billetter til seg selv og lar (naturligvis) være å møte opp. Lerkendal teller jo reellt oppmøte, og ikke antall solgte billetter.

kabelmann

Quote from: "Ricky"Snittet kommer aldri til å bli over 20.000, Krøvel kjøper om nødvendig billetter til seg selv og lar (naturligvis) være å møte opp. Lerkendal teller jo reellt oppmøte, og ikke antall solgte billetter.

Det er visstnok kun Lyn og VIF som gjør dette grunnet at de leier stadion. Alle andre klubber teller solgte billetter.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

BrannSupporter

Quote from: "Snublefot"kan man foresten bestemme hvor man vil stå og slikt når man kjøper på 7-11? eller blir man bare plassert ett sted..  

?

Du velger selv.

Falkman

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "Snublefot"kan man foresten bestemme hvor man vil stå og slikt når man kjøper på 7-11? eller blir man bare plassert ett sted..  

?

Du velger selv.


men om de som tar i mot bestillingen er i stand til å behandle den på en skikkelig måte, se det er  en helt annen sak :D

Xminator

21015 på Lerkendal (fxt). Det betyr vel at de ikke klarer 20000 i snitt selv med 21166 (fult hus) i siste kamp.

dudo

Angivelig latter da det ble ropt opp, og Mini skal ha spekulert i at det egentlig var 13-14 000 tilskuere. (ref VGD(!) )
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "dudo"Angivelig latter da det ble ropt opp, og Mini skal ha spekulert i at det egentlig var 13-14 000 tilskuere. (ref VGD(!) )


På liveoppdateringen fra Adresseavisen står det: "Latter når tilskuertallet blir lest opp. Alle kan se at det ikke er 21005 tilskuere på Lerkendal som det blir opplyst."

Skandale!!!;)
Rød makt på Hansa

Petter Puddefjord

Hvordan i huleste heiteste kan det være over 21.000 på Lerkendal når det er store åpne felt der det ikke sitter ett eneste menneske, og Lerkendal har sitteplasskapasitet til ca. 21.200? Ubegripelig! Dette lukter snusk og fanteri LANG vei!

Alexander

Fordi Rosenborg opererer med antall solgte billetter og ikke oppmøtte.
og jeg ser det har regnet på lerkendal i hele kveld, så det har sikkert holdt noen sesongkort holdere hjemme.

Ricky

Det betyr at 7.000 sesongkortholdere ikke møtte opp.
..Og Rosenborg vurderer å bygge ut...

Tore Larsen

Quote from: "Alexander"Fordi Rosenborg opererer med antall solgte billetter og ikke oppmøtte.


er ikke dette rbk har gått bortifra da? At man nå teller antall innenfor portene og ikke antall forhåndskjøpte billetter ?
Mvh

Tore

Alexander


Chris*

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Alexander"Fordi Rosenborg opererer med antall solgte billetter og ikke oppmøtte.


er ikke dette rbk har gått bortifra da? At man nå teller antall innenfor portene og ikke antall forhåndskjøpte billetter ?


Det har surret mye rykter rundt dette, og jeg trodde blandt annet Brann hadde innført dette systemet.(Antall innenfor portene)

Men i følge en avisartikkel som ble publisert for noen mnd siden, var det bare vif & lyn som opplyser om faktisk fremmøtte på Ullevaal.(dette fordi de betaler leie til nff pr. tilskuer eller noe slik)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

krøvel vellevold

Jeg har ikke sett bilder fra RBK - Odd, men hvis det er riktig at publikumstallet oppgis å være omtrent utsolgt og det er tusenvis av ledige seter, så er det jo helt talentløst!  Jeg kan bekrefte at det bare var ca 80 billetter igjen på billettsalget to minutter før kampen, så SALGSTALLET er nok riktig. Men at det er tusenvis som ikke møter opp, tyder vel på at trønderne NOK EN GANG har kjørt kampanje og kastet billetter etter folk, bare for at de i ettertid kan skyte av hvor fantastisk lojale fans de har som fyller Lerkendal selv om de ikke kan ta gull - OG fordi de for enhver pris SKAL passere den 20000-grensen. Og den klarer de nå. For det blir jo garantert samme prosjektet til siste kamp!

RBK må nå ha nøyaktig 21307 tilskuere på siste kamp for å nå 260 000 totalt og nøyaktig 20000 i snitt. De trenger 21301 tilskuere for å få 259 994 som blir 19999,538 i snitt og altså 20000 etter avrunding.

At RBK kan klare 21307, er jo ikke noe problem selv om den offisielle kapasiteten er 21167. På RBK - Schalke var det f.eks. 21361. Og det var 21901 på 16.mai. I fjor hadde de 22330 på 16.mai. Og uansett om det skulle være 67 tilskuere til stede, og 16044 solgt, så kommer de vel til å OPPLYSE at det var 21307 - bare sånn at de kan passere 20000-grensen på papiret! Jævla juksere!
Legg ned hele klubben!

Brannmus

Mini var inne i FotballXtra og kommentertet dette. Sa noe om at tilskuertallet var kommet, og det var på over 20 000, men det kunne han ikke skjønne, for han trodde ikke det kunne være mer enn 13 000.

Ikke ordrett selvfølgelig, men var noe slik han sa.. Tydelig at RBK manipulerer tallene heftig her..

mbs

Quote from: "Chris*"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Alexander"Fordi Rosenborg opererer med antall solgte billetter og ikke oppmøtte.


er ikke dette rbk har gått bortifra da? At man nå teller antall innenfor portene og ikke antall forhåndskjøpte billetter ?


Det har surret mye rykter rundt dette, og jeg trodde blandt annet Brann hadde innført dette systemet.(Antall innenfor portene)

Men i følge en avisartikkel som ble publisert for noen mnd siden, var det bare vif & lyn som opplyser om faktisk fremmøtte på Ullevaal.(dette fordi de betaler leie til nff pr. tilskuer eller noe slik)


Klubbene har valgt å bruke solgte billetter pga oppmøte har betydning for tv-pengene?

Go Up