• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Go Down

gamlefar

Men det har jo faen ikke gÃ¥tt an Ã¥ bestille billetter gjennom bt i det hele tatt... PÃ¥ billettluka gÃ¥r det sakte nedover uansett.  Og tviler pÃ¥ at over 1000 bt billetter har blitt solgt pÃ¥ en halvtime nÃ¥r det ble solgt 200 pÃ¥ 2 og en halv time.


Har akkurat samme problemet som feriejan...

gamlefar

Plutselig stod det at det ikke var utsolgt pÃ¥ bt lenger.  Faens system

Tore Larsen

Quotebt.no har fått en rekke henvendelser fra BT-abonnenter som forsøker å få kjøpt billetter gjennom BTs abonnementsservice.

- Vi har prøvd i en time, men kommer ikke gjennom, melder frustrerte abonnenter.

Bergens Tidendes IT-avdeling har undersøkt saken, og det viser seg at problemet ligger hos Billettluka, som selger billettene for BT.

Trolig er det for stor pågang hos nettstedet som skaper problemene.


Legg merke til uthevet tekst........
Mvh

Tore

ThomasC

Jeg klarte å få meg 2 billetter gjennom BT-kortet for 10 min siden. Plutselig var feltene grønne, og jeg kunne velge fritt. Det er godt over 900 billetter igjen, så bare stå på folkens!

Jeg har holdt på siden 17...Er billettluka det er noe i veien med, ikke bt-systemet.

Thomas.

vebo

Etter fadesen i salget til kampen mot Rosenborg(tror jeg det var) i fjor gikk jo Bjørn Dahl ut og sa at de skulle bytte ut bilettluka! Hvorfor har ikke dette skjedd enda, alle vet jo at de ikke fungerer. Har mye mer tro på de mer rutinerte bilettservice, som også har salgskontrakt med bl.a. Posten.
Tiocfaidh ár lá

Tore Larsen

Quote from: "vebo"Etter fadesen i salget til kampen mot Rosenborg(tror jeg det var) i fjor gikk jo Bjørn Dahl ut og sa at de skulle bytte ut bilettluka! Hvorfor har ikke dette skjedd enda, alle vet jo at de ikke fungerer. Har mye mer tro på de mer rutinerte bilettservice, som også har salgskontrakt med bl.a. Posten.


Etter sesongslutt går kontrakten ut med nåværende billettleverandør og tipper gode penger på at det da skjer noe....
Mvh

Tore

Northside

Det som er litt artig med BT er at det er klin umulig å finne ut hvor du går for å kjøpe disse billettene.

Både hos Brann.no og Billettluka blir du linket til fremsiden til BT.no, så der kommer man ingen vei.

Er egentlig lei av at BT skal kun få selge til sine "fordelskunder" (selv om jeg har den avisen på døren). Blir det slik at vi må være fordelskunder hos alle mulige sponsorer for å kunne benytte seg av Brann sine billetter nå?

Virker som mange får svi for dette, gang på gang er det jo BT billettene som forsvinner sist og det er helt sikkert ikke alle som gidder å skaffe seg abonnent kun for at de skal kjøpe noen Brann billetter.

Uansett, dette plager jo egentlig ikke meg ettersom jeg har billett, samtidig så sier jeg igjen: Regner med stort oppmøte i Sandefjord ettersom mange som "brenner" for Brann ikke får billetter til Fredrikstad kampen. Sandefjord borte er tross alt minst like vitkig, og her får sikkert alle billett :)

Brannmus

Quote from: "vebo"Etter fadesen i salget til kampen mot Rosenborg(tror jeg det var) i fjor gikk jo Bjørn Dahl ut og sa at de skulle bytte ut bilettluka! Hvorfor har ikke dette skjedd enda, alle vet jo at de ikke fungerer. Har mye mer tro på de mer rutinerte bilettservice, som også har salgskontrakt med bl.a. Posten.

Det som skjedde var at etter dette utspillet, så satt Brann seg ned å så på kontrakten de hadde med Billettluka (et selskap de forøvrig aldri inngikk et samarbeid med, men måtte jobbe med når de tok over for den tidligere billettleverandøren), og da ble det klart at å bryte denne ville koste en hel haug med penger og da besluttet de seg for å stole på Billettlukas løfter om forbedring..

vebo

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "vebo"Etter fadesen i salget til kampen mot Rosenborg(tror jeg det var) i fjor gikk jo Bjørn Dahl ut og sa at de skulle bytte ut bilettluka! Hvorfor har ikke dette skjedd enda, alle vet jo at de ikke fungerer. Har mye mer tro på de mer rutinerte bilettservice, som også har salgskontrakt med bl.a. Posten.

Det som skjedde var at etter dette utspillet, så satt Brann seg ned å så på kontrakten de hadde med Billettluka (et selskap de forøvrig aldri inngikk et samarbeid med, men måtte jobbe med når de tok over for den tidligere billettleverandøren), og da ble det klart at å bryte denne ville koste en hel haug med penger og da besluttet de seg for å stole på Billettlukas løfter om forbedring..


Jaja, får håpe for de som ikke har partoukort at de ordner det etter kontrakten da.
Tiocfaidh ár lá

Tore Larsen

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "vebo"Etter fadesen i salget til kampen mot Rosenborg(tror jeg det var) i fjor gikk jo Bjørn Dahl ut og sa at de skulle bytte ut bilettluka! Hvorfor har ikke dette skjedd enda, alle vet jo at de ikke fungerer. Har mye mer tro på de mer rutinerte bilettservice, som også har salgskontrakt med bl.a. Posten.

Det som skjedde var at etter dette utspillet, så satt Brann seg ned å så på kontrakten de hadde med Billettluka (et selskap de forøvrig aldri inngikk et samarbeid med, men måtte jobbe med når de tok over for den tidligere billettleverandøren), og da ble det klart at å bryte denne ville koste en hel haug med penger og da besluttet de seg for å stole på Billettlukas løfter om forbedring..



Vel nå tror jeg ikke billettluka skulle ha så mye de sku ha sagt om Brann hadde brutt denne kontrakten. Har virkelig Billettluka levert det som kontrakten tilsier?

tror ikke det nei...
Mvh

Tore

Erlend

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Brannmus"
Quote from: "vebo"Etter fadesen i salget til kampen mot Rosenborg(tror jeg det var) i fjor gikk jo Bjørn Dahl ut og sa at de skulle bytte ut bilettluka! Hvorfor har ikke dette skjedd enda, alle vet jo at de ikke fungerer. Har mye mer tro på de mer rutinerte bilettservice, som også har salgskontrakt med bl.a. Posten.

Det som skjedde var at etter dette utspillet, så satt Brann seg ned å så på kontrakten de hadde med Billettluka (et selskap de forøvrig aldri inngikk et samarbeid med, men måtte jobbe med når de tok over for den tidligere billettleverandøren), og da ble det klart at å bryte denne ville koste en hel haug med penger og da besluttet de seg for å stole på Billettlukas løfter om forbedring..



Vel nå tror jeg ikke billettluka skulle ha så mye de sku ha sagt om Brann hadde brutt denne kontrakten. Har virkelig Billettluka levert det som kontrakten tilsier?

tror ikke det nei...

I så fall har de inngått den dummeste kontrakten noensinne

Brannmus

At en kontrakt blir misligholdt er en ting, men å bevise dette og evt gå gjennom en rettsak for å få saken løst er en helt annen ting. Hadde mest sannsynligvis blitt minst ett år med konflikter og svære advokatregninger. Så skjønner de biter tennene sammen og holder ut i år.. Så får folk heller bare ta sine forhåndsregler, evt gi Brann en bedre løsning på hvordan de skal fikse dette. De har vel tenkt på det meste vil jeg anta.

KNUDSEN

eg komm igjen helt plutselig i 15-tiden i dag på bt og fikk kjøpt 2stk billetter men når eg skulle kjøpe pakke nr2 så var det ikke åpent for salg lengre
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Kjell249

Jeg var også inne i 15 tiden i dag, fikk valgt sete, men ble kastet ut når jeg skulle betale. Men det kan være av andre årsaker:) Nå hadde det vært helt greit om de kunne fått ordet bt påloggingen.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kai-Olai

Da var de første billettene tilsalgs på finn.no!! FAENS DRITTSEKKER!!!

vebo

Ja, forbudet kommer vel ikke før 1. juli? Vil gjerne ønske disse drittsekkene rett til helvete.
Tiocfaidh ár lá

Erlend

Quote from: "vebo"Ja, forbudet kommer vel ikke før 1. juli? Vil gjerne ønske disse drittsekkene rett til helvete.

Du kan jo ringe kontaktnummeret og si noen velvalgte ord til fyren

farzn

H*****E for en idiot denne ungen må være!! ->

Endret: Selv om det helt sikkert er i beste mening å legge ut den linken, kan vi ikke ha linker til svartebørssalg her på forumet.

Mvh Stian

Oppfordrer alle til å sende e-post å fortelle han det!! :evil:

Utropspris på 750,- på felt T er jo skammelig!

paf

Quote from: "farzn"
Oppfordrer alle til å sende e-post å fortelle han det!! :evil:

Støttes. Og i tråd med årsmøtevedtaket kan jo Bataljonsstyret sjekke om han står i arkivet samtidig?

Memelli

Faens tullinger hele gjengen. E-post på vei!

skb!

for å unngå dette kaoset, kunne man jo f.eks. ha lagt ut billetter til alle kampene langt tidligere. de mest ihugga supporterne vil være klar over når salget starter, mens de som flyter på bølgen gjerne komer når det blir kortere tid frem mot kampstart. Hadde salget til 16. mai startet for en måned siden, så hadde det garantert ikke blitt samme kaos. Eller i januar for den saks skyld...

Klaus_Brann

Det du sier er nok sant..Start salget i Januar for hele sesongen!
Hva er problemet med det?
Mld sendt te svartebørshaien..Idioter ass! "Sett i gang og by som faen"
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

HÃ¥per alle sender en melding og forteller hvor han har oss!
Tiocfaidh ár lá

hansagutt1

Da kom jeg gjennom etter å ha refresha i hele dag på bt.no! 4 billetter i boks for til familie og venner til kostpris. Ca 900 billetter igjen. Løp og kjøp!

Erlend

nå ser det ut til å funke ja

Kai-Olai

For de som har BT-kort, så funker BT igjen nå.. =D

Fabregas

Quote from: "skb!"for å unngå dette kaoset, kunne man jo f.eks. ha lagt ut billetter til alle kampene langt tidligere. de mest ihugga supporterne vil være klar over når salget starter, mens de som flyter på bølgen gjerne komer når det blir kortere tid frem mot kampstart. Hadde salget til 16. mai startet for en måned siden, så hadde det garantert ikke blitt samme kaos. Eller i januar for den saks skyld...


Helt enig. Da ville det blitt en mye mer jevn strøm av kunder og ikke lange køer ,tull med internettløsningen og dritt. Forøvrig så mye tul med Billettluka at det er jo bare helt utrolig. Forbanna søppelhovver!!!

Fikk til å kjøpe billett gjennom BT mens jeg skrev dette innlegget :o
Skynder dere dere er det godt med ledige billetter der.

BrannSupporter

Jeg hadde like flaks som jeg hadde på Rosenborg-kampen i fjor. Fikk nemlig billetter ETTER at Brann hadde sagt det var utsolgt. Denne gangen via billettluka.no, i fjor på 7/11.

Først kom jeg jo, som ingen andre ikke inn i det hele tatt, men når jeg først kom meg gjennom var alt utsolgt. Jeg gikk inn flere ganger og plutselig var det 3 ledige plasser på felt T, under bestillingen brøt selfølgelig alt sammen igjen. Litt etterpå var det plutselig 5 billetter ledig på felt T og denne gangen klarte jeg heldigvis og fullføre bestillingen.

Klaus_Brann

Kommer ikke gjennom..kan noen av dere gå inn for meg,..så skal dere få info for å kjøpe...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Erlend"nå ser det ut til å funke ja


Kan du gå inn for meg?hadde vært genialt
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Erlend"nå ser det ut til å funke ja


Kan du gå inn for meg?hadde vært genialt

Sorry, har allerde kjøpt to pakker til noen venner

Brannfrelst

Garantert at denne kampen er overbooket. Sikkert mange sitteplasser som er solgt til flere personer. Og felt T er sikkert stappfull;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Funker det ikke hvis du bruker mitt kort a?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

nei de låser hvilket kort man bruker etter første registrering

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

slang

Hvor ligger linken til billettsalget på www.bt.no? Når jeg trykker på det store bildet på høyresiden kommer jeg bare inn på brann.no
ansa 08

krøvel vellevold

Quote from: "slang"Hvor ligger linken til billettsalget på www.bt.no? Når jeg trykker på det store bildet på høyresiden kommer jeg bare inn på brann.no


Du går inn på "kundesenter". Nesten helt øverst på bt.no's forside.
Legg ned hele klubben!

gamlefar

Endelig fikk jeg tak i billetter, elendige sÃ¥dan men, men...  Da var det bare enkle billetter igjen.  Helt idiotisk at man ikke kan kjøpe enkle billetter gjennom bt.  Det er jo noen smarte folk som velger de to plassene i midten nÃ¥r det er 4 ledige ved siden av hverandre.

Brannesen

Jeg kjøpte nettopp 4 ved siden av hverandre pÃ¥ felt b...virker nesten som om folk fÃ¥r opp forskjellige setekart her  :D  hÃ¥pløst hele billettluka...stakkars alle de som stod forgjeves pÃ¥ galleriet idag...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Klaus_Brann

Forstår ikke hvordan dere klarer det?
Har sittet i hele kveld, etter at byturen var mislykket..Har fått opp setekart EN gang...Men det funka ikke allikevell..Og det var kl.18.

Dessuten har "valget" på antall billetter sunket hele tiden..Nå står det at man bare kan kjøpe 1 og 1 av gangen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

RC

Syntes VELDIG synd i alle som ikke har fått billett til denne kampen pga den elendige RUSSEN (som mesteparten kun går på denne kampen).
Veldig tragisk!!

enavgutta


krøvel vellevold

Quote from: "RC"Syntes VELDIG synd i alle som ikke har fått billett til denne kampen pga den elendige RUSSEN (som mesteparten kun går på denne kampen).
Veldig tragisk!!


Tror ikke det blir så mye russ som det kunne være tidligere da man kjøpte billetter til 16/5 i døren. Og snart kommer det vel en eller annen avisartikkel med sure russefjes avbildet og overskriften: "Russen utestengt fra 16.mai-kampen". Og så står det videre:

- Vi har liksom gledet oss siden vi var små til å gå på Stadion som russ på 16.mai, liksom, sier Natacha Victoria (18). - Syns liksom det er teit at vanlige folk skal ta fra oss muligheten til å gå på den kampen, liksom, samstemmer Live Beatrix (18). - Vi er jo liksom bare russ en gang i året, liksom, sier Charlotte Hornets (18). - I livet, mener du vel, liksom, ler Natacha.

De tre er russ på Fana Gymnas, og er sure for at de nå ikke får med seg 16.mai-festen som har vært obligatorisk i russefeiringen gjennom generasjoner. Ingen av jentene har noen gang vært på Stadion.

- Alle de der teite Brann-supporterne får jo liksom se alle de andre kampene. Hvorfor kan de ikke gi billettene til oss denne ene gangen, liksom, sier Charlotte. -Mmmmm, helt enig, liksom, sier Live. - Ja, jækla urettferdig og teit, liksom, sier Natacha.

De tre russejentene ble veldig overrasket da de kom for å kjøpe billett i Brann-butikken på Galleriet mandag.

- Ja altså, en kompis jeg pleier å ligge med bare på kødd nå i russetiden, liksom, han sa at det ikke lenger gikk an å kjøpe billetter i døren, liksom. Og at det ikke gikk an å smiske med vaktene for å komme inn uten billett, liksom. Så da gikk vi til den der Brann-greien på Galleriet og skulle kjøpe billett, liksom. Men da sa hun der bitchen i butikken at det var ikke flere billetter igjen, liksom. Og jeg bare: "Hæ?" Og hun bare: "Ja, det er utsolgt". Og jeg bare: "Så feiler deg bitch?". Og hun bare: "Vær grei og gå ut". Og jeg bare: "Lenge siden du har fått deg noe bitchetryne?", forklarer Charlotte.
Legg ned hele klubben!

tippetuppen

E det så nøye då

Bolsen


brann:)

Ho anne er ein skamm for kommunen eg bor i!! 2000 kr for ein billett e heilt sjukt. UT ME PAKKE!!!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

tippetuppen

bare 1500 kr ja. hehe:P  Men klarer hun Ã¥ selge til den prisen sÃ¥ grattis til henne.. Verre med idioten som kjøper billetten.. Burde heller kjøpt partourkort til samme prisen.. Bra det stÃ¥r hvor plassen er.. sÃ¥ kan alle gÃ¥ bort Ã¥ le av vedkommende
E det så nøye då

vebo

Quote

Jeg selger min Brann - Fredrikstad billett til 16.mai ..
Grunnen til at jeg selger denne billetten er fordi jeg reiser den 15.mai, noe jeg fikk beskjed om etter at jeg hadde stått i kø i 5 TIMER på galleriet ved brann butikken.
Billetten er på Frydenbø, felt D, rad 9, plass 6..

Han skal bare ha 1 500 kr !

Hun skal ha 2 000



Trodde at hele frydenbø var solgt som partoutkort jeg? De skal hvertfall samme vei som denne christoffer!
Tiocfaidh ár lá

tippetuppen

De som selges på Bataljonsfeltet er partourkort billetter som var bestilt og som aldri ble betalt..
Kommer en ny person ved siden av meg til hver kamp pga en idot av kamerat av meg som bestilte partourkort og betalte det aldri
E det så nøye då

Belfort


Go Up