• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

mbs

Quote from: "Xminator"Så det riktige tallet fra Godsetkampen er 16100.


Virker slik har sendt Kristian en ny mail så da får jeg svar!

Petter Puddefjord

Ingen tvil om at Krøvel vil få rett i dette tipset på ca. 16.700, med de forutsetningene vi nå har. Da jeg mente at dette ville bli i minste laget, var det med tanke på en kapasitet i forhold til de fakta vi fikk presentert etter kampen mot Strømsgodset. Etter å ha fått opplyst 17.175 tilskuere, der det samtidig var muligens 3-400 ledige plasser på bortefeltet, og med felt T ubrukt (500 plasser der), så trodde jeg (og sikkert mange andre) at kapasiteten mot Vålerengen ville bli nærmere 18.000. Når dette viser seg å være feil, og at maksimumskapasiteten er 17.000, sier det seg selv at Krøvels tips vil være omtrent midt i blinken. Jeg bøyer meg selvsagt for dette, men jeg regner med at også Vellevold skjønner hvorfor jeg tippet som jeg gjorde. :-)

Det lukter G U L L . . . .

Gje meg en B !

GamleErik

Man bør nok legge til noen titalls personer på bortefeltet da ikke alle billettene ble revet eller avlest på vei inn på stadion.

Men sikkerhetskontrollen så jo ut til å fungere greit.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Northside

Quote from: "Xminator"Så det riktige tallet fra Godsetkampen er 16100.


Jepp, i kampen Brann sa var utsolgt...Lenge leve VIP og det nye systemet, begynner allerede no å elske det.

Xminator

Uten å ville dra opp igjen debatten, så tror jeg Krøvel er enig i at det er bedre med noen tomme seter i svingen og på langsidene enn ett gapende hull som nå, eller for den del en svær sort vegg med liksomvipper og hvite duker.

Selv om BT har ett noe mer kjønnsnøytralt innslag enn resten av Stadion så er det de som ved siden av Hansa faktisk tør å åpne kjeften.

Nå, la oss dreie fokus mot Startkampen. De verste barnesykdommene bør være ute av årets system. Svaret får vi i morgen ettermiddag. Blir spennende å se hvordan salget går. Vil tro vi får en normalkurve også her, der salget først tar seg opp ett par dager etter RBK-kampen.

benny

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Xminator"Så det riktige tallet fra Godsetkampen er 16100.


Jepp, i kampen Brann sa var utsolgt...Lenge leve VIP og det nye systemet, begynner allerede no å elske det.


Fatter ikke hva som skal være problemet med å selge disse billettene til en noe høyere pris dersom det er fullt andre plasser. Tror Brann er litt på villspor her.

Nightfox

Jeg, derimot, forstår ikke hvorfor ikke disse blir tilbudt til spillerne til normalpris. Så kan de tilby sine billetter til kompissene sine for pålydende. Litt bonuser skal jo dem ha også. Hovedsaklig familie. At de får seg en restaurantplass og alt dette her for pålydende branns dyreste billett eller litt dyrere mener jeg er et mye bedre alternativ enn å la dem stå tomme. Så får dem gå på rundgang. Førstemann til mølla. Whatever.
Må være noen som vil ha dem billettene.

steinbygger

Quote from: "benny"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Xminator"Så det riktige tallet fra Godsetkampen er 16100.


Jepp, i kampen Brann sa var utsolgt...Lenge leve VIP og det nye systemet, begynner allerede no å elske det.


Fatter ikke hva som skal være problemet med å selge disse billettene til en noe høyere pris dersom det er fullt andre plasser. Tror Brann er litt på villspor her.


Jeg så at de stedene hvor det var store tomme hull er de plassene som blir solgt til to år og for å være helt ærlig jeg forstår at man ikke betaler i dyre dommer for disse plassene, er ikke så mye bedre å sitte ytterst på langsiden enn i svingen.

Red Rabitt

Var masse folk på de stedene hvor det var ledig mot godset,så tror de har begynnt å selge enkeltbilletter.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Brannfrelst

Nå er salget igang til Brann-Start. Løp og kjøp slik at vi fyller de 4 første kampene.

Forøvrig bare ca 2200 billetter til salgs. 1000 gjennom billettluka,1200 gjennom BT.
2.10.07-Gullet kom hem!

atlascopo

Det som skjer er at de nå melder antall folk som er inne på stadion, og ikke antall solgte biletter som tilskuertall. Dette har Vif og RBK gjort ett par år nå. og på tide vi følger etter. Derfor vil vi nok oppleve mange ganger i år, spesielt når det er dårlig vær, eller i sommerferien, at folk med partoutkort, eller kjøpte biletter, ikke møter opp. Dermed blir de ikke talt med i tilskuertallet, slik de har blitt tidligere.

krøvel vellevold

24/4 kl. 18:06: Det er nå 917 billetter igjen til Start-kampen. 85 av disse på billettluka.no, 832 gjennom BT's kundeservice. Ser ut til at det er litt feber etter den fantastiske VIF-kampen, ja! For billettsalget har vel strengt tatt bare vart en drøye time... Men var det bare 2200 billetter som ble lagt ut til salg? Hvorfor det? Foreløbig er vel ikke T-feltet åpent, så kapasiteten er vel 17000 igjen. Og minus 850 til bortefansen og 12000 til p-kort, blir jo dette 4150... Hvor er de siste 1950 billettene? Er ikke sponsorbilletter med i antallet p-kort? Tusener på tusener av spørsmål melder seg...
Legg ned hele klubben!

benny

Quote from: "krøvel vellevold"24/4 kl. 18:06:  Men var det bare 2200 billetter som ble lagt ut til salg? Hvorfor det? Foreløbig er vel ikke T-feltet åpent, så kapasiteten er vel 17000 igjen. Og minus 850 til bortefansen og 12000 til p-kort, blir jo dette 4150... Hvor er de siste 1950 billettene? Er ikke sponsorbilletter med i antallet p-kort? Tusener på tusener av spørsmål melder seg...


Hehe! Du har fått mye å gruble på i år Krøvel.

erik1

hehe stå på krøvel!!!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Tore Larsen

Tror godeste mr. Krøvel får slutte i jobben og begynne med dette på heltid :)
Mvh

Tore

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Hvor er de siste 1950 billettene? Er ikke sponsorbilletter med i antallet p-kort? Tusener på tusener av spørsmål melder seg...


Det er vel som mot Rosenborg i fjor.
En haug med medgangssponsorer har meldt inn billettønskene sine.

Forøvrig tar jeg herved patent på begrepet medgangssponsor!:)
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Når jeg var inne ca 5 min etter salget startet var det totalt 2200 billetter igjen på billettluka og BTs kundeservice.
430 ledige billetter nå. 5 på billettluka,resten på BT. Må si det var imponerende at salget skulle gå så fort.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Det virker ikke som at lørdagskamp setter noe demper på interessen.
Hvis folk har fått det med seg da...
Rød makt på Hansa

benny

Det blir vel nok en kamp med mange som ikke får billetter mens det står flust med ledige seter på SPV. Takk Jæger

krøvel vellevold

25/4 kl. 04:58: 380 billetter igjen. Samtlige gjennom BT's kundeservice.

RBK - Brann: Det ser ut til å være solgt ca 17000.
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Latterlig å se at det var glissent i hjørnene på spv når kampen ble sagt å være utsolgt. Mulig dette er poengtert i tråden før , men hva er forklaringen krøvel ?

Xminator

Forklaringen er at Brann vil ha inn folk som betaler for setene. Kombinert med at verdien på setene ikke står i stil med de 400 kronene pr kamp det vil koste å kjøpe sesongkort der.

Tviler på at det kommer 850 fra Start på denne kampen, så vi ender vel på rundt 16400 med smått og stort.

HansaZ

Er lørdagskamp, så en kan håpe. Alltid morro med litt "konkurranse" på tribunen :)

mbs

Quote from: "Xminator"Forklaringen er at Brann vil ha inn folk som betaler for setene. Kombinert med at verdien på setene ikke står i stil med de 400 kronene pr kamp det vil koste å kjøpe sesongkort der.

Tviler på at det kommer 850 fra Start på denne kampen, så vi ender vel på rundt 16400 med smått og stort.


Forklaringen på VIP hvermannsen ikke blir solgt til på vanlig måte er følgende.
Billettene kan der kjøpes allerede nå for resten av sesongen!
(du hørte riktig)
Billettene selges kun i pakkeløsning sammen med billetter til resturangen.
De er beregnet på bedriftskunder, og markedsføres nå gjennom bergen salgs og reklameforening.
Det oppgies ingen pris.

gamlefar

Når man kjøper billett gjennom BT er det bare pakkepris på en voksen- og en barnebillett.  Noen som vet om man kan oppgradere barnebilletten til voksenbillett ved å betale mellomlegget? Og når/hvor kan man isåfall gjøre det?  Noen som har gjort det?

steinbygger

Quote from: "gamlefar"Når man kjøper billett gjennom BT er det bare pakkepris på en voksen- og en barnebillett.  Noen som vet om man kan oppgradere barnebilletten til voksenbillett ved å betale mellomlegget? Og når/hvor kan man isåfall gjøre det?  Noen som har gjort det?



Etter det jeg har hørt er det ingen som kontrollerer dette. Tror det er bare å kjøpe i vei.

Red Rabitt

Mulig pakke på vip visst folk fortsatt står uten billett:

2 års avtale med eget navn og nummer på rygg:)

Mulighet for å selge seg ut etter ett år.

Mulighet for benyttelse av to resturanter og mange kiosker(bla dolly)

Mulighet for alkoholservering

Mulighet for å få mange seter ved siden av hverandre(nærmt hansa)

Mulighet for finansiering igjennom spv eller din egen bank
Du vil da slippe å betale noe inngangs sum,lånet vil dekke det,
du vil bli trukket ca kr 340 kr mnd i de 2 årene det gjelder.

Er ca 200-300 ledige seter igjen.

Hadde vært artig med flere syngende supportere her borte,så bare kom:)

PS: dette er altså beregnet på privatpersoner og for all del ikke bedrift.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "gamlefar"Når man kjøper billett gjennom BT er det bare pakkepris på en voksen- og en barnebillett.  Noen som vet om man kan oppgradere barnebilletten til voksenbillett ved å betale mellomlegget? Og når/hvor kan man isåfall gjøre det?  Noen som har gjort det?



Etter det jeg har hørt er det ingen som kontrollerer dette. Tror det er bare å kjøpe i vei.

Kjenner flere som gjør det,ingen som sjekker!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Tullpip

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "gamlefar"Når man kjøper billett gjennom BT er det bare pakkepris på en voksen- og en barnebillett.  Noen som vet om man kan oppgradere barnebilletten til voksenbillett ved å betale mellomlegget? Og når/hvor kan man isåfall gjøre det?  Noen som har gjort det?



Etter det jeg har hørt er det ingen som kontrollerer dette. Tror det er bare å kjøpe i vei.

Kjenner flere som gjør det,ingen som sjekker!


Ikke før nå...

krøvel vellevold

25/4 kl. 1948: Det er nå 280 billetter igjen til Start-kampen. 0 sitteplasser på billettluka.no, 194 ståplasser på billettluka.no, og 86 igjen på feltene tilhørende BT's kundeservice. På BT's kundeservice står det imidlertid at det er utsolgt, så det betyr vel at det kun er enkle plasser igjen. Alle BT-billettene er jo doble (1 voksen + 1 barn). Rimelig talentløst å kun selge "doble plasser" på en tribune med et oddetall antall seter på radene...

Andre lag:
Legg ned hele klubben!

TroBlo

Sendte mail til Jæger med spørsmål om hvorfor de ikke solgte billetter på SPV tribunen fra kamp til kamp. Det sies at kampene er utsolgt og så står det flere hundre seter ledige på SPV tribunen. Fikk dette svaret:

På grunn av bevillinger og konseptet generelt kan vi ikke selge kamp til kamp.
Men, nå jobber vi med å selge ut hele konseptet.
Har som budsjett at det skal være utsolgt til 2008.

Sportslig hilsen
Kristian Jæger
Markedssjef
Hansa felt C

Desperado

Quote from: "TroBlo"Sendte mail til Jæger med spørsmål om hvorfor de ikke solgte billetter på SPV tribunen fra kamp til kamp. Det sies at kampene er utsolgt og så står det flere hundre seter ledige på SPV tribunen. Fikk dette svaret:

På grunn av bevillinger og konseptet generelt kan vi ikke selge kamp til kamp.


Det betyr at de sannsynligvis kun har skjenkeløyve for s.k. "sluttede lag" - husker ikke helt detaljene, men da har man ikke lov å servere til folk som har kjøpt enkeltbilletter over nett. ;)

monzilla

Blir også helt idiotisk hvis de skal begynne å selge enkeltbilletter på en tribune der folk må reservere plass for minst to år.

Lilleheil

jaja.. noen som har en forklaring på hvorfor det er 90biletter igjen på åpent salg på bt-tribunen, men samtidig umulig å kjøpe... for opp enten tekniske problemer eller at de allerede er solgt.. om de skulle være solgt for de faen med vise det på stadionkartet... de gjennom bt-abonomang ska jo allerede være utsolgt...

dudo

Quote from: "monzilla"Blir også helt idiotisk hvis de skal begynne å selge enkeltbilletter på en tribune der folk må reservere plass for minst to år.


Ikke om billettene blir solgt for vesentlig mer enn VIPene betaler per kamp.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: "Lilleheil"jaja.. noen som har en forklaring på hvorfor det er 90biletter igjen på åpent salg på bt-tribunen, men samtidig umulig å kjøpe... for opp enten tekniske problemer eller at de allerede er solgt.. om de skulle være solgt for de faen med vise det på stadionkartet... de gjennom bt-abonomang ska jo allerede være utsolgt...


Støtter meg til Krøvels teori om at det kun selges dobble seter gjennom BT systemet, og at det derfor ikke er mulig å kjøpe seter som står igjen alene. Og er helt enig i at det er hull i hodet.

Xminator

Quote from: "dudo"
Quote from: "monzilla"Blir også helt idiotisk hvis de skal begynne å selge enkeltbilletter på en tribune der folk må reservere plass for minst to år.


Ikke om billettene blir solgt for vesentlig mer enn VIPene betaler per kamp.


Løser fortsatt ikke Branns problem med "lukket selskap". Skjenkebevilgning er ikke noe man leker med...

dudo

Helt klart. Men vet vi at de har ambulerende skjenkebevilgning?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Tore Larsen

Quote from: "dudo"Helt klart. Men vet vi at de har ambulerende skjenkebevilgning?


de har nok skjenkebevilling som gjelder for hele året og ikke "sesongbelagt".
Mvh

Tore

Nixon

Quote from: "Tore Larsen"de har nok skjenkebevilling som gjelder for hele året og ikke "sesongbelagt".


Dette er den store fordelen med å eie sitt eget anlegg; inntekter hele året, og ikke bare 13 søndager i året. Tipper de nye fasilitetene på Stadion blir meget populært når det skal arrangeres bursdager, brylluper o.l.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Det er ca 1300 billetter igjen på Lerkendal, men i tillegg kommer eventuelt ledige plasser på Kjernen-feltet, bortefeltet, og de har sikkert satt av noen hundre plasser til all verdens kampanjegreier også. Men ting tyder vel på at det blir fullt og 21166 tilskuere. 1000 Brann-fans mot 20000 trøndere er lett match for oss! Det er vel stort sett bare han anmasende megafon-fyren som kan høres av de svart-hvite...
Legg ned hele klubben!

rettetast

Byrådssaken om skjenkebevilling på stadion

http://tinyurl.com/24wnzt

arntf

Quote from: "krøvel vellevold"1000 Brann-fans mot 20000 trøndere er lett match for oss! Det er vel stort sett bare han anmasende megafon-fyren som kan høres av de svart-hvite...


Så du kommer oppover?
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Desperado

Quote from: "rettetast"Byrådssaken om skjenkebevilling på stadion

http://tinyurl.com/24wnzt


Dette var jo klart og tydelig:

"En lignende bevilling ble i 2004 tildelt Hansa Corner på Brann Stadion (byrådssak 1181-04 ). Her ble bevillingen tildelt til et spisested, med en presisering om at bevillingen ikke gjaldt alminnelig skjenking for publikum, men kun til VIP-avdelingen hvor en begrenset krets av personer skulle ha adgang. Dersom konseptet skulle bli endret ville bevillingen kunne inndras på bakgrunn av dette."

Med andre ord: åpner man for åpent salg av enkeltbilletter på SPV er det bye-bye skjenkebevilgning.

Tore Larsen

Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"1000 Brann-fans mot 20000 trøndere er lett match for oss! Det er vel stort sett bare han anmasende megafon-fyren som kan høres av de svart-hvite...


Så du kommer oppover?



Jeg ville IKKE satt penger på at Krøvel ikke tar turen oppover for å si det slik :)
Mvh

Tore

arntf

Jeg får ta turen innom DownTown da, og hilse på.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Nightfox

Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"1000 Brann-fans mot 20000 trøndere er lett match for oss! Det er vel stort sett bare han anmasende megafon-fyren som kan høres av de svart-hvite...


Så du kommer oppover?


HAHAHAHAHA!!!!!

BrannSupporter

Jeg gikk inn på billettluka kl 17:00 den dagen billettsalget til Start-kampen startet og da var det en god del ledige plasser rundt om kring på hele stadion. Jeg kom ikke igjennom, samtidig som jeg så billettene forsvinne i raskt tempo. Etter noen minutter åpnet de også for salg på felt T, de og forsvant uten at jeg kom igjennom. Selv om bt-tribunen så ut til å  være utsolgt (da snakker jeg ikke om billettene fra BTs kundeservice), var det pluteslig 1 ledig billett tilgjengelig litt senere på kvelden som jeg fikk tak i.

1963

Det er jo helt konge det "Brannsupporter"
an hende vi vinner gull engang:)

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5383

700 billetter legges ut kl. 17 i dag. Blir nok siste sjanse til å sikre seg en billett til kampen mot Start for dem som allerede ikke har en.

Go Up