• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Superjack and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

1963

Krøvel. Er det utsolgt til første hjemmekamp eller er det billetter igjen?
an hende vi vinner gull engang:)

Northside

Quote from: "1963"Krøvel. Er det utsolgt til første hjemmekamp eller er det billetter igjen?


Kan ikke bli utsolgt når Brann ikke vet hvordan man selger billetter. Alt salg er stoppet...

Prudi

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "1963"Krøvel. Er det utsolgt til første hjemmekamp eller er det billetter igjen?


Kan ikke bli utsolgt når Brann ikke vet hvordan man selger billetter. Alt salg er stoppet...


Salget er åpent. Billetter til to tjommier på de to første kampene er nettopp kjøpt.

Xminator

677 ledige på de setene jeg kan velge mellom. R-feltet er borte siden sist. BT er tilbake.

Skal ikke se bort fra at en eller annen butikksjef skriver ut billetter for harde livet i dag...

dudo

Det vil si at det er solgt hvor mange? (Beklager min uvitenhet, men det har vært så mye frem og tilbake at jeg har gått helt i surr.)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

laop

hvis kapasiteten er 17 000 ca, så vil det si at det da er solgt 16 400 seter, dette ink. vip tenker eg. ?

2rB

Får uansett ikkje dette her til å stemme eg...
Sett ut fra ledige plasser "1670 eller flere - når man bare har 602 å velge mellom.


krøvel vellevold

Jeg får ikke opp setekartet (bombe!), men når det snakkes om "antall ledige", så regner jeg med at det ikke inkluderer BTs billetter (1500?) på BT-tribunen,og heller ikke bortefeltet/feltene. I tillegg kommer det som måtte være ledig i VIP-boksene og VIP Hvermannsen. Ingenting av dette er jo for allment salg på billettluka.no, så da regnes det vel heller ikke som ledige billetter. Men alt dette er jo med i kapasiteten som visstnok skal være 17000.

Dessuten står det at det er 1600+ billetter igjen på siden før setekartet (som jeg altså ikke får opp). Billettluka.no disponerer vel bare 14000 billetter når ca 850(?) bortebilletter, 1500(?) BT-billetter og en del hundre VIP-billetter i VIP-bokser og VIP Hvermannsen er trukket fra. Og med 1600 ledige av 14000, så er det i så fall bare solgt 12400. Altså 400 mer enn hva det er partoutkort. Ikke noe knallsalg, med andre ord!

Men så må man jo faen meg skylde på Brann også da! Ikke bare billettluka.no. For skal du vite at salget reåpnet i dag, så må du leite godt på brann.no. Det er ikke akkurat godt annonsert at salget har vært nede pga feil - ikke fordi det har vært utsolgt (som sikkert mange tror), og det er heller ikke godt annonsert at salget begynte igjen kl. 11 i dag. Typisk Brann å være elendig på slik info!
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Kan opplyse om at det er 264 igjen på felt A(BT),367 på felt B,67 på felt C,og 312 på felt F. Totalt altså 1010 billetter igjen av BT sine 1500??billetter.
2.10.07-Gullet kom hem!

chris_henrik

Er det ikke en del ledige plasser på pølse-Vip, som ikke legges ut for ordinært salg? Hvordan har Brann tenkt å selge disse?
<BRANN> ..... DKFM

laop

Virker som et meget vinglene system og inndeling i år. Vi får bare satse på fulle hus, spess med en en kapasitet på 17 000 tilskuere. Hvis det ikke er utsolgt store deler av sesongen så er det noe hakkagale.

krøvel vellevold

Quote from: "Brannfrelst"Kan opplyse om at det er 264 igjen på felt A(BT),367 på felt B,67 på felt C,og 312 på felt F. Totalt altså 1010 billetter igjen av BT sine 1500??billetter.


OK, da skjønner vi hvorfor det står at det er 1600 billetter igjen, mens folk bare finner 600. De 1000 siste er altså på BT-feltene. Men da er det altså ca 15500 som er tallet man må regne ut fra. Bortefansen har vel ca 850 (5%) og så er det noen hundre som går vekk til VIP-bokser og de resterende på VIP Hvermansen. Så da er det altså solgt ca 13900.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Salget går meget tregt. Har folk fått med seg at det har begynt? Når jeg var inne ca klokken 14.00 idag var det 1640 billetter igjen. Nå 8 timer senere er det 1460,altså 180 solgte billetter på 8 timer!! Nå må folk få fingen ut her,og hvor er reklamen for at billettene er til salgs?
2.10.07-Gullet kom hem!

Corran

Ja for nå haster det Bare 2 uker igjen
Kommer te å å tregt fram til neste uke. Hvis Brann gjør en bra kamp på neste tirsdag så er det vel mulignes utsolgt onsdag/torsdag. Hvis ikke kommer det til å være billetter til godt opp mot kampstart
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Xminator

Kjapp opptelling tirsdag morgen gir 480 ledige seter tilgjengelig i Billettluka.no sitt system.

krøvel vellevold

Etter hva jeg kan forstå, er kapasiteten nå ca 16788.

SpV-tribunen skulle (iflg. Terje Reistad pr. mail i fjor sommer) få 4136 plasser.  Jeg har kommet til 3710 seter på de nederste 19 radene. Ergo 426 plasser bak vinduene. På BT-tribunen teller jeg 3881 seter inkl. hjørnet. Medregnet VIP-boksene øverst i hjørnet, blir det vel ca 4000 totalt. Hansa har vel 4052 seter, såvidt jeg kan huske. Og den gamle hovedtribunen mener jeg har ca 4600 seter. Dette blir totalt ca 16788 plasser.

Det er pr.nå ca 1420 ledige plasser til Godset-kampen. Dette tallet er inkludert det som er ledig på BT sine felt. Disse må man inn på bt.no sin kundeservice for å finne. I tillegg til disse 1420 er det altså ca 850 "ledige" plasser på bortefeltet. Så kan man også regne med at det fremdeles er et par hundre ledige på SpV-tribunen, som altså ikke selges på billettluka.no. Med andre ord snakker vi om totalt ca 2500 ledige av de ca 16788 setene på Stadion. Dermed er det solgt ca 14288 billetter til Godset-kampen.
Legg ned hele klubben!

Prudi

Quote from: "Brannfrelst"Salget går meget tregt. Har folk fått med seg at det har begynt? Når jeg var inne ca klokken 14.00 idag var det 1640 billetter igjen. Nå 8 timer senere er det 1460,altså 180 solgte billetter på 8 timer!! Nå må folk få fingen ut her,og hvor er reklamen for at billettene er til salgs?


Brann selger vanligvis et par tusen på kampdagen så det er jo helt ekstremt med under 1500 billetter igjen halvannen uke før kamp. Tror nok de aller fleste kampene i år blir solgt ut.

robbie A

Quote from: "krøvel vellevold"Etter hva jeg kan forstå, er kapasiteten nå ca 16788.

SpV-tribunen skulle (iflg. Terje Reistad pr. mail i fjor sommer) få 4136 plasser.  Jeg har kommet til 3710 seter på de nederste 19 radene. Ergo 426 plasser bak vinduene. På BT-tribunen teller jeg 3881 seter inkl. hjørnet. Medregnet VIP-boksene øverst i hjørnet, blir det vel ca 4000 totalt. Hansa har vel 4052 seter, såvidt jeg kan huske. Og den gamle hovedtribunen mener jeg har ca 4600 seter. Dette blir totalt ca 16788 plasser.

Det er pr.nå ca 1420 ledige plasser til Godset-kampen. Dette tallet er inkludert det som er ledig på BT sine felt. Disse må man inn på bt.no sin kundeservice for å finne. I tillegg til disse 1420 er det altså ca 850 "ledige" plasser på bortefeltet. Så kan man også regne med at det fremdeles er et par hundre ledige på SpV-tribunen, som altså ikke selges på billettluka.no. Med andre ord snakker vi om totalt ca 2500 ledige av de ca 16788 setene på Stadion. Dermed er det solgt ca 14288 billetter til Godset-kampen.


Hva med T-Feltet Krøvel?
er ikke det i bruk i år?
der klarer vi vel å presse inn 500-1000 stk, avhengig av magemål.

vh
R.

krøvel vellevold

Quote from: "robbie A"
Quote from: "krøvel vellevold"Etter hva jeg kan forstå, er kapasiteten nå ca 16788.

SpV-tribunen skulle (iflg. Terje Reistad pr. mail i fjor sommer) få 4136 plasser.  Jeg har kommet til 3710 seter på de nederste 19 radene. Ergo 426 plasser bak vinduene. På BT-tribunen teller jeg 3881 seter inkl. hjørnet. Medregnet VIP-boksene øverst i hjørnet, blir det vel ca 4000 totalt. Hansa har vel 4052 seter, såvidt jeg kan huske. Og den gamle hovedtribunen mener jeg har ca 4600 seter. Dette blir totalt ca 16788 plasser.

Det er pr.nå ca 1420 ledige plasser til Godset-kampen. Dette tallet er inkludert det som er ledig på BT sine felt. Disse må man inn på bt.no sin kundeservice for å finne. I tillegg til disse 1420 er det altså ca 850 "ledige" plasser på bortefeltet. Så kan man også regne med at det fremdeles er et par hundre ledige på SpV-tribunen, som altså ikke selges på billettluka.no. Med andre ord snakker vi om totalt ca 2500 ledige av de ca 16788 setene på Stadion. Dermed er det solgt ca 14288 billetter til Godset-kampen.


Hva med T-Feltet Krøvel?
er ikke det i bruk i år?
der klarer vi vel å presse inn 500-1000 stk, avhengig av magemål.

vh
R.


T-feltet er ikke i bruk lenger.
Legg ned hele klubben!

2rB

Quote from: "krøvel vellevold"
T-feltet er ikke i bruk lenger.

Tilbydde ikkje Bataljonen folk å handle sesongkort på T-feltet?

Northside

Quote from: "2rB"
Quote from: "krøvel vellevold"
T-feltet er ikke i bruk lenger.

Tilbydde ikkje Bataljonen folk å handle sesongkort på T-feltet?


De skulle det, men seinere fikk de beskjed om at dette feltet ville være stengt pga plastduken de bruker over banen skulle ligge der.
Det som nå har skjedd er at Brann har solgt billetter til denne plassen, har noen bekjente som fikk kjøpt billett på T-feltet mot Strømsgodset og VIF. Så, det vil faktisk si at dette feltet er åpent, men mindre det bare er Brann som roter noe sykt....

Tore Larsen

Quote from: "2rB"
Quote from: "krøvel vellevold"
T-feltet er ikke i bruk lenger.

Tilbydde ikkje Bataljonen folk å handle sesongkort på T-feltet?


Det stemmer, men Brann gjorde retrett og stengte dette feltet da de "plutselig" kom på at både plastrullen, som måtte flyttes over på denne siden, og at de nye reklameskiltene ville gjøre at utsikten ble minimal.
Mvh

Tore

2rB

He, he...
Når sportslige og administrative fiaskoer er fraværende tar me igjen på billett-salget...

Edit:
Litt stygt å le av dette, så tragisk som det er, men det er egentlig ikkje så mye annet å gjøre...

Kirk

Selv om det ikke hans ansvar kan en jo benytte anledningen til å spørre Roald Bruun-Hanssen om hva som foregår når han stiller til nettmøte hos BA:

http://www.ba.no/meninger/nettmote/article2691777.ece

Kristoffer M

Quote from: "krøvel vellevold"Etter hva jeg kan forstå, er kapasiteten nå ca 16788.

SpV-tribunen skulle (iflg. Terje Reistad pr. mail i fjor sommer) få 4136 plasser.  Jeg har kommet til 3710 seter på de nederste 19 radene. Ergo 426 plasser bak vinduene. På BT-tribunen teller jeg 3881 seter inkl. hjørnet. Medregnet VIP-boksene øverst i hjørnet, blir det vel ca 4000 totalt. Hansa har vel 4052 seter, såvidt jeg kan huske. Og den gamle hovedtribunen mener jeg har ca 4600 seter. Dette blir totalt ca 16788 plasser.

Det er pr.nå ca 1420 ledige plasser til Godset-kampen. Dette tallet er inkludert det som er ledig på BT sine felt. Disse må man inn på bt.no sin kundeservice for å finne. I tillegg til disse 1420 er det altså ca 850 "ledige" plasser på bortefeltet. Så kan man også regne med at det fremdeles er et par hundre ledige på SpV-tribunen, som altså ikke selges på billettluka.no. Med andre ord snakker vi om totalt ca 2500 ledige av de ca 16788 setene på Stadion. Dermed er det solgt ca 14288 billetter til Godset-kampen.


Hvordan i alle dager kan den totale kapasiteten til neste sesong være på "opp mot 22000 tilskuere", når dagens kapasitet er på fattige 16788? Når søndre tribune blir revet, vil kapasiten være på i overkant av 12000. Dvs. at nye søndre inkl. hjørnet mot BT skal romme nesten 10000 tilskuere? Hva er det jeg ikke har fått med meg?

Brannfrelst

Quote from: "Prudi"
Quote from: "Brannfrelst"Salget går meget tregt. Har folk fått med seg at det har begynt? Når jeg var inne ca klokken 14.00 idag var det 1640 billetter igjen. Nå 8 timer senere er det 1460,altså 180 solgte billetter på 8 timer!! Nå må folk få fingen ut her,og hvor er reklamen for at billettene er til salgs?


Brann selger vanligvis et par tusen på kampdagen så det er jo helt ekstremt med under 1500 billetter igjen halvannen uke før kamp. Tror nok de aller fleste kampene i år blir solgt ut.

'
Er ikke ekstremt med under 1500 billetter igjen med tanke på dagens kapasitet,og solgte partoutkort. Det burde allerede vert utsolgt mener jeg. Om fotballgalskapen er så stor som folk skal ha det til.
2.10.07-Gullet kom hem!

grei

Dagens kapasitet er ikke spesielt lav i forhold til hva det har vært de siste årene. Og det er ikke mange sesonger det har vært mer enn 16788 på åpningskampen.

Brannfrelst

Den er den laveste siden 1998. Uansett med sølv i fjor burde jo det tatt av,iallefall nesten. Det er solgt ca 300 billetter på 1 døgn.
2.10.07-Gullet kom hem!

Corran

Og igjen Det kommer ikke til å bli solgt mange nå i påsken
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

grei

Det begynner å ane meg at folk har blitt bortskjemt med gode tilskuertall, og nærmest tar de som en selvfølge. Det er ikke mange årene siden snittet var under 10000 og det hendte det kom under 7000 på sommerkampene.

Quote from: "Brannfrelst"Den [kapasiteten] er den laveste siden 1998.


Hallo? Hvor har du året 1998 fra, tenker du på byggingen av Hansa, som ikke økte Stadionkapasiteten siden man samtidig fjernet en diger flate av en "ståtribune"? Dessuten har kapasiteten vært atskillig lavere enn dengang i senere år, først da de måtte sette opp en midlertidig sittetribune i gamle Klokkesvingen, og senere i ferd med bygging av BT-tribunen. Ved første hjemmekamp i fjor var ikke BT-tribunen åpnet, ergo var kapasiteten lavere.

Quote from: "Brannfrelst"
Uansett med sølv i fjor burde jo det tatt av,iallefall nesten. Det er solgt ca 300 billetter på 1 døgn.


Burde ditt og burde datt. Du kan synes det "burde" være 25000 på hver eneste kamp til du blir blå i trynet, uten at det hjelper stort. Og la du ikke merke til måten vi fikk sølvet? At feiringen var noe mer dempet enn ved andre sølvsesonger? Det publikum satt igjen med etter i fjor var en gedigen skuffelse. Om det var noe fjoråret lærte oss, var det jo at uansett hvor bra vi spiller og hvor bra vi ligger an, gull blir det "aldri". Vinterens treningskamper har stort sett vært elendige greier, og vi har ingen nye toppspillere det er noe særlig entusiasme rundt. Vi har i tillegg en trener de fleste har innsett ikke har det som skal til for å føre Brann til topps. Optimismen er altså ikke spesielt stor i forhold til andre år. Likevel kommer det mest sannsynlig flere folk på åpningskampen enn det har gjort på mange år (med unntak av en RBK-kamp for noen år siden). Blir det fullt hus er det meget bra, så legg vekk sytet.

Xminator

Quote from: "Xminator"Kjapp opptelling tirsdag morgen gir 480 ledige seter tilgjengelig i Billettluka.no sitt system.


Kjapp opptelling 17:30 tirsdag. 419 ledige gjennom billettluka sitt system.

Corran

Quote from: "grei"Det publikum satt igjen med etter i fjor var en gedigen skuffelse. Om det var noe fjoråret lærte oss, var det jo at uansett hvor bra vi spiller og hvor bra vi ligger an, gull blir det "aldri". Vinterens treningskamper har stort sett vært elendige greier, og vi har ingen nye toppspillere det er noe særlig entusiasme rundt. Vi har i tillegg en trener de fleste har innsett ikke har det som skal til for å føre Brann til topps. Optimismen er altså ikke spesielt stor i forhold til andre år.


I følge undersøkelse ba har gjort så har aldri optimismen vært større så der bommer du litt :-)
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2688873.ece
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nightfox

Det han mener er at optimismen er kanskje større, men med et negativt fortegn fordi at alle er "nødt" til å ha en viss optimisme når Brann bæsja på leggen som de gjorde. Alle gikk fra sesongen 2006 med en skuffelse, og ikke en "stolthet" over god prestasjon og sølv. Dette til tross for at de fleste trodde 5. plass såvidt var innen rekkevidde.

Xminator

Onsdag klokken 10: 410 ledige i billettluka.no sitt system.

Brannfrelst

Quote from: "grei"Det begynner å ane meg at folk har blitt bortskjemt med gode tilskuertall, og nærmest tar de som en selvfølge. Det er ikke mange årene siden snittet var under 10000 og det hendte det kom under 7000 på sommerkampene.

Quote from: "Brannfrelst"Den [kapasiteten] er den laveste siden 1998.


Hallo? Hvor har du året 1998 fra, tenker du på byggingen av Hansa, som ikke økte Stadionkapasiteten siden man samtidig fjernet en diger flate av en "ståtribune"? Dessuten har kapasiteten vært atskillig lavere enn dengang i senere år, først da de måtte sette opp en midlertidig sittetribune i gamle Klokkesvingen, og senere i ferd med bygging av BT-tribunen. Ved første hjemmekamp i fjor var ikke BT-tribunen åpnet, ergo var kapasiteten lavere.

Quote from: "Brannfrelst"
Uansett med sølv i fjor burde jo det tatt av,iallefall nesten. Det er solgt ca 300 billetter på 1 døgn.


Burde ditt og burde datt. Du kan synes det "burde" være 25000 på hver eneste kamp til du blir blå i trynet, uten at det hjelper stort. Og la du ikke merke til måten vi fikk sølvet? At feiringen var noe mer dempet enn ved andre sølvsesonger? Det publikum satt igjen med etter i fjor var en gedigen skuffelse. Om det var noe fjoråret lærte oss, var det jo at uansett hvor bra vi spiller og hvor bra vi ligger an, gull blir det "aldri". Vinterens treningskamper har stort sett vært elendige greier, og vi har ingen nye toppspillere det er noe særlig entusiasme rundt. Vi har i tillegg en trener de fleste har innsett ikke har det som skal til for å føre Brann til topps. Optimismen er altså ikke spesielt stor i forhold til andre år. Likevel kommer det mest sannsynlig flere folk på åpningskampen enn det har gjort på mange år (med unntak av en RBK-kamp for noen år siden). Blir det fullt hus er det meget bra, så legg vekk sytet.


Uten at det ska legge preg på denne tråden så er jeg en motstander av 25.000 plasser på Stadion. Er jo tydligvis nok med 17.000 :)
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

1250 billetter igjen til Godset-kampen. Dette er inklusiv BTs felt på BT-tribunen. (Derfor er tallet et annet enn det Xminator kommer med). Men i tillegg så kommer jo bortefeltet på ca 850 og et uvisst antall ledige på SpV-tribunen (både vip-bokser og pølsevip). Så reelt er det nok over 2000 ledige av en kapasitet på ca 16700. Med andre ord er det nå solgt rundt 14700. Og det beveger seg knapt oppover heller. Ingen skal påstå at det er et problem å få billetter, selv med en kapasitet på under 17000... Mulig det blir fullt, men vanskelig å få billett vil det nok ikke bli før kampdagen.
Legg ned hele klubben!

Corran

Quote from: "Nightfox"Det han mener er at optimismen er kanskje større, men med et negativt fortegn fordi at alle er "nødt" til å ha en viss optimisme når Brann bæsja på leggen som de gjorde. Alle gikk fra sesongen 2006 med en skuffelse, og ikke en "stolthet" over god prestasjon og sølv. Dette til tross for at de fleste trodde 5. plass såvidt var innen rekkevidde.


Så utrolig greit at du vet bedre hva grei mener en han klarte å skrive selv :-)

men han skrev faktisk at "Optimismen er altså ikke spesielt stor i forhold til andre år" Og det er feil om enn ikke her inne og blant de som følger Brann tettest. Men blant den gemene hop derimot er det optimisme
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

KEO

Vist det er ledige billetter igjen på spv tribunen? hvordan skal SKB selge disse vist de ikke er lagt ut for salg?
Når det gjelder VIP bokser så er jo alle disse solgt så der er det jo stinn brakke.
Men det blir jo for dumt vist det er ledige biletter på spv tribunen og folk ikke kan kjøpe de.
Nu kør vi!

krøvel vellevold

Quote from: "KEO"Vist det er ledige billetter igjen på spv tribunen? hvordan skal SKB selge disse vist de ikke er lagt ut for salg?
Når det gjelder VIP bokser så er jo alle disse solgt så der er det jo stinn brakke.
Men det blir jo for dumt vist det er ledige biletter på spv tribunen og folk ikke kan kjøpe de.


Jeg tror disse selges gjennom SK Brann direkte. De må jo tegne kontrakt for rettigheten til plassen i x antall år, så derfor går det ikke gjennom billettluka.no.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Mener å huske de skulle selge ledige seter til enkeltkamper for over 300 kroner?

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"1250 billetter igjen til Godset-kampen. Dette er inklusiv BTs felt på BT-tribunen. (Derfor er tallet et annet enn det Xminator kommer med). Men i tillegg så kommer jo bortefeltet på ca 850 og et uvisst antall ledige på SpV-tribunen (både vip-bokser og pølsevip). Så reelt er det nok over 2000 ledige av en kapasitet på ca 16700. Med andre ord er det nå solgt rundt 14700. Og det beveger seg knapt oppover heller. Ingen skal påstå at det er et problem å få billetter, selv med en kapasitet på under 17000... Mulig det blir fullt, men vanskelig å få billett vil det nok ikke bli før kampdagen.



Det er to uker til kampen, og du greier å fremstille det negativt at det er 2000 billetter igjen. Utrolig! Ser du noe positivt i noe som helst?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Nei, han gjør ikke det Stoffien.

Chrisstah

enig at det ikke er negativt med billetsalget,
men mener at krøvel er mer realist enn negativ når det gjelder andre ting.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

skb!

Nå begynner det jo også å bli vanskelig å få gode plasser hvis man er flere som skal på kamp, så billettsalget hadde nok vært større om kapasiteten hadde vært likedann.

Nightfox

Nå må det sies at hadde det blitt gitt INFO om at "Hvis du vil ha billett -> Bestill via bt eller billettservice" og at "billettsalget er åpent igjen! Dessverre, vi hadde en feil i systemet (igjen)" og så videre så hadde tallet vært noe lavere. Dog er ikke det en verdig unnskyldning, for hvis du vil ha billett, så får du undersøke bedre.

Dog tror jeg at disse som havnet midt i den skandalen av en billettflause (nok en gang) vil prøve seg igjen og skaffe seg billett iløpet av neste uke. Så jeg tar det hele med knusende ro. Faktum er at det er stor etterspørsel om billett, det er bare det at det er så jævla mange som har kjøpt sesongkort, så man slipper sus og dus om slikt billettmas. Nei, jeg sa ikke at etterspørselen var enorm, men man kan kalle det "problemer med å skaffe billetter" pga krasjet. Og ja, jeg vet det er oppe igjen nå. Men vi vet jo alle at billettluka er talentløs.

Jeg har en feeling om at Krøvel kommer til å si noe visvas nå og vri på det jeg sier.

monzilla

Kanskje det er håp for at jeg får solgt billetten min på svartemarkedet for 2000 kroner da. Helvetes hore-restskatt.

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"1250 billetter igjen til Godset-kampen. Dette er inklusiv BTs felt på BT-tribunen. (Derfor er tallet et annet enn det Xminator kommer med). Men i tillegg så kommer jo bortefeltet på ca 850 og et uvisst antall ledige på SpV-tribunen (både vip-bokser og pølsevip). Så reelt er det nok over 2000 ledige av en kapasitet på ca 16700. Med andre ord er det nå solgt rundt 14700. Og det beveger seg knapt oppover heller. Ingen skal påstå at det er et problem å få billetter, selv med en kapasitet på under 17000... Mulig det blir fullt, men vanskelig å få billett vil det nok ikke bli før kampdagen.



Det er to uker til kampen, og du greier å fremstille det negativt at det er 2000 billetter igjen. Utrolig! Ser du noe positivt i noe som helst?


Hallo i luken menneske! Du greier altså å fremstille det jeg har skrevet som negativt? Hvem er det som tenker negativt DA? Jeg kommer med en nøktern analyse om hvor mange billetter som er solgt, og at det overhodet ikke er noe problem å få tak i billetter. Folk var jo så redde for at det skulle bli umulig å få tak i billetter med så lav kapasitet. Det er det altså ikke! Så skriver jeg at det er mulig det blir fullt, men at det neppe blir utsolgt før kampdagen fordi billettsalget faktisk knapt beveger seg. Det er kanskje solgt 50 billetter i dag. Er dette kjapp fremdrift? Klarer jeg ikke å se noe positivt i noe som helst fordi jeg mener en fremdrift på 50 billetter om dagen er lite?

Ta deg sammen!
Legg ned hele klubben!

smaalanda

Ikke at dette har noe som helst med akkuratt denne diskusjonen å gjøre, men hadde vi ikke cirka 12000 i første hjemmekamp i fjor? (Det var vel mot Lillestrøm).
KMO!!!

Xminator

Torsdag morgen: 355 billetter tilgjengelig i Billettluka.no sitt system.

Mr_Soma

Quote from: "smaalanda"Ikke at dette har noe som helst med akkuratt denne diskusjonen å gjøre, men hadde vi ikke cirka 12000 i første hjemmekamp i fjor? (Det var vel mot Lillestrøm).


13528 for å være pirkete, etter 1-1 i Plankebyen.
Stemningen var forøvrig direkte pinlig dårlig.

Go Up