• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"Tja, eller så er det 3400 trøndere som følte for å ikke gå, men valgte å støtte laget i form av penger (billetter).

Hvorfor ikke liksom....


Hvis det var mer enn 0 personer som ville funnet på noe så dumt som å kjøpe billett uten å gå, fordi de ville støtte laget økonomisk, så vil jeg si jeg er overrasket. Absolutt ingen (selv ikke trøndere) ville gjort noe så dumt. Vi snakker om en klubb med hundretalls millioner på bok. Tror de kronene betyr mer for den som gir dem fra seg, enn klubben som får dem...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Syns faktisk det stinket av publikumstallet på RBK - Brann i åpningskampen også, jeg. 5700 tilskuere høres bra ut. Men hvor var de? Det var litt folk på Kjernen-feltet, og ellers satt det noen små klynger med folk her og der. Tviler sterkt på at det var så mange som 5700.


Hvorfor skulle de blåse opp tallene i den kampen, og ikke i går?
Rød makt på Hansa

Marek

Quote from: "NorthsideFCDH"Tja, eller så er det 3400 trøndere som følte for å ikke gå, men valgte å støtte laget i form av penger (billetter).

Hvorfor ikke liksom....


Dette gjør jeg også ofte, kjøper litt billetter her og der bare for å støtte lagene. Kjøper aldri en billett til Brann kampene, de trenger da penger. Jeg kjøper alltid 10 så kaster jeg som oftest 9 av de.
ons Ivar skal hem...

Marek

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Syns faktisk det stinket av publikumstallet på RBK - Brann i åpningskampen også, jeg. 5700 tilskuere høres bra ut. Men hvor var de? Det var litt folk på Kjernen-feltet, og ellers satt det noen små klynger med folk her og der. Tviler sterkt på at det var så mange som 5700.


Hvorfor skulle de blåse opp tallene i den kampen, og ikke i går?


Man ser ikke så lett forskjell på 3-4000 og 5-6000, men 600 blir det vanskelig å blåse opp tallene på. Tenker det var 200 der i går.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Syns faktisk det stinket av publikumstallet på RBK - Brann i åpningskampen også, jeg. 5700 tilskuere høres bra ut. Men hvor var de? Det var litt folk på Kjernen-feltet, og ellers satt det noen små klynger med folk her og der. Tviler sterkt på at det var så mange som 5700.


Hvorfor skulle de blåse opp tallene i den kampen, og ikke i går?


De blåste jo opp tallet søndag. Var det ikke over 4000 betalende, selv om det var kun 600 på kampen?
Legg ned hele klubben!

monzilla

Hmm, kanskje sponsorer har kjøpt billetter for å dele gratis ut. Hø hø, i såtfall blir det nok siste gang noen gjør det der oppe

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Syns faktisk det stinket av publikumstallet på RBK - Brann i åpningskampen også, jeg. 5700 tilskuere høres bra ut. Men hvor var de? Det var litt folk på Kjernen-feltet, og ellers satt det noen små klynger med folk her og der. Tviler sterkt på at det var så mange som 5700.


Hvorfor skulle de blåse opp tallene i den kampen, og ikke i går?


De blåste jo opp tallet søndag. Var det ikke over 4000 betalende, selv om det var kun 600 på kampen?


Rosenborg har hatt 600 tilskuere på sin nettside hele tiden. Slik de har 5700 fra Brann sin kamp. Så jeg skjønner fortsatt ikke at de skal ha jukset på den kampen som hadde desidert mest tilskuere...
Rød makt på Hansa

Haugen2

Quote from: "krøvel vellevold"Syns faktisk det stinket av publikumstallet på RBK - Brann i åpningskampen også, jeg. 5700 tilskuere høres bra ut. Men hvor var de? Det var litt folk på Kjernen-feltet, og ellers satt det noen små klynger med folk her og der. Tviler sterkt på at det var så mange som 5700.


På Lerkendal er det elektronisk adgangskontroll ved ingangene, så vil tro at tallene som kommer er korrekte. Men selvfølgelig går det an å jukse med tallene alikevel.

Haugen2

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Syns faktisk det stinket av publikumstallet på RBK - Brann i åpningskampen også, jeg. 5700 tilskuere høres bra ut. Men hvor var de? Det var litt folk på Kjernen-feltet, og ellers satt det noen små klynger med folk her og der. Tviler sterkt på at det var så mange som 5700.


Hvorfor skulle de blåse opp tallene i den kampen, og ikke i går?


De blåste jo opp tallet søndag. Var det ikke over 4000 betalende, selv om det var kun 600 på kampen?


Det var Dagbladet som skrev at det var over 4000 på søndag.

Klaus_Brann

Synes alle skal stemme Krf ved neste valg! Det hadde vært artig om de hadde fått gjennomslag for en tunnel hele veien fra Oslo, da hadde vi sikkert fått en del fler bergensere fra østlandet over til kampene:-)
Selv om det sikkert er lite sannsynlig at det skjer, og at det hadde tatt 100 år, så er det en artig tanke...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Bedre å stemme Høyre da slik at vi år lyntog
Om en da skal la hurtigheten og enkeltheten for å komme seg til østlandet bestemme hvordan vi skal stemme
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Corran"Bedre å stemme Høyre da slik at vi år lyntog
Om en da skal la hurtigheten og enkeltheten for å komme seg til østlandet bestemme hvordan vi skal stemme


Nja, hvis jeg kunne valgt mellom et lyntog som tar to timer og 40 minutter (?), noe som også kommer til å ta noen år, eller et tog som det her var snakk om, som ville bruke 40 min om kanskje 15 år, så ville valget vært enkelt. Hvis du leser innlegget mitt en gang til, så kan du se at jeg skrev FRA Oslo, og nevnte noe med bergensere som bor på østlandet over til kamper.
IKKE hurtigheten og enkeltheten for å komme seg TIL østlandet...
Selv om det forsåvidt hadde vært praktisk med tanke på at det er en del lag som er sentrert rundt og i Oslo, og kanskje vi kunne stilt med en del fler på borteturer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

windows22

Brann Almenningen (Pølse-VIP):

Pr. dags dato er det 593 ledige seter en nedgang på 11 siden 02.01.2007 (solgt 0.46 sete/dag)
Med 79 dager til første hjemmekamp vil en med dette tempoet selge ytterligere 36 seter.

Prognosene sier dermed at det blir 557 pølse-VIP seter i salg til NOK 380,-/kamp (i tillegg til alle de faste pølsespiserene som melder avbud).

Superjack

Quote from: "windows22"Brann Almenningen (Pølse-VIP):

Pr. dags dato er det 593 ledige seter en nedgang på 11 siden 02.01.2007 (solgt 0.46 sete/dag)
Med 79 dager til første hjemmekamp vil en med dette tempoet selge ytterligere 36 seter.

Prognosene sier dermed at det blir 557 pølse-VIP seter i salg til NOK 380,-/kamp (i tillegg til alle de faste pølsespiserene som melder avbud).


Kan man på pølse-VIP drikke forfriskninger (dvs øl) før og i pausen i forbindelse med kamper?
Brannsupporter.

Pondan

Bare lurer på en ting, er det enda mulig å kjøpe sesongkort?

Mr_Soma

Quote from: "Pondan"Bare lurer på en ting, er det enda mulig å kjøpe sesongkort?


prøv hansa07@ bataljonen.no
eller brann.no

krøvel vellevold

Så er vi (jeg) i gang igjen!

Kapasiteten på Stadion er vel ca 16750 nå. Da regner jeg ca 4100 på nordre, ca 4600 på søndre, ca 4050 på Hansa og ca 4000 i BT. Har ikke de helt eksakte tallene i hodet, så jeg tar noen avrundete tall.

Billettsalget til de to første kampene startet kl. 1700. Da jeg sjekket kl. 1710, var det 4196 ledige til Godset-kampen. Dette er inkludert bortefeltet, men ikke inkludert felt A i BT. Dermed kan det vært ca 4500 ledige totalt. Dette stemmer godt med at det var solgt 12000 p-kort. (La oss si at det startet på ca 4750 ledige inkl. BT felt A, så blir jo det 16750 totalt). Kl. 1740 var det 3960 ledige. Altså en nedgang på 236 på en halvtime.

Til VIF-kampen var det 4165 ledige (kanskje 4500 totalt inkludert felt A på BT) kl. 1710, og en halvtime senere var det 3932. Her var det altså solgt 233 på en halvtime.
Legg ned hele klubben!

brann:)

Det er på bilettluka sannt. men der står det at det ikkje er billettsalg på dette arrangementet enda på begge kampene.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Mr_Soma

Endelig er det liv i denne tråden igjen... kjør på Krøvel!

rettetast

Quote from: "brann:)"Det er på bilettluka sannt. men der står det at det ikkje er billettsalg på dette arrangementet enda på begge kampene.


Det var åpent, ihvertfall på Strømsgodset-kampen, men no er det stengt igjen. Bilettluka har sikkert problemer overraskende nok

krøvel vellevold

Quote from: "rettetast"
Quote from: "brann:)"Det er på bilettluka sannt. men der står det at det ikkje er billettsalg på dette arrangementet enda på begge kampene.


Det var åpent, ihvertfall på Strømsgodset-kampen, men no er det stengt igjen. Bilettluka har sikkert problemer overraskende nok


Det var åpent da jeg sjekket sist rundt kl. 1800 i hvertfall. Både til SIF- og til VIF. Men det er vel billettluka.no som roter igjen...
Legg ned hele klubben!

brann:)

Da kom jo so ei bomba at dei rote. men e da nåken so kjeme inn.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

rettetast

Quote from: "Bilettluka"Beklager, vi opplever tekniske problemer for øyeblikket.
Vennligst forsøk igjen litt senere.

2rB

Slik ser det ut med antall plasser ledig nå... Men hadde litt problemer med løsninga, så om eg velger eit felt, får eg beskjed om at det er fullt, og eg er tildelt plasser i nærheten...

Men fant ikkje ut kor folk ser totalt ledige plasser...

(klikk på bildet for større versjon)

Prudi

Den som er ansvarlig i Brann overfor Billettlluka burde fått fyken. Har prøvd i hele kveld å få tak i billetter.

Klokken 18 var det ikke mulig å kjøpe billetter til arrangemente enda salget hadde vært åpent i en time.

Klokken 20 kom jeg inn men fikk ikke opp noen felt.

Klokken 22 får jeg opp felt men uansett hvilket felt jeg velger så får jeg beskjed om at det er fullt og at jeg har fått plass andre steder. Prøver jeg å akseptere disse andre plassene stopper det opp. Prøver jeg å velge igjen blir jeg hevet ut.

Billettluka er noen forbanna amatører.

Gang på gang leverer de et dårlig produkt og ingen i Brann evner å gjøre noe med det.

brann02

Quote from: "Prudi"Den som er ansvarlig i Brann overfor Billettlluka burde fått fyken. Har prøvd i hele kveld å få tak i billetter.

Klokken 18 var det ikke mulig å kjøpe billetter til arrangemente enda salget hadde vært åpent i en time.

Klokken 20 kom jeg inn men fikk ikke opp noen felt.

Klokken 22 får jeg opp felt men uansett hvilket felt jeg velger så får jeg beskjed om at det er fullt og at jeg har fått plass andre steder. Prøver jeg å akseptere disse andre plassene stopper det opp. Prøver jeg å velge igjen blir jeg hevet ut.

Billettluka er noen forbanna amatører.

Gang på gang leverer de et dårlig produkt og ingen i Brann evner å gjøre noe med det.


No må begeret vere fylt for ledelsen i Sportsklubben også

Pondan

Tror ikke de på stadion bryr seg så mye, da hadde vi ikke hatt noe med billettluka og gjøre..

krøvel vellevold

Helt utrolig! Nå får jo folk som går inn på billettluka.no inntrykk av at disse to kampene allerede er utsolgt!
Legg ned hele klubben!

Gepard

Haha, fy faen så latterlig. Går jo ikke an å bestille EN bilett engang. Mm det er utsolgt, og det kun er en feil at det står at x antall biletter skal være ledig på det feltet, så er jo dette helt skandaløst.

Glad jeg har sesongkort gitt...

Hvorfor Brann fremdeles samarbeider med disse nissene skjønner jeg bare ikke.  At man ikke kunne bryte den kontrakten man tydeligvis har med bilettluka virker merkelig, iom at produktet de leverer er så latterlig crap.

2rB

Quote from: "2rB"
(...)
Men fant ikkje ut kor folk ser totalt ledige plasser...
(...)

Litt dumt å sitera meg sjøl kanskje, men gjer det før noen andre gjer det...
Føler meg lite lur, litt når eg merka at eg fant totalt ledige plasser screenshoten min...

Xminator

Billettluka er kun en sammensvergelse for å sikre at Brann ikke setter tilskuerrekord i 2007.

Har de husket å åpne for salg på alle felt denne gangen? Setter de opp skilt med "Utsolgt", men vi som kommer på kampen får se inkompetansen til disse nordlendingene i form av tomme seter. Det er ikke første gang.

Brann69

Quote from: "Prudi"Klokken 22 får jeg opp felt men uansett hvilket felt jeg velger så får jeg beskjed om at det er fullt og at jeg har fått plass andre steder. Prøver jeg å akseptere disse andre plassene stopper det opp. Prøver jeg å velge igjen blir jeg hevet ut.
,
Kan suplere med at slik var det klokken 00:00, klokken 01:00, klokken 02:00 - og klokken 07:00 også.. Ikke rart det er meldt om lite billetter solgt i BA..

tormi

Quote from: "Brann69"
Quote from: "Prudi"Klokken 22 får jeg opp felt men uansett hvilket felt jeg velger så får jeg beskjed om at det er fullt og at jeg har fått plass andre steder. Prøver jeg å akseptere disse andre plassene stopper det opp. Prøver jeg å velge igjen blir jeg hevet ut.
,
Kan suplere med at slik var det klokken 00:00, klokken 01:00, klokken 02:00 - og klokken 07:00 også.. Ikke rart det er meldt om lite billetter solgt i BA..


Håper du jobber natt eller lignende og ikke bare satt oppe for å sikre deg billett :)

Da hadde det vært kjapper å stikke en tur på Narvesen :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Brann69

Ikke så lett å komme seg på Narvesen når man bor tre mil fra sentrum, og høyrearmen er gipset så man ikke får kjørt bil - så det burde være en menneskerett å få kjøpt billettene på nettet :-)

tormi

hehe... kondolerer ogl lykke te med armen...

Hvorfor bor noen 3 mil utenfor sentrum?   :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Brannfrelst

Nei nå må det vere nok her. Trodde virkelig de skulle kvitte seg med disse amatørene. Er rett og slett flau på Brann sine vegne. Glad jeg ikke slipper å bekymre meg for enkeltbilletter ja;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Kommer ikke opp i mer enn 1129 billetter når jeg summerer. Ser at både Nordre og Klokkesvingen er markert som utsolgt, men det kan vel ikke stemme? Hvor er de 2300 (eller) billettene som Billettluka påstår er tilgjengelige?

Så 30. mars, 2007, 09:45 - 1129 ledige som kan velges hos Billettluka.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Kommer ikke opp i mer enn 1129 billetter når jeg summerer. Ser at både Nordre og Klokkesvingen er markert som utsolgt, men det kan vel ikke stemme? Hvor er de 2300 (eller) billettene som Billettluka påstår er tilgjengelige?

Så 30. mars, 2007, 09:45 - 1129 ledige som kan velges hos Billettluka.


Da jeg holdt på å telle mellom 17 og 18 i går, så var absolutt ALT tilgjengelig på billettluka.no! På Altanen var det 12 ledige, man kunne kjøpe vip-plasser på den nye tribunen, bortefeltet var fritt vilt, billettene BT disponerer på BT-tribunen,osv. Kort og godt ALT!
Legg ned hele klubben!

Brann69

Flott... Nå ligger ikke kampene en gang inne på billettluka.no, så det er vell bare til å gratulere brann med fullsatt stadion til de to første kampene..  

Alt er bare dritt..  Siden vi nå skulle ha faste seter istedet for å stå på SS og det varierer om jeg har med meg 1, 2 eller 3 personer ekstra kom jeg ikke til å kjøpe partou kort på batljon-feltet siden jeg da måtte hatt 4 partoukort selv om vi normalt har nok med 2. Det hadde vi på SS og det var jo greit for da kunne vi kjøpe ekstra billetter ved behov.  Men det går jo ikke når alt er låst til et sete..

Derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve et år uten partou-kort og bestille nødvendig antall til hver kamp. Men med dette billettsystemet er det bare til å gi opp ..

Heldigvis gikk det langt lettere å få kjøpt bilett til TV2 sporten, så da er det vell bare til å forberede seg på at karrieren på stadion er over og melde seg inn i hjemmesitter foreningen...

Xminator

Quote from: krøvel vellevold
Quote from: Xminator...
Quote

Da jeg holdt på å telle mellom 17 og 18 i går, så var absolutt ALT tilgjengelig på billettluka.no! På Altanen var det 12 ledige, man kunne kjøpe vip-plasser på den nye tribunen, bortefeltet var fritt vilt, billettene BT disponerer på BT-tribunen,osv. Kort og godt ALT!


Fikk de riktig pris på VIP-feltet? Eller snakker vi nå om plasser på de tre øverste radene? Regner med at Brann er mindre fornøyd om amatørene har solgt vip-billetter til 460 kroner for halv pris.

http://img405.imageshack.us/img405/936/blukarz8.jpg][/URL]

[URL=http://img405.imageshack.us/img405/7193/bluka2rx6.jpg][/URL]


slang

Var oppe i Brannbutikken på stadion tidligere i dag, og da sa hun ene som jobbet der at det hadde blitt solgt losjer for 250 kr i går. Komplett kaos.
ansa 08

Chris*

Quote from: "slang"Var oppe i Brannbutikken på stadion tidligere i dag, og da sa hun ene som jobbet der at det hadde blitt solgt losjer for 250 kr i går. Komplett kaos.


Dersom dette stemmer, er det jo latterlig.
Fullstendig amatørmessig av Brann å ikke ha ordnet opp i dette før årets sessong.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

2rB

Quote from: "Chris*"
Quote from: "slang"Var oppe i Brannbutikken på stadion tidligere i dag, og da sa hun ene som jobbet der at det hadde blitt solgt losjer for 250 kr i går. Komplett kaos.


Dersom dette stemmer, er det jo latterlig.
Fullstendig amatørmessig av Brann å ikke ha ordnet opp i dette før årets sessong.

Spørsmålet er vel dessverre om det finnes alternativ...
Det er jo ikkje sikkert at det finnes andre som har system som takler den mengden billetter som Brann omsetter på eit kort tidspunkt (ikkje det at billettluka klarer det, men...).

Chris*

Quote from: "2rB"
Quote from: "Chris*"
Quote from: "slang"Var oppe i Brannbutikken på stadion tidligere i dag, og da sa hun ene som jobbet der at det hadde blitt solgt losjer for 250 kr i går. Komplett kaos.


Dersom dette stemmer, er det jo latterlig.
Fullstendig amatørmessig av Brann å ikke ha ordnet opp i dette før årets sessong.

Spørsmålet er vel dessverre om det finnes alternativ...
Det er jo ikkje sikkert at det finnes andre som har system som takler den mengden billetter som Brann omsetter på eit kort tidspunkt (ikkje det at billettluka klarer det, men...).


Dette har jeg vanskelig for å tro, hvilke samarbeidspartnere har de andre tippeligalagene?
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Gepard

Så vidt jeg kan se er det Brann Viking Vif Tromsø og Lillestrøm som bruker bilettluka, altså 9 lag som bruker en annen levrandør.

steinbygger

Ser at det fremdeles er stengt for salg. Er helt utrolig at de ikke testet ut systemet før de tok det i bruk i år når de vet hvilke probler de har hatt tidligere og at det har vært tildels store endringer på priser og hvilke billetter som er tilgjengelig. Nå reiser vel folk etterhvert på påskeferie og da spørs det om dette er løst før etter påske.

2rB

Quote from: "steinbygger"Ser at det fremdeles er stengt for salg. Er helt utrolig at de ikke testet ut systemet før de tok det i bruk i år når de vet hvilke probler de har hatt tidligere og at det har vært tildels store endringer på priser og hvilke billetter som er tilgjengelig. Nå reiser vel folk etterhvert på påskeferie og da spørs det om dette er løst før etter påske.

Heil utrolig at dei fortsatt sliter med systemet...
Men for all del, kan like godt være Brann som har tulla det til, som billettluka for alt me veit (mtp at folk har fått losjer og slikt). Går ut fra at Brann har ein mulighet for å administrere kva som skal legges ut for salg...

Ser og at 16. mai-kampen blir lagt ut for salg 7. mai... Er vel begrensa kor lurt det er å vente så lenge... Det er liksom dømt til å gå galt i år også...
Men - nå har dei no annonsert den datoen - så da er det vel litt seint å ordne på det...

paf

Quote from: "steinbygger"Ser at det fremdeles er stengt for salg. Er helt utrolig at de ikke testet ut systemet før de tok det i bruk i år når de vet hvilke probler de har hatt tidligere og at det har vært tildels store endringer på priser og hvilke billetter som er tilgjengelig.

Ikke vet jeg hvem som har rotet i år, men min erfaring etter 20 år på Stadion er at seriestart kommer som en like stor overraskelse hvert år. Det virker ikke som noen gjør noe gjennom hele vinteren og at holdningen er "det ordner seg nok". Jeg har forståelse for at man har en kontrakt med disse idiotene i Bodø, men med de grove bruddene på avtalen som var i fjor må det jo ha vært mulig å komme seg ut av dette og få en kompetent leverandør. Hvis det er sånn at det ikke finnes, er det en finfin jobb for Norsk Toppfotball å starte en bedrift som kan håndtere billettsalg profesjonelt. Dette er bare skammelig. Nå står det at billettsalget starter igjen 2. april. Vi får nå se på det....

Nightfox

Er ikke verre enn at brann kunne skiftet til en dansk/svensk/engelsk/amerikansk/internasjonal leverandør.

Go Up