• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

nøstet, Hickok and 16 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: "jako"
Quote from: "chris_henrik"
Quote from: "jako"Full kamp igjen? Det er det jo uavhengig resultat i dag. Vi kan fortsatt avgjøre dette selv. Hvis du ikke har fått med deg det :wink:

Sikkert litt vanskelig å ta pulsen på Bergen når du er omringet av mennesker med kjønnshår på overleppen, så du er tilgitt :D. Men saken er den at for Bjarne-Brannsupporter er virker det lite sansynelig at Brann skal vinne de fem siste kampene. Dersom RBK avgir poeng i kveld, er det fornyet optimisme og alle mann til Stadion mot Odd.


Slapp helt av, som student er du isolert fra den verste delen av bartepakket. Og Brann har fremdeles en meget god mulighet for å vinne. Uavhengig resultat i dag. Vinner derimot RBK borte mot Hæm-Kæm så tror jeg det blir verre.


Vinner vi ikke i morgen (mens RBK selvsagt vinner i kveld), så er løpet uansett kjørt for vår del.
Legg ned hele klubben!

Marek

Når det gjelder billettsalg så er ser det jo ikke ut som om de på brann.no gidder å profilere dette noe særlig, langt nede på siden og man kan måtte scrolle for å finne "billetter" i menyen.

Her gjør de jo en elendig jobb. Skulle jo vært det første som møtte deg, med rullende banner eller hva som helst, her skulle folk som kom inn på siden fått lyst å titte litt på dette billettstyret de prøver å selge.
Det er lettere å kjøpe en platespiller der enn billetter!!!
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"Når det gjelder billettsalg så er ser det jo ikke ut som om de på brann.no gidder å profilere dette noe særlig, langt nede på siden og man kan måtte scrolle for å finne "billetter" i menyen.

Her gjør de jo en elendig jobb. Skulle jo vært det første som møtte deg, med rullende banner eller hva som helst, her skulle folk som kom inn på siden fått lyst å titte litt på dette billettstyret de prøver å selge.
Det er lettere å kjøpe en platespiller der enn billetter!!!


På rbk.no blir du møtt av link til billettsalget over hele skjermen, før du kommer inn på selve forsiden.

Men jeg tror ærlig talt ikke det er mye tilskuere å tape. Altså; man får vel ikke MER lyst å gå på kamp fordi om billettlinken er svær?
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"På rbk.no blir du møtt av link til billettsalget over hele skjermen, før du kommer inn på selve forsiden.

Men jeg tror ærlig talt ikke det er mye tilskuere å tape. Altså; man får vel ikke MER lyst å gå på kamp fordi om billettlinken er svær?


Får du MER lyst på coca-cola om du ser en svær plakat? Coca-cola tror ihvertfall det.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"
Quote from: "krøvel vellevold"På rbk.no blir du møtt av link til billettsalget over hele skjermen, før du kommer inn på selve forsiden.

Men jeg tror ærlig talt ikke det er mye tilskuere å tape. Altså; man får vel ikke MER lyst å gå på kamp fordi om billettlinken er svær?


Får du MER lyst på coca-cola om du ser en svær plakat? Coca-cola tror ihvertfall det.


Poenget er at en person som går inn på brann.no allerede er interessert i SK Brann og antagelig vet at det skal være kamp og derfor allerede har gjort seg opp en formening om han vil gå på kamp eller ikke.
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"Poenget er at en person som går inn på brann.no allerede er interessert i SK Brann og antagelig vet at det skal være kamp og derfor allerede har gjort seg opp en formening om han vil gå på kamp eller ikke.


Man skulle kanskje tro det ja, men hvorfor overlate ting til tilfeldighetene?
Neppe så mye å hente, men synes dette gir et bilde på innsatsen deres. Tar ting for gitt når det gjelder å selge billetter føler jeg.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

RBK har 20123 på dagens kamp. Det er RBK's 29. høyeste tilskuertall i en toppseriekamp på Lerkendal. Snittet deres ligger nå på 19239. Blir det fullt+ (dvs. de bruker litt ståplasser også, slik at kapasiteten blir 22330) på siste kamp, så klarer de et snitt på 19477. Med normal kapasitet (ca 21400), havner snittet deres på 19405. De trenger 21333 for å bikke 19400 i snitt. Det blir jo selvsagt fullt der i siste kamp når de får utdelt gullet og greier.
Legg ned hele klubben!

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"Det blir jo selvsagt fullt der i siste kamp når de får utdelt gullet og greier.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

brann:)

kan vi få ein oppdatering? et lite plaster på såret
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Alexåsane

Du har liten tro på seriegull altså:) fyfy
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"Det blir jo selvsagt fullt der i siste kamp når de får utdelt gullet og greier.


Nei, jeg mente gullet. Alle vet jo det!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

1/10 kl. 22:58: Solgt 15287. Er litt usikker på det der BT-E. Det var opprinnelig bare via bt.no. Da det var ca 24 timer igjen, var det 32 ledige der. Om disse ble lagt ut til åpent salg (slik de skal når det er 24 timer igjen), vet jeg ikke. Nå står det i hvert fall "utsolgt"-tegn. Er det utsolgt (og de ikke nok en gang har dummet seg ut på dette), så er det i så fall solgt 15319. Men jeg tar altså ikke det for gitt...


RBK hadde altså 20123 i dag. Tror at vi når Stadion er ferdig utbygget skulle klart å fylle våre 20000 seter hvis vi hadde 7 strake seire i forkant, spilte nest siste hjemmekamp, ledet serien med 5 runder igjen, osv. Og det uten at folk hadde drasset med seg hele idrettslaget sitt på kamp, og uten å ha vunnet 16 seriegull siste 21 sesonger.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Nå går det faktisk ikke an å komme inn på billettluka.no's Brann-side. Hvorfor? Pga stor pågang. Fikk Petter Puddefjord rett i at det ville bli kamp om billettene? Nei. Cupfinalebillettsalget startet kl. 10.00, og blokkerer for alle andre. Herlig!
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

I 2004 var det nå ikke mulig å bestille over nettet var det? Uansett var billettene utsolgt på -5 sekunder. Amatører som holder på med dette altså. Tipper det ligger på ca 15500 nå. Tror ikke vi klarer over 17.000. Med nå er jeg pessimist av natur.
2.10.07-Gullet kom hem!

brann:)

Alle billetter til cupfinalen i fotball for menn, er foreløpig bortbestilt
Det sto det på billettluka når du trykte inn på cupfinalen.

Det betyr at de ikkje selger flere cupfinalebiletter då. Koffor er det kø då?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

Nå står det på billettluka.no at salget til Odd-kampen er STENGT!!!!

For et skandalesystem!
Legg ned hele klubben!

brann:)

No e da stengt for å kjøpa biletta te odd kampen. FAEN ASSO!!! Kan ikkje stola på bilettluka:S
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

brann:)

Men da går heller ikkje an å kjøpa te cupfinalen så de må snart opna te odd kampen ellers blir da tomt på tribunene 16000 visst ikkje de opne da igjenn!!!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Romani3

Det e fortsatt flere billetter te kampen i kveld?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

brann:)

No e da åpent igjenn te odd kampen men de e fortsatt kø.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

brann:)

de eledige biletter til i kvell jah.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

enavgutta

Håper, men tror ikke skandalen på BT tribunen er gjenopprettet. Glissent der idag også. Skandale

brann:)

De e ca 300 biletter igjenn på bt de blir nokk spist opp i dag så de blir nokk fullt der.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Ricky

256 ledige på BT
52 på Hoved
21 på Hansa
28 på Umbro
1549 på Store Stå
582 på T

2488 billetter igjen, med andre ord. Solgt over 16.000

Utmedsnolken

Quote from: "enavgutta"Håper, men tror ikke skandalen på BT tribunen er gjenopprettet. Glissent der idag også. Skandale


Narvesen fortsetter iallefall som vanlig:

Tribunene fylles
Mandag formiddag var det fortsatt tre tusen ledige plasser til kveldens kamp mot Odd Grenland, men interessen er stor og tallet reduseres for hvert minutt som går. Klokken 1145 var det solgt 15600 billetter og du kan fortsatt følge Branns gulljakt "live" på Brann Stadion.


Vi får rapporter om enkelte problemer ved billettkjøp til kveldens kamp og vil informere om følgende:

* Enkelte billettkjøpere får beskjed i Narvesen om at kampen er utsolgt. Dette er IKKE riktig. Ved henvendelse til Brannbutikken på Galleriet, Mix Minde eller på Brann Stadion (billettboden ved inngang 4 åpner kl. 13- henvendelse resepsjonen i ingang 5 før det) kan du kjøpe billetter.
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

2/9 kl. 13:20: Solgt 16106.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Quote from: "enavgutta"Håper, men tror ikke skandalen på BT tribunen er gjenopprettet. Glissent der idag også. Skandale


Glissent? Er jo bare det ene feltet som ikke er tilnærmet fullt. Men det er i underkant av 300 billetter igjen her,og disse ryker nok før kampstart. Får bare håpe været holder seg,så blir det kanskje litt folk alikavel? Hva er tallene Krøvel?
2.10.07-Gullet kom hem!

feltf

Det er vel bare det ene feltet som har vært stengt for salg, og som bare kan bli kjøpt av Bt lesere. Tok forresten en krøvel og gikk inn på billettluka nå og summerte opp antall ledige billetter kl 13.15

Fant ut at det var 2564 ledige

På storestå var det 1578
T Feltet               578

Antall ledige på sitte er dermed 408

Dette blir med forbehold siden Felt E på BT ikke kan kontrolleres siden det bare blir solgt gjennom BT.

brann:)

stemmer dette krøvel?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

Quote from: "brann:)"stemmer dette krøvel?


Hva?
Legg ned hele klubben!

KNUDSEN

var inne på billettluka og sjekket no det er solgt 16700 vist eg har regnet riktig, 166 ledige sitteplasser og 1944 ståplasser. Då e vi på god vei til 17500
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Petter Puddefjord

Slapp av....

Det blir SMEKKFULLT!

The Boss

Oppdatering før eg stikker på puben krøvel....... :D

erik1

hvor mye e det Brann stadioen tar?? 18000? eller hva?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Mr_Soma

Den tar vel ca 19000+ etter at svingen fikk stoler.

sydnes76

Merkelig at det opereres med sÃ¥  mange ulike tall her inne. Regner med alle har tallene fra billettluken. Er det fordi noen snakker om tilskuerkapasitet pÃ¥ 19 000, andre pÃ¥ 18600 osv? Eller er det pga. dyskalkuli (regnevansker)?
Uansett, hadde vært kanon med 18 000 i dag, men det spørs vel..eller hur krøvel :?:

krøvel vellevold

Quote from: "sydnes76"Merkelig at det opereres med sÃ¥  mange ulike tall her inne. Regner med alle har tallene fra billettluken. Er det fordi noen snakker om tilskuerkapasitet pÃ¥ 19 000, andre pÃ¥ 18600 osv? Eller er det pga. dyskalkuli (regnevansker)?
Uansett, hadde vært kanon med 18 000 i dag, men det spørs vel..eller hur krøvel :?:


Utrolig mange amatører som driver med hobbyregning her inne.
Legg ned hele klubben!

erik1

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "sydnes76"Merkelig at det opereres med sÃ¥  mange ulike tall her inne. Regner med alle har tallene fra billettluken. Er det fordi noen snakker om tilskuerkapasitet pÃ¥ 19 000, andre pÃ¥ 18600 osv? Eller er det pga. dyskalkuli (regnevansker)?
Uansett, hadde vært kanon med 18 000 i dag, men det spørs vel..eller hur krøvel :?:


Utrolig mange amatører som driver med hobbyregning her inne.




så hvor mange bilette e solgt å hvor mange tar stadioen da?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

sydnes76

haha, hobbyregning hører til gutterommet. Da satser jeg på dine tall og håper på en oppdatering før avreise klokken 17.30.

Mr_Soma

Jeg leste da vitterlig det tallet i BT for en tid tilbake.
SKBrann.org opererer med ca 19000 mens Brann.no smører på 400 til.

Så jeg vet ikke jeg kjære Krøvel?

Petter Puddefjord

De bør ihvertfall skvise inn over 20.000 mot RBK. Det bør være NULL problem! En tlf. til NFF og politiet, og saken er biff m/løk.

krøvel vellevold

Det er 14814 sitteplasser på de feltene som selges til Brann-fans. (Inkludert rad 13b på Nedre Hansa og Altanen, som ikke selges åpent). Bortefeltet i dag er et nytt felt B på BT. Antagelig det som er mellom inngangen og Umbro i hjørnet Umbro/BT. Det kan ikke være mange plassene, men uansett ikke med i mine salgstall.

Det var 105 ledige sitteplasser for 10-15 minutter siden. Altså var det solgt 14709 på sitte, forutsatt at Altanen og Felt 13b på Hansa er utsolgt/reservert.

I tillegg var det 1106 ledige på SS som har plass til 3000. Altså solgt 1894 der. På Felt T skal kapasiteten være 1000, men salget starter alltid på 800 ledige. Om dette skyldes at kapasiteten er redusert, eller at det er 200 billetter som legges av til ett eller annet, vet jeg ikke. Men regnet ut fra en kapasitet på 800, og at det er 473 ledige, er det solgt 327 der.

Da sitter vi igjen med at det er solgt 16930 kl. 16:25.
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"Da sitter vi igjen med at det er solgt 16930 kl. 16:25.


Se så ja. Da ryker mitt tips, glimrende.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

2/10 kl. 16:57: Solgt 17089.

Det er ikke lenger mulig å få flere seter ved siden av hverandre. 88 seter igjen totalt.

Det er ca 2 timer igjen. Sammenligning:

Viking (16339): Solgt 15255 to timer og 20 min. før. Solgte 1084 frem til kamp.
FFK (16294): Solgt 14950 to timer før. Solgte 1344 frem til kamp.
Start (16484): Solgt 15819 to timer før. Solgte 665 frem til kamp.
MFK (17360): Solgt 16013 to timer før. Solgte 1347 frem til kamp.
SF (16900): Solgt ca 16100 to timer før. Solgte ca 800 frem til kamp.

For øyeblikket viser prognosen ca 18000.
Legg ned hele klubben!

sydnes76

Quote from: "krøvel vellevold"2/10 kl. 16:57: Solgt 17089.

Det er ikke lenger mulig å få flere seter ved siden av hverandre. 88 seter igjen totalt.

Det er ca 2 timer igjen. Sammenligning:

Viking (16339): Solgt 15255 to timer og 20 min. før. Solgte 1084 frem til kamp.
FFK (16294): Solgt 14950 to timer før. Solgte 1344 frem til kamp.
Start (16484): Solgt 15819 to timer før. Solgte 665 frem til kamp.
MFK (17360): Solgt 16013 to timer før. Solgte 1347 frem til kamp.
SF (16900): Solgt ca 16100 to timer før. Solgte ca 800 frem til kamp.

For øyeblikket viser prognosen ca 18000.


Meget meget bra!

krøvel vellevold

Merkelig hvordan det raser på SS nå. Antall ledige har gått ned med ca 400 på et kvarter. Hvordan er det mulig? Portene er jo ikke åpnet engang! Eller printer de ut en hel haug og selger dem manuelt i døren, og at dette registreres som solgte?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

...Og på de neste 5 minuttene er det knapt blitt solgt en eneste. Noe som tyder på at det printes i vei til å være klar i portene når de åpnes. Litt dumt, for da ser det jo ut som om at det er færre billetter igjen enn hva det faktisk er. Noe som kan ta motet fra folk som bare hadde tenkt å dukke opp i døren, men nå dropper å ta sjansen på det fordi det ser ut som om det er "nesten utsolgt".
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Alt annet enn utsolgt i dag e en skandale. Og er det ikke det er Brann og det forbanna billettsystemet som igjen slår til med sin tilgjengelighet og profesjonalitet!

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Alt annet enn utsolgt i dag e en skandale. Og er det ikke det er Brann og det forbanna billettsystemet som igjen slår til med sin tilgjengelighet og profesjonalitet!


Det er vel neppe billettsystemet sin feil at det manglet ca 1000 på utsolgt. Og at Petter Pudding tok feil - IGJEN!
Legg ned hele klubben!

Go Up