• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

tormi

Quote from: "Marek"
Quote from: "tormi"
Har selv nettopp kjøpt meg ATV - noen forslag på hvor jeg kan parkere den nærmest mulig stadion samtidig som jeg slipper unna mest mulig kø på veg hjem igjen?


Du kan jo gjøre som mange tullinger med motorsykler, sette den like utenfor og brøyte deg vei i køene rett etter kamp.

Spørs jo hvor du bor det, men oppe ved Proffen er det jo alltid plass til en ATV eller to. Forøvrig meget artig liten sak å kjøre på.


Vil ikke drive å brøyte meg i køen rett utenfor stadda - bedre å gå 5 minutt men helst ikke så mye mer - tøff helg + tidlig på jobb mandag - vil rett i seng. Bortsett fra om brann vinner da vil jeg rett hjem og se sporten... hmmmz
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Petter Puddefjord

Kan ikke fatte at Brann ikke gjør noe med billettsystemet. Det er fullstendig på trynet det som skjer! Narvesen og billettluka.no MY ASS!

DRITTOPPLEGG!

Ikke rart det ikke blir stappfullt!

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Kan ikke fatte at Brann ikke gjør noe med billettsystemet. Det er fullstendig på trynet det som skjer! Narvesen og billettluka.no MY ASS!

DRITTOPPLEGG!

Ikke rart det ikke blir stappfullt!
Legg ned hele klubben!

Romani3

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Petter Puddefjord"Kan ikke fatte at Brann ikke gjør noe med billettsystemet. Det er fullstendig på trynet det som skjer! Narvesen og billettluka.no MY ASS!

DRITTOPPLEGG!

Ikke rart det ikke blir stappfullt!


Problemet når det gjelder billettsystemet e det at Narvesen sier at det e utsolgt for billetter når det ikkje e det.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

krøvel vellevold

Quote from: "Romani3"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Petter Puddefjord"Kan ikke fatte at Brann ikke gjør noe med billettsystemet. Det er fullstendig på trynet det som skjer! Narvesen og billettluka.no MY ASS!

DRITTOPPLEGG!

Ikke rart det ikke blir stappfullt!


Problemet når det gjelder billettsystemet e det at Narvesen sier at det e utsolgt for billetter når det ikkje e det.


Dette er noe jeg har påpekt (og sendt mail til Brann om) for mange måneder siden. Ingenting nytt altså.
Legg ned hele klubben!

Romani3

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Romani3"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Petter Puddefjord"Kan ikke fatte at Brann ikke gjør noe med billettsystemet. Det er fullstendig på trynet det som skjer! Narvesen og billettluka.no MY ASS!

DRITTOPPLEGG!

Ikke rart det ikke blir stappfullt!


Problemet når det gjelder billettsystemet e det at Narvesen sier at det e utsolgt for billetter når det ikkje e det.


Dette er noe jeg har påpekt (og sendt mail til Brann om) for mange måneder siden. Ingenting nytt altså.


Eg har òg kontaktet Brann.. Og BA ska skrive om saken.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Chrisstah

Quote from: "Romani3"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Petter Puddefjord"Kan ikke fatte at Brann ikke gjør noe med billettsystemet. Det er fullstendig på trynet det som skjer! Narvesen og billettluka.no MY ASS!

DRITTOPPLEGG!

Ikke rart det ikke blir stappfullt!


Problemet når det gjelder billettsystemet e det at Narvesen sier at det e utsolgt for billetter når det ikkje e det.


det er fordi de legger ikke alle billettene ut for salg med engang! og at noen ikke kan bestilles via nettet! har eg hørt
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Romani3

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Romani3"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Petter Puddefjord"Kan ikke fatte at Brann ikke gjør noe med billettsystemet. Det er fullstendig på trynet det som skjer! Narvesen og billettluka.no MY ASS!

DRITTOPPLEGG!

Ikke rart det ikke blir stappfullt!


Problemet når det gjelder billettsystemet e det at Narvesen sier at det e utsolgt for billetter når det ikkje e det.


det er fordi de legger ikke alle billettene ut for salg med engang! og at noen ikke kan bestilles via nettet! har eg hørt


Og at de rett og slett ikkje har peiling på systemet de bruker... En dame som jobbet på Narvesen spurte meg en gang om ka hon sku trykke på for å finne de og de billettene.. Det e det liksom hon så ska vite.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

brann:)

Da har heldigvis ikkje skjedd me meg, men når eg høre dette so e jo da skandale. de burde invistert i ett kurs. kan tenka meg at da e ein go del som trur da e fullt eller ikkje gidde å gå på kampen pga alle problemane me narvesen.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Brannfrelst

Oppdateringer for dagen? Runder vi 15.000 i løpet av dagen?
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Men hvor utbredt kan egentlig dette problemet egentlig ha vært?

Brann hadde ca 17300 tilsk vs Molde. Ergo solgte de ca 8000 enkeltbilletter. Hvis 90% av de som prøvde å få kjøpt enkeltbillett faktisk også fikk det fordi de enten

- kjøpte på nettet (det gjør vel de fleste)
- kjøpte på billettluka's telefon
- kjøpte på 7-11.
- kjøpte på Stadion
- kjøpte på Narvesen av noen som hadde peiling
- prøvde på nytt fordi de ikke trodde på at det var utsolgt

så betyr det i så fall at Brann "bare" gikk glipp av 889 tilskuere mot MFK. Jeg vil tro at det egentlige tallet er mye mindre fordi at hvis det var mange hundre mennesker som ble lurt til å tro at det var utsolgt når det ikke var det, og dette har skjedd ved hver kamp, så ville vi ha hørt om dette for lenge siden. Klart at mange av de som var blitt lurt, ville reagert hvis de fant ut at det var feil at det var utsolgt.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

15/9 kl. 17:35: Solgt 14039. Man kan få minst 4 seter ved siden av hverandre på E, R, S, BT-C, BT-D, BT-E, BT-F. Man kan få minst 9 seter ved siden av hverandre på E, R, BT-C, BT-D, BT-E, BT-F.

OBS! BT-F er nå åpnet for salg gjennom bt.no.

Det er nå ca 2 døgn til kampen. Sammenligning:

Viking (16555 tilsk.) 14444 ca 2 døgn før.
FFK (16282 tilsk.) 13090 ca 2 døgn før.
Start (16426 tilsk.) 13391 ca 2 døgn før.
MFK (17360 tilsk.) 14743 ca 2 døgn før.

Salg frem til kampstart:

Viking: 2111 siste ca 2 døgn.
FFK: 3192 siste ca 2 døgn.
Start: 3035 siste ca 2 døgn.
MFK: 2617 siste ca 2 døgn.

Prognosene sier fremdeles ca 17000 på søndag.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Blir ikke mer enn knappe 16000 siden kampen går klokken 20.

jako

Hvordan blir været på søndag? Blir det regn?

Detter er jo også TV-kamp og de fleste foretrekker nok å se den hjemme enn å stå uti regnet for å følge Brann.

Dette med tilgjengelighet tror jeg Brann kan bli MYE bedre på. Hvordan er salget i distriktet f.eks. De har jo ikke Narvesen der. Går det an å kjøpe på bensinstasjoner eller hos den lokale kjøpmannen? I Trøndelag er de veldig flinke på dette. Og er en viktig årsak til at de har fått en så solid tilskuermasse. Utrolig mange som kjører i 3-4 timer en vei for å følge Rosenborg. Potensialet i Brann er minst like stort. Faktisk større. Men likevel har vi færre tilskuere. Da er det noen som ikke gjør jobben sin godt nok.

Pesonlig har jeg det inntrykket at det er blitt vanskeligere og vanskeligere å skaffe Brann billetter og det kan da umulig være bra for salget. Brann er i dytten nå, og det bør utnyttes bedre.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

C@Bøe_79

Hvordan er det med totalt solgte billetter for Viking,Vif,Rbk og Brann så langt?
Krøvel,du har jo kunnskapen om hvor man finner slikt...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "jako"Hvordan blir været på søndag? Blir det regn?

Detter er jo også TV-kamp og de fleste foretrekker nok å se den hjemme enn å stå uti regnet for å følge Brann.

Dette med tilgjengelighet tror jeg Brann kan bli MYE bedre på. Hvordan er salget i distriktet f.eks. De har jo ikke Narvesen der. Går det an å kjøpe på bensinstasjoner eller hos den lokale kjøpmannen? I Trøndelag er de veldig flinke på dette. Og er en viktig årsak til at de har fått en så solid tilskuermasse. Utrolig mange som kjører i 3-4 timer en vei for å følge Rosenborg. Potensialet i Brann er minst like stort. Faktisk større. Men likevel har vi færre tilskuere. Da er det noen som ikke gjør jobben sin godt nok.

Pesonlig har jeg det inntrykket at det er blitt vanskeligere og vanskeligere å skaffe Brann billetter og det kan da umulig være bra for salget. Brann er i dytten nå, og det bør utnyttes bedre.


Når det gjelder RBK, så ville jeg uansett ikke hatt billettsystemet deres. Skal du bestille billett, så kan du ikke selv velge nøyaktig hvor du vil sitte. Du velger bare antall og prisnivå, og så kan du egentlig bli plassert hvor som helst. Og ikke går det an å følge utviklingen i salget heller.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

RBK hadde i ettermiddag solgt ca 17500 billetter. Provoserende nok står det på rbk.no at "RBK befester sin posisjon som landets største og beste publikum". Største ja, men beste? (Hvis ikke de mener at størst = best, da).

Viking har solgt ca 10700 til sin kamp, forutsatt at VIP-boksene er utsolgt.

AaFK har solgt ca 9000 til søndagens kamp. For seks dager siden hadde de solgt ca 8850... AaFK selger omtrent ikke enkeltbilletter. Sånt skjer når også de som i utgangspunktet bare hadde tenkt å se 3-4 kamper, kjøper sesongkort av frykt for at det skal bli billettkaos/ utsolgt på et blunk til de kampene de hadde tenkt å se. Dessuten er det vel ting som tyder på at det må være mye bedriftssesongkort i omløp, slik at nesten alle som har tenkt seg på kamp enten har sesongkort eller med enkelthet kan skaffe seg billetter gratis/billig gjennom jobben.

Apropos: Lurer forresten litt på hvor mange av RBKs, Vikings og AaFKs billetter som er solgt til bedriftskunder, og som deles ut gratis eller går på rundgang blant de ansatte. Klart terskelen for å gå på kamp er MYE lavere hvis man får tilbud om gratisbilletter gjennom jobben og også kan gå med gode kollegaer som en sosial ting à la julebord eller blåtur. Alle disse lagene har jo flust med vip-plasser og sånt, så det er nok en god del som går på disse lagenes kamper fordi de har fått gratisbilletter på jobben/ går av sosiale grunner.
Legg ned hele klubben!

grei

Quote from: "krøvel vellevold"

Apropos: Lurer forresten litt på hvor mange av RBKs, Vikings og AaFKs billetter som er solgt til bedriftskunder, og som deles ut gratis eller går på rundgang blant de ansatte.


Dette er vanlig i alle klubber, inkludert Brann.

Superjack

Fint vær, og flommlsyskamp gir 17340, regn 16800...
Brannsupporter.

Pondan

Syns det er helt utrolig at vi ikke klarer og selge 19000.. faen vi har ikke vert nærmere gull siden 63!!! Skandale at det ikke blir utsolgt!

krøvel vellevold

Quote from: "grei"
Quote from: "krøvel vellevold"

Apropos: Lurer forresten litt på hvor mange av RBKs, Vikings og AaFKs billetter som er solgt til bedriftskunder, og som deles ut gratis eller går på rundgang blant de ansatte.


Dette er vanlig i alle klubber, inkludert Brann.


Joda, men det er sikkert ulikt hvor mange. Spesielt siden Brann ikke har noe vip-tilbud av betydning, mens de andre har det. Dessuten er det jo en kjensgjerning at RBK kjører veldig mye idrettslagskampanjer. Det er jo klart at en god del av disse går på kamp fordi alle de andre på laget skulle, og fordi de fikk ekstremt billige billetter. Brann har vel kun kjørt dette på én kamp i år (mot Molde) og da var det antagelig snakk om 1000 billetter. Har en følelse av at RBK har veldig mange sånne "supportere" på kampene sine. Er ikke hele Adressatribunen (minus borteseksjonen) til dette?
Legg ned hele klubben!

Petter Puddefjord

Slapp av, det BLIR utsolgt!

19400 på søndag! :-)

Stoffi

Quote from: "Pondan"Syns det er helt utrolig at vi ikke klarer og selge 19000.. faen vi har ikke vert nærmere gull siden 63!!! Skandale at det ikke blir utsolgt!


17000-18000 er vel bortimot fullt.....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Beffen

Quote from: "Romani3"
Quote from: "jako"Enig, salgsystemet i Bergen er helt talentløst. Virker av og til som de ikke ønsker å selge billetter.

Her har Brann utrolig mye å lære av Rosnborg.


Drit i Rosenborg... Det e Narvesen som roter! De skjønner absolutt ingen verdens ting! E utrolig irritert pÃ¥ de.. Sku kjøpe billetter i gÃ¥r, og det ble ikkje nÃ¥kke av der. SÃ¥ denne gangen gjorde eg nÃ¥kke med saken.. Ringte Brann og BA..  SÃ¥ no fÃ¥r andre vite kordan det e med Narvesen.
E jo nesten som de saboterer billettsalget så Brann ikkje ska tjene nåkke..


Blir veldig dumt å henge ut hele Narvesen, når det kanskje bare gjelder noen kiosker....
Noen kiosker er veldig flinke, mens andre ikke bryr seg i det hele tatt.
Hvis folk vegrer seg for å gå på Narvesen for å kjøpe billett, hvor f skal de da kjøpe de??

For man gidder vel ikke stå i lage billettkøer på Stadion 5 min etter kampstart.......

Håper dette blir en liten lærepenge for Narvesen og at vi til de 3 siste kampene klarer å fylle Stadion......

Selv om jeg personlig ikke tror det er billettsystemet eller BT som er grunnen til lave tilskuertall...

Lets face it!! Folk i distriktene og unger har endel å si, når kampen ikke begynner før 20 har de ikke anledning til å stille.
K BRANN - Klubben i MITT hjerte

Beffen

Quote from: "Petter Puddefjord"Slapp av, det BLIR utsolgt!

19400 på søndag! :-)


Litt vel optimistisk her Petter???
NÃ¥ tar vel ikke mer enn ca 18500 :D
K BRANN - Klubben i MITT hjerte

Speedy

Quote from: "Beffen"Hvis folk vegrer seg for å gå på Narvesen for å kjøpe billett, hvor f skal de da kjøpe de??

For man gidder vel ikke stå i lage billettkøer på Stadion 5 min etter kampstart.......

Håper dette blir en liten lærepenge for Narvesen og at vi til de 3 siste kampene klarer å fylle Stadion......


Er jo bare å bestille på nettet da, og hente billettene på Stadion eller få dem hjemsendt.
Narvesen-butikkene burde skjerpe rutinene. Håper folk som ikke får kjøpt billetter sender klager, så det blir gjort noe med, skulle ikke være mulig at et sånn problem skal oppstå for noe så stort og viktig.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Romani3

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Beffen"Hvis folk vegrer seg for å gå på Narvesen for å kjøpe billett, hvor f skal de da kjøpe de??

For man gidder vel ikke stå i lage billettkøer på Stadion 5 min etter kampstart.......

Håper dette blir en liten lærepenge for Narvesen og at vi til de 3 siste kampene klarer å fylle Stadion......


Er jo bare å bestille på nettet da, og hente billettene på Stadion eller få dem hjemsendt.
Narvesen-butikkene burde skjerpe rutinene. Håper folk som ikke får kjøpt billetter sender klager, så det blir gjort noe med, skulle ikke være mulig at et sånn problem skal oppstå for noe så stort og viktig.


En må jo ha Visa eller nåkke for å kunne kjøpe de på nettet... Var mye enklere i fjor når en betale når en hentet billettene.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Slapp av, det BLIR utsolgt!

19400 på søndag! :-)


19400... Skal det liksom være en spøk? Altså, kapasiteten er jo 18800... Og det blir IKKE utsolgt.
Legg ned hele klubben!

Vi e di beste

I avdelingen for unyttig informasjon:

Her kan vi ta over 4. plassen i den nordiske publikumsligaen:

1. FC København 21 552
2. AIK 20 142
3. Rosenborg 19 165
4. Brøndby IF 16 136
5. Brann 16 104
6. Malmö FF 15 802

Brann trenger 16444 tilskuere på søndag for å øke snittet fra dagens 16104 til 16137..:)
Regner med at vi klarer knappe 16500 og litt til...

-Vi e di beste som é kjempefornøyd med publikumsoppmøte så langt

Edit: De danske tilskuertallene er fra den avsluttede 05/06-sesongen, Brøndbys snitt vil altså stå fast.

positiv

Quote from: "Vi e di beste"I avdelingen for unyttig informasjon:

Her kan vi ta over 4. plassen i den nordiske publikumsligaen:

1. FC København 21 552
2. AIK 20 142
3. Rosenborg 19 165
4. Brøndby IF 16 136
5. Brann 16 104
6. Malmö FF 15 802

Brann trenger 16444 tilskuere på søndag for å øke snittet fra dagens 16104 til 16137..:)
Regner med at vi klarer knappe 16500 og litt til...




vi tar rbk å!!

de får ca 5-10000 de neste kampene og vi 18000
-Vi e di beste som é kjempefornøyd med publikumsoppmøte så langt

Edit: De danske tilskuertallene er fra den avsluttede 05/06-sesongen, Brøndbys snitt vil altså stå fast.
ødt blod på HANSA

Chrisstah

kor mange billetter er det solgt no? har du noe oppdatering krøvel?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Petter Puddefjord

www.brann.no :

Stadionfakta:
Kapasitet, juli 2006: 19400

Jeg tror det blir under 19.000 i morgen.

Atlet Orvanger

Eg kom til 15913. Da går jeg utifra at E,F og G på BT er utsolgt, noe de neppe er. Gikk også utifra en makskapasitet på 18800. Men dette kan nok Krøvel LANGT bedre enn meg.

tauraren1

Ka er grunnen til at Rbk har flere tilskuere en Brann?
Enda brann spiller bedre fotball?
Rosenborg (19.111), Brann (16.354)
ordan har "vi" det i dag da?

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"www.brann.no :

Stadionfakta:
Kapasitet, juli 2006: 19400

.


Det står mye rart på brann.no, kan jeg si deg. Og det tallet er feil. Det med "juli 2006" har stått der siden i vår, og da har de nok tatt høyde for at enda mer av hjørnet mellom BT og Umbro hadde stått ferdig. Da jeg så MFK-kampen om igjen på TV, så jeg at det var en stor del av hjørnet BT/Umbro det ikke var satt seter på. (Kunne ikke se det fra SS). Disse plassene kommer sikkert "bak" Umbro (slik det er nå før rivingen), slik at man ikke kan se noe derfra for øyeblikket. Den riktige kapasiteten er 18814. (Det har kommet 14 nye seter på BT-C siden forrige kamp).
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "tauraren1"Ka er grunnen til at Rbk har flere tilskuere en Brann?
Enda brann spiller bedre fotball?
Rosenborg (19.111), Brann (16.354)
Legg ned hele klubben!

arntf

Tiltredes. Jeg tror du har kontroll på de aller fleste momentene der.

Når det gjelder det transportmessige, kan jeg vel ta med at Rosenborg også har et tett samarbeide med både Team Trafikk (gamle Trondheim Trafikkselskap) og NSB.

TT setter opp 'fotballbusser' som henter folk fra alle bydelene og bringer dem tilbake etter kampen. NSB har 'fotballtog' som går fra Steinkjer, via alle byene i Nord-Trøndelag, hele veien til Lerkendal hvor det er stasjon knappe hundre meter fra stadion.

Når det gjelder Sverige, vet jeg ikke helt om du har rett. Det er riktignok endel interesse for Rosenborg i Jemtland og Herjedalen, men det har ikke blitt omsatt til så mange svensker som reiser til kampene. Til det er nok avstanden litt for lang, selv med tog. Fredrikstad er vel det eneste tippeliga-laget med en spesiell supportergjeng fra Sverige. Synes å huske å ha sett svenske flagg på deres kamper ihvertfall.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

brann02

Eg kommer fra voss, å vil si at bilettsystemet i år er utolig tungvint. Det er mange herifra som reiser på Brann-kamp, men når du må hente bilettene i Bergen blir det utrolig tungvint. Posten og Narvesen finnes overalt, å det var mye bedre før når en enkelt kunne få tak i biletter på disse plassene.

Atlet Orvanger

Billetter kan kjøpes og hentes på følgende steder:
*Internett
Billettluka.no (ikke avhenting)
*Narvesen
- Samtlige kiosker i hele landet
7-Eleven
- Samtlige kiosker i hele landet
*Mix Minde
*Brannbutikken - Galleriet
*Brann Stadion - KUN KAMPDAG

Bestiller du på nett kan du også få billettene tilsendt eller hente de på stadion kampdagen. Kan det bli lettere enn dette? (Sett bort ifra at Narvesen sine tabber)

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "jako"


Dette har jeg ALDRI hørt noe av. Tilbringer selv mye tid på østlandet, men har aldri møtt noen med noe annet enn vestlandsdialekt som heier på Brann.
Få sympatier fra både her og der, ja. Folk som foretrekker oss framfor RBK og LSK i årets serie ja. Folk som synes det er litt artig at rote-laget fra vest ser ut til å lykkes ja. Men ikke folk som har Brann som favorittlag.
ons Ivar skal hem...

grei

Ja, det kan bli lettere. Folk gidder ikke hente billettene på kampdagen, da dette innebærer køståing og å måtte stille tidlig. Enkel tilgang på billetter er nesten viktigere enn pris når det gjelder å få folk til å gå på kamp.

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Ja, det kan bli lettere. Folk gidder ikke hente billettene på kampdagen, da dette innebærer køståing og å måtte stille tidlig. Enkel tilgang på billetter er nesten viktigere enn pris når det gjelder å få folk til å gå på kamp.


Det må bli mulig å hente billetter andre steder enn på Narvesen og 7-11, siden dette ikke er så utbredt ute på landet. Mye kunne jo vært løst hvis man kunne printe billettene ut selv, slik som når man skal fly. Men da må man jo ha scannere (som virker) ved inngangene. Ellers er det jo bare å printe ut så mange ganger du vil...
Legg ned hele klubben!

Chrisstah

Quote from: "Marek"
Quote from: "jako"


Dette har jeg ALDRI hørt noe av. Tilbringer selv mye tid på østlandet, men har aldri møtt noen med noe annet enn vestlandsdialekt som heier på Brann.
Få sympatier fra både her og der, ja. Folk som foretrekker oss framfor RBK og LSK i årets serie ja. Folk som synes det er litt artig at rote-laget fra vest ser ut til å lykkes ja. Men ikke folk som har Brann som favorittlag.


Det er en del østlendinger som har Brann som favoritt lag! var hvertfall en del på Fr.stad borte og engen borte!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Chrisstah"
Det er en del østlendinger som har Brann som favoritt lag! var hvertfall en del på Fr.stad borte og engen borte!


Nei det er ikke en del.
ons Ivar skal hem...

paf

Quote from: "Marek"
Nei det er ikke en del.

Jo, det er det.

Marek

Quote from: "paf"
Quote from: "Marek"
Nei det er ikke en del.

Jo, det er det.


Hehe, vi kan ikke fortsette slik.
Så du påstår at du møter mange Brannsupportere på bortekamper med noe annet enn Vestlandsdialekt og som er bosatt på andre deler av landet?
ons Ivar skal hem...

jako

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Marek"
Quote from: "jako"


Dette har jeg ALDRI hørt noe av. Tilbringer selv mye tid på østlandet, men har aldri møtt noen med noe annet enn vestlandsdialekt som heier på Brann.
Få sympatier fra både her og der, ja. Folk som foretrekker oss framfor RBK og LSK i årets serie ja. Folk som synes det er litt artig at rote-laget fra vest ser ut til å lykkes ja. Men ikke folk som har Brann som favorittlag.


Det er en del østlendinger som har Brann som favoritt lag! var hvertfall en del på Fr.stad borte og engen borte!


Ikke vet jeg hvor du ferdes Marek, men her bommer du en del. Det er en god del østlendinger som holder med Brann. Hvor de kommer fra på østlandet aner jeg ikke. Men du må huske på at det er en god del der borte som har slekt i Bergens området. Og en god del av de som holder med Brann hvis de er iteressert i norsk fotball selvsagt.

Jeg er ganske sikker på at mange av de på Stabæk kampen var lokale fans.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Marek

Quote from: "jako"Ikke vet jeg hvor du ferdes Marek, men her bommer du en del. Det er en god del østlendinger som holder med Brann. Hvor de kommer fra på østlandet aner jeg ikke. Men du må huske på at det er en god del der borte som har slekt i Bergens området. Og en god del av de som holder med Brann hvis de er iteressert i norsk fotball selvsagt.

Jeg er ganske sikker på at mange av de på Stabæk kampen var lokale fans.


En god del også nå? Dette er ikke et vanlig fenomen, en og annen, jada, men ikke en god del.
ons Ivar skal hem...

Go Up