• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

brann:)

eg veit men eg tok i betrakning me at store stå blir nestn full så då er vi oppe i nestn 16000 billeter solgt.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Beffen

Quote from: "brann:)"eg veit men eg tok i betrakning me at store stå blir nestn full så då er vi oppe i nestn 16000 billeter solgt.


Store stå blir ikke i nærheten av fullt. Max 2500..
Folk vil heller sitte på rad 1 fremfor å stå der!!
K BRANN - Klubben i MITT hjerte

Beffen

Quote from: "brann:)"eg ser inne på bilettservice at da synke fotr me biletta i vartfall på bt tribunen for 2 dager siden var det 350 biletter nå er det bare 15 stk. det er mye ledigt på storestå og vi vet at det blir fullt der uansett og då er vi oppe i 16000 biletter ca. så alle som trur det blir lite folk kan roe seg. det blir mykje folk.


Nesten 1000 ledige på BT
K BRANN - Klubben i MITT hjerte

Beffen

Quote from: "Petter Puddefjord"1200 sitteplasser igjen, men hvor....?

Når man går på stadion sitter man ikke alene, men går med en venn eller en i familien. Jeg er sikker på at mange av disse billettene er enkeltplasser rundt omkring på tribunene, og at det er noen ledige seksjoner helt nede mot banen i klokkesvingen, med dårlig utsikt. Folk vil ha det komfortabelt i 2006, slik er det. Jeg mener at de nederste seteradene burde selges BILLIG til skoleungdom og barn. Voksne folk betaler ikke 200 kroner for å sitte i et par meters høyde på stadion.

Så vi nærmer oss 14.000 solgte billetter? Ja, jeg føler meg trygg på at vi kommer opp mot 18.000.


Skal ete båten min om det kommer over 17500
K BRANN - Klubben i MITT hjerte

Petter Puddefjord

Du kan begynne å gjøre båten din klar. Det blir rundt 18.000 som sagt. Resten av denne sesongen blir det bortimot SMEKKFULLE tribuner.

Vent og se hvem som får rett i dette også. :-)

Petter Puddefjord

Er faktisk litt spent på hvor lang tid det går frem mot kampstart før Nixon, Krøvel, og andre som TROR de har peiling, begynner å ro som bare helvete.....

Candyman

Ja, imotsetning til deg, som VET du har peiling da eller?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nixon

Quote from: "Petter Puddefjord"Er faktisk litt spent på hvor lang tid det går frem mot kampstart før Nixon, Krøvel, og andre som TROR de har peiling, begynner å ro som bare helvete.....


He he, jeg tror ikke det kommer rundt 18.000.
Men hvis det skulle gjøre det skal jeg bøye meg i støvet.
Her skal det ikke bli rodd en meter!:)

Men det jeg er mest redd for er kranglingen når det kommer 17.398.
Da er det ikke godt å vite hvem som fikk rett...
Rød makt på Hansa

Petter Puddefjord

Se her ja... allerede en litt mer moderat tone. Tenkte meg det ikke.....

BrannFa(e)n

17400 er langt fra "rundt 18000". "Rundt 18000" skal faen ikke innebære 1000 plasser, eller 1/18 del av stadion, der alt under 13000 er usansynlig, noe som igjen vil si at han nesten "safer" seg når han velger nesten en femtedel av realistisk tall.  "Rundt 18000" blir fra 17750 til utsolgt. Da kan jeg like så godt si at jeg tror det kommer over 13000, og jeg eier dere alle. Så kom med noe mer nøyaktig, Petter.
rannfasiten

Nixon

Quote from: "Petter Puddefjord"Se her ja... allerede en litt mer moderat tone. Tenkte meg det ikke.....


Synes du? Jeg tror fortsatt ikke at det kommer rundt 18.000.
Det har jeg jo sagt hele tiden.
Absolutt ingenting har endret seg!
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "BrannFa(e)n"17400 er langt fra "rundt 18000". "Rundt 18000" skal faen ikke innebære 1000 plasser, eller 1/18 del av stadion, der alt under 13000 er usansynlig, noe som igjen vil si at han nesten "safer" seg når han velger nesten en femtedel av realistisk tall.  "Rundt 18000" blir fra 17750 til utsolgt. Da kan jeg like så godt si at jeg tror det kommer over 13000, og jeg eier dere alle. Så kom med noe mer nøyaktig, Petter.


Nå har PP tippet 17.824.
Men jeg er redd han kommer til også å ta færre til inntekt for saken sin...
Rød makt på Hansa

BrannFa(e)n

Nettopp, så han får skrive hva han mener og hvor langt han "tolererer" og ikke komme evt å syte etterpå, som vi andre tydeligvis kommer til å gjøre.
rannfasiten

Petter Puddefjord

Folk følger ikke mye med nei...

Jeg kommer til å ta alt over 17.500 til "inntekt for saken min", som Nixon skriver.... Rundt 18.000 er rundt 18.000. Hahahahahahahahahahahahahaha..........................

krøvel vellevold

Når det gjelder dette maset om at det er for vanskelig for folk å skaffe seg 5 billetter ved siden av hverandre på Stadion:

Foreløbig ser det slik ut: På A-feltet er det mulig å få 3 ved siden av hverandre, på E-feltet kan man få samlet samtlige 115 unger og tanter du måtte ønske å ta med, på R-feltet er det massevis av ledige ved siden av hverandre, på S er kan du la 10 fotballag med reserver sitte i en stor gruppe, på BT-C kan du la to skoleklasser sitte samlet, på BT-E kan det sitte hhv 20,18,11,12,3 og 2 samlet, og på BT-F er det for øyeblikket 662 (dvs. ca 22 skoleklasser) som kan sitte i en svær gruppe. To døgn før avspark er det altså ingen unnskyldninger for familer på 9 å holde seg hjemme.

Slik det er nå, har Brann i utgangspunktet ca 13300 sitteplasser tilgjengelig til sine egne supportere, før borteseksjonen eventuelt blir redusert i dagene før kamp. På de siste kampene (og altså som serieleder) har vi såvidt klart å selge ut disse 13300. Det har i hvert fall ikke vært utsolgt før tidligst en times tid før avspark. Fra 2008 vil dette tallet øke til ca 19000. Dvs. ca 5700 mer enn i dag. Nå for tiden er det ca 2000-2500 som står på kampene. Hvis disse tar 2500 seter på "nye" Stadion, så vil det uansett være 3200 flere seter tilgjengelig til de som pr. i dag ikke klarer å finne 5 ledige seter ved siden av hverandre 3 timer før avspark, eller som ikke klarer å bestemme seg for om de skal gå før hele sittetribunen er utsolgt. (Dvs. mindre enn en time før avspark). 3200 ekstra seter til disse siste-liten-folkene, bør holde.  Og det vil jo være enda mer enn 3200 "siste-liten-seter" tilgjengelig når vi IKKE ligger i toppen.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Jeg skrev feil på forrige telling (10:55). Det riktige tallet skal være ca. 550 lavere, altså ca 12900.

4/8 kl. 18:05: Solgt 13391. Opp ca. 400 siste 7 timer. Vi ligger ca 600 foran skjema til FFK-kampen. Vi ligger for øyeblikket an til 16500-17000.

RBK har solgt 18000 til morgendagens kamp mot VIF. Kommer vel over 20000 der. Tydelig at de ser at Brann er i ferd med å kollapse (?) og at de har en mulighet for gull fremdeles.

Forutsatt at vip-tribunene er utsolgt, har Viking solgt ca 10300 til søndagens kamp mot LSK.
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Men krøvel. Skolen har ikke begynt igjen så man får ikke samlet hele klassen, så dette har nok mye av grunnen til at klassen ikke blir med og at tilskuertallene blir lave.. Hehehe..
rannfasiten

BrannFa(e)n

Quote from: "Petter Puddefjord"Folk følger ikke mye med nei...

Jeg kommer til å ta alt over 17.500 til "inntekt for saken min", som Nixon skriver.... Rundt 18.000 er rundt 18.000. Hahahahahahahahahahahahahaha..........................


Ok, ikke whine om det kommer 17499. Ok? Eller for den saks skyld: Ikke whine om det kommer 17500, for inntekt til saken din starter selvfølgelig på 17501 slik du formulerer det.
rannfasiten

Nixon

Rød makt på Hansa

Petter Puddefjord

Nixon!

HALLELUJAH ! ! !

----

BrannFa(e)n!

Hvor gammel er du?

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Nixon!

HALLELUJAH ! ! !



Det er ikke alle som tar sarkasme...
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Petter Puddefjord"Nixon!

HALLELUJAH ! ! !



Det er ikke alle som tar sarkasme...


:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

brann:)

kan ikkje dåke få med venner eller bekjente på stadion. si til alle dåke kjenne at de må på stadion. Bidra litt til at det blir mykje folk på stadion.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krøvel vellevold

5/8 kl. 04:07: Solgt 13589. Opp 198 siden kl. 18:06. Vi ligger ca 600 foran skjema til FFK-kampen, og ca 1000 bak skjema til Viking-kampen. (Kanskje litt pussig at det er ca 1600 mellom de to, i og med at differensen til slutt ble ca 300, men FFK-kampen solgte veldig bra på slutten).  

Når det gjelder muligheten til å få mange seter ved siden av hverandre, så er det fremdeles mulig på E,R,S,BT-C,BT-E og BT-F.

Hvis noen lurer på hvilken kapasitet jeg regner ut fra, så er det til Start-kampen 14057 sitteplasser til Brann-fans, etter at også mesteparten av BT-F er blitt åpnet. (Ser ut til at sperreseilet blir lagt ut på BT-F, og at Start-fansen får hele BT-G). I tillegg regner jeg 3000 som kapasitet på SS og 800 på T.
Legg ned hele klubben!

Petter Puddefjord

Det er ikke alle som forstår ironi!

BrannSupporter

Var nettopp på Galleriet og kjøpte billett til VIF-kampen og da sa de det "nærmer seg 14 000 solgte billetter" til Start-kampen.

krøvel vellevold

5/8 kl. 16:36: Det er solgt 14127. Opp 538 i løpet av dagen. Vi ligger fremdeles ca 600 foran skjema til FFK-kampen og 3-400 bak skjemat til Viking-kampen. Så da er det vel ikke utenkelig at vi lander på 16500-17000. Når det gjelder ledige seter til flere ved siden av hverandre, så er det 4 ved siden av hverandre på BT-E, og masse plasser ved siden av hverandre på E, S og BT-F.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

5/8 kl. 18:57: Solgt 14235. Dette er fremdeles ca 600 foran skjema til FFK-kampen som solgte ganske bra på kampdagen, og ca 500 bak skjema til Viking-kampen. Jeg går fremdeles for 16500+. Med 14235 solgte, ligger vi på ca 5200 enkeltbilletter solgt.

Det er for øvrig ennå mulig å få 2 seter ved siden av hverandre på BT-E, flere plasser ved siden av hverandre på E og S, og massevis ved siden av hverandre på BT-F.

Lerkendal ser ut til å være rimelig full i kveld. Det var jo solgt 18000 i går formiddag, så det er vel over 20000 der. Nærmere 1000 av dette ser ut til å være VIF-fans. Er det 21000, har de solgt 10000 enkeltbilletter.

Viking har solgt ca 10600 (hvis VIP-plassene er utsolgt). Bare 1600-1700 enkeltbilletter altså.

AaFK har til sin neste hjemmekamp om to uker solgt 8795. Bare 5-6-700 enketbilletter solgt.

Til Branns kamp mot Molde er det solgt 9819. Altså ca 7-800 enkeltbilletter. Og til Sandefjord-kampen er det solgt 9268. Altså ca 200 enkeltbilletter.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

5/8 kl. 22:03: Solgt 14390. Det er fremdeles masse plasser ved siden av hverandre på BT-F og på S. Så alle familier med 12 unger har fremdeles muligheten til å få sitte samlet! Det er for øvrig 731 sittebilletter igjen.

Vi er fremdeles ca 600 foran skjema til FFK-kampen, og noen hundre bak skjema til Viking-kampen.
Legg ned hele klubben!

brann:)

kampen går jo kl 8 ffk kampen bjynnte 6 så 2 ekstra timer på å selle biletter.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

smaalanda

Quote from: "brann:)"kampen går jo kl 8 ffk kampen bjynnte 6 så 2 ekstra timer på å selle biletter.


Og en ekstra grunn til at noen ikke kommer men men.. :>
KMO!!!

brann:)

jaja der har du den igjenn
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

brann:)

men pleia da å vera 2000 biletta igjenn på store stå kveldn før ein kamp?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

BrannFa(e)n

Store Stå selger ganske bra på kampdag ja.
rannfasiten

brann:)

de e bra men alle m\å huska flagg om dåke har. de e flaggdag på stadion i måro:)
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

Quote from: "brann:)"men pleia da å vera 2000 biletta igjenn på store stå kveldn før ein kamp?


Kl. 22:10 kvelden før FFK-kampen var det 2060 igjen på SS. Kl. 22:03 i kveld var det 2062 igjen på SS...
Legg ned hele klubben!

brann:)

åja kor mangen blei solgt av dei 2060 bilettna mot ffk?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

Quote from: "brann:)"åja kor mangen blei solgt av dei 2060 bilettna mot ffk?


Ikke godt å vite, i og med at jeg aldri får sett det endelige salgstallet for hver tribune...

Men to timer før FFK-kampen var det 1418 igjen på SS, dvs. 1582 solgt. Vil anslå at det var nærmere 2000 på SS. Hvis f.eks. 14000 av 14400 sitteplasser var solgt (de fleste av de ledige var vel på bortetribunen, samt at det går jo over 100 vekk på seilet ved siden av bortefansen), og det var f.eks. 400 (162 solgt 2 timer før) på T-feltet, så sitter vi igjen med 1882 på SS. Og det er ikke så langt fra min magefølelse på 2000.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Kan tenke meg at ca 13-1400 av disse billettene ble selgt. Altså at det var 5-600 ledige på Store Stå mot FFK. Var 21.400 på lerkendal i dag. Endrer mening og tipper på 16.331 i morgen! Men håper at folk går amok og vi runder 18.000..
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Quote from: "Brannfrelst"Kan tenke meg at ca 13-1400 av disse billettene ble selgt. Altså at det var 5-600 ledige på Store Stå mot FFK.  ..


I så fall betyr det minst 2400 på SS. Med ytterligere noen hundre på T, så kan det dermed ikke ha vært mer enn f.eks. 13500 på sitte. Det var ikke 900 ledige plasser på sitte mot FFK!
Legg ned hele klubben!

brann:)

Noen som vet ca kor mange bill det er selt te åtvidabergs kampen?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

Quote from: "brann:)"Noen som vet ca kor mange bill det er selt te åtvidabergs kampen?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Det som uansett er klart, er at Petter Puddefjord har safet seg bra i tippingen av publikumstall i morgen. Han har sagt at det garantert kommer rundt 18000. Med det mener han visst mellom 17500 og 18500. Mer enn 18500 kan det jo ikke komme, siden det er kapasiteten. Samtidig har han i en annen tråd for en stund siden tippet 16671. Dvs. at hvis det kommer mellom la oss si 16300 og 17000, så kan han si at "ja, det var jo nesten det jeg tippet for lenge siden". Kommer det mellom 17000 og 17500, kan han også henvise til dette og si: "Oi, det kommer jo enda mer enn det jeg tippet for lenge siden. Interessen tar helt av! Jeg ler av dere som sier at 20000 er nok!". Og så kommer det kanskje under 16300, og da kan han si: "Det beviser jo bare det jeg sier om at det er for få sitteplasser tilgjengelig på kampdagen. Hadde det vært 25000 seter, ville det kommet over 20000 på denne kampen. Og hadde vi hatt en annen beliggenhet, så hadde det kommet 25000". Så uansett hva tilskuertallet blir i morgen, så vil Petter Puddefjord bruke det til inntekt for sine stadiondrømmer.
Legg ned hele klubben!

Petter Puddefjord

?

Har du lite å gjøre på om nettene Krøvel? Skaff deg en dame, så får du kanskje andre ting å gjøre på enn å kritisere meg.

Jeg tippet 16.671 mot Start for en tid tilbake ja. Jeg har i ettertid annullert hele det tipset (alle kampene), da det viste seg å komme flere folk mot Viking enn det jeg hadde tippet. Utover høsten vil stadion være bortimot utsolgt. Bare mangelen på gode plasser gjør at enkelte velger å se kampen på TV fremfor å gå på stadion, og derved kan det i enkelte av kampene være noen ledige ståplasser.

Tipset mitt på rundt 18.000 står ved lag. Når det gjelder hva som er "rundt" 18.000 så kan dette selvsagt diskuteres opp og ned, men jeg har klargjort at jeg mener en plass mellom 17.500 og 18.500. Dette er +/- 500 fra 18.000, og det mener jeg bør kunne gå. Hvis det i dag skulle komme 17.289 så kommer sikkert Nixon, du, og flere andre til å fryde vettet av dere. I såfall: - nice for you!  

I couldn't care less!

...men som sagt; - skaff deg en dame du, så slipper du å kritisere meg midt på natten!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"Det som uansett er klart, er at Petter Puddefjord har safet seg bra i tippingen av publikumstall i morgen. Han har sagt at det garantert kommer rundt 18000. Med det mener han visst mellom 17500 og 18500. Mer enn 18500 kan det jo ikke komme, siden det er kapasiteten. Samtidig har han i en annen tråd for en stund siden tippet 16671. Dvs. at hvis det kommer mellom la oss si 16300 og 17000, så kan han si at "ja, det var jo nesten det jeg tippet for lenge siden". Kommer det mellom 17000 og 17500, kan han også henvise til dette og si: "Oi, det kommer jo enda mer enn det jeg tippet for lenge siden. Interessen tar helt av! Jeg ler av dere som sier at 20000 er nok!". Og så kommer det kanskje under 16300, og da kan han si: "Det beviser jo bare det jeg sier om at det er for få sitteplasser tilgjengelig på kampdagen. Hadde det vært 25000 seter, ville det kommet over 20000 på denne kampen. Og hadde vi hatt en annen beliggenhet, så hadde det kommet 25000". Så uansett hva tilskuertallet blir i morgen, så vil Petter Puddefjord bruke det til inntekt for sine stadiondrømmer.


I så fall følger han jo tradisjonen du startet i "Brann tar ikke gull" tråden ;)

Over 17000 er bra så lenge kampen startet såpass sent. Tror "bergenseren" ser på denne kampen som "avgjørende" og derfor vil være der det skjer.

Men du har helt rett Krøvel, dette er en kamp som nok kunne trukket over 20000, selv med Stadion der den ligger i dag.

Nixon

Quote from: "Petter Puddefjord"Hvis det i dag skulle komme 17.289 så kommer sikkert Nixon, du, og flere andre til å fryde vettet av dere. I såfall: - nice for you!


Denne offerrollen kler deg ikke, Puddefjord!;)
Du må jo forstå at du må regne med noen meldinger når du selv åpner ballet med høy sigarføring og heller lite ydmykhet.

Og ja, jeg kommer til å fryde meg hvis det kommer 17.289 tilskuere.
Ikke fordi det har noe med deg å gjøre.
Men fordi jeg synes det er et bra tall. 1000 mer enn mot Viking og Fredrikstad sent en søndagskveld når kampen går på riksdekkende TV.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"I så fall følger han jo tradisjonen du startet i "Brann tar ikke gull" tråden ;)


Har jeg tatt RBK-tap og Brann-seire til inntekt for min teori om at RBK lett kan komme foran Brann? Liksom; "der vant vi, og RBK tapte, og det beviser at jeg har rett i at RBK går forbi oss"????

Men over til tema: Dere "bygg minst 25000-plasser"-folk tar jo alle tilskuertall til inntekt for deres syn: Hadde det kommet 18500 (utsolgt) i kveld, hadde dere gjort det. Og hadde det bare kommet 15000, så ville dere skyldt på at det var for få sitteplasser tilgjengelig for de som vil ha 7 seter ved siden av hverandre 5 minutter før kampstart, eller at stadion har feil beliggenhet. Men hvorfor kommer det bare 3500 tilskuere på kamper der alle vet at det vil være plenty med plasser til alle som vil ha? Eller tenker alle nettopp det at alle andre sikkert tror at det vil være plenty med ledige seter, og at det derfor vil bli fullt likevel, så da er det best å holde seg hjemme fordi man ikke får de setene man vil ha?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

6/8 kl. 12:30: Solgt 14702. Det er på nivå med skjema til Viking-kampen., og ca 700 foran FFK-kampen.

Det er fremdeles mange ledige plasser ved siden av hverandre på BT-F og S.
Legg ned hele klubben!

brann:)

Men no går vi snart forbi vikingkampen. men har du tatt i betrakning i at kampen går 2 timer senere? tipper at det blir solgt 2000 billetter til.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Go Up