• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Lister on April 12, 2012, 17:59:46 PM
Dette er jo direkte vakkert og kan ikke tolkes som noe annet enn at personer med beslutningsmyndighet i klubben ikke bare lytter til supportermiljøet og tar seriøst det som kommer, men også at de handler på bakgrunn av det.

Syvmilssteg på vei vekk fra det arrogante klovneveldet.


Utvilsomt. Jeg har selv mailet RBH i fjor om aa gjoere seg mer synlig foer kamp, annet enn bare aa annonsere i avis og radio, saa godt aa se at de tar tak i det.
Det tar jeg aeren for, merkelig at jeg ikke har faatt en takkemail ennaa...Pakk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Offisielt solgt 10500 nå. 1000 av disse skal være solgt til dette konseptet med konsert, drikke og kampbillett, som er utsolgt. Kan kanskje klare 12000 i morgen da!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Tipper vi klarer oppimot 12000 i kveld.
Legg ned hele klubben!

stigh

hva er gebyre når man har mista/glemt sesongkorte. er de 50 eller 100?

Klaus_Brann

Nesten 13000, det er ikke så dårlig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

12490, var det ikke det som ble sagt?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det var det kanskje ja, jeg tenkte 12940. Uansett imponerende tall når man ser på drittfotballen vi leverer. Med mindre vi skjerper oss voldsomt, blir det ikke mange fremover.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler86

Var vel mye kampanjebilletter av et eller annet slag for det så ut til å være veldig mye unger på BT. Var ikke så mange der borte mot Sandnes. Neste hjemmekamp vil vel kanskje trekke et par flere tilskuere pga motstander, men det kan fort bli glissent.
Gå ta banen!

Hansakongen

Quote from: Klaus_Brann on April 15, 2012, 20:20:38 PM
Det var det kanskje ja, jeg tenkte 12940. Uansett imponerende tall når man ser på drittfotballen vi leverer. Med mindre vi skjerper oss voldsomt, blir det ikke mange fremover.


Tallet var 12490 i dagens kamp, med elendig resultat i de 2 neste kampene kommer vi nok snart og se bare 4 sifferde tall på brann stadion. Siste hjemme kamp i fjor tok vel Ba eller bt husker ikke helt feil og telte fysisk alle som var tilstede og tallet de sa var vel 11-12000 husker ikke helt de tallene men det fysiske tallet var 8900 noe rundt der.

osoerli

Dette er DRIT DRIT kjedeleg å sjå på.  Tippar me i løpet av sesongen kjem til å stabilisera oss på rundt 10000 solgte billettar.  mens det faktiske talet tilstades kjem til å ligga rundt 6-7000.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det begynner aa bli noen sesonger siden det luktet medaljer paa stadion, og gloryhunters og 'vanlige' tilskuere synes ikke det er like goey lenger. Dog er det ikke uforstaaelig, det Brann leverte i dag gjorde at jeg satt og ventet paa at kampen skulle bli ferdig. Foer i tiden hadde vi i alle fall en offensiv mot slutten hvis vi laa under hjemme, men selv ikke det faar vi til naa.
Innsatsviljen fra i fjor er ganske fravaerende...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on April 15, 2012, 23:32:37 PM
Det begynner aa bli noen sesonger siden det luktet medaljer paa stadion, og gloryhunters og 'vanlige' tilskuere synes ikke det er like goey lenger. Dog er det ikke uforstaaelig, det Brann leverte i dag gjorde at jeg satt og ventet paa at kampen skulle bli ferdig. Foer i tiden hadde vi i alle fall en offensiv mot slutten hvis vi laa under hjemme, men selv ikke det faar vi til naa.
Innsatsviljen fra i fjor er ganske fravaerende...


Noen sesonger? Vi var et poeng bak i fjor...

Klaus_Brann

Sant nok, men jeg snakket hovedsaklig om spillemessig, det var ikke slik at vi underholdt voldsomt med flott angrepsspill i de fleste kampene i fjor.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2012, 06:46:39 AM
Sant nok, men jeg snakket hovedsaklig om spillemessig, det var ikke slik at vi underholdt voldsomt med flott angrepsspill i de fleste kampene i fjor.


Vi underholdt med agressivt kontringsspill i fjor. Vi var kjedelig mot etablert forsvar, men alt i alt var vi underholdende i fjor. Eneste jeg har sett kjede seg over fjorårets Brann er Brann supportere.

roaldinho

Quote from: Brann_ruler86 on April 15, 2012, 20:28:10 PM
Var vel mye kampanjebilletter av et eller annet slag for det så ut til å være veldig mye unger på BT. Var ikke så mange der borte mot Sandnes. Neste hjemmekamp vil vel kanskje trekke et par flere tilskuere pga motstander, men det kan fort bli glissent.


Ja, det var noe show i sentrum der man også kjøpte kampbillett. Var konserter med Thue og andre, samt annet greier. Det trakk nok noen tilskuere, ja.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

kabelmann

Det var et arrangement på stadion hvor mange idrettslag med foreldre ble invitert til pizza, vann(!) og en rimelig dårlig konsert. Ja, jeg var der med unge lovende.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

12575 på toppoppgjøret på Lerkendal.
Legg ned hele klubben!

Huff

Quote from: Jose Arrogantio on April 16, 2012, 07:25:18 AM
Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2012, 06:46:39 AM
Sant nok, men jeg snakket hovedsaklig om spillemessig, det var ikke slik at vi underholdt voldsomt med flott angrepsspill i de fleste kampene i fjor.


Vi underholdt med agressivt kontringsspill i fjor. Vi var kjedelig mot etablert forsvar, men alt i alt var vi underholdende i fjor. Eneste jeg har sett kjede seg over fjorårets Brann er Brann supportere.

krøvel vellevold

Hvor mange kan det reelt være på Røkkeløkken? 5000? Det er jo faen meg mindre enn halvfullt! Tipper tilskuertallet likevel blir oppgitt til å være rundt 9000.
Legg ned hele klubben!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on April 23, 2012, 19:12:01 PM
8614


Er jo helt latterlig avvik mellom solgte og fremmøtte i Molde. Kan jo umulig være stort mer enn 5000 inne.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Hva skjer der oppe? Sover de ut gullrusen enda?
Ka du ve?

Alzheimer/Silverspurs

Ja, der var faktisk nesten ingen. Slo meg at der er faktisk fleire ledige seter enn opptatte. Blir faktisk irritert over at det blir sagt at det var over 8000. Såg ut som 4000, men var kanskje 5.

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/na-starter-billettsalget-til-16-mai2/

Billettsalget til 16. mai startet i dag klokken 10.00.
Blir det tilnærmet fullt i år eller kan vi oppleve tidenes dårligste besøkte 16. mai kamp?
Rød makt på Hansa

dudo

I 98 hadde vi 12290 på 16. mai, og i 99 var det 16477. Vi slår vel neppe 99, men 98 bør vi definitivt slå - selv om det er en ørliten fare for at det ikke går. Tipper vi kommer over 15 000.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Yngve

98 var vel pga kapasiteten rett og slett ikkje var større pga bygging av Hansa-tribunen? Så prosentmessig var det truleg fullt..

dudo

Lurte på det samme selv.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on April 25, 2012, 11:36:12 AM
98 var vel pga kapasiteten rett og slett ikkje var større pga bygging av Hansa-tribunen? Så prosentmessig var det truleg fullt..


Neineinei... Ikke i nærheten av fullt. Søndre hadde plass til ca 4500 + 1000 ståplasser, sitte bak Store Stå + Store Stå hadde ca 6000 plasser totalt, og klokkesvingen hadde vel ca 4000 plasser. Med andre ord var kapasiteten rundt 15500.

I 1998 hadde vi dårlige tilskuertall, dårlige sportslige resultater hele våren, og dessuten kolliderte 16/5-kampen med FA-cup-finalen.
Legg ned hele klubben!

Tullpip

Så lenge Sogndal fortsetter å ta poeng kan vi nok forvente oss mange bortesupportere over hele stadion. Ser på diverse sosiale medier at bekjente fra fylket nord for oss allerede har sikret seg billett. Usikker på om det blir utsolgt, men forventer 15500+, altså det samme som Dudo.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on April 25, 2012, 11:46:40 AMog dessuten kolliderte 16/5-kampen med FA-cup-finalen.


Tror vi skal være glad for at vi (eller noen andre lag) ikke har hjemmekamp på mandag når Zebra skal vise Manchester-derbyet. Det hadde vi merket på tilskuertallene.
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: Nixon on April 25, 2012, 12:22:48 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 25, 2012, 11:46:40 AMog dessuten kolliderte 16/5-kampen med FA-cup-finalen.


Tror vi skal være glad for at vi (eller noen andre lag) ikke har hjemmekamp på mandag når Zebra skal vise Manchester-derbyet. Det hadde vi merket på tilskuertallene.


Det skal være sikkert og visst. Kampen starter vel klokken 21, og er vel Matchball (Om det går den dagen) som kommer til å tape en hel del seere den kvelden. Det blir litt av en kamp.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon



DFA begynner å bli lettere desperat i nyhetsbrevet sitt...
Rød makt på Hansa

Gulløl

Kjip og tjommi rimer, sier ikke mer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

En slags alliterasjon, kanskje?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Ja, det kan det vel være.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

AaFK klarte ikke 10000 mot RBK engang. 9945 i kveld. Håper det snart er slutt på myten om at det alltid er fullt på Danskebåten.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Viking som har hatt elendige tilskuertall i år: 13443 i dag, og ny årsrekord for Tippeligaen. Vi slår neppe det i morgen.
Legg ned hele klubben!

stig

Mye bortesupportere mon tro? Forøvrig flott med tilskuerrekord på en lørdag. Søndag kl 18 er jo "alles" favorittidspunkt i følge Sponsor Insight
Nettsideansvarlig

dudo

Det er jo rogalandsderby. Ikke overraskende om det er en av kampene med flest tilskuere.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: stig on April 28, 2012, 18:50:41 PM
Mye bortesupportere mon tro? Forøvrig flott med tilskuerrekord på en lørdag. Søndag kl 18 er jo "alles" favorittidspunkt i følge Sponsor Insight


Jeg for min del skulle gjerne hatt lørdagsfotball. Helst kl 15/16, sånn at det hadde vært mulig å komme seg hjem fra bortekampene også. Fint med en fridag dagen etter kamp.
Legg ned hele klubben!

stig

Absolutt enig. Bør jo bli bedre med neste tv-avtale.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

10650 var solgt kl 13 i dag.
Legg ned hele klubben!

dudo

Da er det vel absolutt helt uaktuelt at vi slår Vikings tall mot FKH.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Blir vel rundt 12000 i dag og.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

psv-hasund

Quote from: krøvel vellevold on May 02, 2012, 17:15:09 PM
Og så er vi igang igjen: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/735365_antall-bortesupportere-2012


Har du noen oversikt om det er solgt mye billetter til 16 mai, eller er det for tidlig å begynne å telle?

krøvel vellevold

Quote from: psv-hasund on May 02, 2012, 17:37:06 PM
Quote from: krøvel vellevold on May 02, 2012, 17:15:09 PM
Og så er vi igang igjen: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/735365_antall-bortesupportere-2012


Har du noen oversikt om det er solgt mye billetter til 16 mai, eller er det for tidlig å begynne å telle?


For tidlig. Et raskt overblikk på setekartene tyder på at det ikke er solgt mye. Eneste er at det er færre ledige på de midtre bataljonsfeltene enn det til andre kamper er selv timer før kampstart.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Meldt drittvær til mandag. Klarer vi 11000?
Legg ned hele klubben!

KødderDuMedMeg

Tipper det blir rundt 11500.

Go Up