• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

chris_henrik

Quote from: "krøvel vellevold"De er drita, ødelegger stemningen, og blåser i disse helvetes dommerfløytene som risikerer å forstyrre spillerne.


Dette var da et uvanlig hardt angrep pÃ¥ hele dommerstanden krøvel. Hehe, neida.  Men har det egentlig vært sÃ¥ mye russ pÃ¥ stadion de siste Ã¥rene? Forsøker Ã¥ skaffe noen BT billetter til min kusine, men serverene til billettluka er drevet av samer med sykkeldynamo.
<BRANN> ..... DKFM

brann.avd.molde

Nok en gang går bergenserne mann av huse og river ned serverne, må stille med 7 backup servere neste år
Eg må inn!

Brannfrelst

Helt ubegripelig at en stor klubb som Brann bruker dette amatørsystemet!! At de ikke har lært.
2.10.07-Gullet kom hem!

slang

Nok en gang helt latterlig av billetluka/brann. Noen som vet når kontrakten til billettluka går ut?
ansa 08

Brannmus

Går ut etter denne sesongen. Derfor Brann besluttet seg for å ikke avslutte forholdet i fjor, når de egentlig planla det..

krøvel vellevold

Helt utrolig at Brann ikke bygger ut til 50 000 seter, sier nå jeg! Da hadde vi sluppet dette tullet med billetthysteri! Nå kommer det til å bli lynsjestemning og Bystyret må ta sin hatt og gå siden de ikke har fått revet Bryggen og bygget ny stadion der! Petter Puddefjord, hvor er du?
Legg ned hele klubben!

HansaZ

Da kom jeg igjennom. 4 billetter i boks!

jkippers

Quote from: "HansaZ"Da kom jeg igjennom. 4 billetter i boks!


Lucky bastard. PÃ¥ nett eller telefon?
Gull 09

HansaZ


Northside

Er i disse dager det er herlig å se kaoset, elendigheten og alle skandalene som oppstår når folk går bananas for å skaffe seg en billett.

Hvor var dere når sesongkortene var på salg?

Nei, må si jeg koser meg nå, bare litt surt for de som bor utenfor Bergen og faktisk ikke kan kjøpe sesongkort....

HansaZ

Jeg har sesongkort selv men ordner billetter for min far. Hos meg går dette grei. Fikk bestilt 4 til på madammen sitt navn nå..

rune2

Helvete. Etter å ha trykket refresh mist 300 ganger, kom jeg inn nå. Alt utsolgt står det.

Memelli

Billettluka er noe talentløst dritt. Idioti!!

krøvel vellevold

Fremdeles 2446 billetter igjen til 16.mai-kampen.
Hvis det er RBK - Start du har lyst til å se...
Salget har pågått der i nesten en uke, så man kan si at det ikke går like raskt unna der!
I Stavanger har salget til 16.mai pågått i nesten 6 timer, og det er fremdeles 1777 billetter igjen.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"Er i disse dager det er herlig å se kaoset, elendigheten og alle skandalene som oppstår når folk går bananas for å skaffe seg en billett.

Hvor var dere når sesongkortene var på salg?

Nei, må si jeg koser meg nå, bare litt surt for de som bor utenfor Bergen og faktisk ikke kan kjøpe sesongkort....


Jeg er ganske enig med deg, men som du sier, det finnes Bergensere utafor Bergen som ikke har mulighet til å være på alle hjemmekampene, og derfor ikke har partoutkort...
Jeg sto i 1 1/2 time i det herlig øsende regnværet på Torgallmenningen utafor Narvesen...Men etter at de 5 første fikk kjøpt, brøt det sammen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Red Rabitt

Quote from: "HansaZ"Jeg har sesongkort selv men ordner billetter for min far. Hos meg går dette grei. Fikk bestilt 4 til på madammen sitt navn nå..
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Memelli

Når jeg til slutt kommer inn, så er det utsolgt. For noe drit...

hansagutt1

Beklager, vi opplever tekniske problemer for øyeblikket.
Vennligst forsøk igjen litt senere.

faen, (har selv billett med skal ha til familien)

Lilleheil

Utsolgt på 42 minutter ifølge brann.no
det legges nok ut et par hundre til senere tenker eg

hansagutt1

Prøvd gjennom BT sine sider siden kl 17. Klin umulig å få bestillt. Dersom systemet hadde fungert er jeg rimelig sikker på at det hadde vært utsolgt iløpet av 5-10min.

Noen som har noen billetter til overs?

Klaus_Brann

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "HansaZ"Jeg har sesongkort selv men ordner billetter for min far. Hos meg går dette grei. Fikk bestilt 4 til på madammen sitt navn nå..


Det er ikke alle som vet hvem som er faren sin vet du, så det er greit å være sikker...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

Quote from: "Lilleheil"Utsolgt på 42 minutter ifølge brann.no
det legges nok ut et par hundre til senere tenker eg

Vet no ikke helt jeg.. Hvor stor er denne kvoten? 800 billetter eller noe sånn kanskje? Det er Fredrikstad, så grei gjeng supportere, og det er fri dagen derpå. Kan fort forsvinne det meste i hvert fall. Men krysser fingrene for dere som ikke har fått..

Brannfrelst

Er over 1000 ledige på Bt sin kundeservice. Jeg kan kanskje skaffe noen billetter her. Noen interresserte?
2.10.07-Gullet kom hem!

Kjell249

Ja. Jeg er keen på 2 billetter. Prøver å logge på vi bt, men blir kastet ut hver gang jeg skal velge plasser.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Brannfrelst

Der ble eg jammen kastet ut også :twisted:
2.10.07-Gullet kom hem!

Memelli

Quote from: "Brannfrelst"Er over 1000 ledige på Bt sin kundeservice. Jeg kan kanskje skaffe noen billetter her. Noen interresserte?


JAAA! Betaler ekstra

Edit; :-(

Brannmus

Foreslår at alle som kan skaffe billetter, kjøper så mange som de kan, og selger dem til ordinær pris (enten privat eller gjennom Bataljonen f.eks)

Begrenser kanskje litt av antallet som havner på svartebørsen på denne måten.

HansaZ

Det var usikkert hvor mange billetter min familie trengte, så jeg kjøpte kvoten. Om det blir billetter til overs går de selvfølgelig ut til skikkelige supportere til ordinær pris.

Memelli

Skriver meg opp på listen, Hansaz!

Kai-Olai

For meg som bor i Haugesund, og hadde tenkte å se kampen og feire 17. mai i Bergen før matteeksamen den 18. er dette et hard slag.. Jeg skjønner virkelig ikke at de aldri lærer! Men innerst inne var jeg jo fulstendig klar over at dette kom til å skje.. Bare så synd at det er vi som bor langt unna som blir straffet...

thesevs

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "HansaZ"Jeg har sesongkort selv men ordner billetter for min far. Hos meg går dette grei. Fikk bestilt 4 til på madammen sitt navn nå..


Det er ikke alle som vet hvem som er faren sin vet du, så det er greit å være sikker...


Bra Klaus.. !! :-D
hehehehe
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gulløl

Har sittet her med 2 stk PC er og 2 stk. Bt-kort og logget meg på siden kl.17.00. Først nå fikk jeg kjøpt 2 stk. billetter. Lykke til dere andre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Det er komplett umulig å komme inn, selv via BT...Dritt dette her..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

På den seksjonen jeg fikk tak i 2 billetter(felt A) er det bare solgt 20 billetter siste timen, altså redusert fra 350 til 330 stk. Det ser ut som det er bra med billetter igjen på bt tribunen, men å klare å komme gjennom muren til billett.luka er omtrent som å vinne i lotto. Jeg klarte det for 2 billetter men kunne tenkt meg 6 stk til men det ser ut til å være vanskelig.

At ikke Sp.Brann har kvittet seg med denne billett leverandøren forlengst etter store problemer nå på andre sesongen er ufattelig for meg. Ut med pakket sier nå jeg :-(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Prudi

Quote from: "Gulløl"

At ikke Sp.Brann har kvittet seg med denne billett leverandøren forlengst etter store problemer nå på andre sesongen er ufattelig for meg. Ut med pakket sier nå jeg :-(


Tviler på at andre leverandører hadde stilt serlig mer nettverkskapasitet tilgjengelig.

Når 30 000 mennesker skal kjempe om 1800 billetter så blir det bingo. Hadde nok blitt bingo med billettservice også.

ThomasC

Quote from: "Gulløl"På den seksjonen jeg fikk tak i 2 billetter(felt A) er det bare solgt 20 billetter siste timen, altså redusert fra 350 til 330 stk. Det ser ut som det er bra med billetter igjen på bt tribunen, men å klare å komme gjennom muren til billett.luka er omtrent som å vinne i lotto. Jeg klarte det for 2 billetter men kunne tenkt meg 6 stk til men det ser ut til å være vanskelig.

At ikke Sp.Brann har kvittet seg med denne billett leverandøren forlengst etter store problemer nå på andre sesongen er ufattelig for meg. Ut med pakket sier nå jeg :-(


Når jeg går inn gjennom BT, så er alle feltene til BT sperret for salg, selv om jeg ser at det er oppimot 1000 billetter igjen..Heia billettluka!

Thomas.

Memelli

Heeeeeerlig! Klarte faen meg å grabbe til meg en billett. Dagen er reddet!

Lilleheil

Quote from: "Lilleheil"


eg kommenterer no meg sjølv... eg kunne ikkje ha hatt mer rett! Brann viste jo dette de og. skulle kuttet internettsalget og sendt alle te stadion. hadde iallefall hvert mer fair for de aller fleste. samme køen. (og ja beklager til dere som bor utenombys)

Brannmus

Brann lærer vel de også, men poenget er at de må jo kunne si at det er tilgjengelige billetter på internett. Hadde alt funket som det skulle i dag, så hadde billettene forsvunnet på 5 min, og da hadde alle som stod i kø blitt rasende og klaget på Brann, mens alle som fikk sine billetter på nettet hadde vært strålende fornøyd.

Brann taper på dette uansett. Folk blir sur og misfornøyd, men sinnet blir rettet mot feile folk mener jeg. Billettluka er problemet. Brann kunne umulig forutse disse problemene da de inngikk samarbeidet for noen år siden. Nå forholder de seg til kontrakten de har, og har sagt de vil bytte.

Eneste løsning, som hadde funket på kamper som dette var loddtrekning. Gjør som UEFA gjør når de skal selge til de store internasjonale klubbturneringene. Alle som vil ha billett skriver seg opp, klubben trekker så ut "vinnerne" som får sine billetter.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"Brann lærer vel de også, men poenget er at de må jo kunne si at det er tilgjengelige billetter på internett. Hadde alt funket som det skulle i dag, så hadde billettene forsvunnet på 5 min, og da hadde alle som stod i kø blitt rasende og klaget på Brann, mens alle som fikk sine billetter på nettet hadde vært strålende fornøyd.

Brann taper på dette uansett. Folk blir sur og misfornøyd, men sinnet blir rettet mot feile folk mener jeg. Billettluka er problemet. Brann kunne umulig forutse disse problemene da de inngikk samarbeidet for noen år siden. Nå forholder de seg til kontrakten de har, og har sagt de vil bytte.

Eneste løsning, som hadde funket på kamper som dette var loddtrekning. Gjør som UEFA gjør når de skal selge til de store internasjonale klubbturneringene. Alle som vil ha billett skriver seg opp, klubben trekker så ut "vinnerne" som får sine billetter.



Nei, det hadde ikke blitt fair.
Det skulle evt. gått på at man hadde et sånt kort det har vært snakk om..De som f.eks har vært på en kamp hittil i år stiller lengre frem enn de som ikke har vært på noen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

Ja, og da vil noen andre si at det ikke er fair, for de kunne ikke gå på noen av de andre kampene, eller de mistet kortet sitt eller glemte det hjemme en kamp.

Uansett hvordan du snur og vender på det, så blir noen misfornøyd når det er 10 000 mennesker som kjemper om 1800 billetter.

Vil, med fare for å bli upopulær, påstå at 90% av alle de som sutrer og klager over at de ikke får billetter til disse kampene, ikke er de mest ihugga supporterne. Folk blir helfrelst med en gang det er 16. mai eller seriefinale, men de aller fleste har rett og slett ikke et så lidenskapelig forhold til klubben at de går på alle kamper.

Og nei, jeg snakker ikke til akkurat deg (som tar deg veldig nær av dette og må klage over mine beskyldninger) som kommer til å si at du er supersupporter nr. 1 og bare ikke hadde råd til partoutkort osv osv.

Stiller du deg i kø på Galleriet kl. 15.00 i dag, så nekter jeg å tro at du er så vanvittig opptatt av Brann. Er du det, så vet du at det er for seint å komme der da. Hylekoret skriker høyest rundt disse tider, men vedder min billett til 16. på at de aller fleste som klager over at de ikke fikk billetter i dag, ikke kommer til å gidde å komme på neste kamp når Brann har gått på tre strake tap og det er tilbake til virkeligheten.

Kai-Olai

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Brannmus"Brann lærer vel de også, men poenget er at de må jo kunne si at det er tilgjengelige billetter på internett. Hadde alt funket som det skulle i dag, så hadde billettene forsvunnet på 5 min, og da hadde alle som stod i kø blitt rasende og klaget på Brann, mens alle som fikk sine billetter på nettet hadde vært strålende fornøyd.

Brann taper på dette uansett. Folk blir sur og misfornøyd, men sinnet blir rettet mot feile folk mener jeg. Billettluka er problemet. Brann kunne umulig forutse disse problemene da de inngikk samarbeidet for noen år siden. Nå forholder de seg til kontrakten de har, og har sagt de vil bytte.

Eneste løsning, som hadde funket på kamper som dette var loddtrekning. Gjør som UEFA gjør når de skal selge til de store internasjonale klubbturneringene. Alle som vil ha billett skriver seg opp, klubben trekker så ut "vinnerne" som får sine billetter.



Nei, det hadde ikke blitt fair.
Det skulle evt. gått på at man hadde et sånt kort det har vært snakk om..De som f.eks har vært på en kamp hittil i år stiller lengre frem enn de som ikke har vært på noen...


Spørsmålet er hvor fair det blir for oss som bor langt unna da.. Og på grunn av studier, økonomi ol. ikke kommer oss på alle kampene.. Skal vi da ikke komme oss på noen kamper, for vi ikke kom på den første, og dermed havner bakerst i køen?

Vi er vel like gode supportere som alle andre, når vi har råd til å komme..

Personlig har jeg levd på nudler i 14 dager for å spare penger til kampen, for så å ikke få billett.. Festlig.. ;)

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"Ja, og da vil noen andre si at det ikke er fair, for de kunne ikke gå på noen av de andre kampene, eller de mistet kortet sitt eller glemte det hjemme en kamp.

Uansett hvordan du snur og vender på det, så blir noen misfornøyd når det er 10 000 mennesker som kjemper om 1800 billetter.

Vil, med fare for å bli upopulær, påstå at 90% av alle de som sutrer og klager over at de ikke får billetter til disse kampene, ikke er de mest ihugga supporterne. Folk blir helfrelst med en gang det er 16. mai eller seriefinale, men de aller fleste har rett og slett ikke et så lidenskapelig forhold til klubben at de går på alle kamper.

Og nei, jeg snakker ikke til akkurat deg (som tar deg veldig nær av dette og må klage over mine beskyldninger) som kommer til å si at du er supersupporter nr. 1 og bare ikke hadde råd til partoutkort osv osv.

Stiller du deg i kø på Galleriet kl. 15.00 i dag, så nekter jeg å tro at du er så vanvittig opptatt av Brann. Er du det, så vet du at det er for seint å komme der da. Hylekoret skriker høyest rundt disse tider, men vedder min billett til 16. på at de aller fleste som klager over at de ikke fikk billetter i dag, ikke kommer til å gidde å komme på neste kamp når Brann har gått på tre strake tap og det er tilbake til virkeligheten.


Det er vel deres "feil" hvis de ikke kan gå på kampene eller har glemt kortet..Jeg skjønner godt hvor du vil hen, og er ganske enig med deg i at det er heller tvilsomt at det er de mest ihuga supporterne..Da kan man spare penger te partoutkort, eller ønske seg det i julegave e.l. hvis man absolutt ikke har penger til det.

Da er vi enige om at du skylder meg en billett da?
Far min som jeg skulle kjøpe for i dag, grunnet at han bor på andre siden av landet reiser på alle østlandskampene, pluss noen turer te Bergen hvert år, og har vært vitne til litt for mange nedturer uten å gi opp..Så da...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tore Larsen

Den dagen man kommer opp med et billettsystem som både fungerer og er rettferdig så åpner jeg en flaske med wine-cooler.
Mvh

Tore

tr0Ndemann

Er bare så utrolig skuffet nå. Har sittet konstant og prøvd å komme inn, men uten reslutater. Hadde vel forventet dette fra før, men skuffelsen er stor uansett. Har ikke fått gått på både 16 mai i fjor og i går pga. billetter som er utsolgt.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

gamlefar

Jeg skjønner ingenting nÃ¥. NÃ¥r jeg gÃ¥r inn pÃ¥ den ordinære billettluka stÃ¥r det 970 eller flere ledige plasser.  SÃ¥ gÃ¥r jeg inn pÃ¥ bt og skal kjøpe og fÃ¥r opp at det er utsolgt.  Hva i helvete er det som skjer?

Tore Larsen

Quote from: "tr0Ndemann"Er bare så utrolig skuffet nå. Har sittet konstant og prøvd å komme inn, men uten reslutater. Hadde vel forventet dette fra før, men skuffelsen er stor uansett. Har ikke fått gått på både 16 mai i fjor og i går pga. billetter som er utsolgt.


Et godt tips: Start allerede idag med å spare penger til partoutkort for neste sesong.
Mvh

Tore

Northside

Tar det som en selvfølge at en god del av de som hyler å skriker over å ikke få billetter reiser til Sandefjord for å støtte laget på Lørdag.

Den kampen er jo minst like viktig som 16mai kampen, eller?

Brannmus

Quote from: "gamlefar"Jeg skjønner ingenting nÃ¥. NÃ¥r jeg gÃ¥r inn pÃ¥ den ordinære billettluka stÃ¥r det 970 eller flere ledige plasser.  SÃ¥ gÃ¥r jeg inn pÃ¥ bt og skal kjøpe og fÃ¥r opp at det er utsolgt.  Hva i helvete er det som skjer?

Mest sannsynligvis har BT solgt ut for lenge siden, men deres billettsystem oppdaterer gjerne fortere enn det Billettluka gjør. Så der det står ledige billetter, så er de allerede solgt og vekke, det er bare ikke kommet fem hos begge parter ennå..

feriejan

Har forsøkt siden 1700 men kommer ikke videre på påloggingen via BT hvor du skal velge sete.....

Dette er ikke noe god løsning.... har kjøpt BT biletter i nesten 1 år uten problemer.....Løsningen via Billettluka er ikke god nok......den må jo kunne taktle stor pågang eller!!!!!

Fortvilet BT leser

Go Up