• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Billettsalget er allerede startet før tiden! Og de fleste er solgt nå..
2.10.07-Gullet kom hem!

BrannSupporter

Irriternde for meg som fikk den siste billetten som var tilgjenngelig på bt på rad 1, ikke akkurat yndlingsplassen. Nå legges det altså ut en god del flere billetter som er mye bedre.

Hva blir kapasiten nå da egentlig?

Brannfrelst

Blir vel ca 17500. Men det kan jo maks komme 17000. Er jo mange billetter på Brann Allmenningen og et lite område for å sperre av bortesupporterene.
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannfrelst

Merkelig.. Blir stadig fler og fler ledige plasser på felt R og T. Var 1 på T,nå er det 17. Felt R hadde ca 50 igjen. Nå er det godt over 100.
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"Merkelig.. Blir stadig fler og fler ledige plasser på felt R og T. Var 1 på T,nå er det 17. Felt R hadde ca 50 igjen. Nå er det godt over 100.


Ja dette var merkelige greier, trodde det var utsolgt jeg, det kan jo være at folk har reservert, men ikke hentet de.
Da har jeg i alle fall sikret 2 billetter til et par kompiser som ikke har fått tak i.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann:)

ser ut som at de har krympet bortefeltet slik at det blir flere biletter til oss. trokke det kommer så veldig mange tilreisende.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Xminator

Status 1. mai:

BT A og B virker å være åpnet for salg til alle.
BT A: 16 ledige
BT B: 6 ledige
Felt R (over bortesupporterene?): 83 ledige
Ståplasser: 219 ledige

Det bør jo bli utsolgt (sett bort fra Pølsevip) denne kampen.

krøvel vellevold

Siden Brann - Start egentlig er utsolgt, så får jeg se litt på hvordan andre klubber gjør det på billettfronten:

RBK - Godset 13/5: Salget har pågått i 5 dager, og de har solgt mindre enn 1000 billetter utenom sesongkortene. Det ser ut til å være solgt eller satt til side ca 13300 billetter utenom nedre Adressa der bortefeltet er. Tror ikke RBK klarer 20000 på denne kampen, spesielt når den kommer bare tre dager før 16.mai.

RBK - Start 16/5: Salget har pågått i 7 og en halv time, og de har solgt eller satt til side ca 14100 billetter utenom bortefeltet. Men det blir selvsagt fullt på Lerkendal den dagen. Hva "fullt" er, er imidlertid ikke godt å si. Offisielt er det 21166 seter. Mot Brann var det over 21800 (uten at jeg kan se at de tok vekk noen seter for å få ståplasser) og på 16.mai i fjor var det 22300 (men her tok de vekk seter på Kjernen-feltet).

Viking - Odd 6/5: Salget har pågått i en ti dagers tid, og de har solgt ca 12100 billetter. Dette er bare ca 600 mer enn antallet sesongkort. Tror ikke de klarer noe stort mer enn 14000.

AaFK - LSK 7/5: Her går salget TREEEGT. Det er fremdeles 447 billetter igjen utenom bortefeltet, og de har solgt 67 billetter på siste seks dager!!!
Salgstallet er ca 10100 utenom bortefeltet. Tipper 10500 på den kampen.
Legg ned hele klubben!

Lilleheil

Status 1mai kl 1950

Bt-tribunen felt A 16stk
Bt-tribunen felt B 4stk
Felt T 151

Med andre ord det begynner å bli få biletter igjen

Northside

Hos kjernen lar de flere slippe inn pga når det er utsolgt (som sittebilletter), så er det fortsatt god plass på sidene av feltet til kjernen.
Tror de regner rundt 1,5 personer på 1 sete.

Så, for å fylle igjen sidene selger de billetter som ståbilletter.

arntf

Dummeste jeg har hørt Northside. Det har da ingenting med å "fylle opp på sidene" å gjøre. Kjernen får slippe inn flere fordi feltet er definert som ståtribune og følgelig har plass til flere enn seteantallet tilsier. Enkelt og greit.

Edit: det er definert som ståtribune til serie- og cupkamper, men til CL og UEFA cup er det igjen definert som sittetribune for å oppfylle sikkerhetskrav.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

C@Bøe_79

Quote from: "arntf"Dummeste jeg har hørt Northside. Det har da ingenting med å "fylle opp på sidene" å gjøre. Kjernen får slippe inn flere fordi feltet er definert som ståtribune og følgelig har plass til flere enn seteantallet tilsier. Enkelt og greit.

Edit: det er definert som ståtribune til serie- og cupkamper, men til CL og UEFA cup er det igjen definert som sittetribune for å oppfylle sikkerhetskrav.


Noe som er ulovlig...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

arntf

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "arntf"Dummeste jeg har hørt Northside. Det har da ingenting med å "fylle opp på sidene" å gjøre. Kjernen får slippe inn flere fordi feltet er definert som ståtribune og følgelig har plass til flere enn seteantallet tilsier. Enkelt og greit.

Edit: det er definert som ståtribune til serie- og cupkamper, men til CL og UEFA cup er det igjen definert som sittetribune for å oppfylle sikkerhetskrav.


Noe som er ulovlig...
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

C@Bøe_79

Quote from: "arntf"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "arntf"Dummeste jeg har hørt Northside. Det har da ingenting med å "fylle opp på sidene" å gjøre. Kjernen får slippe inn flere fordi feltet er definert som ståtribune og følgelig har plass til flere enn seteantallet tilsier. Enkelt og greit.

Edit: det er definert som ståtribune til serie- og cupkamper, men til CL og UEFA cup er det igjen definert som sittetribune for å oppfylle sikkerhetskrav.


Noe som er ulovlig...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Quote from: "arntf"Dummeste jeg har hørt Northside. Det har da ingenting med å "fylle opp på sidene" å gjøre. Kjernen får slippe inn flere fordi feltet er definert som ståtribune og følgelig har plass til flere enn seteantallet tilsier. Enkelt og greit.

Edit: det er definert som ståtribune til serie- og cupkamper, men til CL og UEFA cup er det igjen definert som sittetribune for å oppfylle sikkerhetskrav.


Var no akkurat dette jeg fikk vite sist helt når jeg snakket med de som har ansvaret i trondheim! kjernen sitt felt kan heller ikke selges som ståtribune, dere mangler blant annet bølgebrytere.

arntf

Quote from: "C@Bøe_79"Noe som er ulovlig...


Quote from: "arntf"


Quote from: "C@Bøe_79"


Ja, UEFA må en jo adlyde...

Du har sikkert rett, men det slår meg at det må i så fall være rimelig sovende paragrafer. Det er ganske tynt med sanksjoner, kan man si.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

arntf

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "arntf"Dummeste jeg har hørt Northside. Det har da ingenting med å "fylle opp på sidene" å gjøre. Kjernen får slippe inn flere fordi feltet er definert som ståtribune og følgelig har plass til flere enn seteantallet tilsier. Enkelt og greit.

Edit: det er definert som ståtribune til serie- og cupkamper, men til CL og UEFA cup er det igjen definert som sittetribune for å oppfylle sikkerhetskrav.


Var no akkurat dette jeg fikk vite sist helt når jeg snakket med de som har ansvaret i trondheim! kjernen sitt felt kan heller ikke selges som ståtribune, dere mangler blant annet bølgebrytere.


Men du så ikke ståtribune-plakatene, skjønner jeg...

EDIT: Tribunen er vel i utgangspunktet definert og bygd som sittetribune, når jeg tenker over det. Men den brukes definitivt som en ståtribune til cup og serie. Bare i internasjonale kamper blir den brukt som sittetribune.

Kjernen kjøper billettene av RBK og selger dem til medlemmene og andre som vil stå der.

Men det om å fylle ut vingene er tull. Kjernen bruker tribunen som en ståtribune og kun fordi de ønsker å bruke den som det.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Brannfrelst

Hvorfor var det nesten utsolgt på felt R og T,mens nå er det mange billetter ledige?
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Status 2. mai 12:50
Bt-tribunen felt A 8stk
Bt-tribunen felt B 1stk
Felt T 148

Erlend

Quote from: "arntf"
Quote from: "C@Bøe_79"Noe som er ulovlig...


Quote from: "arntf"


Quote from: "C@Bøe_79"


Ja, UEFA må en jo adlyde...

Her i Norge adlyder vi alle. når vi først gjør alt det EU og Bush sier, kan vi like gjerne adlyde UEFA også

Lilleheil

Ska vist være umulig å kjøpe biletter på stadion i år.
Ifølge bilettuka så har de ikke startet bilettsalget for dette arrangemanget enda. Altså Start-kampen. Makan te tullinger. e nok ledige plasser igjen. det e eg rimelig sikker på... har ikkje gått så mange biletter no de siste dagene. då forsvinner ikkje 150 på en time no nettopp.
Eg ber en bønn te Bjørn Dahl: Drit i Bilettluka

Xminator

Quote from: "Lilleheil"Ska vist være umulig å kjøpe biletter på stadion i år.
Ifølge bilettuka så har de ikke startet bilettsalget for dette arrangemanget enda. Altså Start-kampen. Makan te tullinger. e nok ledige plasser igjen. det e eg rimelig sikker på... har ikkje gått så mange biletter no de siste dagene. då forsvinner ikkje 150 på en time no nettopp.
Eg ber en bønn te Bjørn Dahl: Drit i Bilettluka


Enten er alle ståplassene solgt, eller så har Brann funnet ut at det ikke er plass likevel. Det er ihvertfall pr NU 4 ledige seter på Stadion. BT Felt A.

Gulløl

Er alle billetter til Start kampen nå solgt ? Noe igjen å kjøpe om en stiller på kontoret på Stadion kanskje ??
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

brann:)

eg va innom brann butikken og handlet i dag og der kom det en som skulle ha biletter, men damen i kassen sa det var helt utsolgt så da må det vere det da.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Brannfrelst

På billettluka er det 10 billetter igjen,men det går ikke an å kjøpe disse. Igår var det merkelig nok markert for utsolgt.
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "brann:)"eg va innom brann butikken og handlet i dag og der kom det en som skulle ha biletter, men damen i kassen sa det var helt utsolgt så da må det vere det da.


Det skjedde med meg i fjor en gang jeg var innom narvesen. Men jeg ba ho sjekke en gang til, og da kom det brått frem noen billetter..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Hva pokker som skjedde med bortefeltet idag? Folk sto jo som sild i tønne og langt oppetter "parkeringsplassen" klokkesvingen. Har Brann selgt altfor mange billetter her? Og at det var mer tilskuere mot Godset enn her skal de ha meg til å tro..
2.10.07-Gullet kom hem!

Ricky

De selger vel i døren til bortefeltet, og da kan det nok oppstå situasjoner hvor man bommer med hvor stor plass bortefansen trenger (noe de sikkert har diskutert med Menigheden på forhånd). De bommet ganske grovt i dag, tydeligvis.

Xminator

Quote from: "Brannfrelst"Hva pokker som skjedde med bortefeltet idag? Folk sto jo som sild i tønne og langt oppetter "parkeringsplassen" klokkesvingen. Har Brann selgt altfor mange billetter her? Og at det var mer tilskuere mot Godset enn her skal de ha meg til å tro..


Tilskuertallet mot Godset er vel allerede dementert av Jæger.

vebo

Menigheten kom faktisk ikke, De satte ikke opp buss eller noe. Derfor besluttet brann og selge de overste feltene til hjemmesupportere, uten å informere de som kjøpte de. Det førte til at en del start-supportere kjøpte "feil" billetter og da måtte stå utenfor.
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

6/5 kl. 18:30:

Ingen Brann-kamper i salg ennå. Men 16/5-salget begynner vel på tirsdag. Og da blir det vel utsolgt på under en time.

RBK - Godset neste søndag: Det er solgt ca 16000 utenom bortefeltet, forutsatt at alle "ikke ledige" felter faktisk er solgt. Blir vel opp mot 20000 på kampen. Kapasiteten er offisielt 21661, men som vi så på RBK-Brann; tilskuertallet kan være høyere enn det.
RBK - Start 16/5: Det er solgt ca 16700 utenom bortefeltet, forutsatt at alle "ikke ledige" felter er solgt. Salget her pågått i nesten en uke, og det er fremdeles ca 3100 billetter igjen til hjemmefansen.
AaFK - LSK i morgen: Det er solgt ca 10100 utenom bortefeltet som til denne kampen er på ca 200. Det har blitt solgt ca 100 billetter siden tirsdag(!). Tror ikke AaFK klarer 10500 denne gangen. Kapasiteten er 10771.
Start - VIF på torsdag(!): Det er solgt ca 9400 utenom bortefeltet (hvis bortefeltet tilsvarer kvoten på 5%). Kommer det 11-12000 denne gangen? Kapasiteten er 14500.
Legg ned hele klubben!

smaalanda

Quote from: "krøvel vellevold"6/5 kl. 18:30:

Ingen Brann-kamper i salg ennå. Men 16/5-salget begynner vel på tirsdag. Og da blir det vel utsolgt på under en time.


17.00 på Mandag starter salget.
KMO!!!

krøvel vellevold

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "krøvel vellevold"6/5 kl. 18:30:

Ingen Brann-kamper i salg ennå. Men 16/5-salget begynner vel på tirsdag. Og da blir det vel utsolgt på under en time.


17.00 på Mandag starter salget.


Stemmer. Trodde det var 5. i dag, og jeg visste at salget skulle starte den 7.mai. De som forsøker seg på tirsdag, får helt sikkert ikke billett!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"
Stemmer. Trodde det var 5. i dag, og jeg visste at salget skulle starte den 7.mai. De som forsøker seg på tirsdag, får helt sikkert ikke billett!


Brann komme nok til å åpne for flere billetter de neste to ukene slik som før Start-kampen, så siste tog er ikke gått mandag klokken 19 ;)

Lilleheil


Desperado

Quote from: "Lilleheil"


Tja, hvis billettluka faktisk skulle holde seg oppe, vil det medføre at folk på internett kjøper opp alle billettene før køen i Galleriet blir betjent......med mindre de drar det gamle "mix minde"-trikset med å skrive ut en haug med billetter de ikke har solgt.

Lilleheil

Det e no det e godt å ha partokort!!!:)
http://www.bt.no/sport/article361147.ece
Eg ler meg ihjel...

smaalanda

Quote from: "Lilleheil"Det e no det e godt å ha partokort!!!:)
http://www.bt.no/sport/article361147.ece
Eg ler meg ihjel...



Og med tittelen : "Trofaste Brannfans"

Alle vet at mesteparten av di som vil ha enkeltbillett 16. mai aldri reiser på staddaen ellers. Og virkelig trofaste supportere kjøper sesongkort og støtter laget i tykt og tynt hele året gjennom (ha meg unnskyldt dere som bor langt vekke ikke har sjangsen til dette, og som tar det ille opp).
KMO!!!

brann.avd.molde

Det er deilig med partOUkort den dag idag, men all ære til kidza som venter en hel dag på billetter. Selv om billettene skulle gått til de som ikke har partoukort men støtter laget i tykt og tynt. (skal ikke slenge med leppen, mulig jentene der støtter laget) Ingen russ på staddaen 16! og om fjordårets hendelse med russebuss med brannsang uten for skjer igjen kan vi jo nesten stille med tromme samtidig.

Ja til lidenskap - Nei, til arangert stemning
Eg må inn!

Erlend

kan billetter på BT bestilles på nett?

atlascopo

Quote from: "brann.avd.molde"Det er deilig med partOUkort den dag idag, men all ære til kidza som venter en hel dag på billetter. Selv om billettene skulle gått til de som ikke har partoukort men støtter laget i tykt og tynt. (skal ikke slenge med leppen, mulig jentene der støtter laget) Ingen russ på staddaen 16! og om fjordårets hendelse med russebuss med brannsang uten for skjer igjen kan vi jo nesten stille med tromme samtidig.

Ja til lidenskap - Nei, til arangert stemning


Skal man først klage. Så må man vite hva det heter.....

partOUTkort. mulig.

KNUDSEN

Quote from: "Erlend"kan billetter på BT bestilles på nett?


ja, det kan du vist du går inn på bt.no
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

brann.avd.molde

Quote from: "atlascopo"
Quote from: "brann.avd.molde"Det er deilig med partOUkort den dag idag, men all ære til kidza som venter en hel dag på billetter. Selv om billettene skulle gått til de som ikke har partoukort men støtter laget i tykt og tynt. (skal ikke slenge med leppen, mulig jentene der støtter laget) Ingen russ på staddaen 16! og om fjordårets hendelse med russebuss med brannsang uten for skjer igjen kan vi jo nesten stille med tromme samtidig.

Ja til lidenskap - Nei, til arangert stemning


Skal man først klage. Så må man vite hva det heter.....

partOUTkort. mulig.


Ja om man klager, ser ikke helt i innlegget mitt hvor jeg klager, unntatt med bussen med brann sangen på. Vil også heller ha lidenskaplige fans på staddaen enn supportere som stiller bare for 1kamp i året (sorry gutta som ikke er fra bergen) Kanskje hele innlegget mitt er et stort klagebrev. kommer an på øyet som ser og leser. om du mener det er skrive feil så skjønner du da hva jeg mener.

Skal man først klage. Så skriv litt mer detaljert :D
Ellers er jo konstruktiv krittikk bare bra
Eg må inn!

Brannfrelst

Tipper det blir fullstendig kaos idag. Billettluka har jo ikke kapasitet til å takle mer enn et par hundre brukere om gangen.
Salget er forresten startet! Blir spennende å følge med nå
2.10.07-Gullet kom hem!

Erlend

og der sviktet nettet

Brannfrelst

Ja kommer ikke inn på billettluka. Verken på selve siden eller på bt sin kundeservice.
2.10.07-Gullet kom hem!

hansagutt1

Noen som kommer gjennom? Håpløst av brann å benytte seg av leverandør som ikke klarer å levere...

HansaZ

Hehe, typisk og talentløst.

krøvel vellevold

Herlig at russen ikke kommer seg inn i samme hopetall som før. De er drita, ødelegger stemningen, og blåser i disse helvetes dommerfløytene som risikerer å forstyrre spillerne.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Genialt. De har ikke lært i år heller ...

Go Up