• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Christian, Eivind, Hickok, Nixon, Erifos (+ 1 Hidden) and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

lenuzen

Quote from: "Nixon"Lurer på hvor mange som har kjøpt ståplasser på SS og felt T som vet at det blir lagt ut gode sitteplasser i en helt splitter ny sving på mandag? Kjenner jeg informasjonsnivået hos Brann rett har nok mange fått beskjed om at det ikke er sitteplasser igjen, og ferdig med det.

den har du rett i, kommer på stadion, kunn stå plasse på t-feltet igjen, kjøper der i desperasjon for å ikke gå glipp av kampen, kommer hjem og leser bilettene blir lagt ut på mandag... kansje noen biletter til salgs herfra..
rann i våre hjerter

soma

e nok ikke bare dette innlegget eg tenker på, du e trist e du
esus elsker deg!

krøvel vellevold

Quote from: "soma"e nok ikke bare dette innlegget eg tenker på, du e trist e du


Du må jo ha alvorlige problemer når du på tredje forsøk fremdeles ikke klarer å fortelle hva du er uenig i, eller hva som er galt med meg!

At du tydeligvis har komplekser, trenger du faen ikke la gå ut over folk som skriver seriøse innlegg her inne på forumet!
Legg ned hele klubben!

arntf

Antagelig vil publikumsinteressen stige utover serien, dersom Brann klarer Ã¥ holde seg i teten. Kan hende Bergensborgerne ikke helt tør ta den helt ut ennÃ¥; de har jo blitt skuffet før...  :wink:

Sånn sett har Rosenborgpublikumet imponert hittil. Snittet etter to hjemmekamper ligger på 21 274. Når den offisielle kapasiteten på 21 166, så er ikke det værst...
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

soma

har ikke nevnt et ord til de som skriver seriøse innlegg=)
esus elsker deg!

krøvel vellevold

Quote from: "soma"har ikke nevnt et ord til de som skriver seriøse innlegg=)


Hvor er de useriøse innleggene mine da? Du forteller jo aldri HVA du er uenig i! Har du problemer med å ro deg i land etter de talentløse utbruddene dine?
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

Pluselig 2560 ledige til Stabæk-kampen, men teller en manuelt der man kjøper billettene så kommer jeg frem til ca 1800 ledige.

Northside

Ettersom Brann vant mot Molde så bør vi jo kunne forvente opp mot fult hus mot Stabæk?

som min fra pleier å si, "eg går ikke på stadion før de har vunne 3 kamper på rad"...
Synd, men tror det er en del andre som også tenker slik, men det bør jo også føre til usolgt på søndag!

Fint vær, søndag 18:00 og ikke minst en god start på serien.

Candyman

Quote from: "NorthsideFCDH"som min fra pleier å si, "eg går ikke på stadion før de har vunne 3 kamper på rad"...

Hehe, det er vel derfor de personene er så sjelden på stadion da. Etter 3 seire, så er det ofte duket for ett tap. Da har de gått glipp av 3 kanonkamper, får å se ett tap, og så går de glipp av mange seire til....men vet jo endel tenker sånn. De om det!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Superjack

For ikke å tenke på dem som må ha 4! seire på rad før de går...

Men på Stabæk kamp går jeg ALLTID. Gikk glipp av 8-1.... skal ikke skje igjen. :D :D :D

Men det er 2500 billetter igjen til kampen, mot 3600 i 10 tiden i formiddag. 1100 solgte billetter er bra :)
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Nå er T-feltet stengt for salg på billettluka.no igjen. Det var åpent i formiddag... 179 sitte + 1581 SS-plasser ledig nå. Totalt 1760 ledig. Det står 2522 ledig på billettluka.no. Hvis de siste 762 er T-feltet, betyr det at det er solgt 12029 i tillegg til det som måtte komme av bortefans på S-feltet. Mange kjøper sikkert ikke billett før i morgen. Brann er uansett alt for lite flinke til å fortelle at det fremdeles er sitteplasser igjen. Folk fikk jo høre i vår at det bare var 400 sittebilletter til enkeltbillettsalget, så de tror kanskje det er utsolgt på sitte nå. Kanskje de til og med tror hele Stadion er utsolgt?
Legg ned hele klubben!

paf

Det gÃ¥r fremover og jeg tror nok det blir fullt pÃ¥ søndag (unntatt bortefeltet, men Stabøk rapporterer nok inn i morgen og da blir det frigjort litt flere billetter pÃ¥ S). En annen ting er kapasiteten i Klokkesvingen. Visstnok har Bergens Tidende  1.200 av billettene der til disposisjon pÃ¥ 16. mai kampen (og muligens fremtidige kamper?). AltsÃ¥ enda færre tilgjengelig og kanskje ordentlig kaos pÃ¥ mandag.

krøvel vellevold

Quote from: "paf"Visstnok har Bergens Tidende  1.200 av billettene der til disposisjon pÃ¥ 16. mai kampen (og muligens fremtidige kamper?). AltsÃ¥ enda færre tilgjengelig og kanskje ordentlig kaos pÃ¥ mandag.


Nå skal vi altså kopiere RBK og fylle opp stadion med allskens picknic-folk? "Alle barn med ansiktsmaling kommer gratis inn" og slikt? "Ta med deg konen, ungene, svigers og din kones hemmelige elsker", betal for 1. Lurer veldig på hvem BT har tenkt å gi/selge disse billettene til... I Molde var det 1200 hylende skoleelever med gratisbillett på tribunen bak oss. En forsmak på hva fremtiden bringer...
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Familietribune i ordenes rette forstand vet du. Tilbud på boller og brus i pausen.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Familietribune i ordenes rette forstand vet du. Tilbud på boller og brus i pausen.


Blir det bokstavkjeks, "bro bro brille" og "flasketuten peker på" også?
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Håper inderlig at ikke tribuneforholdene får noen konsekvens for hvilken vei lagene spiller i 2.omgang. Det bør og skal alltid være MOT gamle Hansa !

Nixon

Det var vel ikke uventet at BT vil prøve å utnytte til fulle at de har kjøpt den nye tribunen. Og når den attpåtil åpner 16. mai kan man vel ikke vente annet.

Men jeg tviler faktisk litt på at BT vil gi vekk 1200 billetter til hver hjemmekamp. Må jo være ganske ressurskrevende å adminstrere hele opplegget.

Får vi håpe...
Rød makt på Hansa

Pondan

Frode på pubben hadde bare et par billetter igjen til 16 mai. Regner med de forsvinner i kveld.. Fikk de jeg ville ha;)

BrannFa(e)n

Bør være mulighet for barneparkering ved den nye Brannbutikken. Da får ordet familietribune en ny betydning.
rannfasiten

Alexåsane

Var nettop på fotball puben å kjøpte billett til 16. Så ut som han hadde 20-30 stk igjen...

Ble litt overasket, får slik jeg forsto det etter å ha lest her så var ALT utsolgt på ss.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Bataljonen

Quote from: "Alexåsane"Var nettop på fotball puben å kjøpte billett til 16. Så ut som han hadde 20-30 stk igjen...

Ble litt overasket, får slik jeg forsto det etter å ha lest her så var ALT utsolgt på ss.


Vi pleier å ta ut 100 eller 200 billetter til Store Stå til hver kamp. Alt er utslgt på SS til 16 mai utenom de vi tok ut.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Alexåsane

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Alexåsane"Var nettop på fotball puben å kjøpte billett til 16. Så ut som han hadde 20-30 stk igjen...

Ble litt overasket, får slik jeg forsto det etter å ha lest her så var ALT utsolgt på ss.


Vi pleier å ta ut 100 eller 200 billetter til Store Stå til hver kamp. Alt er utslgt på SS til 16 mai utenom de vi tok ut.


Okei, skjønner. Fikk billett så jeg er blid og fornøyd:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

BrannFa(e)n

Nå står det 1840 ledige billetter på billettluka.no.
rannfasiten

krøvel vellevold

Sitte, utenom bortefeltet: 75 ledige, 10476 solgt.
Store Stå: 1268 ledige, 1732 solgt.
T-feltet: antagelig 458 ledige, 542 solgt.

Totalt: 1801 ledige, 12750 solgt (utenom bortefeltet).

Jeg skriver "antagelig
Legg ned hele klubben!

batty

Selv om jeg er enig i at RBK arrangerer picnic tror jeg Brann også må følge etter. Noes styggere og hesligere enn tomme plastseter finnes knapt nok. Utfordringer blir å oppdra svigermor og allskens til å bli heiende folk. Det gode gamle HEIA BRANN HEIA BRANN kan alle klare og det er en effektiv støtte. Er for et medlevende publikum som Brann alltid har hatt, man skal ikke synge i samme leie hele tiden, publikum skal leve med i det som skjer, brøle mot feil fra dommer, når motstanderback holder og jukser, og når hjemmelaget passerer midtlinjen skal det gi signal til enorm støtte. La LSK synge i samme dur i 90 min uansett hva som skjer utpå.

krøvel vellevold

Quote from: "batty"Selv om jeg er enig i at RBK arrangerer picnic tror jeg Brann også må følge etter. Noes styggere og hesligere enn tomme plastseter finnes knapt nok. Utfordringer blir å oppdra svigermor og allskens til å bli heiende folk. Det gode gamle HEIA BRANN HEIA BRANN kan alle klare og det er en effektiv støtte. Er for et medlevende publikum som Brann alltid har hatt, man skal ikke synge i samme leie hele tiden, publikum skal leve med i det som skjer, brøle mot feil fra dommer, når motstanderback holder og jukser, og når hjemmelaget passerer midtlinjen skal det gi signal til enorm støtte. La LSK synge i samme dur i 90 min uansett hva som skjer utpå.


Det er like gale om alle disse folkene blir "heiende folk"! På Aker Brygge Stadion på søndag var det 1200 barneskoleunger. Hyl og skrik og skjærende "heia Molde!"-rop. Har lite med god gammeldags fotballstemning å gjøre. Lerkendal og spesielt Danskebåten er ille på hviiiiiiiiiin og hyyyyyyyyl fra sitt familiepublikum. Og så alle disse gamle kjerringene som går på kamp der da! Nei jeg vil ikke ha noe hviiiine-publikum eller masse tilskuere som kun er der for happeningens del. Det er ikke nødvendig å ta med konen, svigers og ungene hvis de ikke er interessert i kampen, men bare er der for at familien skal gjøre noe sammen. Da blir fotballkamp omtrent det samme som å gå på kino/teater/restaurant. Og da blir det ikke mye engasjement og stemning!
Legg ned hele klubben!

batty

Hvis et HEIA BRANN HEIA BRANN er samstemt og også hvermansen deltar er vel det er pluss. De hese mørke mannfolkstemmene vil jo likevel være mest fremtredende.

krøvel vellevold

Quote from: "batty"Hvis et HEIA BRANN HEIA BRANN er samstemt og også hvermansen deltar er vel det er pluss. De hese mørke mannfolkstemmene vil jo likevel være mest fremtredende.


Tja. Lyst og mørkt blir midt i mellom. Det er jo bare å høre på Store Stå! Ganske lyst stemmevolum, kan man si...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det er jo en liten skandale om Hansa skal sitte ned og la seg overdøve av familietribunen...

Bataljonen

Quote from: "Xminator"Det er jo en liten skandale om Hansa skal sitte ned og la seg overdøve av familietribunen...


Det som ihvertfall er positivt nå er at de som sitter på Hansa pr idag og som skal flytte over i klokkesvingen gjerne tar med seg litt av syngingen og engasjementet som de har vist og ikke minst, tørre å utøve dette på den nye tribunen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Svaret var myntet på Krøvel som åpenbart har det særdeles travelt med å høre etter barnehyl når han er på fotballkamp. Kan ærlig talt ikke huske jeg reagerte på noe slikt under Moldekampen. Selv om det var stille neglebiting i borteseksjonen av røkkeløkka.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Svaret var myntet på Krøvel som åpenbart har det særdeles travelt med å høre etter barnehyl når han er på fotballkamp. Kan ærlig talt ikke huske jeg reagerte på noe slikt under Moldekampen. Selv om det var stille neglebiting i borteseksjonen av røkkeløkka.


Da bør du få sjekket hørselen din. Det var 1200 unger på tribunen rett bak Brann-fansen. Uansett vet jeg jo at du ønsker størst mulig andel unger (og kvinnfolk) på kamp, så du må jo ha vært i himmelen der oppe...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Er det bare meg eller selger de ikke de resterende billettene te den nye tribunen på billettluka??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Kl. 12 i dag:

10514 sitte solgt, 37 ledige, utenom bortefeltet.
1927 solgt på SS, 1073 ledige.
Antagelig 629 solgt på T, 371 ledige.
Totalt: 13070 solgt , 1481 ledige, utenom bortefeltet.
Legg ned hele klubben!

lewis

Ser på billettluka at det er 144 ledige billetter på felt T. Da eg var på narvesen på fredag, kom det flere stykker inn og spurte etter billetter, men fikk beskjed om at det var utsolgt...
Kan det være uavhentede billetter? Trodde ikkje det var mulig å reservere billetter, så dette virker dårlig organisert.

Northside

Quote from: "lewis"Etter som eg har forstått er felt T utsolgt. Da eg var på narvesen på fredag, kom det flere stykker inn og spurte etter billetter, men fikk beskjed om at det var utsolgt...


Narvesen har sagt i 2år no at det er utsolgt selv om det er mange 1000 ledige plasser igjen. Kan aldri stole på de!

krøvel vellevold

Kl. 14 i dag:
Sitte utenom S: 10527 solgte, 24 ledige.
SS: 1792 solgt, 1208 ledige. (Antall ledige har altså økt med 135 siden kl. 12).
T-feltet: 718 solgt, 282 ledige.
Totalt: 13037 solgte, 1514 ledige. På billettluka.no står det imidlertid 1651 ledige. Hvor de siste 137 ledige befinner seg, er fremdeles en gåte. Kan det være deler av S-feltet som er lagt ut for lukket salg til en sponsor? Uansett er antallet solgte 33 lavere nå enn for to timer siden...
Legg ned hele klubben!

DJ_ADG

Deler av felt-S é vel lagt ut som borte felt. Tror Klanen fikk lov i Klokkesvingen pga de kom med så mange.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BrannSupporter

Dette er jo aldri å bli klok på. Hvis det med narvesen stemmer, at de sier at det er utslogt osv når det i virkeligheten ikke er det, så er jo det en skandale.

krøvel vellevold

Klokken 16:

7 igjen på sitte utenom S, 10544 solgt.
962 igjen på SS, 2038 solgt.
193 igjen på T, 807 solgt.
Totalt 1162 igjen, mens det står 1191 på billettluka.no.
Solgt: 13360 + eventuelle Stabæk-fans.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

14430 tilskuere er greit, men fullt var det altså ikke. RBK som kjører massevis av kampanjer som "se tre kamper i mai for prisen av to", "ta med et barn gratis på Adressatribunen", "hele idrettslaget inn for kr. 50 pr. pers.", hadde "bare" 15897. Tviler på at de hadde slått oss uten dette jukset. Og de har heller ikke 4000 som må stå på tribuner med dårlig utsikt. Ellers er det gledelig at AaFK endelig har kommet seg under 10000 på sitt nye stadion. 9579 i dag.
Legg ned hele klubben!

grei

Gledelig?

RBK er ikke alene om å "jukse", vi har rabattordninger på Stadion også (partoutkort, studentpriser). RBK har rett og slett fått et veldig bra grep på publikum. Bare Hanøyen demper seg og de får opp den nye svingen ser det ikke så verst ut hos oss heller.

abe78

17.430 så kampen i følge Dagbladet.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/07/465518.html

De er jo helt ute å kjører som vanlig.
.og husk!

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Gledelig?

RBK er ikke alene om å "jukse", vi har rabattordninger på Stadion også (partoutkort, studentpriser). RBK har rett og slett fått et veldig bra grep på publikum. Bare Hanøyen demper seg og de får opp den nye svingen ser det ikke så verst ut hos oss heller.


Alle har rabattordninger, men RBK har dette i langt større grad enn Brann. Har vi "se tre kamper for prisen av to"? Har vi "ta med deg et barn gratis"? Har vi "ta med hele idrettslaget ditt for en femtilapp pr. pers + vi henter dere med buss i hele regionen"? Studentrabatt og partoutkort er jo ikke noen kampanje. Og koster ikke partoutkortene på Stadion omtrent det samme som 13 enkeltbilletter da?

Og ja, det er gledelig at AaFk bikker under 10000. De har hatt alt for høye tilskuertall de siste årene.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "abe78"17.430 så kampen i følge Dagbladet.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/07/465518.html

De er jo helt ute å kjører som vanlig.


Det samme står på tv2 text tv. Skal godt gjøres med 17430 på et stadion med plass til 15000!
Legg ned hele klubben!

grei

Quote from: "krøvel vellevold"Har vi "se tre kamper for prisen av to"? Har vi "ta med deg et barn gratis"?

Vi har det fra nå av, riktignok bare for BT-abonnenter:

"Ta med deg en ung Brann-supporter på Stadion - uten å betale noe ekstra!
Kjøp billett til 1 voksen + 1 barn til vanlig voksen-pris, totalt kr 230 + bill.avg"

Så kan man selvfølgelig innvende at 245 kroner ikke akkurat er noe røverkjøp for en voksen og et barn i svingen uansett...

Quote from: "krøvel vellevold"
Og ja, det er gledelig at AaFk bikker under 10000. De har hatt alt for høye tilskuertall de siste årene.

Snodig innstilling, jo mer interesse og oppslutning om norske fotballkamper, jo bedre (for ligaen og dermed også Brann).

krøvel vellevold

QuoteSnodig innstilling, jo mer interesse og oppslutning om norske fotballkamper, jo bedre (for ligaen og dermed også Brann).


Så du ønsker at andre klubber skal få flere tilskuere og dermed mer penger? Brann tjener ingenting på at de andre lagene har mye publikum og inntekter! Eller heier du på "den norske ligaen"?

Dessuten ligger det litt prestisje i dette. Liker ikke at små fiskevær med lag i 1.div. trekker nesten like mye som oss. Det setter oss i et dårlig lys. Bergen og Brann SKAL være best på publikumsinteresse! Vi skal ikke bli utfordret på tilskuertall av AaFK i hvert fall!

Når det gjelder BT's tilbud, så innvirker vel ikke det på dagens tilskuertall? Vi har 14400 i dag UTEN sånne tilbud. RBK har litt mer, men MED sånne tilbud.
Legg ned hele klubben!

grei


BrannFa(e)n

rannfasiten

Xminator

Aalesund må gjerne få penger nok til å bli ett stabilt tippeligalag. Det er en flott bortetur. Ideelt sett bør Sogndal, Løvham og Aalesund opp før neste sesong :p Det blir vel med ett av lagene ;)

BTs "tilbud" kommer vel ikke før 16. mai. Litt uheldig den 16. men for rundene etter fungerer det sikkert bedre. Vi vet jo heller ikke hvor mye BT betaler for plassene. Vil tro det er tilnærmet full pris. Billettavgiften til NFF viste jo også at Brann hadde en del høyere snittpris enn det de lagene som kom over oss hadde.

Blir jo også intressant å se hvor mange som stiller opp på kampen i morgen. Er det like kult å se tabelljumbo Viking? En liten djevel i meg håper på Moldeseier i morgen :p De har vært herlig kjepphøye før sesongen der nede i år...

Go Up