• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Go Down

Optimist

Quote from: opplett on November 09, 2024, 23:20:22 PMBør vel bare være et spørsmål om tid før J-feltet åpnes for Brann? Molde må skjønne at de har to valg: enten åpne feltet, eller se masse Brann-fans på hjemmetribunene.

De har uttalt at de ikke kommer til å åpne flere bortefelt. Molde er og blir en møkkaklubb. De foretrekker tomme seter foran bortesupportere. Og ikke minst, de foretrekker Brannsupportere blant hjemmepublikum foran å plassere de ett sted.
Kokende idiot

Spelaren

Quote from: Gulløl on November 09, 2024, 10:29:03 AMEnda kan det være et 200-300 talls billetter som ikke har fått nye eiere tror jeg. Noen kan oppleve at de blir forhindret helt frem til kampdag og trenger en påminnelse at billetten(e) kan tilbakeføres. Noen bedrifter tipper jeg ikke er så veldig nøye at alle billetter blir brukt, de også bør bidra i denne dugnaden at bortimot alle tribuneplasser skal brukes.
"Gi billettene tilbake" artikkelen har nå falt til 8 plass på hjemmesiden, den bør nå absolutt løftes til toppen igjen slik at tilbakeførings muligheten kan jobbe og pulsere siste 8 timer før det braker løs med forhåpentligvis stappfulle tribuner. Brann kan selvsagt også i tillegg gi en påminning i mail i formiddag, noe som også vil bidra.
https://www.brann.no/nyheter/serieavslutningen-er-utsolgt--ikke-la-plassen-din-sta-tom

Denne beskjeden kom lovlig sent, men eg fikk gitt tilbake to av plassene mine slik at noen andre kunne kjøpe billett.
Gå av.

Eivind

Alle til Molde! Kjøpte 5 billetter på L nå. Hvor mange blir vi mon tro?

fortune

November 10, 2024, 21:49:36 PM #18353 Last Edit: November 10, 2024, 21:53:25 PM by fortune
Det renner ut med billetter på feltene nærmest bortesupporterne nå. Felt L er gone, der var det 30 billetter for 3 min siden.

Edit: Begynt på M nedre nå ser det ut til
First is first, second is nothing

Miller

Hvor mange ser det ut til at vi blir i Molde?

huleste

Quote from: fortune on November 10, 2024, 21:49:36 PMDet renner ut med billetter på feltene nærmest bortesupporterne nå. Felt L er gone, der var det 30 billetter for 3 min siden.

Nedre M virker som et meget godt sted å fylle opp nå. Kan bli rent Brann-felt

fortune

Quote from: huleste on November 10, 2024, 21:58:24 PM
Quote from: fortune on November 10, 2024, 21:49:36 PMDet renner ut med billetter på feltene nærmest bortesupporterne nå. Felt L er gone, der var det 30 billetter for 3 min siden.

Absolutt, samme med M øvre. Kan også legge til unummererte G og I på motsatt langside.

Deretter begynner man å bevege seg inn i Molde-land
First is first, second is nothing

Dickens

Var irriterende mange ledige seter på SPV i går. Dette er jo i hovedsak bedrifters partoutkort og bedriftens navn står på setene. Er fristende å sende de en mail om hva f... de holder på med.

Corran

Er vel ikke sikkert det er de det står navn på setene som har setene.
Disse ble jo solgt for x antall år som vel er noen år siden og når en kjøpte dem kjøpte en fast plass med navn på setet men ikke partoutkort da det måtte kjøpes utenom.
Så er en del av de gamle setene som har navn fra den tiden enda
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

olebrann3

Quote from: Corran on November 10, 2024, 22:25:13 PMEr vel ikke sikkert det er de det står navn på setene som har setene.
Disse ble jo solgt for x antall år som vel er noen år siden og når en kjøpte dem kjøpte en fast plass med navn på setet men ikke partoutkort da det måtte kjøpes utenom.
Så er en del av de gamle setene som har navn fra den tiden enda
te author=fortune link=msg=632314 date=1731272603]
Quote from: huleste on November 10, 2024, 21:58:24 PM

Absolutt, samme med M øvre. Kan også legge til unummererte G og I på motsatt langside.

Deretter begynner man å bevege seg inn i Molde-land
[/quote]

Har kjøpt 4 billetter til Nedre H. Ekstra tips der er rabattkoden Coop medlem. Så støttes Molde med minst mulig kr for å ikke åpne felt J.

Lasaron

Interessen for tiden er såpass voksende at en ikke-fotballinteressert venn av meg spurte om det fortsatt var mulig å få billett til kampen mot Viking, han ville ta med sin ikke-fotballinteresserte sønn.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

mbs

Quote from: Lasaron on November 11, 2024, 07:57:52 AMInteressen for tiden er såpass voksende at en ikke-fotballinteressert venn av meg spurte om det fortsatt var mulig å få billett til kampen mot Viking, han ville ta med sin ikke-fotballinteresserte sønn.

Ja har endel venner som er fest supportere, sist sett på cupfinalen. De lurte på billetter til Vikingkampen.
- Selv har jeg en kone og datter som ikke gadd å gå på den kampen.
Billettene som ble kjøpt til de ble fort solgt videre.

opplett

Ja, nå er noen av mine venner som har fulgt engelsk fotball mest er plutselig veldig interessert i Brann igjen. Noen av de av typen som da argumenterte med at det er mye gøyere å se engelsk fotball på grunn av fotballkvaliteten.

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Eivind

Da skal felt J på Aker stadion være åpnet. Ref X.

artigt

D
Quote from: opplett on November 11, 2024, 08:55:00 AMJa, nå er noen av mine venner som har fulgt engelsk fotball mest er plutselig veldig interessert i Brann igjen. Noen av de av typen som da argumenterte med at det er mye gøyere å se engelsk fotball på grunn av fotballkvaliteten.

Det som er irriterende er at, om alle anglofile hadde lagt igjen like mye penger i Norge som i England, så hadde ligaen i Norge vært betydelig bedre! De skyter seg selv i foten på mange måter.

Håper ikke dette er sett på som støy, men jeg trenger en billett til Viking-kampen btw. Har akkurat flyttet tilbake fra eksil, så har ikke hatt partoutkort.

andreas1989

Ja, det er ikke overaksende en del som nærmest har sett ned på det å følge Brann som nå plutselig er veldig interesserte i Brann og skal ha billetter.

Bra at Molde begynner å innse at de bør tilrettelegge.

pælida

Felt J øvre er åpen. Og unummerert. Det er overnatting i Molde som nå er problemet. Det finnes ikke ledig rom noen steder lenger.

andreas1989

Natt til lørdag eller natt til søndag?

Hickok

Er ledige rom i Kristiansund for de som vil tenke utenfor boksen. Siste buss går kl. 20:15 på lørdag. Blir det en kjempe gullfest, så er det 7 mil i taxi.

Superjack

Da vil jeg anbefale Kristiansund. 1 time kortere kjøretid, om det reises med bil.
Brannsupporter.

Superjack

Er vel noe hotell i Vestnes også
Brannsupporter.

huleste

Finnes en del fine leiligheter på AirBnb i Molde.

Spelaren

Gå av.

opplett

Beundrer naiviteten hos Molde når de kun slipper 200 nye billetter.

QuoteVidere forteller han at sannsynligheten for at det blir enda et billettslipp for tilreisende er lav.

- Jeg tror dette er tilstrekkelig.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

andreas1989

De er greit virkelighetsfjerne der oppe dersom de faktisk tror at 200 nye billetter er tilstrekkelig. Selv om det kommer 2000 Brann supportere vil jo halve stadion stå tomt, hva er logikken?

Corran

Skal innrømme at om Brann bare solgte ut halve stadion og motstander var rbk eller vif så hadde jeg ikke likt at de fikk flere tusen billetter selv om Brann hadde tjent penger på det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Sint balle

Quote from: Corran on November 11, 2024, 12:53:37 PMSkal innrømme at om Brann bare solgte ut halve stadion og motstander var rbk eller vif så hadde jeg ikke likt at de fikk flere tusen billetter selv om Brann hadde tjent penger på det

Er helt enig, det er ikke verre enn at vi kjøper vanlige billetter, trenger vel ikke at Molde "gir" mer enn de må, og samtidig være snurt over at de ikke samarbeider. De av oss som ønsker billetter til denne kampen får det.

Hadde hatet å se hele BT tribunen dekket med Viking siste kampen vår, selv om vi ikke fikk solgt det ut selv!

Hickok

Quote from: Corran on November 11, 2024, 12:53:37 PMSkal innrømme at om Brann bare solgte ut halve stadion og motstander var rbk eller vif så hadde jeg ikke likt at de fikk flere tusen billetter selv om Brann hadde tjent penger på det
Hadde du likt bedre at de dukket opp i klynger rundt om på hjemmefeltene? Det er jo det som er alternativet. Det er bedre å samle bortefansen på en plass.

Superjack

Forstår logikken. Ingen vil gjøre egen hjemmebane til en bortrareana.

Bare å kjøpe vanlige billetter og kle seg lett nøytralt.
Brannsupporter.

Sint balle

Quote from: Hickok on November 11, 2024, 13:01:23 PM
Hadde du likt bedre at de dukket opp i klynger rundt om på hjemmefeltene? Det er jo det som er alternativet. Det er bedre å samle bortefansen på en plass.

Men vi kjøper jo billetter tett opp mot bortetribunen, er ikke sånn at det hadde plutselig stått 100 bortefans på Hansatribunen. De hadde jo kjøpt nærmest mulig på BT og Frydenbø.

Og Molde sier jo også at så lenge folk oppfører seg så skal dette ordne seg fint. De kommer sikkert til å flytte en del av oss mot ledige området rundt bortedelen om nødvendig.

Corran

e du likt bedre at de dukket opp i klynger rundt om på hjemmefeltene? Det er jo det som er alternativet. Det er bedre å samle bortefansen på en plass.
Poenget mitt er vel at jeg ikke hadde likt det i det hele tatt
Jeg hadde ikke noen løsning på det eller noe jeg foretrakk i forhold til noe annet
Kun at jeg ikke hadde likt at motstander hadde bedre støtte en laget mitt på hjemmebane.
Heldigvis ikke noe jeg trenger å bekymre meg for på en stund om enn noen gang

David

Her burde folkehøgskolen kjenne sin besøkelsestid og legge ut noen feltsenger i gymsalen sin.

Hickok

Er visstnok solgt 1350 billetter til Brannsupportere så langt. Dette kan bli en legendarisk kamp!

krakra

Quote from: Corran on November 11, 2024, 13:40:39 PM
e du likt bedre at de dukket opp i klynger rundt om på hjemmefeltene? Det er jo det som er alternativet. Det er bedre å samle bortefansen på en plass.
Poenget mitt er vel at jeg ikke hadde likt det i det hele tatt
Jeg hadde ikke noen løsning på det eller noe jeg foretrakk i forhold til noe annet
Kun at jeg ikke hadde likt at motstander hadde bedre støtte en laget mitt på hjemmebane.
Heldigvis ikke noe jeg trenger å bekymre meg for på en stund om enn noen gang
Det snakkes om at det er så dårlig stemning i Molde for tiden at supporterne egentlig håper at stadion farges i rødt, som et slags signal til klubbledelsen. Vet ikke om klubbledelsen vil tolke det på den måten da.

Eivind

Quote from: Hickok on November 11, 2024, 20:59:24 PMEr visstnok solgt 1350 billetter til Brannsupportere så langt. Dette kan bli en legendarisk kamp!

Klarer man 2000?

hansajb

Om det er noen som har et partourkort dere ikke har tenkt å fornye av en eller annen grunn til neste år, gjerne send meg en melding :)

SKB_Guruen

Utsolgt for bortebilletter til Molde kampen nå. Ingen med snøring på hvor mange billetter som er solgt til bortefeltet?

Nixon

Quote from: SKB_Guruen on November 14, 2024, 12:14:34 PMUtsolgt for bortebilletter til Molde kampen nå. Ingen med snøring på hvor mange billetter som er solgt til bortefeltet?

Det siste tallet som har sirkulert var 1300. Så 1400-1500?

Blir spennende å se om de åpner flere ledige felt.
Rød makt på Hansa

Nixon

For orden skyld: Det har poppet inn billetter på bortefeltet i hele dag mellom at det har vært utsolgt. Om det er Molde som har det litt gøy med oss eller om det er uvanlig mange som ombestemmer seg, er ikke godt å si. Så om du vurderer å reise ville jeg sjekket om det er ledig med jevne mellomrom.
Rød makt på Hansa

Hickok

Fortsatt noe ledig på L også, som nok er utelukkende Brann felt. Det samme mistenker jeg øvre og nedre M er også.

Optimist

Ber til høyere makter om at Molde åpner nedre J-felt. Med det feltet åpent blir bortefeltet «komplett». Men frykter at de heller foretrekker tomme seter...
Kokende idiot

Hickok

Jeg trodde nedre J var utsolgt for lengst?

Svartediket

Quote from: Optimist on November 14, 2024, 17:52:06 PMBer til høyere makter om at Molde åpner nedre J-felt. Med det feltet åpent blir bortefeltet «komplett». Men frykter at de heller foretrekker tomme seter...

Molde la vel uansett berre ut 200 bill på øvre j i følge det som blei sagt då dei åpna. Dette er berre ein liten del av dette feltet (tipper kapasitet her er 6-700). Så med mindre dei har gitt meir til Brann etter kvart som salget har gått, er det fortsatt mykje ledig der...
Men vart vel sagt at dei ikkje ville gi meir?

Optimist

Quote from: Svartediket on November 14, 2024, 21:08:50 PM
Quote from: Optimist on November 14, 2024, 17:52:06 PMBer til høyere makter om at Molde åpner nedre J-felt. Med det feltet åpent blir bortefeltet «komplett». Men frykter at de heller foretrekker tomme seter...

Molde la vel uansett berre ut 200 bill på øvre j i følge det som blei sagt då dei åpna. Dette er berre ein liten del av dette feltet (tipper kapasitet her er 6-700). Så med mindre dei har gitt meir til Brann etter kvart som salget har gått, er det fortsatt mykje ledig der...
Men vart vel sagt at dei ikkje ville gi meir?

Molde har gitt mer etter hvert som salget har gått. Da de først åpnet 200 plasser på øvre J, var totalkapasiteten på bortefeltet cirka 1000.
*Klokken 10.00 torsdag morgen var det solgt 1642 bortebilletter, som betyr av de har sluppet over 700 billetter på øvre J om jeg ikke tar feil.*
Kokende idiot

Nixon

Med det som er solgt etter klokken ti i dag, og det som er kjøpt på hjemmetribunene, så bikker vi vel snart 2000 Brannsupportere. Og enda er det lenge til kamp.
Rød makt på Hansa

Optimist

Quote from: Nixon on November 14, 2024, 23:14:54 PMMed det som er solgt etter klokken ti i dag, og det som er kjøpt på hjemmetribunene, så bikker vi vel snart 2000 Brannsupportere. Og enda er det lenge til kamp.

Vet at det er solgt mye på L, M og I-feltene, men er det solgt så mange hundre på hjemmefeltene da?
Tror ikke du tar feil i at 2000 røde snart bikkes, men det har nok myye å si på salgsfarten. På tide de åpner nedre J!
Kokende idiot

Superjack

Mye ledig i svingene mot bortefeltet også.

Brannsupporter.

Gulløl

Nå er det åpnet opp for flere billetter på Nedre K til Molde kampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

November 16, 2024, 11:19:49 AM #18399 Last Edit: November 16, 2024, 11:57:34 AM by Gulløl
Om ikke Molde har flere tilgjengelige billetter på "Brann sin kortside" å tilby (eller vil tilby) går det nå på siste restene. Kun 4 billetter igjen med plassering på K Nedre. For å få tilgang til flere billetter må en gå gjennom Molde sitt billettsystem til hjemmefeltene. I de to svingene ved bortefeltene er det kun 6 billetter igjen med plassering  på Felt I Øvre. På langsidene er det vel dei 28 billettene på M-øvre + H-øvre og H-nede (usikkert antall) som er mest attraktive for oss.
https://moldefk.ticketco.events/no/nb/events/474725/seating_arrangement

Siden nevnte mengde billetter er en ganske liten mengde og det er en hel uke igjen til kampen vil nok Brann-fans spise seg enda mer bortover på langsidene.

Nedre J på "Brann sin kortside" med 1000 ledige plasser har Molde av en merkelig grunn enda ikke valgt å åpne salg på og skylder på at det er et sikkerhetsspørsmål. Dei velger altså foreløpig at det er tryggere at vi kjøper oss bortover langsidene, virker som er ganske merkelig valg. Om de tror at det blir en reduksjon i antall Brann-fans på kampen med denne strategien bommer de nok, de som vil på kampen får kjøpt seg billett uansett, det er rikelig med billetter igjen bortover langsidene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up