• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Aûne, Erifos and 9 Guests are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Jeg var og kjøpte på SS i rundt 13, da var det 220 igjen. regner med det blir utsolgt i dag..

Esskåbrann

Er det ikke noe nummer man kan ringe og bestille? Er ikke 18 enda, så får jo vel ikke bestille på internett?
Ã¥ skal det skje!

Xminator

Da ligger det vel i kortene at det blir utsolgt. Så får tiden vise om folk får tak i billettene sine denne gangen. Gjør Klanen sin del av jobben får vi over 16000 tilskuere og over 95% belegg på Stadion. Ut fra planene før sesongen er det jo strengt tatt 107% utnyttelse av kapasiteten :p

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Da ligger det vel i kortene at det blir utsolgt. Så får tiden vise om folk får tak i billettene sine denne gangen. Gjør Klanen sin del av jobben får vi over 16000 tilskuere og over 95% belegg på Stadion. Ut fra planene før sesongen er det jo strengt tatt 107% utnyttelse av kapasiteten :p
Legg ned hele klubben!

EvenSteven

14 billetter igjen ....

edit: vel det står 14, men går man inn på kartet er det UTSOLGT overalt...
FLOTT

Bataljonen

Hehe 14 billetter igjen ja :)

Må bare si at det kribler i kroppen nå, det er lenge siden det har vært en slik positivitet å spore på forumet, virker som alle og enhver er klare for å trøkke til på tribunen og vise resten av pakket i Norge at det f*** enda er litt trøkk igjen av Store Stå !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Snublefot

Quote from: "Bataljonen"Hehe 14 billetter igjen ja :)

Må bare si at det kribler i kroppen nå, det er lenge siden det har vært en slik positivitet å spore på forumet, virker som alle og enhver er klare for å trøkke til på tribunen og vise resten av pakket i Norge at det f*** enda er litt trøkk igjen av Store Stå !


TIL bataljonen..

har dere kjøpt inn billetter som det er mulig å kjøpe på puben i morgen? eventuelt hvor mange?

Bataljonen

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Bataljonen"Hehe 14 billetter igjen ja :)

Må bare si at det kribler i kroppen nå, det er lenge siden det har vært en slik positivitet å spore på forumet, virker som alle og enhver er klare for å trøkke til på tribunen og vise resten av pakket i Norge at det f*** enda er litt trøkk igjen av Store Stå !


TIL bataljonen..

har dere kjøpt inn billetter som det er mulig å kjøpe på puben i morgen? eventuelt hvor mange?


Ja vi fikk hentet ut 200 billetter men pratet nettopp med Frode på puben, alt er nå revet vekk...sorry.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Snublefot

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Bataljonen"Hehe 14 billetter igjen ja :)

Må bare si at det kribler i kroppen nå, det er lenge siden det har vært en slik positivitet å spore på forumet, virker som alle og enhver er klare for å trøkke til på tribunen og vise resten av pakket i Norge at det f*** enda er litt trøkk igjen av Store Stå !


TIL bataljonen..

har dere kjøpt inn billetter som det er mulig å kjøpe på puben i morgen? eventuelt hvor mange?


Ja vi fikk hentet ut 200 billetter men pratet nettopp med Frode på puben, alt er nå revet vekk...sorry.


jaja, ikke noe Ã¥ gjøre med det..  da blir det en annen kamp min samboer kan bli med pÃ¥.. like greit, hun hadde nok fÃ¥tt hetta av all syngingen i morgen

Mr_Soma

Har de fått i orden billettsystemet nå da?
Om det er som sist, så er det jo bare til å printe ut uttallige eksemplarer av samme billett, så får du tatt med deg både samboer og svigers i samme slengen!

Bataljonen

Quote from: "Mr_Soma"Har de fått i orden billettsystemet nå da?
Om det er som sist, så er det jo bare til å printe ut uttallige eksemplarer av samme billett, så får du tatt med deg både samboer og svigers i samme slengen!


De har visst hatt flere "krisemøter" oppe i Idrettsveien deriblant med de ansvarlige for billettsystemet så håper at alt skal fungere som det skal nå.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

krøvel vellevold

Vi må ha 15586 tilskuere i morgen for å utligne Vikings tilskuertall etter to hjemmekamper. Det skal vi ha klart allerede. Ser bt.no ikke har rettet tallet fra LSK-kampen ennå, så på den statistikken må vi ha 16237 for å nå igjen Viking. Kapasiteten er et sted mellom 16200 og 16300, så det kan jo bli spennende...

Et annet poeng: Blir tilskuertallet i morgen på 16200, trenger vi bare 6888 på kampen mot Stabæk for å runde tilskuer nr. 5 millioner i toppseriekamp på Brann Stadion! Og med over 10000 (påståtte) p-kort, så er jo den i boks. RBK har "bare" 4849815 (riktignok på færre kamper), så de vil ikke runde 5 mill. før senere i sesongen.
Legg ned hele klubben!

Tom C

Quote from: "Mr_Soma"Har de fått i orden billettsystemet nå da?
Om det er som sist, så er det jo bare til å printe ut uttallige eksemplarer av samme billett, så får du tatt med deg både samboer og svigers i samme slengen!


Det er en særdeles dårlig ide, ihvertfall for den som betalte for billettene. Ettersom det er strekkode på billettene, vil disse bli registrert når det telles opp, og idet en strekkode plutselig dukker opp flere ganger, så får den karen som betalte for disse billettene et forklaringsproblem.
Aldri mer Obos....

Mr_Soma

Quote from: "Tom C"
Quote from: "Mr_Soma"Har de fått i orden billettsystemet nå da?
Om det er som sist, så er det jo bare til å printe ut uttallige eksemplarer av samme billett, så får du tatt med deg både samboer og svigers i samme slengen!


Det er en særdeles dårlig ide, ihvertfall for den som betalte for billettene. Ettersom det er strekkode på billettene, vil disse bli registrert når det telles opp, og idet en strekkode plutselig dukker opp flere ganger, så får den karen som betalte for disse billettene et forklaringsproblem.


Nå har jeg ikke tenkt å gjøre alvor av disse "planene" selv - men om en fattig studentgjeng ect ville spart ett par hundre kroner, så kunne de jo bare kjøpt 1 billett på "deling" for så å printe ut, å delt ut til samtlige.
Det hadde funket utmerket forrige hjemmekamp hvor denne strekkodesystemet ikke var oppe.

Men om det er oppe i morgen så ville jeg nok tro at om du registrerer en billett, så blir strekkoden "slettet" å de andre med samme strekkode vil ikke komme seg inn.

Da får jo de som står med en ugyldig billett som får automaten eller hva det nå måtte være til å pipe, ett forklaringsproblem :)

abe78

Nei, det er den personen som har kjøpt billettene som har et problem. Derfor, tenk litt igjennom saker og ting før noen eventuelt videreselger billetter.
.og husk!

weirus

INTERRESANT INFORMASJON ANG. BILLETTLUKA!!!

Hvis du er så uheldig som meg å har treget i nettet el. og ikke får registert kjøpene dine, men systemet til billettluka registrerer kjøpene dine som feil, så vil du etter et par ganger få opp meldingen om at du ikke kan kjøpe før om 24 timer!

DETTE ER ETTER LITT RESEARCH FRA MIN SIDE INGEN HINDER!

Jeg ringte når dette skjedde til billettelefonene deres men fikk da beskjed om at salget var steng over telefon og at jeg måtte bestille over nett, da jeg forklarte problemet til den usedvanlig fiendtlige kvinnen i andre enden fikk jeg et nummer til en suppport linje som jeg kunne ringe for å fikse opp i problemet!
Ringte dette nummeret, men fikk bare bsekjed om at de ikke kunne gå inn på enkelte kontoer og ordne slik at jeg kunne prøve igjen vi nett, men at jeg bare kunne registerer med på nytt med en fiktiv mail-adresse og da skulle ha mulighet til å kjøpte igjen!

DETTE FUNKET FAKTISK!!

Gikk inn pÃ¥ siden deres, registerete meg pÃ¥ nytt med Ã¥ bare trykke vilt pÃ¥ tastaturet da jeg oppgav personopplysninger o.l og skrev inn en  fiktiv mail adresse..fikk med en gang tilgang til siden igjen og kunne igjen kjøpe billetter!
Dette er fordi systemet til billettluka ikke sjekker om den oppgitte mailadressen er reell eller ikke, og dette er den eneste sikerheten som er, det har altså ikke noe med nummeret på bankkort e.l. som blir brukt, men mailadressen som blir brukt!

Litt skremmende egentlig, at systemet er så utrygt, men tenkte nå at dette kunne være en liten grei opplysning til alle dere som i fremtiden får problemer med bestilling, eller hvis det er restriksjoner på antall biletter per konto, vil ha flere:D!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

BrannSupporter

Brann skriver at det utsolgt, men det er fortsatt 104 billetter igjen for salg på billettluka.no. 1 på felt å og resten på ss.

C@Bøe_79

Det meldes fra flere hold at folk som hadde partourkort på SS ifjor,og flyttet til Hansa eller sitte generelt har fått partourkort for SS også..
Det vil si at det ikke er reele salgstall på stadion..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

RBK fabler om utsolgt i dag og. Men så har de jo "ta med deg et barn gratis på Adressa-tribunen hvis barnet har ansiktsmaling" og "ta med deg hele idrettslaget ditt for kr. 50, - pr. pers. obs! må være minst 15 personer" på denne kampen. Det gir imponerende tilskuertall som knuser oss ned i støvlene. Men som jeg har sagt før: Brann-kamper må aldri bli et picnic-sted for folk som bare er der for å være der!
Legg ned hele klubben!

stig

er vel derfor Brann betaler mest i avgifter til NFF. Vi ahr betalende tilskuere,mens rbk og gjerne vif har forskjellige varianter for å få tallet kunstig høyt
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: "stig"er vel derfor Brann betaler mest i avgifter til NFF. Vi ahr betalende tilskuere,mens rbk og gjerne vif har forskjellige varianter for å få tallet kunstig høyt


Skal vi noen gang ta igjen RBK på tilskuertall og noen gang slå den snittrekorden de kommer til å sette i år (20000?), så må vi gjøre de samme tiltakene. Og det får meg til å brekke meg! Det er for jævlig at lag som RBK, VIF og AaFK skal jukse seg til høye tilskuertall med å omtrent "tvinge" folk til å gå på kamp. Det skal liksom gås på kamp uansett om man bryr seg om kampen, eller ikke. Og det mener jeg blir feil! Da stinker det kommers lang vei! Men det kommer til å skje også her. Klart Brann vil "ta lærdom av" RBK og gjøre de samme trekkene her. Enn så lenge kan vi i hvert fall skryte av at vi er en av de få stedene der vi har hatt høye tilskuertall alltid og at det ikke er en motesak å gå på fotballkamp.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Minre enn en uke til neste kamp. Nøyaktig 700 sittebilletter igjen (utenom S-feltet), 2604 igjen på SS. Omgjort i salgstall er dette 9851 på sitte, 396 på SS, 10247 totalt. I tillegg er det sikkert solgt noen hundre på T-feltet, og Stabæk kommer vel 50 stykker som de pleier. Så reelt er det vel solgt nærmere 10500. Til denne kampen vil kapasiteten være ca 15000 igjen, men jeg føler meg ikke trygg på at det blir utsolgt. Stabæk pleier å være et av de lagene som trekker dårligst på Stadion. Får vi imidlertid seier i Molde og fint vær på søndag, kan vi kanskje klare utsolgt.
Legg ned hele klubben!

tormi

Jeg blir sjokkert om vi selger ut mot Stabæk. Som du sier er det jo et av de lagene vi pleier å være minst folk på. Men jeg erindrer med god husk en viss 8-1 seier (eller var det 7-1) det var isåfall gøy.

Og stemningen var veldig bra  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

paf

Quote from: "tormi"Jeg blir sjokkert om vi selger ut mot Stabæk. Som du sier er det jo et av de lagene vi pleier å være minst folk på. Men jeg erindrer med god husk en viss 8-1 seier (eller var det 7-1) det var isåfall gøy.

Og stemningen var veldig bra  :)

Men nå må folk faktisk kjenne sin besøkelsestid. Vi er nummer tre på tabellen (for øyeblikket) og får besøk av serielederen. Da bør folk gå mann av huse.

Xminator

Feil, det blir serielederen mot lag nummer 6 på tabellen :p Selvfølgelig oss som nummer 1. Det skal vel likevel holde hardt for Stabæk å selge 1200 billetter til Klokkesvingen :)

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Feil, det blir serielederen mot lag nummer 6 på tabellen :p Selvfølgelig oss som nummer 1. Det skal vel likevel holde hardt for Stabæk å selge 1200 billetter til Klokkesvingen :)


Klokkesvingen vil ikke være i bruk på denne kampen.
Legg ned hele klubben!

mr-bolstad

det kommer ikke til å bli stinnbrakke i kampene fremover nå i disse konfirmasjonstider...jeg for eksempel som er så uheldig å ha en sånn reke ifamilien har ikke anledning å gå mot stabæk..
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Lennono8

Hadde håpet vi skulle komme under 3000 ledige billetter til Stabæk i løpet av dagen i dag, men det ser ut til å holde hardt (3207 ledige nå).
Har fortsatt troen på at poeng/seier mot Molde setter fart i salget. Med tap blir det vel ikke utsolgt...

Blir spennende å se hvor raskt 16.mai - salget går når det åpner på onsdag. Noen som vet hvordan prisene blir på den nye tribunen?

Tom C

Quote from: "tormi"Jeg blir sjokkert om vi selger ut mot Stabæk. Som du sier er det jo et av de lagene vi pleier å være minst folk på. Men jeg erindrer med god husk en viss 8-1 seier (eller var det 7-1) det var isåfall gøy.

Og stemningen var veldig bra  :)


Det var 8-1. Tommy Knarvik avsluttet ballet med et av de peneste målene som er scoret på stadion (og det sier litt), da han klinket ballen i stangen og inn helt oppe i vinkelen fra et par og tjue meter... Kommer jeg aldri til å glemme...
Aldri mer Obos....

abe78

Quote from: "Lennono8"
Blir spennende å se hvor raskt 16.mai - salget går når det åpner på onsdag. Noen som vet hvordan prisene blir på den nye tribunen?
.og husk!

abe78

Quote from: "mr-bolstad"det kommer ikke til å bli stinnbrakke i kampene fremover nå i disse konfirmasjonstider...jeg for eksempel som er så uheldig å ha en sånn reke ifamilien har ikke anledning å gå mot stabæk..


Er du i konfirmasjon klokken 18 på ettermiddagen? Gi poden en billett til kampen i gave og du har en finfin unskyldning til å gå selv. ;-)
.og husk!

krøvel vellevold

Quote from: "abe78"
Quote from: "Lennono8"
Blir spennende å se hvor raskt 16.mai - salget går når det åpner på onsdag. Noen som vet hvordan prisene blir på den nye tribunen?


Det er jo lokalderby der oppe 16/5...
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Quote from: "abe78"
Quote from: "Lennono8"
Blir spennende å se hvor raskt 16.mai - salget går når det åpner på onsdag. Noen som vet hvordan prisene blir på den nye tribunen?


fortell meg hvordan vi skal klare å selge ut 16. mai-kampen om en uke siden.
rannfasiten

krøvel vellevold

Jeg slutter aldri å forundre meg over tallene på billettluka.no!

Nå står det at det er 4318 billetter igjen. Opp over 1000 siden tidligere i dag. Fantastisk! Men regner man sammen antall ledige på hvert felt, kommer man frem til 3252. Hvor er de siste 1066 ledige da? Man kunne jo anta at det var på T-feltet. Men der er det bare 1000 plasser...Og det ville jo uansett være rart om det ikke var solgt en eneste billett der.

Slik det ser ut nå, er det solgt 10299 billetter (+ det som måtte være solgt på T-feltet). Litt rart med tanke på at man snakket om 10700 p-kort, og at det helt sikkert har vært solgt noen hundre billetter som enkeltbillett siden den gang.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Skal vi noen gang ta igjen RBK på tilskuertall og noen gang slå den snittrekorden de kommer til å sette i år (20000?), så må vi gjøre de samme tiltakene. Og det får meg til å brekke meg! Det er for jævlig at lag som RBK, VIF og AaFK skal jukse seg til høye tilskuertall med å omtrent "tvinge" folk til å gå på kamp.


Hold deg fast Krøvel!:) Siste fra Lerkendal er visstnok gå-på-tre-kamper-og-betal-for-to. Gjelder i mai.
Rød makt på Hansa

abe78

Jepp. Dette bekrefter bare Brann sin posisjon i Norge. Vi trekker i bunn og grunn flest tilskuere. I helgen hadde Rosenborg invitert en haug med fotballag fra områdene rundt byen. En kunne se at de satt i overtreksdraktene sine rundt store deler av stadion. Helt greit det, men "salgstallene" blir feile. Tallene fra NFF vedrørende avgifter på billettsalgset beviste også at Brann tjener mest på dette området i Tippeligaen.
.og husk!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Der mener jeg du tar feil, og det er veldig få som faktisk er enig med deg.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Der mener jeg du tar feil, og det er veldig få som faktisk er enig med deg.


Hva er feil? At en stor by bør ha flere tilskuere på kamp enn en liten by?
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

At Brann skal forholdene tatt i betraktning ha flere tilskuere enn andre lag.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"At Brann skal forholdene tatt i betraktning ha flere tilskuere enn andre lag.
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Brann Stadion var i fjor høst norges verste stadionanlegg i tippeligaen. Nå som vi har snart fått klokkesvingen klarer det klart at vi ikke kan plassere Brann Stadion nederst, men en stadion med sju forskjellige seksjoner ER norges verste.

(Store Stå, Umbro, Hansa, T-feltet, Hoved, Klokkesving (ståplass), Klokkesving (sitteplass))

Selvfølgelig er ikke 10 000 i Bergen like mye imponerende som 10 000 i Aafk. Nå tar du ord ut av kjeften min igjen, en jævla barnslig måte å diskutere på.

Når Klokkesvingen er klar ser man helt sikkert en økning umiddelbart. Kanskje på grunn av 16. Mai, men betydelig mye også fordi at vi har flere seter.
rannfasiten

krøvel vellevold

QuoteBrann Stadion var i fjor høst norges verste stadionanlegg i tippeligaen.
Quotemen en stadion med sju forskjellige seksjoner ER norges verste.


Kommer folk for å se strømlinjeformer da?

QuoteSelvfølgelig er ikke 10 000 i Bergen like mye imponerende som 10 000 i Aafk. Nå tar du ord ut av kjeften min igjen, en jævla barnslig måte å diskutere på.


Tar ord ut av kjeften? Du mener tydeligvis at vi har kjempegode tilskuertall, men tar overhodet ikke hensyn til at klubber med langt dårligere befolkningsgrunnlag (og minst like dårlige stadioner) har nesten like mye folk som oss. Og at en liten fiskelandsby med lag i 1.div. også har nesten like mye folk som Brann.

QuoteNår Klokkesvingen er klar ser man helt sikkert en økning umiddelbart. Kanskje på grunn av 16. Mai, men betydelig mye også fordi at vi har flere seter.


Det vil nok komme en økning. Men når man vet at det er massevis av ledige sitteplasser tilgjengelig i den ganske så moderne Hansasvingen, så kan man jo lure på om det blir noen voldsom effekt. Hva er så fantastisk mye bedre med å sitte i den nye Klokkesvingen enn i Hansasvingen fra 1998/99?
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Quote from: "krøvel vellevold"Du mener tydeligvis at vi har kjempegode tilskuertall, men tar overhodet ikke hensyn til at klubber med langt dårligere befolkningsgrunnlag (og minst like dårlige stadioner) har nesten like mye folk som oss. Og at en liten fiskelandsby med lag i 1.div. også har nesten like mye folk som Brann.


Du er jo håpløs. Jeg har aldri sagt det. Er du virkelig besatt av å måtte "vinne"? Er ikke poenget med en diskusjon å komme til en enighet, og ikke grave ned den enes argumenter og fremheve sine egne? Jeg gidder rett og slett ikke. Jeg har sagt det jeg mener, og hvis du tolker det som du "vinner", så vær så god, enjoy your moments of glory.

-----

Vi kan se litt lenger tilbake enn akkuratt idag. Som når Aafk spilte på Kråmyra. De hadde ikke så mye publikum da, hadde de? De hadde rundt 6000 tilskuere. Og kanskje vi skal se litt statistikk fra Vikingsupportere, før de fikk seg ny stadion. De hadde rundt 7000. Nye stadionanlegg påvirker mennesker. Ikke bare det at det er fint og moderne og kult, men også fordi det er NYTT, og den karamellen har ikke Brann enda. Brann har, som noen andre lag, nesten motvirkende effekt: At folk ikke gidder å gå på stadion fordi deres eneste mulighet er å stå.

Så må vi se på sportslige resultater. Aafk-publikumet hadde det nok i bakhodet at de kom til å rykke ned igjen før fjorårssesongen. De kunne ikke forvente en midt-på-tabellen-plassering og selv om de rykket ned var det ikke så mye mer som kunne kreves. De kunne håpet på en 11. eller 12. plass, men ikke så mye over det.

Start rykket også opp, og det de gjorde kan få måle seg med. Det å gå rett fra opprykk til sølvmedalje, et mål unna gullet, påvirker folk det også. Start ville hatt mye færre tilskuere med en sesong som ville blitt noen lunde som "forventet", tror jeg. Nå har jeg ingen sesongkort-statistikk fra kristiansandbyen da.

Noe mer har jeg ikke tid til å kommentere nå.
rannfasiten

Lennono8

Hadde trodd at de billetter til den nye tribunen skulle legges ut nå når salget åpnet for 16.mai, men det skjedde jo ikke...

Gikk forresten fra 4636 ledig biletter til 3460 på 15 min... Virker litt rart, men hva er ikke rart med de tallene fra billettluka?

Edit: ser på www.brann.no at billetter til den nye tribuenen kommer neste uke...Blir vel felt U, V, W og X det da...

Alzheimer/Silverspurs

Alle sitteplassar ser utsolgt ut no... men såg eg feil eller kosta samtlige sitteplassar 250kr pr stk til 16.mai? Rimelig stiv pris:)

Ricky

Fra Brann.no:

Onsdag kl. 10 åpnet billettsalget til Branns hjemmekamper mot Tromsø og Lyn. Vi regner med stor rift om plassene og råder vårt kjære publikum til å kjøpe billetter på forhånd.
Mot Vålerenga var det dessverre mange som ikke fikk komme inn fordi kampen var utsolgt, så sikre deg billetter snarest mulig!
NB! Billetter til den nye tribunen i Klokkesvingen legges først ut i neste uke.
Kampene spilles:
Brann - Tromsø tirsdag 16. mai kl. 18
Brann - Lyn søndag 28. mai kol. 20



Billettene til Klokkesvingen blir altså lagt ut senere... Greit nok det, men går man videre inn på Billettluka, så er det jo mer kaos enn noensinne. Umulig å bestille studentbilletter til 16.mai... Får bare beskjed om at det ikke er ledige plasser ved siden av hverandre, hvilket er tull. Eller er det slutt på studentpriser på nedre halvdel av Hansa fra og med 16.mai? I så fall, hvor er informasjonen? Blir det studentrabatt i Klokkesvingen istedet?

Og kampen mot Lyn finnes ikke inne på Billettluka, så der får ingen bestilt noe som helst, uansett hva man er ute etter.

Hurra for billettsystemet!


edit: Der dukket til slutt Lyn-kampen opp på programmet

Alzheimer/Silverspurs

då tenker vi det samme:)

Ikkje studentbillettar på Lyn-kampen ein gong. Uansett kor ein skal sitte i Hansa så kostar det 250 spenn pr billett.. veldig merkelig.

Stoffi

Krøvel, hvorfor er det rart at det ikke er utsolgt en uke før kamp? Slapp av, ingen andre har det slik.

Når det kommer 10000 hos FFK og Aalesund og 15000 hos Brann, så er ikke det noe rart ser man på befolkningsgrunnlaget. I bergen skjer det mye hele tiden, og folk kan faktisk unngå å snakke om Brann en hel uke.
I Fredrikstad og Aalesund skjer det ekstremt lite, det er små bygder der ukens store høydepunkt er når det er hjemmekamp og bygdesladderet går sin runde før kampen. Ingen vil være en av de få som ikke har sett kampen på stadion og dermed ikke kan "være med i gjengen" som snakker om kampen.

Det går ikke an å sammenligne engang. Men for all del, sammenlign Viking, RBK, VIF, Lyn, det er de eneste lagene som har store nok byer til å sammenlignes med oss.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KjellMo

Var nettopp på Stadion og det var lange køer av folk som skulle ha billett til 16 mai kampen og en representant for Brann kunne også opplyse meg at de hadde solgt 2000 billetter på halv time, så skal du ha billett til 16 mai så kjapp deg.
GGG Travel

Go Up