• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor kan man lage tifo?

Started by BuG, April 14, 2006, 17:56:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BuG

Hvor kan man lage sitt eget tifo og bestille det på nett =S
Noen som vet det? takknemlig for alle svar =D
ullet 2007! =)

BrannFa(e)n

Det mest lønnsomme er nok å lage selv, du. Uten at jeg bidrar ytterligere for å hjelpe deg.
rannfasiten

MyWay

Det er nok ikke lønnsomt i det heletatt, men det er ikke tvil om at du sparer en del på å lage det selv.

Du kan jo høre med de som lager Charlie-banneret her:

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=4627

Tifo-gruppen

Spørs hva du skal lage da. Ting trenger gjerne ikke være så vanskelig som folk vil ha det til og man trenger ikke alltid de helt store resursene. Noe spesielt du tenkte på?
mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

C@Bøe_79

Myway skrev:
QuoteDet er nok ikke lønnsomt i det heletatt, men det er ikke tvil om at du sparer en del på å lage det selv.

Du kan jo høre med de som lager Charlie-banneret her:



Charlie banneret ble (uten å skryte) laget hos leverandøren til Tifo-gruppen etter mye om og men.
Ingen kritikk mot enavgutta(han har gjort en glimrende jobb),men Flex er billigst på flagg og nærmest.(Noe enavgutta fikk tidlig beskjed om)

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Charlie banneret ble (uten å skryte) laget hos leverandøren til Tifo-gruppen etter mye om og men.


Vet ikke hva som er mest oppsiktsvekkende. At tifo-gruppen prøver å ta æren for et banner som er laget hos andre. Eller at tifo-vi-maler-så-godt-vi-kan-gruppen har en leverandør...
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

C@Bøe_79 skrev:
QuoteIngen kritikk mot enavgutta(han har gjort en glimrende jobb),men Flex er billigst på flagg og nærmest.(Noe enavgutta fikk tidlig beskjed om)

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Tifo-gruppen

Nå må du faen meg kutte ut Nixon. Prosjektet manglet penger og tifo gruppen har gått inn med resten av pengene slik at flagget blir trykket. Helt latterlig at du klarer å vri dette til noe negativt. Om det plager deg så mye at andre er med på flagget, kan tifo gruppen godt trekke pengene ut igjen. Må du skjerpe deg litt og være glad for at flagget kommer opp på første hjemmekamp.
Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Nixon

Quote from: "Tifo-gruppen"Prosjektet manglet penger og tifo gruppen har gått inn med resten av pengene slik at flagget blir trykket.


Skulle bare mangle!
At tifo-gruppen burde spytte inn penger er noe jeg skrev i "Charlie Miller-banner tråden" allerede 27. juni i fjor. Så jeg kan ikke akkurat si at det plager meg...
Rød makt på Hansa

Go Up